BLOODWORTH: WYGRAŁ SKUTECZNIEJSZY

Trener Tomasza Adamka (48-2, 29 KO), Roger Bloodworth, stwierdził po kontrowersyjnym zwycięstwie „Górala” nad Steve’em Cunninghamem (25-5, 12 KO), że Polak był skuteczniejszym pięściarzem i zasłużył na wygraną. Dwóch z trzech sędziów walki w Bethlehem punktowało na korzyść Adamka, choć zdaniem wielu obserwatorów triumfatorem powinien zostać ogłoszony Amerykanin.

- Zależy jak na to spojrzeć. Jeżeli się patrzy na efektywne ciosy, czyli na to, na co patrzyli sędziowie, powinien wygrać Tomasz. Jeżeli się zaś patrzy na bieganie po ringu i estetykę, powinien wygrać Cunningham. Zwyciężył skuteczniejszy zawodnik – powiedział szkoleniowiec.

Co innego mówią statystyki z sobotniego pojedynku – obaj pięściarze wyprowadzili niemal identyczną liczbę ciosów, ale Polak trafił 169 razy (33%), a Cunningham 209 (41%). Adamek miał za to przewagę w mocnych uderzeniach, których zadał o 40 więcej od rywala. Zdeklasowany został jednak w walce na proste, którą posiadający znacznie większy zasięg ramion Amerykanin wygrał w stosunku 129-49.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: raVadrian
Data: 23-12-2012 13:55:16 
Jak dla mnie bardzo rozsądna i racjonalna wypowiedź.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 23-12-2012 13:55:27 
Roger chyba znalazł sobie krowe dojną na emeryture-niech niep..li głupot,Stefan podobno płakał po walce jak dziecko,ale mu sie nie dziwie tyle przygotowań taka walka a i tak sędzowie wałek zrobili,tak jak z Diablo 1
 Autor komentarza: bane777
Data: 23-12-2012 13:55:28 
Zero obiektywizmu...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-12-2012 13:56:11 
Zgadzam sie z Rogerem.Wygral ten ktory skuteczniej oblaskawil sedziow.Kupa smiechu
 Autor komentarza: lysek29
Data: 23-12-2012 13:56:28 
moje zdanie jest takie...zmiana trenera i koniec tematu!!!
 Autor komentarza: polrex
Data: 23-12-2012 13:57:16 
stary oszust,

on gada jak jakis komunistyczny kacyk, zaprzecza faktom,
wszystkie statystyki byly dla Cunninghama,

ale jakies magiczne ciosy zadawal podobno Adamek i kazdy z tych ciosów liczyl sie PODWÓJNIE...

tylko ze Cunningham nic sobie z tego nie robil, byl szybki i skoncentrowany, oraz precyzynie zadawal ciosy

podczas gdy po Adamku widac bylo ze przyjal ciezsze ciosy

.
 Autor komentarza: biotioresmendez
Data: 23-12-2012 13:59:10 
bez honoru ten kutas jest przyjechalby do polski i zrobil by konferencje dla nas kibicow oczywiscie musial by stac za szyba kuloodporna
 Autor komentarza: mirco30
Data: 23-12-2012 13:59:10 
Autor komentarza: lysek29

Data: 23-12-2012 13:56:28


moje zdanie jest takie...zmiana trenera i koniec tematu!!! WSZYSCY TO WIDZĄ ALE NIE ADAMEK,ale właściwie trener juz mu nie potrzebny bo on i tak walczy po staremu.
 Autor komentarza: biotioresmendez
Data: 23-12-2012 13:59:59 
bez honoru ten kutas jest przyjechalby do polski i zrobil by konferencje dla nas kibicow oczywiscie musial by stac za szyba kuloodporna
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 23-12-2012 14:00:59 
Hahahahah! Kpina! Obaj zadali tyle samo ciosów, a Cunningham doprowadził do celu o 50 więcej. Więc co ty Rodżi pier..lisz?
 Autor komentarza: polrex
Data: 23-12-2012 14:02:11 
za chwile powie ze Adamek zostal oszukany w walce z Kliczkiem

Wach by zniszczyl Adamka, nawet Albert Sosnowski mialby spore szanse na wygrana
 Autor komentarza: malyboy
Data: 23-12-2012 14:02:14 
Adamek od początku walki w końcówce każdej rundy robił wiatrak ala huck przez 5 sekund i to miało wystarczyć do zwycięstwa ? już wtedy śmierdziało mi wałkiem
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 23-12-2012 14:02:33 
Dlatego nigdy nie wykupię PPV.

Jeśli organizatorzy okradają mnie z uczciwego werdyktu, to dlaczego ja nie mam robić tego samego, tj. również okradać ? "Transakcja" wiązana ; )
 Autor komentarza: mirco30
Data: 23-12-2012 14:02:59 
Ciekawe ile dutków będzie kosztować następne PPV ??????!!!
 Autor komentarza: polrex
Data: 23-12-2012 14:03:14 
PPV...

czekamy kiedy nastepne PPV ?

chyba po tym pokazie juz nie ma szans na PPV,
Kathy Duva wsciekla na Adamka
 Autor komentarza: lizbona
Data: 23-12-2012 14:04:46 
Zniszczył Adamka. Zniszczyl w nim to co najlepsze. Lennox mial racje. Jeśli adamek będzie chcial cos osiągnąć to tylko zmiana trenera...
Stary Vitali jest jak błyskawica przy obecnym Tomku.

Generalnie ja to widzę tak, ze będzie Pulev, a pózniej to już tylko ciulanie do emerytury ze szpilkami i innymi Zimnochami na halach w Wolce Kosowskiej.
 Autor komentarza: polrex
Data: 23-12-2012 14:05:45 
Adamek powinien sprzadawac PPV na 3 walki w przód..

za jedyne 150-200zl mozna wykupic pakiet na trzy nastepne walki górala,
 Autor komentarza: Vego4
Data: 23-12-2012 14:05:52 
polrex zapomniałeś o Andrzeju Gołocie rzecz jasna.
 Autor komentarza: pepeTRN
Data: 23-12-2012 14:07:50 
Brawo cop jak zwykle Twoja analiza i przewidywania okazały się bardzo "trafne", he he.
 Autor komentarza: Achilles93
Data: 23-12-2012 14:07:56 
Największa porażka Adamka to właśnie Bloodworth.Tomek przy Andrzeju Gim. się rozwijał ,a przy nim to on może o Włodku pomarzyć lub być jego sparing partnerem ;(.Bardzo lubię Adamka i jestem jego fanem ale bądźmy szczerzy Adamkowi plują w twarz,a on mówi że pada
 Autor komentarza: VKliczko
Data: 23-12-2012 14:12:29 
Cop siedzi i płacze jak po walce z Vitem...
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 23-12-2012 14:13:47 
co to jest ten cop ?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 23-12-2012 14:17:15 
Czy jest jakikolwiek sens przytaczać wypowiedzi oszustów.

Co ten Kutas ma powiedzieć???

np. " Ja i Kaśka obawialiśmy się że Adamek może przegrać walkę bo jest gruby i na treningach był chujowy, więc zaproponowaliśmy Adamkowi że załatwimy sprawę z sędziami ale musi odpalić połowę wypłaty! to jakoś dopchamy go do wpierdolu od Władka. Adamek skąpy jest ale wiedział że bez protekcji będzie ciężko bo nawet cycki mu ostatnio rosną z lenistwa, więc chciał nie chciał przystał na to. Sędziowie oczywiście łyknęli kasę bo wiadomo w USA kryzys i święta za pasem...no i przyznaję wyruchaliśmy trochę Cunninghama ale przecież on jest tylko czarnuchem, jeszcze sto parę lat temu zapierdalałby na plantacji bawełny więc i tak powinien być zadowolony."
 Autor komentarza: piotras89
Data: 23-12-2012 14:20:05 
To nie jest prawdziwy trener. Zniszczył nam Adamka. Tomek ważąc tyle co w walce z Arreolą i z taką formą to zniszczyłby Steva max w 8 rundzie. Roger pewnie jest tańszy i dlatego padło na niego. Zresztą czy nie ten sam trener zniszczył nam Gołotę? No nic Tomek pewnie powie, że mu Roger powiedział, że jest coraz lepszym bokserem i koniec tematu.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 23-12-2012 14:22:29 
No cóż mówi jak sie sytuacja układa.
Jak ADamek wygrał z Arreolą własnie po takiej biegnaninie to pisał ,że to wspaniały pokaz technicznego i mądrego boksu. Jak ich teraz rywal ograł w ten sposób to jakies pokrętne wytłumacznia, nie mające żadnego potwierdzenia ,że był skuteczniejszy.
Kompromitacja tego emerytowanego trener
 Autor komentarza: tenarus
Data: 23-12-2012 14:23:43 
Noo skoro ROGER tak mowi to nie ma juz zadnych watpliwosci kto wygral. Niestety Tomek wyglada na zahipnotyzowanego jego slowami.
 Autor komentarza: tenarus
Data: 23-12-2012 14:25:35 
Tomek jak przygotowania do walki? Jestem zdrowy... a Roger mowi... A Ziggy mowi... a Roger twierdzi...
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 23-12-2012 14:27:56 
tak a przed 12 rd mówił do Adamka musisz go znokautować, na pkt nie wygrasz. Bloodworth pierdoli broniąc interesy swojej mafii poprostu, bo prawde doskonale zna. Oszust i tyle dziadu, ciekawe jak kiedyś np. Przewroci sie na oblodzonym chodniku, czy skórce od banana, złamie nogę, i bedzie potrzebował pomocy, a ktos go pozna i powie .. O rodzer pamiętam jak okłamałeś mnie w tv, masz mnie za idiote, tak, to w takim razie idiota nie pomaga, leż tu i cierp.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-12-2012 14:35:40 
nowy serial tvp
Ziggi mówił , że Rodzer powiedział ... he he

Rodzer jest jeszce bardziej oderwany od rzeczywistosci niz Góral , smutne to ale prawdziwe niestety
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 23-12-2012 14:36:12 
Roger Bloodworth- człowiek który w idealny sposób niszczy umiejętności bokserskie Adamka
naprawdę chciał bym zobaczyć TA w konfrontacji z Masternakiem ... wydaje mi się ze TA przegrał by to i nie wykluczał bym nawet przegranej przez KO
wtedy Tomasz zobaczył by jakim był kiedyś zawodnikiem a jakim jest teraz
oraz jaki błąd zrobił spuszczając Gmitruka.... teraz niech spija to co sobie naważył
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 23-12-2012 14:38:56 
najbardziej rozpier+dala nie tekst "cały czas się rozwijam" maaasakra :D
 Autor komentarza: tenarus
Data: 23-12-2012 14:39:23 
Nikt juz chyba nie pamieta slow Tomka, ze boks to szermierka na piesci. Teraz nastapila zmiana i jest BOKS TO ROGER, ROGER TO BOKS.
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 23-12-2012 14:39:39 
*mnie
 Autor komentarza: Canelo
Data: 23-12-2012 14:42:20 
O ile zgadzam się, że Adamek tej walki nie wygrał o tyle nie moge się zgodzic z komentarzami, że Cunn walczył tak jak Adamek z Arrelolą. Pamiętacie jak wyglądała twarz Arreoli po tamtej walce ? Adamek go obijał pełne 12 rund, Chris nie miał wiele do gadania. Cunningham bryluje w statystykach po walce (chociaż nie w mocnych ciosach), ale krzywdy to Adamkowi nie zrobił. Porównanie zupełnie nie trafione. To była najgorsza walka Tomka od walki z Kliczką.
 Autor komentarza: ObiWan
Data: 23-12-2012 14:43:20 
To że Tomek odszedl od Gmitruka to błąd duzy i to widac juz od kilku pojedynków , Roger to nie trener dla Adamka . Zreszta wiadomo kazdy zawodnik bedzie sie 3mał trenera choćby nie wiem co , chwalił go za prace . Widac jednak gołym okiem ze ta praca nie wniosła zupełnie nic do stylu walki Górala , mozna powiedziec że wręcz jego styl fightera przestal istniec..
 Autor komentarza: olopozakontrola
Data: 23-12-2012 14:45:10 
Co się stało z tym Tomkiem :( Roger jest żadnym trenerem, na początku wierzyłem, że coś może z tego będzie ale co walke to tylko gorzej, wczoraj to już był szczyt wszystkiego, tragedia, żenada, regres postępujący, Tomek zmień trenera bo wszyscy Ci dobrze życzymy ale z tym Panem nic nie osiągniesz, prezegrasz z Pulevem przez KO. Jest paru trenerów Mayweather Sr, Roach, Hunter, Berinstain zapłać godziwie i zacznij się rozwijać albo jak nie chcesz płacić aż tyle to wróć do Gmitruka
 Autor komentarza: Achilles93
Data: 23-12-2012 14:52:47 
Gimitruk już ma pod swoimi skrzydłami Mastera i niech tak zostanie lepiej to wyjdzie jednemu i drugiemu i myśle że Master zajdzie jeszcze dalej niż Adamek
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 23-12-2012 14:56:41 
Dakladnie Masternak to taka marka juz teraz na tyle dobrze rokujaca ze Gmitruk nie moze jako zawodowiec dzielic czasu miedzy boksera walczacego w europie i 2giego trenujacego w usa
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 23-12-2012 15:54:45 
Masternak by wypykał Tomusia aż miło. Była by niezła zabawa :)
 Autor komentarza: gemba
Data: 23-12-2012 16:12:03 
to niech ten caly bloodworth juz wstawi tego zadufanego adamka na wladymira i skonczy sie cyrk w wykonaniu adamka .szybko beda adamka zeskrobywac z maty
 Autor komentarza: polrex
Data: 23-12-2012 17:13:15 
Master jest wysoki i ma dlugie rece,
w 2013 zdobedzie mistrza swiata, potem obroni,
w 2014 zawalczy o drugi pas, moze i tez wygra,
w 2015 unifikacja lub jak sie nie uda przejdzie do HW...

w 2016 albo rok wczesniej bedzie w HW, przekonacie sie,
Master boksowalby w stylu Cunninghama , Cunningham wazy rapten dwa kilo wiecej od Mastera i se poradzil z bokserem z Heavy Weight o rankingu nr 4...
wedlóg mnie Adamek jest w pierwszej dziesiatce, 9-10 miejsce,
ale jakby nie bylo to czolówka, a kasa kosmiczna w porównania z cruisr weight

Master jest naturalnym cruiserem, Adamek byl naturalnym wagi sreniej, 80 kilo...

teraz wazy 30 kilo wiecej i udaje HW...

Adamek oprócz braku silnego ciosu, ma za krótnie rece...


dlatego wlasnie Master pod opieka Gmitruka w 2016 przy wadze 98-99 kilo bedzie jak z granitu
.
.
 Autor komentarza: neme
Data: 23-12-2012 17:34:37 
banda frustratów ochłonęła to można coś napisać :)
po pierwsze nie ma mowy o jakimś przekręcie, statystyki mówią same za siebie tylko 40 zadanych celnych ciosów więcej przez Cunna w całej walce natomiast 40 więcej mocniejszych ciosów przez Adamka. to jest ta deklasacja o której niektórzy piszą?! każdy nawet Byrd pisze o wyrównanej walce, sędziowie punktowali wyrównane rundy dla Adamka i koniec. niesmak pozostaje z pomyłką na kartach podczas ogłoszenia wyniku.abstrahując czy raz na 100 lat polskiemu pięściarzowi nie może dopisać szczęście w punktacji??? czy sieroty po gołocie już zapomnieli jak płakali po oszukańczych punktacjach jego walk z Byrdem i Ruizem? A Zegan z Geworgianem, A Michalczewski z nieżyjącym już Gonzalezem??? logiki
druga sprawa to to że Adamek wyglądał marnie, bardzo marnie. bez szybkości pomysłu, agresji, siły ciosu. niestety mimio dużej sympatii zdaje się że u Tomka robi się równia pochyła. pytanie czy wina trenera, rzeczywiście przemęczenie czy niestety już wiek i zbliżający się koniec kariery...
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 23-12-2012 19:55:19 
@neme
Przestań majaczyć.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 23-12-2012 19:56:23 
Ktoś tu napisał, że Adamek robił wiatrak jak Huck.. ok, ale Huck robi ten wiatrak 10 razy szybciej, ma dynamike i kopnięcie.
 Autor komentarza: DavBar1991
Data: 23-12-2012 20:02:17 
Moim zdaniem ta walka pokazała jedno, mianowicie różnicę klas w umiejętnościach trenerskich miedzy Panem Gmitrukiem a Bloodworthem. Ta walka w końcu dała nam jasny obraz.. Ten sam pojedynek. Cunn w świetnej formie, podobno Adamek był w dużo lepszej dyspozycji wczoraj aniżeli 4 lata temu. Roger zabija w Tomku to co najlepsze i ta walka w końcu pokazała jak słabym trenerem jest Bloodworth.
A walka była wałkiem. I mówi to fan Adamka, który oglada jego walki od kołyski.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 23-12-2012 20:04:09 
Autor komentarza: WonderBoy

Data: 23-12-2012 14:13:47


co to jest ten cop ? to taki zaściankowy ,,inteliget''jude.
 Autor komentarza: jarekzimin
Data: 24-12-2012 10:39:55 
Beznadziejny trener, popsuł Adamka kompletnie. Mam tylko nadzieję że ktoś inteligentny wyperswaduje Tomkowi żeby broń Boże nie dążył do walki z Władymirem bo to się na prawdę może skończyć tragicznie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.