FLOYD NIE PRZYJMUJE ULTIMATUM CANELO

- Jestem związany kontraktem z Showtime i CBS, więc jak zawodnik którego uczyniłem sławnym, czyli ten Canelo, może stawiać mi ultimatum? Kiedy byłem w jego wieku, też miałem już tytuł. Na jakim on jest poziomie, kiedy porówna się z nim moje osiągnięcia z tamtego okresu? Nawet nie pamiętam wszystkich nazwisk, które pobiłem, ale walczyłem z Genaro Hernandezem i Angelem Manfredym, kiedy ten właśnie rozprawił się z Arturo Gattim. Walczyłem z mocnymi przeciwnikami. Nie będę mówił, że on nie umie się bić i nie jest dobry, ale jak 22-letni dzieciak, który tak naprawdę dopiero zaczyna, może mi mówić, co mam robić - pyta król P4P i PPV, Floyd Mayweather (43-0, 26 KO).

Saul Alvarez (41-0-1, 30 KO), mistrz świata federacji WBC w wadze junior średniej, bardzo liczył na podpisanie przez Floyda umowy, który zagwarantuje, że we wrześniu obydwaj spotkają się w ringu na wielkiej gali przy okazji Święta Niepodległości Meksyku. "Money" odebrał to jako próbę narzucania mu warunków, a w tym przypadku szef może być tylko jeden.

- Żaden bokser nie może stawiać mi ultimatum! Niby dlaczego zawodnik, który beze mnie nie był nawet w PPV, miałby stawiać warunki? Powiedzcie mu, żeby zrobił własne PPV. Wiem, że nie zrobi. Niech ten rudy piegus lepiej ustawi się w kolejce i spokojnie czeka. Jeśli tak mi się spodoba, wybiorę go sobie. Jeżeli wygra na loterii, dostanie swoją szansę i trochę zarobi. Tym razem bilet na loterii wygrał Guerrero - kończy Floyd.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Boban81
Data: 13-03-2013 09:13:42 
Mayweatherowi się w dupie poprzewracało...więcej szacunku, bo gdyby inni pięściarze zrobili bojkot i uwalili walki z nim to by chuja miał i zmiękła by mu rura.
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 13-03-2013 09:15:14 
No trochę mu pojechał Floyd, ale ma rację, kim jest Canelo aby mu miał stawiać warunki? bo narazie rudy jest papierowym mistrzem, który będzie miał pierwszy test z Troutem
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 13-03-2013 09:17:46 
I to jest to !!

" jak zawodnik którego uczyniłem sławnym, czyli ten Canelo, może stawiać mi ultimatum?"

dokladnie... rudy za bardzo sie rozbrykal.
bylbym sklonny twierdzic, ze celowo wystosowal takie ultimatum - bo na pewno wiedzial, ze takie gierki to niestety z Floydem nie przejda - tym samym efekt byl dla niego znany od samego poczatku.. unikniecie walki w sprytny sposob - i ludzie mysla ze Floyd sie boi Alvareza. - czegoz chciec wiecej ;-)


" Niech ten rudy piegus lepiej ustawi się w kolejce i spokojnie czeka. Jeśli tak mi się spodoba, wybiorę go sobie. Jeżeli wygra na loterii, dostanie swoją szansę i trochę zarobi"


mistrz w swoim fachu hehe
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 13-03-2013 09:20:22 
" bo gdyby inni pięściarze zrobili bojkot i uwalili walki z nim to by chuja miał i zmiękła by mu rura."

:D
dobre ale niewykonalne.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 13-03-2013 09:22:36 
No i 100% racji. Alvarez nawet nie pokonał nikogo średniego(no chyba, że z limitu 140 funtów...) i nie udowodnił nawet, że zasługuje na pas i jest prawdziwym mistrzem a chce stawiać warunki najlepszemu zawodnikowi na świecie, którego jedna walka i jeden przeciwnik jest wart więcej niż wszyscy Canelo i cała jego kariera. To tak jakby telewizja z jakiejś Kambodży postawiła Floydowi warunek, że ma walczyć o wyznaczonej przez nich godzinie bo inaczej nie będą go transmitować.
 Autor komentarza: albert223
Data: 13-03-2013 09:25:27 
Mejłeter żyje już tylko w świecie PPV, HBO i innych takich, a nie w świecie boksu. Niech już tam pozostanie i błaznuje sobie dalej.
Kto to jest Alvarez? 23-letni mistrz wbc z rekordem 41-0-1. Ale nigga go nie lubi.
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 13-03-2013 09:25:37 
Z tym losem na loterii to dopiero przywalił... a jego przypadkiem nie obejmują jakieś obowiązkowe obrony? bo rozumiem, że Guerroro to dobrowolny wybór?
 Autor komentarza: showtime
Data: 13-03-2013 09:28:06 
Obowiązują,tylko że to jest Floyd. Jeżeli przeciwnik mu nie będzie odpowiadał to najwyżej zwakuje pas i sobie zawalczy tylko dla kasy.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-03-2013 09:30:09 
Dobrowolny, a przy okazji obowiązkowy, bo ma interima. Floyda paski już tak nie obchodzą - patrz walka z Mosleyem, no i przy takiej kasie jaką generuje, to każda federacja by chciała, żeby był jej mistrzem.

Co do tego ultimatum, to oczywiście Alvarez jest niepoważny, a pamiętając o ogromnym ego Floyda, może tym tylko sobie zaszkodzić w przyszłości. Stawianie warunków przez Alvareza Floydowi, to prawie jak stawianie warunków przez Jonaka Alvarezowi :)
 Autor komentarza: gluton
Data: 13-03-2013 09:34:04 
ja stawiam na Guerrero- Jeśli FM przegra bedzie musiał prosić rudego o los na loterii :)
A to jest wykonalne:)
Chyba ze bedzie bił po gongu jak ostatnio
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 13-03-2013 09:35:43 
Śniło mi się dziś ( Poważnie ) bardzo realny san i co rzadko się zdarza doskonale go pamiętam.

Walka Floyd vs Broner.
7 rd. świetnego boju ale głównie lekcji udzielanej przez Juniora młodszemu rywalowi i w 8 nokaut na Mayweatherze podobny do tego jak Tarver trafił RJJ w ich drugiej walce, jeden cios.
Po pojedynku Floyd mówił, że Broner był bardzo odporny ale ma duże braki, że dał się zaskoczyć i w rewanżu go pokona.

Ciekawe czy kiedyś będzie ich walka.
Canelo jeśli by wygrał z Troutem to nie bedzie przeciwnik dla Floyda.
Junior jest naturalnie mniejszy ( nie chodzi o wzrost, zasięg), ja nie chcę by on walczył z Alvarezem czy Martinezem, bo w ringu on będa ciężsi pewnie o 10 Funtów ( Martinez więcej ). A to wypacza szanse. Broner czemu nie, on się rozwija, w limicie półśredniej taka walka może być.
 Autor komentarza: albert223
Data: 13-03-2013 09:35:45 
Ale Floyd zawsze znajdzie wymówkę. W każdej sytuacji. Pokazał to już z Pac Manem.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-03-2013 09:39:47 
kochamboks - taki niby półśredni Ortiz był cięższy od Mayweathera o ~15 funtów, zgadzam się, że bez sensu jest wymagać od małego półśredniego Floyda by ten walczył z naturalnymi średnimi/junior średnimi. Jeśli to robi, to tylko tym większy szacunek dla niego.
 Autor komentarza: parasol
Data: 13-03-2013 09:43:40 
Autor komentarza: Boban81
Data: 13-03-2013 09:13:42
Mayweatherowi się w dupie poprzewracało...więcej szacunku, bo gdyby inni pięściarze zrobili bojkot i uwalili walki z nim to by chuja miał i zmiękła by mu rura.


Dzięki za poprawienie humoru z rana.
 Autor komentarza: Boban81
Data: 13-03-2013 10:04:01 
@parasol

:D :D :D

Wiem co i jak, tylko wkurwia mnie jego zachowanie. Wiem że to co napisałem jest niemożliwe, ale szlag mnie trafia. W swojej wypowiedzi na temat "Canelo" ma sporo racji, lecz "zapomniał wół jak cielęciem był".
 Autor komentarza: znawco
Data: 13-03-2013 10:04:49 
W przeciwienstwie do Guerrero, Cotto czy Ortiza, Canelo ma sporą siłę negocjacyjną i faktycznie może sobie pozwolić na pokazanie dupy Mayweatherowi. Jakis czas temu Mayweather mowil, ze ma swoje lata i nie chce zamierza walczyc z mlodszymi zawodnikami (dodajac: "if you know what I mean")... chyba wprost myslal wtedy o Canelo.
Z 10 ostatnich przeciwnikow FMJ tylko Ortiz byl mlody, ale chyba uznany za bezpiecznego. Także dobór przeciwników trwa i biznes się kręci. FMJ bez dużego ryzyka jeszcze zgarnie grube miliony i realne zagrożenie nie jest mu do niczego potrzebne.
Nie wiem tylko jak wygląda sytuacja Canelo jeżeli chodzi o stacje TV, jest związany z HBO czy cos?
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 13-03-2013 10:04:50 
Matys90
Dokładnie. A w 147 zatrzymuje swoje atuty i tam powinien wojować.
 Autor komentarza: Airbolt
Data: 13-03-2013 10:06:37 
Niech Floyd pajacuje dalej za rok Broner go ośmieszy w ringu i będzie musiał odejść ze spuszczoną głową
 Autor komentarza: Champion20
Data: 13-03-2013 10:10:17 
Ani Broner ani nikt inny Floyda nie pokona tak jak bardzo tego chcecie wszyscy złamasy tak nigdy tego nie zobaczycie. Floyd ma racje polecam przeczytac wypowiedz nie dawną 50centa na temat Floyda jaka jest prawda.
 Autor komentarza: SilvinPavel
Data: 13-03-2013 10:14:01 
Robert Guerrero to ten co grał w reprezentacji Polski w piłkę nożną ?.
 Autor komentarza: SilvinPavel
Data: 13-03-2013 10:17:42 
Matys90
Data: 13-03-2013 09:30:09
z Mosleyem ?, a nie Manuelem Marquezem ? jeśli się mylę to sorry.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-03-2013 10:19:32 
znawco

Alvarez walczy i na HBO i na SHO, ostatnio z Lopezem był na SHO, a tego samego dnia HBO miało PPV - Martinez-Chavez. Teraz 20 kwietnia będzie znowu walczył na SHO (bez PPV), także nie ma tu żadnej przeszkody. GBP wystawia swoich zawodników i w jednej i w drugiej stacji, Top Rank Aruma zdaje się tylko w HBO.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-03-2013 10:26:49 
Z Mosleyem. Floyd wypiął się na WBA, nie zgodził się płacić im jakichś wysokich opłat za sankcjonowanie pojedynku i WBA zabrało pas Mosleyowi i dało Senczence. Generalnie Mayweather nie lubi jak ktoś mu stawia warunki, jak Champion20 napisał - wypowiedź 50 centa mocno rozjaśnia sposób postępowania Floyda.
 Autor komentarza: albert223
Data: 13-03-2013 10:32:10 
@Champion20
A ty to niby kto? Afropolak? czy wielbiciel amerykańskiego rapu?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-03-2013 10:43:19 
Niech ten rudy piegus - powiedział czarny z czaszką małpy szympansa
 Autor komentarza: Norbert
Data: 13-03-2013 10:45:02 
Bezczelny,zarozumiały debilek !
Popieram wypowiedź Boban81 - totalny bojkot tego oszołoma !
Tylko który bokser wytrzyma presję zgarnięcia milionów dolarów ??
2-3-4 zbojkotuje a reszta poleci po rękach i butach całować żeby tylko zawalczyć z tym popaprańcem...
Cała nadzieja w tym że w końcu mu ktoś potężnie ryja obije - czekam , czekam i kurwa nie mogę się doczekać...
Uważam że Gołowkin zniszczyłby tego zarozumiałego gnojka.
Już widzę fikającego koziołki jak nasz Grzesiu Proksa ( żal Grzesia )
 Autor komentarza: Kukiz14
Data: 13-03-2013 10:45:31 
Jestem ogromnym fanem Alvareza, uważam że ma ogromny potencjał, ale FMJ ma troche racji. On generuje największe przychody i to on sam sobie wybiera, z kim chce walczyć. Żadne obowiązki nie wchodzą w grę.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-03-2013 10:46:53 
Bycie rudym piegusem to spora część popularności, a więc i sukcesu Alvareza. Dzieciaki śmiały się z rudzielca-odmieńca w szkole, a teraz on śmieje się z nich :)
 Autor komentarza: rumburak
Data: 13-03-2013 10:48:35 
http://gwizdek24.se.pl/boks/tomasz-adamek-ostrzega-przed-szatanem_311682.html
 Autor komentarza: znawco
Data: 13-03-2013 10:50:38 
@Matys90
"Bycie rudym piegusem to spora część popularności, a więc i sukcesu Alvareza. Dzieciaki śmiały się z rudzielca-odmieńca w szkole, a teraz on śmieje się z nich :)"

dzieki za odp, a apropos powyzszego - szczegolnie ze szkola byla w Meksyku.
 Autor komentarza: gemba
Data: 13-03-2013 10:53:19 
popieram floyda w 100% ale chcialbym zeby floyd w nastepnej walce wlasnie z nim sie zmierzyl
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-03-2013 10:54:53 
"Cała nadzieja w tym że w końcu mu ktoś potężnie ryja obije - czekam , czekam i kurwa nie mogę się doczekać..."

To się nazywa przepis na sukces w boksie zawodowym. Mieć takich wiernych fanów czekających na porażkę, oni dają największy zysk.

"Uważam że Gołowkin zniszczyłby tego zarozumiałego gnojka.
Już widzę fikającego koziołki jak nasz Grzesiu Proksa"

A Andre Ward to już w ogóle by go rozniósł. Właściwie to jak jest taki kozak, to czemu do Kliczko nie wyjdzie? :)
 Autor komentarza: bane777
Data: 13-03-2013 11:12:46 
Straszny tchórz z tego czarnucha, boi się 23 latka, idź lepiej na emeryture "Wielki mistrzu" w uciekaniu przed dobrymi rywalami
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 13-03-2013 11:12:56 
" Autor komentarza: Norbert
Data: 13-03-2013 10:45:02
Bezczelny,zarozumiały debilek !
Popieram wypowiedź Boban81 - totalny bojkot tego oszołoma !
Tylko który bokser wytrzyma presję zgarnięcia milionów dolarów ??
2-3-4 zbojkotuje a reszta poleci po rękach i butach całować żeby tylko zawalczyć z tym popaprańcem...
Cała nadzieja w tym że w końcu mu ktoś potężnie ryja obije - czekam , czekam i kurwa nie mogę się doczekać...
Uważam że Gołowkin zniszczyłby tego zarozumiałego gnojka.
Już widzę fikającego koziołki jak nasz Grzesiu Proksa ( żal Grzesia )"


lol.. bojkot..? moze zacznij pierwszy i pokaz jak to sie robi hehe.

jeszcze brakuje zeby egzekutor tu wpadl i carlito.. 3 wspanialych ... bezmozgowcow.
 Autor komentarza: Boban81
Data: 13-03-2013 11:45:09 
Ale będę lał jak Guerrero da radę Floydowi...
Robert to zawzięty chłop...jak Jr myśli że będzie to buła z masłem to wypierdoli na harem :)
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 13-03-2013 11:55:47 
W sumie jedno muszę przyznać... nie mam jakichś wielkich zastrzeżeń do przeciwników FMJ, może i dobiera rywali, ale jednak wybiera ich spośród jakiejś tam czołówki... czego nie można powiedzieć o K2. Ich system polega na totalnej asekuracji. Ci lepsi z HW mówią, że nie są gotowi... ale co w tym dziwnego, skoro K2 słyną z niewolniczych kontraktów, a zysk jest dzielony w stylu ok. 90-10 lub jeszcze gorzej. Mało kto chce ryzykować, bo jednak oficjalny challenger ma nico lepszą sytuację finansową. Dziwi mnie tylko, że K2 zapełniają całe stadiony walcząc z kompletnymi kotletami... no kto to kupuje? Czy Ci niemcy to tacy imbecyle, że łykają cokolwiek im się poda na tacy? Te ich gale (K2) w większości przypadków nie mają nawet dobrego, wartego uwagi undercardu.
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-03-2013 12:06:54 
Cynamon wyszedł przed szereg to mu się dostało :D

P.S. Ciekawe kiedy Damian wygra los na loterii :D
 Autor komentarza: Imperator
Data: 13-03-2013 12:11:04 
ALiBudda

I to właśnie różni Floyda od K2, że ten daje zarobić swoim rywalom a bracia ustalają takie warunki ze swoim rywalem jakby Pani Zosia z przydrożnej piekarni chciała zmiany konstytucji w urzędzie skarbowym...

Floyd pojechał po rudzielcu jak po burej s**e. Wiele osób zarzuca Juniorowi, że ma przewyższone własne EGO. Ale przecież te EGO daje mu właśnie tą charyzmę, której wielu bokserom brak. On jest dobry, on jest najlepszy i on o Tym wie i umie to sprzedać.
 Autor komentarza: albert223
Data: 13-03-2013 13:06:40 
@Imperator
ja tu nie widzę żadnej charyzmy, a jedynie marketnigowe szopy, co najwyżej może trochę dystansu do siebie (Bieber), a tego czy NADAL jest najlepszy nie wiemy
 Autor komentarza: arp
Data: 13-03-2013 13:19:08 
haha, mówiłem, że w końcu Floyd się odezwie i pokaże rudemu, gdzie jego miejsce.
 Autor komentarza: polrex
Data: 13-03-2013 14:23:25 
Niemcom przy jedzeniu schaboszczaka i piciu piwa wsio radno,

liczy sie ze byli swiadkami walki o tytul mistrza swiata!

Maske, Tiger i inni od lat ich przyzwyczaili do takich walk,

najwazniejsze by ich ulubieniec wygrywal za kazdym razem, ich to nie nudzi, hehe

w USA za czasów Tysona media i promotorzy nakrecali emocji i zmuszali do walki z trudniejszymi przeciwnikami, trudno bylo latami sie ukrywac
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 13-03-2013 14:42:38 
Gada jak Kliczkowie, którzy myślą że robią łaskę zawodnikom.
 Autor komentarza: Van
Data: 13-03-2013 15:11:53 
Panowie Floyd ma świętą racje. Kogo pokonał Alvarez, no kogo ? Wystarczy przejrzeć boxreca aby przekonać się o wątpliwej klasie jego przeciwników.
Floyd jest jak Chuck Norris tego sportu, to on stawia warunki, a nie odwrotnie, i każdy z Was dobrze o tym wie.

Tyle, Pozdrawiam !
 Autor komentarza: PanAdam27
Data: 13-03-2013 15:20:09 
Autor komentarza: Van

"Floyd jest jak Chuck Norris" - bardzo celna uwaga. Szkoda tylko, że taki kurdupel z niego (chociaż odpowiednie światło i w telewizji nic nie widać).
 Autor komentarza: Wojciacho
Data: 13-03-2013 15:37:40 
Norbert - ja myślę, że nawet Szpilka przy dobrych wiatrach zdołałby roznieść Floyda... Za duża przewaga GGG w warunkach fizycznych, walka nierealna.

Czepiacie się tych Kliczków i podziału kasy. Akurat podział kasy jest ok. Są panującymi, bezapelacyjnymi mistrzami i niby czemu mieliby się dzielić 60-40 z kimś , kto najwięcej za walkę wygarnął ~50 tys. EURO ? To K2 nakręcają popyt mimo wszystko. Wujek Sauerland dzieli przy dobrych wiatrach zyski 80-20 dla swojego zawodnika. Pretendentom nie pasuje, że w przypadku mało prawdopodobnej wygranej musi być rewanż, gdzie szanse na wygranie 2 walk pod rząd z K2 są praktycznie nierealne.

Co do Canelo, jeśli pokona Trouta(50/50), to pewnie wskoczy do top rankingu PPV. A swoją pewnością siebie i zadziornością zyskuje przychylność i rozgłos. Ale Trout to kozak i myślę, że może wypunktować Rudego :)
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 13-03-2013 17:15:04 
Kim jest ten rudy meksyk zeby stawiac Floydowi warunki

canelo
ogarnij sieeee eee eeeeeeeee eeeeeeee
 Autor komentarza: Wujek785
Data: 13-03-2013 17:26:13 
Hmm..Floyd ma racje kim na razie jest Canelo ma sporo publiczności w Meksyku i mało pokonanych przeciwników. Osobiście bardzo lubię Canelo i bardzo mi się podoba sposób jego boksowania i postawmy się na jego miejscu walka z Troutem to jedno z lepszych wydarzeń tego roku więc dlaczego ma być w udercardzie? Przecież to starcie mogło by wygenerować sporą sprzedaż PPV. I nasuwa się tu pytanie ile razy można być 2? Stąd tu jest frustracja Canelo. Moim zdaniem to brak profesionalizmu ze strony GBP.
 Autor komentarza: carlitto30
Data: 13-03-2013 17:35:55 
tu nie chodzi o stawianie warunków chociaż tak to można odebrać,floyd obiecał canelo walkę jesli zawalczy na jego gali a rudy chciał miec pewność że czarny go nie wyrucha,oczywiście floyd speniał tak jak przewidywałem i teraz sie usprawiedliwia.Przecież to nie pierwsza taka zagrywka tego kurczaka,krzyczeć wszędzie ze jest sie niepokonanym ale unikać walk z najlepszymi
 Autor komentarza: milosz762
Data: 13-03-2013 20:57:51 
Maywetherowi wydaje się że jest królem świata Bokserskiego

to że generuje zyski to nie zaczy że mu wszystko wolno

uważam że Młody szybki bez kompleksów Canelo mógłby napsuć mu wiele krwi nie skreślałbym go.
Druga sprawa że nie przekreślam również Geurerro.

ale faworytem jednak Maywether.
 Autor komentarza: canuck
Data: 14-03-2013 00:08:39 
Niektore powyzsze komentarze dotyczace Cynamona nie maja zadnego sensu!

Cynamon juz jest Latynoska gwiazda, takze jego walki beda ogladaly setki tysiecy latynosow na PPV, niezaleznie od tego czy bedzie pokazywany "Pieknis" czy nie.

On moze zgodzic sie na bycie 2-go walka na gali Mayweather, ale nie za nic. Bo niby dlaczego mialby sie ugiac oraz zgodzic na taki uklad nie majac zagwarantowanej walki!

Canelo to teraz jedyny bokser, ktory moze sie dobrac "Pieknisiowy" do skory. No i predzej czy pozniej sie dobierze. Meayweather robi sie coraz starszy oraz coraz bardziej arogancki.

Juz najwyzszy czas, aby jakis "mlody, gniewny" go przadnie wyprostaowac. Canelo ma dokladnie to co jest potrzebne, aby "wyprostowac" pieknisia. Jest bokserskim "walcem" z duzymi umiejetnosciami!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.