ALVAREZ vs TROUT - STATYSTYKI CIOSÓW

Jak zawsze traktujemy statystyki ciosów z dystansem, ale tym razem dość dobrze oddają one obraz wczorajszej walki Saula ''Canelo'' Alvareza (42-0-1, 30 KO) z Austinem Troutem (26-1, 14 KO). Trout był zdecydowanie aktywniejszy i więcej jego ciosów doszło celu. Na korzyść Amerykanina przemawiają również ciosy proste przednią ręką. Meksykanin miał za to większy procent trafionych uderzeń i imponował mocnymi ciosami, z których ponad czterdzieści procent doszło celu.

Warto zwrócić uwagę na to, że ogółem Trout doprowadził do celu tylko 20% ciosów, co świadczy o bardzo dobrej obronie ''Canelo''. Z drugiej strony, pamiętajmy o kontrowersyjnym pomyśle ogłoszenia w czasie walki niekorzystnej dla Trouta punktacji sędziów. Po ośmiu rundach Alvarez prowadził 80-71 (!), 78-73 i 76-75, co zmusiło jego rywala do ofensywy w ostatnich czterech odsłonach.

Wszystkie ciosy:
Alvarez -124/431 (29%)
Trout - 154/769 (20%)

Ciosy proste przednią ręką:
Alvarez - 28/207 (14%)
Trout - 59/416 (14%)

Ciosy mocne:
Alvarez - 96/224 (43%)
Trout - 95/353 (27%)

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: roninuwodzenie
Data: 21-04-2013 12:48:41 
Oj joj joj. Statystyki wskazują na wałek.
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 21-04-2013 12:49:33 
Ci co czytają walkę ze statystyk ciosów powinni zająć się szydelkowaniem
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 21-04-2013 12:50:29 
115-113 115-114 dla Trouta według mnie. To mnie wiecej to samo co było z Adamek vs Cunn czy z Chambersem gdzie Adamek wygrał niby niezasluzenie.
 Autor komentarza: jasin
Data: 21-04-2013 12:50:47 
skandal i tyle. ze statystyk wynika, ze powinien wygrac Trout... Albo remis. ten sedzia co dal 80-71 powinien zostac pociągnięty do odpowiedzialnosci karnej. prawdopodobnie łapówkarz i tyle.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 21-04-2013 12:53:42 
Bo był wałek i o tym od razu napisałem.Jeśli komuś podoba się jeden podbródkowy mocny na każdą rundę i pajacowanie przy linach,to Meksykanin był lepszy,a jak ktoś widział prawdziwą walkę i rozlicza sędziów ze sportu,to Trout został "wywałkowany"."Canelo" za mało zrobił na wygraną.Brawa dla Trouta,wie gdzie się znajduje,wie że to nie szachy i zachował się godnie.Teraz czekam na Trout vs Mayweather.W wykonaniu Amerykanina było więcej kunsztu bokserskiego.Posadził Trouta,ale to było jedno liczenie,Meksykanin nastawił się na nokaut od początku,a Austin go punktował i ogrywał.Gratulacje dla obu za dobrą walkę.Też chciałbym być sędzią punktowym,punktować byle jak i dostawać za to kasę,fajna robota.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 21-04-2013 12:53:42 
Bo był wałek i o tym od razu napisałem.Jeśli komuś podoba się jeden podbródkowy mocny na każdą rundę i pajacowanie przy linach,to Meksykanin był lepszy,a jak ktoś widział prawdziwą walkę i rozlicza sędziów ze sportu,to Trout został "wywałkowany"."Canelo" za mało zrobił na wygraną.Brawa dla Trouta,wie gdzie się znajduje,wie że to nie szachy i zachował się godnie.Teraz czekam na Trout vs Mayweather.W wykonaniu Amerykanina było więcej kunsztu bokserskiego.Posadził Trouta,ale to było jedno liczenie,Meksykanin nastawił się na nokaut od początku,a Austin go punktował i ogrywał.Gratulacje dla obu za dobrą walkę.Też chciałbym być sędzią punktowym,punktować byle jak i dostawać za to kasę,fajna robota.
 Autor komentarza: Barni
Data: 21-04-2013 12:54:42 
Jedrusjestem
dokładnie
chociaż werdykt jednego z sędziów zdecydowanie zawysoki
ja punktowałem 116-112 dla cynamona
wysokie statystyki prostych to w dużej mierze 6 runda genialna w wykonaniu Trouta
mam wielki szacunek dla obu pięściarzy ale to Alvarez okazał się lepszy licze że bedzie rewanż bo takie walki oglada sie ogromna przyjemnoscią
 Autor komentarza: bak
Data: 21-04-2013 12:54:48 
Był wał, "gwiazdor" musiał wygrać.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 21-04-2013 13:00:53 
Jeśli chodzi o Szpilka vs Bidenko,to zostało zrobione USG,po któym nic nie wykryto.Dostał połowę gaży około 15 tys. euro.Powiem nieskromnie,ale to jest śmieć,ukradł kibicom pieniądze.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-04-2013 13:04:05 
rakowski
sam trout przyznał że był słabszy

nie było żadneog wałka , walka była bardzo wyrównana , niektóre rd naprawde trudne do wytypowania , wynim minialnie mógł iśc w każda strone , statyski nie zawsze miarodajnie oddaja to co działo sie w ringu bo pkt sie poszcegolne rd do tego Austin starcił pkt za deski
 Autor komentarza: Mats
Data: 21-04-2013 13:05:59 
Ludzie wy ślepi jesteście ? Canelo wygrał zasłużenie. Starałem się punktować bardziej na korzyść Trouta, a i tak wyszło mi 114:113 dla Canelo. Już nawet nie bierzmy pod uwagę tych śmiesznych punktacji sędziów, bo to i tak nie ma znaczenia. Wygrał po prostu lepszy pięściarz, a punktacja jest mało ważna, bo każdy kto widział pojedynek to dostrzegł, że przewaga nie była, aż taka duża jak wskazywał na to sędzia Christodolou (czy jakoś tak).

Canelo to kocur. Czekam na jego następne pojedynki.
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 21-04-2013 13:06:43 
Jak was taki statystyki interesują to zapraszam do oglądania chłopaków w kaskach
 Autor komentarza: rakowski
Data: 21-04-2013 13:12:11 
Sposób boksowania i kontrolowania walki podobał mi się bardziej w stylu Trouta,zdania są podzielone.Naprawdę taki szopki nie są śmieszne.
Jeden wypunktuje dla Trouta,jeden dla Alvareza.Remis powinien być,zmiana werdyktu,jakieś komisje powinny powstać,bo z Alvareza robi się mocarza,który położył Trouta,a Austin w poszczególnych rundach było aktywniejszy i np. The Ring wytypował jego zwycięstwo.
Czekam na Trout vs Maywether
Alavarez z Mayweatherem miałby bardzo ciężko,dlatego wolę Amerykanin vs Amerykanin.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 21-04-2013 13:17:49 
Ja nigdy nie sugeruje się statystykami,ale w tym wypadku trzeba.Trout wyprowadził o 338 ciosów więcej!Doszło o 30 więcej do celu,kontrolował pojedynek prostymi,ciosy mocne o 1 więcej Alvarez.
Takie werdykty to jest kur...a żenada,katastrofa.Jakby było minimalne zwycięstwo Alvareza 1 lub 2 punktami,to bym zrozumiał nie mówiąc o werdykcie w drugą stronę,ale to był Meksyk,więc z drugiej strony można było się spodziewać chorej punktacji.Taki biznes.
Za tydzień Martinez vs Murray czy Judah vs Garcia,też będzie ciekawie.
 Autor komentarza: addam23
Data: 21-04-2013 13:26:40 
Ja punktowałem 8-4, 7-5 w rundach dla Trouta (nie licząc liczenia)
Alvarez imponował wprawdzie obroną, ale samym gibaniem, bez ciosów rund u mnie nie wygrywał.
IMO Trout był lepszy 1-2 punktami.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 21-04-2013 13:32:52 
@rakowski
The ring wypunktował 114:114 oraz 2x po 114:113 dla Canelo. 3 ekspertów The Ring na żywo w transimsji Showtime.
Owszem, sędziowie wypuntkowali zdecydowanie za wysoko zwycięstwo Canelo, ale dobrze wskazali zwycięzcę więc nie przesadzajmy.

Nie ma mowy o żadnym wałku. Moim zdaniem nawet 'naciągane zwycięstwo' do tego nie pasuje. Walka była bardzo wyrównana, Canelo zadawał celniejsze ciosy, które miały większą wymowę, a większość ciosów Trouta pruła powietrze, a te które trafiały były to albo obcierki, albo ciosy nie mające wymowy.

Ale nie ma sensu dyskutować na ten temat, bo zawsze znajdą się tacy, którzy będą twierdzić, że de la Hoya wygrał z Mayweatherem.
 Autor komentarza: jkd
Data: 21-04-2013 13:33:42 
O kurcze, ale wali hejterstwem po galach. Polowa osob wypowiadajacych sie pewnie nawet walki nie widziala, tylko przeczytala statystyki. Canelo wygral zdecydowanie. Jakby to Floyd tak wypykal Trouta, to byscie sie spuszczali nad genialna obrona, czystymi ciosami no i knockdownem.

Ogarnijcie sie. Cynamon potwierdzil, ze jest bokserem wysokiej klasy, niemal kompletnym. Trout tylko odganial muchy prawym prostym, nie zrobil absolutnie nic, aby te walke wygrac.

Rudy by zlamal Floyda w 154, jestem tego pewien. Money jest juz zbyt statyczny na nogach, co swietnie obnazyl Cotto.
 Autor komentarza: nanmin
Data: 21-04-2013 14:05:57 
Jakim trzeba być ignorantem i niedzielnym kibicem żeby wygłaszać wyroki na podstawie OGÓLNYCH stastystyk ciosów ... Czy tak ciężko zrozumieć, że np dany zawodnik może zasypać drugiego lawiną ciosów w 1 i np 2 rundzie - doprowadzi wtedy do celu kilkadziesiąt ciosów i wygra te 2 rundy, w kolejnych 10 rundach będzie natomiast przegrywał minimalnie , różnica w doprowadzonych ciosach będzie niewielka. Po 12 rundach w/g statystyk ciosów zwycięzcą powinien zostać ogłoszony zawodnik, który wygrał tylko te 2 rundy i ewentualnie urwał jeszcze max 2? Walka Canelo - Trout była wyrównana, ale nie można tu mówić o wałku.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 21-04-2013 14:44:38 
115-113 Saul.
Dobra praca nóg i defensywa, plan na walkę.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 21-04-2013 15:05:16 
MrAdam:

"115-113 115-114 dla Trouta według mnie. To mnie wiecej to samo co było z Adamek vs Cunn czy z Chambersem gdzie Adamek wygrał niby niezasluzenie."

Adamek wygrał z Chambers-em i Cunnem niezasłużenie. Zwłaszcza z tym drugim. Natomiast Alvarez wygrał zasłużenie - i mówię to z bólem, bo stawiałem kasę na Trout-a. Gdyby nie deski Trout-a, to byłoby 10-9 dla niego w tej rundzie zamiast 10-8 dla rywala - i wtedy zasłużyłby na zwycięstwo. Ale tak - przegrana. Nieznaczna, ale jednak przegrana.
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 21-04-2013 15:11:19 
Lepiej sie przyznajcie ktory zajebal buty Bidence skurwy...
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 21-04-2013 15:13:36 
ciekaw jestem kto nastepny?? Lara??? bo floyd jak to sie juz ladnie przyjelo "obsral zbroje"
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 21-04-2013 15:15:45 
No to o co chodzi do cholery
tez widzialem ze trout wygral zadal wiecej ciosow i wiecej trafil czy 2 bardzo mocne ciosy na runde Alvareza znacza wiecej niz presja i duzo slabszych ciosow Trouta?

Ogladalem ta walke od 2 rundy bo mi sie dekoder zjebal wszystkie rundy do liczenia wygrywal Trout,wygral tez 11 i 12 takze ja nie rozumiem o co chodzi
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 21-04-2013 15:16:40 
jeszcze wkurwilo mnie ze Trout nie podniosl nawet rak do gory po walce tylko wygladal jakby wiedzial ze przegral a przeciez walka byla bardzo wyrownana.
 Autor komentarza: goldengloves
Data: 21-04-2013 16:18:21 
Czy Wy na prawdę uważacie, że Austin wygrał? Czy Wy (niektórzy Drodzy czytelnicy bokse.org) jesteście ślepi?! Zobaczcie walkę jeszcze raz... najlepiej w zwolnionym tempie. To tak samo jak pisaliście, że Money przegrał z Cotto! Dotykanie nosa się nie liczy! to równie dobrze Zawodnicy mogliby ustać w dwóch różnych narożnikach i zrobić walkę z cieniem, a sędziowie wypunktowaliby na podstawie ilości wystrzelonych w powietrze ciosów. Nie wiem... może ja oglądałem DWA RAZY inną walkę niż Wy?!
 Autor komentarza: qra
Data: 21-04-2013 16:41:01 
Wchodząc na ten portal wydawało mi się, że ludzie którzy tu coś piszą mają jakiekolwiek pojęcie o boksie, ale widać sie pomyliłem. Canelo znacznie lepszy od Trouta, miał przewagę, a Trout nic nie mógł zrobić, nawet go nie zranił a trafiał same jabby. Ciekawe, że doskonałą sztukę obrony i uników wielu uważa za pajacowanie, ale śmiem stwierdzić że właśnie te uniki pokazywały gigantyczną różnice w balansie obu pięściarzy. Pieprzyć statystyki, powszechnie wiadomo że nie liczy się ilość a jakość
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 21-04-2013 17:14:19 
goldengloves

kto pisale ze cotto wygral z floydem???? ja napewno nie a pisze ze wczoraj byl walek, open-scoring???? fajnie ze trout juz wiedzial po 8 rundzie ze nie moze wygrac trout aktywniejszy, trafil czesciej-- 1 power shot roznicy -- na pewno ci co widzieli wygrana trouta nie sa slepi!

Ba! Nawet komantatorzy na showtime mowili ze 7 runde punktowali tylko 10-9 poniewaz trout gdyby nie nokdaun, wygralby ta runde

(ja punktowalem 10-8 ale i tak wyszlo mi 115-113 trout)


qra

aha wiec adamek wtedy nie raniac arreoli przegral ta walke??? co za bzdury.....
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-04-2013 17:15:26 
115:112 lub 114:113 dla Canelo. Ciosy Alvareza dużo wyraźniejsze, duży szacunek, potrafił wyboksować takiego technika jak Trout. Jedenastą i dwunastą rundę wygrał Alvarez, inna sprawa, że od 8. rundy Trout musiał już walczyć "głupio", bo wiedział, że na punkty nie wygra.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 21-04-2013 17:16:01 
qra

jakie pajacowanie???? balans tulowiem u canelo swietny ale balansem nie wygrywa sie walk, nie ma punktow za ilosc udanych unikow.........tyle o pojeciu o boksie
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 21-04-2013 17:16:39 
matys90

jak u ciebie 12 runde wygral canelo to sorry ale nie mam pytan
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-04-2013 17:18:27 
Jedna z wyrównanych rund. Alvarez na wstecznym, ale kontrował Trouta jak dzieciaka.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 21-04-2013 17:21:51 
matys90

"jak dzieciaka" - hehe funny sunday
 Autor komentarza: voutan
Data: 21-04-2013 17:21:52 
"Ba! Nawet komantatorzy na showtime mowili ze 7 runde punktowali tylko 10-9 poniewaz trout gdyby nie nokdaun, wygralby ta runde"

Kiedy tak mówili, pod koniec walki? Z chęcią bym to usłyszał, bo nie wiem jak można tą runde było wypunktować jedynie 10 - 9 dla Ryżego.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 21-04-2013 17:23:18 
voutan

nie, mowili tak na koniec 7 rundy
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-04-2013 17:27:35 
Dokładnie, ta 7 runda jest 10:8 ewidentnie. Malignaggi walnął po tej rundzie, że on ją dał tylko 10:9. Generalnie, jeśli dać rundę 12. Troutowi to na mojej karcie jest 114:113 dla Canelo.
 Autor komentarza: qra
Data: 21-04-2013 17:27:38 
LegiaPany
Chyba chodzi Ci jedynie o internetową napinkę, bo za grosz nie zrozumiałeś tego co napisałem. Uniki to jedno, jego ciosy byly lepsze, celniejsze i o wiele mocniejsze, tyle o pojeciu o boksie. Chryste panie to ze skupilem sie akurat na unikach to juz oznacza ze tylko na ich podstawie oceniam walke? Za grosz rozumu...
Co do Arreoli to nie wiem o co Ci chodzi, każda walka jest inna, w każdej widać inne aspekty, układa się w inny sposób, więc nie wiem czemu mi tu wyjezdzasz z Arreolą. Jak chcesz mi cos powiedziec to powiedz
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-04-2013 17:27:51 
Nie ma czegoś takiego a przynajmniej nie powinno być jak wynik mogący iść w obie strony. To się nazywa remisem a tak nie było.
Każdy lubi co innego i komu innemu sympatyzuje ale Canelo absolutnie nie miał przewagi na wygraną a już na pewno nie na taką jaką ogłosili sędziowie.

Czemu można mówić o wałku? Właśnie przez sędziów. Tak jak napisał chyba Legia, po co oglądać coś co przy równej walce zostanie tak spaczone??

Myślę że typując 55 do 45 z powodu popularności Canelo pomyliłem się o jakieś 5 10%. Jeszcze tyle dała mu popularność i promotorzy co pokazują dobitnie wyniki tak wyrównanego starcia nawet z przewagą Trouta.
Miejmy nadzieje że Austin wróci jeszcze mocniejszy. A Canelo niech idzie swoją drogą. Na punkty nikt go raczej nie pokona.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 21-04-2013 17:33:46 
qra

internetowa napinke? hehehe dobre.....celniejsze ciosy....przeciez statystyki mowia chyba co innego a jezeli logicznie polaczysz to co widziales w ringu z tymi wlasnie statystykami to nie wiem jak mozna pisac o "celniejszych" ciosach podczas gdy ten drugi trafil 30 razy czesciej?
wiec wedlug ciebie celny cios canelo byl "lepszy" niz celny cios trouta? co to za logika?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-04-2013 17:36:53 
Powiem tak, w tej walce to Alvarez wyglądał pod względem taktyki jak Trout, a Austin bardziej jak swarmer. Ja sobie bardziej cenię wyraźne ciosy niż obcierki, a podbródkowe Alvareza były piękne.

Kibicowałem Austinowi, ale więcej niż 6 rund mu dać nie mogę, bo czyste, efektywne ciosy są najważniejsze. Bardzo podobał mi się Alvarez przy linach, brakowało tylko kontr po tych unikach i mielibyśmy nowego Toneya ;)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 21-04-2013 17:39:17 
matys90
bernstein powiedzial rowniez "absolutely" zaraz po tym jak paulie wyrazil opinie ze raczej wedlug niego 10-9
 Autor komentarza: canuck
Data: 21-04-2013 17:46:04 
Trout wyprowadzil ogromna ilosc ciosow, ale wiekszosc z nich to "pacane." Canelo wyprowadzal mniej ciosow, ale bil celniej i soczysciej, o czym swiadczy chociazby nokdaun.

Ale zgodze sie ze stwierdzeniem, ze walka byla w miare wyrownana, takze sedzia ktory punkowal 118;109 dla Canelo, byl napweno stronniczy.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-04-2013 17:52:34 
Nawet sam papież może powiedzieć, dla mnie to jest 10:8 jak w mordę strzelił, inaczej Cunningham powinien wygrać też pierwszą walkę z Adamkiem :) Wg mnie wygrał lepszy, chociaż oczywiście punktacje sędziów (118:109 i 116:111) wzięte z kosmosu.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 21-04-2013 18:01:10 
matys90

tylko dlatego ze ktos ma nokdaun?? a pamietasz 2 runde provodnikova z bradleyem??? tam bradley nie lezal a lampley i roy jones byli zdania ze runda powinna byc punktowana 10-8 dla ruska za totalna przewage ruslana i miekkie nogi tima przez pol rundy.....

nie punktowales jeszcze nigdy rundy z nokdaunem 10-9? lub rundy bez nokdaunu 10-8?



dobra nie bede sie teraz spieral w 100 postach, jestem wkurwiony troche o taki obrot sprawy bo miec wypatrzony wynik do 8 rundy to przestepstwo i nie wiem czy ogladac floyda z guerrero bo moze byc podobnie............wyrazilem swoja opinie o tejw alce i tyle - jak mowie 114-113 canelo zgodze sie z bolem glowy, remis ok 115-113 trout ok.......ale jak ktos pisze o zdecydowanej przewadze canelo lub o tym ze ktos kto widzial remis jest slepy to noz sie troche w kieszeni otwiera
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-04-2013 18:05:05 
Punktowałem, ale ta runda była dla mnie 10:8 dla Alvareza. Nie mówię, że jestem jakąś wyrocznią i nie wyzywam nikogo, jeśli wypunktował to dla Trouta. Masa rund była wyrównana i w zależności od tego co kto preferuje, mogło iść w obie strony. To "open scoring" też wypaczyło walkę, bo Alvarez zrobił się całkiem ostrożny, a Trout musiał walczyć wariacko.

Przykładem rundy 10:9 po nokdaunie, była dla mnie runda w walce Stevens-Findley, na gali Fury-Cunn.
 Autor komentarza: costamjest
Data: 22-04-2013 09:19:32 
Ludzie o jakim wałku wy mówicie. To że Trout doprowadził 30 ciosów więcej? TO NIE JEST BOKS AMATORSKI. TU SIĘ PUNKTUJE CAŁE RUNDY, a nie ilość ciosów (zresztą ciosów nic nie wartych i słabych)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.