RAFAEL O DECYZJI ADAMKA: DOBRY RUCH

Dan Rafael od wielu lat pozostaje jednym z najlepiej poinformowanych dziennikarzy zajmujących się boksem. Przy okazji jest także bardzo aktywny na Twitterze, gdzie licznemu gronu śledzących przekazuje rozmaite przemyślenia. Na gorąco skomentował także decyzję Tomasza Adamka (48-2, 29 KO), który postanowił wycofać się z eliminatora IBF, by stoczyć lepiej płatną walkę.

ADAMEK ODPUSZCZA WALKĘ Z PULEWEM >>>

- Tomasz Adamek zrezygnował z walki eliminacyjnej z Kubratem Pulewem, by stoczyć większą walkę w Polsce. Prawdopodobnie to dobry ruch. Pulew by go pobił - napisał przed godziną Rafael. Nie ma jeszcze odpowiedzi ze strony Sauerland Event - grupy promującej Kubrata Pulewa (17-0, 9 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: mirco30
Data: 13-02-2013 21:53:53 
Jeśli Adaek by zmienił rogera na Gimitruka i przygotował się na 100% bez imprez(picia itd.)to jestem pewny że wygrał by z wacianym Bułgarem.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 13-02-2013 21:58:06 
Ale Tomasz chyba już nie ma serca do boksu i myślio emeryturze.
 Autor komentarza: mentorboksu
Data: 13-02-2013 21:58:25 
Brawo za decyzję dla TEAM ADAMEK.Walka z Pulevem w Niemczech,pewna przegrana z TEAM SAURELAND, to po co miał Tomek startować. Wynagrodzenie brutto góra 100.000 $ a po zapłaceniu 45 % podatku w Niemczech zostaje raczej malutko. Przelo tz USA, przygotowania w Polsce 8 tygodni,wynagrodzenie sparing partnerzy , trener hotele, wyżywienie itp. Ostatecznie dla 20.000$ Tomek miałby wychodzić i walczyć z werdyktem sędziów ? Ważne ,że ktoś w TEAM ADAMEK myśli o tych sprawach. Zwolnił częstotliwość walk i to mnie cieszy. Nie ilość a jakość boksu powinien teraz prezentować. Tomek ma za duży dorobek w boksie zawodowym ,żeby za 20.000 $ dawać się obijać Bułgarowi. Walka pośrednia w Polsce przyda się, jest sporo możliwości aby połaczyć boks z biznesem , bo o to chodzi w boksie zawodowym.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 13-02-2013 21:59:34 
To samo pomyslalem moze to i lepiej
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 13-02-2013 22:10:01 
Oczywiście, że to dobra decyzja, bo:
1. Wiadomo, że Adamek przegrałby z Pulevem, to nie podlega dyskusji
2. Po raz kolejny nieliczni fani portfela zostali wydymani i może przejrzą na oczy kim jest ich "idol"
3. Obejrzymy fajną walkę Jennings - Pulew, dwóch kolesi, którzy myślą o sukcesach a nie o kasie
4. Być może portfel dostanie ciężkie KO od Banska i zapłaci za robienie z kibiców idiotów.
 Autor komentarza: Ricardo
Data: 13-02-2013 22:18:42 
@mentorboksu

Masz w 100% racje. Adamek jeszcze stoczy z 3,4 walki i odejdzie z boksu. Pewnie odgrzeje takie kotlety ja Banks , Arreola , jedna walka z bumem i walka na pożegnanie. Chociaż nie wykluczone jest, że trafi się po drodze walka z Władimirem. Patrząc na ostatnie wieści o potencjalnych przeciwnikach młodszego Kliczki to wcale by mnie to nie zdziwiło. Adamek chyba skumał, że o pas nie ma co walczyć to tylko dorobi sobie do emerytury. W Polskim boksie swoje już zrobił. Ciekawe kogo wezmą na walkę w Polsce? Nie spodziewam się jakiegoś wielkiego nazwiska , ale żeby był chociaż solidny średniak. Chagaev? Chisora ? Mansour? A może w końcu Kevin Johnson ? :D
 Autor komentarza: mentorboksu
Data: 13-02-2013 22:20:27 
Hubosz
Masz prawo do takich dewagacji,ale nie mają one nic wspólnego z realna oceną sytuacji Adamka. Zakładasz ,że przegrałby z Pulevem a boksie nie ma gwarancji wygranej, chyba ,że walczy się u zachodnich sąsiadów. Dlaczego ma ryzykowć i liczyć ,że nie dojdzie do stolikowych ustaleń. Wyjaśnij na czym polega ,,robienie z kibiców idiotów,, Czy odmawiasz Team Adamek, jego promotorom prawo swobodnego wyboru oponentów ? A kiedy nie będzie robił z nas idiotów w/g Ciebie? Szanuj pięściarza z dorobkiem ,ma pełne prawo ze swoim sztabem ustalać kolejne walki. My jesteśmy od oceny jego zwycięstw ,czy porażek.
 Autor komentarza: Ricardo
Data: 13-02-2013 22:24:17 
A co do Pulewa według mnie jest tutaj trochę przeceniany. Fakt stoczył ostatnio dwie b.dobre walki jednak nie byli to przeciwnicy z top. Dimitrenko dla mnie to słaby bokser. Chyba jego największe zwycięstwo to z Sosnowskim z którym i tak miał problemy. Bez serca i charakteru. Ustinow to w dużej mierze zawodnik nie sprawdzony jednak stanowił jakieś tam zagrożenie. Adamek - Pulew stawiałbym 45/55 :)
 Autor komentarza: oxy10
Data: 13-02-2013 22:25:04 
Stwierdzenie Rafaela jest moim zdaniem upokarzająca dla Adamka.Wedle niego Adamek się obsrał, a to dla mimo wszystko walecznego Adamka ujma.
Ciekawe jest to, że ci którzy narzekają na Wasilewskiego ,że cały czas robi w chuja ludzi (jakie to walki miały być) bronią Adamka , że to dobry ruch.Przecież miał być mistrzem i pobić młodego Kliczkę a rezygnuje z tej drogi(pomijam fakt walki na gali Sauerlanda)
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 13-02-2013 22:25:49 
Nie ma co oczekiwać, że Adamek wróci na szczyt.. Ale fajnie by było go zobaczyć znowu z Banksem:)
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 13-02-2013 22:29:13 
@mentorboksu
Chociażby tym śmiesznym dzisiejszym kłamstewkiem, uważam, że próbował ze mnie i innych zrobić idiotę, bo chyba nikt nie wierzy że chodzi tylko i wyłącznie o aspekt finansowy. Po drugie, robił z nas (Ciebie też) idiotów jak się spił i rozwalił samochód. I wiele wiele razy wcześniej, już nie chce mi się pisać. Nie życze mu źle, niech mu Pan Bóg da zdrowie, ale ja osobiście nie znoszę takich ludzi, fałszywych i pazernych, nie ważne czy to jest Gienek z bloku obok czy 10 krotny mistrz świata.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-02-2013 22:33:20 
mentorboksu
Jak wyliczyles te 100tys$.Uzywajac liczydel,czy glinianej tabliczki i rylca...

Zakontentuj to sobie,ze Sauerland chcial to aby walka byla w Polsce,a nie w Miemczech.To raz
Dwa to jest oficjalny eliminator IBF,a wiec w razie gdyby MainEvants i Sauerland nie doszli do porozumienia odnosnie finansow itd.,to na walke bylby ogloszony przterg.Zapewne nie wiesz co to znaczy,a wiec po krotce wyjasnie
Prawo do organizacji walki i wyboru miejsc gdzie ona mialaby sie odbyc,zostaloby przyznane tej grupie ktora wylozyla by wiecej kasy.Czyli teoretycznie Main Evants daje 1mln$,a Suerland 1,1mln$ i te pieniadze sa dzielone na zawodnikow.Najprawdopodobniej po polowie czyli Adamek mialby szanse zarobic przynajmniej 550tys$
Kolejna kwestia jest ze Dan Rafael powiedzial,ze Adamek zostalby prawdopodobnie pobity przez Puleva,a nie okradziony ze zwyciestwa przez niemcow
Jak do tej pory Pulev nie musial korzystac z przychylnosci sedziow punktowych,czego juz o Goralu nie mozna powiedziec.Niestety
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 13-02-2013 22:36:24 
@andrewsky
Dokładnie, to tylko potwierdza fakt, iż Adamek zwyczajnie obsrał się przed Pulevem. Walka miała być w Polsce i byłby z tego duże pieniądze.
 Autor komentarza: robak1
Data: 13-02-2013 22:41:19 
"Pulew by go pobił"
Raczej by został zwałowany, bo Sauerland tak łatwo by szansy na wielką kasę nie z łap wypuścił. A i za dużej kasy by Adamkowi nie zapłacił, bo przetarg na walkę jestem przekonany, że by wygrał.
 Autor komentarza: nik
Data: 13-02-2013 22:41:19 
Tu sie nikt nie obsrywa bo to jest, jest kasa, jest walka;

z Witem jakos sie nie obesral bo bylo o co walczyc.
 Autor komentarza: muminek
Data: 13-02-2013 22:41:41 
o mamo jacy Wy jesteście mało inteligentni - Adamek celowo odpuścił tą walkę, bo nie ma możliwości wygrania z tymi cwaniaczkami w inny sposob niz nokaut, a że Tomek nie ma nokautującego ciosu to odpuscił - teraz zawalczy najprawdopodobniej z Arreolą i będzie walczył o WBC - Vitek tak jak i papież zaraz abdykuje, więc będzie wolne miejsce - i jest szansa, żeby tam wskoczyć na chwilę ;)
 Autor komentarza: nik
Data: 13-02-2013 22:42:45 
Ten Rafael wyglada jak jakis down z Walmartu.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-02-2013 22:46:10 
Gdyby Adamek i jego ludzie byliby pewni przewagi Toma Quick Hands nad Pulevem,to wzieliby ta walke bez marudzenia.Bo w razie wygranej sa gwarantowane grube miliony od K2...
 Autor komentarza: robak1
Data: 13-02-2013 22:47:52 
Hubosz

Adamek według ciebie jest pazerny, bo zarabia dużą kasę a ty nie?
Też mogłeś wybrac taką drogę.
Czas w którym można zarabiac będąc pięściarzem jest ograniczony więc zarobki musza byc stosunkowo wysokie, żeby można było odłożyć " na starość"
A może boli cie to, że ty będziesz musiał dy...c do 67 roku życia za marne grosze i takich pieniedzy w życiu nie zobaczysz?
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 13-02-2013 22:47:55 
Mnie się coś zdaje, że być może są prowadzone rozmowy z... Witalijem. Taka walka miałaby same zalety i żadnych wad (pomijając bezsens ze sportowego punktu widzenia):
1. Ani Witalij ani Adamek nie musieliby się przygotowywać, bo wiadomo że zwycięzca może być tylko jeden.
2. Kasa byłaby ogromna bo niedzielni kibice, podsycani reklamą liczyliby na wygraną Adamka z nieprzygotowanym politykiem.
3. Po wygranej Kliczko mógłby spokojnie odejść "po wielkiej walce na stadionie" bo pewnie tym razem utrzymałby Adamka przy życiu przez pełne 12 rund, a w świadomości ogółu Adamek to jednak jest ktoś.
4. Tomek mógłby również "po wielkiej walce" ogłosić koniec kariery, ale potem mógłby spokojnie stoczyć walkę pożegnalną (np. 3 z Cunningamem), rewanż z Gołotą, na koniec obić Szpilę i jak zwykle w portfeliku by się zgadzało :)
 Autor komentarza: robak1
Data: 13-02-2013 22:52:20 
andrewsky
Gdyby Adamek i jego ludzie byliby pewni przewagi Toma Quick Hands nad Pulevem,to wzieliby ta walke bez marudzenia.Bo w razie wygranej sa gwarantowane grube miliony od K2...

Niekoniecznie, wybrali inną droge, troche dłuższą ale na końcu i tak zapewne będzie Wład, który będzie chciał odebrac Adamkowi pas.
Walka z Pulewem mającym za plecami dobrych wujków jest praktycznie nie do wygrania. Nawet jakby wygrał to następna walka z Władem i koniec kariery. wydłużając drogę można zarobic duuuużo większą kasę po drodze i nieporównywalnie większą z Władkiem mając pas.
 Autor komentarza: robak1
Data: 13-02-2013 22:53:19 
@ WalterAlfa

bzdury
 Autor komentarza: muminek
Data: 13-02-2013 22:54:42 
Adamek myśli teraz o WBC tylko czeka, aż Vitek odejdzie
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 13-02-2013 22:58:50 
@robak1
Heh skąd ty wiesz ile ja zarabiam, kim jestem i co robie w życiu? Przede wszystkim staram się być uczciwy, prawdziwy i stronię od pazerności. Już wiesz dlaczego nie lubie Adamka?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-02-2013 23:01:29 
robak1
Pulkev ma za plecami "wujka",a Adamek "ciotke" wiec remis

Na koncu drogi Adamka wcale nie musi byc Wladek.W zasadzie na dzien dzisiejszy to trudno powiedziec co,albo kto...
 Autor komentarza: nosorozec
Data: 13-02-2013 23:01:33 
Ciekawe czy szykuje się jakaś gala organizowana przez Polaków. Czy może Amerykanie zrobią galę w Polsce.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 13-02-2013 23:02:38 
robak1: albo napisz czemu bzdury albo... nie pisz bzdury...
 Autor komentarza: muminek
Data: 13-02-2013 23:03:12 
Hubosz - fan Szpilki i całego Wasylolanda :)
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 13-02-2013 23:04:15 
Jeśli chodzi o walkę z Pulevem to przypuszczam że głównym powodem jest obawa o wałek, co jest wielce uzasadnione biorąc pod uwagę kto by galę organizował.
 Autor komentarza: agresornik
Data: 13-02-2013 23:08:00 
jezeli dobrze mysle to adamek dostał propozycje walki ze zwycięzcą pojedynku gołota saleta
co do jego deklaracji to po prostu kłamie nie chodzi o pieniadze tylko o to ze by walke przegrał a tak liczy na to że witalij skończy i bedzie łatwiej
ja sie ciesze bo chce postawić na Banksa ze wygra przez KO z adamkiem
adamek jest mistrzem swiata dwóch kategorii i za to szacun ale te jego brednie o tym jaki jest religijni zeby przykłupu emigracyjne w usa kupowały jego bilety było tak samo smiezne jak deklaracje ze bedzie mistrzem swiata kategorii ciezkiej
 Autor komentarza: Imperator
Data: 13-02-2013 23:09:33 
Ja nie wiem dlaczego niektórzy tak najeżdżają na Górala. 1,5r temu przegrał z Vitalijem. Stoczył kilka całkiem fajnych pojedynków z pięściarzami solidnymi (statni pojedynek z USS to faktycznie - przesrali przygotowanie). Spójrzcież kim walczył Aurreola, albo z kim walczy Price, który do młodzieniaszków nie należy. Hellenius też męczy się od roku z kontuzją. Povietkin wieczny uciekinier.
Na tle innych bokserów to rywale Adamka i jego obecna filozofia bokserska nie wypada jakoś diametralnie odmiennie od innych bokserów.
 Autor komentarza: robak1
Data: 13-02-2013 23:09:36 
WalterAlfa
Nie musze tego pisac, bo kazdy rozsadnie myślący mysli dokladnie tak samo jak ja

Wydaje mi sie , ze w Polsce bedzie walka Adamek - Powietkin tylko jakims cudem Adamek musial by wskoczyc do 15, a to wcale nie jest takie niemozliwe nie takie cuda sie zdazaly.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 13-02-2013 23:11:32 
Przecież, gdyby Adamek przegrał z Bułgarem to o Władymirze mógłby zapomnieć. Stałby się łakomym kąskiem dla Anglików.
 Autor komentarza: ksywa
Data: 13-02-2013 23:11:55 
Jeśli Adamek byłby w podobnej formie jak w 2 ostatnich walkach to wygrał by na punkty z Bułgarem, ale o stanowieniu zagrożenia w walce z Władymirem może zapomnieć.
Banks i Arreola jeszcze w zasięgu Adamka.
Ale niewątpliwie Adamek zbliża sie ku końcowi swojej kariery.
Niech zawalczy w Polsce z Powietkinem i da piękną walkę.
Pozdro
 Autor komentarza: Jason
Data: 13-02-2013 23:12:55 
Arreoli, itd. się nie bał, a Puleva który dobrze się zapowiada a nie wiele jeszcze osiągnął miałby się bać? Wątpie, pewnie chodzi o jakieś inne kryteria, okoliczności których nie znamy.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 13-02-2013 23:13:35 
robak: Zobaczymy wkrótce...
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 13-02-2013 23:13:48 
ciekawe co oznacza "wieksza walka" ?? przeciwnik bedzie mial ponad dwa metry wzrostu?? na ta chwile ciezko mi sobie wyobrazić lepsza walke, jedynie walka z Banksem na HBO wchodzi w gre.
Wach medialnie jest w dołku, Szpilka rowniez, rewaz z "odrodzonym" Gołota, chyba na to większość sie znowu nie nabierze, pamiętajmy jednak ze zarabia sie głownie na niedzielnych kibicach
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 13-02-2013 23:15:22 
Na walkę z Powietkinem w Polsce nie ma co liczyć. Niby po co? Przegrany musiałby pożegnać się z poważnymi walkami a kasy przypuszczam to starcie by nie wygenerowało zbyt dużej.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-02-2013 23:16:06 
nie kumam ostatnio rafaela

najpierw broni wybor pianetys przez kliczkow, teraz e wypociny..............nie kapuje
 Autor komentarza: ksywa
Data: 13-02-2013 23:17:19 
Jeśli Adamek byłby w podobnej formie jak w 2 ostatnich walkach to wygrał by na punkty z Bułgarem, ale o stanowieniu zagrożenia w walce z Władymirem może zapomnieć.
Banks i Arreola jeszcze w zasięgu Adamka.
Ale niewątpliwie Adamek zbliża sie ku końcowi swojej kariery.
Niech zawalczy w Polsce z Powietkinem i da piękną walkę.
Pozdro
 Autor komentarza: Wujek785
Data: 13-02-2013 23:18:42 
Hmm..ludzie zastanówcie się przez chwilę. Starajcie się być przez chwilę obiektywni. Walka z Pulevem to wielka zagadka chociaż dla tracącego z wielkim impetem formę Adamka jest przesądzona. Jeżeli nabraliście się na to ,że Adamek pokona Włada to jesteście po prostu głupi. Mimo wybór przeciwników K2 pozostawia wiele do życzenia to NA RAZIE NIEMA KOGOŚ KTO POKONA WŁADA ( może Wilder by go gdzieś ustrzelił tak jak miał to Wach zrobić ale też jest drewniany jak ruska brzoza). Jeżeli Vit zwakuje pas to jest mała szansa ale innej nie widzę. Jeśli chodzi o kase to tylko o nią chodzi i większość o niej myśli a szczególnie w boksie zawodowym.
 Autor komentarza: PoturbowanyArtek
Data: 13-02-2013 23:18:47 
Rafael za przeproszeniem p****** w mojej opini szanse są 50/50 Kubrat nie jest jakims super wybitnym puncherem obaj maja atuty i wady a Dan Rafael jak większość amerykańskich dziennikarzy branżowych poprostu go nie lubi .... Tyle
 Autor komentarza: robak1
Data: 13-02-2013 23:26:23 
WalterAlfa
robak: Zobaczymy wkrótce...

Walka z Vitkiem jest nie do sprzedania więc jestem bardziej niż pewny , ze sie mylisz.

Walka w Polsce z Powietkinem, Banksem myślę, ze to o ktoregos z nich chodzi.
 Autor komentarza: MrT
Data: 13-02-2013 23:27:35 
Hasim Rahman jest do wzięcia. Nazwisko ma, niedawno walczył o tytuł, same zalety....
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 13-02-2013 23:28:54 
Kubrat nie musiał by korzystać z pomocy sędziów, gdyż wygrał by to w sposób dość przekonywujący, natomiast jeżeli adamek wybiera drogę do pasa WBC to nie ma nic w tym złego bo wtedy czekała by go walka z arreolą na HBO, za dobre pieniądze, właśnie arreola ma wnet walczyć na HBO z stivernem, choć patrząc na hangar w którym się będzie bił to wielkich pieniędzy tam nie widzę, ale to tylko być może pozory
 Autor komentarza: ster
Data: 13-02-2013 23:30:30 
Panowie tu chodzi o rewanz GOLOTA-ADAMEK 2! Tylko czekaja z decyzja ,jak Andrzej poroadzi sobie z Saleta!Polsat liczy na duza kase jak przy pierwszej walce,zreszto Golota wspominal o rewanzu!
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 13-02-2013 23:32:59 
MrT
Myślę że aż tak bezczelny by nie był i nie toczył by walki z tak wypalonym dinozaurem jak Rahman, myślę że nawet niedzielniacy odwiedzają czasami tą stronę i patrzą co się dzieje i kim jest dany zawodnik. Myślę że aż takie gówno by nie przeszło
 Autor komentarza: MilfHunter
Data: 13-02-2013 23:34:07 
Autor komentarza: Hubosz Data: 13-02-2013 22:10:01
Oczywiście, że to dobra decyzja, bo:
1. Wiadomo, że Adamek przegrałby z Pulevem, to nie podlega dyskusji

jedyne co nie podlega dyskusji to fakt, że jesteś idiotą ;)

a z jednym się zgodzę, decyzja dobra, bo Adamek puncherem nigdy nie był, a walka na pkt z Sauerlandem to 100% przegrana.
 Autor komentarza: robak1
Data: 13-02-2013 23:36:35 
BronuarKomuszenko
Kubrat nie musiał by korzystać z pomocy sędziów.

Jasne bo Pulew z rekordem 17-0, 9!!! KO to drugi Tyson, zabija nawet wzrokiem, a doświadczenie w ringu ma że hohoho
 Autor komentarza: PoturbowanyArtek
Data: 13-02-2013 23:36:42 
Z Rahmanem ?? Lol mam nadzieje ze Adamek jest ambitniejszy ani Golota ani Pulew Arreola??? Yes Please !!!
 Autor komentarza: robak1
Data: 13-02-2013 23:37:48 
Dodam jeszcze, że tak naprawdę była by to walka Adamek vs Sauerland
Wynik w 99% przewidywalny
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 13-02-2013 23:38:48 
Heh pięknie podsumował sytuację Rafael.
Co do Adamka to tylko zagorzali fani nie dostrzegają że paliwo wskazało rezerwę po straszliwym laniu od Vitalija, a obecnie nie ma w baku nic. Adamek spada z górki na jaką wjechał i widzę że promotorzy chcą na nim zarobić jak najwięcej, a wiadomo że oprócz walki pożegnalnej walka z Pulvem byłaby ostatnią walką Górala.
Dobrze że zdołali zmienić kurs spadającemu Góralowi. Rozbije się na kimś innym...
O ile zawalczy z kimś kto coś sobą reprezentuje co jest wątpliwe.
Obecnie nawet Banks jest mocnym faworytem w walce z nim.

Współczuję fanom. Są świadkami niezbyt pięknego końca swojego idola, a co poniektórzy jeszcze próbują go tłumaczyć.
No cóż, mógł Adamek wymyślić lepszą wymówkę.
Jednak tak bardzo nie marzył o walce z Władem. Hehh
Kubrata czeka dużo trudniejsze zadanie i tyle.
Najbardziej szkoda Steva bo to on powinien być teraz na miejscu Adamka a on ma jaja i by z Kubratem walczył.
Mam nadzieję że media nieprzychylnie skomentują to co zrobił Tomasz...
 Autor komentarza: ster
Data: 13-02-2013 23:40:14 
Dla Sauerlanda.lepiej wcisnac Hucka do HW i wykorzystac do tego Adamka.Pulew a pozniej licza ,ze Huck dostanie walke z K-2! Kasa
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 13-02-2013 23:42:32 
milan, naczelny hejterze Adamka PACZ i sie ucz od mistrza Rafaela.. hehe
 Autor komentarza: Wujek785
Data: 13-02-2013 23:49:03 
BlackDog

Muszę się z tobą zgodzić najbardziej w tej sytuacji jest pokrzywdzony Cunn bo mógł chłopina sobie dorobić a teraz to.. szkoda gadać. Mam nadzieje ,że w boksie będzie jakieś Fair-play bo walki Adamka i niemieckie "Wujka" czy Wasyla to śmiech na sali a werdykty nie wiadomo skąd.
 Autor komentarza: robak1
Data: 13-02-2013 23:51:22 
BlackDog
Czytając twoje wypowiedzi o Kliczkach z regóły zgadzałem sie z toba w 100%, ale teraz pocisnałes ostro, chociaz masz oczywiście racje, ze Adamek powoli sie stacza z gorki.
Z tym jednak, ze Adamek boi sie Pulewa to sie nie zgodze. Adamek wie, ze z ukladami moze nie wygrac i w rezultacie tego nie doszlo by do walki z Wladkiem. Wybral droge w ktorej "sam" bedzie decydowal o doborze rywali i kasie ktora zarobi. Jesli wszystko pojdzie po jego mysli to i tak wczesniej czy pozniej zawalczy z Wladkiem ale o wiele wieksze pieniadze, a tych po drodze tez zarobi mnóstwo.
 Autor komentarza: Drago
Data: 13-02-2013 23:53:35 
Adamek się zesrał. Wiedzą to nawet jego obrońcy. Pulev spuściłby mu łomot i to taki, że być może do ringu by już nie wrócił. A tak obije paru średniaków/leszczy pieniędzy jeszcze trochę uzbiera a potem pożegnanie i spacery do kościoła.
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 13-02-2013 23:56:13 
robak1
Piszę o tym co widzę, a widzę że kubrat jest w bardzo dobrej formie i ma argumenty o których już wiele osób pisało dzięki którym wygrał by to bez pomocy sędziów, nie wiem czy wiesz ale nie trzeba mieć ciosu jak 'żelazny' aby pewnie wygrać walkę, a i w niemczech zdarzają się walki uczciwie sędziowane, nie można od razu zakładać czyjejś złej woli, równie dobrze można stwierdzić że jeżeli gala odbyła by się w Prudential to kubrat został by oszukany
 Autor komentarza: kolano
Data: 13-02-2013 23:58:30 
będąc w skórze adamka pomyślał bym w ten sposób:
-w tym wieku świata boksu (czyt. pokonania solidnych pięściarzy z plecami ) nie zwojuje
-pod wodza trenera Gmitruka pokonalem cunna mając go 3-krotnie na deskach a ostatnio przegrałem
-popełniłem błąd zmieniając trenera i styl boksowania
-jestem ociezaly i wolny bez nokautujacego ciosu
-wstydem bylo przyznanie się do bledu jakim była zmiana szkoleniowca
-czas zwijac manatki i na emeryturę

czy tomcio pokonał by puleva ? hm czy cunna pokonał by puleva? wszystko...
 Autor komentarza: robak1
Data: 14-02-2013 00:00:10 
BronuarKomuszenko
Pulew z Walkerem pokazał jaki jest dobry, dużo lepiej wypadł niż Adamek?
Dimitrenko i Ustinow to według ciebie czołówka i tymi walkami tak cie zauroczył?
 Autor komentarza: krajana
Data: 14-02-2013 00:01:30 
Jak chciał walczyć z Władkiem i wielu z was mówiło że robi to jedynie dla kasy ( bo robi ) to było źle , teraz gdy może Adamek chce wybrać inną drogę i po prostu stoczyć 3-4 walki które mogą się sprzedać i sobie zarobi to też źle. Wy jesteście zwykłymi hejterami. Gościu chce sobie zarobić i każdy z was na jego miejscu zrobił by tak samo. Skoro część z was mówi że Adamek was robi w ... to znaczy że jesteście łatwowierni. Od dawna wiadomo że Tomek już walczy jedynie dla kasy i tylko głupi myśli inaczej.
 Autor komentarza: krajana
Data: 14-02-2013 00:02:54 
Dla mnie to lepsze niż jakby znów miałby dostać potężne lanie i następny Kliczko dopisał by sobie polaka do rekordu.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 14-02-2013 00:03:38 
robak1
Cieszę się że się ze mną zgadzasz ale ja z tobą niestety w tej kwestii nie.
:O
Po pierwsze wystarczy dobrze poobserwować nie tylko 2 walki ale wszystkie walki Adamka od porażki z Vitalijem by widzieć że kończył się w dość szybkim tempie.
Nie wiem czy boi to dobre słowo.
Ok dobre.
Ja nie widzę innego rozwiązania jak Tko w okolicach 10 rundy dla Bułgara.
Wszystko za nim przemawia oprócz doświadczenia którego bym nie przeceniał tak bardzo w tym przypadku.
Adamek byłby bez szans stąd rezygnacja.
Nie chodzi tylko o układy, bo ta walka byłaby jednostronna.
Następna sprawa to to że niestety moim zdaniem staczanie się nie jest powolne. Dowody?
Wszystkie walki po Vitku.
Z tego też powodu nie wierzę że dostanie walkę o mistrzostwo z Władem. Już nigdy z żadnym z Braci nie zawalczy.
Jedyną drogą było pokonanie Puleva.
Wład a tym bardziej Vit nie będą już długo boksować więc nie będą brali przeciwników których skatowali gdy ci unikają topowych przeciwników.
Także moje zdanie jest takie że Adamek idzie drogą którą wyznaczyli mu chciwi promotorzy by jak najwięcej zarobić.
 Autor komentarza: boksjor
Data: 14-02-2013 00:06:22 
Panowie przecież nie o sport tu chodzi. Adamek nie jest pierwszym bokserem, którego karierę tak naprawdę zakończył Witalij. Po ciężkim laniu od Kliczki jest na równi pochyłej, dobrze że ma ludzi, którzy chcą nim tak pokierować, aby odłożył sobie na bezpieczną emeryturę (przy okazji oczywiście sami zarobią). Nie wierzę w jego szansę zdobycia tytułu mistrza wagi ciężkiej, nawet po odejściu Witlija. 2 - 3 walki i emerytura, za kilka lat powrót na walkę ze Szpilą i definitywny koniec kariery.
 Autor komentarza: Wujek785
Data: 14-02-2013 00:08:33 
Drago

No nie wiem w jakim sensie się zesrał. Tu chodzi o biznes Adamek miałby szanse stoczyć jeszcze z 3 Walki a po przegranej z Pulevem to tylko Szpilka albo Gołota mu zostanie więc. Nie wiem czego ty oczekujesz od Adamka który jest już past prime.
 Autor komentarza: robak1
Data: 14-02-2013 00:13:01 
Nawet wygrana z Pulewem (za stosunkowo nieduża kasę) nie gwarantowała by automatycznej walki z Władem, bo ten ma za dużo pasów i opcji z tym związanych, mógłby przeciągac to w nieskończoność. A kasa jest do zarobienia "tu i teraz". Wybierając inna drogę Adamek postąpił mądrze bo jego czas sie kończy.
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 14-02-2013 00:13:28 
robak1
Napewno ustinow i dimitrienko są lepsi niż walker, a przytaczanie pojedynków korespondencyjnych jest śmieszne i nie mam teraz czasu aby to ci tłumaczyć bo już jeden z użytkowników to pisał i nie mam zamiaru się powtarzać. kiedy indziej o tym napiszę ale zaraz idę spać bo trzeba rano wstać
Dobranoc :)
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 14-02-2013 00:15:13 
BlackDog
Zgadzam się z twoją argumentacją
Do jutra
 Autor komentarza: voutan
Data: 14-02-2013 00:15:37 
"Wynagrodzenie brutto góra 100.000 $ a po zapłaceniu 45 % podatku w Niemczech zostaje raczej malutko. Przelo tz USA, przygotowania w Polsce 8 tygodni,wynagrodzenie sparing partnerzy , trener hotele, wyżywienie itp. Ostatecznie dla 20.000$ Tomek miałby wychodzić i walczyć z werdyktem sędziów ?"

To chyba jedna z najgłupszych wypowiedzi jakie tu czytałem, nie wstyd ci było wymyślać te wszystkie liczby, mentorze?


Zgadzam się z Rafaelem, choć ktoś pewnie zaraz wpadnie i oznajmi, że pisząc te słowa Rafael był najebany. Walka z Pulewem to praktycznie pewna przegrana i nie można mieć pretensji do Adamka, że nie chce takiego starcia jeśli nie dostanie za nie drugiej wypłaty życia.
 Autor komentarza: Grande
Data: 14-02-2013 00:16:04 
Z wypowiedzi Adamka już dawno temu można było wywnioskować, że walczy dla kasy, a nie dla pasów. Walki z Kliczkami zawsze były dochodowe dlatego się do nich palił. Jedną zaliczył, a droga do drugiej, wiodła przez Puleva od którego najprawdopodobniej zebrałby łomot. Skoro do wyboru ma owego Puleva lub dobrze płatną walkę w Polsce, to nie dziwota, że wybiera drugą opcję. Kasa będzie się zgadzać, wygrana raczej pewna, a z Pulevem mogło być rożnie. Porażka zamknęłaby drogę do Klicki, a co za tym idzie do kasy.
 Autor komentarza: MOONEY
Data: 14-02-2013 00:18:07 
ŚP.TOMASZ ADAMEK.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 14-02-2013 00:18:28 
piszac te slowa rafael byl najebany ;)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 14-02-2013 00:20:01 
Nawet jeśli ktoś bardzo opiera się na walkach tych dwóch zawodników z Walkerem wystarczy założyć że był to słabszy występ Kubrata, a jeśli mówimy o słabszym pojedynku Kubrata to patrzmy tez na słaby Tomka. Może Cunn?:D
A no właśnie.
Ustinow i Dimitrienko nie dali rady wytrzymać z lewym Kubrata, a popatrz sobie jak męczył się z wrakiem McBridem Adamek.
Nie ma co dyskutować, dla mnie to oczywiste że Tomek by to przegrał.
A co do tego że piszesz że mógłby i tak nie dostać walki to już czyste wróżenie z fusów.
Prawdopodobnie Wład już w głowie ułożył plan pojedynków i zapewne Pulev zawalczy z nim w tym roku. Gdyby Adamek wygrał Wład musiałby albo kombinować albo go zlać.
Co najwyżej trochę by poczekał, czy nawet zlał kogoś dla zarobku, ale wywalczonego oficjalnego nikt by mu raczej nie zabrał.
Także moim zdaniem to tylko przedłużenie możliwości zarobku///
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 14-02-2013 00:25:16 
Dodam tylko że szkoda że z dwóch ciekawych nazwisk tylko jedno zawalczy już prawdopodobnie z Władem, choć to nic pewnego jeszcze.
Mam na myśli ewentualne zastępstwo Bryanta Jenningsa którego bardzo polubiłem i obserwuję z dużym zaciekawieniem jego karierę.
Na nieszczęście podoba mi się też boks w wykonaniu Puleva i chętnie obu zobaczyłbym z Władem.
 Autor komentarza: Coperek
Data: 14-02-2013 00:39:13 
Po takich bojach jakie Adamek stoczył i sukcesach jakie osiągnął ma prawo do lawirowania i wybrania prostej ścieżki. Zostało mu już tylko kilka walk.
Naturalnie dla kibiców to lipa, ale trudno.
 Autor komentarza: Coperek
Data: 14-02-2013 00:41:19 
A żeby było śmieszniej, eliminator eliminatorem, do Władzia ustawi się pretendent, na przykład Pulev a Władzio jak zwykle - taki wał! - i wybierze rozboksowanego Adamka, zerowe zagrożenie :D
Żebyście się nie ździwili jak tak będzie!
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 14-02-2013 00:57:56 
Walki Adamka juz od dawna nie maja nic wspolnego ze sportem.To bardziej takie show,walki pokazowe bym powiedzial.Cos jak KSW-cyrki objazdowe.
Teraz to juz jest tylko zarabianie pieniedzy,odkladanie na emerytyre.Dobieraja przeiwnikow tak zeby nie przegral.Ale ostatnio sie przejechali bo przegral z Cunninghamem,a wczesniej Walker prawie go znokautowal.Te 2 walki pokazaly ze na tym etapie kariery przegrac moze nawet z bokserami z drugiej setki na swiecie.Jest poprostu bokserskim emerytam.
Pulev by go zniszczyl.To dobry ruch ze sie obsral i nie podjal rekawic.Znowu wybiora mu latwiejszego rywala i moze znowu"wygra"jak z unninghamem.
Tylko ile mozna ten cyrk tak ciagnac?
Kibice maja juz tego dosc.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 14-02-2013 01:03:20 
Kibice chcą Adamka z Pineską zobaczyć!!!!!!!!
 Autor komentarza: Imperator
Data: 14-02-2013 01:04:02 
Na kwiecień w Rzeszowie jest gala - może Góral się zgodzi...?
 Autor komentarza: robak1
Data: 14-02-2013 01:08:03 
Wszyscy ci którzy sądzą, że Adamek na walke w Polsce dobierze sobie łatwego rywala, bo przed Pulewem się "obsrał" (jakie to dzisiaj popularne słowo) zrobia mega karpika i mam nadzieje, że z pochylona głową to odszczekają.
Pozdrawiam i dobrej nocy zyczę.
 Autor komentarza: polrex
Data: 14-02-2013 01:29:36 
niech zgarnie kase do protfela za trzy walki w Polsce,

na Narodowym z Wachem , jezeli wygra to potem z tym lekko spasionym Szpilka, a na koniec walka rewanzowa z Golota, jezeli pokona w dobrym stylu Salete
 Autor komentarza: polrex
Data: 14-02-2013 01:35:29 
nawet po wygranej z Pulewem Wladymir nie da mu tej walki bo Adamek sie spalił w walce z Witkiem,

stacje telewizyjne jak HBO nie zgodza sie na tego nudziarza który tylko zbiera wszystko na głowe,

Adamek nie jest stanie zrobic walki w ringu jak Chisora, zadawac ciosy... napierac na mistrza, wykazywac agresje,

Adamek z Witalijem byl wolny i nie zadal ani jednego mocnego ciosu
, kilka obcierek, a jezeli wogóle to trafiał Kliczke w piersi, hehe
za krótkie rece...

.
.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 14-02-2013 01:36:11 
Adamek v Saleta,moim zdaniem to by byla dobra i wyrownana walka.Nie mozna wskazac faworyta w tej walce.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 14-02-2013 01:37:37 
*to zart,ale jeszcze rok i bedzie mozna smialo tak napisac.Jezeli Tomasz bedzie tak lecial w dol jak przez ostatni rok.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 14-02-2013 01:53:51 
A tym czasem zamiast walki z Pulevem bedzie rewanz z Glolota.
Mam nadzieje ze tym razem Andrew wygra.
 Autor komentarza: polrex
Data: 14-02-2013 01:54:00 
Adamek w walce z Kliczkiem bardziej uszkodził sobie mózg niz w czasie całej kariery...

wysyłanie takiego boksera jak Adamka Kliczke powinno byc zabronione,

równie dobrze moznaby wysłac Jonaka na Mastera, taka jest róznica siły ciosu i zasiegu,
a Master przeciez nie ma przydomka "doctor hammer"
a mimo to zniszczylby Jonaka
 Autor komentarza: Karule
Data: 14-02-2013 01:55:28 
Pulew by go pobił? To Pulew walczył już z tak szybkimi i twardymi pięściarzami jak Adamek? Nie. Za to Adamek walczył i wygrywał z lepszymi, szybszymi, silniejszymi, lepszymi technicznie od Pulewa.
 Autor komentarza: Deter
Data: 14-02-2013 01:59:56 
Karule
Adamek baty dostał od dwóch cruiserów z rzędu ostatnio - w tym jeden używał tylko jednej ręki. Otwórz oczy.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 14-02-2013 02:16:10 
Jeżeli Andrew żebrze o kasę za powtórkę z rozrywki to może należałoby się zlitować nad człowiekiem i dać mu zarobić? Z chęcią zobaczę po raz kolejny sponiewieranego Gołotę.
Jednak jeżeli do tej walki nie dojdzie to chociaż Golota vs Bowe w Wrestlingu - to byłby hit i godne zakończenie kariery Andrzeja.
 Autor komentarza: niunio
Data: 14-02-2013 02:44:31 
ja pierdole co za kurwa ludzie a czy wy jak zapierdalacie do pracy to jebiecie tam za darmo do chuja dajcie mu pracowac i zarabiac co jest w tym zlego ze czlowiek chce pieniadze za swoja prace a wy kurwa odrazu robicie z niego materialiste to jak tacy jestescie kurwa mądrzy to po chuj bierzecie pieniadze za swoja prace za darmo zapierdalajcie materialisci

CO ZA POJEBANY NARÓD
 Autor komentarza: qler
Data: 14-02-2013 03:35:45 
Adamek, mimo że na równi pochyłej to sądzę, że jeszcze wciąż spokojnie wygrywa z Pulewem (chyba że ten nam nie pokazał jeszcze pełni swoich umiejętności i nagle zawalczy o 50% lepiej)
Na razie z tego co pokazał to tylko solidny średniak, nic poza tym (no może w obecnych czasach to czołówka, na bezrybiu...). Pulev nie został sprawdzony z nikim dobrym.
Dimitrenko, Ustinov to dwa wielkie drewna i te wygrane nic kompletnie nie znaczą, we wcześniejszych też nie widać żadnych wartościowych oponentów (choć trzeba przyznać że nie same bumy już od wczesnego etapu kariery). Adamek słusznie zrobił, nieduże pieniądze a duże ryzyko nie wygrania przez KO i tym samym duże prawdopodobieństwo zwałowania, nawet jeśli byłby wyraźnie lepszy.
 Autor komentarza: endriu
Data: 14-02-2013 07:19:27 
horhy karule sięgają po argumenty z dupy wzięte tylko to wam zostało poza wyzywaniem innych :))))))))
 Autor komentarza: gemba
Data: 14-02-2013 08:58:53 
no pewnie ze pullew obilby adamka to jest logiczne dlatego adamek nasral przed nim w zbroje
 Autor komentarza: Wojciacho
Data: 14-02-2013 09:51:27 
Nie lubię tego gadania, że Adamek sie obsrał itp.
Jeśli w swojej pracy mielibyście trudniejsze zadanie i mniejszą kasę (a po jej spier***niu byście dużo stracili) albo łatwiejsze zadanie i większą kasę, to oczywiste jest to, że wybralibyście to drugie. Przynajmniej są szanse na wygraną i szansa na kolejną dużą wypłatę, przy Pulevie szansy na 2. wielką wypłatę już nie ma. Sztab Tomka zdaje sobie z tego sprawę i zrobili mądrze dla siebie i swoich kieszeni. Mistrzem Tomasz już nie będzie i chyba sam to już wie. A to, że Adamek tego nie przyzna... który bokser przyzna, że nie może czegoś osiągnąć? ŻADEN, bo raz, że jego walki by się przestały sprzedawać, a po drugie, że sam w to wierzy. Jak wychodzisz, nawet w sparingu, do ringu z kimś lepszym , to też wierzysz, w zwycięstwo - taka psychika. Pacman nigdy nie przyznał, że przegrałby z Floydem (choć dla mnie jest to bardziej oczywiste, niż przegrana Adamka z Pulevem) a tylko kłócą się o grube miliony. To co o nich powiedzieć? To już nie jest pazerność, tylko błazenada, a jednak mało kto na Paca narzeka, że walczy tylko dla kasy. Adamek chce mieć dobrą emeryturę i zapewnić dzieciom przyszłość, a Pacman zastanawia się nad tym ile jachtów sobie kupić. Więc co się dziwić, że wybiera opcję dla kasy?
Ja mam do niego tylko zastrzeżenie, że walczy coraz gorzej i ma głupie wymówki, to i tak, na tle dzieciorobów i innych, nie jest z nim tak źle. pozdrawiam
 Autor komentarza: adamekrzondzi
Data: 14-02-2013 12:47:45 
gemba

szkoda ze tobie do ryja nie nasral
 Autor komentarza: martek2
Data: 14-02-2013 14:43:31 
@adamekrzondzi = adamekrządził,albo się mu zdawało!!!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.