WAŻENIE: ARREOLA vs STIVERNE

W starciu Chrisa Arreoli (35-2, 30 KO) z Bermanem Stiverne (22-1-1, 20 KO) wielkich emocji z pewnością nie zabraknie. Pojedynek odbędzie się w Citizens Business Bank Arena w Ontairo w nocy z soboty na niedzielę. Bohaterowie walki wieczoru zostali już zważeni i byli prawie "równi". Stiverne zanotował 247 funtów, natomiast "Koszmar" był jeden funt cięższy.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: nik
Data: 27-04-2013 01:13:47 
Dwa tluscioszki a i tak walka bedzie ciekawsza nie walka siostry Wladzi.
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 27-04-2013 01:16:41 
Stiverne chyba TIR-em jezdzi na codzien, klapki i skarpety.

Straszne spaslaki, nigdy tego niezrozumiem, jak ktos profesjonalnie zajmujacy sie tym sportem moze tak wygládac jak jeden i drugi.
 Autor komentarza: ozi123
Data: 27-04-2013 01:18:23 
Jpr jednak nie postawie chyba na Stiverne'a. Przecież Arreola go zabije. Stiverne chyba całkiem olał przygotowania , jak on wygląda , jaki brzuch , jakie tłuszcze .
 Autor komentarza: ozi123
Data: 27-04-2013 01:20:08 
Jedrusjestem
Bo zarabiają za walkę tyle , że mogą walczyć raz do roku , a i tak odłożą z tego na emeryture. Więc po co mają cały rok być w formie?
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 27-04-2013 01:22:18 
No na pewno będzie ciekawsze niż 100-kilowe człapanie wacianego Kieliszka.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 27-04-2013 01:25:18 
Dwa kabany, ale czuję dobrą cepownie. Arreola przez TKO/KO
 Autor komentarza: nik
Data: 27-04-2013 01:32:10 
Jak Arreola bedzie dalej tyle wazyl i tak czlapal jak z Adamkiem (a bedzie) to przyszlosci przed nim nie ma.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 27-04-2013 01:33:38 
tak dzisiaj wygląda nr 1 i nr 2 rankingu WBC na dzień przed oficjalnym eliminatorem...
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 27-04-2013 01:36:08 
"Jedrusjestem
Bo zarabiają za walkę tyle , że mogą walczyć raz do roku , a i tak odłożą z tego na emeryture. Więc po co mają cały rok być w formie?"

Niesadze, tu chodzi o mentalnosc i nastawienie do tego co robie i jak, niestete ale jest tak ze czym wiecej talentu tym mniej checi do pracy czym brzydsza dziewczyna tym milsza i bardziej elokwentna , to chyba matka natura macza w tym palce ze jak nieda nam jednego waloru to pruboje zastapic czyms innym i dlatego ci mniej utalentowani sa bardziej pracowici itd oczywiscie uogolniam ale cos w tym jest.
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 27-04-2013 01:38:14 
i jak ktorys z nich ma rywalizowac z kliczko jak ten pod wzgledem wykonywania swej pracy czyt przygotowan i ogolnie na codzien prowadzenia poprostu ich miazdzy.
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 27-04-2013 01:40:37 
ci wybitni dlatego sa wybitni ze potrafiá i miec talent i ciezko pracowac.
 Autor komentarza: ozi123
Data: 27-04-2013 01:41:01 
Jedrusjestem
No ok. Chodzi też na pewno o mentalność ale zobacz. Po walce Solisa z Alrichem , większość skreśliła kubańczyka , ponieważ dużo ważył , nie znokautował itd. Ale Solis sam wiedział , jaka forma mu wystarczy do wygrania walki. Np. taki Sosnowski musiał by robić super obóz przygotowawczy itd. Solis natomiast mógł zrobić 10% tego , a i tak wygra bo ma talent. Oczywiście zdarzają się potknięcia , i olanie przeciwnia jak np. w walce Chisory z Furym , czy Arreoli z Adamkiem , ale w większości ci pięściarze wiedzą jaka forma im wystarczy na jakiego przeciwnika.
 Autor komentarza: raVadrian
Data: 27-04-2013 01:54:06 
Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 27-04-2013 01:16:41
Stiverne chyba TIR-em jezdzi na codzien, klapki i skarpety.

Straszne spaslaki, nigdy tego niezrozumiem, jak ktos profesjonalnie zajmujacy sie tym sportem moze tak wygládac jak jeden i drugi.


Czyli co, mają brać przykład z Sosnowskiego? Po co, skoro zrównaliby go z ziemią?
 Autor komentarza: Challenger
Data: 27-04-2013 01:54:12 
Co Ty opowiadasz,jak można wiedzieć jaka forma na kogo? Przecież to się raczej nazywa lekceważenie przeciwnika,jeśli byłoby tak jak mówisz to Władimir by w ogóle się nie przygotowywał na Pianete,bo taka forma by mu starczyła.Profesjonalista pracuje najciężej jak może po to by nie mieć później wyrzutów i wymówek jak Arreola,że do Adamka się nie przygotował, Chisora nie jest żadnym profesjonalistą co pokazała jego ostatnia walka,jest leszczem bo nie przygotował się do Furego,w boksie nie ma miejsca na talenty.Zostają tylko tytani pracy jak : Money,Klitschko czy Hopkins.Solis jest wybitnym talentem,ale też wybitnym idiotą że taki talent marnuje,on się męczył z Alrichem,a Ty to nazywasz zamierzonym działaniem...Po to się trenuje ciężko by później gładko leszczy pokonywać,a nie by sapać przez cały dystans.
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 27-04-2013 02:15:42 
CHALLENGER ŚWIĘTE KU*WA SŁOWA !!!. Tego Pana się słuchajcie :P.
 Autor komentarza: ozi123
Data: 27-04-2013 02:49:05 
Challenger
Jak to jak można wiedzieć? A no normalnie. Po co bokser ma robić formę życia na jakiegoś buma lub średniaka? To że Kliczko robią tak a nie inaczej nie znaczy że każdy ma takie samo podejście. Z tego co mi wiadomo , to poprzedni mistrzowie Hw , nie brali przeciwników klasy Mormecka czy Pianety , czy nawet Charra. Tzn że np. Lennox źle dobierał przeciwników? Nie przyrównuj do wszystkiego Kliczków i nie bierz ich za wzór. Money zawsze jest w formie , bo od kilku lat walczy z samymi topowymi zawodnikami najwyższej klasy , więc musi mieć tą forme.
 Autor komentarza: ozi123
Data: 27-04-2013 02:56:49 
Challenger
Proste , banalne i logiczne. Chcesz tego przykład w codziennym "naszym" życiu? Gdy chodzisz do szkoły , możesz siedzieć z nosem w podręcznikach 24h na dobę , i masz dobre oceny itd , zdajesz do następnej klasy. Możesz też uczyć się mniej , jechac na dwójach i trójach , ale też zdasz do następnej klasy. W obu przypadkach wynik jest taki sam. Cel jest osiągnięty. Teraz podstaw sobie to do walki Solisa. Słabo się przygotował , ale walkę wygrał. Mógł też zapierdalać przez 3 miesiące super okres przygotowawczy i też by wygrał. W obu przypadkach cel osiągnięty.
To na prawde jest takie trudne?
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 27-04-2013 02:59:45 
Ozi123, takie myślenie to myślenie frajerów, a nie sportowców. Prawdziwy pięściarz dąży do bycia perfekcyjnym, idealnym w tym co robi, a nie zwalnia z pracy tylko dlatego, że ma słabego przeciwnika. Challenger już wszystko ładnie wytłumaczył ...
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 27-04-2013 03:29:59 
no tutaj zgadzam sie z challengerem i owefullem
 Autor komentarza: cop
Data: 27-04-2013 04:25:45 
Kolejna walka Cristobala na swoim wlasnym "podworku"... Jestem troche zawiedziny faktem, ze wciaz jest tyle biletow do sprzedania na gale w CBBA w Ontario. Jednak Mexican-Americans preferuja nizsze kategorie wagowe i od momentu wejscia Saula Alvareza na nasz rynek, on wlasnie skupia cala uwage. Cristobal nie jest nawet w boblizu swojego wlasnego domu zadnym magnesem. Znajomi z Newport Beach byli w stanie zakupic cala game biletow w dosc blisko ringu po 100$ i nie bylo z tym zadnego problemu.
Ogladajcie gale uwaznie i wypatrujcie wirtualnego copa, ktory nie bedzie w Ontario wcle taki wirtualny...lol... Moze jak poprosicie, to wam nawet jakas fotke wrzuce. Z pewnoscia zadnego polskiego "dziennikarza na tej gali nie bedzie...lol... no coz, prawdziwi "fahovtzy" ogladaja na youtube...lol...
 Autor komentarza: cop
Data: 27-04-2013 04:33:51 
"Jedrusjestem Data: 27-04-2013 01:16:41

Stiverne chyba TIR-em jezdzi na codzien, klapki i skarpety.
Straszne spaslaki, nigdy tego niezrozumiem, jak ktos profesjonalnie zajmujacy sie tym sportem moze tak wygládac jak jeden i drugi"



Jak chcesz ogladac idealnie wyrzezbionych facetow, wybierz sie na plaze do South Miami Beach...lol....Stiverne i Arreola nie wygladaja jak atleci, ale stworza jutro dobre widowisko i to sie liczy najbardziej. Kogo tak naprawde interesuje, czy jezdza "TIR-em" (powiem szczerze, nie znam tej marki samochodu, pewnie to jakis wynalazek...), czy Porsche, a moze Tesla... To nieistotne. Nie wiem czy pamietacie takiego piesciarza jak Duncan Dokiwari? Moze walka z Dominicem Guinnem jest wam znana? Anyway...
To dobry przyklad tego, ze warynki "kulturystyczne" sa nieistotne w boksie zawodowym a juz z pewnoscia nie w wadze ciezkiej. Arreola moglby nie jesc rok i nie pic swojej Corony, a i tak wygladalby jak typowy Mexicano...
Zobaczymy zreszta jutro. Jestem troche zawiedziny, iz nie zszedl z waga ponizej 240lbs, ale trudno....
GO ARREOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 27-04-2013 05:09:18 
Cop, przestań opowiadać farmazony...

"Kogo tak naprawde interesuje, czy jezdza "TIR-em" (powiem szczerze, nie znam tej marki samochodu, pewnie to jakis wynalazek...), czy Porsche, a moze Tesla... To nieistotne."

Kogo tak naprawdę interesuje, czy są spaśli, czy wyrzeźbieni. To już Ci piszę moćku, że im lepiej pięściarz wygląda, tym lepiej to o nim świadczy ... a przynajmniej o wkładzie pracy na treningach, ale nie nie ... nie na pojedynczym treningu, bądź na obozie przygotowawczym, ale na całej linii życia :). Tak więc wygląd dużo mówi o człowieku, Ja wiem, że niektórzy mają skłonności do tycia, ale mogłoby wyglądać to dużo lepiej gdyby mieli bardziej kosmiczną motywację do zdobycia formy.
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 27-04-2013 05:11:10 
I właśnie piszę tutaj o wagach powyżej 70 kilogramów... nie przeczę, że waga wpływa jakoś specjalnie na skilla, a raczej jest tylko zbędnym balastem, ale proszę Cię - profesjonalista wygląda jak profesjonalista, a nie jak pierwszy lepszy żul spod sklepu. Dawniej w wadze ciężkiej tak jak Arreola wyglądali tylko kelnerzy, A NIE mistrzowie ... LOL ...
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 27-04-2013 05:15:09 
Ale masz rację FOPIE, Arreola i Stiverne dadzą dobre widowisko, właściwie na tym się to skończy, bo tam kończy się ich potencjał :).
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 27-04-2013 05:28:57 
"Jak chcesz ogladac idealnie wyrzezbionych facetow, wybierz sie na plaze do South Miami Beach...l"

To niewchodzi oto ze Ja chcę oglądać wyzeznionych pięsciarzy tylko oto ze jak to możliwe jak ktoś zapierdziela całe życie na treningach i jest sportowcem a co za tym idzie powinno się tez zdrowo prowadzić.to niejest możliwe w takim przypadku, ale oni są leniami i ZAWODOWY BOKSER nijak ma się do tych ludzi.
 Autor komentarza: Boban81
Data: 27-04-2013 07:27:42 
Czytam komentarze niektórych osób co do "spasionego" Arreoli i mam troszkę bekę. Panowie..."Nightmare" wygląda teraz najlepiej w swojej dotychczasowej karierze. Jasne że nie ma sylwetki rodem z serialu "Spartakus", ale to najlepiej wyglądający "Koszmar" ever. Przecież przy tym jak wyglądał w walce z Tomkiem Adamkiem, to teraz zasługuje na miano "modela".
 Autor komentarza: Bobus
Data: 27-04-2013 07:38:46 
Prawda jest taka ze zmierz sie ze sobą dwaj przecietni piesciarze a i tak bedzie lepsze show niz walka kliczko... jest to bardzo przykre :/ waga ciezka jest w oplakanym stanie ...
 Autor komentarza: Krzych
Data: 27-04-2013 08:08:53 
To jest po prostu rewanż za wygraną Arreoli w jedzeniu hamburgerów na czas. Nie wiem czemu to się odbywa w boksie, no ale cóż...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 27-04-2013 08:41:32 
Boban81 - "Przecież przy tym jak wyglądał w walce z Tomkiem Adamkiem, to teraz zasługuje na miano "modela"."

chyba modela kampanii społecznej - "ofiary śmieciowego jedzenia"
 Autor komentarza: khorne
Data: 27-04-2013 08:46:26 
Żenada. Nie takiej poprawy sylwetki spodziewałem się po Krzyśku. Tak szumnie zapowiadał jak to wziął się za dietę i trening, a widzę, że z tej mąki chleba raczej nie będzie. Szkoda, bo bić się coś tam chłop potrafi.
 Autor komentarza: kryxa
Data: 27-04-2013 08:47:54 
http://www.youtube.com/watch?v=RzirW8mrrfo
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 27-04-2013 08:50:22 
cop - rozumiem twoje podejście do sprawy boks nie musi być dla większości na poziomie aby było wesoło, wielu pewnie tęskni za czasami Sulivana gdy w przerwach między rundami popijano winko. Kwestia klasy odbiorcy tego widowiska....

Hę razi tylko pewna niekonsekwencja w twoim podejściu do sprawy....Solis był leniwym kubańcem, hamburgerem na cienkim nóżkach, kompletnie nie pasował do profesjonalnego sportu itd - trochę leci hipokryzją?
 Autor komentarza: khorne
Data: 27-04-2013 08:52:37 
Stonka - nie karm trolla
 Autor komentarza: Jabba
Data: 27-04-2013 08:53:29 
będą boksować zażarcie :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 27-04-2013 08:56:40 
"Ogladajcie gale uwaznie i wypatrujcie wirtualnego copa"

myślę że większość woli wypatrywać cart girls niż siwego łysawego pana w "bardzo średnim" wieku.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 27-04-2013 09:00:40 
"Czytam komentarze niektórych osób co do "spasionego" Arreoli i mam troszkę bekę. Panowie..."Nightmare" wygląda teraz najlepiej w swojej dotychczasowej karierze."

Najlepiej w karierze? Nieprawda. W 2011 wyglądał dużo lepiej, to jest powrót mniej więcej do "sylwetki" z walki z Adamkiem.

Zobaczymy, jestem nawet ciekawy tej walki, a zwłaszcza możliwości KO na Chrisie, chociaż Stiverne też jest zapuszczony.
 Autor komentarza: Boban81
Data: 27-04-2013 09:01:57 
@StonkaKartoflana

"chyba modela kampanii społecznej - "ofiary śmieciowego jedzenia"

Zgadza się, ale przy tym jak wyglądał podczas walki z Tomkiem to poprawa (jak na "burritomena") "kolosalna"
 Autor komentarza: Boban81
Data: 27-04-2013 09:04:05 
I tak dla porównania... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=aUIXY7mZYYE
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 27-04-2013 09:05:53 
Jabba
"Data: 27-04-2013 08:53:29
będą boksować zażarcie :)"

przyimek z rzeczownikami piszę się oddzielnie :)))))))))))
 Autor komentarza: Matys90
Data: 27-04-2013 09:07:48 
Chyba żartujesz, nie wiem gdzie ty widzisz kolosalną różnicę, 2 funty?
 Autor komentarza: Boban81
Data: 27-04-2013 09:11:14 
Tak...tylko ma ZDECYDOWANIE mniej tłuszczu...wiesz...może ważyć nawet i 2 funty więcej, byle by tłuszczu było mniej.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 27-04-2013 09:15:58 
Stiverne ma bardzo szybkie rece, Areoli odpornosc bedzie wystawiona na probe. Wydaje mi sie iz walka bedzie bardzo widowiskowa choc przy ich stylu boksowania moze sie zakonczyc bardzo szybko. Stivern ladnie bije na dol Areola lubi wywierac presje wiec bedzie ciekawie. mysle iz wygra Chris ale po bijatyce.
To nie sa kulturysci ani modele, to nie ten sport (jesli kulturystyke mozna uznac za takowy?) wielu ciezarowcow tez nie ma wyrzebionej sylwetki ale czy to znaczy ze nie maja sily?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 27-04-2013 09:17:57 
Ja nic takiego nie widzę. Opona jak zwykle, cycki wiszą, tłuścioch jak zwykle.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 27-04-2013 09:19:29 
Grzywa, ja nie neguję, że to nie są zawody kulturystyczne, tylko akurat uderzyło mnie gdy ktoś pisze, że Arreola wygląda najlepiej w karierze, bo z Aguilerą, Ahunanyą, Relefordem wyglądał znacznie lepiej.
 Autor komentarza: Boban81
Data: 27-04-2013 09:20:15 
To do okulisty :D
Looz...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 27-04-2013 09:23:38 
może Arreola musi robic jednak godzien spaceru a nie 45 min ... he he

dziwie sie ze Chris jest tak duzym faworytem bukmacherów , Arreola ma łśaba obrone sporo blokuje twarza a Stiverne mimo ze surowy to potrafi przypeirdo.lić

chyba zaryzykuje i posatwie troche na Stiverne

p.s
i nie wy[atrujcie mnie na zywo na tej walce bo zdecydowałem że na żywo obejrze gale Martineza ...lol
 Autor komentarza: Faraon
Data: 27-04-2013 09:25:23 
Wiedziałem że ta menda cop się zjawi!
Arreola wygra i tyle w temacie.
 Autor komentarza: Boban81
Data: 27-04-2013 09:29:41 
Stiverne ma sporą szansę upolować Chrisa, choć ten z kolei ma mocny łeb.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 27-04-2013 09:40:48 
Myślałem ze Arreola mniej niż 112 tak ok 106-108 kg zrobi.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-04-2013 09:55:32 
Heheh

Jakby ktoś miał jeszcze wątpliwości czemu to bracia rządzą to radzę obejrzeć to ważenie i jakieś z ich udziałem dla kontrastu...

Można pisać o różnych aspektach, odsyłać nas na jakieś plaże albo do luster ale nie zmieni to faktu że wygląd w 99% pokazuje jak dany sportowiec się prowadzi.
Rozumiem że dla Crisa Arreoli zejście poniżej 250 pounds to już sukces ale mocno mnie zawiódł...
Jeśli ktoś ma szansę i myśli o tytule WBC powinien dać z siebie trochę więcej.
Myślę że umięśnienie wielkich bokserów w historii tej dyscypliny to czysty przypadek a Cris i Stiverne wiedzą co robią.
Lol
 Autor komentarza: basu
Data: 27-04-2013 09:55:52 
Arreola wygrywa przed czasem,to mój typ na dzis,chodz na początku musi uważac zeby to nie zaczeło sie jak z Trawisem.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 27-04-2013 09:57:28 
: milan1899 - zgadzam się - Arreola zbierał całe serie na ryj ...od Minto (bokser wagi średniej).

5-1 dla Areoli to żart. walka nieco bezstylowa "Arreola bije pan Bóg pięści nosi " tak więc duża rolę może tu grać zwykły przypadek.
Stiverne spory potencjał miał co było widać nawet po ciężkich KO w amatorce. A bije mocniej od Arreoli.

Ps ja będę na gali Martineza i Arreoli kupiłem "Lockheed F-35 Lightning II" oczywiście na prywatne zamówienie wersja cywilna ze wszystkimi luksusami - nie będę się kisił w fotelach wojskowych.

z Buenos do Onatario to dla mnie teraz chwila. a nawet jak walki będą w tym samym czasie to i tak muszę pokazać się w towarzystwie
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 27-04-2013 10:04:36 
BlackDog gówno się znasz na boksie - Haye ma taki wygląd bo jest chujowym bokserem i musi dorabiać jako model (bielizny dla geji.
Witali też musi dorabiać jako polityk więc prezencja zapewnia mu zaufanie wyborców. A Władimir nie ma żony (bo jest mało sławny i żadna go nie chcę )więc próbuje wyrwać jaką dupę na piękną sylwetkę.

Tak więc wygląd trzech niesłusznie uznanych za najlepszych bokserów HW nie ma faktycznie nic wspólnego ze sportem.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-04-2013 10:08:14 
Tak właśnie mi się wydawało.
Ale masz rację nie znam się na boksie.
A w ramach pokuty udam się na ową wymienioną przez Copa plaże i będę patrzał na tych cieniasów którzy powinni dążyć do sylwetki prawdziwych "czempionów" jak Arreola, Stiverne czy Chisora.

:O
 Autor komentarza: Wojciacho
Data: 27-04-2013 10:21:59 
Panowie, ten tłuszcz to szczwana zasłona dymna. Przeciwnik uważa, że nie chciało Ci się zapier*alać, a to tylko przybrana na okoliczność walki charakteryzacja i wycierasz nim ring :D To, że nie stosowali jej najwięksi mistrzowie jest tylko oznaką braku sprytu.

Ale Arreola i tak wygląda dobrze, spodziewałem się jego bardziej otłuszczonej wersji. Być może coś zmienił w swoim życiu(pewnie zamawia colę light zamiast zwykłej), ale mam nadzieję, że forma będzie dobra. Jeśli nie koncentrował się stricte na zbijaniu wagi, tylko sama spadała wraz z przebiegiem obozów, to będzie dobrze. Jestem ciekaw, czy Stiverine jest w stanie go znokautować, bo Cris ma betonową szczenę i na punkty to chyba jemu dałbym większą szansę.

Orientuje się ktoś, co do kolejności walk? Martinez walczy po Arreoli, a mniej więcej w tym samym czasie, co Judah-Garcia ?
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 27-04-2013 10:37:53 
Oni nie zrzucą tłuszczu , bo jakby zrzucili , to by byli pewnie Cruiserami a nie HW :D
Moim zdaniem Stiverine to wygra, ma czym uderzyć , a Meksykaniec lubi to brać na twarz
 Autor komentarza: clyde22
Data: 27-04-2013 12:24:14 
Stiverne nie lubi gosci, ktorzy dobrze przemieszczaja sie po ringu i uzywaja lewego prostego. Z Cristobalem bedzia mial to czego chce,przeciwnika na wprost siebie, otwartego na bomby. A sierpy z obu rak czy prawy overhand ma B-Ware naprawde niebezpieczny.Bedzie ostro, mozna zaryzykowac pewna sume na Stiverne'a. Wazy zdecydowanie za duzo, ale tu i tak wszystko rozegra sie w stojce.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 27-04-2013 12:25:44 
W stojce w sensie "Stojanowa" bez "zbednej" dla obu pracy nog.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 27-04-2013 12:28:22 
Krzysiek lepiej wygląda, ale ciągle cycki pod pachami. Gdyby tak poważnie się wziął i zrzucił tłuszcz to by wylądowął w cruiser.
 Autor komentarza: WielkiPies
Data: 27-04-2013 14:45:31 
Panowie, oglądaliście Rockyego? Sceny pt."trening, przygotaowania do walki" były chyba najlepszymi fragmentami tych filmów. I cóż z tego, że na śniadanie Rocky wypił 20 surowych jajek, skoro trening, prawdziwa batalia z ciężarkami, saniami ciągniętymi po kopnym śniegu ( przy temp. - zgaduję: -35 st Celsjusza) wymuszała spalenie 5000-10000 kcal dziennie. A teraz, nie-fikcja: poczytajcie sobie o treningu Michalczewskiego. Zwróccie uwagę, jak wielką ma tendencję do tycia ( teraz, kiedy nie trenuje, nie spala tych Kcal...)
Pzdr.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 27-04-2013 14:57:20 
@WielkiPies
Z drugiej strony , Michalczewski baletów nigdy nie odmawiał :D
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 27-04-2013 16:52:44 
kto oprocz mnie zarywa dzisiaj nocke tak aby wszystko obejrzec?
 Autor komentarza: canuck
Data: 27-04-2013 17:28:36 
Fizycznie obaj wygladaja fatalnie, ale to nic nowego dla nich bo nigdy nie byli wyrzezbieni jak K2. Takze ich waga ponizej 250 funtow jest w miare przyzwoita (jak na nich). Z drugiej strony to nie jest wyglad profesjonalnych bokserow oraz pretendentow do mistrzostwa.

Zaleta tej walki bedzie to, ze nie bedzie nudno!
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 27-04-2013 17:36:19 
Stawiam na Arreole, wydaje się sporo wyższy od Stiverna, więc jego szanse są większe.
 Autor komentarza: piechosz
Data: 27-04-2013 19:23:13 
DAJCIE LINKA DO WALKI PROSZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: endriu
Data: 27-04-2013 19:27:04 
Pretendenci k.. obaj mam przeczucie że wygra Stiverne
 Autor komentarza: jasin
Data: 27-04-2013 21:48:36 
co gadacie, arre9la naprawde wyglada lepiej niz z walki z adamkiem, ktora byla na remis... Bardzo lubie Chrisa za jego osobowosc i charakter i mu kibicuje... Tylko nawet gdyby wygral to bedzie dead end road, bo Kliczki tak jak nie pobil, tak nie pobije...
 Autor komentarza: Bulsonone
Data: 27-04-2013 22:27:07 
Chris trzymam kciuki P.S proszę o jakąś transmisję.
 Autor komentarza: Bulsonone
Data: 27-04-2013 22:27:31 
Proszę o link bardzo mi zależy to oglądnąć :) !!!
 Autor komentarza: milosz762
Data: 27-04-2013 22:28:27 
jasin aj tez lubie ARRREOLE JAK WYLUZOWANEWGO GOŚCIA WYDAJE SIĘ Sympatyczny pamiętam jak był przyjaznie nastawionych do Polskich kibiców jego styl walki jest troche toporny ale jest waleczny i myśle że takiego Povietkina byłby wstanie złamać

ale an i on ani Stiverne to nie sa wzory do nasladowania jesli chodzi wygląd i tłuszcz

żaden znich nie będzie godnym nastepcą Vitalija!!

wtedy dopiero będzie kryzys jak Kliczki odejdą

noie lubie cwaniaka heya lawiranta ale to on ma najwieksze szanse być Mistrzem po Kliczkach!
 Autor komentarza: Bulsonone
Data: 27-04-2013 22:51:27 
Panowie na prawdę proszę o link ma ktoś ?
 Autor komentarza: polrex
Data: 28-04-2013 04:09:49 
ten tluszcz to cenne mikroelementy i witaminy,

ostre zbijanie tkanki tluszczowej u naturalnego HW nie jest dobre

taki Arreola zawsze byl taki, co innego za to gdy chudy Adamek lub Hay nagle by sobie popuscili i zrobili spaslakami, wtedy by ich to zniszczylo, (widac ze Adamek juz nie ten)

Arreola nigdy nie mial kaloryfera, a Sosnowski ma piekny kaloryfer i co z tego?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.