BOREK: NIEAKTYWNY, GRUBY MOLLO TO JOKE

Doskonale znany kibicom dziennikarz Polsatu, Mateusz Borek, nie widzi żadnego sensu w organizacji rewanżowego starcia pomiędzy Arturem Szpilką (13-0, 10 KO) i Mikiem Mollo (20-4-1, 12 KO). Niektórzy żurnaliści, i sam Amerykanin, sugerowali, by do drugiej konfrontacji doszło 20 kwietnia na gali Wojak Boxing Night w Rzeszowie. Orędownikiem tego pomysłu nie jest Borek.

- Mollo to joke. Nieaktywny, instruktor fitness, wyprowadzający ciosy bez skrętu, z nogami, które zostają. I do tego gruby. Żart – skomentował na Twitterze 39-letni komentator sportowy.

1 lutego Szpilka znokautował w szóstej rundzie Mollo, ale nie ustrzegł się błędów i dwukrotnie był liczony, potwierdzając poniekąd głosy o dziurawej obronie. Trudne wyzwanie w Chicago zmusiło obóz "Szpili" do wycofania się z zaplanowanej na 23 lutego walki z Krzysztofem Zimnochem (13-0-1, 10 KO). Według sugestii Borka, na kwietniową imprezę zdecydowanie lepszym oponentem byłby właśnie Zimnoch. 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: twix111
Data: 15-02-2013 09:29:23 
Rewanż Mollo się należy - dwa razy sadzał na dupie Szpilkę. Przegrał raczej sam ze sobą - zmęczeniem.
Chyba większym joke był przekręt z lekarzem itp.
 Autor komentarza: Monzon
Data: 15-02-2013 09:32:33 
Przecież Krzysiek już powiedział że walki w kwietniu nie będzie bo jest po ciężkim obozie przygotowawczym. Jedzie Borek tak po Mollo, ale skoro on nic sobą nie reprezentuje to co mówić o Szpunce który siedział dwa razy i wygrał z pomocą lekarza.

Czyżby zaczynała się gra mająca zmusić wyjście podmęczonego Zimnocha w kwietniu ?
 Autor komentarza: Monzon
Data: 15-02-2013 09:34:44 
Moim zdaniem należy się Mollo rewanż, za to w jakich okolicznościach przegrał. Trochę mało się o tym pisze.
 Autor komentarza: znawco
Data: 15-02-2013 09:35:43 
Borek to joke "ekspert".
 Autor komentarza: speed
Data: 15-02-2013 09:38:04 
Od kiedy Borek jest takim 'znafca' ?
 Autor komentarza: zgredzik
Data: 15-02-2013 09:41:17 
do dziewczynek znawco speed, jak jezsze gile wciagaliscie to on siedzial w tym biznesie, ps. pewnie dalej wciagacie heheheheh
 Autor komentarza: kata
Data: 15-02-2013 09:41:55 
Twitt jednego eksperta spisał drugi ekspert, "potwierdzając poniekąd głosy" o swoim eksperctwie :)
 Autor komentarza: SmokinMike86
Data: 15-02-2013 09:44:49 
rewanż owszem ale tylko wtedy jeśli mollo podejdzie do tematu poważnie i choć odrobinę się przygotuje do walki. Tylko, że wtedy Wasilewski na to nie pójdzie. W kwietniu szpulka pewnie znów postuka jakiegoś journeymana pokroju Basile... nie spodziewajcie się ze bedzie inaczej prowadzony niż inni "wybitni" ze stajni Wasyla
 Autor komentarza: milar1
Data: 15-02-2013 09:46:09 
Mollo gruby? Moze miał z 5kg max nadwagi ale to tylko dlatego, że był tyle lat nieaktywny. Jesli na swiecie byliby tylko tacy "grubasi" to swiat bylby wspanialy bez wielu chorob, a jesli Mollo jest gruby to jaki jest np taki Solis czy Arreola?
 Autor komentarza: Armand
Data: 15-02-2013 09:47:58 
Racja, racja należy się rewanż Mollo!
Należy się rewanż młodziutkiemu Montoya, który sadzał na dupę doświadczonego Zimnocha w swojej trzeciej czy czwartej walce!
Należy się rewanż bałkańskiemu cruiserowi Bajiciowi, który powalił na deski białostockiego wojownika!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 15-02-2013 09:49:58 
Borek zawsze był ekspertem i komentatorem piłki zresztą najlepszym według mnie w Polsce.ale skąd nagle fanem boksu się stał?
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 15-02-2013 09:50:05 
Przeciez Borek tylko zartuje..

"Autor komentarza: twix111
Data: 15-02-2013 09:29:23
Rewanż Mollo się należy - dwa razy sadzał na dupie Szpilkę. Przegrał raczej sam ze sobą - zmęczeniem.
Chyba większym joke był przekręt z lekarzem itp."

Nie przegral sam ze soba, tylko ze Szpilka i to w dodatku przez nokaut. Takze argument z dupy, zeby umniejszyc zwyciestwo Artura.

lekarz ? z tego co pamietam, to Mollo dziekowal lekarzowi za to ze pozwolil mu walczyc. Wiec o jakim przekrecie mowa ??
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 15-02-2013 09:53:34 
Borek ewidentnie chcial osmieszyc opinie ludzi, ktorzy mowili w podobny sposob i dalej mowia...

tak to zrozumialem..
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 15-02-2013 09:54:07 
Borek moim zdaniem bardzo dobrze odnalazł się w nowej funkcji czyli eksperta bokserskiego, w dodatku jest człowiekiem który ma talent do nauki a tego np. o kostyrze powiedzieć nie można, w krótkim czasie borek nauczył się wielu rzeczy z boksu i za to mu chwała
 Autor komentarza: Monzon
Data: 15-02-2013 09:57:50 
ThaRealest
A gdzie jest teraz Twój Artur ? Przypominam że miał stoczyć dwie walki...
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 15-02-2013 10:02:53 
Prawda jest taka, że szpilka walczył z wrakiem mollo, który ledwie człapał po ringu od 3-ciej rundy. I prawie przegrał - na konkurencji można obejrzeć karty punktowe z pojedynku. Borkowi przyznaję rację nazwaniu rewanżu z Mollo żartem. Mike pokazał serce ale wątpię by był w stanie lepiej kondycyjnie przygotować się do rewanżu. Wolę szpilkę zobaczyć z Zimnochem, jeśli Krzysiek będzie miał czas na odpowiednie przygotowanie.

@ThaRealest
"Borek ewidentnie chcial osmieszyc opinie ludzi, ktorzy mowili w podobny sposob i dalej mowia...

tak to zrozumialem.. "

Ewidentnie masz swój świat, tak to rozumiem.
 Autor komentarza: os8
Data: 15-02-2013 10:03:53 
Borek jakoś ostatnio się bardzo poważny zrobił. Po 20 latach image'u pizdusia teraz nagle opowiada jak oglądał boks z kolegami z bloku i chodził na wszystkie mecze amatorskie w swoim mieście. Szkoda, że nigdy się tym nie chwalił, zanim Polsat zaczął inwestować w boks... ehh celebryci...
 Autor komentarza: Grzesiek1984
Data: 15-02-2013 10:08:07 
Na pewno Borek lubi boks ale nic poza tym, do tej walki wątpię żeby doszło choć się należy dla Mollo, jeszcze przed walka z Mike były plany na dalsze walki ze będzie coś ,,extra, sami zobaczycie" osobiście słabo to widzę
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 15-02-2013 10:12:53 
lol, to nie jest zaden moj Artur, jedynie mu kibicuje no i moze czasem bronie... nie wiem jak Ty ale ja wole kobiety, takze wiesz.

A gdzie jest Artur ? jest na wczasach..
Tak mial walczyc, ale nie zawalczy, zdali sobie sprawe z tego ze dwie walki w takich krotkich odstepach czasu to samobojstwo. Owszem mozna miec pretensje za to ze gadali, obiecywali... ale zwroc teraz uwage na to czy to czasem nie bylo zamierzone? i po czesci zwykly element promocji - jesli ta promocja nie bula zamierzona, to chcac nie chcac i tak idealnie im to wyszlo. Nawet Zimnoch bardzo wiele na tym skorzystal i to trzeba sobie powiedziec otwarcie.

Slyszales moze co powiedzial Krzysiek ostatnio ? ze walka ze Szpilka w kwietniu prawdopodobnje i tak by sie nie odbyla, bo on potrzebowalby wiecej czasu na regeneracje. To wszystko jest proste i zrozumiale. No ale wiadomo w przypadku KP, to bylo zrobienie z geby cholewy , ale nie do przesady... za bardzo dramatyzujecie ;)
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 15-02-2013 10:17:50 
AnomanderRake


Musiales mi o tym przypominac ?
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 15-02-2013 10:18:56 
Borek mógłby podszkolić ten swój angielski , bo jego wywiady na KSW to tragikomedia
 Autor komentarza: twix111
Data: 15-02-2013 10:19:22 
ThaRealest - z dupy to ty wypadłeś. Gdyby Szpilka zmasakrował jednostronnie Mollo to chęć rewanżu byłaby joke, ale walka , do nokautu, była wyrównana. czyli zgodnie z zasadami rewanż się należy - jeżeli tego chciałby Mollo.
Pierwszy lekarz niechętnie powiedział - spróbujmy jeszcze, i nagle na następnej przerwie przychodzi inny lekarz, który się już w tańcu nie pierdoli. Oczywiście to wszystko normalne.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 15-02-2013 10:19:51 
Borek dobrze czuje boks i to w obu aspektach: sportowym i biznesowym. A do tego (za co go cenię) jest dosyć szczery - nie cukrzy polskim bokserom i promotorom, gdy coś jest nie tak. Jedyne zastrzeżenie - nadużywa słowa "jakby".
 Autor komentarza: Coperek
Data: 15-02-2013 10:20:52 
Nie znoszę Szpilki ale mowa o rewanżu chyba nie jest aż tak uzasadniona. Artur dwa razy lądował na dupie, parę razy zakręciło mu się w głowie ale oprócz tych sytuacji Mollo nie miał za dużo do gadania. A skończyło się mocnym nokautem, tam nie było żadnych niedomówień.
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 15-02-2013 10:21:02 
@ThaRealest
"ale zwroc teraz uwage na to czy to czasem nie bylo zamierzone? i po czesci zwykly element promocji"

Nosz ku..wa, niektórzy już do tego stopnia dali się wyprać z myślenia, że zwykłe oszustwo nazywają "elementem promocji" i starają się innym tłumaczyć, że się mylą.

http://www.youtube.com/watch?v=wd4YgudTcnM
 Autor komentarza: Monzon
Data: 15-02-2013 10:22:52 
słyszałem piszę o tym na górze i pisałem zanim sam zainteresowany to powiedział. W wielu rzeczach się zgadzamy, tylko że dla mnie Szpilka za dużo gada a za mało robi.
Dla mnie to Borek zaczyna nagonkę na Zimnocha aby wyszedł w kwietniu.
Jasne jest że na ten termin Zimnoch nie będzie w optymalnej formie i na tym nie którym zależy.
Wróci nasz wczasowicz i zacznie krzyczeć że frajer się boi itd.
 Autor komentarza: bezols
Data: 15-02-2013 10:23:18 
Autor komentarza: Coperek

jednym wielkim niedomowieniem byla forma molllo
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 15-02-2013 10:29:27 
AnomanderRake

Zasugerowalem tylko taka opcje.. a jakbys byl bardziej bystry, to po dalszej czesci zdania, bys to wywnioskowal. Oszustwo oszustwem, ale czy to nie byla przy okazji swietna promocja ? popatrz ilu teraz takich jak Ty bedzie chcialo ogladac walke, zeby zobaczyc tylko jak Szpilka przegrywa hehe
 Autor komentarza: bezimienny90
Data: 15-02-2013 10:31:10 
A czemu nie powiedzą wprost:

Mający prawie 24 lata GRUBY Szpilka, DZIURAWY jak spadochron esesmana, ten prospekt to JOKE!!
 Autor komentarza: MilfHunter
Data: 15-02-2013 10:33:43 
"Nieaktywny, instruktor fitness, wyprowadzający ciosy bez skrętu, z nogami, które zostają. I do tego gruby."

jak widać tyle wystarczyło żeby naszym "prospektem" rzucać po ringu jak szmatą
 Autor komentarza: Coperek
Data: 15-02-2013 10:36:57 
bezols
"jednym wielkim niedomowieniem byla forma molllo "

Niedomówieniem? A spodziewałeś się czegoś innego? Miał być wrak i był wrak. Zakoczeniem może być tylko to, że nawet bum obnażył braki Szpilki i omal go nie znokautował.
 Autor komentarza: bezols
Data: 15-02-2013 10:43:05 
Autor komentarza: Coperek
spodziewalem sie ze bedzie kondycyjnie przygotowany na pare rund
 Autor komentarza: bezols
Data: 15-02-2013 10:43:07 
Autor komentarza: Coperek
spodziewalem sie ze bedzie kondycyjnie przygotowany na pare rund
 Autor komentarza: Cartman
Data: 15-02-2013 10:54:36 
"Niedomówieniem? A spodziewałeś się czegoś innego? Miał być wrak i był wrak. Zakoczeniem może być tylko to, że nawet bum obnażył braki Szpilki i omal go nie znokautował."

Dokładnie tak, ta walka pokazała nam wszystkim, że szpila będzie prowadzony tak jak reszta " kadrowiczów" wasyla. Walki z bumami, lizanie tyłka WBC, aż w końcu ta sztuczna maszynka wypompuje go na 3-5 lokatę w rankingu i będzie walka o mistrza. Patrz Manuel Charr
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 15-02-2013 10:57:05 
@ThaRealest

"popatrz ilu teraz takich jak Ty bedzie chcialo ogladac walke, zeby zobaczyc tylko jak Szpilka przegrywa hehe "

Marne wnioski wyciągasz bystrzaku - nie mam ciśnienia na oglądanie szpilki bo ten koleś to na razie celebryta a nie bokser. Będę chciał oglądać celebrytów to włączę taniec z gwiazdami. Na pewno nie zamierzam płacić za tę walkę i dorzucać się do interesu wasilewskiego ani poprawiać oglądalności szpilce. Jak dostanie w czambo odpalę yt i tam sobie zobaczę. Ciekawi mnie za to co zaprezentuje Zimnoch, bo zupełnie nie wiem czego się po nim spodziewać.
 Autor komentarza: kris74sz
Data: 15-02-2013 11:23:27 
Panowie Szpilka załapał dwa razy dechy po zwykłych na slepo wyprowadzanych cepach,Molo zero jakiejkolwiek techniki, czysta łobuzerka,mimo tego Szpilka pokazał kawał dobrego boksu,choć z defensywą było do dupy.Jesli ktos nie widzi ogromnego potencjału w nim nie ma pojęcia o boksie,co do rewanżu,Borek ma racje.
 Autor komentarza: Monzon
Data: 15-02-2013 11:26:59 
kris74sz
No toś błysnął...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 15-02-2013 11:30:51 
Rewanz z Mollo napewno swietnie by sie sprzedal.Tylko zeby mial jakikolwiek sportowy sens,to najpierw Mollo powinien stoczyc przynajmniej jedna a najlepiej dwie walki z duzo slabszymi przeciwnikami
Zeby jednak tak sie stalo,to musialby znalezc promotora,ktory by mu takie walki zorganizowal.
Mollo zrobil forme na Szpilke na miare swoich obecnych mozliwosci
Mial kilka tygodni na przygotowania,ktore spedzil pod okiem exboksera
Wpradzie zostal odkurzony po kilku latach nieobecnosci na ringach,ale nie stalo sie to na tydzien przed walka
On nigdy nie slynal z doskonalej kondycji i brylantowej techniki.Oczywiscie 5 lat temu byl niewatpliwie szybszy i bardziej dynamiczny niz ostatnio
Mollo dzieki sedziemu ringowemu dotrwal do tej 6 rundy,robiac przerwy na konsultacje z lekarzem.To ringowy pomogl mu ustawic sobie niejako walke liczac Artka w 1 rundzie po bardzo watpliwej akcji
Ringowy podjal jedna decyzje na niekorzysc Mollo,odbierajac mu punkty za sciaganie.Ale to byla konsekwencja poprzednich ordynarnych fauli Bezlitosnego.
Jezeli dojdzie do rewanzu,to jestem pewien ze bedzie mial on inny przebieg,ale final taki sam.Mollo z polamanym nosem wyladuje na macie ringu i zostanie wyliczony...
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 15-02-2013 11:31:30 
"Autor komentarza: Monzon Data: 15-02-2013 10:22:52
słyszałem piszę o tym na górze i pisałem zanim sam zainteresowany to powiedział. W wielu rzeczach się zgadzamy, tylko że dla mnie Szpilka za dużo gada a za mało robi.
Dla mnie to Borek zaczyna nagonkę na Zimnocha aby wyszedł w kwietniu.
Jasne jest że na ten termin Zimnoch nie będzie w optymalnej formie i na tym nie którym zależy.
Wróci nasz wczasowicz i zacznie krzyczeć że frajer się boi itd."


To, że za dużo gada, a za mało robi to oczywiście fakt. On problem stwarza nawet swojemu promotorowi, bo potrafi skrytykować wybór przeciwnika. Dlatego póki co daleko jestem od stwierdzenia, że Szpilka będzie obijał gości pokroju Basile. Więc albo jawnie skrytykuje takie coś w mediach i chcąc nie chcąc będzie walczył. No chyba że Wasyl każe mu się zamknąć.. w co trochę wątpię.

Jeśli po powrocie Szpilka będzie krzyczeć, że Zimnoch się go boi, to Krzysiek na to ma wspaniały kontrargument. Więc jeśli zacznie mieczem wojować, to od miecza zginie.
 Autor komentarza: kris74sz
Data: 15-02-2013 11:37:23 
Monzon
Błysnij ty czymś cwaniaczku.
 Autor komentarza: Kassini
Data: 15-02-2013 11:38:31 
Kim w ogole jest ten caly Oborek zeby krytykowac poczynania najwiekszej polskiej nadzieji bokserskiej ostatniego co najmniej dziesieciolecia? Jego uwagi stana sie wartosciowe kiedy tak jak Artur znajdzie sie w scislej swiatowej czolowce wagi ciezkiej. Poza tym joke to jest ze Szpilka po tym performansie chce w ogole walczyc z kimkolwiek aktywnym boksersko.
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 15-02-2013 11:40:17 
AnomanderRake


Ok, mogłem się mylić co do Ciebie, ale w takim razie trzymam Cię za słowo, że walki Szpilki nie będziesz oglądał ;)

Co zaprezentuje Zimnoch ? Ostatnio oglądałem, walkę Turbo z jakimś murzynem, nic specjalnego nie pokazał, więc wydaje mi się, że Krzysiek tę walkę wygra bez problemu i w dobrym stylu.
 Autor komentarza: Van
Data: 15-02-2013 11:43:41 
Do wszystkich krytyków Borka - ten facet ma przynajmniej 5 razy większe pojęcie o boksie niż Wy. Gdybyście posłuchali chociaż raz jego ekspertyz, czy wypowiedzi to zmienilibyście wasze stronnicze zdanie na jego temat. Gośc ma kawal wiedzy o sporcie, nie tylko o boksie i uszanujcie to.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 15-02-2013 11:43:57 
Jak ktoś nie widzi techniki w ataku Mollo z 4 rundy to jest naprawdę kiepsko.
Amerykanin odpoczął na konsultacji z lekarzem, kilka sekund później poszedł frontalnie, zmieniając pozycję na mańkuta i strzelając lewym sierpem, zrobił to bardzo dobrze. Wszedł w tempo, mimo, że jest praworęczny przeszedł przez frontalną do pozycji leworęcznego i trafił znakomitym ciosem.
Ta akcja mu wyszła jakby nie było, też dzięki przerwie na doktora, bo złapał oddech i dał kapitalną akcję.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 15-02-2013 11:52:55 
Mnie cieszy to jak Szpilka łatwo doszedł do siebie po takiej bombie.
Wielu miało by już porażkę przez KO.
Tak samo wielu padłoby po prawym Jameela który Szpilce złamał szczękę.
Dla mnie to dobrze wróży.

Rewanż czemu nie ja obejrzę na stojąco.

Ale mi zależy na walce Szpilka-Zimnoch.
Chcę sprawiedliwości, której nie ma na tym świecie.
Chcę zobaczyć czy Szpilka da radę Zimnochowi nie jestem tego pewny.
 Autor komentarza: Bielik
Data: 15-02-2013 12:02:25 
Nie wiem czemu tak jedziecie po Borku. Człowiek ma znakomitą, niemalże fotograficzną pamięć, jest nieprzeciętnie inteligentny, do tego charyzmatyczny i umie się dobrze wysłowić. W studiu przy okazji gal siedzi już od dawna, mianowicie kiedy polsat stracił parę lat temu prawa na Ligę mistrzów i się nie realizował do końca to rozszerzył swoje zainteresowania. Tu macie jego trochę inny image w Asie Wywiadu:
http://www.youtube.com/watch?v=d-XW8XRCABY
 Autor komentarza: TiC
Data: 15-02-2013 12:05:37 
Podobno jest blisko walki Adamek - Gołota II. Jeśli Adamek poszedłby w taka stronę rezygnując z walki z Pulevem, to byłby kpiną jedną wielką...
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 15-02-2013 12:06:19 
Borek jak dla mnie jest ok.
Ma dużą wiedzę, nie tylko na temat piłki ale w ogóle na temat sportu.
On się często nie pierniczy, zadaje po walkach trudne pytania zawodnikom co mi się podoba.
Facet ewidentnie z jajem wbrew temu co niektórzy pieprzą zna się na rzeczy.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 15-02-2013 12:07:05 
Co by nie mówić,to Borek na piłce nożnej i na boksie się zna,na tym drugim trochę mniej,ale wiedzę pewną ma.Ostatnio się nie skompromitował na żywo w programie,jak powiedział o kontuzji zawodnika,dokładniej o zbiciu nogi,ale to szczegół.Szczególnie ekspertom z USA podobałą się ta walka.Jak już rewanż,to tam i na ramówce ESPN,a nie na internecie.Po tej walce nie będzie to żadnym problemem.Szpilka chyba ciał walczyć jak Tyson,ale zobaczyli,że nie ma takich umiejętności i jego team zrezygnował.Mollo wyglądał słabo,pomógł mu charakter,ambicja i na pewno pewna agresja jaką zawsze prezentuje w ringu,to raczej dzięki stylowi "bandziora" przetrwałdo 6 rundy.Szpilka rozbijał go i nie miał nic do powiedzenia,ale to był sygnał,że dalsza część kariery to tylko na Wojakach z zawodnikami z Czech,Gruzji i Słowenii.
 Autor komentarza: TiC
Data: 15-02-2013 12:09:51 
Sonny Bill Williams vs Artur Szpilka - walka dwóch pseudobokserzyn i komików xD Zawodnicy na podobnym poziomie (może Sonny minimalnie lepszy) ale przynajmniej dużo śmiechu by było podczas oglądania :))))
 Autor komentarza: Monzon
Data: 15-02-2013 12:11:11 
ThaRealest
No tak, jak wróci wczasowicz to będzie dużo wypowiedzi do komentowania z obu stron. Ale czy będzie walka ? Prędzej uwierzę że odbędzie się poza ringiem. Szpilka nie odpuści jak przeczyta te komenty w necie a Yale nie będzie chciał walki z Zimnochem.
 Autor komentarza: Grande
Data: 15-02-2013 12:14:07 
Co takiego powiedział Borek, że tak ordynarnie po nim jedziecie, uciekając się nawet do wycieczek osobistych? Powiedział prawdę, dlatego psychofanów Szpilki, owa prawda strasznie w oczy kole. Obecnie ringowy wrak, który za najlepszych czasów był co najwyżej bokserskim średniakiem, spuścił niezły łomot ulubieńcowi co niektórych, tutejszych bywalców. Ów łomot mógłby spokojnie przekuć w zwycięstwo, gdyby po dwóch liczeniach Szpili, przestał przeć na wariata do przodu, a zamiast tego skakać po ringu. Wystarczyło trochę chłodnej kalkulacji, której Mollo zabrakło.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 15-02-2013 12:15:35 
Co Borka to naprawde łebski facet przez pare lat nauczył się wiele o boksie i głupot nie gada.

Szpulka bity ciosami bez skrętu na deskach ?? No zaraz przeciez to uliczny wojownik :D
 Autor komentarza: YuuriBoxing
Data: 15-02-2013 12:28:30 
co by nie mówić Borek ma racje Mollo to nic innego jak wrak,z którego pozostała tylko ambicja i serce do walki
 Autor komentarza: Monzon
Data: 15-02-2013 12:35:16 
kris74sz
Może wskażesz kolego w jakich aspektach upatrujesz ten potencjał u Szpilki ?
Istnieje mozliwość że nie dostrzegam rzeczy oczywistych.
 Autor komentarza: Kassini
Data: 15-02-2013 12:37:05 
Szpila wciaga takiego oBorka nosem i knockout'uje w pierwszej rundzie! Tak wiec nie badz taki szybki oBorek bo sie z wlasna dupa zderzysz jak ci Artur dziecko zrobi.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 15-02-2013 12:45:38 
Nie MAM NIC DO Borka choć to taki żel lubi sie podlizwyać sportowcom
nawet mówiać brzydko żargonie "pucować"

Borek ma dużą wiedze na temat Piłki nożneji dobrze komentuje się mecze ( Wole go zdecydowanie niż Szpakowskiego który te same teksty" nawija" i myli zawodników ) ale widać że ostatnie lata udziela się w Boks coś tam ma pojęcie
czesto studiu przed walką z Pinderą siedzi lu przeprowadza wywiady

ale
niech nie robi z siebie wielkiego eksperta Bokserskiego bo do
Kostyry nie ma co porównywać niemówiąc o Pinderze który jak dla mnie ma najwieksza o wiedze o boksie w Polsce.

Czy ja wiem rewanż nie był złym
to nie był spacerek dla Szpilki( 2 razy dupę posadził ) mimo że zakończył walke Nokautem pózniej Szpilka
Mollo i tak niepezentował dobrej formy walczył momentami haotycznie a pewne problemy Szpilce sprawił
ale nie sądze że Wasilewski i Szpilka będzie zainteresowany rewanżem

ale fakt zgadam się z Borkiem w jednym Zimnoch byłby trudniejszym rywalem dla Szpilki!
i dlatego nie zdecydowali się na walke z Zimnochem po takiej małej przerwie po walce z Mollo
 Autor komentarza: kris74sz
Data: 15-02-2013 12:48:28 
Monzon
Jesli nie widzisz potencjału u Szpilki,to oczym ty chcesz dyskutować,według mnie jest szybki,zajebiście balansuje ciałem,dobrze pracuje na nogach,poza tym lewy prosty.Tylko poprawic obronę, i mamy mistrza.Jesli tego nie widzisz,nie masz pojecia o boksie.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 15-02-2013 12:48:57 
Kassini

Dzieciaku,wracaj do gimazby pajacu.Na pewno jesteś jednym z tych debili z ustawek,dlaczego jeszcze nie siedzisz w więzieniu?
Rewanż ma sens w Polsce i w Usa,bardziej jak już pisałęm w USA,bo eksperci docenili Szpilkę,a także ambicje Mollo,chociaż ja wolałym go zobaczyć z Zimnochem lub z kimś,kto ma dobrą obronę,a niekoniecznie atak.Prosiłbym,aby nie dali mu na ten etap boksera,któy potrafi dobrze kontrować,chociażw wadzę ciężkiej nie ma ich za wielu.Przykład Adamka jest dobry.

Filmik na rozluźnienie:
http://www.youtube.com/watch?v=OcT8XBr2upI
 Autor komentarza: Kassini
Data: 15-02-2013 12:57:31 
@rakowski

Powiedz to Arturowi prosto w oczy skoros taki madry i odwazny wirtualny napinaczu albo lepiej dla rozluznienia spucuj gale koledze z lawki.
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 15-02-2013 12:59:46 
@Kassini

Karolku Oramusie Ty już na prawdę nie jesteś śmieszny. Uderzył byś w inną nutę bo zwyczajnie nudny się zrobiłeś nawet na trolla.

PS: możesz założyć nowe konto i podpisywać się pod swoimi wypocinami imieniem i nazwiskiem skoro Twoja tożsamość została zdemaskowana.
 Autor komentarza: Kassini
Data: 15-02-2013 13:22:55 
@AnomanderRake

LOL moglbym ale po co sie trudzic skoro zawsze moge liczyc na ciebie moj drogi Watson'ie :)

Yours sincerely,
Karolek Oramus (czy ktokolwiek inny kogo sobie ubzdurasz)
 Autor komentarza: Wojciacho
Data: 15-02-2013 13:41:15 
Jak widać taki joke jest wielkim wyzwaniem dla polskiej nadziei HW Szpilki. Zresztą walka dobrze by się sprzedała, bo 1. była naprawdę ciekawa. Tylko, czy Wasyl zaryzykuje walkę z lepiej przygotowanym Mollo? Śmiem wątpić.
 Autor komentarza: Monzon
Data: 15-02-2013 13:43:09 
kris74sz
Kolego, przede wszystkim to Artur nie ma żadnego atutu który przy przy jego warunkach fizycznych dawał realną nadzieje na mistrzostwo świata ( no chyba że Yale stworzy nową federacje dla swoich herosów). Jego szybkość jest na średnim poziomie, zaś siła ciosu nie tak zabójcza jak się to przedstawiało. Lewy prosty ? a co z prawym ?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-02-2013 13:50:18 
Bzdura.
Moim zdaniem rewanż powinien się odbyć ale się nie odbędzie (za duże ryzyko).
Ktoś wyżej pisał że w rewanżu będzie tak samo.
No tak bo przecież wd tych samych osób Szpilka powinien bez problemowo rozjechać Mike.
Niestety walka pokazała zupełnie co innego, i osobiście jestem zdania że Mollo po stoczeniu dwóch czy nawet jednej walki, zrobieniu 3 obozów, dobrej diecie i prowadzeniu Artura by pokonał, bo w pierwszej walce zabrakło mu tylko elementów które da się łatwo sobie przywrócić (skracanie i wyczucie dystansu, płynność, i kondycja na cały dystans), a wtedy Szpilka wyglądałby wątpliwie. Mimo iż też może się nauczyć coś przez ten czas stawiałbym na Mike, ale mam wrażenie że jeśli kiedykolwiek do takiej walki dojdzie (nie sądzę) to Mike weźmie ją za szybko na gorąco i nie będzie optymalnie przygotowany, a prawie taki Mollo rozjechał Szpulkę.
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 15-02-2013 13:50:51 
"joke"-co za idiota,mieska w polsce i pracuje w polsce, to niech mowi po polsku.Mega gwiazdory k....a!!!
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 15-02-2013 13:51:50 
@Kassini

Ja Cię nie rozgryzłem, zrobił to inny użytkownik pod innym tematem. Nie będę przypisywał sobie jego zasługi ;)
Tutaj link do artykułu:
http://www.bokser.org/content/2013/02/05/092255/index.jsp
post dodał użytkownik: showtime

Jakbyś nie wrzucał tych samych komentów na portalach typu fb to dalej byłbyś anonimowy trolliku ;)
 Autor komentarza: daniellow8
Data: 15-02-2013 14:00:14 
Panie Borek.. idz pan lepiej na ryby
 Autor komentarza: kris74sz
Data: 15-02-2013 14:01:42 
Monzon
Czas pokaże, kto miał racje, cwaniczku.
 Autor komentarza: Monzon
Data: 15-02-2013 14:02:51 
kris74sz
W porządku kolego.
 Autor komentarza: bak
Data: 15-02-2013 14:13:46 
Szpilka to tchórz. Past primne Adamek jest poza jego zasiegiem. Wladimir by go ośmieszył, nie wspominając co by z nim zrobił Vitali ;3
 Autor komentarza: Heavyweightprospekt
Data: 15-02-2013 14:26:09 
Dla nie zorietowanych to .. Borek od lat interesuje sie boksem ,jeszcze jak golota nie byl gwiazda ringu w latach 90 to mateusz juz wywiady bokserskie na studiach robil ...to dla tych co znaja go tylko z ligi mistrzow . :-) no ,a teraz czabki z glow przedemna .
 Autor komentarza: coolpix
Data: 15-02-2013 14:33:08 
@Heavyweightprospekt żadnego wywiadu borka z lat 90 z gołotą nie widziałem.gołota był znany już w 92 roku,borek rocznik 74 więc jaki gołota nieznany?pamiętam natomiast 3 częściowy wywiad z borkiem chyba z 2010(chyba Furmi go prowadził),w którym sam mateusz mówi,że komentowanie piłki owszem,ale do boksu nie bardzo,lepiej czuje się w roli prowadzącego studio czy konferansjera.
 Autor komentarza: RAF1
Data: 15-02-2013 14:44:30 
Strasznie jest dziwne wasze zachowanie...

Przecież Mateusz wyraził swoje zdanie, ma do tego prawo tak samo jak każdy z Was. Waszym zdaniem powinien wszystkich "głaskać" i wszystkiemu przytakiwać? Coś mu się nie podoba, to to mówi. Tyle w temacie!

Napisał to na TT, akurat tak się złożyło, że ja zadałem mu to pytanie odnośnie Mollo.

To, że jest osobą publiczną nieoznacza, iż może mieć swoje zdanie...
 Autor komentarza: RAF1
Data: 15-02-2013 14:45:29 
(...) iż ma nie mieć swojego zdania*
 Autor komentarza: costamjest
Data: 15-02-2013 14:50:03 
Widzę że chcą wykolegować Zimnocha. Szkoda.
 Autor komentarza: Kassini
Data: 15-02-2013 15:06:34 
@AnomanderRake
"@Kassini

Ja Cię nie rozgryzłem, zrobił to inny użytkownik pod innym tematem. Nie będę przypisywał sobie jego zasługi ;)
Tutaj link do artykułu:
http://www.bokser.org/content/2013/02/05/092255/index.jsp
post dodał użytkownik: showtime

Jakbyś nie wrzucał tych samych komentów na portalach typu fb to dalej byłbyś anonimowy trolliku ;)"


OK, niechaj zatem tak bedzie. Oglaszam wszem i wobec zem: Karolek Oramus i mam nadzieje ze odczuwasz doglebna satysfakcje.

Yours sincerely,
K. Oramus
 Autor komentarza: fop
Data: 15-02-2013 15:27:17 
Mollo był gruby jedynie w kontekście swoich kształtów czy tkanki tłuszczowej.

Nie był gruby jeżeli bierzemy pod uwagę masę jego ciała, która wynosiła niemalże tyle, ile przed jego walką z McBride'm. Też ważył coś koło 105 kg. Nie wiem skąd wszyscy z tą grubością Mollo wyskakują.

Był zatłuszczony, ociężały, powolny i mało dynamiczny ale nie gruby do cholery.
 Autor komentarza: OjciecZradiaMaryja2
Data: 15-02-2013 15:44:19 
pawel wolak nasz brat za oceanem byly swietny bokser zostal :( k l a w i s z e m w wiezieniu (jajca niezle )
 Autor komentarza: esox
Data: 15-02-2013 16:57:53 
Emanuel Steward to trener od błyszczenia na konferencjach prasowych a nie od trenowania pięściarzy powiedział Mateusz Borek czym niezbicie udowodnił głęboką znajomość boksu.
 Autor komentarza: Paulyester
Data: 15-02-2013 18:16:16 
Autor komentarza: fop Data: 15-02-2013 15:27:17
Mollo był gruby jedynie w kontekście swoich kształtów czy tkanki tłuszczowej.

Nie był gruby jeżeli bierzemy pod uwagę masę jego ciała, która wynosiła niemalże tyle, ile przed jego walką z McBride'm. Też ważył coś koło 105 kg. Nie wiem skąd wszyscy z tą grubością Mollo wyskakują.

Był zatłuszczony, ociężały, powolny i mało dynamiczny ale nie gruby do cholery.



Mollo był prawie najcięższy w karierze. Tylko raz - w zawodowym debiucie ważył więcej. Od opytmalnej wagi dzieliło go 8-9 funtów. A jak wiadomo w wadze ciężkiej waga robi formę...
 Autor komentarza: endriu
Data: 15-02-2013 19:34:51 
Borek ostro pojechał u Wasyla roboty nie dostanie)
Bez jaj dlaczego Molo należy się rewanż?? Artur niech teraz podwyższa poprzeczkę
 Autor komentarza: Lowcajeleniwrocek
Data: 15-02-2013 23:40:34 
Po co się przypierdalać do Borka - nie rozumiem, tym bardziej, że jak dla mnie to z przyszłymi komentatorami boksu bardzo ubogo w Polsce jest...
Ja uważam, że jakby nie dokuczać Szpilce, że dostał nauczkę , że nie jest taki zajebisty bo leżał z wrakiem Mollo to walczyć z nim drugi raz nie ma sensu, dla 23latka to była nauczka ale kolejna walka to krok w tył - niech w końcu zawalczy z kimś kto do ringu wniesie coś innego niż nazwisko, starą sławę a zamiast tego właściwe przygotowanie do walki, umiejętności i młody wiek
Arturze dość walk z bumami!Dawać typa w swoim prime, który chce wygrać
 Autor komentarza: os8
Data: 15-02-2013 23:50:54 
No niestety skróty myślowe na tym portalu nie pod każdym wątkiem mają sens.

Także argument "Borek zna się na boksie lepiej od was"- nie wymaga odpowiedzi. Tak samo jak przypuszczenie, że jeśli ktoś krytykuje Borka w tym kontekście na pewno jest kibicem Szpilki. No niestety nie jestem. Sory.

Personalna wycieczka ma miejsce dlatego, że jeśli facet od dłuższego czasu nie figurował jako osoba, której opinie w świecie boksu cokolwiek reprezentują, siedząc w studiu obok ludzi którzy na tym zjedli zęby, ucieka się do jakichś osobistych opowiastek o swoich rozlicznych doświadczeniach z dyscypliną, żeby zwyczajnie nie wyjść na idiotę, wygląda po prostu słabo. Nie dziennikarsko, a właśnie personalnie.

Patrząc natomiast na wartość dziennikarską, w kwestii piłki można go uznać za fachowca. Jeśli zaś chodzi o boks- sprawne i zamaskowane inteligencją, sprzedawanie delikatnie przekształconych cudzych wypowiedzi, nie świadczy o ŻADNEJ znajomości boksu.

I tu co mnie najbardziej rozdrażniło. Boks to sport jak wszyscy wiemy niszczycielski dla zawodników. Polecam wypowiedź Cunnighama po walce z Adamkiem, Brewstera w filmie Kliczków. Akurat cała maszyna kręci się na tych ludziach, a oni są najbardziej dymani w całym interesie. Stąd też winniśmy im szacunek, bo wesoło to oni nie mają- a bez nich całej kibicowskiej przyjemności by nie było. Stąd też wypowiedź Pana Borka, (faceta któremu się udało, który ma hajsu jak lodu i wiedzie życie na poziomie nieosiągalnym dla większości z nas) taka jak powyżej, w stosunku do jakiegokolwiek boksera, świadczy o nim. Może sobie robić wywiady po walce, wypowiadać swoje tezy, ale jak ma wjeżdżać personalnie na bokserów to niech spierdala. Dopóki facet znał swoje miejsce wśród fachowców bokserskich i nie robił z siebie chuj wie jakiego speca, to mi nie zawadzał. A teraz nie podoba mi się takie przewożenie i mam do tego prawo, jak każdy. Nic nie mam więcej do powiedzenia w tym temacie. Pozdrawiam wszystkich!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.