JENNINGS: ADAMEK NIE UNIKA PULEWA

Czołowy amerykański ciężki, Bryant Jennings (16-0, 8 KO), stanął w obronie Tomasza Adamka (48-2, 29 KO), kiedy jeden z internautów napisał na Twitterze, że „Góral” unika walki z Kubratem Pulewem (17-0, 9 KO). Polski pięściarz miał boksować z Bułgarem o prawo do pojedynku o mistrzostwo świata z Władimirem Kliczką (59-3, 50 KO), ale zrezygnował z tej szansy, uzasadniając swoją decyzję stosunkowo niskim wynagrodzeniem, jakie otrzymałby za starcie z „Kobrą”.

- Adamek go nie unika. Pieniądze nie były dobre, więc nie było co zawracać sobie tym głowy. Nie obwiniam ich za to – napisał 28-letni Amerykanin.

Na razie nie wiadomo, kiedy, gdzie i z kim ponownie zaboksuje Adamek. Dużo mówiło się o występie w Polsce, ale zawodnik i jego sztab nie wykluczają, że w razie niekorzystnego przebiegu negocjacji skoncentrują się na pojedynku w USA, gdzie „Góral” stoczył cztery ostatnie walki. W ojczyźnie po raz ostatni boksował we wrześniu 2011 roku, kiedy przegrał na Stadionie Miejskim we Wrocławiu z Witalijem Kliczką.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: TajemniczyCios
Data: 04-03-2013 14:44:19 
wywiad sponsorowany przez Kathy
 Autor komentarza: PanAdam27
Data: 04-03-2013 14:47:49 
Walka miała być eliminatorem do Władymira a nie o nie wiadomo jaką kasę.
Prawda jest taka, że twardy Bułgar najpewniej zlał by Adamka, co realnie oznaczało by koniec jego kariery.
 Autor komentarza: Vroo
Data: 04-03-2013 14:54:06 
Może właśnie tak jest, że Adamkowi wcale niespieszno do Władka, opowiadać o drugiej walce o mistrzostwo może, ale chodzi teraz jeszcze o parę dobrze wynagradzanych walk. Z Pulewem duża szansa przegranej, a pieniądze żadne, no chyba że w Niemczech.
 Autor komentarza: Calaf
Data: 04-03-2013 14:58:38 
materiał zawiera lokowanie produktu hehe
 Autor komentarza: nurgle
Data: 04-03-2013 14:59:41 
jakoś do tej pory na wynagrodzenie od Sauerlanda nikt nie narzekał, raczej na werdykty na jego galach.

Adamek szuka walki z jakimś "paralitą" za kasę, jaką dostałby od Kliczki, w której wyniku byłby nr 1 w jakimś rankingu - WBC, IBF, WBO, WBA. niestety "polskie opcje bezpieczne" - Sosnowski i Gołota odpadli i trzeba szukać dalej. polecam zgłosić się do Wasyla celem przeszkolenia w wyszukiwaniu groźnych Wegrów i niebezpiecznych Słowaków.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 04-03-2013 15:02:15 
W końcu Tomasz Adamek jest zawodowym pięsciarzem i wcale mu sie nie dziwie że chcę jak najwiecej zarobić.Każdy z obecnych polskich pieściarzy zawodowych chciałby byc tak dobrym aby zarabiac tak dobrą kasę jak Adamek!Nie rozumiem w czym problem...
 Autor komentarza: TomaszAdamek
Data: 04-03-2013 15:09:44 
lutonadam

Zgadzam się z tobą nie rozumie dlaczego niektórzy są tak złośliwi
 Autor komentarza: Ajemdeczempion3
Data: 04-03-2013 15:27:30 
a Portal Bokser.org dalej przenosi plotki z twitera od amerykanskich krzykaczy ....
 Autor komentarza: Casini
Data: 04-03-2013 15:30:51 
Powinien jeszcze dodac ze Lech nie byl Bolkiem, Matka Teresa z Kalkuty leczyla ludzi w swych placowkach, Tusk dba o dobro Polski a JPII dazyl do tego by zbrodnie ksiezy wobec maloletnich ujrzaly swiatlo dzienne. Warto spytac Jennings'a czy byl tam tez smok.
 Autor komentarza: Ajemdeczempion3
Data: 04-03-2013 15:32:51 
@Casini zgadzam się ,warto spytać o smoka ....
 Autor komentarza: Mati1908
Data: 04-03-2013 15:34:02 
Polacy wiedzą lepiej, co zresztą zaraz udowodnią w licznych wpisach.
 Autor komentarza: Casini
Data: 04-03-2013 16:06:43 
Zapomnial rowniez dodac ze Tomek nie kierowal wcale bedac na podwojnym gazie tylko mu sie ta droga tak nagle dziwnie zakrzywila ze wypadl z zakretu. A to ze przy policjantach belkotal i zataczal sie to poprzez bariere jezykowa bo jest w USA dopiero od niedawna.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 04-03-2013 16:09:27 
Nie wiem jakim cudem pieniądze z walki na stadionie w Polsce, na gali w której prawdopodobnie wystąpiłby również Masternak, nadawanej w PPV miałyby nie być duże.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 04-03-2013 16:14:04 
//W końcu "kolega" z teamu...
Ciekawe czy zgadzacie się też z jego zdaniem na temat walki Adamek Cunn 2??
:O

I really like you Bryant but stop talking bull shit like this...
Heheh
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 04-03-2013 16:15:06 
Podsumowując, zwykła ściema i inteligentna ucieczka by nie dostać manta od Puleva.

Teraz będzie walczył za mniejsza kasę w USA ale z większymi szansami na wygrywanie walk. Chociażby "wygrywanie" takie jak z Cunnem.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 04-03-2013 16:19:27 
Mierzą w Banksa.
Sprawiają wrażenie bardzo pewnych siebie w ew, starciu z nim.
Mam wrażenie że nie dość że go nie doceniają to jeszcze snują plany po ew zwycięstwie nad Jonathonem.
Oj mogą się mocno zdziwić, a Jonathon może sprawić że lwica i Żyggi będą energicznie zużywali chusteczki wycierając pot z czoła...
 Autor komentarza: nosorozec
Data: 04-03-2013 16:29:53 
Teraz rywalem Adamka mógłby być Franklin Lawrence lub Tony Grano
 Autor komentarza: Wojciacho
Data: 04-03-2013 16:41:26 
@BlackDog
To samo wrażenie odnoszę. Zresztą w ich 1. starciu Banks boksował, moim zdaniem, lepiej od Tomasza. Dopiero jak go Adamek raz dziwnie trafił, to było po zawodach. Teraz Tomasz jest sztywny, bez obrony i wolniejszy. Jak do tej walki dojdzie, to Banks powinien Tomasza spokojnie wypunktować, a może pokusić się o rozstrzygnięcie przed czasem.
 Autor komentarza: mariusz1965
Data: 04-03-2013 16:52:02 
Dobre niech się lepiej napije i nie opowiada bajek na dobranoc.
 Autor komentarza: malyboy
Data: 04-03-2013 16:57:25 
Tak, a Adamek to przyszły mistrz WBC
No tak pieniądze za ewentualny oklep od Włada nie były dobre xD , ale do tej walki i tak by nie doszło bo Tomcio przegrał by z Pulevem i żegnaj druga wypłato od k2.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 04-03-2013 17:04:12 
Wypłaty od K2 już nie będzie i Adamek team myślę już się z tym pogodził.
Zrobili duży krok w tył (o ile można tak to nazwać bo moim zdaniem spada obecnie bezwładnie od czasu porażki z Vitalijem) i wycofanie się z walki z Pulevem jasno daje do zrozumienia że im aż tak nie zależy.
Jedyną opcją obecnie aby Wład z nim zawalczył jest zdobycie pasa WBC i unifikacja, ale.
No właśnie trochę sporo tych ale./
1. Nie wierzę by Góral dał radę zdobyć pas WBC
2. Nie wierzę by Wład miał jeszcze tyle ambicji by walczyć o WBC w takim wypadku.
3. Nie wierzę by Wład w ogóle miał czas na bokserów którzy już raz tragicznie wypadli. To tak jakby Vitali walczył z Mormeckiem teraz...
4. Myślę że Banks go zastopuje, lub wysoko wypunktuje po emocjonującej walce
5. Adamka nie da się przepchać jeszcze drogą "na około". To wrak co pokazały dobitnie ostatnie walki, a Pulev był ostatnim krokiem do odbycia, co mam wierzyć że da radę zlać przynajmniej 2 dobrych bokserów...

Oni doskonale wiedzą że wypłaty od K2 nie będzie, teraz chcą zarobić jak najwięcej nie przegrywając zbyt wcześnie...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 04-03-2013 17:32:37 
BlackDog
Adamek bierze przyklad z Vitalija i unika piesciarzy,ktorzy moga go pokonac.Obaj sa past.Wiec ich zachowanie w jakims sensie jest zrozumiale.Roznica jest taka,ze Adamek to pompowany hevy,ktory
zrezygnowal z walki,z naturalnym ciezkim,a Vitek obsral zbroje przed cruiserem...
 Autor komentarza: gemba
Data: 04-03-2013 17:37:42 
do andrewsky tylko roznica miedzy vitalijem a adamkiem jest taka ze adamek ma latek 35 a vitek 41 i po licznych kontuzjach adamek w jego wieku z pewnoscia nie bedzie juz walczyl a co do vitka to on raczej nikogo nie unikal .gdzie byl haye jak vitek chcial z nim walczyc dwa razy? nasral wtedy w zbroje.a adamek zesral sie przed pullewem tak nie robi piesciarz ktory taka walka moze walczyc w razie wygranej o mistrzostwo.to jest zwykle tchurzostwo
 Autor komentarza: gemba
Data: 04-03-2013 17:38:30 
acha adamek nie unika pullewa to pewnie pullew unika adamka hahahahahaa!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Wojciacho
Data: 04-03-2013 17:40:42 
Ostatnio z jakąś unifikacją były problemy i prawdopodobnie WBC nakazałaby zwycięzcy wybierać między ich pasem , a całą resztą. Więc Wład co najwyżej może pobić nowego mistrza WBC, jednak bez odebrania pasa. Ale pewności nie mam.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 04-03-2013 17:42:51 
No tak pytanie czy by miał takie ambicje gdyby tym mistrzem jakimś cudem był Adamek :O
 Autor komentarza: Likers
Data: 04-03-2013 18:11:02 
Do etapu walk w junior ciężkiej kibicowałem Adamkowi jako sportowcowi.
Obecnie kibicuję mu jako biznesmenowi i śledzenie wyników sportowych zamienię na analizę strategiczno-ekonomiczną.

Słownik ekonomiczny Tomasza Adamka
- Kubrat Pulev - kategoria "Kubrat Pulev" stanowi tzw. inwestycję krótkoterminową obarczoną wysokim ryzykiem ale także wysoką stopą zwrotu w przypadku realizacji tej inwestycji (np. opcje walutowe). Z uwagi na fakt "występowania niekorzystnych uwarunkowań mikro i makro otoczenia", bezpieczniejsza jest tzw. średnio bądź długoterminowa o niższym oprocentowaniu ale także obarczona znacznie niższym ryzykiem i mogąca w długim okresie przynieść równowagę na poziomie produkcji potencjalnej w czasie ożywienia gospodarczego.

-Witalij Kliczko - kategoria ta określa kryzys w gospodarce spowodowany tzw. szokiem podażowym, wpływający na spadek siły nabywczej konsumentów.

Ożywienie gospodarcze- Witalij Kliczko zanika
 Autor komentarza: endriu
Data: 04-03-2013 18:23:35 
lutonadam
Data: 04-03-2013 15:02:15
W końcu Tomasz Adamek jest zawodowym pięsciarzem i wcale mu sie nie dziwie że chcę jak najwiecej zarobić.Każdy z obecnych polskich pieściarzy zawodowych chciałby byc tak dobrym aby zarabiac tak dobrą kasę jak Adamek!Nie rozumiem w czym problem...


Ty to w kwestii Adamka już nic nie zrozumiesz
Adamek w temacie zarabiania pieniędzy zapomniał o kibicach od których to zależy jego urobek
I przestańcie płakać jaki to on bidula ze musi na emeryturę zarabiać bo mnie to rozwala
Skoro on ma nas gdzieś to nie dziw się innym że mają go w d....
 Autor komentarza: Likers
Data: 04-03-2013 18:23:48 
Nowy pseudonim biznesowego Tomasza biorąc powyższe pod uwagę jest: Tomasz "B-Man" Adamek.
 Autor komentarza: nik
Data: 04-03-2013 18:26:44 
Oczywiscie ze Jennings musi sie mylic bo hejty tak mowia, lol.
 Autor komentarza: Likers
Data: 04-03-2013 18:29:51 
Biorąc pod uwagę niekorzystne perspektywy finanoswe z tytułu świadczeń emerytalnych Tomasz "B-Man" Adamek zdecydował się na realizację strategii inwestycji długoterminowej za namową głównego analityka ekonomicznego Ziggy Rozalskiego
 Autor komentarza: Likers
Data: 04-03-2013 18:32:46 
Słownik ekonomiczny Adamka
Jennings - jest to zjawisko tzw. szumu informacyjnego zniekształcającego prawdziwy obraz stanu gospodarki. Wynika z czynników egzogenicznych, pochodzących z zagranicy. W warunkach niekorzystnych może przyczynić się do wzrostu popytu globalnego poprzez tzw. "iluzję pieniądza"
 Autor komentarza: endriu
Data: 04-03-2013 18:33:43 
PanAdam27
Walka miała być eliminatorem do Władymira a nie o nie wiadomo jaką kasę.
.........
Bardzo dobrze napisane. To teraz się pytam gdzie Adamek więcej zarobi??
Kiedy ta walka w pl za wielkie pieniądze?! Ja tam nigdzie nie słyszałem żeby ktoś narzekał na zarobki u Niemiaszków
Oczywiście Adamek to gwiazda sama w sobie potrzebny jest mu tani acz bezpieczny przeciwnik za milion dolarów, ja bym nizej nie schodził:))
Skończy się na PC z emerytem
 Autor komentarza: kris111
Data: 04-03-2013 18:36:06 
he he jak dwóch murzynków płakało, że zostali obrabowani w walce z Adamkiem to ich popieraliście, ale jak trzeci murzynek staje w obronie Adamka, bo dobrze zna sytuacje, to zostaje pojechany. Bardzo tendencyjne....
 Autor komentarza: endriu
Data: 04-03-2013 18:38:26 
nik

Oczywiscie ze Jennings musi sie mylic bo hejty tak mowia, lol..

....
To chyba normalne ze Jennings tak gada o koledze ze swojej firmy
 Autor komentarza: Likers
Data: 04-03-2013 18:47:38 
Sorry chłopaki, Jennings do którego pasa startuje?
 Autor komentarza: Miro
Data: 04-03-2013 19:04:47 
Pytanie a skąd Jennings miałby wiedzieć o ewentualnych finansach między Adamkiem a Pulewem ? Jest jakimś pośrednikiem w negocjacjach, siedzi przy stole ?
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 04-03-2013 19:29:08 
Pisze do hejterów Adamka!! I co łby pospuszczacie w dól mam nadzieje. Myslicie że Adamek wydygał a chłop kasy szuka i ma racje
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 04-03-2013 19:39:36 
Tia.
Tylko za Puleva to by dostał tyle że chyba tylko z Vitkiem więcej dostał + jeszcze walka z Władem która daje znów wielką kasę.
Nie zaklinajcie rzeczywistości tu wszystko jest jasne.
 Autor komentarza: Likers
Data: 04-03-2013 19:45:35 
Hejterzy Tomasza 'B-Man" Adamka. On chce robić biznesy w US a wy mu zazdrościcie i tylko przeszkadzacie, wy zakompleksione polaczki, lol...
Jakoś jak był mistrzem w cruiseri półciężkiej to bohater i nikt go nie krtytkował. Dlaczego? Bo mało wtedy zarabiał i było okej, a jak teraz bogaty to sie odezwały polaczki, lol....
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 04-03-2013 20:03:57 
A co innego,Adamkowi pozostalo jak zarabianie kasy ? osiagnal co mogl
i teraz kasa.
O tytule w HV moze zapomniec ,zreszta starszy Kliczko bolesnie mu to uswiadomil ,ma jednak nazwisko i chce wyrwac dobra wyplate w przypadku lomotu a Pulev stanowil zbyt duze zagrozenie.Tomek musi sobie zdawac sprawe na ile go stac ,ostatnie walki pokazaly ze szalu nie ma .
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 04-03-2013 20:04:36 
"a jak teraz bogaty to sie odezwały polaczki, lol...."

Lol to jedyne jak można twój wpis skomentować...
P.S,
Zmień płytę bo argument o zazdrości już został obalony...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 04-03-2013 20:13:03 
Likers
A czy nie pomyslales kiedys ze sa ludzie ktorzy nie patrza na jego zarobki i pozwalaja sobie nie slodzic Tomkowi z innych powodow
 Autor komentarza: Likers
Data: 04-03-2013 20:34:46 
@ BlackDog i @zetgeist
No to czemu go krytykujecie?
Bo przedkłada biznes nad sport i chce na emeryturę zarobić?.
Bo mówi że chce być mistrzem świata obojętnie jakiej federacji? (akurat IBF już mu się znudziło a Kubrat is no name)
Bo przyjechał do Polski i liczył na mega walkę w Polsce, a Endriu go oszukał i wygrał (Tomek stracił czas i co najważniejsze pieniądze za przelot).
Bo zapomniał że w US też się nie jeździ po alko?
Bo wygrał zasłużenie z Cunnem (kto zadał mocniejsze ciosy?)


No nie wiem czemu się go czepiecie już naprawdę? ;)LOL...
 Autor komentarza: Likers
Data: 04-03-2013 20:35:51 
sorry zeitgeist za przekręcenie nicka
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 04-03-2013 20:36:50 
Ach/
Sarkazm.
Cholera, źle ze mną jak już go nie czuje!!
:D
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 04-03-2013 20:53:35 
Likers
ja np nie lubie pijanych kierowcow.

Za co mam mu slodzic ,za ostatnie walki? cukier sie nalezy np za Arreole
Z Walkerem szol bylo dobre wiec sie nie czepiam ,ale Edek i Cunn tu niczego optymistycznego nie widze wiec mam prawo napisac to i owo .

Najwazniejsze zeby Tomek przestal pic i zeby nabral troche dystansu do Rogera ,bo sila ciosu mu i tak nie wzrosnie
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 05-03-2013 07:04:14 
Jesli za Puleva kasa nawet by sie nei zgadzala, to po ewentualnej wygranej w dobrym stylu i walce o tytul Adamek dostalby miliony wiec o co chodzi naprawde? Mysle iz forma Adamka i Bulgara jest wytlumaczeniem, Adamek ktory zdaniem wielu przegral i z Chambersem i z Cunninghamem nei prezentuje widowiskowego boksu, jest slaby ale to nie nowosc i stracil szybkosc, mobilnosc czyli jedyne swoje atuty w heavy. Pulev choc wielkiej sily ciosu nie ma jest jednak zawodnikiem typowym dla heavy, wysoki, duzy, atletyczny, nie napompowany i bardzo niewygodny. Obawa jest taka ze co by bylo z Polakiem po porazce, jaka kase by mogl zarobic, z kim? Chyba walka ze Szpilka bylaby finansowo najlepsza opcja, taki Haye go nie chce, Povetkin tez nie wiec gdzie znalazlaby kase Kathy?
 Autor komentarza: FilipUTD
Data: 05-03-2013 09:08:46 
Zrezygnowal bo by dostal w ten pusty leb od pulewa i nawet do walki z kliczko by niedoszlo..
a jak by przypadkiem pokonal pulewa dostal by sznse walki z kliczko ale po tej walce musial by zakonczyc swoja kariere..
a tak jeszcze zarobi pare dolarow....
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.