TIGER KLASYFIKUJE: WŁODARCZYK NAJLEPSZY

Dariusz Michalczewski (48-2, 38 KO) karierę zakończył kilka lat temu, ale nadal nieźle orientuje się w boksie zawodowym. Specjalnie dla "Faktu" były bokser stworzył ranking najlepszych polskich pięściarzy.

– Nie jest źle z polskim boksem. Mamy mistrza świata, kilku zawodników, którzy mogą zdobyć mistrzowskie pasy. Z optymizmem patrzę w przyszłość – mówi "Faktowi" Michalczewski.

"Tiger" najbardziej ceni Krzysztofa "Diablo" Włodarczyka (47-2-1, 33 KO), aktualnego mistrza świata w wadze junior ciężkiej.

– Jeżeli ktoś jest mistrzem, to znaczy, że jest najlepszy. Dlatego "Diablo" zasługuje na pierwsze miejsce w moim rankingu – przekonuje Michalczewski. – Najlepszym polskim pięściarzem w kategorii ciężkiej jest Tomasz Adamek. Już raz walczył o mistrzowski pas i nadal jest wysoko w rankingach. Zaraz za nim postawiłbym Mateusza Masternaka. Ma bardzo dobrego trenera Andrzeja Gmitruka, jest świetnie prowadzony w grupie Sauerlanda. To nasza największa nadzieja na przyszłość.

 Tuż za podium jest Damian Jonak (36-0-1, 21 KO), który walczy podobnie jak Michalczewski.

– Gdy patrzę na niego, to jakbym widział samego siebie. Lewy prosty ma elegancki – mówi o Jonaku "Tiger". I dodaje ze śmiechem: – A poza wszelką konkurencją jest Andrzej Gołota. Co by się nie działo, to i tak jest najlepszy. Wygrał wszystko, co było do wygrania. Brakuje mu tylko zwycięstwa nad Marcinem Najmanem. Na tę walkę czekam z niecierpliwością.

W rozwinięciu pełna lista Michalczewskiego, który kierował się w swojej ocenie głównie osiągnięciami, bo raczej nie skalą talentu lub obecnie prezentowanymi umiejętnościami.

1. Krzysztof Włodarczyk (47-2-1, 33 KO) - jest jedynym polskim mistrzem świata i nie ma dyskusji, jest najlepszy
2. Tomasz Adamek (48-2, 29 KO) - nasz najlepszy bokser w wadze ciężkiej, ciągle blisko walki o tytuł mistrza świata
3. Mateusz Masternak (30-0, 22 KO) - największa nadzieja na przyszłość, świetnie prowadzony, będzie mistrzem
4. Damian Jonak (36-0-1, 21 KO) - przypomina mnie, też ma świetny lewy prosty i bardzo dobrze walczy taktycznie
5. Grzegorz Proksa (29-2, 21 KO) - doświadczony, boksuje bardzo efektownie, ma nietypowy styl, ale jest skuteczny
6. Artur Szpilka (13-0, 10 KO) - na razie show jaki robi przewyższa poziom sportowy, za dużo ryczy, ale ma instynkt killera
7. Paweł Kołodziej (30-0, 17 KO) - dobre warunki fizyczne, trochę za delikatnie boksuje, ale za to bardzo pewnie
8. Andrzej Wawrzyk (27-0, 13 KO) - jeszcze niewiele osiągnął, ale nic nie przegrał, a w maju może zostać mistrzem świata
9. Mariusz Wach (27-1, 15 KO) - dotrwał do końca pojedynku o mistrzostwo świata z Władimirem Kliczko, a to już jest coś
10. Albert Sosnowski (47-6-2, 28 KO) - też boksował o mistrzostwo świata z Kliczko, z Witalijem, jednak nie błyszczał, walczył o przetrwanie

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: arp
Data: 18-04-2013 09:09:18 
Darek sobie strzelił w stopę twierdząc, że Jonak mu przypomina jego samego. Chyba że to był wyrafinowany sarkazm.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 18-04-2013 09:11:06 
"A poza wszelką konkurencją jest Andrzej Gołota. Co by się nie działo, to i tak jest najlepszy. Wygrał wszystko, co było do wygrania. Brakuje mu tylko zwycięstwa nad Marcinem Najmanem. Na tę walkę czekam z niecierpliwością."

Ja pierd@le zrozum wreszcie bufonie że Andrzej walczył z najlepszymi ,a ty z patałachami ,więc on ma szacun.
 Autor komentarza: khorne
Data: 18-04-2013 09:11:28 
A Tigerkowi jak zwykle gul z zazdrości o Andrewa skacze. Jaki on przewidywalny.
Nie trzeba było walczyć pod obcą banderą i z najczęściej (nie mowie, że zawsze!) podstawionymi przeciwnikami/sędziami to i szacunek miałby większy.

Kompleks Goloty. Tak to się nazywa ;)
 Autor komentarza: bossman
Data: 18-04-2013 09:19:54 
Bujaj się volksdojczu,nikogo nie obchodzi twój śmieszny ranking. Większość obecnego "mięsa armatniego' skopało by ci tyłek w latach twojej świetności.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 18-04-2013 09:21:20 
Jaki kompleks , ma tytuł , dobrych przeciwników na rozkładzie , hajs, popularność ( dużo osób wie kto to Michalczewski przecież . Co ma odpowiadać jak go cały czas o tego Gołotę pytają ?

@pyra90

Walczył z najlepszymi ? ja tam walki nie widziałem , co najwyżej ucieczki i demolki w 1 rundzie
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 18-04-2013 09:25:02 
Redakcjo, do tej tabelki boks w telewizji mozna dodac w jakiej stacji bedzie walka i o jakiej godzinie. Sam pomysl z najblizszymi walkami swietny. W przypadku wyrownanych walk mozna dodac sonde przed walka, kto waszym zdaniem wygra.

Przepraszam za offtop
 Autor komentarza: ogierinho1
Data: 18-04-2013 09:29:48 
Adamek w swoim prime by go rozpieprzył w każdym momencie jego kariery... o RJJ nie wspominam nawet...
 Autor komentarza: boksjor
Data: 18-04-2013 09:40:57 
"Ma bardzo dobrego trenera Andrzeja Gmitruka" - o jakaś zmiana, bo po walce Gołoty mówił co innego
 Autor komentarza: milan1899
Data: 18-04-2013 09:43:38 
Adamek w LHV nie miałby wielkich szans z tygrysem , kogo pokonał Tomek w półcieżkiej , wymęczony tytuł na mega średniaku i ostre baty od młokosa Dawsona , potencjalne starcie w CW byłoby bardzo ciekawe i tam szanse oceniałbym po równo
 Autor komentarza: ogierinho1
Data: 18-04-2013 09:46:23 
ja z tym gościem nie wyrabiam, jak cholerna flaga na wietrze, dzisiaj, że jest nieźle w polskim boksie a wczoraj opowiadał o "mięsie armatnim" plus dodatkowo w każdym miejscu coś o Gołocie, kurna nie jestem fanatykiem Andrzeja, ogólnie bardzo sceptyczne mam do niego nastawienie, ale kurna niech Daruś sobie pójdzie leczyć kompleksy do psychologa...
 Autor komentarza: gemba
Data: 18-04-2013 09:48:13 
do sznsepromotions jestes niesamowity chwala ci za to golota walczyl prawie ze wszystkimi najlepszymi brak mu holyfielda,moorera ,braci kliczko,ale zapewne ze wszystkimi przegrna.michalczewski mial na rozkladzie dobre nazwiska jak barber,rochigiani,price,hall2x,harmon,thadzi,hill,griffin,brak mu jedynie walki z jonesem ale to samo mozna powiedziec o jonesie ze brak mu walki z michalczewskim.zgadzam sie z tigerem ze wlodarczyk obecnie jest najlepszy z polskich piesciarzy jest mistrzem swiata byl ostatnio u nas na gali w kaliszu i zrobilem sobie z nim fotke ,zapytalem sie go czy przejdzie do hw odpowiedzial zobaczymy.a tiger to obok ketchella najlepszy polski piesciarz zawodowy a napewno najbardziej utytulowany do kom ogierinho1 z ktorej bajki uciekles adamek niemialby szans z prime michalczewsim wez sie nie osmieszaj
 Autor komentarza: ogierinho1
Data: 18-04-2013 09:48:52 
W cruiser Adamek na spokojnie wygrałby, w półciężkiej tez Adamka nie skreślałbym chociażby z powodu tej twardej szczęki, Michalczewski krzywdy by mu nie zrobił
 Autor komentarza: znawco
Data: 18-04-2013 09:49:18 
Gołota- będzie kochany w Polsce choćby nie wiem co
Michalczewski - nie bedzie kochany w Polsce choćby nie wiem co
 Autor komentarza: twix111
Data: 18-04-2013 09:58:57 
qrwa, ten michalczewski nie może przeżyć tego, ze Gołota zdobył serca kibiców, a michalczewski w Polsce nigdy nie był poważany. Już by sobie dał spokój bo to ociera się o obsesję. Gołota nigdy sam o michalczewskim nie mówi, tylko zapytany. A michalczewski nic tylko by o Gołocie gadał:)
Już nie wspominam, ze Gołota walczył z najwyższą czołówka tamtych czasów, a nigdy nie dowiemy się jak wyglądałby michalczewki w starciu z Royem itp.???
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-04-2013 10:00:41 
Autor komentarza: znawco
Data: 18-04-2013 09:49:18
Gołota- będzie kochany w Polsce choćby nie wiem co
Michalczewski - nie bedzie kochany w Polsce choćby nie wiem co

Zgadzam się i to jest fenomen Gołoty!

Autor komentarza: ogierinho1
Data: 18-04-2013 09:46:23
ja z tym gościem nie wyrabiam, jak cholerna flaga na wietrze, dzisiaj, że jest nieźle w polskim boksie a wczoraj opowiadał o "mięsie armatnim" plus dodatkowo w każdym miejscu coś o Gołocie, kurna nie jestem fanatykiem Andrzeja, ogólnie bardzo sceptyczne mam do niego nastawienie, ale kurna niech Daruś sobie pójdzie leczyć kompleksy do psychologa...

Równiesz tobie przyznaje racje i Tigera nie da się już czasami słuchać.
 Autor komentarza: gemba
Data: 18-04-2013 10:01:25 
no walczyl i nic nie wygral to tak jak ja bym walczyl z najlepszymi nic nie wygral i powiedzialbys ze jestem najlepszy? do twix111
 Autor komentarza: milan1899
Data: 18-04-2013 10:06:12 
Autor komentarza: ogierinho1
Data: 18-04-2013 09:48:52
W cruiser Adamek na spokojnie wygrałby, w półciężkiej tez Adamka nie skreślałbym chociażby z powodu tej twardej szczęki, Michalczewski krzywdy by mu nie zrobił

a przypomnij mi proszę z jakim dobrym bokserem w CW Adamek wygrał na spokojnie ?
lewy prosty Darka byłby bardzo niebezpieczną bronia dla Tomka w CW a w LHV ustawiłby całą walkę , nie zdziwłbym sie jakby walka w LHV zakonczyła sie wynikiem 120 do 108
 Autor komentarza: coolpix
Data: 18-04-2013 10:06:16 
jakaś zbiorowa padaka i nagonka na michalczewskiego zdrajcę kolejny dzień.pytany kolejny razy przez dziennikarzy odpowiada co myśli.słuchać to ja nie mogę adamka.dajcie spokój z tymi flagami,hymnami,honorem nie da się tego czytać.nie przypierdalacie się do drwala,słowińskiego,reprezentantów polski w piłkę czy milionów polaków,którzy wychowują dzieci i płacą podatki za granicą.
 Autor komentarza: ogierinho1
Data: 18-04-2013 10:07:05 
do gemba
Czytaj może ze zrozumieniem, bo twix111 nigdzie nie napisał o tym, że Gołota jest najlepszy.
Andrzej zawsze będzie miał większy szacunek kibiców mimo braku osiągnięć, a czemu to chyba nie trzeba powtarzać, bo to dość oczywiste i napisane w tylu miejscach, że juz chyba wystarczy
 Autor komentarza: bonkers
Data: 18-04-2013 10:09:51 
niech redakcja nie próbuje tłumaczyć Michalczewskiego czym on się kierował tworząc tą liste bo najwyraźniej tego on sam nawet nie wie...
 Autor komentarza: ogierinho1
Data: 18-04-2013 10:11:04 
milan1899
Pisałem to trochę pod wpływem emocji nie ukrywam. Na spokojnie myślę, że byłoby wyrównanie w cruiser, natomiast w półciężkiej mimo wszystko Michalczewski faworytem chociaż nie 100%. Michalczewski nie położyłby Adamka tego jednego jestem pewien
 Autor komentarza: znawco
Data: 18-04-2013 10:11:26 
@coolpix
"jakaś zbiorowa padaka i nagonka na michalczewskiego zdrajcę kolejny dzień"
komentujesz wpisy czy wswoje własne myśli?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-04-2013 10:12:45 
Ja to widze tak!
Darkowi się nudzi i tworzy sobie niepotrzebnie medium wokół siebie żeby znów o nim gadali i niezapomnieli.

Fakt faktem że to jeden z najlepszych pieńściarzy w naszym kraju ale panie Darku troche dystansu!
POZDRAWIAM!
 Autor komentarza: khorne
Data: 18-04-2013 10:25:18 
"pytany kolejny razy przez dziennikarzy odpowiada co myśli"

Nikt go nie pytał o Gołote. Widać, że dodaje to celowo od siebie. Ogarnij czytanie ze zrozumieniem i wyciąganie odpowiednich wniosków.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 18-04-2013 10:27:03 
Moje Polskie P4P

1. Tomasz Adamek
2. Krzysztof Włodarczyk Bo ma pas
3. Mateusz Masternak
4. Andrzej Fonfara
5. Grzegorz Proksa
6. Mariusz Wach
7. Maciej Sulęcki
8. Dariusz Sęk
9. Artur Szpilka
10. Damian Jonak
 Autor komentarza: Tomcur
Data: 18-04-2013 10:32:09 
Jak to jest, że jednego dnia ukazuje się wywiad, w którym Tiger jedzie po polskim boksie jak po burej suce, a drugiego dnia, mówi że z wszystko naszymi pięściarzami ok? Jak to jest, że w jednym wywiadzie jedzie Gmitruka, a teraz wszystko jest ok? Jak to jest, że Tiger w każdym wywiadzie jedzie Gołotę, nawet niepytany?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 18-04-2013 10:32:48 
ogierinho1
ja w LHV zdecydowanie stawiam na Darka w CW chyba jednak Tomasz ale byłaby to bardzo trudna walka dla obu stron tego jestem pewien
IronMan
czy naprawdę nalezysz do osób które daje czołową pozycje Diablo w Polsce tylko dlatego że ma pas ? moim zdaniem diablo zasługuje na miejsce na pudle nie dlatego że ma pas ale dlatego że to bardzo dobry , szanowany na świecie bokser
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-04-2013 10:33:07 
khorne
O jakich wniskach piszesz?
Sorry ale Michalczewski sam żle wnioski daje!

Można pisać tu o tym wiele ale do składu i ładu nie dojdzie się!
Proponuje zakończyć temat i skupić się na czymś normalnym!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 18-04-2013 10:34:12 
Jak w ogóle można się tak poniżyć i udzielać wywiady takiemu brukowcowi jak fakt!?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-04-2013 10:34:31 
Tomcur
Słuszna uwaga i dlatego Tigera nie ma co brać na poważnie!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 18-04-2013 10:36:28 
Jonak przed Proksa to jest kpina dla mnie!Nie ma Sulęckiego a jest wawrzyk i Kołodziej hehe Tiger chyba na zlecenie pana W ronił ten przełdo ranking
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-04-2013 10:37:05 
Przypomniał mi się wywiad z Darkiem i był tam temat poruszany w kwesti Joe Calzaghe tam to dopiero gadał głupoty znajde linka to go wrzuce!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 18-04-2013 10:39:54 
fadfaa
świetny pomysł z sonda tez jestem za.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-04-2013 10:42:03 
WARIATKRK
witam cię.
Jestem już na FB
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-04-2013 10:44:08 
WARIATKRK
Darek Nowak
 Autor komentarza: khorne
Data: 18-04-2013 10:44:27 
@Faraon

O takich, że z kontekstu zdania widać, że Tiger dodaje coś od siebie o Gołocie. Nikt go o to nie pyta, a to był główny argument pana @coolpix.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-04-2013 10:47:25 
khorne
Ok Ok rozumiem ale przyznaj że Darek czasami gada głupoty?
Jak nie można wspomnieć o Gołocie skoro zrobił wiele dla polskiego boksu?
POZDRAWIAM!
 Autor komentarza: bambam
Data: 18-04-2013 10:49:04 
pewnie tigera nie ma co brac na powaznie, ale za to was wszystkich trzeba brac na powaznie, a to dlatego, zeeeee yyyyyy?, wywalczyliscie pas mistrza swiata? kazdy z was jest bokserem prof. Kazdy z was pewnie by po przebiegnieciu 100 metrow zesralby i to ciurkiem. Nawet sam Roy Jones Jr. szanuje Tigera tylko zawistne, glupie, zacofane polaczki, bo Polakiem to nazywam tylko madrych ludzi, wiec polaczki z malej, maja jakies pretensje. On jest w stanie zaplacic 4 kafle w euro na dziecko, wy kuzwa kmioty tak bedziecie srali w gacie do konca dni.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 18-04-2013 10:50:01 
khorne po prostu inaczej patrzę na całą tą sytuację.wolno mi mieć inny pogląd.odwracając sprawę można powiedzieć,że gdyby nie problem z prawem goły nigdy nie wyjechałby do stanów i kariery nie zrobił.albo spytaj gołotę o ranking p4p w polsce.jakiej odpowiedzi spodziewałbyś się?ja nie oceniam osobistych ludzkich decyzji w trudnych momentach,flagę i hymn jestem w stanie pominąć.pozdrawiam.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 18-04-2013 11:06:38 
Autor komentarza: Ironmen Data: 18-04-2013 10:27:03
Moje Polskie P4P

1. Tomasz Adamek
2. Krzysztof Włodarczyk Bo ma pas
3. Mateusz Masternak
4. Andrzej Fonfara
5. Grzegorz Proksa
6. Mariusz Wach
7. Maciej Sulęcki
8. Dariusz Sęk
9. Artur Szpilka
10. Damian Jonak

Powiem Ci, że nieźle to ułożyłeś u mnie troszkę inaczej



1. Tomasz Adamek
2. Krzysztof Włodarczyk
3. Mateusz Masternak
4. Andrzej Fonfara
5. Grzegorz Proksa
6. Mariusz Wach
7. Paweło Kołodziej
8. Artur Szpilka
9. Głowacki
10.Jonak
11. Darek Sęk
12. Maciej Sulęcki

Niestety odpadł mój murowany zawodnik z 10 - Jackiewicz, bo przegrał z kretesem z Bundu, widać, że jest już mocno past prime i to koniec kariery.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 18-04-2013 11:08:06 
Wydaje mi się, że Michalczewski powiedział to na szybko z głowy, bo opuszczenie Fonfary o tym świadczy, zapomniał o nim.
Wcisnął dzisiejszego Sosnowskiego...
 Autor komentarza: sage46
Data: 18-04-2013 11:08:42 
ja to bym jednak mimo wszystko tego Adamka dal na pierwsze miejsce,moze i nie ma pasa ale w porównaniu z Diabolo walczy czesciej niz raz na 2 lata,przeciwnikow na rozkladzie tez ma ciekaawszych
 Autor komentarza: kabat0302
Data: 18-04-2013 11:09:08 
co do słów ,,pyra 90" to także się z tym zgadzam a to,że Michalczewski tak o Gołocie się wypowiada to pokazuje,że nie ma szacunku za grosz do Andrzeja.Można mówić o Gołocie,że dostawał w pierwszych rundach albo,że uciekł jak z Tysonem ale te wspaniałe batalie z Bowe,Sandersem czy nawet Ruizem gdzie powinnien wygrać to samo o sobie świadczy a Michalczewski mądry bo miał pas ale jakby nie walczył w Niemczech to ciekawe ile ten pas miałby...szanuje Michalczewskiego ale to na walki Gołoty ludzie zarywali nocki aby tylko obejrzeć jego walkę,a ten ranking i poycja Jonaka oraz Sosnowskiego to śmiech na sali...
 Autor komentarza: twix111
Data: 18-04-2013 11:28:15 
gemba - ale chopie, ja nie powiedziałem, że Gołota najlepszy. Powiedziałem, ze Gołota zdobył serca kibiców, a to różnica. Michalczewski nigdy nie miał nawet promila takiej popularności jak Gołota i to boli tigera. Inna sprawa to prowadzenie zawodnika przez promotorów - Gołota był rzucany na głęboką wodę i nic że przegrał, nikt mu nie zarzuci, że kogoś unikał, tak jak michalczewskiemu do dzisiaj zarzuca się, ze nie startował do Roya.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 18-04-2013 11:37:49 
Faraon
https://www.facebook.com/darek.nowak.33449138
Złoty sikor i okularki na tle Sahary?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 18-04-2013 11:51:05 
mój ranking sugeruje się aktualnymi osiągnięciami,perspektywa na przyszłość,strona medialną i samymi umiejętnościami.


1.Diablo
2.Adamek
3.Master
4.Fonfara
5.Proksa
6.Szpila
7.Łaszczyk
8.Sulęcki
9.Głowacki
10.Sęk
 Autor komentarza: khorne
Data: 18-04-2013 11:53:18 
@coolpix

"khorne po prostu inaczej patrzę na całą tą sytuację.wolno mi mieć inny pogląd"

Co innego patrzec inaczej na sytuacje, a co innego zaklamywac rzeczywistosc tak jak w tym "pytanym o golote Tigerze".

@Faraon

Tak, Darek czesto gada glupoty. Jak my wszyscy zreszta :)
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 18-04-2013 11:55:43 
A to mój xD

http://www.facebook.com/pages/Kochamboks/135156249982908
 Autor komentarza: bak
Data: 18-04-2013 12:37:06 
Ma rację, Michalczewski, że ZDECYDOWANIE najlepszym polskim ciężkim jest Adamek. I tu nie ma dyskusji, Adamek, długa przepaść po nim Wach, Wawrzyk (ze względu że to on zawalczy o MŚ), potem Szpilka, Zimnoch i Sosnowski. Śmieszą mnie opinie, że wg niektórych Wach to najlepszy polski ciężki. Co z tego że Wach wytrzymał z Kliczko 12 rund skoro był na dopingu i zrobił z siebie worek treningowy przez 12 rund? Adamek będąc mniejszym zadał w 10 rund więcej celnych ciosów dużo większemu Vitalijowi niż Wach niższemu od siebie Wladimirowi. W polskich konfrontacjach z braćmi i tak nadal najlepiej wypada Adamek.

Poza tym kogo pokonał Wach? Past prime McBride'a, który dał tylko 1 walkę życia, journeymana Gaverna, który przegrywa ostatnio z każdym przed czasem i szklanego przeciętniaka Tye Fieldsa. A Adamek pokonał solidnego Estradę, Arreolę z czołówki, silnego Granta, czołowego Chambersa, Walkera i Cunninghama nr. 3-4 wagi cruiser.
 Autor komentarza: bak
Data: 18-04-2013 12:39:25 
Bezpośrednia konfrontacja Adamek vs. Wach byłaby moim zdaniem powtórką z Adamek vs. Grant.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 18-04-2013 12:41:23 
bak
Weź pod uwagę ze Mariusz miał poważną kontuzje myślał już o zakończeniu kariery i zajęciem się powadzenia klubu w Nh.Nie miał kontraktu,znanego nazwiska za późno wyjechał do USA.A gdyby nie oferta od Hammlera i Ko na nim w ogóle mógłby nie trafić do Global Boxing.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-04-2013 12:53:20 
WARIATKRK
Tak to ja!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 18-04-2013 13:02:00 
Faraon
świetnie wyglądasz jak na ''emeryta'' :P
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-04-2013 13:03:51 
WARIATKRK
Dziękuje dam nowe fotki takie extra co zaobserwowałem.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 18-04-2013 13:59:32 
"Autor komentarza: bak
Data: 18-04-2013 12:37:06
Adamek będąc mniejszym zadał w 10 rund więcej celnych ciosów dużo większemu Vitalijowi niż Wach niższemu od siebie Wladimirowi."

To, że zadał więcej celnych ciosów to jeszcze nic. Adamek jako pierwszy pięściarz w historii miał Witalija na deskach!
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 18-04-2013 14:24:45 
Darius VolskDojcz niemiecki miszcz
 Autor komentarza: iron3
Data: 18-04-2013 14:42:59 
Ostro pojechal po Golocie hahaha Brawo Darek . Nalezy kpic sobie z takich nieudacznikow jak ten bandzior .
 Autor komentarza: albert223
Data: 18-04-2013 15:23:18 
Damian Jonak czwarty, bo "przypomina mnie", a gdzie Fonfara? :D
 Autor komentarza: bak
Data: 18-04-2013 15:35:04 
@Pyskaty

Nikt nigdy nie mial Vitalija na deskach, nawet Lennox Lewis i Corrie Sanders.
 Autor komentarza: bambam
Data: 18-04-2013 15:37:02 
od goloty to ja bym sie wogole odj..bl., bo byl dobry, mial talent, ale piesicarsko, michalczewski byl ms i ja nie wiem na chj...dyskutowac kto byl lepszy, pas to pas, co wy mysliscie ze tiger dostal to w prezencie, ludzie opamietajcie sie
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 18-04-2013 15:52:26 
@bak

http://www.youtube.com/watch?v=RIHgDMQpz2M

32:43

I co głupio Ci teraz?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 18-04-2013 15:58:42 
pyskaty

piekny cios glowa w prawa reke, vitek absolutnie nie byl przygotowany
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 18-04-2013 16:46:11 
LegiaPany

Dokładnie! :)
 Autor komentarza: bak
Data: 18-04-2013 18:48:05 
@Pyskaty

Potknięcia nie liczyłem nigdy jako nokdaun.
 Autor komentarza: bak
Data: 18-04-2013 18:51:00 
Wiesz co Pyskaty? Zauważyłem że ze straszną niechęcią się do mnie odnosisz, ale różnica między nami jest taka że ja odpowiadam Tobie spokojnie i nie wmawiam Ci czegoś czego nie napisałeś, więc nie wiem skąd te pomysłu o nokdaunie Vitalija (ja ani przez chwilę nie pomyślałem by Kliczko mógł być liczony).
 Autor komentarza: Monzon
Data: 18-04-2013 19:59:35 
Ach ta polska zawiść...
A co z Kopernikiem, Chopinem, Skłodowską ?

Boli że ktoś prawdę o Gołocie mówi. Potrzebuje jednego nazwiska z Top z którym wygrał, jakoś nie mogę znalejść :S

Z Najmanem AG ma jedna wspólną cechę, przegrywają wszystko co jest do przegrania i z tego są znani. Ich konfrontacja była by mega wyzwaniem dla obu bo ktoś musiałby wygrać... nie pójdą na to.
 Autor komentarza: costamjest
Data: 18-04-2013 22:41:17 
Gołota walczył z najlepszymi to prawda!
Szkoda tylko że ze wszystkimi przegrał i to często w śmiesznych okolicznościach. Polacy kochają przegranych.
Dawaj Goły na Najmana!
 Autor komentarza: saimon
Data: 19-04-2013 01:06:56 
Goły nie zdobył pasa, faulował najbardziej z Polaków, uciekał z ringu jak żaden z Polaków, padał w pierwszej rundzie, jak mało który z Polaków. Bo co, bo walczył z kilkoma uznanymi nazwiskami i jest best of the best? Wszystko przegrał, a nawet więcej. Taki wielki Polak, co siedzi latami w USA i śmieje się z durnych Polaków i liczy dolce, które kocha, bo Polskę ma w dupie. Wiedział jednak jak przyciągnąć fanów; założyć spodenki w barwach narodowych, wejść przy fladze i już jest mega patriota.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.