ANDRZEJ GOŁOTA TARCZUJE Z GMITRUKIEM - WERSJA ROZSZERZONA
Redakcja, Nagranie własne
2013-01-11
Dodaj do:
KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
Autor komentarza: Paxy
Data: 11-01-2013 14:04:16
Co by nie mówić tarczowanie Andrzeja jest jakby bardziej naturalne i spontaniczne niż Salety, chociaż faktycznie widać, że ze starego Gołoty wiele nie zostało. Mimo wszystko liczę na niego!
Autor komentarza: Imperator
Data: 11-01-2013 14:05:44
Spójrzcie jak Andrzej podnosi wysoko lewy łokieć przy lewym ciosie. Toż to wygląda nienaturalnie.
Tragedii nie ma. Z Maskajevem było by Ciekawie.
Tragedii nie ma ? To jest tragikomedia. Andrzej nie ma lewej reki. Lepiej byloby juz chyba dla niego przestawic sie na odwrotna pozycje i boksowac z prawa z przodu, a lewa uzywac tylko do zbijania ciosow. Ale chyba za pozno na nauke :p
Autor komentarza: yoyo2o
Data: 11-01-2013 14:15:59
Lewy łokieć, aż się prosi żeby pod niego walić :) Szału nie ma, ale z filmiku na filmik widać postępy, może na 23 lutego być nawet lepiej niż wszyscy się spodziewają. Mam tylko nadzieję, że Gmitruk na sparingach każe masterowi napierać od 1 sekundy żeby Goły przyzwyczaił się do presji, bo jego słabość do pierwszych sekund walki, Saleta na pewno będzie chciał wykorzystać, dla tego robi siłę i masę, pewnie bedzię chciał przełamać Andrzeja w pierwszych 30s., jak to nie wyjdzie to Gołota wygra ze spuchniętym Saletą ;)
Autor komentarza: adam12
Data: 11-01-2013 14:16:03
Matys90
Jeśli to okaże się prawdą będziemy mieli pewnie kandydata do walki roku 2013. Gdyby faktycznie tak się miało stać biorę urlop. Takiego starcia przegapić nie wolno.
Autor komentarza: Ereborn
Data: 11-01-2013 14:19:40
Moim zdaniem jest nieźle, widać, że Andrzej umie przyspieszyć. Szybkość na tle Przemka wydaje mi się wypada na plus. Technicznie też, jeżeli mogę coś tu powiedzieć, wygląda to dużo lepiej. Jeżeli Przemek nie rzuci się na Andrzeja z cepami ala Brewster od pierwszej minuty i wtedy nie zrobi mu krzywdy to przegra to bankowo.
Autor komentarza: Proxa
Data: 11-01-2013 14:24:12
Dobrze jest! Andrzeju jesteśmy z Tobą
Autor komentarza: jakub88
Data: 11-01-2013 14:28:28
Czemu ten łokieć jest tak podnoszony, bo nie bardzo to czaje, jest tu wiele osób które się zna na tym, to jest efekt kontuzji?
Jeśli tak to na jakiej zasadzie?
Autor komentarza: tomek90
Data: 11-01-2013 14:33:53
Obejrzyjcie walki Andrzeja sprzed lat. On zawsze miał wyjątkowy sposób bicia lewą ręką. Zawsze wyglądało to nienaturalnie.
Autor komentarza: Matys90
Data: 11-01-2013 14:40:14
Nieprawda. Od wypadku w '99 bije zupełnie inaczej, lewy prosty w walkach z Bowe to był majstersztyk, po wypadku to już tylko karykatura tego lewego.
Autor komentarza: sdswtao
Data: 11-01-2013 14:47:24
Pracą nóg goni Adamka xD
A tak na poważnie, to spodziewałem się że Andrzej będzie w gorszej formie.
Autor komentarza: Ania
Data: 11-01-2013 14:47:25
Czemu w ogóle nie prostuje tej lewej ręki ?
Autor komentarza: Matys90
Data: 11-01-2013 14:54:52
Autor komentarza: Ania Data: 11-01-2013 14:47:25
Czemu w ogóle nie prostuje tej lewej ręki ?
"W końcu okazało
się, że przyczyną ciągłego bólu podczas prostowania lewej ręki są maluteńkie odłamki kości,
które pozostały w mięśniach i naciskają na włókna podczas wysiłku."
"Wierzę, że poradzi sobie z Adamkiem, choć trudno będzie mu zadawać ciosy lewą dłonią. Łokieć ucieka mu do góry, dlatego uderzenie jest słabsze. Nie ma pełnej kontroli w stawie ramiennym mięśnia, który powinien trzymać łokieć niżej. Z tego powodu jego "dżaby" [ciosy proste] są trochę wolniejsze. A bez lewego trudniej zadać prawy, więc musi częściej próbować. "
Gołota lewej ręki nie miał już 2000 roku, a po skomplikowanej kontuzji z Austinem to już była całkiem tragedia.
Autor komentarza: Matys90
Data: 11-01-2013 14:59:09
Tuż przed Bożym Narodzeniem 1999 roku Andrzej Gołota cudem uniknął śmierci na autostradzie w okolicach miasta Davenport w stanie Iowa. Bokser stracił panowanie nad swoim mercedesem 500, zjechał na przeciwny pas autostrady i zderzył się z ciężarówką. W drodze do szpitala zmarł przyjaciel Gołoty, Krzysztof Godlewski. Bokser doznał urazu lewej ręki. Amerykańscy lekarze zdiagnozowali atrofię, czyli zamieranie mięśnia. Nie wrócił on już do pełnej sprawności. Uraz odnawia się podczas walk.
Autor komentarza: fop
Data: 11-01-2013 15:00:51
Jak na chwilę obecną Gołota jest szybszy od Salety i lepiej chodzi na nogach.
Wszystko się jednak może zmienić.
Panowie mają 45 lat, jeden błąd w przygotowaniach, zbyt forsujące zajęcia lub sparingi i podczas walki mogą być wolniejsi niż na początku przygotowań.
W tym wieku nawet najlepszy trener nie jest gwarantem optymalnego przygotowania, gdyż organizm staje się coraz mniej przewidywalny i powtarzalny.
Saleta zamierza jeszcze wagę redukować, 7-8 kg to sporo, z pewnością poprawi szybkość rąk, nie sądzę jednak, że diametralnie poprawi pracę nóg.
Gołota podczas tarczowania, bił bezpośredni prawy z pewnością szybciej niż Saleta, odchylając się i powracając do pozycji.
Przemek nie ma tej mobilności, nie będzie mógł wdać się w żadną wymianę, nie sądzę, że będzie nieuchwytnym celem, uważam, iż pozostanie statyczny, wysoko trzymając ręce. Gołota nie przegra z mniej mobilnym przeciwnikiem.
Autor komentarza: tomek90
Data: 11-01-2013 15:01:20
Matys, to brzmi naprawdę źle. Dziwie się, że Gołota chce dalej walczyć.
Autor komentarza: nyger1
Data: 11-01-2013 15:04:50
jedyna szansa salety to slawna 1 runda wtedy jezeli nie skonczy przed czasem andrzeja to ja nie widze mozliwosci by wygral
Autor komentarza: Mario1977
Data: 11-01-2013 15:04:55
Andrzej nie może wyprostować lewej ręki i nie zrobi już tego. To jest efekt kontuzji. te jego jaby to kabaret. On nimi maca. Prawa pracuje nieźle, bo nawet wyprowadza ją z timingiem. Lewa jest, bo jest. Gołota znów będzie tylko się mógł lewą bronić, bo niebezpieczeństwa z tej ręki nie ma żadnego. Jeśli takie rzeczy zauważy Saleta i jego skład, a musi zauważyć to będzie źle dla Andrzeja.
Autor komentarza: raflo
Data: 11-01-2013 15:07:29
Saleta bedzie staral sie wykorzystac te nisko opuszczone rece u endr.
Autor komentarza: Shogun90
Data: 11-01-2013 15:09:37
Ta lewa ręka Gołoty jest tragiczna .Żal było oglądać tego jego zawijasy , jakby odganiał się od muchy w walce z Tysonem . Teraz jest jeszcze gorzej
Autor komentarza: Cervantes
Data: 11-01-2013 15:37:56
Tarczowanie tarczowaniem, ale świetna muzyka w tle.
Autor komentarza: Ania
Data: 11-01-2013 15:40:43
Mam nieśmiałe wrażenie, że na Kliczkę to trochę może być za mało
Autor komentarza: voutan
Data: 11-01-2013 15:42:45
Dobrze, to nie wygląda, ale czuję, że Gołota z Gmitrukiem zrobi znacznie lepszą formę niż z walki z Adamkiem, a to w zupełności wystarczy na takiego Salete.
Autor komentarza: neme
Data: 11-01-2013 15:58:27
czasu, kontuzji, własnego organizmu się nie oszuka. 1/100 Gołoty i to bez lewej ręki została. walkę obejrzą ale nie mogę się nadziwić po co to wszysko. czyżby Andrzejowi brakowało grosza?
Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 11-01-2013 16:01:44
Gołota miał jakies sankcje karne za ten wypadek?
Autor komentarza: Krzyzak
Data: 11-01-2013 16:09:04
Jak trzeba być nie odpowiedzialnym zeby z taką lewą ręka w ogóle walczyć . Jak już ktoś napisał Andrzej po tym wypadku nie powinien już wracać na ring i się ośmieszać, a co najwazniejsze narażać swojego zdrowia. Uważam że jego żona mariolka źle robi pozwalając mu na kolejną walke to już dawno się powinno skonczyć . Nie wiem czy do fanów Gołego to dociera ale takka jest prawda. Gołota nawet z Adamkiem nie powinien walczyć , jak on mówi coraz gorzej myslenie też zaburzone pewnie, martwię się o jego zdrowie w przyszłości
Autor komentarza: Coperek
Data: 11-01-2013 16:09:44
Nie wiem kogo on chce trafić z taką szybkością i usztywnieniem. To co mówił Gmitruk o wysokiej formie to była chyba zwykła kurtuazja.
Jedyna szansa dla Andrew to fakt, że Saleta to dupa nie bokser.
Autor komentarza: adam12
Data: 11-01-2013 16:19:23
Ta walka to tragedia roku. Nie powinno do niej dojść. Pierwszy raz w życiu nie będę za Andrzejem który widać nie wie kiedy skończyć. Jeśli jakimś fartem to wygra to niestety obawiam się że będzie chciał znowu z kimś powalczyć i zafunduje nam kolejną lipę. Obejrzymy żenujące widowisko dwóch niegdyś prawdziwych sportowców którzy w moim mniemaniu zamiast walczyć powinni iść razem na browar.
Autor komentarza: FaraonKRETkopalniany
Data: 11-01-2013 16:22:32
Szpilka w tej chwili Gołote rozwaliłby jednym porządnym cepem
Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 11-01-2013 16:25:05
W koncu skonczy si etym że Golota przegra z jakims gówniarzem pokroju szpilki
Autor komentarza: Koksu
Data: 11-01-2013 16:29:47
Żenada,! Żal patrzeć na Gołotę po co mu to??kasę chyba ma..Ta walka to kpina z tego sportu ....Nie daj boże jeszcze coś mu się stanie już wogóle nie będzie mógł się wysłowić...
Autor komentarza: Imperator
Data: 11-01-2013 16:49:32
Koksu
Gołota tak mówi, to jego taka wada wymowy. Nie ma czystej dykcji, jąka się. A boks tylko spotęgował te problemy.
Ale to nie jest efekt dostania po głowie tak jak w przypadku Riddick'a Bowe'a. Gołota już po prostu od dzieciństwa miał problemy z poprawną dykcją, logopedią.
Autor komentarza: Krzyzak
Data: 11-01-2013 17:01:13
Autor komentarza: Imperator
Data: 11-01-2013 16:49:32
Koksu
Gołota tak mówi, to jego taka wada wymowy. Nie ma czystej dykcji, jąka się. A boks tylko spotęgował te problemy.
Ale to nie jest efekt dostania po głowie tak jak w przypadku Riddick'a Bowe'a. Gołota już po prostu od dzieciństwa miał problemy z poprawną dykcją, logopedią.
Przeczytaj to co napisałeś i się zastanów czy ma sens . Podpowiem "
Gołota tak mówi, to jego taka wada wymowy. Nie ma czystej dykcji, jąka się. A boks tylko spotęgował te problemy" Ale to nie jest efekt dostania po głowie
Boks to spotęgował w takim razie czy nie ??
Jak to nie jak mówi gorzej niż 15 lat temu ??
Nie powinien walczyc i taka prawda
Autor komentarza: WRIGHT
Data: 11-01-2013 17:11:16
Tak sobie myślę, z moim wrodzonym pesymizmem, co będzie, jeśli Gołocie, strzeli tradycyjnie ta lewa ręka, a Szpilka, będzie miał prawdziwą wojnę w walce z Mollo, co jest bardzo realne i będzie musiał z dwa miesiące odpoczywać? Jakoś mi się nie wydaje super realne odbycie się tej gali na 100 procent.
Wydaje mi się, że powinien po pierwsze odwołać Wasilewski walkę Szpilki z Mollo, bo to co najmniej nie profesjonalne, żeby walczył Artur na pełnych obrotach w obu walkach, po drugie, żeby ratować w razie czego galę, powinni dokoptować do karty walk Włodarczyka, z niezłym przeciwnikiem, skoro mu Mormeck wypadł.
Autor komentarza: Faraon
Data: 11-01-2013 17:18:40
Gołota ma 45 lat i czego wy oczekujecie co?
Jestem ciekaw jak nie jeden z nas będzie miał tyle lat i jak będzie się prezentował?
Siwe włosy
Ubytki w uzębieniu
Niespłacone kredyty
Rozwód
Pobyt w ZK
Picie metanolu w pywnicy
Itd
Ja mam szacunek do gołoty i już nie istotne czy przegra czy wygra!
Autor komentarza: Slayer85
Data: 11-01-2013 17:29:11
Autor komentarza: Ania
Data: 11-01-2013 14:47:25
Czemu w ogóle nie prostuje tej lewej ręki ?
Moze przez stara kontuzje, z ktora sie zmagal latami.
Autor komentarza: verychristmas
Data: 11-01-2013 17:29:27
Gołota vs Szpilka
,,piedziesiąt na piedziesiąt"
Autor komentarza: Faraon
Data: 11-01-2013 17:32:48
verychristmas
70 na 30 dla Gołoty!
Gołota 6 miesięcy takiego treningu z Gmitrukiem i brutalne ko na mirindzie!
Autor komentarza: bambam
Data: 11-01-2013 17:39:48
ciezkie ko na salecie
Autor komentarza: verychristmas
Data: 11-01-2013 17:41:09
Faraon
Dlaczego nazywasz Szpilkę ,,mirindą"?
Autor komentarza: Faraon
Data: 11-01-2013 17:43:23
verychristmas
Pomarańczowy dres!
Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 11-01-2013 18:00:46
FARAOn - tylko że Golota może stracic szacunek wielu ludzi bo dzisiaj to cien samego siebie z przed lat. Natomiast faktem jest ze jako prosty chlopak z Warszawy zaszedł daleko. Pytanie tylko dlaczego rozmienia sie na drobne?
Autor komentarza: Faraon
Data: 11-01-2013 18:02:08
Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 11-01-2013 18:00:46
FARAOn - tylko że Golota może stracic szacunek wielu ludzi bo dzisiaj to cien samego siebie z przed lat. Natomiast faktem jest ze jako prosty chlopak z Warszawy zaszedł daleko. Pytanie tylko dlaczego rozmienia sie na drobne?
Niewiem!?
Autor komentarza: Coperek
Data: 11-01-2013 18:20:15
Faraon
"Niewiem!?"
Nam się pytasz czy nie wiesz? :D
Autor komentarza: Imperator
Data: 11-01-2013 18:21:28
Krzyżak
Czego Ty nie rozumiesz??? Mam Ci to wytłumaczyć jak dziecku 8 letniemu? Dla Ciebie zrobię wyjątek ;)
To jest proste jak budowa cepa. Ciosy jakie otrzymał Gołota zwiększyły u niego wadę wymowy. Ale nie spowodowały tego w taki sposób jak (podałem wcześniej przykład) u Riddicka. Gołota miał już przed rozpoczęciem kariery bokserskiej problemy z percepcją słowną. Gdyby nie miał tego wrodzonego to sam boks, nie spowodowałby u niego takiego stanu jaki ma teraz z wymową.
Jaśniej już nie dam rady, więc wysil się Proszę xD
Autor komentarza: Error
Data: 11-01-2013 18:25:00
Na Saletę powinno wystarczyć ;)
Chciałbym być w takiej formie w jego wieku :P
Nawet teraz jakoś nie chciałbym z nim sparingu xD
Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 11-01-2013 18:26:51
Gmitruk dodrze go przygotowuje. Zostało jeszcze 5 tygodni treningów. Ostatni tydzień to będzie już lżejszy. Gołota wygra
Autor komentarza: Faraon
Data: 11-01-2013 18:31:01
Autor komentarza: Coperek
Data: 11-01-2013 18:20:15
Faraon
"Niewiem!?"
Nam się pytasz czy nie wiesz? :D
Poprostu niewiem!
Skad mam wiedzieć co Gołota ma w głowie!?
Autor komentarza: Mati1908
Data: 11-01-2013 18:48:44
Faraon po prostu czasami niepotrzebnie zamieszczasz znak zapytania, niezgodnie z zasadami j. polskiego.
A co do Gołoty, to ja kiedyś czytałem, że nawet mu wycięli kawałek mięśnia barkowego po tym wypadku.
Autor komentarza: Faraon
Data: 11-01-2013 18:55:02
Mati1908
Sorry za błędy!
Autor komentarza: YellowKing
Data: 11-01-2013 19:06:44
kaleka Andrzej!! redakcjo za to usunięcie mojego 1 posta powinno być kuku,w którym nie było obrażania/ wulgaryzmów. Widać,że hajsy za promocje tego starcia dziadków są.
Autor komentarza: bambam
Data: 11-01-2013 20:00:24
Autor komentarza: Imperator
Data: 11-01-2013 18:21:28
Krzyżak
"Czego Ty nie rozumiesz??? Mam Ci to wytłumaczyć jak dziecku 8 letniemu? Dla Ciebie zrobię wyjątek ;)
To jest proste jak budowa cepa. Ciosy jakie otrzymał Gołota zwiększyły u niego wadę wymowy. Ale nie spowodowały tego w taki sposób jak (podałem wcześniej przykład) u Riddicka. Gołota miał już przed rozpoczęciem kariery bokserskiej problemy z percepcją słowną. Gdyby nie miał tego wrodzonego to sam boks, nie spowodowałby u niego takiego stanu jaki ma teraz z wymową.
"
A ty mister IMPERATYW, na jakich ch..j cie interesuje wymowa goloty? Logopeda z ciebie czy jak, na swiecie jest 7 mird ludzi, kazdy cos tam ma i co z tego. Nie kumam takich ludzi, co to kur.. za przeproszeniem w kladaja w czyjas dupe swoj nochal i mowia ze tam smierdzi. Ciekawy jestem czy bys byl taki madry rozmwaiajac twarza w twarz z golota, on by ci juz kur.. wytlumaczyl ze chj. ci do tego. cepie zlamany
Autor komentarza: endriu
Data: 11-01-2013 20:13:02
Faraon
Data: 11-01-2013 17:32:48
verychristmas
70 na 30 dla Gołoty!
Gołota 6 miesięcy takiego treningu z Gmitrukiem i brutalne ko na mirindzie!
No co ty pół roku ma trenować :_)
Autor komentarza: Lowcajeleniwrocek
Data: 11-01-2013 21:53:36
szybkościowo Andrzej jest lepszy od kloca Salety
najważniejsze te kilka tygodni Gmitruka , który poświęci mu czas i go poukłada
Przemek jest statyczny i napompowany, walka to nie filmik z treningu, na którym pewnie też się dobrze prezentował przed walką:) z Najmanem
Autor komentarza: nyger1
Data: 11-01-2013 22:44:25
dlaczego golota albo przemak maja stracic w oczach kibicow dlatego ze stali sie starsi ??wiadomo ze zadn z nich juz nie dostanie jakiejs powaznej walki o pas to walka pozegnalna dadza z siebie zapewne wszystko w moim odczuciu zawsze lepszym bokserem gyl goly co widac zreszta po filmikach kto jest bokserem a kto tylko boks trenuje ,1 runda bedzie decydujaca to jedyna szansa salety chociarz nie oszukujmy sie szalenczy atak w jego wieku moze oznaczac atak....atak serca oczywiscie :)
Autor komentarza: terror
Data: 11-01-2013 22:50:26
Andrzej od wypadku w 1999 r nie ma już swojej najsilniejszej broni czyli lewego prostego. Teraz jest jeszcze gorzej, ale poza tym lewym na swój wiek nieźle się rusza i prawa daje rade
Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-01-2013 23:19:39
WOSP gra w tym roku min.dla seniorow.Czyli rowniez dla Goloty i Salety...
Autor komentarza: observer
Data: 11-01-2013 23:20:54
jestem fanem boxu od ponad 20 lat...golota byl niewatpiwie konrowersyjnym boxerem...wiele razy rozczarowal...ale, zostal niewatpliwie 1-2 razy okradziny na mistrzostwie, wszyscy widzieli...powiem krotko, zasluguje na pozegnalna walke nie z saleta, ale walke np o tytul z starym kliczko, golota wygladalby w tej walce lepiej jak pseldo ciezki adamek,forman w wieku 45 lat zdobyl tytul!!! wiem wielu z was w to nie wiezy, ja widzialem takich akcjie nie raz..tego zyczylbym golocie.
Autor komentarza: speed
Data: 11-01-2013 23:27:55
Andrew dobrze wyglada jak na pierwszy tydz treningow bedzie coraz lepiej spokojnie!!! I tak Goly wiecej zapomnial z boksu niz Saleta jest sie w stanie nauczyc!
Autor komentarza: PreetyBoyK
Data: 12-01-2013 01:20:40
Ja jebie niektórym to się bez kitu by przydał jakiś kurs z obiektywizmu.
Po pierwsze nikt o zdrowych zmysłach nie sądził przecież że Andrzej będzie w takie samej formie jak przed laty!!
Po drugie jak na swój wiek i wypadek którego doznał to prezentuje się całkiem przyzwoicie,lewy wcale nie jest taki tragiczny biorąc pod uwage fakt że generalnie on tą ręką nie powinien ruszać.
Należą się Andrzejowi brawa za hart ducha i chęć udowodnienia sobie i innym że jest jeszcze coś wart.
Na nogach prezentuje się bardzo dobrze (cały czas mówie,jak na swój wiek) kombinacje są już dość szybkie a przecież jeszcze jest czas.
Porównując go do Salety który porusza się jak wór z cegłami i zadaje lewy-prawy chyba ze 3 sekundy (hehe)to Andrzej wypada tu bardzo dobrze.
Saleta jedyne czym zaimponował to zrobioną na hormonie wzrostu sylwetce,ale on przecież tylko naturalny testosteron :D
Autor komentarza: Fankis
Data: 12-01-2013 06:55:05
Fajny filmik..Mam duzy szacunek do obu panów,oboje zrobili bardzo wiele dla polskiego boksu!co tu dużo mówić odnośnie walki..Poprostu..ANDREW LUUUTUJ!
Autor komentarza: baxx
Data: 12-01-2013 08:55:11
Szczerze mówiąc spodziewałem się, że będzie znacznie gorzej. Nie ma tragedii.
Autor komentarza: azx
Data: 12-01-2013 09:30:36
Gołota, musisz zrzucic walizę inaczej znowu się zasapiesz.
Autor komentarza: klocuu
Data: 12-01-2013 09:40:06
Widzę że na Przemka szykują dużo ciosów na dół hmm zrozumiałe.Te ciosy chyba w szczególności będą oboje stosować...
Autor komentarza: verychristmas
Data: 12-01-2013 10:52:13
observer
Masz racje jak by Gołota wiedział że walczy o tytuł to napewno by się bardziej spiął niż na takiego Salete......Chociaż z Kliczkami może za czasów Bowe to by pokonał ale teraz.....starość nie radość....
Saleta ewidentnie walczy dla kasy to tłumaczy jego rozweseloną japę przez całe czas takiej kasy jak za walke z Andrzejem to pewnie w życiu nie widział wątpie czy dwa ostatanie pojedynki z Najmanem przyniosły mu choć 1/3 tego co teraz dostanie.....Kasa napewno nie mała skoro Gołota jeszcze zawalczy....A on przecież już swoje zarobił.
Autor komentarza: Krzyzak
Data: 12-01-2013 12:11:27
Boks spowodował ze Gołota ma myslenie i mowe zaburzone i to widac . A że się jąkał wcześniej nic nie ma do rzeczy , gdyby nie przyjmował tyle to by tak nie gadał. Koniec kropka jest zniszczonym emerytem a walczy zeby go gośc bez jednej nerki znokałtował
Autor komentarza: Dryja1996
Data: 12-01-2013 13:44:25
Sprzedam worki ,gruszki,buty ,spodenki,kask tanio,nr tel 516820097 nr gg 11604578
Tragedii nie ma. Z Maskajevem było by Ciekawie.
http://www.boxingscene.com/wbc-danny-garcia-lucas-matthysse-ordered--61275
!!!
News dnia.
Jeśli to okaże się prawdą będziemy mieli pewnie kandydata do walki roku 2013. Gdyby faktycznie tak się miało stać biorę urlop. Takiego starcia przegapić nie wolno.
Jeśli tak to na jakiej zasadzie?
A tak na poważnie, to spodziewałem się że Andrzej będzie w gorszej formie.
Czemu w ogóle nie prostuje tej lewej ręki ?
"W końcu okazało
się, że przyczyną ciągłego bólu podczas prostowania lewej ręki są maluteńkie odłamki kości,
które pozostały w mięśniach i naciskają na włókna podczas wysiłku."
"Wierzę, że poradzi sobie z Adamkiem, choć trudno będzie mu zadawać ciosy lewą dłonią. Łokieć ucieka mu do góry, dlatego uderzenie jest słabsze. Nie ma pełnej kontroli w stawie ramiennym mięśnia, który powinien trzymać łokieć niżej. Z tego powodu jego "dżaby" [ciosy proste] są trochę wolniejsze. A bez lewego trudniej zadać prawy, więc musi częściej próbować. "
Gołota lewej ręki nie miał już 2000 roku, a po skomplikowanej kontuzji z Austinem to już była całkiem tragedia.
Wszystko się jednak może zmienić.
Panowie mają 45 lat, jeden błąd w przygotowaniach, zbyt forsujące zajęcia lub sparingi i podczas walki mogą być wolniejsi niż na początku przygotowań.
W tym wieku nawet najlepszy trener nie jest gwarantem optymalnego przygotowania, gdyż organizm staje się coraz mniej przewidywalny i powtarzalny.
Saleta zamierza jeszcze wagę redukować, 7-8 kg to sporo, z pewnością poprawi szybkość rąk, nie sądzę jednak, że diametralnie poprawi pracę nóg.
Gołota podczas tarczowania, bił bezpośredni prawy z pewnością szybciej niż Saleta, odchylając się i powracając do pozycji.
Przemek nie ma tej mobilności, nie będzie mógł wdać się w żadną wymianę, nie sądzę, że będzie nieuchwytnym celem, uważam, iż pozostanie statyczny, wysoko trzymając ręce. Gołota nie przegra z mniej mobilnym przeciwnikiem.
Jedyna szansa dla Andrew to fakt, że Saleta to dupa nie bokser.
Gołota tak mówi, to jego taka wada wymowy. Nie ma czystej dykcji, jąka się. A boks tylko spotęgował te problemy.
Ale to nie jest efekt dostania po głowie tak jak w przypadku Riddick'a Bowe'a. Gołota już po prostu od dzieciństwa miał problemy z poprawną dykcją, logopedią.
Data: 11-01-2013 16:49:32
Koksu
Gołota tak mówi, to jego taka wada wymowy. Nie ma czystej dykcji, jąka się. A boks tylko spotęgował te problemy.
Ale to nie jest efekt dostania po głowie tak jak w przypadku Riddick'a Bowe'a. Gołota już po prostu od dzieciństwa miał problemy z poprawną dykcją, logopedią.
Przeczytaj to co napisałeś i się zastanów czy ma sens . Podpowiem "
Gołota tak mówi, to jego taka wada wymowy. Nie ma czystej dykcji, jąka się. A boks tylko spotęgował te problemy" Ale to nie jest efekt dostania po głowie
Boks to spotęgował w takim razie czy nie ??
Jak to nie jak mówi gorzej niż 15 lat temu ??
Nie powinien walczyc i taka prawda
Wydaje mi się, że powinien po pierwsze odwołać Wasilewski walkę Szpilki z Mollo, bo to co najmniej nie profesjonalne, żeby walczył Artur na pełnych obrotach w obu walkach, po drugie, żeby ratować w razie czego galę, powinni dokoptować do karty walk Włodarczyka, z niezłym przeciwnikiem, skoro mu Mormeck wypadł.
Jestem ciekaw jak nie jeden z nas będzie miał tyle lat i jak będzie się prezentował?
Siwe włosy
Ubytki w uzębieniu
Niespłacone kredyty
Rozwód
Pobyt w ZK
Picie metanolu w pywnicy
Itd
Ja mam szacunek do gołoty i już nie istotne czy przegra czy wygra!
Data: 11-01-2013 14:47:25
Czemu w ogóle nie prostuje tej lewej ręki ?
Moze przez stara kontuzje, z ktora sie zmagal latami.
,,piedziesiąt na piedziesiąt"
70 na 30 dla Gołoty!
Gołota 6 miesięcy takiego treningu z Gmitrukiem i brutalne ko na mirindzie!
Dlaczego nazywasz Szpilkę ,,mirindą"?
Pomarańczowy dres!
Data: 11-01-2013 18:00:46
FARAOn - tylko że Golota może stracic szacunek wielu ludzi bo dzisiaj to cien samego siebie z przed lat. Natomiast faktem jest ze jako prosty chlopak z Warszawy zaszedł daleko. Pytanie tylko dlaczego rozmienia sie na drobne?
Niewiem!?
"Niewiem!?"
Nam się pytasz czy nie wiesz? :D
Czego Ty nie rozumiesz??? Mam Ci to wytłumaczyć jak dziecku 8 letniemu? Dla Ciebie zrobię wyjątek ;)
To jest proste jak budowa cepa. Ciosy jakie otrzymał Gołota zwiększyły u niego wadę wymowy. Ale nie spowodowały tego w taki sposób jak (podałem wcześniej przykład) u Riddicka. Gołota miał już przed rozpoczęciem kariery bokserskiej problemy z percepcją słowną. Gdyby nie miał tego wrodzonego to sam boks, nie spowodowałby u niego takiego stanu jaki ma teraz z wymową.
Jaśniej już nie dam rady, więc wysil się Proszę xD
Chciałbym być w takiej formie w jego wieku :P
Nawet teraz jakoś nie chciałbym z nim sparingu xD
Data: 11-01-2013 18:20:15
Faraon
"Niewiem!?"
Nam się pytasz czy nie wiesz? :D
Poprostu niewiem!
Skad mam wiedzieć co Gołota ma w głowie!?
A co do Gołoty, to ja kiedyś czytałem, że nawet mu wycięli kawałek mięśnia barkowego po tym wypadku.
Sorry za błędy!
Data: 11-01-2013 18:21:28
Krzyżak
"Czego Ty nie rozumiesz??? Mam Ci to wytłumaczyć jak dziecku 8 letniemu? Dla Ciebie zrobię wyjątek ;)
To jest proste jak budowa cepa. Ciosy jakie otrzymał Gołota zwiększyły u niego wadę wymowy. Ale nie spowodowały tego w taki sposób jak (podałem wcześniej przykład) u Riddicka. Gołota miał już przed rozpoczęciem kariery bokserskiej problemy z percepcją słowną. Gdyby nie miał tego wrodzonego to sam boks, nie spowodowałby u niego takiego stanu jaki ma teraz z wymową.
"
A ty mister IMPERATYW, na jakich ch..j cie interesuje wymowa goloty? Logopeda z ciebie czy jak, na swiecie jest 7 mird ludzi, kazdy cos tam ma i co z tego. Nie kumam takich ludzi, co to kur.. za przeproszeniem w kladaja w czyjas dupe swoj nochal i mowia ze tam smierdzi. Ciekawy jestem czy bys byl taki madry rozmwaiajac twarza w twarz z golota, on by ci juz kur.. wytlumaczyl ze chj. ci do tego. cepie zlamany
Data: 11-01-2013 17:32:48
verychristmas
70 na 30 dla Gołoty!
Gołota 6 miesięcy takiego treningu z Gmitrukiem i brutalne ko na mirindzie!
No co ty pół roku ma trenować :_)
najważniejsze te kilka tygodni Gmitruka , który poświęci mu czas i go poukłada
Przemek jest statyczny i napompowany, walka to nie filmik z treningu, na którym pewnie też się dobrze prezentował przed walką:) z Najmanem
Po pierwsze nikt o zdrowych zmysłach nie sądził przecież że Andrzej będzie w takie samej formie jak przed laty!!
Po drugie jak na swój wiek i wypadek którego doznał to prezentuje się całkiem przyzwoicie,lewy wcale nie jest taki tragiczny biorąc pod uwage fakt że generalnie on tą ręką nie powinien ruszać.
Należą się Andrzejowi brawa za hart ducha i chęć udowodnienia sobie i innym że jest jeszcze coś wart.
Na nogach prezentuje się bardzo dobrze (cały czas mówie,jak na swój wiek) kombinacje są już dość szybkie a przecież jeszcze jest czas.
Porównując go do Salety który porusza się jak wór z cegłami i zadaje lewy-prawy chyba ze 3 sekundy (hehe)to Andrzej wypada tu bardzo dobrze.
Saleta jedyne czym zaimponował to zrobioną na hormonie wzrostu sylwetce,ale on przecież tylko naturalny testosteron :D
Masz racje jak by Gołota wiedział że walczy o tytuł to napewno by się bardziej spiął niż na takiego Salete......Chociaż z Kliczkami może za czasów Bowe to by pokonał ale teraz.....starość nie radość....
Saleta ewidentnie walczy dla kasy to tłumaczy jego rozweseloną japę przez całe czas takiej kasy jak za walke z Andrzejem to pewnie w życiu nie widział wątpie czy dwa ostatanie pojedynki z Najmanem przyniosły mu choć 1/3 tego co teraz dostanie.....Kasa napewno nie mała skoro Gołota jeszcze zawalczy....A on przecież już swoje zarobił.