RICHARDSON: CZY ADAMEK POKAZAŁ JAKĄKOLWIEK OBRONĘ?

Trener Naazim Richardson komplementował Steve’a Cunninghama (25-5, 12 KO) za jego postawę w walce z Tomaszem Adamkiem (48-2, 29 KO). Amerykanin od początku do końca trzymał się taktyki i nie dopuścił do ringowej wojny, jak to miało miejsce w pierwszym jego pojedynku z „Góralem”. Choć był skuteczniejszy, po dwunastu starciach sędziowie punktowi zwycięzcą wskazali Polaka.

- W pierwszej walce Adamek nie był gotowy na wojnę. Teraz już był i wyszedł do ringu sądząc, że znowu będzie wojna. Czekał na nią i czekał, a że jej nie było, atakował dopiero w ostatnich dziesięciu sekundach – powiedział Richardson.

Zdaniem trenera, zrywy Adamka w końcówkach rund to było zdecydowanie za mało, aby pokonać Cunninghama. Richardson podkreśla, że sędziowie nie powinni punktować samej agresji, tylko efektywną agresję. Dodaje również, że polski pięściarz bardzo słabo zaprezentował się w defensywie - kolejnym bardzo ważnym, punktowanym przez sędziów elemencie.

- W boksie chodzi o to, żeby trafić i nie zostać trafionym. Czy Adamek pokazał jakąkolwiek obronę? Steve nie trafiał tylko wtedy, kiedy sam popełnił błąd i źle ocenił dystans – twierdzi.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 23-12-2012 12:18:31 
W boksie chodzi o to, żeby trafić i nie zostać trafionym. Czy Adamek pokazał jakąkolwiek obronę? Steve nie trafiał tylko wtedy, kiedy sam popełnił błąd i źle ocenił dystans – twierdzi.

dokładnie , momentami Uss przecenił swój zasięg i tylko dlatego nie trafiał
 Autor komentarza: hilar
Data: 23-12-2012 12:19:09 
Vitek pokazał jakim adaśko jest bokserem a Cunn to potwierdził. Może ktoś zorganizuje plebiscyt na najgorszego boksera 2012 roku... mam faworyta!!!
 Autor komentarza: Coperek
Data: 23-12-2012 12:19:17 
"W pierwszej walce Adamek nie był gotowy na wojnę. Teraz już był i wyszedł do ringu sądząc, że znowu będzie wojna. Czekał na nią i czekał, a że jej nie było, atakował dopiero w ostatnich dziesięciu sekundach"

Taka była taktyka i było to taktyka debilna. Dostawać po mordzie całą rundę i rzucić się w ostatnich dziesięciu sekundach na kolesia bijąc go po gardzie.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 23-12-2012 12:22:37 
Richardson pieprzy bzdury ,tylko dlatego z jest czarny,Tomek zaprezentowal wiele pieknych obron twarza
 Autor komentarza: Terrorist
Data: 23-12-2012 12:24:10 
Nie rozumiem jak mozna mowic, ze Cunningham przegral bo uciekal po ringu. xDxDxD Przeciez aktywnie boksowal, i glowa Tomka skakala chwilami jak pilka. To co mial jeszcze zrobic? Zrobic pompki miedzy rundami? Wjazd/Tackl jak Chad Dawson - Hopkins 1? Przeciez Mayweather cle zycie walczy na wstecznym i aktywnie punktuje przeciwnika! Cunningham to zrobil w swoim stylu, obijal systematycznie Adamka. Zyczylem Tomkowi zwyciestwa, ale po polmetku mowilem az naglos "Czas na emeryture Tomasz, bo inaczej Pulew badz (OLABOGA!) Kliczko, cie ciezko znokautuje, szkoda zdrowia i kariery." To masz. Wygral przez walek. Niestety Adamek nigdy nie bedzie obiektywny, nie spojrzy na te walke i nie powie sobie "bylem gorszy, cos tu nie gra, jestem wolny", tylko sobie walnie usprawiedliwienie "a bo uciekal po ringu", i bedzie dalej sie zalewal swoja nietrafiona zupelnie "masą". Nie jestem hejterem, jest mi przykro, ze Tomek nie widzi tego co sie z nim dzieje, to sie odbije na jego zdrowiu jak wydjzie do jakiegos Kliczki.

Cunningham aktywnie, na wstecznym, swietna praca nog, kontrowanie, jakby Mayweatherowi zarzucali uciekanie w taki sposob, mialby rekord kelnera.
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 23-12-2012 12:24:48 
co za pytanie, jasne że pokazał -


Blokowanie ciosów twarzą.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 23-12-2012 12:26:38 
A za co Adamek jest nominowany do nagrody/tytulu boksera roku?
Za to ze walczy w wadze ciezkiej?To chyba troche za malo.
Przeciez on od walki z Vitalijem stacza sie po rowni pochylej.To nawet laik zauwazy.Z walki na walke jest coraz gorszy.
Stracil szybkosc,kondycje.Ciosu nie mial nigdy to nie ma o czym mowic.
Wieku nie da sie oszukac.
Tyson byl wyboksowany w wieku 24lat,a Adamek w wieku 36 jest bokserskim emerytem.I nic juz tego nie zmieni.Pora juz myslec o pozegnalnej walce.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 23-12-2012 12:27:36 
Blokowanie ciosów twarzą to standard w walkach adamka , mnie tez osobiście sie podobało ze Cunn schodził praktycznie idealnie z lini ciosu
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 23-12-2012 12:28:50 
PWncwjssprf - Akurat w tymi mistrzem jest twój idol Mario Łach . że też nie masz wstydu wypisywać takich rzeczy ...
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 23-12-2012 12:29:03 
Terrorist dokładsnie!Tym bardziej w kontekściw walki Adamka z Arreolą!
 Autor komentarza: bengaaal
Data: 23-12-2012 12:29:34 
rzadko dodaje komentarze.

Ale wczorajszy werdykt to kompletna bzdura...!!! ADAMEK PRZEGRAŁ!!! STRACILEM DO NIEGO SZACUNEK. A WOGOLE TO JEST JUZ POWOLI SKONCZONY.

Nie powinien miec szansy walki o Mistrzostwo Świata!!!! ADAMKU JESTES ZA SLABY. WŁADIMIR rozwalił by Cie do 3rundy spokojnie.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 23-12-2012 12:30:06 
Tomasz Adamek (47-3, 29 KO)

Steve Cunningham (26-4, 12 KO)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-12-2012 12:32:41 
Kiedy podano wiadomosc,o walce Adamek-Cunn,bylem zdania ze USS przegra przez TKO
Potem doszly mnie sluchy,ze Richardson przygotuje Cunna do walki...zmienilem zdanie.Bo ten trener to swietny taktyk i motywator.Do tego bardzo dobrze znane slabe strony Toma Quick Hands.Roger nie jest nawet godzien ,zebymu zasznurowac rzemyk u jego sandalow.Rzygi powinien kopnac Bloodwortha,w stara dupe i zatrudnic Richardsona.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-12-2012 12:32:41 
Kiedy podano wiadomosc,o walce Adamek-Cunn,bylem zdania ze USS przegra przez TKO
Potem doszly mnie sluchy,ze Richardson przygotuje Cunna do walki...zmienilem zdanie.Bo ten trener to swietny taktyk i motywator.Do tego bardzo dobrze znane slabe strony Toma Quick Hands.Roger nie jest nawet godzien ,zebymu zasznurowac rzemyk u jego sandalow.Rzygi powinien kopnac Bloodwortha,w stara dupe i zatrudnic Richardsona.
 Autor komentarza: hilar
Data: 23-12-2012 12:33:28 
Musze się do czegoś przyznać. Ze względu na opinie różnych FLACHOWCÓW przed walką postawiłem parę Sztonów na adaśka. Teraz się źle czuje z tą wygraną do tego stopnie iż myślę oddać te niesprawiedliwie wygrane pieniądze na jakiś szczytny cel. Tomaszu Adamku zrób tak samo, oddaj sprawiedliwość oszukanym. Ratuj honor swój i Polaków!!!
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 23-12-2012 12:33:31 
Adamek był powolny, człapał... Przypomnijcie sobie Adamka z Arreoli. Tam była szybkość, świetna praca nóg.. niech przytyje jeszcze z 10 kg...
 Autor komentarza: GaD1
Data: 23-12-2012 12:34:34 
Nigdy na tej stronie nie wypowiadałem sie agresywnie,ale wczorajsza walka mnie bardzo mocno zdenerwowała. Wg mnie Cunn ją wygrał i nie trafia do mnie żadne gadanie,że to Adamek szukał walki.Co mnie to obchodzi?Może sobie szukać,ale każdy jego nieudolny atak był kontrowany lewą w morde i tak przez całą walkę. Ponadto co do samego Tomusia z Gór, tłusty,niewyrzeźbiony, z marną kondycją, bez żadnego planu walki i serca. Żadnych kombinacji tylko lewy i próba bomby prawym, zero agresji, bo jak jakimś cudem mu wszedł cios to się cofał i czekał aż Cunn poprosi o więcej.Poza tym zero dynamiki i pary w łapach. Cunningham go technicznie upokorzył i Adamek powinien przyznać w mediach,że walka mu nie wyszła,a nie p...olić jak zwykle,że jest z Gór,ze jest świetnie przygotowany i że z RODŻIM zawojują świat.Bo póki co to z RODŻIM cofnął się w rozwoju i się spasł. Trener Gmitruk pewnie wczorajszą walkę oglądał z politowaniem i bólem,że jego autorski projekt ktoś tak zeszmacił. Ale to nie tylko wina Bloodwortha ale też skąpego Górala.Na szczęście po tym spektaklu TV może sobie odpuścić i zostanie mu tylko nabijanie w butelkę Polonii w USA.
 Autor komentarza: towarzysz
Data: 23-12-2012 12:35:02 
mozemy sie zalozyc ,ze stringi adamka sa cale w spawach, siedzi teraz, czlenio, i czyta co mowia jego koledzy po fachu, piesciarze, czyta, co o nim mysla, bije kunia zestresowany ,bo juz wie, ze nastepna walke, bedzie cholernie trudno zorganizowac. nikt z oszustami nie zechce pertraktowac na ich warunkach. w swiecie boxu adamek przegral, jest malutkim prowincjonalnym sprzedajnym...
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-12-2012 12:37:54 
Pomijajac Rogera, wagę to Adamek nie był sobą. Mało agresywny, nie było tego czegoś, błysku. Wyglądał na zmeczonego, bez swiezosci. Wedlug mnie w wieku 36 lat 4 walki w 9 miesiecy to stanowczo za duzo.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-12-2012 12:37:54 
Pomijajac Rogera, wagę to Adamek nie był sobą. Mało agresywny, nie było tego czegoś, błysku. Wyglądał na zmeczonego, bez swiezosci. Wedlug mnie w wieku 36 lat 4 walki w 9 miesiecy to stanowczo za duzo.
 Autor komentarza: Zygus332
Data: 23-12-2012 12:47:30 
MrAdam Data: 23-12-2012 12:37:54

Masz całkowitą racje...
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 23-12-2012 12:48:06 
Cunningham ten pojedynek wygrał. Adamek od pojedynku z Kliczką jest wolny i sztywny jak kłoda. Nie prezentuje absolutnie żadnego kunsztu bokserskiego. Jego obrona to nie jest obrona. To jest kompletna żałość. Nie krytykuję Adamka jako sportowca, ponieważ rozumiem że jest to bardzo ciężki zawód, wymaga wiele poświęceń itd. Chodzi mi jednak o to, że na takim poziomie - kiedy widać co się dzieje w ringu, kiedy widać kto w jakiej jest dyspozycji - wszystko może się zmienić. I tym sposobem Adamek stał się ociężałym starcem wagi ciężkiej. Ma 36 lat, to nie jest młodość. Można w tym wieku jednak pokazać swoje umiejętności i nie być przegranym - pokazał to chociażby Cunningham. Kwestia jest taka by nie rezygnować z niczego co przynosiło sukces na rzecz czegoś co jest niesprawdzone. Postanowiono na siłę kosztem szybkości. Efekt jest taki, że nie ma ani szybkości (zdecydowanie szybsi od Adamka byli zarówno Cunningham, jak i wcześniej Eddie Chambers), ani siły ciosu (nie potrafił znokautować ani Aguilery, ani Chambersa, Ani Cunninghama, ani Walkera - sędzia przedwcześnie przerwał walkę, poza tym to była kwestia kombinacji ciosów, a nie żadnej siły - a zresztą w tamtej walce Travis Walker wciąż wyprowadzał ciosy, ale z drugiej strony też pytanie co to za klasa przeciwnika ten Walker? do ogrania przez dużo słabszych i mających mniejsze aspiracje). Koniec końców, Adamek pozostał bez atutów w wadze ciężkiej. Brak agresji, brak szybkości, brak siły, brak umiejętności defensywnych - to wszystko sprawia że Adamek prezentuje się bardzo słabo. Oczywiście wina spada na jego trenera, bo to on jego przygotowywał do ostatnich kilku walk. Tak jak jestem przeciwnikiem krytykowania trenerów za jeden słabszy występ ich podopiecznego, bo przecież to nie oni walczą - tak u Adamka widać wyraźny regres formy od kilku pojedynków, przede wszystkim od tej walki z Kliczko. Adamek powinien zrzucić kilka kilogramów, szukać szybkości, szukać agresji, bo to są jego jedyne atuty i wieku 36 lat innych, nowych, już nie znajdzie. Jednakże - skoro już raz szybkość utracił, to pytanie: czy będzie w stanie ją choćby częściowo odzyskać? Jeżeli nie - tylko koniec kariery. Ewentualnie rozwiązanie bardziej uczciwe wobec "USS": pojedynek numer 3. Jedną walkę wygrał Adamek, drugą walkę wygrał Cunningham (bez względu na to co powiedzieli sędziowie, argument podobny jak przy walce Pacquiao-Marquez IV) i zobaczmy kto jest lepszy. Jeżeli natomiast będzie to co jest do tej pory, wówczas Kubrat Pulev znokautuje naszego "Górala". Bułgar z pewnością bije mocniej od Cunninghama, ma wysokie umiejętności i fizycznie nie jest tak wyeksploatowany jak Adamek.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-12-2012 12:48:55 
andrewsky
moim zdaniem jest już niestety za późno żeby odbudowac forme Górala choć masz racje ze próbować trzeba bo nikt nie mozę już tego bardziej spierdolić jak Rodzer , no chyba ze wezną Teddy Atlasa ...
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 23-12-2012 12:49:39 
andrewsky
"Rzygi powinien kopnac Bloodwortha,w stara dupe i zatrudnic Richardsona."

Zaden trener nic w tym przypadku nie zdziala.
Adamek ma 36l,trenuje boks od 12roku zycia,czyli jakies 24lata(i caly czas sie uczy,haha).
Co tu jeszcze mozna poprawic?Nie mozna zmienic starego wyboksowanego boksera w mlodego.Nie kazdy jest Hopkinsem czy Foremanem.
Pora spojrzec prawdzie w oczy i pogodzic sie z faktem ze jego 5minut juz dawno minelo.
Podsumujmy jego ostatnie walki:
-z Agilera branzlowal sie 12 rund i nic nie pokazal.
-z jednorekim Chambersem dali mu wygrana,chociaz bylo blisko remisu.
-z Walkerem pokazal serce i to ze nawet kelner jest w stanie toczyc z nim wyrownana walke i moze go nawet znokautowac.
-z Cunninghamem 92kg przegral,ale zrobili walek.

To o czym mowimy?Nie mozna w nieskonczonosc bredzic ze jest sie bokserem czolowki wagi ciezkiej,skoro kazdy widzi ze jest inaczej.
Mam nadzieje ze nie dojdzie do walki z Wladymirem,bo bedzie to tylko wyjscie po wyplate.Chyba nikt juz nie wierzy w to ze Tomasz moze jeszcze cos osiagnac w tym sporcie.W HW zawsze byl tylko sredniakiem,a jego wczorajsza walka pokazala ze juz nawet do sredniakow nie mozna go zaliczyc.
Proponuje walczyc ze zwyciesca Saleta v Golota.
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 23-12-2012 12:50:01 
To była 4 walka Adamka w roku jak na moje był remis do tego jest past prime może przestaniecie na niego najeżdżać ?
 Autor komentarza: maksymst
Data: 23-12-2012 12:50:17 
Jesteście B....y bo co byście pisali jak by to CUN wygrał w taki sposób. Żeby zabrać jakikolwiek pas Zawodnikowi trzeba z nim wygrać i to dobitnie a nie uciekać przez całą walkę. lewym prostym nie idzie się po tytuł HW K...a. Tomek nie pokazał mega klasy ale tak to jest czasami Najlepsi zawodnicy na świecie w różnych wagach mają lepsze i gorsze dni.Tomek walki na pewno nie przegrał
 Autor komentarza: pavlo
Data: 23-12-2012 12:52:36 
hehe, widzieliście to

http://sport.dziennik.pl/boks/artykuly/414525,artur-szpilka-zblaznil-sie-na-facebooku-wideo.html
 Autor komentarza: Hayemaker88
Data: 23-12-2012 12:53:17 
Przereklamowany Adamek przegrywa z pastprime Cunninghamem hahahahahahha Chce walki Haye vs Adamek bedzie to ostatnia walka Tomka w zyciu:)
 Autor komentarza: Terrorist
Data: 23-12-2012 12:54:34 
@maksymst
" Żeby zabrać jakikolwiek pas Zawodnikowi trzeba z nim wygrać i to dobitnie a nie uciekać. lewym prostym nie idzie się po tytuł HW K...a."

Dokładnie! To samo mowię wszystkim, to samo mowil Sylvester Stallone, "Rocky" O Mayweahterze, nawet napisał swoją wersję jego rekordu bokserskiego:

Floyd Mayweather Jr (26-17, 26 KO)

Pozdrawiam.
 Autor komentarza: Izolnier
Data: 23-12-2012 12:58:37 
Po walce z Walkerem twierdziłem, że Adamek jest PAST PRIME, a ta walka potwierdziła to w 100%. Dziadek Roger omamił Adamka, Tomek nie potrafi już nawet racjonalnie myśleć. Jedyna nadzieja to wywalić Rogera...
 Autor komentarza: MarekTri
Data: 23-12-2012 12:59:53 
Maksymst@

Tomek w tej walce nic nie pokazał...
Zawsze kibicowałem Tomkowi ale trzeba być obiektywnym, walkę przegrał. W ani jednym elemencie bokserskiego kunsztu nie był lepszy od Cunna.
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 23-12-2012 13:02:35 
UWAŻAM RÓWNIEŻ,ŻE CUNN WALKĘ WYGRAŁ.

ALE MÓWIENIE,ZE TOMEK KONDYCYJNIE WYSIADŁ TO JAKA BZDURA.
 Autor komentarza: unlocer
Data: 23-12-2012 13:05:54 
Ciekawe co powie Rodżżer.Pewnie że Tomasz juz prawie jest gotów do walki o miszcza, że juz go prawie udoskonalił.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 23-12-2012 13:15:23 
Pan redaktor podczas transmisji zmieniał sowje zdanie kikarotnie. Najpeirw po poczatkowych 2 rd ,mowił ,ze patrzy mocno przez rózówe okulary bo walczy rodak Adamek. Potem w połowie walki około rd 6-7 juz nie byl taki pewny i wrózył ze to remisowa walka.
W rd 10-11 był przekonany ,ze USS prowadzi na pkt i ma taka przewage,ze Adamkowi zostaje tylko nokaut. Gdy po 12 rd ogłoszon zwycięstwo Adamka sam wiedział,ze to spory prezent od sędziów, do tego ten gość z długopisem w ringu zmieniający coś po ogłoszeniu, katastrofa.

Jestem przekonany,że Pindera oceniajacy walke bez udziału Adamka, punktował by bez problemy wygrana USS kilkoma rd.

Promotorzy,Duva i Ziggy wyrządzają Adamkowi ogromną krzywde, bo jeżeli zostanie dopuszczony do Władimira to może stracić zdrowie!!
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-12-2012 13:16:01 
milan1899
PanJanekTygrys

Tu nie chodzi,zeby Riczardson uczyl Adamka boksu.Wprost przeciwnie,zeby pomogl mu wrocic,do tego co umie najlepiej i zeby potrafil ustawic go taktycznie.Waga Gorala to tez problem.Z wiekiem traci sie szybkosc,dlatego Adamek zamiast budowac mase powinien zejsc w dol.95-96kg to max.Wiecej mu nie potrzeba.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 23-12-2012 13:18:20 
Do tego można dojść do wniosku Adamek jest skonczony, po co mu te ponad 101 kg?
Co on osiagnie, słaby na nogach wolny, źle wygladał. Nie wspominam już o trenerze ,taktyce itp. bo to porażaka na całego.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-12-2012 13:30:46 
andrewsky
tylko czy powrót do wagi 95 kg i starego stylu jest jeszcze mozliwy ,
styl to mozna zmieniac u 25 letniego Khana a nie u zawodniak z ciężkiej zbliżającego się do 40-stki
 Autor komentarza: fop
Data: 23-12-2012 13:31:29 
Tomek nie jest już inteligentnym pięściarzem.

Tomek posiada/ł świetny instynkt do walki, ale to już chyba przeszłość.

Walker obudził Adamka potężnym prawym, Cunn nie był w stanie tego zrobić, Adamek wiedział, że przegrywa ale wcale nie dał z siebie 100%.

Roger pojęcia nie ma o taktyce, właściwie w żadnej walce Tomka tego nie widziałem.

Ze Stevem Tomek powinien walczyć agresywnie, w półdystansie, mocno obijać korpus, szczególnie miejsce pod lewą ręką.

Po dwóch czy trzech rundach napieprzania, nawet niekoniecznie miejsc pod lewą ręką ale nawet nią samą, Adamek wyłączyłby najgroźniejszą broń przeciwnika.

Ja osobiście poszedłbym mocno do przodu od początku, nastawiając się na bicie dołów, zawsze bym w coś trafiał, albo bok, albo żebra, albo ręce, albo splot słoneczny, cokolwiek. W ogóle nie celowałbym w głowę.

Tomek zresztą celował za wysoko, powinien bić prawą niżej.

Cunn na środku ringu po prostu przed prawym uciekał nogami, przy linach obniżał pozycję i to była szansa.

Pindera mówił o niby to przygotowywanej przez Rogera kombinacji: bezpośredni prawy i lewy sierpowy.

Jakim trzeba być kretynem a nie trenerem, by nie wiedzieć, że najpierw trzeba być szybszym od przeciwnika by bić takie składanki. Cunn przez praktycznie całą walkę na wstecznym, z wysoko uniesioną prawą ręką, bezapelacyjnie zabezpieczył się przed lewym sierpem. To było oczywiste, że tak będzie.

Już przed walką widziałem, że jak Tomek nie będzie bił po dołach i nie będzie blisko, to w dystansie zostanie wypunktowany i tak się stało.

Na początku walki dało się dostrzec podwójny lewy prosty Tomka, niestety niewiele z niego dochodziło celu i jak widać pojęcie Rogera o taktyce jest wybitne.

W życiu bym tego nie zalecał robić z szybszym i mającym większy zasięg cwaniakiem, chyba, że gdzieś w pobliżu lin, ale kazałbym kończyć prawym prostym na dół i lewym sierpem na łokcie, nie na głowę.

Pewnie Adamek odkryłby się przy waleniu dołów, ale tak czy siak swoje przyjął, mógłby chociaż dać coś od siebie, w końcowych rundach miałoby swój oddźwięk.

Taktycznie Tomek coraz słabszy, bardziej zachowawczy, strachliwy (nie przeciwnika, tylko o swoją karierę).

Fizycznie też jest źle. Nikt mi nie powie, że ciężko trenujący i biegający sportowiec ma podobny obwód w pasie jak w barkach.

Widać duże otłuszczenie, lekko zwisająca klatka piersiowa, co było widać na zdjęciach gdzie Tomek stoi lekko bokiem.

NIECH TOMEK ZATRUDNI TEGO GOŚCIA KTÓRY PODPAKOWAŁ MARQUEZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: polrex
Data: 23-12-2012 13:34:36 
Adamek powinien zmienic trenera! podkupic Richardsona, ale Adamek liczy kazdego dolara i woli podstarzalego Bloodwortha,

Adamek jest juz nie tylko w stagnacji ale jest na równi pochylej w dól, jest coraz gorzej,

nowy trener bylby w stanie na nowo obudzic Adamka,

jaki on smieszny, mówi ze ciosy Cunninghama nic go nie bolaly, nic nie czul, hehe, tylko ze teraz wlasnie ogladam powtórke i widac jak Adamek w kazdej rundzie dostaje 2-3-4 ciosy po których pod Adamkiem uginaja sie kolana lub wpada w panike, przestaje atakowac,


Adamek zupelnie stracil swoja twarda szczeke, to mnie najbardziej zaskoczylo, chyba ten Kliczko bardzo naruszyl jego mózg,
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-12-2012 13:38:35 
milan1899
Nie wiem czy jest mozliwy powrot Adamka,do nizszej wagi i europejskiego stylu boksowania
Ale bez tego,w moim odczuciu przegra z Pulevem
 Autor komentarza: polrex
Data: 23-12-2012 13:41:35 
fop//

"Fizycznie też jest źle. Nikt mi nie powie, że ciężko trenujący i biegający sportowiec ma podobny obwód w pasie jak w barkach."

hehe, zgadza sie, Adamek nadawalby sie do noszenia 50 kilowych worków z ziemniakami, w tym bylby lepszy od Cunninghama

Adamek ma braki tlenowe... on ledwo zyje,

bardzo bojazliwy Adamek, niby chce wojny, przygotowywal sie na wojne, ale przy paru wymianach nie zadaje ostatniego ciosu, boi sie Cunninghama,

Cunningham jak profesor, trafia gdzie chce i kiedy chce,
Adamek przypomina wyboksowanego i spasionego Golote
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-12-2012 14:01:34 
andrewsky
moim zdaniem powrót do wagi 95-96 kg jest możliwy
styl natomiast rozjechał sie tak bardzo z tym co było u Gmitruka że drastyczna zmiana nawyków po raz drugi w tak krótkim czasie moim zdaniem udać się nie może

zreszta Nasze rozważania są pozbawione sensu bo Góral twierdzi ze Rodzer robiz Niego coraz lepszego boksera a wczoraj to zrobił sobie sparing a nie walkę
 Autor komentarza: tomi500
Data: 23-12-2012 14:05:28 
teraz rozjedzie go Pulew,a puzniej Szpilka i emerytura.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 23-12-2012 14:19:30 
Adamek stracił dynamikę i tu jest problem, był to tego fatalny na nogach widać że waga mu nie służy, no sorry 102 kg to nie dla niego
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 23-12-2012 14:20:39 
Pamiętam Puleva z Vidozem, po tej walce myślałem że Bułgar nic nie zrobi na zawodostwie, ale jego ostatnie występy to niewiarygodny postep
 Autor komentarza: CONAN79
Data: 23-12-2012 15:09:13 
A kiedy Adamek miał dobra obrone?.On blokuje wszystko gębą.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.