'TIGER': SZKODA MI BYŁO ANDRZEJA

Po wczorajszej walce w gdańskiej Ergo Arenie popularny Dariusz "Tiger" Michalczewski w ironiczny sposób wypowiedział się na temat walki wieczoru pomiędzy Andrzejem Gołotą (41-9-1, 33 KO) i Przemysławem Saletą (44-7, 22 KO). Były wieloletni mistrz dywizji półciężkiej wypowiedział się również na temat swojego ewentualnego powrotu, Tomka Adamka (48-2, 29 KO) oraz kryzysu w wadze ciężkiej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 24-02-2013 14:13:27 
Nic dodać nic ująć
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 24-02-2013 14:13:32 
Ależ się zamotałeś Tiger. Najpierw, że Andrzej wygrał wszystko a później, że wszystko przegrał. Zdecyduj się waść.
 Autor komentarza: khorne
Data: 24-02-2013 14:14:32 
Pierwszy hejter Andreja Goloty w natarciu.
Szkoda, ze zazdrosc o popularnosc w Polsce sprawia, ze ten Pan wypowiada sie z taka nienawiscia.
 Autor komentarza: Leung
Data: 24-02-2013 14:15:58 
Wydaje mi się( pamiętając poprzednie wypowiedzi Tigera) że stara się być ironiczny, ale to ewidentnie nie jest jego dobra strona
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 24-02-2013 14:16:08 
Sajgonski
Przecież on sobie jaja robił ^^
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 24-02-2013 14:16:49 
Michalczewski nie wie co mowi albo az tak ma w dupie dziennikarzy?
 Autor komentarza: Grande
Data: 24-02-2013 14:19:35 
Ogarnijcie się. Przecie na początku ironizował.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 24-02-2013 14:20:02 
W Berlinie niech takie swoje poglądy wyraża jest kochany...
 Autor komentarza: noclipek
Data: 24-02-2013 14:21:30 
Powinien być wdzięczny Gołocie. Raz na dwa lata jakiś dziennikarz na kacu przypomni sobie o istnieniu Michalczewskiego tylko dlatego, że chce go wypytać o Gołotę.
 Autor komentarza: michciuu
Data: 24-02-2013 14:21:57 
Na głupie i oczywiste pytania też na jego miejscu bym tak odpowiadał, tym bardziej że zadawane są mu już po raz setny tego wieczora...
 Autor komentarza: FanAcm
Data: 24-02-2013 14:22:13 
Hahaha Prawda boli widzę... Brawo Tiger pomimo, że Cie nie lubię masz jaja jako nie liczny powiedzieć prawdę. Szkoda, że ludzie zarabiają kosztem zdrowia "wraka" Gołoty.
 Autor komentarza: GaD1
Data: 24-02-2013 14:22:20 
Samą prawdę powiedział.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 24-02-2013 14:24:20 
Ten Michalczewski to taki typek dziwny. Moze i cos tam znaczył w tym boksie kiedys ale taki się zrobił przemądrzały ze głowa boli. Nigdy za nim nie przepadałem. A tak propo jak juz było to wspomniane wczesniej szykuje się we wrzesniu kolejna wielka gala polskatu kolejne PPV a w walce wieczorku Szpila i Zimnoch, za to zapłace
 Autor komentarza: fop
Data: 24-02-2013 14:25:38 
OGLĄDAŁEM JESZCZE RAZ WALKĘ.

ZASTANAWIAM SIĘ ILE GOŁOTA CIOSÓW WYPROWADZIŁ W CIĄGU TYCH 6 RUND???

NA PEWNO ZNACZNIE POWYŻEJ TEGO CO SIĘ PRZEWAŻNIE OGLĄDA.

JAK NA 45 LATKA TO MNÓSTWO, MNIEJ CO PRAWDA DOSZŁO, ALE PORZĄDNIE SIĘ WYSTRZELAŁ.
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 24-02-2013 14:26:00 
Faktycznie, ironizował. Za pierwszym razem nie wyłapałem. Być może dlatego, że słabo mu to wyszło, bardzo słabo. Ach ten zazdrosny Niemiec...
 Autor komentarza: bezols
Data: 24-02-2013 14:29:23 
no tak golota przegral wszystko za to michalczewski byl tak swietnym bokserem ze potrafil nawet wygrac przegrano walke z rochigianinim
 Autor komentarza: astutus
Data: 24-02-2013 14:30:30 
Nie lubie Michalczewskiego ale mu sie nie dziwie.
Golota NIC nie osiagnal, a jest popularny i lubiany, aspekt sportowy sie na to nie przeklada.
Najgorsza sprawa, ze byl dla mnie zawsze antybohaterem. Taki typowy osilek, co tlukl kogos tam sciagajac haracze, a jak trafial na godnego albo mocniejszego, to chcial uciekac i mu psychika siadla. Czemu go tak ludzie kochaja? Nigdy nie pokazal serca do walki, moze jest tak bliski Polakom, bo po prostu mu sie nie udawalo tak jak im ;)
Ewenement.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 24-02-2013 14:33:32 
Dariusz chyba coś wypił bo zaczął ironizować jakby skończył dr hab na Uniwersytecie Jagielońskim.

Nie wiem po kiego grzyba jakiś typek zadał pytanie odnośnie szans Adamka z Władymirem.... Co ma piernik do wiatraka. Trzeba mieć chyba jajko na miękko w głowie ugotowane, aby pytać wiecznie o szanse Adamka z Władymirem.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 24-02-2013 14:33:53 
Ten jeden z tych dzienikarzy co zadawała pytania, nawet nie wie ze Arreola walczy ze Stivernem :D
 Autor komentarza: bezols
Data: 24-02-2013 14:34:46 
Autor komentarza: astutus

przegrane ale znakomite walki z bowe grantem oraz 2 razy przekret o mistrzostwo swiata wiec moze jednak cos osiagnol
 Autor komentarza: bak
Data: 24-02-2013 14:39:28 
Michalczewski to może jedynie farbowanych Niemców krytykować- Serba Hukica, Kazacha Gerbera, Ukraińca Dimitrenkę, Syryjczyka Charra, Turka Arslana i innych podobnych do niego, bo żaden wielki mistrz z niego nie był, Sven Ottke też wygrał dużo walk bo walczył u siebie ze starannie dobranymi rywalami.
 Autor komentarza: bak
Data: 24-02-2013 14:43:35 
Wielki Tiger Michalczewski, mistrz najbardziej prestiżowej federacji WBO. Całe życie unikał go Roy Jones Jr., który zastanawiał się nad oddaniem pasów Darkowi bez walki. Wygrywał z wielkimi pięściarzami, jak De Grandis czy bardzo dzielnie przegrał z wielkim Gonzalezem po wielkiej wojnie ringowej a Rochiggiani to w ogóle historyczny as wagi półciężkiej -.-
 Autor komentarza: weentM
Data: 24-02-2013 14:44:24 
szpilka powrocil :
zimna ty lamusie konfituro zobaczymy na ringu !!!PRZYSIEGAM ODPOWIESZ ZA TO WSZYSTKO.....


:)
 Autor komentarza: bak
Data: 24-02-2013 14:46:41 
Jakby Michalczewski spotkał się z RJJ i poległby w 1 rundzie to by już nie mówił "Wygrałem wszystko co mogłem wygrać".
 Autor komentarza: coolpix
Data: 24-02-2013 14:48:49 
@bak to zgadzasz się z tym co powiedział michalczewsi czy nie?bo na razie wyciągasz "dziadka z wermachtu" ch...wie po co.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 24-02-2013 14:49:44 
Michalczewski nie może krytykować, albo może, ale tylko określone osoby - bo nie był nr. 1 P4P, ale bak to już może krytykować kogo chce i jak mu się podoba :)
 Autor komentarza: un4given
Data: 24-02-2013 14:50:49 
Mi też było szkoda Andrzeja. Fajnie zaczął i może gdyby nie pajacował z tym balansowaniem z opuszczonymi rękoma byłoby lepiej. No ale niestety znowu dał ciała. Wypluwanie ochraniacza bez przyjęcia ciosu i te dziwne KO. Tragedia.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-02-2013 14:51:59 
@bak
O chu.u pojęcie , konflikt promotorski w tamtym był nie do przejścia .
Logiczne ,że promotorzy Jonesa chcieli walki w USA a Darka w Niemczech , ze względu na zyski , poczytaj sobie trochę zagranicznej prasy z tamtego okresu , do Jones'a tak samo się u nich pruli o brak walki z Michalczewskim jak do Darka u nas
Jeśli Michalczewski z nikim nie walczył, to w takim razie RJJ też , bo mieli tych samych przeciwników .
 Autor komentarza: bak
Data: 24-02-2013 14:52:38 
@Matys90

No ale po co stale atakuje Gołotę, który ma najwięcej fanów w Polsce? Gołota nigdy o nim nie zaczyna, tylko Michalczewski zawsze wyjeżdża te same teksty "Andrzej wszystko przegrał co było do przegrania a ja wygrałem, jego walki można tylko w Teleexpresie pokazywać, ja bym wpisał Andrzeja do księgi rekordów Guinessa". On powinien się cieszyć że ma fanów w Polsce po tym jak wrócił w 2002 r. na polskie barwy...
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-02-2013 14:53:46 
A co ma robić ? był mistrzem , walczył z dobrymi zawodnikami , wygrywał , a co 5 sekund ktoś go przyrównuje do Gołoty , której najlepszym osiągnięciem jest bicie po jajach
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-02-2013 14:54:57 
przynajmniej mówi jak jest , nie świruje pawiana jak reszta bokserów " o Andrzej , szacunek , trochę mu się nie pofarciło , ale to świetny bokser"
 Autor komentarza: bak
Data: 24-02-2013 14:55:22 
@szanse

Ale w półcięzkiej w latach 90-tych było być zdecydowanie łatwiej mistrzem niż w wadze ciężkiej najlepiej obsadzonej wtedy.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-02-2013 14:57:19 
lata 90 to ogólna prosperita boksu , w półciężkiej również byli zawodnicy , jedyna kategoria , która była do dupy , to cruiser
 Autor komentarza: bak
Data: 24-02-2013 14:57:55 
Co to za porównanie mistrza półcięzkiej do nieoficjalnego dwukrotnego mistrza wagi ciężkiej. Waga ciężka jest królewską kat. wagową, w półciężkiej oprócz RJJ nie był nikt wybitny, dopiero potem dobrzy Griffin, Hill...
 Autor komentarza: Matys90
Data: 24-02-2013 14:58:35 
Bo się nie lubią, bo się pobili jeszcze w amatorce, bo Gołota poszedł się poskarżyć, bo był też kiedyś pomysł walki Michalczewski-Gołota. Wolę takich szczerych ludzi jak Michalczewski, a nie jakichś intrygantów, co w TV będzie szczerzył zęby i pokazywał jaki to on nie święty, a za plecami tyłek obrabiał.

Poza tym nie wiem jaki tu jest atak, taka prawda, że niestety Goły przegrał wszystkie ważne walki, jest postacią tragiczną (w sensie jak z greckiej tragedii) i tak jak większość czuła - Andrzej - po co Ci to było?
 Autor komentarza: Laik
Data: 24-02-2013 14:59:12 
Redakcjo,zmieńcie tytuł tego artykułu,Michalczewski szydzi z Gołoty i śmieje się z niego...

Tiger przegina tymi wypowiedziami,ale niemcy już tak mają,że Nas Polaków się czepiają.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-02-2013 14:59:43 
Zremisował z Byrdem , bo nie mógł do trafić , z Ruizem dwa knockdowny zamydliły obraz , jakby był cudowny , to takich słabych mistrzów ogrywałby do zera , a tak ,to w bardzo słabych latach HW był bez pasa
 Autor komentarza: Muflon123
Data: 24-02-2013 15:00:24 
Darek jest spoko Niemiec w tych swoich wypowiedziach!!tylko nie potrzebie czepia się Andrzeja dla mnie Andrzej i tak jest Najlepszy
 Autor komentarza: weentM
Data: 24-02-2013 15:02:28 
Ale panowie,z perspektywy trudnosci zdobycia pasa,teraz są takie same czasy jak wtedy,bokserzy sa gorsi,ale pas tak samo ciezko jest zdobyć, bo sa dwie osoby ktore go nikomu nie oddaja.
 Autor komentarza: bak
Data: 24-02-2013 15:04:11 
@weentM

Ale łatwiej jest zdobyć pas z jakimś Barberem niż z samym Lennoxem Leiwsem, czy Chrisem Byrdem, który pokonał jako pierwszy Kliczkę (chociaż tylko z powodu kontuzji).
 Autor komentarza: weentM
Data: 24-02-2013 15:04:50 
Tzn mi chodzi o ciężką.
 Autor komentarza: bak
Data: 24-02-2013 15:07:44 
Naprawdę, Michalczewski chyba nie zdaje sobie sprawy jakie ciężkie są ciosy w wadze ciężkiej zadawane przez Lewisa, Bowe'a, Tysona. No ale rozumiem to bo nigdy takiego nie dostał, więc nie wie jak to jest.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-02-2013 15:08:10 
Trudniej obronić pas z takim Hillem, niż wygrać z takim Byrdem
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-02-2013 15:10:06 
czy ćwiczyłeś boks?
Każdy cios boli , przecież ciosy ważą proporcjonalnie do wagi , chyba największą głupotą jest mówić , że to jest waga ciężka , tu każdy cios może zaważyć , bardziej pasuje , to jest boks , tu każdy cios może zaważyć
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 24-02-2013 15:11:45 
Michalczewski z pewnością był lepszym bokserem od Gołoty i napewno nie przegrałby z Jonesem jr w takim stylu , jak Gołota z Lewisem czy Brewsterem
 Autor komentarza: coolpix
Data: 24-02-2013 15:14:00 
posypała się hw w polsce.jeszcze pół roku temu,gdyby ktoś mi powiedział,że adamek utopi się w gorzale,wach w sterydach,a sosnowskiemu wybije boks z głowy rogan uznałbym,że to idiota.pozostają prospekci:)
 Autor komentarza: Matys90
Data: 24-02-2013 15:14:02 
Tak było łatwo zostać mistrzem w półciężkiej, że przez długie lata mistrzów było tylko dwóch :) Gołota miał szansę zostać mistrzem w najłatwiejszym czasie dla zdobycia pasa, tj. po roku 2004 i tego nie wykorzystał. Będąc w swoim prime, nie dał rady wygrać z Grantem, więc nie wiem kogo trzeba by mu dać, żeby jakiś pas zdobył.
 Autor komentarza: grzemill
Data: 24-02-2013 16:11:18 
Zdaniem herr Michalczewskiego to źle, że Adamek odważył się z Witalijem. Trzeba przyznać, że jest konsekwentny do bólu, bo on sam nie zdecydował się z Royem i z paroma innymi. Tylko różnica między nim, a Tomkiem jest taka że Tomek walczy z czołówkę. Oczywiście następuje cały czas proces psucia się Tomka, którego dowodem jest ucieczka przed Pulewem i miłość do pieniążka (która w boksie wyszła na dobre tylko Kliczkom).
 Autor komentarza: meh
Data: 24-02-2013 16:13:39 
Dariusz Michalczewski : "Szkoda mi Andrzeja"

Szkoda to mi jest Ciebie, że o Polsce to sobie przypomniałeś po skończeniu kariery.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-02-2013 16:21:17 
@Grzemill
a co dobrze wyszła Adamkowi walka z Vitalijem ? Poza tym kogo miałby unikać ? bo ja takich nie widzę .
@meh
Ja nigdy nie słyszałem ,żeby mówił ,że jest Niemcem , tak ciężko zrozumieć ,że jak się za komuny uciekało z Polski , to obywatelstwo odbierano ?
 Autor komentarza: boksjor
Data: 24-02-2013 16:31:23 
Szkoda, że tutaj nie powiedział co myśli o Gimitruku.
"Wracając do osoby Gmitruka - ten człowiek chwali się, że jest wielkim trenerem, a właściwie nic nie zrobił. "
http://tczew.naszemiasto.pl/artykul/1746815,dariusz-michalczewski-po-walce-goloty-z-saleta-andrzej,id,t.html#5dffd45a05b806f6,1,3,6
 Autor komentarza: meh
Data: 24-02-2013 16:50:31 
szansepromotions
"@meh
Ja nigdy nie słyszałem ,żeby mówił ,że jest Niemcem , tak ciężko zrozumieć ,że jak się za komuny uciekało z Polski , to obywatelstwo odbierano ?"


Co ma piernik do wiatraka? Rozumiem jego wybór i bardzo dobrze czasy jakie wtedy były, ale ja nie to mam na myśli. Co z tego, że zabrano mu obywatelstwo jak do ringu mógł w dalszym ciągu wychodzic z flaga Polski, a nie niemiecką. Mógł nawet wychodzic z dwiema na raz. Natomiast o Polsce przypomniał sobie po skonczeniu kariery i teraz sie wymądrza w polskich mediach. Lubię go i szanuję, ale zachowuje się czasami jak buc.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 24-02-2013 16:56:24 
meh
Masz rację i nie ma nawet o czym nawet mówić. Michalchewsky nie był naszym bokserem i zwyczajnie nikt go u nas nie bierze pod uwagę. A ten się ciągle wypowiada jak o "swoich". Zupełna pomyłka, zanim nastały dobre czasy boksu polskiego a więc obecne, kiedy tych zawodników trochę mamy, to mieliśmy kolejno - Andrzeja Gołotę walczącego w USA jako Polak z polskim orłem na piersi. Potem przyszedł czas Diablo oraz rozwijającego się Adamka. W tym czasie kiedy Adamek zdobywał pierwsze mistrzostwo nasz boks był już całkiem, całkiem.
Taka historia zawodowego boksu polskiego. I nie ma tam wzmianek o jakimś Michalczewskim.
 Autor komentarza: tenarus
Data: 24-02-2013 16:58:32 
Michalczewski wyglada jak mlodszy brat Kwasniewskiego.
 Autor komentarza: gemba
Data: 24-02-2013 16:59:53 
brawo dariusz swietne wypowiedzi .do bak widac ze cie bardzo boli to ze golota nic nie osiagnal a michalczewski prawie wszystko.ale to jest twoj problem nie michalczewskiego
 Autor komentarza: gemba
Data: 24-02-2013 17:06:28 
do bak a z kad ta pewnosc ze jones by wygral z tigerem ? co jones ci to powiedzial.to raczej jones bardziej unikal michalczeswkiego jego ekipa nawet nie chciala slyszec nazwiska michalczewski jak sie pytali o walke z tigerem.trener jonesa merkerson zapytany czemu nigdy nie walczyli odpowiedzial ze tiger wazyl za duzo a poza tym jones mu nigdy nie wspominal o michalczewskim .zanim cos napiszesz na temat walki tigera z jonesem to dobrze przesledz niedoszla historie tego pojedynku bo widze ze z zazdrosci ci sie zolc wylewa niedoinformowany czlowieku
 Autor komentarza: Heavyweightprospekt
Data: 24-02-2013 17:07:51 
Kto to jest ten tiger ?
 Autor komentarza: gemba
Data: 24-02-2013 17:17:32 
do heavyweightprospekt wiesz nie wiem moze ty mi powiesz?
 Autor komentarza: gemba
Data: 24-02-2013 17:18:55 
do cooperek idz sie koles leczyc bo z toba jest naprawde nie dobrze
 Autor komentarza: meh
Data: 24-02-2013 17:20:48 
Cooperek


Zgadzam sie w 100%. Pozdr.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-02-2013 17:21:32 
Poza tym , przecież Michalczewski jest mocno popularny , polecam zapytać się pierwszej lepszej osoby na ulicy , na pewno Darka zna , nie wiem czemu miałby być zazdrosny o popularność Gołego
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-02-2013 17:24:04 
@meh
Przecież Tiger odzyskał obywatelstwo jak jeszcze walczył .
Wszyscy pieprzą ,że Gdańszczanin mówił ,że jest Niemcem , ,że śpiewał Niemiecki hymn przed walki itp , a jak się zapyta o dowody to każdy kuli dupę od razu .
A tak przy okazji , zobaczcie ile Michalczewski robi dla dzieciaków w Polsce , a ile wasz idol Gołota
 Autor komentarza: gemba
Data: 24-02-2013 17:27:51 
dokladnie szansepromotions zal im dupe sciska ze mihalczewski osiagnal wzystko a goly nic.ciesze sie ze wygral saleta ale zal mi goloty zawsze zapamietamy go za walki z bowe sandersem grantem .napewno najlepszy nieututulowany polski ciezki
 Autor komentarza: meh
Data: 24-02-2013 17:34:33 
szansepromotions Data: 24-02-2013 17:24:04


Ja o niebie, a Ty o chlebie. Nie dogadamy się. Nie kule dupy tylko masz wyżej napisane o co mi chodzi i tyle. Wyjasniłem to w prostych słowach, czego albo nie zrozumiales, albo nie oglądałes jego walk.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 24-02-2013 17:34:36 
Michalczewski takimi wypowiedziami udowadnia, że jest prostakiem. różnica klasy między nim a Saletą to przepaść.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 24-02-2013 18:24:15 
szansepromotions
Data: 24-02-2013 14:51:59
"@bak
O chu.u pojęcie , konflikt promotorski w tamtym był nie do przejścia .
Logiczne ,że promotorzy Jonesa chcieli walki w USA a Darka w Niemczech , ze względu na zyski , poczytaj sobie trochę zagranicznej prasy z tamtego okresu , do Jones'a tak samo się u nich pruli o brak walki z Michalczewskim jak do Darka u nas
Jeśli Michalczewski z nikim nie walczył, to w takim razie RJJ też , bo mieli tych samych przeciwników . "



dla mnie michalczewski byl po prostu czyms takim jak dzisiejsze produkty sauerlanda, obejrzyjcie sobie jego walki i metody w jakich czasem wygrywal; tylko szaleniec moze porownywac tigera do roya
 Autor komentarza: myyyk
Data: 24-02-2013 19:11:26 
Michalczewski ma brutalne proste podejście do kwestii osiagnieć: jest pas, jest wygrana walka, to jest sukces. Konkretnie, po niemiecku, bo oni tam patrzą co jest zapisane, a nie kto był lepszy. My Polacy, naród wielokrotnie oszukany, patrzymy na to, jak było naprawdę. A naprawdę można doliczyć Andzejowi Bowe, Byrda i Ruitza a także dwa razy pas. To przez takich wiecznie niezadowolonych typów jak Michalczewski Gołota wraca kolejny raz, bo czuje się niespełniony.
 Autor komentarza: gemba
Data: 24-02-2013 20:09:21 
haaaaaaahahahahahahahaha
 Autor komentarza: Monzon
Data: 24-02-2013 20:38:15 
Darek, nic dodać, nic ująć. Lubie jego poczucie humoru.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-02-2013 21:41:18 
@LegiaPany
Ja nie przyrównuje do Jonesa .
Widziałem wszystkie walki Darka i tylko do tej I z Rockym można się przyczepić , ale też można zauważyć ,że przed tym ciosem po gongu , to Tiger zebrał dwa soczyste podbródkowe .
 Autor komentarza: Bamber
Data: 25-02-2013 01:38:03 
Gadają na tego Michalczewskiego ale przecież on ma racje i do tego żal mu Andrzeja ..... więc o co tu się przpier.....
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.