CUNNINGHAM: TO NIEWIARYGODNE

Steve Cunningham (25-5, 12 KO) nie może uwierzyć, że sędziowie punktowi widzieli jego porażkę w sobotnim starciu z Tomaszem Adamkiem (48-2, 29 KO). Tak jak część obserwatorów, „USS” twierdzi, że tego typu werdykty powodują spadek zainteresowania boksem i są przyczyną braku transmisji z pięściarskich gal w ogólnodostępnych w Stanach Zjednoczonych stacjach telewizyjnych.

- Nie rozumiem tego, powinienem wygrać. To niewiarygodne, trzeba coś zrobić z takimi sytuacjami. Cały świat widział, co się stało. Dlatego właśnie boksu nie ma w ogólnodostępnej telewizji – bo dzieją się takie rzeczy, zwycięstwą są przyznawane niewłaściwym zawodnikom – powiedział Amerykanin.

Cunningham przez cały pojedynek świetnie operował lewym prostym, bez trudu przedzierając się przez obronę "Górala". Polak stawiał na silniejsze ciosy, ale pięściarz z Filadelfii zapewnia, że żaden z nich nie zrobił na nim wielkiego wrażenia.

- Wyglądałem na zranionego? Kilka razy mocno mnie trafił, w końcu to walka na mistrzowskim poziomie. Ale nie zranił mnie, dobrze się broniłem – mówi.

Amerykanin doznał w Bethlehem piątej porażki w karierze, w tym trzeciej niejednogłośną decyzją sędziów. 36-letni zawodnik podkreśla, że nie jest gwiazdą boksu i przegrana, nawet w kontrowersyjnych okolicznościach, może go wiele kosztować.

- Nie jestem Bernardem Hopkinsem, który może przegrać z Jermainem Taylorem, a potem walczyć za milion dolarów z Tarverem. Tutaj nie było wielkich pieniędzy, to była tylko szansa. Kolejna walka może znowu będzie szansą, nie wiem. Muszę zadbać o rodzinę. Zrobiłem swoje, wygrałem walkę – twierdzi.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Repcak
Data: 23-12-2012 11:50:03 
Z drugiej strony patrząc dawno tak głośno o Tomku nie było ! ;D
 Autor komentarza: Matys90
Data: 23-12-2012 11:50:13 
Kurde, to naprawdę przykre.

http://www.boxingscene.com/video-cunningham-breaks-down-locker-room--60758
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 23-12-2012 11:50:38 
czarny, ale mi go szkoda.
 Autor komentarza: atmel
Data: 23-12-2012 11:53:40 
Steve , prawdopodobnie nie widziałeś co zrobił Thompson po walce z Pudzianowskim , po ogłoszeniu werdyktu zabrał mikrofon i ostro skrytykował wynik starcia .
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-12-2012 11:54:33 
Współczuje Stevowi z całego serca. Stało się najgorsze co mogło się stać. Zadziwił Świat, utarł nosa wszystkim, wygrał walkę a go zwałowali...
Pan Pindera pod Adamka zmienny jak chorągiewka to samo reszta.
IBF powinno Cunna umieścić na miejscu Tomka i tyle.
Do Copa/
Twój argument to to że BJFlores punktował remis...
I co z tego ja się pytam. Sam pisałeś że dostał opierdziel po walce z Chambersem za stronniczość więc teraz żeby zachować posadę gada "bardzo dyplomatycznie" pod Adamka. Bardzo łatwo twój argument a raczej ich brak obalić.
Niestety nie umiałem wczoraj przekonać brata że warto oglądać boks, bo to co się wydarzyło nigdy nie powinno mieć miejsca.
Dodam tylko że mam nadzieję na ostrą reakcję na ten kwas.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-12-2012 11:55:34 
Stevowi chyba nikt,przed walka nie powiedzial,ze jej nie wygra...
 Autor komentarza: Fantom1
Data: 23-12-2012 11:58:10 
Cunn wygrał tą walkę i każdy to wie. Adamek ze swoją ekipą przebili przekręty Sauerlanda.
 Autor komentarza: rumburak
Data: 23-12-2012 11:58:33 
Adamek powinien przytyć jeszcze ze 3,4kg widać że ta waga mu nie służy...:)
 Autor komentarza: voutan
Data: 23-12-2012 11:59:32 
Mi go w ogóle nie szkoda. Gość wiecznie narzeka, jak po pierwszej walce z Adamkiem kiedy 3 razy lizał dechy, czy z Hernandezem kiedy tak naprawdę powinien w pierwszej walce przegrać przez KO. Domaga się rewanżów i sprawiedliwości, ale jakoś sam Rossowi nie dał drugiej szansy, a co gorsze sam cieszył się z wygranej. Teraz co prawda ma prawo czuć się skrzywdzony, ale zachowuje się jakby to była grabież stulecia i walka do jednej mordy.
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 23-12-2012 12:00:20 
musze przyznac ze wczoraj mi byloprzykro,po tych kilku latach ogladanie walk Adamka,wstawania o 3 w nocy,wczoraj pierwszy raz dalo siegolym okiem zobaczyc ze to juz nie ten sam zawodnik i to jest przykre.Tomasz wczorajnie mial zadnej pracy nog,powoli sie poruszal jak Madallone w walce z nim:/,noi tez podobnie wygladal.Czy jego trenerowi wydaje sie ze jak bedzie wazyl 110-120-130kg to bedzie jeszcze lepszym ciezkim????To jest jakas kpina,on moze wazyc maxymalnie 97-98kg,kazdy kg wiecej dziala na niekozysc,przecierz ten gosc kiedys wazyl 80kg!!!Po co mowia o tej szybkosci wkolko jak tej szybkosci juz nie ma??Ciosy nie dochadza celu,zero pracy nog i brzuch.Cunningham-swietne przygotowanie kondycyjne i taktyczne,wiedzial co ma robic i zrobil to,moja punktacja 8-4 dla Steva,no i zgadzam sie z wiekszoscia,USS zostal oszukany;/
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-12-2012 12:00:36 
Lubie Pindere ale!
Pisałem że od dłuszego czasu robi się zbyt dyplomatyczny!

BlackDog
Masz racje i Sosnowski też dał ciała w opini!
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 23-12-2012 12:00:52 
bardzo szkoda mi Cunna , widać ze bardzo przyłożył sie do tej walki a poza tym to super gość , walke wygrał według mnie (7 rund) zresztą Pindera sam nie wierzył w wygrana Adamka nawet mowił : niestety raczej wygra Cunningham , pomijajac juz zupełnie jego stronniczość w komentowaniu na przestrzeni całej walki , Adamek tez zadowolony jak dziecko które dostało lizaka po ogłoszeniu remisu , żona adamka po walce przygnębiona z opuszczona głową , nagle uradowana ... nikt sie nie spodziewał takiego werdyktu , 116-112 dla adamka to rozbój w biały dzien i smiech na sali
 Autor komentarza: milosz762
Data: 23-12-2012 12:02:22 
Lubie Cunna może wygrał tą walke ale jedną rundą .
nie zdominował jakoś Adamka


walka bliska remisu też obrywał cunigham pare razy od Adamka.

ma możliwośc stoczyc kilka ciekawych walk w cieżkiej neich z Jennigsme zawalczy albo z Banksem ewentulanie z chazsem Whiterpsonem .


Autor komentarza: Fantom1
Data: 23-12-2012 11:58:10

co się tak napinasz jakie asderlansy żal cie ściska że rodak robi kariere w Usa a ty nic nieosiągnołeś.
 Autor komentarza: grzemill
Data: 23-12-2012 12:03:08 
Gówno wygrałeś nie walkę, co najwyżej zremisowałeś histeryku. A jak musisz zadbać o rodzinę to idź do roboty.
Walka remisowa, a że może był mikro kancik? No cóż, rachunek kantów i tak jest nadal na naszą niekorzyść. I co by dalej było, gdyby wygrał Cunn'n, co on z tą wagą by robił w tej kategorii, z kim by walczył. Z punktu widzenia kibica też się dobrze stało, bo albo następna walka Cunn'a zakończyłaby się KO na nim, albo jakąś nudną i męczącą szarpaniną o niejasnym wyniku.
Adamka nie gloryfikuje, bo się po raz trzeci prześlizgnął (może dużo zdrowasiek odmawia), ale jak mówi przysłowie - do trzech razy sztuka.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-12-2012 12:03:35 
Qwerty123
to rozbój w biały dzien i smiech na sali

Dokładnie!
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 23-12-2012 12:04:04 
http://www.boxingscene.com/video-adamek-vs-cunningham-ii-post-fight-presser--60761
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 23-12-2012 12:06:04 
grzemill

o czym Ty mówisz ? według Ciebie walke powienien wygrac zawsze ten który przynosi wieksze zyski i wwalki teoretycznie moga byc ciekawsze i wnoszące wiecej do boksu ?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-12-2012 12:06:04 
milosz762
Preciesz nie było tu żadnej dominacji no ale przed pojedynkiem wielu twierdziło że Adamek będzie dominował he he niezłe żarty!
 Autor komentarza: grzemill
Data: 23-12-2012 12:08:29 
Faraon
Lubie Pindere ale!
Pisałem że od dłuszego czasu robi się zbyt dyplomatyczny!

Pindera zawsze był dyplomatą i "podgrzewał" atmosferę przed pojedynkami o oczywistej do przewidzenia historii. Wiem, że po to go zapraszają żeby grzał atmosferę przed widowiskiem i w trakcie, chodzi przecież o oglądalność, ale pan Janusz chyba zbyt mocno bierze to do siebie.
 Autor komentarza: grzemill
Data: 23-12-2012 12:09:39 
Qwerty123
Oczywiście, że nie. Pożytek dla kibica rozważałem tylko na marginesie.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 23-12-2012 12:10:02 
milosz762"co się tak napinasz jakie asderlansy żal cie ściska że rodak robi kariere w Usa a ty nic nieosiągnołeś."-Widzisz faktycznie ściska żal gdy się widzi jak ktoś robi "karierę" w taki sposób niezależnie czy to rodak czy nie!
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 23-12-2012 12:10:06 
szkoda Steva zostal zgwalcony przez werdykt ,ale kibice byli po stronie Adamka i zaplacili PPV i zaplaca za nastepna walke ,wiec z Tomkiem kazdemu zawodnikowi bez kibicow bedzie ciezko wygrac na punkty.

Mielismy Cud w Betlejm ,Adamek wygral i musiala byc ingrncja boska ,a Bog byl po stronie Tomka
 Autor komentarza: atmel
Data: 23-12-2012 12:10:17 
Jeden plusik :) Adamek zrobił Mi osobiście prezent na Swięta - Skompromitował sie .
 Autor komentarza: hapy
Data: 23-12-2012 12:11:48 
Mnie od Adamka odrzuciła "oszczędność" pieniędzy, chłopak był niezłym bokserem, miał serducho do walki, gdy był przygotowywany przez Shieldsa, czy też przez Gmitruka to naprawde fajnie walczył. Trzeba było jednak postawić na oszczędność i wybrać opcję najtańsza, został wybrany pseudo trener, który z Adamka robi wielką kłodę.
Z Arreolą był jak błyskawica.
Za to co zrobili Adamkowi powinni Rogerowi dać zakaz wykonywania zawodu. Ale Adamkowi chyba chodzi tylko o kasę.
 Autor komentarza: Tokio
Data: 23-12-2012 12:11:56 
naprawdę się dziwie, że ludzie widzieli remis, który jest mega wałkiem, wygrana Adamka to juz podbiega pod Pacman vs Bradley
że niby jesteśmy hejterami, przecież wczoraj Tomasz zaprezentował się fatalnie, czego on szuka z Pulevem
do walki z Szpilką dojdzie szybciej niż każdy myślał
wygrała wczoraj duva bo nia USS nie zarobi tyle ile na Adamku
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 23-12-2012 12:12:00 
dominacji moze nie było ale wiecej pokazał USS i to on bardziej zasłużył na zwycięstwo , ciosy mocne nie maja akurat w tej walce odzwierciedlenia , tu każda ocierka Adamka była liczona jako cios mocny , Tomek był bezradny i nic tego nie zmieni , według mnie momentami w większych tarapatach był Adamek , co z tego ze człapał z ciosami za cunnem skoro ten kontrolował co sie działo i za kazdym razem kontrowal mocnym prawym bądź szybkim lewym prostym , nie mozna tez zaprzeczyc ze ze 2 razy ugieły sie nogi adamka , kazdy kto tego nie widział jest najzyczajniej w świece slepy
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-12-2012 12:12:07 
nie wiem co jest z tym Cunnem nie tak , najpierw kręcłił nim jak marionetka Sauerland teraz robi to Duva
z Adamka nic nie zostało ,
wstyd dla Polski ze przed świętami robią taki wałek na oczach całego świata

z drugiej storny Duva nie ma łątwo , kogo Ona ma mu dac do walki zeby to dobrze wyglądało , o mało nie znokautował Go przecietny Walker , tera zopykał an punkty waciany cruiser Cunn , w szerokeij czołowce nei ma juz slabszych bokserów ,
a jeszce wczoraj było oburzenia jak napisałem ze dla mnei Góral to druga dziesiataka HW z tendencja spadkowa
gdzie sa ci eksperci ktorzy pisali ze to nr 3-4 HW ?
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 23-12-2012 12:13:53 
dla pindery czarne było czarne jeszcze do ogłoszenia remisu-mówił o wygranej cunna, jak buffer sie poprawił nagle zaczął pierdolić że to białe jest czarne, Adamek był lepszy, jak mu wierzyc, to fachowiec z dupy za to ma "mute" jak tylko go uslysze. Pozdrawiam pana Janusza i spokojnych swiat
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 23-12-2012 12:16:03 
Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 23-12-2012 12:13:53
dla pindery czarne było czarne jeszcze do ogłoszenia remisu-mówił o wygranej cunna, jak buffer sie poprawił nagle zaczął pierdolić że to białe jest czarne, Adamek był lepszy, jak mu wierzyc, to fachowiec z dupy za to ma "mute" jak tylko go uslysze. Pozdrawiam pana Janusza i spokojnych swiat
pieknie tu ująłeś , chyba sam bym tego lepiej nie zrobił
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-12-2012 12:17:07 
grzemill
Masz racje i niektórym użytkownikom bym radził obudzić się ze snu KALI.
Dalej pana Janusza cenie jako eksperta ale powoli podchodze do niego z dystansem!

Nie istotne czy to polak,czarnoskóry czy kosmita ale wałek to wałek!
Poprostu jestem niezadowolony ze tego wczrajszego sędziowania!
Sam Adamek miał wątpliwości a po walce opowiada głupoty i to jest właśnie w większości decydujący moment co go się hejtuje ale w tym przypadku hejterzy mają racje!

Prosze mi nie pisać że to ma cokolwiek wspulnego z patriotyzmem bo większośc z definicji tego słowa nie wie co to jest?

Kocham polske ale nie jestem patryjotom!
POZDRAWIAM!
 Autor komentarza: token
Data: 23-12-2012 12:22:38 
milan1899

jaka druga dziesiątka ekspercie?!
Adamek dał słabą walkę i dlatego wypada z top 5
 Autor komentarza: token
Data: 23-12-2012 12:23:41 
milan1899

uważasz, że z walkerem dał słabą walkę, powstał z kolan i dał KO
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 23-12-2012 12:25:29 
Pindera pewnie ma jakiś wpływ na boks w ORANGE SPORT. To było normalne, że chciał dać dobry komentarz, żeby walka się "bardziej" podobała. Być może chciał załagodzić tym poziom walki, bo może Orange sport już się nie da przekonać Pinderze, i nie puści walki, którą on poleca. Proste.

W wywiadzie po walce z Tomkiem było widać zniesmaczenie na twarzy Pindery- w głębi wiedział, że to była słaba walka Adamka.
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 23-12-2012 12:26:02 
oj ludziska TA z Chambersem wygrał ...natomiast zaskoczeniem było to ze Chambers Adamka trafiał i walka była wyrównana to wszystko bądźcie obiektywni
USS wczoraj wygrał i kompletnie nie ma co się dziwić Cunnowi ze płacze bo była to dla niego szansa która bez dwóch zdań wykorzystał natomiast Pozycja Adamka i jego nazwisko nie pozwoliło USS na wygraną ... Boks to pieniądze ... na TA najzwyczajniej w świecie więcej zarobią i dla tego ogłosili go jako zwycięzce
Bardzo martwi mnie to ze TA kompletnie nie widzi swojego regresu i kompletnie nie jest samokrytyczny ...wczoraj mógł by powiedzieć .... "sędziowie ogłosili mnie zwycięzca ale się nim nie czuje ,gratuluje Cunnowi walki... werdykt mógł być dla niego" to już inaczej by brzmiało niż to co później bredził- jeśli TA nie zmieni sztabu to Rogger kompletnie go zniszczy jako boksera .... Adamek wczoraj wygrał nazwiskiem a nie umiejętnościami i lepiej aby zdał sobie z tego sprawę .... wczoraj poległ
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 23-12-2012 12:26:50 
Ja straciłem sporo szacunku dla Pindery kiedyś wydawał się rzeczowy i w miarę obiektywny myślę jednak ,że teraz komentując walki Górala jest nieformalnie zobowiązany do przedstawiania sytuacji ringowej w sposób korzystny dla chlebodawcy...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-12-2012 12:30:53 
Autor komentarza: token
Data: 23-12-2012 12:22:38
milan1899

jaka druga dziesiątka ekspercie?!
Adamek dał słabą walkę i dlatego wypada z top 5

Autor komentarza: token
Data: 23-12-2012 12:23:41
milan1899

uważasz, że z walkerem dał słabą walkę, powstał z kolan i dał KO


zawodnika pokroju Walkera powinnien wypykac bez żadnych problemów a On łapie dechy jak jakiś amator,
Cunn jeszcze nie dawno został zdemolowany przez cruisera Hernandeza , w walce do której przygotował sie nie mniej jak do tej wczorajszej z Adamkiem , bo miał przekonanie ze w pierwszej Go oszukali

reasumujac meczarnie z Walkerem i delikatna pomoc sędziego w zakonczeniu walki plus wyraźna porażka na pkt z cruiserem past prime Cunnem dają mi podstawy do twierdzenia że Adamek to koncówka drugiej dziesiatki HW

Adamek starcił szybkosc a bez szybkosci jego styl traci 50 % wartosci
 Autor komentarza: MilfHunter
Data: 23-12-2012 12:33:29 
@milan1899 "reasumujac meczarnie z Walkerem"

co za bzdury..
widze kolejny pajac na którego posty nie ma co zwracac uwagi
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 23-12-2012 12:35:20 
milan1899- nie jesteś obiektywny
twoje posty są zdecydowanie ukierunkowane niechęcią do TA
 Autor komentarza: kociol19
Data: 23-12-2012 12:38:26 
jedyny plus to że będzie głośno o tej walce kto wie czy z marketingowego punktu dla cuna to nie będzie nawet lepiej
 Autor komentarza: reksio
Data: 23-12-2012 12:38:38 
Adamek to przegrał to raz, walczyl bez zadnej ikry to dwa, tekst Pindery przed pgloszeniem werdyktu ze szkoda ze to nie Prudential bo tam bylyby wieksze szanse na wałek- bezcenny)
Goral zero ruchu i agresji, jakies zrywy w ostanie 10 sekund z ktorymi i tak Cunn potem juz sobie radzil to za malo na wygranie.
....i najwazbiejsze-to nie jest juz styl ktory porywa, przeciwnie-wieje nudą z gór, a szkoda bo do tej pory to byl fajny region......
 Autor komentarza: milan1899
Data: 23-12-2012 12:43:00 
Autor komentarza: MilfHunter
Data: 23-12-2012 12:33:29
@milan1899 "reasumujac meczarnie z Walkerem"

co za bzdury..
widze kolejny pajac na którego posty nie ma co zwracac uwagi

propnuje obejrzeć walke z Walkerem , tak do czasu nokdaunu a potem przedwczesnego TKO to była meczarnia , Walker na pkt prowadził do tego momentu
pisząc do mnie " pajac " sam sobie wystawiasz wizytówkę ale wiem zę fanom Adamk może byc dzisiaj barzo ciężko bo wszyscy im dookoła traią o wałku

Jorn
jestem nieobiektywny i sie z tym nieryje , ale mój nieobiketwyizm nie odbiera mi racjonalnego myślenia , Cunn wygrał wczoraj na pkt i jest to tak oczywiste że głupio że ktokolwiek próbuje z tym polemizowac
 Autor komentarza: PanAdam27
Data: 23-12-2012 12:44:46 
Od dawna wiadomo, że "żarliwi" katolicy to najwięksi hipokryci na świecie (no może razem z USA jako państwem).
Wczorajszy wieczór dał tylko kolejny dowód tej zasadzie.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-12-2012 12:45:58 
Adamek przegrał. Nie był to wał z najwyższej półki jak z Heleniusem i DelBoyem, czy Firat z Huckiem. Adamek wygrał 4-5 rund. Pomijajac Rogera, wagę to Adamek nie był sobą. Mało agresywny, nie było tego czegoś, błysku. Wyglądał na zmeczonego, bez swiezosci. Wedlug mnie w wieku 36 lat 4 walki w 9 miesiecy to stanowczo za duzo.
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 23-12-2012 12:48:38 
To była 4 walka Adamka w roku jak na moje był remis do tego jest past prime może przestaniecie na niego najeżdżać ?
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-12-2012 12:50:19 
A i dzięki takim, a nie innym wyniku walki każdy zapomniał o wspaniałym występie Michalczewskiego hehhe
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-12-2012 12:50:19 
A i dzięki takim, a nie innym wyniku walki każdy zapomniał o wspaniałym występie Michalczewskiego hehhe
 Autor komentarza: torres
Data: 23-12-2012 12:51:48 
@milan1899
"
propnuje obejrzeć walke z Walkerem , tak do czasu nokdaunu a potem przedwczesnego TKO to była meczarnia , Walker na pkt prowadził do tego momentu "

meczarnia z walkerem?
no przyda ci sie obejrzec bo takie głupoty piszesz, że az szkoda odpowiadać.. zresztą nie bede dyskutowal z frajerem który otwarcie pisze że jest hejterem Adamka
 Autor komentarza: slawekldz
Data: 23-12-2012 12:57:23 
Autor komentarza: atmel
Jeden plusik :) Adamek zrobił Mi osobiście prezent na Swięta - Skompromitował sie ,Widzisz dzieki tobie ja mam swieta niemal na codzien gdyz raz za razem sie kompromitujesz swoimi postami z ktorych az sie wylewaja kompleksy:) a mimo to a moze wlasnie dzieki temu zycze wesolych swiat i abys sie pozbyl tych swoich kompleksow na tle Adamka
 Autor komentarza: grzemill
Data: 23-12-2012 13:02:54 
PanAdam27
Od dawna wiadomo, że "żarliwi" katolicy to najwięksi hipokryci na świecie (no może razem z USA jako państwem).

Zapomniałeś jeszcze dodać, że żarliwi ateusze za tą święci. Jak chcesz się podopierd...ć do wiary to sobie komentuj na wyborczej czy krytyce politycznej, a jeszcze lepiej na faktach i mitach. Na kiego grzyba uruchamiasz swoje kompleksy i fobie akurat na tym portalu? Jak Ci stany nie leżą to "módl" się o to, żeby światowe przywództwo objęły Chiny, Iran, a może Rosja. Będziemy mieli jak u Pana Boga za piecem to takie cudowne kraje i tacy wspaniali ludzie.
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 23-12-2012 13:06:59 
powiem wam ze naprawdę próbuje zrozumieć co Adamek widzi w Bloodworth -u przecie ten cep kompletnie oducza TA boksu na poziomie... kompletnie Tomka zniszczył i najzabawniejsze lub jak kto woli najtragiczniejsze ze Adamek tego nie widzi i twierdzi z zabawna szczerością ze się "rozwija" masakra :)
 Autor komentarza: grzemill
Data: 23-12-2012 13:38:51 
Jorn11
powiem wam ze naprawdę próbuje zrozumieć co Adamek widzi w Bloodworth

Ktoś tu pisał, że widzi w nim niskie wynagrodzenie, może coś w tym jest.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 23-12-2012 13:44:57 
Akurat z Walkerem pokazał charakter po knockdownie miał ciemno przed oczyma a przetrzymał. I walker wcale taki słaby nie jest jak niektórzy sadzą Arreole tez miał na deskach i pokonał Kaliego Meehana (czy jak mu tam). Ale Adamek niewiedzieć czemu stał się ostatnio najbardziej znienawidzonym bokserem przez polskich kibiców.
 Autor komentarza: polrex
Data: 23-12-2012 13:50:30 
Pindera : "po tym remisie Cunningham czuje sie oszukany.."

ciekawe jak sie czul za chcwile,

Pindera: " zwyciezców sie nie sadzi..." tak panie Pindero...

ALE wtedy gdyby Adamek w ostatnich sekundach jakims lucky punchem znokautowal Cunninghama

ale nie w przypadku wydrukowania wyniku
 Autor komentarza: MUTOLA16
Data: 23-12-2012 14:19:47 
kurde adamek teraz dostaje joble to nie jego wina oczywiscie powinien przegrac, powinni odebrac kase za sędziowanie i dołozyc Cunninghamowi...
 Autor komentarza: CONAN79
Data: 23-12-2012 15:13:27 
Wazne ze dudki sie zgadzaja.
 Autor komentarza: Radar12875
Data: 23-12-2012 15:21:37 
Nie można wygrać walki uciekając z podwójna garda . Sędziowie pierwsza liga!
 Autor komentarza: Radar12875
Data: 23-12-2012 15:25:25 
Steve biegał po ringu jak znamiona sarna a jak wylapal fange to odrazu klincz słaby bokser
 Autor komentarza: endriu
Data: 23-12-2012 16:22:14 
Milan
"a jeszce wczoraj było oburzenia jak napisałem ze dla mnei Góral to druga dziesiataka HW z tendencja spadkowa
gdzie sa ci eksperci ktorzy pisali ze to nr 3-4 HW ?"


Czytałem dokładnie tak napisałeś, ja przewidziałem wygraną Stiwa na punkty
 Autor komentarza: Dryja1996
Data: 23-12-2012 17:07:41 
mam do sprzedania artykuly bokserskie jak by co to moje gg 11604578
 Autor komentarza: slawekldz
Data: 23-12-2012 17:07:56 
milan1899.Twierdzisz ze do momentu nokautu walker prowadzil na punkty ??????????????????????????? chyba z tej radosci ze Polak wczoraj przegral rozum ci odjelo
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.