CZY DOJDZIE DO WALKI SZPILKA-ZIMNOCH?

Nie wiadomo, czy 23 lutego w Gdańsku odbędzie się pojedynek Artura Szpilki (12-0, 9 KO). Wszystko dlatego, że Krzysztof Zimnoch (13-0-1, 10 KO) nie chce podpisać dokumentów przedłużających jego kontrakt z Andrzejem Wasilewskim.

- Jestem między młotem a kowadłem. Sytuacja robi się nieciekawa - opowiada Tomasz Babiloński, drugi z promotorów Zimnocha. - Krzysztof musi spełnić warunki kontraktowe, których troszeczkę unika. Dzień za dniem leci, a Krzysztof nie podpisuje tego, co powinien, jeśli chce, by do tej walki doszło - mówi na łamach "Dziennika Polskiego" współpromotor pięściarza z Białegostoku.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: grzemill
Data: 29-01-2013 12:42:22 
Wasyl stawia warunki: zarobisz na walce ze Szpilką pod warunkiem, że będziesz moim niewolnikiem. W takiej sytuacji Wasyl nawet w przypadku porażki Reproduktora ma Zimnocha - pieniążki się więc zgadzają, a te nasz ulubiony promotor potrafi liczyć.
 Autor komentarza: endriu
Data: 29-01-2013 12:45:55 
A może to Zimnoch ma obawy, za przeproszeniem pęka
 Autor komentarza: jan
Data: 29-01-2013 12:47:01 
Na to wychodzi, że promotor mało wierzy w swojego Szpilkę. Nie wystarczy mu np. gwarancja rewanżu, tylko musi mieć zawodnika dla siebie. A nuż zrobi się z Zimnocha gwiazda mediów?

Rozumiem, że Wasilewski dba o swoje interesy, ale jak tak bezpiecznie chce prowadzić Szpilkę, to wyjdzie jak zawsze, rekord 40-0, wysoko w rankingach i na tym koniec.
 Autor komentarza: bartekko
Data: 29-01-2013 12:49:56 
albo dobrze wie że zimnoch nie przedłuży z nim kontraktu i takim sposobem do walki nie dojdzie bo nie chce mi się wierzyć że szpilka stoczy 2 pojedynki z tak trudnymi rywalami w ciągu 3 tygodni
 Autor komentarza: milosz762
Data: 29-01-2013 12:53:12 
to by niezły był bubel kwas jakby do tej walki nie doszło

Jan możesz mieć racje co do obaw Wasilewskiego o Szpilke
a moze tak byc że Zimnoch wycofuje bo ma jakieś obawy??
sięili sie na konferencji zrobili szopkę a teraz odwołali by walke niezły obciach by był.

i porażka ppv podjerzewam ty chciał kupowąć ppv bez walki Szpilka - Zimnoch!





!
 Autor komentarza: jkd
Data: 29-01-2013 12:57:12 
To sa jakies jaja. Nie, przepraszam - to jest zwykle oszustwo i naciaganie. Ludzie juz kupuja bilety/ppv, niektorzy glownie ze wzgledu na te walke.
 Autor komentarza: grzemill
Data: 29-01-2013 12:57:35 
endriu
Nie sądzę, żeby Zimnoch po prostu pękał. Jest teraz w czarnej dupie, ta walka przy dobrej postawie go z niej wyciągnie choćby nie wygrał, o kasie za tę walkę nie wspomnę, takiej do tej pory Zimnoch jeszcze nie zarobił. Problem w tym, że o tym wie też Wasyl, który mu wiedząc że Zimnoch nie za bardzo ma inne wyjście prawdopodobnie przygotował mu niewolniczy kontrakt.
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 29-01-2013 12:57:54 
@endriu
"A może to Zimnoch ma obawy, za przeproszeniem pęka"

A może to endriu jak zwykle za wszelką cenę chce wybielić tych z którymi sympatyzuje i oczernić tych, którzy kłócą się z jego światopoglądem?

@jan
"Na to wychodzi, że promotor mało wierzy w swojego Szpilkę. Nie wystarczy mu np. gwarancja rewanżu, tylko musi mieć zawodnika dla siebie. A nuż zrobi się z Zimnocha gwiazda mediów?"

Dokładnie - też tak myślę. Ale jest jeszcze jedna bardzo ważna rzecz - jak Zimnoch nie zgodzi się na niewolnictwo i nie podpisze kontraktu z wasilewskim to ten pewnie będzie utrzymywał, że Krzysiek jest winny temu, że do walki nie doszło.. A dodatkowo znajdą się typy pokroju endriu, które zaraz dopiszą sobie całą dalszą historię. Będą twierdzić, że Zimnoch bał się szpilki, nie chciał tej walki itp.
Szkoda mi trochę Krzyśka bo rzeczywiście znalazł się między młotem a kowadłem.
 Autor komentarza: BestOut
Data: 29-01-2013 12:58:28 
Skoro pudzian stoczyl walke z silvia 2 tyg po walce z kawaguczim w mma to Król Artur sobie nie poradzi. ? NO JA WAS PROSZE....
 Autor komentarza: welterweight
Data: 29-01-2013 12:58:36 
milosz762

przeczytaj 3 razy to co napisałes zanim wcisniesz " dodaj komentarz" bo za huj sie tego dukania nie da czytać

wcale nie dziwię sie zimnochowi ze nie chce podpisać kontraktu z wasylem , w przypadku przegranej miałby przejebane
 Autor komentarza: xionc
Data: 29-01-2013 13:02:48 
Haha, juz robili ustawki medialne, a jeszcze nawet nie podpisali wszystkich kontraktow. To ci dopiero profesjonalizm :)
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 29-01-2013 13:04:24 
troche odbiegajac od tematu, ogladałem filmik z tarczowania Szpilki i muszę przyznać ze zaimponowała mi dynamika i dosc dobra praca nog. Nie lubie gościa ale poczynił duzy postęp...
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 29-01-2013 13:04:49 
Ja tam co chwile mam mieszane uczucia co do przebiegu tej walki. Raz bym chciał aby to Szpilka wygrał, następnie nachodzą mnie wątpliwości, i myślę, że Zimnoch to wygra... Dla kogo będą z racji wygranej największe korzyści, kto na tym zyska ? kto straci..? eh trudny orzech do zgryzienia..
Sam nie wiem co myśleć, najlepiej będzie chyba jeśli wygra w tym przypadku lepszy, i raczej wydaje mi się, że zwycięzcą będzie Artur "A jego to rozjebie" Szpilka.
I chyba tak będzie najlepiej.
 Autor komentarza: zombi
Data: 29-01-2013 13:07:21 
Hehe, a tak wasylek narzekał ze zimnoch nei złożył podpisu na kontrakcie, tylko zapomniał dodać że nie chodzi o kontrakt na walkę, tylko promotorski. Lekki szantażyk:) Jeśli nie odjdzie do tej walki, to tylko winna wasyla. A z resztą do tej walki od samego początku miało nie dojść. Mam przeczucie, że wasyl od samego początku tak zakładał. Wiele osób pisało na necie, że do tej walki nie dojdzie, że będzie niby kontuzja szpilki itp. No to, żeby nie było jazdy na szpilke i team, to pojawił się pomysł problemów kontraktowych zimnocha. Śmieszne to wszystko :) Ale co tu się dziwić cały czas jada na farmazonie.
 Autor komentarza: nurgle
Data: 29-01-2013 13:12:27 
czy Zimnoch przypadkiem nie schował się kiedyś w Białymstoku, bo mu się do Warszawy nie chciało jeździć i tam trenować?
zdaje się już od jakiegoś czasu unikał Wasyla, kontraktu prawdopodobnie nie podpisze i walki nie będzie. w razie rozprawy sądowej winnym będzie Zimnoch, czy się to komuś podoba czy nie. Wasyl pokazał już nie raz, że w kaszę nikt mu nie będzie dmuchał.
warunków kontraktu nie znamy (i pewnie nie poznamy), więc spekulacje są bezcelowe. Wasyl nie jest instytucją charytatywną, inwestuje własną kasę i nie płacił komuś kto strzela fochy, a na takiego mi wygląda Zimnoch.

taka jest moja opinia. tak naprawdę to ta walka jest ważniejsza dla Zimnocha niż dla Szpilki - on już jest rozpoznawany, a o Zimnochu słyszeli raczj tylko fani Jagi :D
 Autor komentarza: Kassini
Data: 29-01-2013 13:28:14 
Stawiam ze do walki nie dojdzie i ze Wasyl zwali wine za te sytuacje na Krzyska. Imformacje podane w tym artykule zdaja sie potwierdzac te przypuszczenia.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 29-01-2013 13:28:50 
Pewnie zmuszają Krzyska do podpisania kontraktu w zamian dostanie walkę z Szpila ale co dalej kolejne 4-6 rundówki z bumami???
 Autor komentarza: zombi
Data: 29-01-2013 13:29:12 
nrugle, o jakiej sprawie sądowej ty piszesz? A co to jakiś przymus podpisywać kontrakt promotorski z wasylem, czy co? Niewolnictwo skończyło sie już dawno temu. Nie podobało się zimnochowi prowadzenie jego kariery, to nie chce przedłużyć kontraktu. Proste. Dziwne jest natomiast uzależnianie od tego walki ze szpilką. Przecież organizatorem jest polsat, nie wasyl. On nie wykłada na to swoich pieniędzy. Jak dla mnie to tylko szukanie podkładki pod nieodbytą jak nic walkę. Zapomnijcie panowie o ich pojedynku. Heheh ale szumu narobili, jak zawsze.
 Autor komentarza: chrabia
Data: 29-01-2013 13:29:29 
To sa negocjacje biznesowe.Wasyl gra twardo ale, trafil na swoj na swojego .K Z nie bez powodu byl w USA teraz jeszcze dochodzi presja zwiazana z gala. K Z ma swoje 5 minut.
 Autor komentarza: zombi
Data: 29-01-2013 13:34:14 
teraz szpulka klepnie odkurzonego molo, pewnie przed czasem, bo zapewne poziom sportowy molo nie wiele będzie odbiegal od mojego:) i balonik będzie pompowany dalej. Ale mam nadzieję, że jednak w końcu szpilka zmusi swoich promotorów, żeby dali mu w końcu przeciwnika i wtedy zobaczymy ile jest wart. Na razie to kiler na bumach, historia znała takich wielu.
 Autor komentarza: nurgle
Data: 29-01-2013 13:36:27 
zombi

chodzi mi o ewentualną kłótnię czyja to wina, jeśli do walki nie dojdzie. współpromotorem Zimnocha jest Wasyl, więc jeśli Zimnoch będzie strzelał fochy, to walki nie będzie, a wina spadnie na niego, bo nie podpisze kontraktu ze swoim współpromotorem.
czytaj ze zrozumieniem.
 Autor komentarza: Pandzia
Data: 29-01-2013 13:37:17 
Moim zdaniem Zimnoch tak zwleka bo po prostu czeka na wynik walki Szpilki z Mollo - po co ma podpisywac cyrograf jak moze sie okazac ze do walki wcale nie dojdzie - bo Szpilka zaliczy ciezkie KO.
 Autor komentarza: voutan
Data: 29-01-2013 13:45:32 
Zgadzam się z tym co napisał WIATRAK. Nie jest tajemnicą, że Zimnoch chce odejść od Wasilewskiego, jednak ten wyczuł, że po incydencie z konferencji może na nim zarobić trochę pieniędzy, a jeśli udałoby mu się wygrać ze Szpilka, to już byłyby całkiem spore pieniądze, dlatego nie chce go puścić.


"kontraktu prawdopodobnie nie podpisze i walki nie będzie. w razie rozprawy sądowej winnym będzie Zimnoch, czy się to komuś podoba czy nie"

Czy ci się to podoba czy nie Wasilewski nie będzie mógł się sądzić z Zimnochem, jeśli ten nie podpisał żadnego kontraktu.
 Autor komentarza: zombi
Data: 29-01-2013 13:55:30 
nurgle, nie zarzucaj mi czytania bez zrozumienia. O jakiej winie zminocha można mówić, jeśli ten nie będzie chciał złożyć podpisu na przedłużeniu kontaktu promotorskiego. Nie chce być dalej u wasyla, jego wybór i chyba dobry patrzac na jego dotychczasową "karierę". To jest oddzielny temat od walki ze szpilką. Tych rzeczy nie mozna łączyć. A to że wasyl uzależnia jedno od drugiego, to już inna sprawa i w nim doszukiwałbym się "winnego" nieodbytej walki:)
 Autor komentarza: bartek0666
Data: 29-01-2013 13:55:45 
W sumie to lepiej by bylo jakby podpisal, Zimnoch po ewentualnej wygranej ze Szpilka stalby sie bardzo popularny w Polsce, dostawalby zapewne wieksze walki za wieksze pieniadze, Wasilewski napewno chcialby go jakos promowac dalej. Z drugiej strony istnieje ryzyko, ze jezeli przegra, dalej bedzie obijal leszczy co kilka miesiecy.
 Autor komentarza: nurgle
Data: 29-01-2013 13:56:11 
voutan

pożyjemy, zobaczymy, dzisiaj słabo u mnie z kojarzeniem faktów ;P
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 29-01-2013 14:24:42 
Wasilewski jest tylko wspolpromotorem Zimnocha,ktorego glownym promotorem jest Babilon
Szpilka,obok Diablo jest motorem napedowym grupy.Dlatego nie widze powodu,dla ktorego Wasyl ma wystawic swojego zawodnika,do walki z kims,kto do czasu bojki na konferencji byl medialnym noname
Ryzyko porazki,Artura jest na tyle duze,ze nie dziwota iz Wasyl pragnie zapewnic sobie dalsze wspolpromowania Zimnocha i co sie,z tym wiaze zyski
Dlaczego ma robic lokalna gwiazde,z Krzyska i nic,z tego nie miec
K2 robia podobnie...
Zimnoch zas wychodzi za zalozenia,ze dobrze jest zjesc cukierka i miec cukierka.Tak sie nie da
 Autor komentarza: maciekziolo88
Data: 29-01-2013 14:25:08 
Jak czytam te komentarze że to wina Wasilewskiego to śmiać mi się chce, jest głównym promotorem Zimnocha i wiadomo, że chce się zabezpieczyć w razie "w". A jak dla mnie to Zimnoch troche pęka wie że jak przegra (a tak najprawdopodobniej bedzie) to jego notowania spadną
 Autor komentarza: voutan
Data: 29-01-2013 14:32:29 
Moim zdaniem Zimnoch powinien podpisać ten kontrakt, ale na korzystnych dla niego warunkach. Mogłyby się w nim znaleźć klauzule np, że promotor jest zobowiązany do zorganizowania mu walk 10 rundowych lub walki rankingowej. Prawda jest taka, że to KP jest pod ścianą, bo poza paroma klakierami tej grupy, którzy napiszą, że Zimnoch się wystraszył, to cała opinia publiczna i przede wszystkim Polsat będzie miał słuszne pretensje do Wasilewskiego. Tym bardziej, że już ogłosili tą walkę i zaczęli sprzedaż PPV.
Przypomina mi to trochę sytuacje Włodarczyk - Masternak, gdzie KP zaoferowało Mateuszowi walkę, ale pod warunkiem, że ten podpisze z nimi cyrograf.
 Autor komentarza: Bimbo
Data: 29-01-2013 14:33:41 
Jest taka akcja , że Zimnoch może czekać , do momentu , aż Szpilka wygra szybko z Mollo , wtedy prawdopodobnie podpisze kontrakt...: )
 Autor komentarza: zombi
Data: 29-01-2013 14:36:00 
andrewsky, tę galę robi polsat, to on kojarzył pary i wykłada kasę. Po co wasyl wystawiał szpilkę, jak teraz jakieś warunki o przedłużaniu kontraktu itp. ? K2 robią podobnie, ale na poziomie mistrzowskim, na swoich galach, gdzie sami płacą przeciwnikom. Tu mamy nieopierzonego szpulkę, galę i kase polsatu.

Ta walka, z uwagi na wcześniejszy pojedynek z molo oraz ryzyko wtopy, od razu była skazana na nieodbycie, teraz tylko podkładka i oby nie z powodu teamu szpili i wszystko wraca do normy.
 Autor komentarza: bezols
Data: 29-01-2013 14:40:34 
zimnoch powinien podpisac kontrakt co wy za glupoty piszecie

kostecki
kolodziej
jonak

kto z nich walczyl z zawodnikami na poziomie co do zimnocha to w wieku 29 lat nie walczyl na dystansie 8 rund on nie ma juz czasu na obijanie bumow i pasy wbc baltic
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 29-01-2013 14:53:11 
zombi
andrewsky, tę galę robi polsat, to on kojarzył pary i wykłada kasę. Po co wasyl wystawiał szpilkę, jak teraz jakieś warunki o przedłużaniu kontraktu itp. ? K2 robią podobnie, ale na poziomie mistrzowskim, na swoich galach, gdzie sami płacą przeciwnikom. Tu mamy nieopierzonego szpulkę, galę i kase polsatu.

Nie wiem,z czyjej kieszeni oplacani sa zawodnicy walczacy na underkarcie organizowanych przez K2.Mozliwe jednak,iz czesc pieniedzy wyklada RTL

Standartwy kontrak z mniej rozpoznawalnym zawodnikiem tj.np Sosnowski wyglada tak,ze jest zapis,iz w przypadku zwyciestwa pretendenta,z np.Vitalijem musi najpierw walczyc z Wladimirowi.Gdy wygra musi dac rewanz Vitalijowi.
Musi tez zgodzic sie na wspolpromocje prez K2,w kilku kolejnych walkach.Oczywiscie tylko,w razie zwyciestwa w pierwszej walce

Zimoch juz jest wspolpromowany przez Wasilewskiego.Ktory wydaje sie ze poniosl jakies koszta,ktore mu sie jeszcze nie zwrocily
Dlatego wspolnie z Babilonem prawdopodobnie chca,sobie zabezpieczyc zwrot kosztow jakie do tej pory poniesli i ewntualny zyski,jakie w razie zwyciestwa,bedzie generowal Zimnoch
Nic w tym nadzyczajnego
 Autor komentarza: ojciecZradiaMAryja
Data: 29-01-2013 14:56:43 
ojcu sie wydaje ze pewnie brat zimnoch czeka na zakonczenie walki z moolo gdyz moze sie okazac ze szpila 1 przegra , 2 nabawi sie kontuzji 3 inne jakies rozgrywki wasyla a brat zimnoch po ostatnich wywiadach widac ze chce sie rozstac z wasylem pewnie tez i z babilonem i bs podpisywac jak za pare dni sie moze okazac ze walki niebedzie bo wystarczy ze molo porzadnie walnie szpile np w oko i luk brwiowy mu gleboko rozetnie i po walce (najlepiej jakby brat zimnoch rozstal sie z nimi a postaral sie trafic go global boxing bo tutaj to tylko moze sie garba dorobic pan z wami
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 29-01-2013 14:58:33 
Autor komentarza: maciekziolo88
Data: 29-01-2013 14:25:08
Jak czytam te komentarze że to wina Wasilewskiego to śmiać mi się chce, jest głównym promotorem Zimnocha i wiadomo, że chce się zabezpieczyć w razie "w". A jak dla mnie to Zimnoch troche pęka wie że jak przegra (a tak najprawdopodobniej bedzie) to jego notowania spadną

Chłopie Zimnocha w notowaniach w ogóle nie ma skąd ty się urwołeś w sumie widze twoj login pierwszy raz to nie wiem może z choinki spadłeś.
Zimnoch nawet gdyby przegrał po wyrównanej walce to i tak zyska . jednak już niebawem fani Szpilki się zdziwią
 Autor komentarza: Matys90
Data: 29-01-2013 15:05:27 
Myślę dokładnie tak jak Pandzia i brat Ojciec, jak już podpisywać cyrograf to przynajmniej dopiero wtedy gdy będzie pewne, że Szpilka da radę wystąpić 23 lutego.
 Autor komentarza: bezols
Data: 29-01-2013 15:09:59 
szkoda bo po ewentualnej wygranej kariera zimnocha ostro by ruszyla natomiast szpilce zimny kubel na leb tez by nie zaszkodzil
 Autor komentarza: Konaro
Data: 29-01-2013 15:14:40 
Zimnoch czeka na wynik walki z Mollo. Jeśli Mollo wygra ze Szpilą to Zimnoch pakuje manatki i wyjeżdza do stanów a Wasyl może zapomnieć o kontrakcie.
 Autor komentarza: Grande
Data: 29-01-2013 15:14:46 
Tylko w Polsce możliwe takie jaja. Niech się wreszcie zdecydują, bo mnóstwo osób(w tym ja) chce wykupić PPV jedynie dla tej walki. Człapanie emerytów po ringu, kompletnie mnie nie interesuje.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 29-01-2013 15:17:08 
Wasilewski organizuje galę, wykłada na nią pieniądze.
Logiczne że chce zabezpieczyć swoje interesy.
A w przypadku nieznanych bokserów to z reguły dostają kiepskie warunki.

Ponadto mówią o Zimnochu że fochy strzela. Nie wiem ile jest w tym prawdy.
Ale nawet jego wypowiedź sprzed x czasu, gdzie mówił że ani Gmitruk ani Wasilewski do niego nie dzwonią.
To co Mahomet ma iść do góry czy góra przyjdzie do Mahometa?

Zimnoch ma szansę pokazać się.
Jak mu to nie odpowiadają warunki kontraktu to może dalej być tam gdzie jest.

Gdyby Zimnoch posadził Szpilkę to Wasilewski dużo na tym stracić.
Inaczej promuje się niepokonanego boksera (nawet jak na bumach rekord sobie wykręcił- widać wyżej nie ma szans) a inaczej boksera który przegrywa nagle z jakimś nieznanym amatorem.
 Autor komentarza: zombi
Data: 29-01-2013 15:17:18 
andrewsky, nie porównuj braci K i szpulki. Jak kołodziej, czy master dostali propozycję walki z alofabim, nie było żadnych opcji warunków itp.
RTL oczywiście daje kasę k2 na galę, tak samo jak polsat, gdy wasyl organizuje swoją. W przypadku PBN organizatorem jest polsat. Wg mnie to zawodnicy nie podpisują kontaktów pomiędzy sobą, tylko z organizatorem, tj. polsatem. Z tego co pamiętam było też tak podczas pierwszego PBN. Tam polsat kojarzył pary i płacił kasę. Tu pewnie jest podobnie.
To co teraz sie dzieje, to wewnętrzne przepychanki dotyczace kontraktu promotorskiego, i które ni powinny mieć żadnego wpływu na ewentulany pojedynek szpilka - zimnoch, chyba że nie chce tego promotr - wpólny promotr dla obu pięściarzy.

A Co do kosztów, że niby się nie zwrócia kasa, którą włożyli w zimnocha. A jaką oni kasę mogli włożyć w 4 i 6 rundówki z bumami. Oni na nim zarobli i to nieżle. Przecież nie płacili gaży z prywatnych pieniędzy, tylko z kasy, którą dostają od tv, reklamodawców, sponsorów, biletów. Co jak co ale na takim zimnochu tylko sie zarabia. Tracić wasyl może na diablo, gdy organizuje my walkę o pas w polsce, bo to kosztuje i gala może sie nie zwrócić, ale na takich zawodnikach zapchaj dziurach (bez urazy) tylko sie zarabia.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 29-01-2013 15:17:23 
Matys90

Myślę, że Wasyl jest sprytniejszy niż większości się wydaje. Szczwany z niego lis. Pojedynek Pineski z Krzysiem wywołuje dużo emocji negatywnych jak i pozytywnych. Ich bójka przyćmiła nawet Gołotę i Saletę, notabene głównych bohaterów gali. Myślę, ze Wasyl rozważna przełożenie tej walki na późniejszy termin, aby zorganizować III polsat boxing night.
 Autor komentarza: zombi
Data: 29-01-2013 15:19:17 
grande, poczekaj do ostatniej chwili. Jednak i tu nie ma 100% gwarancji, bo już szpilę raz z wagi sciągali:)
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 29-01-2013 15:22:40 
Autor komentarza: Konaro
Data: 29-01-2013 15:14:40
Zimnoch czeka na wynik walki z Mollo. Jeśli Mollo wygra ze Szpilą to Zimnoch pakuje manatki i wyjeżdza do stanów a Wasyl może zapomnieć o kontrakcie.

masz racje kolego i dobrze Zimnoch kombinuje
 Autor komentarza: zombi
Data: 29-01-2013 15:25:12 
clevland- to nie wasyl organizuje galę. Gdyby tak było to też trudno byłoby mi zrozumieć takie warunki. Po pierwsze nie na tym poziomie, po drugie przecież już pisali że wszystko zostało ustalone i kontrakty na WALKĘ PODPISANE.
 Autor komentarza: bezols
Data: 29-01-2013 15:25:23 
Autor komentarza: Imperator
Data: 29-01-2013 15:17:23
Matys90

Myślę, że Wasyl jest sprytniejszy niż większości się wydaje. Szczwany z niego lis. Pojedynek Pineski z Krzysiem wywołuje dużo emocji negatywnych jak i pozytywnych. Ich bójka przyćmiła nawet Gołotę i Saletę, notabene głównych bohaterów gali. Myślę, ze Wasyl rozważna przełożenie tej walki na późniejszy termin, aby zorganizować III polsat boxing night.


to byla by najwieksze rozczarowanie ppv w polsce
 Autor komentarza: Coperek
Data: 29-01-2013 15:26:56 
Skopiuje z poprzedniego wątku bo nie zauważyłem tego tematu:

Kontrakt nie podpisany bo są tam jeszcze jakieś nieścisłości. Nie ździwiłbym się, że to celowe bo Wasilewski czeka na walkę z Mollo. Jak Arturek będzie sie dobrze po niej czuł, to Wasyl pójdzie na ustępstwa co do kontraktu z Zimnochem i walka Zimnoch vs Kark dojdzie do skutku. A jak Szpilka dostanie ostre cięgi to będzie na Zimnocha, że to on nie podpisał kontraktu...

Zobaczymy czy tak będzie, czy po walce z Mollo "nagle wszystko sie wyklaruje".
 Autor komentarza: Grande
Data: 29-01-2013 15:30:27 
Mnie też się wydaje, że Wasyl nie dopuścić do tej walki, bo ma w tym interes. Po pierwsze, Mollo może nieźle obić Szpulę, a po drugie, Szpula - Zimnoch może być spokojnie walką wieczoru na innej gali, organizowanej jedynie przez Wasyla.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 29-01-2013 15:33:15 
zombi
Bede porownywal,kogo bede chcial.Tym bardziej ze mowie o podobny sposobie zabezpieczania promotorskich interesow,w przypadsku kiedy walczy znany zawodnik z noname
Kolodziej-Afolabi,to jest calikiem inna historia,niz Szpilka Zimnoch.Zarowno pod wzgledem sportowym,jak i biznesowym.Jak tego nie rozumiesz,to nie bede strzepi dzisiaj na Ciebie jezyka.Moze wyjasnie Ci to innym razem.

A co do kosztow,to Babilon na spolke z Wasylem wykupili karte zawodnicza od poprzedniego promotora Zimnocha.To raz.Dwa Zimnoch najprawdopdobniej mial placone stypendium,przez caly okres wspolpracy z Babilonem i wasylem,bo taka jest zasada u tych promotorow.Musieli tez placic rywala Krzyska,oplacac lekarzy,itd.Wiec jakies pieniadze na niego napewno wydali
Jezeli wedlug Ciebie mozna zarobic na walkach Zimnocha z bumami,to proponuje Ci,wykup jego karte i poprowadz mu kariere.Zycze powodzenia...
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 29-01-2013 16:30:39 
Dam se rękę uciąć że w kontrakcie jest zapis że jak Krzysiek wygrywa to zostaje z KP i BP.

Na 100% w tym jest cały problem, bo jakimś cudem zawsze może wygrać i jakby po tym odszedł to mieli by lipę na całego.
 Autor komentarza: zombi
Data: 29-01-2013 16:34:52 
andrewsky, bardzo chętnie wykupiłbym kart, gdybym miał tv i wojaka, kórzy zapewne niezłą kasą sypią. Pomyśl realnie na kim niby miałby zarabiać wasyl. Przecież nie na oganizowaniu obron włodarowi, bo one dużo kosztują. Dlaczego chłopaki walczą większość walk na przetarcie, nawet jak mają już mocno nabite rekordy? Proste, większa walka = większe koszty. Jeżeli wasyl miałby jeszcze dokładać do takich zwodników jak zimnoch, to dawno już by zamknął interes. Zresztą sam kiedyś w wywiadzie mówił, że paradokslanie zarabia tylko na tych mniejszych galach, z mniej znanymi zawodnikami, a nie na gali z walką wieczoru z dibalo w obronie pasa, czy jackiewicza, który jeszcze miał pas ebu. Nie wiem, czy zimnoch ma płacone stypendium, czy nie, ale wasyl/babilon z własnego protfela tego nie wykłada.

A podawanie powodu w postaci "zimnoch to noname" i robienie z tego TERAZ jakiegoś warunku, jest dla mnie delikatnie mówiąc śmieszne. Przecież nikt wasyla nie zmuszał do tego aby jego pieściarze stcczyli pojedynek. Zgodził się, zgodzili się pięściarze (zminoch wahał się co do kasy i dystansu), zaczęto promocję tego pojedynku, wszystko ok a tu nagle ..... stare zagranie (ile to już walk z gwiazdami miało być). Zimnoch od samego początku gdy było halo z tą walką mówił otwarcie, że nie podoba mu się sposób prowadzenie jego kariery i wasyl nie powinien dziwić się że ktoś zyczjanie nie chce dla niego dłuzej boksować.
Jak dla mnie to wyłącznie podkładka pod nieodbyty pojedynek i ośmieszanie sie promotorów.
 Autor komentarza: endriu
Data: 29-01-2013 16:44:35 
Tak tak po spekulować i dopisać jakąś teorie zawsze można, prawda znajdzie się zawsze gdzieś obok
Tylko jak można napisać coś obiektywnie będąc opozycją
Jeśli istnieje ryzyko nie odbycia walki jak jest w tym przypadku można przecież wprowadzić pewne klauzule rekompensujące na tą okazje
Powoli zaczyna mnie denerwować Krzysztof wraz ze swoimi fanami
 Autor komentarza: zombi
Data: 29-01-2013 16:53:38 
endriu, obaj zawodnicy jakoś szczególnie mnie nie intersują, a jak już to szpilka bardziej. Dla mnie śmieszna jest ta cała sytuacja z tego powodu, że dopiero teraz pojawia się jakis problem. I co śmieszne info idzie od promotorów. To albo są bardzo nieprofesjonalni, albo od samego początku wiedzieli że do walki tej nie dojdzie. Przecsież "obie" strony juz dawno podawały że walka na 100% dograna. Był moment że zimnoch kręcił nosem na dsytans i kasę, ale w końcu się dogadali. Ruszyła promocja walki, zimnoch trenuje, a tu nagle jakiś problem. Przecież takie rzeczy dogaduje się na samym początku.

Jestem ciekawy zdania zimnocha w tej sprawie.
 Autor komentarza: zombi
Data: 29-01-2013 16:56:26 
"Powoli zaczyna mnie denerwować Krzysztof wraz ze swoimi fanami"

To pokazuje, że takie info promotorów to zwykła propaganda i łatwo jej ulec.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 29-01-2013 17:00:52 
no ciekaw co bedzie....mam jednak nadzieje ze walka dojdzie do skutku bo inaczej wieczor stracilby 40% swej wartosci :/
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-01-2013 17:16:20 
pytań związanych z walką jest wiele , wiadomo ze Szpilka jest przygotowany z formą na Mollo , drugiego szczytu formy w tak krótkim czasie , co zgodnie podkreślają i sam Szpilka i Łapin, nie zdołają uszykować
z drugiej strony Zimnoch jedzie z przygotowaniami na cąłego , jak zrobi forme na 23 lutego a walak zostanie pzrełożona na kwiecień ( wasyl ma już zabukowany termin ) to nie bedzie dla Niego dobra sytuacja bo może się przetrenować
ostatni ważny aspekt czy Yale odwazy się polsatowi wywinac taki numer i nie puscic Szpilki do Gdańska ?
a może od dawna jest dogadany z Polsatem żeby zrobić to jednak w kwietniu bo lutowej gali promocja samego Gołowty wystarczy a w kwietnu mozna dobrze zarobić na konflikcie Zimnoch vs Spzilka ?
troche zamieszałem ale mam nadzieje ze jest to w miare czytelne co pisze
 Autor komentarza: zombi
Data: 29-01-2013 17:22:27 
milan i tak może być, ale to jest robienie ludzi w balona. Po II wydaje mi sie, że i zimnochem tez kręcą. Jakoś nie lubię takich zagrań.
 Autor komentarza: bak
Data: 29-01-2013 17:23:59 
Nie rozumiem dlaczego nie chce przedłużyć kontraktu- przecież Wasilewski daje swoim zawodnikom pensję co miesiąc oprócz gaży za walkę.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-01-2013 17:25:20 
zombi też nie lubie takich sytuacji , wiadomo część osób kupuje produkt dla Gołoty , ale będzie też spora część która bardziej skupia się na pojednyku Szpilka vs Zimnoch . Jeśli odwołają walkę to oddadzą Nam częśc pieniedzy ? nie sądzę...
 Autor komentarza: zombi
Data: 29-01-2013 17:40:08 
milan, oczywiste że nikomu nic nie zwrócą. Na galach wasyla bardzo często w ostatniej chiwli odwoływano przeciwników, których wcześniej rzekomo kontraktowano. A jak przychodziło co do czego to znowu byli tzw. z pierwszej łapanki. My mogliśmy się burzyć na coś takiego i tyle, ale nie wiem czemu tv w takich sprawach nie reagowała. Chyba brak konkurencji i tyle. Ale taka polityka ma krótkie nogi. Ja od dłużsszego czasu prawie kompletnie nie interesuję sie takmi galami i zwyczajnie ich nie golądam. Wyniki walk z góry wiadome, zero sportu. Fajna była pierwsza gala PBN, zestawienia zawodników naprawdę dobre i emocje były. Liczyłem na II PBN, zestawienia gorsze, ale liczyłem własnie na szpilka - zimnoch, a tu takie zagrania. Liczę też na sulecki - świerzbiński. No i ciekawy jestem jak izu poradzi sobie z doświadczonym rusiewiczem. Gale robione przez wasyla niestety emocji nie niosą. Jeszcze u babilona jest trochę sportu, wcześniej było u gmitruka, a tak posucha w kraju. Dlatego jak wykręca sie tego typu numery to sie człowiek wkurza.
 Autor komentarza: Hamruk
Data: 29-01-2013 17:40:53 
Tak myślałem, że Wasilewski coś wymyśli żeby walka się nie odbyła. Dla Zimnocha jest to życiowa szansa. Nie pozwoliłby żeby podpisanie świstka stanęło mu na drodze, do takiej okazji. Zbyt długo się przygotowywał na tą walkę, więc coś musi być nie tak z tą umową. A jeśli do tej walki nie dojdzie (po bezproblemowej walce z Mollo)to Szpilka na tym straci, finansowo i na popularności.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-01-2013 17:51:10 
a były wogóle jakieś plakty Zimnoch vs Szpilka na gdańską gale ?
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-01-2013 17:53:50 
Jak narazie to obijają dupe blachą Arturowi Szpilce , uniemożliwiają
podpisanie "normalnej" umowy zimnochowi ponieważ boją sie jak wypadnie walka Szpili z Mollo , czekają zrzucając konsekwencje na Zimnocha . Zwykła biznesowa gra !.
Żeby nie było , ja kibicuje Szpili ale pisze obiektywnie .
Zimnoch powinien poczekać do roztrzygnięcia walki Szpili z Mollo , on też wcześniej jest w kropce . Po tej walce będzie wiedział co robić , musimy na roztrzygnięcia czy walka Szpili z Zimnochem odbędzie sie poczekać .I tyle w temacie . Dlaczego tak mącą ? :) Ruszyła sprzedaż PPV !!! W3ięc nie napiszą prawdy .
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-01-2013 17:56:10 
Sorki chłopaki nie czytałem wszystkich wypowiedzi , być może powtarzam sie w tym co juz ktoś wcześniej napisał.
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-01-2013 17:59:43 
Kwestia kontraktu z Zimnochem jest trzecioplanowa , on jest wart 1/10 tego co wart jest na dziś Szpila.
 Autor komentarza: zombi
Data: 29-01-2013 18:06:23 
milan, nie jestem z gdańska więc nie wiem. Ale w polsacie cały czas jadą gołota-saleta, szpilka- zimnoch.

atmel, według mnie przebieg walki z molo nie ma żadnego znaczenia. Nikt nie miałby pretensji, gdyby tam doszło do rozcieć i walka nie mogłaby się odbyć. Wg mnie od razu zakładali że nie dojdzie do tej walki. Zbyt krótki okres pomiędzy nimi (czyt. zrobienie formy) no i ryzyko przegranej. A teraz jakieś farmazony o barku chęci przedłużenia kontraktu promotorskiego. Szkoda mi w tym wszystkim zimnocha, który zapierdziela do tego pojedynku.
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-01-2013 18:30:45 
zombi


Szkoda mi w tym wszystkim zimnocha, który zapierdziela do tego pojedynku.
...
Tu zgadzam sie z tobą w 100% , ale taka jest rzeczywistość , Zimnoch doskonale wie że jego walka nie jest dogadana .
 Autor komentarza: zombi
Data: 29-01-2013 18:32:42 
atmel, wie lub nie. Promotor z zasady powinien dbać o boksera :)
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-01-2013 19:00:06 
W każdym razie ja w tym przypadku rozumiem Zimnocha i Wasyla . Czekają na wynik najbliższej walki szpili .Jeśli Szpila wygra bez kontuzji lub wyniszczającej bitwy Zimnoch poda wysoką cene i to zrozumiałe jest .;
 Autor komentarza: endriu
Data: 29-01-2013 19:12:13 
Milan całkiem logiczna teoria myślałem już o tym
Teraz mamy zagadkę :(
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-01-2013 19:25:36 
milan1899
Data: 29-01-2013 17:51:10
a były wogóle jakieś plakty Zimnoch vs Szpilka na gdańską gale ?
...
niema bo to jest gala Gołoty i Koksa . To że magnesem jest Szpila i Zimnoch to tylko dla nas .
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-01-2013 19:26:30 
Choć nie powiem że nie kibicuje również Gołocie bo kibicuje :).
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-01-2013 19:33:19 
Nie rzucam stwierdzeń że Gołota pod Gmitrukiem odzyska forme i będzie bił czołówke HW ale ciesze sie z ich współpracy i walke obejrze .PPV nie kupie , nawet za złotówke.To inna kwestia .Po prostu oni zarobią dość bez PPV . Pisząc inaczej - dość fotoradarów i PPV, więcej normalności.
 Autor komentarza: endriu
Data: 29-01-2013 19:34:29 
A ja miałem sen że w tym roku jakiś bum czy starzec dostaje się do pierwszej dziesiątki HW :-)
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-01-2013 19:40:45 
endriu
Data: 29-01-2013 19:34:29
A ja miałem sen że w tym roku jakiś bum czy starzec dostaje się do pierwszej dziesiątki HW :-)
...;
Życze Tobie żeby się sprawdziło! :)
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-01-2013 19:43:19 
No dobra , ja o tej porze słucham muzyki więc dam linka . Myśle że to nie jest żle widziane .
"Mówię ci, że..." TILT
http://www.youtube.com/watch?v=qZm3yETlVig
 Autor komentarza: nik
Data: 30-01-2013 01:32:47 
''Autor komentarza: endriu Data: 29-01-2013 12:45:55
A może to Zimnoch ma obawy, za przeproszeniem pęka ''


Fazrmazony piszesz
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.