ZDJĘCIE DNIA: KLICZKO I PIANETA OKO W OKO

Dziś popołudniu doszło do pierwszego spotkania "face to face" pomiędzy mistrzem świata wszechwag federacji WBA/WBO/IBF - Władimirem Kliczko (59-3, 51 KO), a pretendującym do jego pasów Francesco Pianetą (28-0-1, 15 KO). Obaj panowie byli dla siebie bardzo mili, wymieniali się uprzejmościami, wszak znają się z zeszłorocznych sparingów. Przypomnijmy, iż panowie skrzyżują rękawice 4 maja w Mannheim.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Imperator
Data: 06-03-2013 17:55:42 
Pianeta założył jakieś obcasy czy jak? Z tej perspektywy wygląda jakby miał max 3 cm mniej.
 Autor komentarza: xRocky
Data: 06-03-2013 17:57:05 
@ Imperator
Wladimir ma 198 cm wzrostu, a Pianeta 196.

:D
 Autor komentarza: 80olsen
Data: 06-03-2013 17:59:51 
Właśnie to samo zauważyłem,nie ma prawie wcale różnicy,jeżeli chodzi o wzrost,bo pięściarsko dzielą obu panów lata świetlne,pamiętam jak Pianeta toczył równy bój z sosną,według mnie i tak Albert to wygrał.
 Autor komentarza: WRU
Data: 06-03-2013 17:59:53 
Kolejny kotlet do zbicia.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 06-03-2013 18:01:30 
hehe z tego Pianety to taki niemiec jak ze mnie ksiądź
 Autor komentarza: bak
Data: 06-03-2013 18:12:25 
@Shane

Przecież Pianeta chyba walczy jako Włoch, w Niemczech tylko boksuje tak jak bracia Kliczko.
 Autor komentarza: khorne
Data: 06-03-2013 18:21:00 
Zenada. Male sa na to szanse, ale przydaloby sie temu typowi hala zapelniona maksymalnie w polowie. Taki pstryczek w nos za dobieranie zalosnych rywali. Nigdy ten koles nie bedzie legenda - wlasnie za tego typu wybory.
 Autor komentarza: adam12
Data: 06-03-2013 18:21:30 
Pianeta go zniszczy!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 06-03-2013 18:23:40 
Kliczko znudzony znów to samo tyle spotkań,wywiadów żeby obić żywy worek
 Autor komentarza: bak
Data: 06-03-2013 18:23:58 
A co do Pianety to nie przesadzajcie, że kelner. Chłopak zremisował z Albertem Sosnowskim, pokonał b.twardego journeymana Zacka Page'a i miał okazję wygrać z dwoma byłymi mistrzami świata- Oliverem McCallem i Fransem Bothą, a Dominiqueza pokonał szybciej niż Wawrzyk. Wirtuozem to Pianeta nie jest, ale na pewno jest solidnym bokserem- w dodatku byłym Mistrzem Unii Europejskiej wagi ciężkiej.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 06-03-2013 18:27:00 
Pedalska potańcówka...
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 06-03-2013 18:27:27 
"Autor komentarza: adam12
Data: 06-03-2013 18:21:30
Pianeta go zniszczy!"

Może nie zniszczy, aczkolwiek wydaje mi się, że ma realne szanse na zwycięstwo punktowe.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 06-03-2013 18:31:36 
Koleś ma gardę i styl który predysponuje go bycia dobrym journeymanem.
Będzie walczył ostrożnie, delikatnie i na przeżycie. Ciężko powiedzie ale może przetrwać 12 rund. Problem w tym że Kliczko ostatnio raczej próbuje nokautować rywali. Ciekawy jestem tej walki. Solis nawet spasiony był by lepszy.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 06-03-2013 18:32:07 
Nie wiem jak wy ale dla mnie oglądanie Włada w prime to przyjemność.
W głowie siedzi mi to że długo juz takiego poziomu mieć nie będziemy...
Wład może nie mieć ambicji by walczyć jeszcze dłużej niż ten rok.
Obym się mylił.

A Pianecie szacunek się należy, nawet jeśli ktoś nie jest szczęśliwy z tej walki. Wystarczy pomyśleć że wszyscy się cieszyliście z faktu że Polacy walczą z braćmi i dostali szansę a klasa podobna,..
Pamiętajcie że na lato kolejny stary gwardzista zostanie ciężko pobity.
Rosjanin niech lepiej ciągle w treningu będzie bo litości nie będzie.
 Autor komentarza: vandamme88
Data: 06-03-2013 18:35:09 
Kapitan bomba
u konkurencji masz aktualne zdjecie Solisa. 125kg jak nie lepiej, w tym stanie to on w czolowce nie bedzie
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 06-03-2013 18:35:17 
Helenius (czy jak on tam) ma w rekordzie bez porównania lepsze nazwiska niż Pianeta. I w ogóle najlepsze poza w sumie pewnie się narażę ale Adamkiem.
 Autor komentarza: bokser32125
Data: 06-03-2013 18:36:51 
Przepraszam za offtopic.
Mam pytanie do redekacji i innych użytkowników.
Do redakcji: Czy jest szansa aby wróciła analiza porównawcza?
Do użytkowników: Czy chcecie aby wróciła analiza porównawcza?
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 06-03-2013 18:37:28 
@ vandamme88
!30 kilo Solis zwija Pianetę w rulon.
 Autor komentarza: vandamme88
Data: 06-03-2013 18:40:48 
up.
tak jak zwinal Airicha? ktorego zdemolowal spasiony Charr ?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 06-03-2013 18:49:18 
Ale Charr jest w ścisłej czołówce wagi ciężkiej, bo zdemolował Airicha w jedną rundę, czyli jest lepszy niż Solis i Głazkow.

Widzieliście w ogóle tę "walkę"? Kabaret, jeśli kiedyś miałem kogoś podejrzewać o "zanurkowanie", to właśnie Airicha w tym momencie, przewrócił się po ciosie w biodro, poczekał aż go wyliczą i poszedł do narożnika, który już machał ręcznikiem zanim jeszcze sędzia skończył liczyć. Parodia boksu.
 Autor komentarza: bezimienny90
Data: 06-03-2013 18:49:21 
Wielki baniak jak u Wacha, będzie w co ładować towarzyszu Kliczko ;)
 Autor komentarza: 80olsen
Data: 06-03-2013 18:51:58 
Ja osobiście nie widzę realnych szans Pianety na pokonanie Włada,podejrzewam,że do szóstej,może siódmej rundy zostanie rozbity lewym prostym i będzie miał dość,jak powszechnie wiadomo,Wład bije bardzo mocno i sztucznie nie holuje przeciwników do dziesiątej rundy.
 Autor komentarza: arp
Data: 06-03-2013 18:52:13 
Dajcie już spokój z tym jebanym wieprzem. Gość już nic nie ugra w boksie zawodowym. Jeśli ktoś jeszcze w niego wierzy, to gratuluję idealistycznego podejścia do świata.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 06-03-2013 18:56:10 
Pianetta to i tak lepszy rywal niż Wach, Mormeck czy Thompson
 Autor komentarza: bezimienny90
Data: 06-03-2013 18:56:25 
80olsen nie holuje innych bo sam w 10 rundzie często ma dość :P u Władka często kuleje kondycja w ostatnich rundach, choć miał ich w życiu niewiele :D
 Autor komentarza: Matys90
Data: 06-03-2013 18:59:38 
arp, daj już spokój temu Adamkowi, to nie o nim ten temat! ;)
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 06-03-2013 19:01:18 
Ależ Wład ma groźny wzrok, mógł by spawać tym wzrokiem poszycia okrętów w stoczni :)
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 06-03-2013 19:03:44 
Matys90
Widziałem tą walkę charra z airichem, normalnie niezły miałem ubaw, również na boxingu mieli z niego polewę, widać było że Airich poprostu miał się podłożyć, ale nie myślałem że w taki sposób
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 06-03-2013 19:12:09 
Ja już kiedyś pisałem, to nie gorszy rywal niż Wach, Mormeck.

Z Sosnowskim to on walczył gdy był naprawdę młody.

Od tego czasu na pewno zrobił postępy.
\
Nie mam nic przeciwko tej walce słowo daję.

Pianeta nie jest medialny stąd te reakcje. Nie ma tragedii, może zaskoczyć i dać dobrą walkę. Tak będzie wg. mnie.
 Autor komentarza: 80olsen
Data: 06-03-2013 19:24:44 
Kochamboks,Pianeta nie jest medialny,to prawda,ale wszyscy tu komentujący znają go bardzo dobrze,interesują się boksem,nie jest znany dla niedzielnych kibiców,ja też nie mam nic przeciwko tej walce,lecz myślę,że Wład nie będzie miał najmniejszych problemów żeby rozbić Włocha,on jest nie z tej ligi,myślę,że nawet zapuszczony,ale w gazie Solis jest sporo grożniejszym przeciwnikiem.
 Autor komentarza: kazan
Data: 06-03-2013 19:35:33 
Kliczko od walki z Haye m nie miał godnego przeciwnika. Dziwie się, że ktokolwiek chce to jeszcze oglądać za pieniądze.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 06-03-2013 19:42:12 
No widzisz a mnie dziwi że ludzie np ciągle by Davidowi dawali szansę.
Założę się że jak dojdzie do walki z Vitalijem i David przegra ale zaryzykuje trochę więcej pojawią się głosy o rewanżu z Władimirem jednak.

Pineta wybitny nie jest ale to świeża krew i może coś pokaże, bo nieraz więcej emocji dają walki z słabszymi bokserami którzy zostawiają serce niż te z świetnymi bokserami.

Na lato nie będzie można narzekać, a w kolejce jest jeszcze kilku ciekawych przeciwników przecież.
 Autor komentarza: bezols
Data: 06-03-2013 19:44:09 
a potem teksty typu kliczkowie nie pokonani kliczkowie najlepsi w historii kto tak naprawde mial pokonac wladimira jedynym prawdziwym pretendentem byl hey
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 06-03-2013 19:44:56 
Jeszcze niedawno wielu stawiało Price'a w roli jakiegoś kozaka na braci.
Na szczęście typ się rozpadł.
Ktoś otworzył oczy.

Pianeta takich rywali jakich miał w 2012 Price ( Skelton ) bił już w 2009, gdy Anglik miał o wiele lepszą formę.
Walka z Sosną ( w najlepszym swoim okresie )też 2009.
Były problemy ze zdrowiem ale wrócił i na lajcie punktował Pagea, McCalla, Bothę, którzy mimo , że starzy nie jednemu potrafią zrobić problemy.

Wysoki mańkut, opanowany w ringu, młody 28 lat i tu ewidentnie działa ta słaba medialność, bo wiele rzeczy jest na tak patrząc na żenadę dzisiejszej ciężkiej gość nie jest zły.

Ludzie patrzą się na tych o których się mówi.
 Autor komentarza: os8
Data: 06-03-2013 20:05:37 
kochamboks296

Słusznie prawisz. Oby to tylko nie była walka o przetrwanie, tylko o zwycięstwo. Jeśli tak będzie, respekt dla Pianety.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 06-03-2013 20:12:36 
os8
Liczę,że nawiąże walkę, 110 kg, nie rozbity chłop, mańkut, gdyby Wach nie był Polakiem naprawdę uważam, że wielu pisałoby, że to gorszy wybór od Włocha.
Technicznie Pianeta jest lepszy.

Ja absolutnie nie robię z niego tytana ale staram się szukać plusów, bo przecież dziś w ciężkiej nie ma kogo wybierać za bardzo.

Oczywiście wolałbym Pulewa czy Furego, rewanż z Hayem, Solisa około 112 kg ale więcej za bardzo nie ma co wybierać i nie każdy chce walki z Władimirem.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 06-03-2013 20:13:24 
Ile emocji przyniosła głupia walka z Wachem.
Pianeta nawet jak padnie szybko może dać nam emocje.
Wład ostatnio mało litościwy więc nie spodziewałbym się długiego przedstawienia ale kto wie.
 Autor komentarza: Adihash
Data: 06-03-2013 20:21:48 
Ten Wład od czasów Petera II patrzy na swoich rywali niczym stwór z piekła rodem.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 06-03-2013 20:26:04 
K jak Kliczko. K jak kabaret.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 06-03-2013 20:43:56 
Władimir patrzy i myśli:

Stary wiesz ile ja dup miałem
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 06-03-2013 20:44:08 
Autor komentarza: BlackDog Data: 06-03-2013 20:13:24

Ile emocji przyniosła głupia walka z Wachem.
Pianeta nawet jak padnie szybko może dać nam emocje.
Wład ostatnio mało litościwy więc nie spodziewałbym się długiego przedstawienia ale kto wie.

BlackDog mam pytanko. Co ty znowu pierdolisz?
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 06-03-2013 20:45:03 
Black

" Wład może nie mieć ambicji by walczyć jeszcze dłużej niż ten rok.
Obym się mylił."

no bez jaj... :)
dopóki będzie hajs na stole leżał to Wlad będzie walczył, także bez obaw, myślę że rozwialem w
Twoje wszelkie wątpliwości w tym temacie :)
 Autor komentarza: nik
Data: 06-03-2013 20:47:44 
Pianeta bylby dobry dla Adamka na przetarcie.
 Autor komentarza: os8
Data: 06-03-2013 20:49:58 
kochamboks296

Z Wachem też masz słusznego. Raczej dla ludzi spoza Polski to był straszny mismatch.

Wybierać myślę, że byłoby w czym. Ja pamiętam, że sobie zrobiłem 2 lata temu listę z kim bym jeszcze Kliczków zobaczył. Do tej pory jakieś około połowy mam już odhaczone :D. Jeszcze jednak parę nazwisk bym zobaczył. Dla mnie najważniejsze byle nie było powtórek. Dla mnie odgrzewane kotlety w przypadku Kliczków są nie do oglądania. Typu powtórka z Peterem, czy Thompsonem. No może Arreolę bym jeszcze raz zobaczył, bo on cały czas idzie do przodu.
 Autor komentarza: nik
Data: 06-03-2013 20:50:55 
''Autor komentarza: BlackDog Data: 06-03-2013 20:13:24

Ile emocji przyniosła głupia walka z Wachem.
Pianeta nawet jak padnie szybko może dać nam emocje.''


Zes sie nacpal czy co?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 06-03-2013 20:58:50 
"dopóki będzie hajs na stole leżał to Wlad będzie walczył, także bez obaw, myślę że rozwialem w
Twoje wszelkie wątpliwości w tym temacie :)"

Chyba sobie jaja robisz...
To ma być jedyny argument.
Za moją tezą mam z 10 a ty mi tu z kasą wyjeżdżasz??

Stary sorki ale Wład ma jej mega dużo, po drugie może wielką kasę trzepać już nie tylko na boksie, po trzecie zawsze może wrócić na jakąś wielka walkę ale czy dla kasy zostanie dłużej.
Mam nadzieję że tak.
Ja to widzę trochę inaczej.

Panowie no nie wiem ja sie tam na walce Wach Władek nie nudziłem i mi się walka podobała.
Chyba że chodzi wam o to że Pianeta może dać emocje.
Może a czy da zależy głównie od niego.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 06-03-2013 21:09:28 
Autor komentarza: bak Data: 06-03-2013 18:23:58
"A co do Pianety to nie przesadzajcie, że kelner. Chłopak zremisował z Albertem Sosnowskim, pokonał b.twardego journeymana Zacka Page'a i miał okazję wygrać z dwoma byłymi mistrzami świata- Oliverem McCallem i Fransem Bothą, a Dominiqueza pokonał szybciej niż Wawrzyk. Wirtuozem to Pianeta nie jest, ale na pewno jest solidnym bokserem- w dodatku byłym Mistrzem Unii Europejskiej wagi ciężkiej"

Ty sobie żartujesz? Co z tego, że zremisował z Sosnowskim? To jest przepustka do walki o pas? Czy może pokonanie Page'a albo zdziadziałych McCalla i Bothę? A mistrzostwo UE to jest warte mniej niż zwykły pasek od spodni, który sobie możesz kupić w sklepie...

Jakie te walki Kliczko są beznadziejne. Ciągle to samo. Ogłoszony jakiś "przeciwnik", o którym nikt nie słyszał, potem 100 konferencji, 1000 wywiadów i robienie ze swojego przeciwnika groźnego zawodnika i wielkiego pretendenta. Argument Kliczki na organizację tej walki to cytuje "Szanuję Pianetę za jego młody wiek". To są jakieś jaja? Kliczko wyraźnie sobie odpuścił ostatnio. Pokonał Haye'a, zdobył ten ostatni brakujący pas i teraz się opierdala. Taka jest prawda. A tym sobie tylko sam szkodzi bo mniejsza i tak nikłe szanse na to, że ludzie go zapamiętają jako wielkiego mistrza, bo organizując takie walki usilnie się stara żeby zapamiętano go jako mistrza bumobija. Rozumiem, że HW jest w kryzysie, ale jeżeli podczas takiego kryzysu się bierze pretendentów najsłabszych z możliwych no to... Co tu mówić. Najlepsi pretendenci prezentują kiepski poziom a Kliczko walczy z tymi będącymi jeszcze znacznie niżej...
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 06-03-2013 21:16:52 
Jak Pianeta da dobrą walkę to wybaczę wam i nie napiszę a nie mówiłem.
Tyle mogę zrobić :)
Teraz w większości macie czas do ogłaszania Włocha kelnerem.

Ale co tam można wierzyć w szklanego Price'a mimo, że nie miał godnych rywali, można wierzyć w Mitchella futbolistę ale nie można w Pianetę, solidnego, młodego ciężkiego z całkiem przyzwoitymi rywalami na koncie.
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 06-03-2013 21:24:49 
nie wiem ile hajsu ma Wlad ale mogę się domyślać, że dużo... poza tym chyba nie odebrałes moich słów tak jak myślałem że odbierzesz, ale ok, nie ważne ;)
natomiast skoro już mowa o kasie, to dla mnie jasne jest to, że 90% walk w wadze ciężkiej, które może stoczyć młodszy Kliczko, to dla niego nic innego niż easy money... kariera nie trwa całe życie, a skoro w dalszym ciągu w łatwy sposób będzie mógł zarabiać duże pieniądze to będzie po prostu wychodzil do ringu.. myślisz że Władimir zakończy karierę ze względu na brak wyzwań w wadze ciężkiej itd ? będzie wychodził do ringu, walczył, lał po mordzie i patrzył czy puchnie, w międzyczasie odliczając kolejne zera na koncie...
 Autor komentarza: Hangagod
Data: 06-03-2013 21:32:58 
Co ten lover boy Kliczków gada ;D To będzie kolejna beznadziejna, przewidywalna walka z ich udziałem. Walka z Wachem była o tyle dobra, że ten miał pustaka zamiast twarzy i można było trzymać kciuki za to, żeby zrobił Władkowi na złość i nie dał się znokautować. A tutaj? Szykuje się najbardziej przewidywalny scenariusz, czyli zabawa w kotka i myszkę przez pierwsze rundy (żeby troszkę sobie dorobić na reklamach ofc, bo przecież bracia to nie są pierwsze lepsze materialisty ;_; ), no a później, wiadomo - egzekucja i burza oklasków od niemieckiej widowni xD Jebać to.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 06-03-2013 21:38:41 
nik
Data: 06-03-2013 20:47:44
Pianeta bylby dobry dla Adamka na przetarcie.

Bardzo dobry z bardzo dużą szansą że nas pijaczek by się "przetarł"
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 06-03-2013 21:44:08 
Stonka
Jesteś hipokrytą!!! Sam piłeś jak Najman walczył a teraz wypominasz to naszemu naturalnemu ciężkiemu!! Widzę Ciebie w niedzielę u spowiedzi! A jak nie to będzie lanie...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 06-03-2013 21:47:23 
kochamboks296 - Solis 112 ważył parokrotnie w pro i też szału nie było, np w chuj.wej walce z Longiem, Mając 24 lata Solis mieścił się w crusier, Mając 26 nieco poniżej 100 i był w wielkiej formie.
Jak chce walczyć o poważne tytuł to nie ma półśrodków i waga jego powinna być około 100kg i tyle ...niestety wieprz ma 33 lata i podejrzewam że największy talent w HW od Lennoxa przespał swą karierę.

112 to ważą dwumetrowe byki jak bracia Kliczko Lennox czy grant i Akiwande,
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 06-03-2013 21:53:46 
krzysiek34 - bo ze mnie zaściankowy, zakompleksiony polaczek - ja mogę sobie po pijaku najwyżej starym oplem pośmigać a nie nowym Infiniti ;(.
A a ze spowiedzią to nie wiem jak to zrobić...w niedzielę zawsze jeszcze ostro wódą zionę ...ksiądz mógłby zasłabnąć.
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-03-2013 21:55:36 
Włoski ogier kontra Iwan Drago ) Pianeta to nudziarz
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 06-03-2013 22:03:07 
Dobra więc ja jestem za natychmiastowym powrotem milana pod tym samym nickiem, za odbanowaniem tego trolla teraz .:)
Użytkownicy mają przeciez coś do powiedzenia.
Dopisujcie się.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 06-03-2013 22:06:08 
Stonka
Ty życia nie znasz!! Każdy ksiądz zionie wódą w niedzielę więc nie wyczuje... Ja jeszcze w Ciebie wierzę...
Więc albo spowiedź albo na kolanach do Gilowic...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 06-03-2013 22:12:27 
ThaRealest

Jest dużo powodów dla których Wład może zrezygnować.
Kasę to on może trzepać na reklamach itd.
Ale mam nadzieję że to ty masz rację.

Pozdrawiam.

P.S.
A co to Milan dostał bana??
 Autor komentarza: coolpix
Data: 06-03-2013 22:13:49 
Stonka jeszcze chwilę i okaże się czy pozostali uciekinierzy z kuby też przespali swoje szanse.przynajmniej rigo i gamboa nie mają z wagą takich problemów.
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-03-2013 22:13:54 
BlackDog
Data: 06-03-2013 20:13:24
Ile emocji przyniosła głupia walka z Wachem.

.............
Se jaja robisz mordobicie roku nazywasz emocjonującą walką? w sumie to masz rację A jak nazwać ostatnie walki K2? dramat...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 06-03-2013 22:20:21 
Chleba i igrzysk!!
Jakie to przykre że ludzie nie potrafią doceniać klasy.
A najlepszy przykład to kto jest najbardziej znanym "wojownikiem" mma w Polsce...

Nic więcej nie dodam.
Niedługo będziemy się czepiali że ktoś jest za dobry.
A przepraszam już tak jest////
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 06-03-2013 22:20:36 
krzysiek34
Data: 06-03-2013 22:06:08

Do Gilowic na kolanach owszem !!! czekam tylko, aż powstanie tam pomnik św. Tomasza zbawcy wagi ciężkiej! a i pomnik ma być większy od tego w Świebodzinie!!!
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-03-2013 22:22:14 
: kochamboks296


Jak to Milan zabanowany!?????????
Podaj link, bo nie wierzę
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 06-03-2013 22:33:29 
coolpix
Data: 06-03-2013 22:13:49

Solis moim zdaniem już się zmarnował, 6 lat w pro i ch,j ani razu wagi zbliżonej do tej z formy, w ringu pokazywał 50% tego co w amatorce.
Ostatnia szansa to że raz się zaweźmie jak niezwykle utalentowany i nieziemsko leniwy Douglas z tysonem.

Gamboa - z formą w walkach nawet, ale głupi jest jak but... dziś powinien mieć Riosa i Lopeza (wtedy niepokonanego0 na koncie...miejsce na szczycie p4p było na wyciągnięcie łapy i grube miliony...a tu Ch.j.. ale ten ma jeszcze bardzo duże szanse coś pokazać

Rigondeaoux -jak na 3 lata w pro całkiem spoko, bardzo dobrzy przeciwnicy, choć nie największe gwiazdy. ale choćby taki maroquinn - dwie wagi wyżej - pogromca bronera i Russela jr z amatorki...
NO i teraz DONAIRE!!!
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 06-03-2013 22:33:57 
Stonka
Pomnik będzie kopią twarzy św.Tomasza po walce z Witalijem .Przyznam że to był ciekawy obraz)))
 Autor komentarza: Matys90
Data: 06-03-2013 22:40:40 
I jeszcze Lara - całe życie w eliminatorach i dupa. Już Molina się prędzej doczeka title shota.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 06-03-2013 22:44:30 
Artur1969
"Pedalska potańcówka..."

Dokładnie ,podobno Kliczko lubi dominować młodszych od siebie
 Autor komentarza: nik
Data: 06-03-2013 22:58:04 
Oczywiscie nie bede ogladal tego dziadostwa i wcale nie zaluje:)
 Autor komentarza: nik
Data: 06-03-2013 22:59:51 
''Autor komentarza: krzysiek34 Data: 06-03-2013 22:33:57
Stonka
Pomnik będzie kopią twarzy św.Tomasza po walce z Witalijem .Przyznam że to był ciekawy obraz)))''


Duzo ciekawszy bylby pomnik z kopia twarzy Wici po walce z Lewisem :)
 Autor komentarza: nik
Data: 06-03-2013 23:02:01 
''Autor komentarza: StonkaKartoflana Data: 06-03-2013 21:38:41
nik
Data: 06-03-2013 20:47:44
Pianeta bylby dobry dla Adamka na przetarcie.

Bardzo dobry z bardzo dużą szansą że nas pijaczek by się "przetarł" ''


Bardzo duza? No tak w koncu Wlad nie walczy z leszczami :)
ale tak na serio to sie mylisz pijaczku:)
 Autor komentarza: nik
Data: 06-03-2013 23:04:09 
''Autor komentarza: coolpix Data: 06-03-2013 22:13:49
Stonka jeszcze chwilę i okaże się czy pozostali uciekinierzy z kuby też przespali swoje szanse.przynajmniej rigo i gamboa nie mają z wagą takich problemów. ''


Takiego debila jakim ty jestes tylko debil mogl zrobic.
 Autor komentarza: os8
Data: 06-03-2013 23:09:49 
Kurde jaki tu się zbiorowy upust frustracji zrobił. Tak jak napisał Black Dog, zaczyna się krytyka za to, że bracia nie przegrywają :) dobre :). Chociaż zarzuty w sumie te same od prawie dekady.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 06-03-2013 23:23:11 
pewne rzeczy mimo wieku 40 ciągle mnie zaskakują.nie wiem dlaczego zbanowaliście milana.nie wiem po co hodujecie copa.nie wiem też dlaczego mendy typu @nikt dyskusję bredząc o adamku zbawcy i robieniu debili...nik brakuje ci nie tylko inteligencji,ale tekże kobiety,dzieci,własnego zdania i pewnie warunków fizycznych co najmniej średnich.odechciało by ci się takich tekstów gdybyś zobaczył zdjęcie mojego ucha.nie komunikuj się z ludźmi jak idiotami tomek.
 Autor komentarza: SmokinMike86
Data: 06-03-2013 23:27:51 
Autor komentarza: BlackDog
Data: 06-03-2013 22:20:21
Niedługo będziemy się czepiali że ktoś jest za dobry.
A przepraszam już tak jest////


Tylko niestety ciągle zapominasz , że kij ma dwa końce. A skala może zarówno dodatnia jak i ujemna. Owszem bracią są dobrzy i mają umiejętności ale na tle tak wybitnie mało wymagających oponentów pokroju wacha, charra, mormecka czy też zapowiadanego pianety dochodzi do bardzo dużego zniekształcenia obrazu rzeczywistej wartości obecnych czempionów. O wiele łatwiej Władowi było pokazać w ringu kto rządzi, wyolbrzymić swoje umiejętności walcząc z wachem niż Holyfieldowi z Tysonem.
Ot cały w tym ambaras, że ludzie mają dość patrzenia na bezpłciowe walki do jednej bramki.
pozdrawiam! :)
 Autor komentarza: SmokinMike86
Data: 06-03-2013 23:30:19 
jedna strona jest bardzo dobra (ale nie wybitna) a druga jest wybitnie słaba. I mamy wtedy szambo pokroju walki włada z jeanem , lub wita z charrem
 Autor komentarza: adam77
Data: 06-03-2013 23:39:59 
Pizdeczka grozna mine zrobil... Tak sie patrzy na Pianete i zastanawia sie do kogo go porownac,moze Bowe albo Foreman.
 Autor komentarza: nik
Data: 06-03-2013 23:44:22 
Pizdeczka indeed...

Trzeba byc bucem zeby uwazac ze Pianeta to odpowiedni rywal.
 Autor komentarza: nik
Data: 06-03-2013 23:44:42 
Wlad Pianetobijca haha
 Autor komentarza: speed
Data: 06-03-2013 23:45:15 
Wyglada mi to na walke roku 2013 w HW i nie tylko
 Autor komentarza: speed
Data: 06-03-2013 23:47:31 
Pianeta nie jest zly bedzie chodzil po ringu jak zegarek...
 Autor komentarza: jaro124
Data: 06-03-2013 23:55:28 
Władek musi wywiązywać się z kontraktu z RTL nie ma czasu na negocjacje jak się nie uda szybko zakontraktować walki z kimś dobrym to musi brać takich przeciwników. Gdyby zamiast Pianety miał nadal negocjować z kimś lepszym to w końcu by został na lodzie i walczył z taką częstotliwością jak Włodarczyk. Jeżeli się nie uda zakontraktować walki z kimś dobrym to trzeba brać takich rywali to normalne, a raczej wiadome jest, że nikogo Władek nie ma prawa się obawiać więc nie o to chodzi.
 Autor komentarza: dzikirysio997
Data: 07-03-2013 00:17:43 
Pianeta to solidny bokser. Tylko co oznacza "solidny" w starciu z Władem? Że ma szansę nie zginąć w ringu? Że jak się wzniesie na wyżyny to urwie mu jedną rundę?

Swoją drogą ciekawą rzeczą jest walka dwóch zawodników krótko po tym, jak ze sobą sparowali. Obaj się co najmniej trochę poznali - czyżby to oznaczało, że Wład wie, że nie ma ryzyka, a Pianeta wie, że nic nie ugra? Czy może liczy na "cud" i skok o klasę-dwie w czasie obozu przygotowawczego? ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.