OBÓZ POWIETKINA WYGRAŁ PRZETARG NA WALKĘ Z KLICZKĄ WYKŁADAJĄC 23 MILIONY!

Źródła zbliżone do Aleksandra Powietkina (25-0, 17 KO) informują, że właśnie jego obóz wygrał przetarg na organizację pojedynku z mistrzem świata wszechwag federacji WBA, WBO i IBF, Władimirem Kliczko (59-3, 50 KO).

Minimalna stawka przetargu wynosiła 6 milionów dolarów. Grupa K2 Promotions zajmująca się promocją ukraińskich braci zaoferowała tylko 7,1 miliona, natomiast strona dbająca o interesy Powietkina zaproponowała w kopercie aż 23 miliony dolarów! Jako iż podział zysków odbędzie się na zasadach 75/25 na korzyść mistrza, Kliczko zarobi ponad 17 milionów, zaś Rosjanin ponad 5,5 miliona "zielonych". Przypomnijmy, iż obaj zawodnicy muszą się zmierzyć do 31 sierpnia.

Powietkin jest tak zwanym mistrzem WBA Regular, od kiedy federacja WBA nadała Kliczce status "Super championa". Najbliższy pojedynek w obronie swojego pasa stoczy 17 maja w Rosji, mając za rywala naszego Andrzeja Wawrzyka (27-0, 13 KO). Ale skoro jego obóz wykłada na stół tak ogromne pieniądze na przetarg, to znaczy iż chyba nikt poważnie nie traktuje naszego rodaka i Wawrzyk jest trochę lekceważony. Pytanie tylko, czy będzie w stanie to wykorzystać? Oby, bo wcześniej ta sztuka nie udała się Gołocie, Sosnowskiemu, Adamkowi i Wachowi. Do pięciu razy sztuka?

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Blancos
Data: 23-04-2013 20:26:13 
Wytłumaczy mi ktoś dlaczego wykłada sie 23 miliony wiedząc ze 75% tej kasy idzie w pizdu?
 Autor komentarza: Kecaj
Data: 23-04-2013 20:26:29 
Hoho... konkretna suma.
 Autor komentarza: PanAdam27
Data: 23-04-2013 20:27:51 
Zapowiada się najciekawsza walka w HW od dekady.
Tym razem chyba już nikt w Polsce nawet się nie łudzi, żeby Andrzej był w stanie tu zamieszać.
 Autor komentarza: vandamme88
Data: 23-04-2013 20:28:11 
musza miec poteznych sponsorow
 Autor komentarza: SilvinPavel
Data: 23-04-2013 20:29:17 
Blancos - sołncewska brać przepierkę robi ot co.
 Autor komentarza: Tomcur
Data: 23-04-2013 20:31:27 
Może być tak, że Rosja oprócz nieograniczonych zasobów ludzkich ma także nieograniczone zasoby pieniędzy.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 23-04-2013 20:32:48 
Spoko że Władzia 17 baniek zgarnie za szybkie K.O ...
 Autor komentarza: Matys90
Data: 23-04-2013 20:36:28 
Władek pewnie płacze po nocach, że go w USA "nie chcą" i na HBO, musi w prowincjonalnej Europie jakimiś groszami się zadowalać.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 23-04-2013 20:37:50 
Matys, cop Ci sie na konto włamał?
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 23-04-2013 20:38:34 
To z kim on się przebijał skoro oferty były na 6 i 7 mln ?
 Autor komentarza: JasnieOswiecony
Data: 23-04-2013 20:39:01 
@ PanAdam27
dla mnie ciekawsze były starcia Haye - KLiczko i przede wszystkim Haye-Chisora.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 23-04-2013 20:40:05 
Minimalna stawka to było 6 mln ... z nikim procz Hruna sie nie przebijał ..
 Autor komentarza: Blancos
Data: 23-04-2013 20:40:05 
Minimalna stawka to było 6 mln ... z nikim procz Hruna sie nie przebijał ..
 Autor komentarza: michalinsignia
Data: 23-04-2013 20:41:02 
A tak czysto teoretycznie co się stanie jeśli Wawrzyk wygra? To i tak dojdzie do walki Kliczko Povietkin?
 Autor komentarza: menkks
Data: 23-04-2013 20:44:04 
Skąd Hurinow weźmie takie pieniądze??? Czyżby znalazł poparcie w jakimś Rosyjskim multimilionerze-pasjonacie.

Kwota w ch*** konkretna (z TV i biletów na pewno się nie zwróci, gdyby to było USA może PPV dałoby takie zarobki przy jakieś magicznej promocji tego pojedynku), od czasów Tysona nie było w ciężkiej takich pieniędzy.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 23-04-2013 20:45:53 
Wiecie ... gdyby rusek nie mial tej kasy to by takiej oferty nie dawał. Na pewno tez wiedzial ze K2 wiecej niz 10mln nie wyloza wiec jakis cel w tym musial miec. Moze kupi sędziow i jest pewny wygranej?
 Autor komentarza: ozi123
Data: 23-04-2013 20:48:21 
Ale dlaczego Hriunow nie dał oferty na te 7,2 miliona? Przecież mógł i wtedy też by przebił K2 , a przetarg wygrał. Nie rozumiem tego.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 23-04-2013 20:48:35 
Z lekka niezrozumiałe.

menkks
"Skąd Hurinow weźmie takie pieniądze??? Czyżby znalazł poparcie w jakimś Rosyjskim multimilionerze-pasjonacie"

Podobno wykręcą nas na kasę zakręcąjąc kurek z gazem na osiem minut, zaoszczędzone pieniądze pokryją ten przetarg. Ja nie wiem, tak tylko słyszałem.
:D
 Autor komentarza: Blancos
Data: 23-04-2013 20:51:15 
ozi123
To nie tak ze się siedzi i przebija oferty tylko daje w kopercie caly plan, potencjalne miejsce walki, itd itd oraz cene jaką wykłada. Takie oferty sie przygotowuje tygodniami lub miesiącami i Hrun juz 3-4 tyg temu wiedzial ze tyle wylozy.
 Autor komentarza: arp
Data: 23-04-2013 20:52:38 
Ciekawe jak przekupi sędziów, gdy promowany przez niego Powietkin będzie leżał nieprzytomny w ringu?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 23-04-2013 20:52:57 
haha najdroższe świniobicie w historii...



Będę tłukł świnie na wesele :) popatrzeć można za 20 zł za miejsca w pierwszym rzędzie, zapraszam
 Autor komentarza: Niko1
Data: 23-04-2013 20:55:49 
Zart ? To sa pewne jaja, nikt takiej sumy by za to nie wylozyl, nie odpierdzielajcie maniany, piszcie fakty a nie plotki xD 23 mln zielonych, jesli to prawda to glupszych ludzi niz w obozie Powietkinaa nie znajdzie :D to nie walka pacq1uiao ze sie bez problemu wyklada 23 mln :D
 Autor komentarza: murmur
Data: 23-04-2013 20:57:57 
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 23-04-2013 20:52:57
haha najdroższe świniobicie w historii...



Będę tłukł świnie na wesele :) popatrzeć można za 20 zł za miejsca w pierwszym rzędzie, zapraszam

wesele z pewnie z bronuarem...
lepiej bij konia
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 23-04-2013 20:59:04 
Żadnego przekupienia sędziów nie będzie. Dajcie spokój, oni z Władkiem grają w tenisa a do Witka chodzą na grilla.
Nigdy sędziowie nie zwracają uwagi na faule braci (a styl Witka to faul za faulem) a już tym bardziej nie ma mowy o przekręcie w wyniku.
 Autor komentarza: bak
Data: 23-04-2013 20:59:23 
Wiadomo, że dla Povetkina walka z Wawrzykiem będzie łatwą przeprawą. Tylko zagadką jest to czy Wawrzyk wyjdzie świetnie przygotowany, a w ringu czy będzie najbardziej zmotywowany w życiu, pokaże charakter czy wyjdzie po pieniądze i "prowadzony na rzeź". Zależy czy długo wytrzyma Andrzej. Czy Povetkin będzie walczył agresywnie by jak najszybciej odprawić Wawrzyka i wygrać efektownie czy spokojnie, na luzie, technicznie przeboksować z Polakiem i systematycznie obijać.
 Autor komentarza: Niko1
Data: 23-04-2013 20:59:44 
Aha juz wiem, przecinka zapomnieli postawić 2,3 mln. To wszystko jasne :)
 Autor komentarza: bak
Data: 23-04-2013 21:05:00 
Wawrzyk to taka trochę lepsza i mniej medialna wersja Salety. Technicznie całkiem niezły, wysoki, ale brak argumentu w postaci ciosu, szczęki, psychiki i agresji (Saleta pokazał ją tylko w pojedynku z Gołotą). Walka Wawrzyka z Povetkinem może skończyć się tak jak Salety z Mavrovicem, rewanż z Krasniqim i McCallem.
 Autor komentarza: nik
Data: 23-04-2013 21:09:03 
Po raz kolejny sie potwierdzilo ze nie ma wiekszych portfelikow od siostr Kliczko.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-04-2013 21:10:56 
Wladek sie niezle wkurwi,jak Cycu ubije Saszke i grube miliony przejda mu kolo nosa:)
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 23-04-2013 21:11:00 
Ostra kasa i po co Kliczce Ameryka ja się pytam
 Autor komentarza: nik
Data: 23-04-2013 21:12:02 
Nie wiadomo czy do walki dojdzie bo Povietkin nie bedzie mial latwo z Wawrzykiem ktory jest solidny a Saszka od czasow olimpiady nie zachwyca (z Huckiem to sie skompromitowal).
 Autor komentarza: Vroo
Data: 23-04-2013 21:13:25 
Zastanawiam się po kiego grzyba teraz Powietkinowi walka z Wawrzykiem. Taniej byłoby go na sparingi wziąć.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 23-04-2013 21:16:50 
Beka z gimbonów którzy braci nazywają siostrami xD Chyba jakieś niespełnione marzenie o obcięciu fiutka i bycia siostrą.
 Autor komentarza: Niko1
Data: 23-04-2013 21:28:34 
Bracia K. dyktuja warunki w HW. Onie tutaj rządzą.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 21:31:26 
Niko1
Zgadzam się oni grają pierwsze skrzypce i to oni mają te główne pasy!
wpadnie cop i nam wyjaśni biznes i inne pierdoły!
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 23-04-2013 21:34:27 
Hi hi wawrzyk zagrożeniem , dajcie spokój bez kpin ten chłopak nic sobą niereprezentuje, EASY MONEY .
 Autor komentarza: Wojciacho
Data: 23-04-2013 21:36:10 
Jakaś abstrakcja i fake. Przecież komu się to opłaca oprócz Władkowi? Rozumiem, że Ruskie mają sporo kasy, ale żeby tak kasę w błoto wyrzucać? Bez sensu.
Chyba, że Władek ma się podłożyć, ale oni są tacy "krystalicznie czyści", że bym na to nie liczył ;)
 Autor komentarza: nik
Data: 23-04-2013 21:37:13 
Jezeli Wladzia dostanie taka kase to na walke sie zgodzi.
Siostry moze i sa pazerne, powiem wiecej, one na pewno sa pazerne ale nie glupie.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 21:38:06 
Kiedyś K2 nielubiałem ale jak się przyglądam im od paru lat to widze tylko jak chcą się dorawać do ich koryta!

Mają łeb na karku i takich doceniam.
Wczyścili całe HW i teraz mogą sobie pozwolić na gre w szachy.
Innych i tych znanych z świata boksu kicha w dupie sciska i słusznie!
 Autor komentarza: nik
Data: 23-04-2013 21:40:08 
Saszka z Wawrzykiem nie bedzie mial latwo dlatego ze Wawrzyk nie jest taki slaby jak niektorym cycom sie wydaje a sam Povietkin tez nie jest najmocniejszy.
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 23-04-2013 21:40:55 
Nik. Chyba twoje neurony się obrazily na ciebie, oco ci chodzi z tymi siostrami?widzisz kogoś kogo unikają w Hw czy oco ci chodzi?troszkè to żałosne tak pisać o niekwestionowanych dominatorach Hw.
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 23-04-2013 21:42:21 
Nik, wawrzyk niedotrwa do 6 rundy, niezapomnij zalogować się po walce
 Autor komentarza: pyra90
Data: 23-04-2013 21:42:52 
Rosja to nie kraj to diagnoza lekarska
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 21:46:33 
Oczami rosji płynie gaz tak śilny że społeczeństwo nienadąża z kupnem chusteczek!

Pytanie kogo to słowa?
 Autor komentarza: Wojciacho
Data: 23-04-2013 21:46:50 
Ja myślę, że tam się komuś liczby poje*ały i niedługo się wycofają z tego pomysłu. :D Przecież nie licza na to, że Saszka wygra, tylko dają 16 milionów Władkowi w prezencie, a aż tacy hojni to chyba nie są.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 21:49:05 
Wojciacho
a ja myśle że to strategia ale jaka?
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 23-04-2013 21:51:45 
Troche przeplacili. U konkurencji piszą "dojdzie najprawdopodobniej 31 sierpnia w Belinie, Moskwie lub Las Vegas", wiec wiadomo, ze im sie zwroci Las Vegas-dadza to do HBO czy Sho, Moskwa-oligarchowie, wielki event etc, Berlin-niemieccy kibice kupuja. Mysleli ze K2 dadza wiecej dlatego tyle zaoferowali.

A tak pol zartem pol serio. Wladek czekal na Sasze 3 lata to 16 baniek mu sie nalezy.
 Autor komentarza: nik
Data: 23-04-2013 21:51:53 
''Autor komentarza: Jedrusjestem

Data: 23-04-2013 21:40:55


Nik. Chyba twoje neurony się obrazily na ciebie, oco ci chodzi z tymi siostrami?widzisz kogoś kogo unikają w Hw czy oco ci chodzi?troszkè to żałosne tak pisać o niekwestionowanych dominatorach Hw.''


A co ty ich tak bronisz? 'Siostra' to nie jest az tak obrazliwe jak np. Bitchko. Ja tam ich walk nie ogladam wiec co za tym idzie nie przepadam za nimi.

Nawet jak nikogo nie unikaja to dobieraja w szczegolny sposob, do tego dochodzi ze wszyscy sie skarza ze malo placa wiec dochodzi do takich walk jak z Pianeta, wiec za co mam ich lubic, w dodatku ten ich styl...nuda.
 Autor komentarza: nik
Data: 23-04-2013 21:53:52 
''Autor komentarza: Jedrusjestem

Data: 23-04-2013 21:42:21


Nik, wawrzyk niedotrwa do 6 rundy, niezapomnij zalogować się po walce ''


Roznie moze byc, moze pojsc w druga strone; wiem tylko ze Saszka jest cienki bo jakby przyszlo mu walczyc np. z Haye to by dostal od niego tyle bitch slapow ze ho ho (jakby mu malo bylo od Hucka).
 Autor komentarza: gerlach
Data: 23-04-2013 21:54:34 
a co to jest 23mln USD w kraju Gazpromu? zobaczcie na budzety rosyjskich klubow pilkarskich etc to jest kosmos dla wiekszosci europy. a ruscy lubia boks
 Autor komentarza: nik
Data: 23-04-2013 21:56:50 
gerlach

bogatych ruskich jest duzo a biednych tyle ze gazu im nie starcza
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 22:01:26 
Zobaczcie sobie jak żyją nowoboatcy!
W egipcie rozmawiałem z paroma niedorobionymi rosjanami ale jak się dowiedziałem ile mają kasy to zatkało mnie!

Rosjanie prywatnie sponsorują wykopaliska i teraz słuchajcie tego budżetu

70 ml $
Zapewne Hawass ich niezle kroi ale cóż Rosjanie mają tam swoje udziały gdy około 10 lat temu wybudowali zapore nad nilem!
 Autor komentarza: coolpix
Data: 23-04-2013 22:01:45 
23 bańki w przetargu to chyba 1 raz słyszę.jeśli tak to ruscy chcą tej walki ale asa w rękawie nie widzę,może dlatego,że jest w rękawie:)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 22:02:44 
Pytanie brzmi.
Co mają z wykopalisk?
 Autor komentarza: Wojciacho
Data: 23-04-2013 22:02:45 
Faraon
Nic mi do głowy nie przychodzi. Pewnie dlatego, że jesteśmy niedostatecznie wtajemniczeni w tajniki organizacyjno-marketingowe boksu zawodowego ;)
Pomyślmy, co spowodowało/-uje wyłożenie takiej kasy? Na pewno jest to konkretna reklama. Wszyscy zaczną o tym mówić i się zastanawiać o co chodzi. Więc więcej osób tę walkę obejrzy, to na pewno. Ale czy pomoże im to w negocjacjach z tv? Myślę, że nie (ew. w niewielkim stopniu). Tv nie działają pochopnie i wiedzą z grubsza, co im się opłaca i ile kasy jest to warte.
Chyba, że jacyś ruscy watażkowie mają lewą kasę i coś z nią muszą zrobić? W końcu to Rosja i tu jest to wielce prawdopodobne. Na więcej nie wpadłem, pozdro!
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 23-04-2013 22:03:21 
Nik sasha zucal po ringu boswelem a gdzie wawrzykowi do jego , mówię wam do jednej bramki będzie.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 22:04:34 
coolpix
Masakra za ten przetarg ale uwierz mi że rosjanie mają $ wydaje mi się że wielu się złożyło na to?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 22:06:15 
Wojciacho
No własnie np pranie brudnej forsy?
POZDRAWIAM!
 Autor komentarza: coolpix
Data: 23-04-2013 22:08:26 
Faraon wierzę Ci.ruskich stać.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 23-04-2013 22:08:36 
Ale dlaczego Hriunow nie dał oferty na te 7,2 miliona? Przecież mógł i wtedy też by przebił K2 , a przetarg wygrał. Nie rozumiem tego.

Bo to przetarg, a nie licytacja :-)

Obozy składają oferty bez wiedzy na temat oferty złożonej prze drugą stronę. Lepszao ferta wygrywa.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 22:09:53 
coolpix
Spoko
Mnie nie musisz wierzyć ale każdy wie że zielonych to mają oj mają!
 Autor komentarza: Wojciacho
Data: 23-04-2013 22:10:55 
W sumie o czym ta dyskusja, my nie jesteśmy w stanie pojąć pobudek, które kierowały ruskim miliarderem, który postanowił dać 16 baniek Władkowi w prezencie i pewnie nigdy nie będziemy :D
Mają kasę, więc ją przepieprzają na prawo i lewo.

Faraon
To zależy co się wykopie i wyśle do Rosji, zamiast do muzeum. Ja myślę, że chodzi o to, ze im się nudzi, więc postanowili zrobić coś ciekawego, co być może przyniesie im jakieś fanty ;)
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 23-04-2013 22:11:42 
Ja tam myślę ze jakiś rusek zazyczyl se ze walka ma być u nich i juz.gdzie na wczasy niepojedziesz to ruski się bawią, oczywiście ci z Moskwy bo reszta kraju wpierdala słonine przy swieczce i kielichu samogonu
 Autor komentarza: khorne
Data: 23-04-2013 22:14:31 
No to K2 maja problem. Kontrakt z RTL nie na to im pozwala by taka walke pokazala konkurencja w postaci ARD. Oj może to im narobić trochę problemów.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 22:15:16 
Wojciacho
Nie ma takiej mocy sobie wywież ot tak!
Poprostu pasja i świadkowie danego znależiska!

Poczytaj o Zahi Hawassie a dowiesz się co gnyk robi z kasą?
Miałem okazje poznać go pare razy i bardzo niesympatyczny gościu!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 22:16:35 
khorne
Słuszna uwaga RTL dopiero co podpisał umowe z K2
 Autor komentarza: rambuni
Data: 23-04-2013 22:21:45 
Ojcowie czcigodni!

Prowokacyjnie i troszkę off: Co ten Povietkin tak naprawdę reprezentuje?
1. Huck go zlał.
2. Warunki fizyczne zbliżone do Tomka Adamka, więc do Kliczki ma się nijak.
3. De facto jest wciąż boksersko niesprawdzony.
4. Kilkakrotnie przekładał/odwoływał pojedynki z K. Tego nie robi bokser pewny swoich autów.
5. Kasa ogromna,niewyobrażalna. Czyżby wypłata życia i potem jednak pomalusieńku ku końcowi...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 22:26:37 
rambuni
Sam sobie odpowiedziałeś!
Poprostu zapłacił bo za niewiedze się płaci!
 Autor komentarza: rambuni
Data: 23-04-2013 22:27:43 
Jeszcze Ojcowie czcigodni,

Też troszkę off, ale informacja wywołuje u mnie różne myśli, skojarzenia, refleksje ;)

Co przeciwstawić Władimirowi Kliczce? Co?

1. Presję?
2. Siłę fizyczną?
3. Warunki fizyczne?
4. Technikę?
5. Szybkość?
6. Jakiś pomysł na przechytrzenie w ringu? Wypunktowanie go?

No co? I to "co" musi wymyślić Povietkin... Ja nie widzę...
 Autor komentarza: Nixon
Data: 23-04-2013 22:28:33 
Myślę,że chcą Wałek zrobić w Rosji i Povietkin będzie się bronił 12 rund licząc,że nie da się ustrzelić,bo po co by dawali tyle kasy na przetarg ?.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 22:29:12 
rambuni
Dolary na złotej tacy!
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 23-04-2013 22:29:54 
Ale tamci walczyli z mistrzami, a Wawrzyk z co najwyżej vice-mistrzem. Ciekawe dlaczego aż tak przebili Kliczków? Aż tak słabi są w kalkulacji posunięć przeciwnika, czy mieli jakieś błędne informacje? Po Kliczkach raczej wiadomo, że wiele więcej niż limit nie wyłożą. Chyba że Ruski i tak nie ze swoich a z ukradzionych wykładają, to im to wisi.
 Autor komentarza: rambuni
Data: 23-04-2013 22:31:33 
Faraonie,

Rozumiem. Pieniądze zachęcą K. do pojedynku. Obok takiej wypłaty nie przechodzi się obojętnie.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 22:32:40 
rambuni
Dokładnie i po co im nam USA?
 Autor komentarza: pyra90
Data: 23-04-2013 22:34:17 
Powietkin nie ma szans bo nie ma półdystansu i słabo skraca.
Chciałbym zwrócić uwagę że Kliczki są faworyzowani przez sędziów i możliwe że chodzi tutaj o to.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 22:36:44 
pyra90
w każdymbądżrazie coś na rzeczy jest!
Poczekajmy na przebieg wydarzeń.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-04-2013 22:48:48 
A tak na zakończenie ponowie to rosjanie pokrywają moją prace w egipcie!

DOBRANOC.
 Autor komentarza: Calaf
Data: 23-04-2013 22:56:44 
Autor komentarza: rambuni
Data: 23-04-2013 22:21:45
Ojcowie czcigodni!

Prowokacyjnie i troszkę off: Co ten Povietkin tak naprawdę reprezentuje?
1. Huck go zlał.
2. Warunki fizyczne zbliżone do Tomka Adamka, więc do Kliczki ma się nijak.
3. De facto jest wciąż boksersko niesprawdzony.
4. Kilkakrotnie przekładał/odwoływał pojedynki z K. Tego nie robi bokser pewny swoich autów.
5. Kasa ogromna,niewyobrażalna. Czyżby wypłata życia i potem jednak pomalusieńku ku końcowi...

ad. 1 - Huck przegrał, wg mnie zasłużenie, choć trzeba przyznać że się postawił.
Ad. 2 - haha. ostatnio spasieni podobnie
ad. 3 - masz trochę racji, teraz to już zmarnowany talent.
ad. 4 - myślę że odwoływał z powodów finansowych. Walka pewnie przegrana, więc za parę procent też bym nie walczył, problem w tym że niczego konkretnego w zamian nie robił, a mógł spokojnie walczyć z fajnymi bokserami i ich oklepać,szkoda. Po zdobyciu pasa mistrzowskiego podział proponowany przez kliczków i ich zasady były kompletnie nie do przyjęcia. Co ci z bycia mistrzem świata po teoretycznym wygraniu z Kliczką skoro masz z automatu zakontraktowane 2 rewanże na ich warunkach??Szerzej mówił o tym Mikołaj Wałujew. Powietkin to kiedyś nie był Mormeck czy Adamek żeby wychodzić po wyżebraną kasę i się cieszyć.
ad. 5 - pewnie tak jest, doszli do wniosku że z Powietkina wycisnąć się już za wiele nie da więc pora na wypłatę życia.

Prawda jest taka że widownię do tej walki przyciągnie w równej mierze Aleksander, co Kliczko, więc gażę Powietkin powinien otrzymać dużo większą. Sam walkę pooglądam, w przeciwieństwie do Harra, Mormecka czy Pianety. Wynik niestety łatwy do przewidzenia, za późno na podbój HWD.
 Autor komentarza: Calaf
Data: 23-04-2013 23:02:42 
Faraon, ruskie watażki mają mnóstwo kasy i zachcianki. Pewnie słyszałeś o projekcie zrobienia w Gdańsku drużyny KHL, w obiekcie Halii Oliwia. O ile się nie mylę jakiś rosjanin wywalił na to kasę bo miałby w miarę blisko na mecze. Federacja ich nie dopuściła bo gwarancje były za niskie ale temat pewnie powróci, cała hokejowa Polska do niedawna tym żyła. Inna sprawa że by nas tam lali dwucyfrówkami ale pewnie dobrzy obcokrajowcy by tu wreszcie przyszli i coś by się ruszyło.
 Autor komentarza: canuck
Data: 23-04-2013 23:12:40 
Trzeba przyznac ze ta wiadomosc jest szokujaca! Ja sadzilem, ze przetarg wygra jakies $10M. Pewnie Hurionov ma kilka zapewnien od sponsorow, stacji televizyjnach, a mozne nawet PPV umowe w Europie.
Nie podejmowal by takiego ryzyka finansowego jakby cos z gory nie bylo nagrane. Napewno walka bedzie w Moskie na mega-gali!


Czyli boks zawodowy to jednak biznes, kiedy w gre wchodza takie duze pieniadze.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-04-2013 23:23:08 
W sumie wychodzi,ze Povietkinowi oplacilo sie poczekac na walke z Wladkiem
Poprzednim razem K2 oferowali mu 2mln$.Teraz dostania duzo wiecej
Sportowo tez zyskal,bo zdobyl pas regular WBA.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 23-04-2013 23:24:22 
Ostatnio coś te przetargi dziwnie wysokie , jak nie King to Hiurinow.
Moim zdaniem promotorzy znaleźli jakąś lukę w prawie i coś kombinują .
 Autor komentarza: rambuni
Data: 23-04-2013 23:26:38 
Calaf,

Dziękuję za komentarz. tak sobie rozmyślam właśnie czasami ;)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-04-2013 23:32:53 
"W sumie wychodzi,ze Povietkinowi oplacilo sie poczekac na walke z Wladkiem
Poprzednim razem K2 oferowali mu 2mln$.Teraz dostania duzo wiecej
Sportowo tez zyskal,bo zdobyl pas regular WBA."


A skąd info o 2 mln/./??
Kto tak mówi sam Aleksander zapewnie?

Było oświadczenie w którym Wład wypowiadał się że najpierw dostawał 3,5 a później 4 o ile dobrze pamiętam. Trzeba by poszperać w archiwum.
Dużo więcej więc nie zarobi ale zawsze trochę. Rzekłbym że wprost proporcjonalnie do utraty wartości sportowej :D
 Autor komentarza: rakowski
Data: 23-04-2013 23:39:10 
Povietkinowi przynajmniej wystarczy na dietę "śródziemnorosyjską".Nakupuje golonek ile wejdzie.Te rosyjskie rarytasy.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-04-2013 23:42:15 
"Povietkinowi przynajmniej wystarczy na dietę "śródziemnorosyjską".Nakupuje golonek ile wejdzie.Te rosyjskie rarytasy."

Heheh
Tia Aleksander czekał na ten dzień całe życie i co najśmieszniejsze zamiast zainwestować kasę wyda wszystko na mięcho i wódkę. Tak w tydzień :D :D
 Autor komentarza: rakowski
Data: 23-04-2013 23:45:49 
Żonę ma ładną,to on już to lepiej spożytkuje.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 23-04-2013 23:46:12 
*ona
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 23-04-2013 23:47:10 
Podniecacie się marnymi sumkami, prawdziwe pieniądze zarabia się tylko w USA a nie w Europie a napewno nie da się zarabiać w europie postkomunistycznej, chyba tego nie rozumiecie prowincjonalne małe siusiaczki:)
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-04-2013 23:49:49 
Dają 17 baniek zielonych Wladowi za pojedynek, który nie bedzie wymagał od niego większego wysiłku. Podbijam pytanie w pierwszym poście. Leo why?
 Autor komentarza: wrzeluk
Data: 23-04-2013 23:56:12 
Povietkin jak przetrwa 12 rund to zwałują włada i będą mieli mistrza świata a za rewanż dostaną sporą kasę więc kasa którą teraz wykładają się zwróci. Ale oczywiście Klitschko pewnie znokautuje ruska i tyle :D
 Autor komentarza: gibon
Data: 23-04-2013 23:58:14 
bak
Znow wyjezdzasz na temat Salety,a na temat Najmana cisza... to nie w twoim stylu,wciaz zal ci dupe sciska ze twoj idol "N" wiecznie dostaje wpierd... Ty Najmanowy fetyszysto
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 24-04-2013 00:01:15 
Nie wiem jaką ma żonkę, nie mogę znaleźć :D :D

Nie wydaje mi się by Powietkin wytrzymał dystans z Władem aczkolwiek walka z Wawrzykiem da nam kilka ważnych odpowiedzi. Przede wszystkim dowiemy się czy Aleksander poważnie podchodzi do sprawy i zapieprzał od wygranej w fatalnym stylu nad dziadkiem Rahmanem na sali czy się lenił.

Dobrze przygotowany aż tak łatwym celem być nie musi ale Wład powinien go ustrzelić.
 Autor komentarza: nik
Data: 24-04-2013 01:05:36 
Povietkin dystans to moze jedynie wytrzymac z Huckiem.
 Autor komentarza: nik
Data: 24-04-2013 01:09:24 
Povietkin sie nie leni, on jest taki jaki jest czyli gdzies w polowie pierwszej dziesiatki HW i lepszy nie bedzie. Na prawdziwego mistrza ma szanse jedynie w CW a nawet nie, z racji tuszy swej.
 Autor komentarza: kata
Data: 24-04-2013 06:43:37 
haha, a skąd taki błyskotliwy wniosek, że skoro obóz Powietkina wyłożył kasę na walkę z Kliczką, to lekceważy Wawrzyka? :)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 24-04-2013 09:41:27 
Na dzisiaj wiem tylko tyle ze Wawrzyk stanie w ringu z 100 % przygotowanym i zdeterminowanym Saszą , który w życiu nie wypuści życiowej szansy na ogromne pieniądze .

o co chodzi Rosjanom ? wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazuja że nie odzyskaja wyłożonej kasy ? myśle że gra idzie o to przyszłosc po walce Sasza vs Wład ? Ruski muszą wierzyć w wygrana Saszy bo odzyskać pieniadze moga na kolejnych obronach " pełnoprawnego " pasa WBA , tylko pytanie jest jedno czy SE bedzie chciało wspólpromowania Saszy i partycypowania w zyskach po ewentualnym zwyciestwie Saszy
czy orientujecie sie jak długo obowiązuje jeszce kontrakt Saszy z SE

dla Włada to tez niecodzienna sytuacja , nie zawalczy w swoim Hamburgu , przy swoich kibicach ze swoimi sedziami
od teraz zacznie sie gra psychologiczna z Władem pokazujaca że po raz pierwszy od bardzo wielu lat tak na prawde nic od niego w tym momencie nie zależy

na dzisiaj widze to tak ze ruski stracili ogromne pieniadze , Wład znokautuje Sasze za rekordowa gaze i w HW niewiele się zmieni , dobre jest to ze tym ruchem jednka juz na starcie emocje zwiazane z ta walka poszły w góre :)
 Autor komentarza: mariusz1965
Data: 24-04-2013 09:59:11 
Szasza szybko rozbije durnego Polaka szybko,aby nie nabyc kontuzji przed Kliczkom ale dostanie lanie,nastepny do wora puzniej pora na Wlodarczyka.
 Autor komentarza: bambam
Data: 24-04-2013 10:17:24 
ludzie wezcie sie opamietajcie z wawrzykiem, to jest przekaska dla povietkina, partner do sparingow przed kliczka, wawrzyk walczy poniewaz jest dosyc wysoki to jest jeden jedyny powod dlaczego dojdzie do tego starcia, w ktormy nasz zawodnik niestety przegra i to na 100 procent, a z tymi pieniedzmi za organizacje walki to nie widze zadnego problemu, sa ludziska dla ktorych to nie sa pieniadze, trudno uwierzyc ale tak jest, poniewaz jest w cholere matolow ktörzy na tych debili robia i jeszcze sie ciesza jak dostana pare groszy co miesiac, ale to juz poza tematem.
 Autor komentarza: bambam
Data: 24-04-2013 10:20:42 
a co do povietkina to ma szanse pokonac wlada, zreszta bedzie widac w walce z wawrzykiem, jak go zleje to tszu z povietkinem cos zdzialaja a jak bedzie sapal przez 12 rund to wiadomo jak bedzie
 Autor komentarza: Faraon
Data: 24-04-2013 11:04:31 
bambam
Przykro mi ale Povietkin nie ma szans i dostanie baty!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.