TARCZOWANIE FLOYDA MAYWEATHERA

Specyficzne tarczowanie Floyda Mayweathera Juniora (43-0, 26 KO) z Rogerem Mayweatherem stało się obiektem kilku parodii, m.in. w wykonaniu ojca Roberta Guerrero (31-1-1, 18 KO), Rubena Guerrero. Trening Mayweatherów daje jednak efekty i 4 maja w Las Vegas ''Duch'' nie będzie mógł liczyć na słabsze przygotowanie króla P4P. ''Money'' twierdzi, że jeszcze nigdy w jego karierze obóz nie ułożył się tak dobrze  i nie był tak długi.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 18-04-2013 12:54:43 
Tarczowanie z Rogerem wygląda jak kosi łapki na pamieć znają każdy ruch nawet takie bajery uderzenia zw tarcza za plecami.Wygląda to perfekcyjnie.
 Autor komentarza: jimmyF
Data: 18-04-2013 13:14:05 
Podbite oko? :)
 Autor komentarza: Champion20
Data: 18-04-2013 13:19:03 
Są trzy opcje zakończenia tej walki Ko na Guerrero na punkty wygra Floyd lub jakiś cud i Ko na Floydzie bo na punkty Money napewno nie przegra
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 18-04-2013 13:23:08 
Jedyny w swoim rodzaju ;)
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 18-04-2013 13:25:00 
Ludzie się dziwią skąd to się bierze?

Ano, odpowiedź jest bardzo prosta...

Setki, tysiące powtórzeń...

To jest ta różnica między mistrzem, a tym któremu wydaje się że nim jest.

To jest odpowiedź na słaba kondycje boksu w PL. U nas nikomu nie chce się tak trenować, tylko każdy smarka o tym jak mu jest ciężko i jaki biedny jest.
 Autor komentarza: lizbona
Data: 18-04-2013 13:29:40 
gościu jest pyskaty, zadufany w sobie... ale jak tu nie być taki, będąc takim kozakiem!

Zawsze będę mu kibicował, w przeciwieństwie do szpileczki...
Za jego prace/wkład/prowadzenie się należą mu się zwycięstwa.

Go ahead Floyd!
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 18-04-2013 13:31:07 
Niedawno stawiałem na remis ale czym bliżej walki u mnie przewaga Floyda wzrasta...Podziw za to jak on umiejętnie zapier.dala na tych treningach, jak myśli, zmienia rytm, przyspiesza, zwalnia, dokładnie przymierza.
 Autor komentarza: lizbona
Data: 18-04-2013 13:34:07 
obrzydliwy perfekcjonista :)
 Autor komentarza: Matys90
Data: 18-04-2013 13:39:54 
Cała masa materiałów z treningu Floyda i wywiady u Eliego Seckbacha:

http://www.youtube.com/user/ESNEWS/videos?flow=grid&view=0
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 18-04-2013 13:46:21 
kochamboks

dałeś się ponieść tej medialnej nagonce że guerrero ma jakieś szanse? To będzie bitka do jednej mordy tak to widzę, Floyd jaki by nie był prywatnie to w ringu jest mistrzem nad mistrzami i chciałbym żeby walczył jak najdłużej bo oglądanie go sprawia mi ogromną przyjemność, tak samo jak oglądanie rigona
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-04-2013 13:47:34 
Floyd i KO na Robercie? Nie ma szans.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 18-04-2013 13:56:32 
MrAdam

dlaczego nie ma szans? guerrero ledwie przytył to gość z niższej kategorii wagowej, w takich przypadkach zawsze jest szansa i to spora
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 18-04-2013 14:03:58 
MrAdam

Tak jak nie było szans na to, że Rigo dotrwa do 9 rundy w pojedynku z Donaire?
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 18-04-2013 14:07:39 
Przecież Guerrero dużo zbijał
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 18-04-2013 14:08:27 
Autor komentarza: dzejmsblant Data: 18-04-2013 13:56:32
MrAdam

dlaczego nie ma szans? guerrero ledwie przytył to gość z niższej kategorii wagowej, w takich przypadkach zawsze jest szansa i to spora





Guerrero tak ledwo przytył, że przestawiał w ringu dużego 147, klocka Berto, zrobił mu 2 knockdowny i sprawił, że jego twarz wyglądała tak:

http://i45.tinypic.com/r1z8yp.jpg

O Guerrero można powiedzieć wszystko, tylko nie to że nie zaadoptował się dobrze w 147. Floyd go oszuka, ale próżno tu szukać KO.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 18-04-2013 14:14:42 
NietrzezwyTomasz

oglądałem tą walkę i wiem że się zaadoptował co nie zmienia faktu że skoro ty powiedziałeś że próżno szukać KO to tym większa szansa że ono będzie. wiadomo jak to jest z twoimi przepowiedniami.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 18-04-2013 14:17:39 
Autor komentarza: dzejmsblant Data: 18-04-2013 14:14:42
NietrzezwyTomasz

oglądałem tą walkę i wiem że się zaadoptował co nie zmienia faktu że skoro ty powiedziałeś że próżno szukać KO to tym większa szansa że ono będzie. wiadomo jak to jest z twoimi przepowiedniami.







Jak jest? Proszę o podanie moich typów na walki, które skończyły się zupełnie odwrotnym wynikiem. Twoja wypowiedź nie zawiera żadnych argumentów, a jednynie insynuacje, co czyni ją bezwartościową.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 18-04-2013 14:18:37 
nietrzezwy

wychodzę z założenia ze cop i ty to ta sama osoba. Czyżbym sie mylił? lol
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-04-2013 14:25:20 
Floyd zafundował KO Ortizowi wiadomo jak, no iHattonowi. Pózniej długooo nic i Mitchell. On nie ma mocnego ciosu, a Robert jest odporny.
 Autor komentarza: MOLLAKA
Data: 18-04-2013 14:25:51 
Wielu ludzi w historii boksu już się naśmiewało ze sposobu tarczowania Floyda z Rogerem ale fakt jest taki, że wymaga to niesamowitej koordynacji ruchowej i wymaga koncentracji na maksymalnie wysokim poziomie co później znajduje swoje odzwierciedlenie między linami i stąd "zero" w rekordzie FMJr :).
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 18-04-2013 14:26:03 
Ostatnią osobą, którą Floyd znokautował był Hatton. Ortiza nie liczę. KO na Guerrero mało prawdopodobne. Floyd ostatnio nie nokautuje trudno przypuszczać, że będzie inaczej.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 18-04-2013 14:31:35 
Autor komentarza: dzejmsblant Data: 18-04-2013 14:18:37 nietrzezwy

wychodzę z założenia ze cop i ty to ta sama osoba. Czyżbym sie mylił? lol






Po prostu walnąłeś głupotę z typem na KO, które jest bardzo mało prawdopodobne i teraz próbujesz wybrnać odwracając kota do góry ogonem. Oczywiście zarzuciłeś mi również błędne, wręcz odwrotne typy na walki, a poproszony o argumenty i link do mojej wypowiedzi uciekasz jak tchórz z podkulonym ogonem.

PS.
Tak dla poprawy humoru wszystkim czytającym, poniżej załączam typ na walkę Adamek-Cunningham II autorstwa "dzejmsblant", który zarzuca innym błędne typy na walki:




"Autor komentarza: dzejmsblant Data: 24-10-2012 13:05:20
Nie wierzę, że to będzie fajna walka, bo dla mnie fajna walka to taka która jest wyrównana, albo w której istnieje przynajmniej jakieś ryzyko ze strony obu bokserów, a ja tutaj ryzyka dla Tomka nie widzę. Cunn go nie wypunktuje, bo jest już past prime, to nie ten Steve co w ich pierwszej walce. W dodatki Adamek już okrzepł w HW i cios ma wystarczający na Cunna z pewnością"

http://www.bokser.org/content/2012/10/24/131438/index.jsp
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 18-04-2013 14:35:50 
Zgadzam się, że KO na Guerrero jest mało prawdopodobne, ale nie można powiedzieć, że nie ma na to szans, bo takie stwierdzenie jest po prostu nielogiczne.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 18-04-2013 14:38:13 
rekawice chyba od bibera dostal , http://youtu.be/JpKoBvY-cKI te tarczowanie robi na ojcu jednak wieksze wrazenie :)
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 18-04-2013 14:43:06 
Autor komentarza: Pyskaty Data: 18-04-2013 14:35:50 Zgadzam się, że KO na Guerrero jest mało prawdopodobne, ale nie można powiedzieć, że nie ma na to szans, bo takie stwierdzenie jest po prostu nielogiczne.






Floyd jest zawodnikiem wywodzącym się z niższych kategorii wagowych i odkąd walczy w welter oraz okazjonalnie w 154, udało mu się skumulować Rickiego Hattona, który blokował ciosy twarzą (z wiadomych przyczyn nie liczę Ortiza). Wiadomym jest, iż w momencie kiedy zawodnik idzie mocno w górę traci atuty w postaci siły ciosu, Floyd miał/ma również kłopoty z dłońmi, przez co walczy w Grantach, które dużo lepiej chronią dłonie jednocześnie wytłumiając cios. Jest typem boksera, nie punchera bazującym na jednym ciosie. Tu jest bardzo dużo czynników przemawiających za tym, że KO ze strony Floyda na twardym Guerrero jest więcej niż mało prawdopodobne, a to w kontekście przewidywań wyników w boksie zawodowym powinno być rozważane w ramach pewniaka.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 18-04-2013 14:44:22 
NietrzezwyTomasz

no i co z tego zbrandzlowałeś się już? przyznaję że sie pomyliłem ale tylko dlatego że nie sądziłem że nasz dawny mistrz Adamek jest teraz takim cienkim bolkiem. Nijaki czop myli się przy każdej możliwej okazji, zresztą myślę że coś o tym wiesz.

A co do tego KO na Guerrero to nie jest mój typ marny prowokatorze tylko przekornie napisałem że przy przejściu bokserów do wyższych kategorii jest to często spotykana rzecz i tyle. Czytaj ze zrozumieniem nieuku.

Poza tym jak wrzucasz jak wyglądała facjata Berto to może byś wrzucił też jak wyglądała facjata Guerrero po tej walce cwaniaczku za 3 grosze. lol

A ten Berto z którym walczył ten Guerrero to nie ten sam Berto co dostał bencki od niejakiego Ortiza który to niejaki Ortiz został zdeklasowany przez niejakiego Floyda do momentu aż zaczął się przytulać do kiełbasy i dostał za to po pyszczku po czym się mu przewróciło?
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 18-04-2013 14:50:45 
Autor komentarza: dzejmsblant Data: 18-04-2013 14:44:22 NietrzezwyTomasz

no i co z tego zbrandzlowałeś się już? przyznaję że sie pomyliłem ale tylko dlatego że nie sądziłem że nasz dawny mistrz Adamek jest teraz takim cienkim bolkiem. Nijaki czop myli się przy każdej możliwej okazji, zresztą myślę że coś o tym wiesz.

A co do tego KO na Guerrero to nie jest mój typ marny prowokatorze tylko przekornie napisałem że przy przejściu bokserów do wyższych kategorii jest to często spotykana rzecz i tyle. Czytaj ze zrozumieniem nieuku.

Poza tym jak wrzucasz jak wyglądała facjata Berto to może byś wrzucił też jak wyglądała facjata Guerrero po tej walce cwaniaczku za 3 grosze. lol

A ten Berto z którym walczył ten Guerrero to nie ten sam Berto co dostał bencki od niejakiego Ortiza który to niejaki Ortiz został zdeklasowany przez niejakiego Floyda do momentu aż zaczął się przytulać do kiełbasy i dostał za to po pyszczku po czym się mu przewróciło?








Widzę, że podniesione ciśnienie po tym jak zostałeś obnażony i skompromitowany, merytoryczny indolencie, zarzucajacy innym insynuacje, wpłynęło dosyć negatywnie na logiczne formułowanie zdań oraz ortografię:)

W dalszym ciągu nie ustosunkowałeś się do przytoczonych argumentów, więc powtórzę:


"Guerrero tak ledwo przytył, że przestawiał w ringu dużego 147, klocka Berto, zrobił mu 2 knockdowny i sprawił, że jego twarz wyglądała tak:

http://i45.tinypic.com/r1z8yp.jpg

O Guerrero można powiedzieć wszystko, tylko nie to że nie zaadoptował się dobrze w 147. Floyd go oszuka, ale próżno tu szukać KO."


i




"Proszę o podanie moich typów na walki, które skończyły się zupełnie odwrotnym wynikiem. Twoja wypowiedź nie zawiera żadnych argumentów, a jednynie insynuacje, co czyni ją bezwartościową."
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 18-04-2013 14:54:10 
Floyd wykończył Hattona nawet nie przez kumulację ciosów. On zastosował podobną taktykę jak Holyfield z Tysonem tzn przez pierwsze rundy trzymał , klinczował i robił wszystko aby Anglik tracił siły. A chwila nieuwagi Hattona i ko.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 18-04-2013 14:58:41 
natrętnytomasz

chyba nie wiesz co to ortografia chłopczyku, podaj choć jeden błąd ortograficzny w mojej wypowiedzi.

obnażyć i skompromitować to cie może twój chłopak, merytorycznie też leżysz na deskach czopie.

ja w przeciwieństwie do marnych pseudo ekspertów potrafię przyznać się do błędu bo każdemu się to zdarza (niektórym nawet wciąż...lol)

Jakbyś czytać umiał ze zrozumieniem nieuku to byś załapał że ustosunkowałem się już do twoich kiepskich argumentów odnośnie przestawiania berto. Mam teraz pewne sprawy do załatwienia wróce za jakis czas spojrzeć na wybroczyny intelektualne które wymyśliłeś odpisując mi.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 18-04-2013 15:02:15 
Autor komentarza: dzejmsblant Data: 18-04-2013 14:58:41 natrętnytomasz

chyba nie wiesz co to ortografia chłopczyku, podaj choć jeden błąd ortograficzny w mojej wypowiedzi.


"bencki" - co to za słowo? Zawsze myślałem, że pisze się "bęcki":) Kubeł zimnej wody?
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 18-04-2013 15:03:07 
dzejmsblant
Dałem się ponieść medialnej nagonce, że typowałem remis? Nie bo nie znam osób które tak obstawiają i nie kieruję się tym co mówią "eksperci".
Jestem przekonany, że walka będzie dobra i ciężka dla Floyda z racji tego, że walczy z mańkutem mającym energię na 12 rund naporu, który dobrze zaadaptował się w 147.
Moje spojrzenie na tę walkę jest i było takie zanim potwierdzono kandydaturę Guerrero.
Na dziś dzień im bliżej walki, emocje rosną, więcej człowiek o tym myśli i u mnie szanse Floyda są 55-45.
Walka 12 rund.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 18-04-2013 15:05:25 
Autor komentarza: dzejmsblant Data: 18-04-2013 14:58:41
obnażyć i skompromitować to cie może twój chłopak, merytorycznie też leżysz na deskach czopie.






Ja leżę na deskach, ponieważ Ty twierdzisz, że Floyd zrobi KO na Guerrero, że Guerreo który świetnie wyglądał w ringu z dużym 147 Berto "ledwo przytył" czy może dlatego, że twierdzisz, że moje typu są odwrotne do wyników poszczególnych walk, a nie możesz wskazać jednego przykładu czy może wreszcie dlatego, że Twój typ na walkę Adamek-Cunningham jest o 180 stopni odwrotny od prawdziwego rozstrzygnięcia walki?!!! :DDDDD


Merytoryczny indolencie, proszę udać się na onet i tam zgrywać znawcę, bo tutaj zostałeś wdeptany w ziemię.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 18-04-2013 15:09:53 
Autor komentarza: dzejmsblant Data: 18-04-2013 14:58:41
Mam teraz pewne sprawy do załatwienia wróce za jakis czas spojrzeć na wybroczyny intelektualne które wymyśliłeś odpisując mi.





Typowe dla merytorycznych zer, które poproszone o rzeczowe argumenty na poparcie swoich insynuacji bądź rażąco niskiej wiedzy w temacie, zaczynają obrażać swojego rozmówcę oraz kończą dyskusję uciekając z podkulonym ogonem niczym tchórze.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 18-04-2013 15:14:51 
Poza tym przed walką chyba każdy ma prawo do własnego wyobrażenia jej przebiegu. Czasem mam wrażenie, że niektórzy robią z siebie nieomylnych i wiedzących wszystko na pewno.
Na pewno przed walką Bradley- Prowodnikow, gdzie Rusłan w ogóle mnie nie przekonywał, skreślałem go a pojedynek mnie zaskoczył i Prowodnikow dosłownie momentami miażdżył Amerykanina.
W boksie na poziomie mistrzowskim poza walkami Kliczków często można liczyć się z niespodziankami.
Wielu ludzi wpierało , że Price rozniesie Thompsona czy Donaire pokona Rigondeaux.
Wtedy mi się udało dobrze wytypować, ale wiele razy oceniam źle.
Jak każdy, więc nie ma co się spinać o to kto jest mądrzejszy, bo to śmiesznie wygląda.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 18-04-2013 15:16:26 
Na walce na pewno będą emocje a dyskusje po niej długo nie będą miały końca.
:)
 Autor komentarza: basu
Data: 18-04-2013 15:26:17 
Floyd go zniszczy,zniszczy go
 Autor komentarza: Aroo
Data: 18-04-2013 16:27:41 
Zapominacie, ze Floyd to juz nie mlodzieniaszek. Jego boks opiera sie glownie na bajecznym refleksie, szybkosci i technice, a jak wiadomo te 2 pierwsze traci sie z wiekiem najszybciej. Guerrero to b.mocny przeciwnik wiec Floyd na pewno bedzie swietnie przygotowany, licze jednak na dobra, oby jak najbardziej wyrownana walke.
 Autor komentarza: bambam
Data: 18-04-2013 17:02:57 
guerro nie wygra, nie ma czym
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 18-04-2013 17:43:48 
natrętnytomasz

ja nie muszę pisać na orgu żeby zarobić parę groszy jak ty, robię to bo lubię czopku. Rozumiem że ciężko zrozumieć że ludzie mają obowiązki ale kiedyś może do tego dorośniesz. Przykładów pomyłek czopka jest bez liku i każdy stały bywalec tego portalu o nich wie, nie będę tego szukał nawet bo mi się nie chce tracic czasu. A bencki bęcki traktuje jako slowo slangowe nie masz sie do czego przypierdzielic pseudointelektualisto.
 Autor komentarza: Wojciacho
Data: 18-04-2013 19:36:24 
Nietrzezwy
"Tak dla poprawy humoru wszystkim czytającym, poniżej załączam typ na walkę Adamek-Cunningham II autorstwa "dzejmsblant", który zarzuca innym błędne typy na walki"
Humoru nam tym nie poprawiłeś. Akurat na Tomasza stawiali wszyscy, w większości przez szybkie KO( ;D ). To Adamek zawalczył słabo, atakując przez 15 sekund każdej rundy, a po walce tłumacząc się , że ma siły na kolejne 12 rund(sic!) i że miała być bitka, a nie pogoń za przeciwnikiem.
Nie można czepiać się blanta za to, że Adamek z Rodżerem dali ciała.

A co do walki Floyd - Guerrero : też uważam, że istnieje szansa na KO na Robercie. Zauważ, jak szwankuje u niego defensywa i ile zbierał na twarz. Berto bije porównywalnie z Floydem, z tą różnicą, że Floyd bije celniej, a Robert był w tej walce naruszony, także KO nie jest takie niemożliwe. Chociaż przewiduję UD po fajnej walce w szybkim tempie, KO nie wykluczam i to w obie strony (z tym, że o KO na FMJ będzie hardkorowo ciężko).
 Autor komentarza: rakowski
Data: 18-04-2013 20:01:36 
Wszystkie scenariusze wchodzą w grę w tym pojedynku.
Ja stawiam na Mayweathera na punkty i to wyraźnie,ale chciałbym zwycięstwa Guerrero.

Cwaniaczek,jednak jest najlepszy.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 18-04-2013 20:47:04 
Jesli Guerrero zapomni o defensywie to Ko jest mozliwe
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.