FRAGOMENI BLISKI TRZECIEJ WALKI Z DIABLO

Włoski weteran Giacobbe Fragomeni (30-3-2, 12 KO) od kilku tygodni jest obowiązkowym pretendentem do tytułu mistrza świata federacji WBC w wadze junior ciężkiej. Pas ten należy od maja 2010 roku do Krzysztofa Włodarczyka (47-2-1, 33 KO), z którym krępy 43-letni bokser z Mediolanu spotykał się w ringu dwa razy.

Pierwszy pojedynek zakończył się remisem, a po drodze nie obyło się bez kontrowersji. W rewanżu "Diablo" nie zostawił już żadnych wątpliwości i zwyciężył przed czasem. Od tego czasu 43-letni Fragomeni walczy z przeciętnymi bokserami, a do zdobycia miana pretendenta wystarczyło mu niejednogłośne zwycięstwo nad jeszcze starszym Silvio Branco, który wywodzi się przecież z wagi średniej.

Włodarczyk miał zaplanowaną na luty walkę z dawnym królem dywizji junior ciężkiej - Jean-Markiem Mormeckiem (36-5, 22 KO), lecz podczas jednego z treningów Francuz odniósł kontuzję, która wyklucza jego występ, co w naturalny sposób otwiera drogę Fragomeniemu. Wszystko wskazuje na to, że trzeci pojedynek Polaka z Włochem odbędzie się w pierwszej połowie 2013 roku, choć zdaniem kibiców znacznie ciekawsza pod względem sportowym byłaby trylogia Włodarczyk-Cunningham...

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: niehejter
Data: 13-01-2013 17:16:43 
komedia wbc ma byc najbardziej prestizowa?
 Autor komentarza: raVadrian
Data: 13-01-2013 17:17:25 
WBC w cruiser= pasek od spodni.
 Autor komentarza: anonim1928
Data: 13-01-2013 17:19:08 
Trylogia na miare Sienkiewicza...
 Autor komentarza: niehejter
Data: 13-01-2013 17:19:48 
ajmdeczempion i verykrysmes
 Autor komentarza: cycu1993
Data: 13-01-2013 17:22:46 
Ale będą jaja. Myśle, że cały stadion narodowy da rade wypełnić. Jak przed Adamkeim był Małysz i Podolski, to teraz będzie Kubica i Lewandowski. "Krzysio jesteś dumą Polski, sięgni po pas" Pozdro dla tych co uważają, że Master nie zasługuje na walke z wieliim Włodarczykiem, a w szczególności dla fanów włoskiej ekstraklasy:)
 Autor komentarza: voutan
Data: 13-01-2013 17:23:28 
Tylko kto kupi taka walkę? Ranking WBC to kpina dlatego Włodarczyk powinien szukać unifikacji skoro tak bardzo boi się Masternaka. Diablo jest jedynym polskim mistrzem świata, jednak nie ma statusu żadnej gwiazdy, a walki raz na rok z takimi emerytami na pewno mu nie pomogą.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 13-01-2013 17:40:20 
Fajnie że w walce eliminacyjnej "Młodych Włoskich Prospektów", wygrał ten młodszy, o lepszym rekordzie :)
A tak na poważnie, postawa WBC to żenada na maksa.Na miejscu Włodarczyka probowałbym juz na chama doprowadzić do jakiejś unifikacji (Huck,hernandez) żeby tylko nie doszło do tej nędznej konfrontacji.Obawiam sie jednak że Krzysio i jego promotor stwierdzą, że nic nie mogli zrobić (nawet gdyby unifikacja byłaby możliwa) i ta walka to po prostu obowiązek Włodarczyka.Nie wiem naprawdę na co czeka Diablo.Mam wrażenie że on nie ma żadnych ambicji i będzie teraz trzymał ten pasek na siłę, broniąc go raz lub dwa razy w roku..
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 13-01-2013 17:45:24 
Myślę że ta walka była by fajna ale gdy by ją wkomponowano w całą najbliższą galę polsatu wtedy karta walk na tej walki była by zajebista i na długo nie do pobicia na polskim rynku, Tylko że szanse na to są chyba znikome, ale jeżeli teraz by odprawił włocha to myślę że czwartej walki między nimi by już nie było
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-01-2013 17:48:56 
MLJ, prędzej czy później będą musieli stoczyć obowiązkową obronę. Pozostaje tylko nadzieja, że do tego czasu coś się zmieni w rankingach.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-01-2013 17:49:57 
A WBC bardzo nie lubi się dzielić i straszy odbieraniem pasa nawet tych największych (Garcia, Ward)
 Autor komentarza: voutan
Data: 13-01-2013 18:02:11 
Jakiego odbierania, WBC woli nadać pas WBC emeritus i golić kasę od dwóch mistrzów. Takie zwykłe zabranie pasa pozbawiło by ich tylko dochodów. WBC to obecnie najbardziej kompromitująca się obok WBA organizacja w boksie. Jedynie IBF trzyma niezły poziom.
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 13-01-2013 18:11:21 
Włodarczyk powinien pokonać tego Włocha a potem super walka z Roy Jones JR Tylko że ten spadł na 18 miejsce. Walka z Cunningham byłaby zbyt ryzykowna
 Autor komentarza: bak
Data: 13-01-2013 18:12:08 
A następnym rywalem będzie prawdopodobnie Rachim Czakijew, więc niestety duże prawdopodobieństwo, że Diablo ten pas straci ;/ Jeżeli Diablo chce by pas WBC został na dłuuugo w Polsce niech odda go Masterowi.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-01-2013 18:17:26 
Bo Sauerland jest ekspertem w bezpiecznym hodowaniu mistrzów? ;)
 Autor komentarza: voutan
Data: 13-01-2013 18:35:05 
"Bo Sauerland jest ekspertem w bezpiecznym hodowaniu mistrzów? ;)"


Nie zgodzę się, Suerland prowadzi swoich zawodników całkiem odważnie,a to że ich faworyt ma wygrać za wszelką cenę to już inna para kaloszy. Taki Huck jest jeszcze przed 30, a już walczył z całą czołówka swojej kategorii wagowej, można nawet powiedzieć, że został zajechany. Hernandez także ma lepsze nazwiska niż nasz polski miszcz i w przeciwieństwie do niego nie potrzebował wałków. Do tego dodajmy udział Abrahama w SS i odważne prowadzenie Heleniusa czy Pulewa i okaże się, że dzięki Suerlandowi mamy całkiem sporo ciekawych walk.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-01-2013 18:48:11 
Trzeci pojedynek z Fragomenim,to porazka,pod kazdym wzgledem.Przynajmniej z mojego punktu widzenia.Ta walka nic nowego nie przyniesie.Oby do niej nie doszlo
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-01-2013 18:52:32 
voutan, ogólnie zgadzam się, że Sauerland przynajmniej zapewnia REGULARNE obrony pasa i poziom tych obron jest coraz wyższy. Ale:

"Hernandez także ma lepsze nazwiska niż nasz polski miszcz i w przeciwieństwie do niego nie potrzebował wałków"

- Nieprawda, z Rossem był wałek. Zakończenie pierwszej walki z Cunnem też śmierdzi.

"Taki Huck jest jeszcze przed 30, a już walczył z całą czołówka swojej kategorii wagowej, można nawet powiedzieć, że został zajechany."

- Serio? Lebedev i Afolabi to cała czołówka? Mówię o obronie pasa mistrzowskiego. Nie mówmy, że Arslan jest czołówką, bo przed walką z Huckiem to był wypalony dziadek i dlatego go wzięli. Poza tym, mówicie o unifikacjach, coś nie bardzo widzę te unifikacje u Sauerlanda.

"Do tego dodajmy udział Abrahama w SS i odważne prowadzenie Heleniusa czy Pulewa i okaże się, że dzięki Suerlandowi mamy całkiem sporo ciekawych walk."

- Dodajmy teraz powrót do prowadzenia Abrahama wg dawnych standardów, ostatnia obrona pasa to wręcz skandal. Ogólnie jednak, racja - jakby trochę mniej się pieszczą z zawodnikami, przykłady ostatnio - Gerber, Britsch.

Nie liczyłbym po prostu, że Sauerland nagle zmieni taktykę i rzuci któregoś ze swoich mistrzów do walk unifikacyjnych, chyba że ma plan pozyskania wszystkich tytułów w cruiser i zrobienia "Super Four" ;)
 Autor komentarza: voutan
Data: 13-01-2013 19:31:32 
"- Nieprawda, z Rossem był wałek. Zakończenie pierwszej walki z Cunnem też śmierdzi."

Ja z Rossem nie widziałem wała, ale jak mi wkleisz takie zestawienie punktacji ekspertów jak przy Adamek vs Cunn II to przyznam ci racje.
Z Cunnem w ich pierwszej walce werdyktem powinno być KO na Cunnie w pierwszej rundzie, a tak mieliśmy 2 błędy sędziowskie. Prawidłowym posunięciem promotora w takiej sytuacji powinno być doprowadzenie do rewanżu i tak się stało, co wyjaśniło sytuację.

"- Serio? Lebedev i Afolabi to cała czołówka? Mówię o obronie pasa mistrzowskiego. Nie mówmy, że Arslan jest czołówką, bo przed walką z Huckiem to był wypalony dziadek i dlatego go wzięli. Poza tym, mówicie o unifikacjach, coś nie bardzo widzę te unifikacje u Sauerlanda."

Serio, Adolabi x2, Lebiediew, Powietkin, Ramirez i Arslan, który przed walką z Huckiem de facto pokonał Aleksjiejewa, to bardzo dobre nazwiska. Brak prób unifikacji z Hernandezem jest oczywisty. W WBA był burdel i nie do końca wiadome było kto jest mistrzem, a w WBC mistrz z którym trzeba być po 40 żeby zasłużyć o walkę, więc nie można mieć tu pretensji o brak szukania unifikacji.

"- Dodajmy teraz powrót do prowadzenia Abrahama wg dawnych standardów, ostatnia obrona pasa to wręcz skandal. Ogólnie jednak, racja - jakby trochę mniej się pieszczą z zawodnikami, przykłady ostatnio - Gerber, Britsch."

Po takim łomocie jaki dostał Abraham, to nic złego, że odbudowują jego karierę ze słabszymi zawodnikami, postąpiłby tak każdy promotor. Zresztą jego walka ze Stieglitzem była całkiem niezła i widowiskowa.
Dobry przykład z Gerberem, chyba tam uznali, że skoro nie potrafi poradzić sobie z takim Sprottem bez wała to nic z niego nie będzie. Podobnie jak z tym Niemcem któremu Cendrowski 2x nakładł.

U mnie Suerland będzie miał ogromnego plusa jeśli zrobi galę z Adamkiem i Masternakiem w Polsce.
 Autor komentarza: costly
Data: 13-01-2013 19:32:35 
Masakra, wszystko zmierza w kierunku walki z Fragomenim. Sorry ale Krzyśka stać na kogoś więcej. Tak wiem to obowiązkowa obrona, ale od tego ma promotora żeby mu coś ciekawego zorganizował.. Mormeck to też taki skok na kasę. Tak jak ktoś wyżej stwierdził wygląda na to, że sportowe ambicje Krzyśka gdzieś zaniknęły. Nawet słychać było gadki, że Krzysiek już swoje zrobił, teraz musi zadbać o dobro rodziny i zarobić nieco kasy...
Z punktu widzenia kibica najlepsza byłaby unifikacja pasa z którymś z mistrzów. Nie wiem jak wygląda ranking WBC cruiser ale fajnie byłoby zobaczyć pojedynek Włodarczyk - Afolabi. Nie wiem czy to do zrealizowania ale byłoby ciekawie. No i kiedyś w przyszłości pojedynek z Masterem, ale to za jakiś czas. Miejmy nadzieję, że czas Mateusza też nadejdzie i będziemy mieć kolejnego mistrza w cruiser
 Autor komentarza: voutan
Data: 13-01-2013 19:33:19 
Zapomniałem jeszcze dodać, że Huck walczył także z Cunnighamem co w tamtym czasie było mega ryzykiem i musiało się skończyć tak jak się skończyło.
 Autor komentarza: voutan
Data: 13-01-2013 19:37:18 
Po drugiej walce z Fragomenim był temat ich trzeciego starcia, bo podobno na stole były ogromne pieniądze za ich walkę we Włoszech, ale mało kto w to wierzył, a temat ostatecznie upadł. Ciekawe jak teraz ta sprawa wygląda, bo jak KP zrobi galę Frago - Diablo w Polsce, to znowu Wasilewski będzie musiał płakać w mediach, że dokłada do walk.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-01-2013 19:47:49 
Nigdzie nie widziałem zestawienia punktacji ekspertów tej walki, ale wystarczy poczytać artykuły bezpośrednio po walce. Sam wynik był wygwizdany przez kibiców.

Osobiście uważam, że nie można dać Hernandezowi więcej niż 5 rund w tej walce + po drodze zaliczył dechy.
 Autor komentarza: bak
Data: 13-01-2013 20:43:00 
Która grupa wg was lepsza? Obecny Sauerland czy Universum z lat świetnosci?
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 13-01-2013 21:50:41 
HAHA komedia ten dziad fragomeni jest cienki bolek
 Autor komentarza: saimon
Data: 13-01-2013 22:09:20 
Krzysiek, ty drewniany miszczu. Takie walki przynoszą hańbę federacji, promotorowi i tobie najbardziej. Nie bądź cipką i wymus na Wasylu prawdziwego zawodnika godnego mistrza. jeśli będziesz dalej szukał emerytów to WBC nędzie oznaczać Wielką Bokserską Cipkę.
 Autor komentarza: CalgaryFlames
Data: 13-01-2013 22:13:52 
Wlodarczyka nie trawie wiec niech walczy z kim chce ruda malpa.A nie trawie przez tchurzowskie prowadzenie i wstretny ryj
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-01-2013 22:47:49 
Autor komentarza: CalgaryFlames
Data: 13-01-2013 22:13:52
Wlodarczyka nie trawie wiec niech walczy z kim chce ruda malpa.A nie trawie przez tchurzowskie prowadzenie i wstretny ryj

za takie teskty powinnien być automatyczny ban , mozna kogoś nie lubic ok ale tak żenujący poziom krytyki powinnien być piętnowany

3 walki z Frago nie chce , po raz kolejny dostanie KO , nikt tego nei potrzebuje ale niestety jestesmy na te walke skazani chyba ze wczesniej na walkę unifikacyjną zgodzi sie Huck
 Autor komentarza: YuuriBoxing
Data: 14-01-2013 11:08:31 
przecież to jest kpina,widzę że Włosi naprawdę mają wtyki w WBC i mam na dzieje że do tej walki nie dojdzie,bo to będzie walka do jednej bramki i Frago znowu dostanie TKO/KO
bak:oj ciężkiej porównanie,ja jednak stawiam na stajnie Kohla z czasów świetności
 Autor komentarza: basu
Data: 14-01-2013 14:36:15 
smieszne,bez kitu,jest mistrzem i znowu chce sie bic z tym karłem,hucka mu dajcie,albo mastera a nie starych dziadów czy emerytów,weretanów.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.