HAYE: CEL TO NOKAUT NA KLICZCE

David Haye (26-2, 24 KO) zapewnia, iż tylko Witalij Kliczko (45-2, 41 KO) jest w stanie zmusić go do powrotu na ring. Anglik uzależnia swoją dalszą karierę od decyzji panującego na tronie WBC wagi ciężkiej Ukraińca.

- Mój plan na 2013 rok to nokaut na Kliczce. Dogadaliśmy się w sprawie kontraktu i wystarczy go już tylko podpisać. Jestem gotowy rozpocząć przygotowania od zaraz jeśli to byłoby konieczne. Niestety nikt tak naprawdę do końca nie wie, czy stopa Witalija jeszcze kiedykolwiek stanie na ringu i to jest największy problem. Tym bardziej, że chodzi o tak niebezpiecznego rywala jakim ja bym był - uważa były król kategorii cruiser oraz mistrz wszechwag według WBA.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: eye
Data: 22-12-2012 09:55:56 
Gdyby Witalij pokonał Haye to mógłby odejść w chwale jako ten co pokonał wszystkich i wałczył na ringu z najlepszymi do ostatniej chwili swej kariery jednak w mojej opinii wynik walki jest nieprzewidywalny.
 Autor komentarza: menkks
Data: 22-12-2012 10:12:14 
Pier..... głupoty David. Witalij ma twardy łeb, wchodził w otwarte wymiany z Lewisem, potrafi przyjąć do tego umie bardzo skutecznie klinczować, nigdy nie padł na zawodostwie. Dodajmy do tego, że pojedyncze czyste ciosy Haye'a nie podłączyły młodszego brata ze słabszą szczeną, więc po co mówić o jakimś scenariuszu z science-fiction.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 22-12-2012 10:20:39 
Jego plan to ostatnia wielka wypłata, a nie nokaut.
 Autor komentarza: eye
Data: 22-12-2012 10:20:58 
ta tyle że to było kiedyś..
 Autor komentarza: adam77
Data: 22-12-2012 10:32:39 
Nie bedzie tej walki a szkoda bo chetni bym zobaczyl kliczke na deskach....Witus pewnie wezmie sobie nastepnego charra i zakonczy swoja marna kariere
 Autor komentarza: mroowa09
Data: 22-12-2012 10:41:54 
adam77
marna kariere? czlowieku idz do lekarza po nowe recepty
 Autor komentarza: Adihash
Data: 22-12-2012 10:52:43 
Haye może wyjść do ringu ale w nokałt nie wierzę sam, mimo że jestem zatwardziałym fanem Haye w tej konfrontacji. Anglik jest nieco szybszy i może wygrać na punkty.
 Autor komentarza: adam77
Data: 22-12-2012 11:08:25 
mroowa09

No a jak to nazwac inaczej.. Przez cala karier obijal sredniakow,od lennoxa dostal ostry wpierdo... Ok jest jeszcze cori sandres z ktorym malo co nie przegral..

Wiec nie podniecaj sie tak chlopie..
 Autor komentarza: muszka9811
Data: 22-12-2012 11:24:41 
adam 77 zgadzam sie z toba marna kariera sami przecietni bokserzy ktorch witek obijal jak sa mistrzami to powinni walczyc z sama czolowka a nie dobieraja sobie rywali takich ktorych obija witek i wladek tak robia
 Autor komentarza: mroowa09
Data: 22-12-2012 11:27:38 
adam77
ponawiam swoja prosbe i prosze narod o wsparcie, idz po nowe tabletki blagam! wez tez muszke ze soba;)
 Autor komentarza: adam77
Data: 22-12-2012 11:37:12 
mroowa09

Idioto skonczy pisac swoje slabe teksty.. Jestes nastepnym psycholem kliczkow(zreszta bardzo wielu tu takich) do ktorego nie dociera zadna argumentacja..

"ponawiam swoja prosbe i prosze narod o wsparcie"

idz na wiec rydzyka to z takim haslem tam zabłysniesz
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 22-12-2012 11:49:58 
Faktem jest że Vit wytrzymywał potężne bomby zarówno od Lewisa jak i Sandersa.
Haye takiej petardy jednak nie ma jak oni więc nie wiem co musiałby zrobić żeby znokautować Vita.
Co nie zmienia faktu że wątpie iż 42 letni Vito zdecyduje się na tą walke.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-12-2012 11:51:30 
A iluż to Asów unikał Vitek??? Trafił w takie czasy że nędza w rywalach,do tego "prospekty" i ich "menago" kalkulują za dużo.Prawda jest taka że wraz z Bratem zamietli wagę ciężką,bez dwóch zdań to najlepsi HW dekady.
 Autor komentarza: khorne
Data: 22-12-2012 11:51:40 
moze adam77 to alternick IronTysona? ;d
poziom merytoryczny podobny
 Autor komentarza: arp
Data: 22-12-2012 11:56:31 
jeszcze zatęskni się wam za walkami braci, gdy do pasów dobiorą się ogóry.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 22-12-2012 12:16:35 
Ktoś pisze, że Vit wytrzymywal potężne bomby Lewisa i Sandersa, a Haye na pewno nie dysponuje takim uderzeniem. Zgoda, Haye może i bić trochę slabiej niż dwójka w/w, ale co to za wyznacznik? Popatrz kolego, ile lat wstecz Vitek bil się z Lewisem i Sandersem? Dziś Ukrainiec ma 42 lata, jest znacznie wolniejszy, ma zdecydowanie slabszy refleks, a podatność na kontuzje chyba jeszcze bardziej wzrosla. Moc uderzenia chyba też już nie ta co jeszcze kilka lat temu. Chisory nie potrafil usadzić, Hayemaker potrzebowal na to 5 rund... David byl za szybki na calkiem "zwinnego" w ringu Wladka, to co powiedzieć o starszym, znacznie wolniejszym Vitku? Kliczko nie ma szans na znokautowanie Anglika, w drugą stronę również może być ciężko, ale zdecydowanie większe prawdopodobieństwo, że jednak Haye móglby powalić polityka.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-12-2012 12:27:54 
A Haye'owi jak zwykle udaję się przekonać co poniektórych ,że wygra :)
 Autor komentarza: bane777
Data: 22-12-2012 13:14:47 
adam77 to przygłup, a haye jeszcze większy mówiąc o tym, że położy Wita na deski, fani haye jak i on to same błazny i miernoty
 Autor komentarza: raVadrian
Data: 22-12-2012 13:36:57 
@adam77 Masz rację, zgadzam się z Tobą.
Nie wiem, czy Haye'a stać na KO, ale bardzo chciałbym zobaczyć jak Vitalij dostaje po tym brzydkim pysku, on już nawet z takim Charrem dostał ze dwa, czy trzy ciosy, choć niegroźne. A gdzie Charrowi do Haye'a.
 Autor komentarza: Adihash
Data: 22-12-2012 13:49:33 
Obecnie Haye bije mocniej niż w/w. Z resztą po walce z Chisorą sądzę, że można go umieścić w kolejności: 1.Wład - 2. Mike Tyson - 3.Haye.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 22-12-2012 14:09:04 
Autor komentarza: Adihash
Data: 22-12-2012 13:49:33
Obecnie Haye bije mocniej niż w/w. Z resztą po walce z Chisorą sądzę, że można go umieścić w kolejności: 1.Wład - 2. Mike Tyson - 3.Haye.

Człowieku!
Co ty za głópoty piszesz no chyba że to żart to ssory?
 Autor komentarza: Adihash
Data: 22-12-2012 14:15:42 
Haye bije potężnie. LL by nie znokałtował jednym uderzeniem Chisory, nigdy nie nokałtował lepszych jedną piąchopiryną, nawet bardzo wytrzymałego Bringsa dobijał. Na pewno Władimir Kliczko bije najmocniej ze wszystkich bokserów od czasów odkąd boks istnieje, po nim Tyson bez wątpienia i potem Haye. Nikt nie jest wstanie złamać tych faktów żadną argumentacją i piszę całkiem poważnie. Jeśli bym miał umieścić to w procentach to Wład ma 100%, Tyson 90% a Haye tak z 65/70%.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 22-12-2012 14:19:51 
oczywiście że wynik walki jest otwarty , gdyby było inaczej Vit dawno już podjąłby pieniądze które leżą na stole
Vit powoli nie wie na co Go stać stąd wybory typu Charr
mam nadzieje ze pzretstanie kalkulowac i da kibicom walke na którą najbardziej pod kątem HW czekają
 Autor komentarza: Faraon
Data: 22-12-2012 14:24:25 
Adihash
To są chore fakty i jednocześnie udowodniłeś że nie wiesz o czym piszesz a i dodam tyle że nie prześledziłeś histori boksu!

Pozdrawiam i życze miłej lektóry przez święta na temat boksu!
Z Hayem pojechałeś po bandzie i to nieżle!

Mam zadanie do ciebie na święta!
Poszukaj w necie siłe uderzenia K2,Davida Haya i żelaznego to przekonasz się jak bardzo się mylisz!

Prosze cię jeszcze o jedno!
Postaraj mi się nie ubliżać bo argumenty które znajdziesz same za siebie muwią!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-12-2012 14:25:06 
Adihash
A mówi Tobie coś nazwisko Shavers??? Zdaje się że nawet Holmes powiedział że cios Tysona to jak uderzenie samochodu,za to cios Earniego to jak uderzenie lokomotywy.No i popatrz ile Haye zawodników znokautował jednym ciosem...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 22-12-2012 14:32:50 
liscthc
Słuszna uwaga!
A jest jeszcze George Foreman!
 Autor komentarza: milan1899
Data: 22-12-2012 14:33:09 
adihash
a nie bierzesz pod uwagę faktu że Dereck z racji prowadzenia mógł być już troche rozbity w walce z davidem ?
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 22-12-2012 14:33:46 
Adihash

Napij się zimnej wody i ochłoń. Ile walk Haye widziałeś? Mam wrażenie, że tylko z Chisorą. Obejrzyj sobie walkę z Ruizem i zobacz ile musiał napierniczać Portorykańca żeby ten padł. Haye wypada zajebiście, ale na tle z dziadkami albo średniakami. Jeśli dojdzie do walki ze starszym to jestem pewien że się ten ostatni przygotuje na maksa na ostanią walkę i wysadzi w powietrze Davidka. Scenariusz wg mnie będzie taki, że Davidek przez całą walke będzie biegał sprinem.
 Autor komentarza: Adihash
Data: 22-12-2012 14:47:11 
"Mario1977 Data: 22-12-2012 14:33:46"

Walka z Ruizem to daleka przeszłość...


"milan1899 Data: 22-12-2012 14:33:09"

Fin I Vit nie biją na szczękę, ich ciosy głównie spadały na wyższą partię czaszki.


"Autor komentarza: liscthc Data: 22-12-2012 14:25:06
"

Popatrz jakich znokałtowali zawodnicy zawodników z lat 90 a jakiego znokałtował Haye. Nie macie szans...zmiażdżyć mojej argumentacji.
Nikt nie jest wytrwalszy od Chisory - NIKT !
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-12-2012 14:52:20 
Adihash
A po czym wnosisz że Chisora to taki terminator??? No i co powiesz o Briggsie który od tego samego Vita dostawał przynajmniej 2 razy tyle razów i dalej stał.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 22-12-2012 14:53:09 
Adihash

... bo Chisora to nadczłowiek, a Haye ponadczasowy król nokautu...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 22-12-2012 15:01:51 
peter też wydawał się mieć łeb ze stali , do czasu ...
 Autor komentarza: mroowa09
Data: 22-12-2012 15:34:18 
adam77
poprzyj swoje "argumenty" czyms to wtedy bedziesz mogl liczyc na konstruktywna dyskusje, zrobiles z siebie idiote wiec nie wyzywaj innych:)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-12-2012 15:44:22 
adam77 znów pomylił bokser.org z onetem.
Tam reprezentują poziom jego wpisów i miałby komu imponować. Tutaj na poważnej stronie o boksie jego nienawiść do K2 jest tak śmieszna że zawsze będzie traktowany jak debil, którego zdanie się nie liczy...
I nie proś go mroowa09 o argumenty bo przecież ich nie ma. Już samo pisanie że bracia unikają wyzwań i ciężkich walk z czołówką jest totalnym debilizmem bez pokrycia. Szkoda czasu na ludzi którzy piszą że Lennox mało nie zabił Vita. Oni widzą tylko jedną stronę i nic do nich nie dociera. Jak byś im napisał fakt że Vit wygrał praktycznie wszystkie rundy i mocno zmasakrował w tym czasie Lewisa co jest prawdą doznali by chyba ciężkiego szoku.

A co do tematu to widzę że zawsze gorący jak bułeczki z piekarni. Często te same nicki i te same spostrzeżenia. Adam77 jak zwykle rozpoczął krucjatę przeciw braciom, kilka osób pieprzy że Haye lepszy bo pokonał wyraźniej Derecka (bo przecież nikt nie domyśłi się że był ijest on już rozbity bo ileż można mocne ciosy przyjmować na ryj?) itd.
Na szczęście jest jeden plus. Myślę że do walki może dojść a wtedy z premedytacją zaraz po niej zniszczę Adama77 i podobnych do niego trolli...
 Autor komentarza: zamek9
Data: 22-12-2012 16:09:06 
bane777 wes Ty sie chłopie za siebie lepiej, wszedzie gdzie jest Haye to zaczynasz jazdę, wczesniej to było tylko na niego bo go nienawidzisz( i to akurat zrozumiec potrafię) ale od pewnego czasu obrażasz już i wyzywasz jego fanów a to już jest chamstwo z Twojej strony, każdy ma prawo do swojego zdania i idola a, że nie jest to czasami Twój ulubieniec to już sorry... tak bywa
 Autor komentarza: adam77
Data: 22-12-2012 16:11:25 
I psychole w komplecie.BlackDog,bane777 no i nowy przydupas mroowa09

mroowa09

wystraczy spojrzec na rozkladowke witusia i wszystko w temacie..
-kelnerzy i sredniaki.. To juz wladzia ma lepszych rywali w rekordzie


BlackDog

O czym mu tu piszemy)) Ty nawet jak jest inny temat to piszesz o kliczkach,a raczej ich bronisz i tlumaczysz..psycholu.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-12-2012 16:16:03 
adam77
Spójrz na rekordy innych zawodników durniu.
Jesteś taki durny że myślisz że swoimi durnymi argumentami (bo są kompletną bzdurą) zdyskredytujesz karierę kogoś kto przez cały świat uznany już został jednym z najlepszych ciężkich w historii.
Kurna liczę że pokażesz się leszczu po ew. walce z Hayem to sobie popiszemy sensownie.

A i bronić to można kogoś kto tej pomocy rozpaczliwie potrzebuje, a KLitschkowie z tego co widzę bronią się twardo na ringu w czasie walk udowadniając takim jak ty że o boksie nie macie zielonego pojęcia...
Bez odbioru bo szkoda mi czasu na dyskusje z jakimś ignorantem////
 Autor komentarza: Adihash
Data: 22-12-2012 16:18:55 
"bo przecież nikt nie domyśłi się że był ijest on już rozbity bo ileż można mocne ciosy przyjmować na ryj?"

Nikt się nie domyślał takiego toku myślenia po innych pięściarzach.
Choćby twój idol, starszy i poddatny na kontuzję i tym bardziej powinien być rozbity a jednak tego nie uwzględniłeś bo to twój pięściarz. Dereck za to młody i głodny sukcesu a jednak rozbity...oooo już...
Nazywasz ludzi trollami bo sie z tobą nie zgadzają.
 Autor komentarza: bak
Data: 22-12-2012 16:25:57 
Jeżeli Vitali proponuje mu 3 miliony € to jest i tak łaskaw. Haye pewnie żąda od Vitka conajmniej 45 % zysków czy 100 % zysków z brytyjskich telewizji, a on przez ostatnie 2 lata nie zasłużył na wielkie pieniądze. Co z tego, że jest kontrowersyjny, skoro ze sportowego punktu widzenia nie kwalifikuje się nawet na samą walkę z Vitalijem a co dopiero na wielką wypłatę?:
-Od lipca 2011 r. do dzisiaj przez te półtora roku stoczył tylko 2 walki. Jest za mało aktywny.
-To Kliczko rozdaje karty, jest mistrzem WBC, szefem K2 i on decyduje ile Haye może dostać a ile on.
-Haye już walczył z jednym z braci Kliczko i oddał walkę, nic nie zrobił by chociaż spróbować zagrozić Ukraińcami, a walką z Chisorą też nie ma się szczycić, bo Chisora przegrał 3 poprzednie walki...
-Haye ma odebraną licencję i nie jest sklasyfikowany w żadnym z rankingów.

Niech Haye pokona niewygodnego, olbrzymiego, wysoko uplasowanego Fury'ego (3 miejsce w WBC) a dopiero potem wymaga niewiadomo jakich cudów od Vitalija.
 Autor komentarza: bak
Data: 22-12-2012 16:28:01 
Ukraińcowi*
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-12-2012 16:28:12 
Z tobą się chyba nigdy nie dogadam Adihash. Jedyne co mnie cieszy że to ja mam właściwe argumenty a ty nie wiem dlaczego tak uparłeś się na moją osobę. A już wiem bo lubie braci Klitschko a ty wręcz przeciwnie.

Co do twojego ataku to powinieneś wziąć jakiś kurs czytania ze zrozumieniem wtedy będzie można popisać.
Vitali Klitschko chyba przez całą karierę nie wychwycił tyle co Chisora przez 4 walki więc nie wiem czego się czepiasz./ Zapytaj kogo chcesz każdy ci to potwierdzi. Vitali ma taki styl że dużo nie przyjmuje. A przynajmniej mocnych ciosów.
Chisora blokował wszystko prawie ryjem przy wchodzeniu do półdystansu a robił tak z naprawdę mocno bijącymi pięściarzami: Fury, Hellenius, Vitali i na końcu Haye.
Faktem jest że można z bardzo odpornego po takich wojnach stać się bardziej kruchym. Już przez cztery rundy gdzie Vitali miał 2 ręce każda próba wejścia do półdystansu kończyła się skarceniem kilkoma porządnymi ciosami. Efekt? Pluł krwią i wyglądał na wyczerpanego i tylko uraz uratował go od totalnego rozbicia.
Także tak Vitali gdyby walczył do 50 nie byłby tak rozbity jak ten młodzian.
Czytaj ze zrozumieniem a dopiero później się pultaj.
A i jeszcze jedno. Kłóciłeś się że Haye wygląda jak prawdziwy Hw. Ostatnio niestety twój idol sam temu zaprzeczył sugerując że znów wygląda jak cruser.
Pozdrawiam i bez odbioru...
 Autor komentarza: adam77
Data: 22-12-2012 16:29:14 
BlackDog

"Spójrz na rekordy innych zawodników durniu."

))) ty lepiej spojrz na kim te rekordy zostaly zrobione.
np taki sosnoswski.. rozumiesz??

"przez cały świat uznany już został jednym z najlepszych ciężkich w historii."

Tak, niby przez kogo? Bo jakos nie slyszalem- moze jakis cytat..

"Kurna liczę że pokażesz się leszczu po ew. walce z Hayem to sobie popiszemy sensownie."

Patrz bo ci zylka zaraz peknie)))

Marze o tej walce i mam nadzieje ze twoj idol nie z peka.. A jezeli wygra w dobrym stylu sam go pochwale.. Ale jak wygra haye to ty pewnie bedziesz szukal wymowek bo poprostu jestes totalnym psycholem
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-12-2012 16:31:16 
A i nazywam trollami ludzi którzy próbują przepchać jakieś totalnie bzdurne teorie które są nieprawdą.
Pisanie o Vitaliju jako o leszczu czy średniaku świadczy o poważnych brakach w wiedzy z zakresu boksu. I choćby adam77 był inteligentnym userem w tym temacie jest zwykłym popapranym trollem///////////////
 Autor komentarza: bak
Data: 22-12-2012 16:38:47 
Każdy dobrze wie, że Vitali dzięki warunkom fizycznym, tytanowej szczęce, sile, elastycznemu stylowi walki i najlepszej psychice w historii byłby faworytem niemal w każdej walce w latach 90-tych. Jedynie szanse z nim by mieli Lennox Lewis, Riddick Bowe czy Evander Holyfield.
 Autor komentarza: mroowa09
Data: 22-12-2012 16:40:16 
hahaha Vitalij obijajacy kelnerow, lepszego mitu nie slyszalem:) dzieki adam poprawiles mi humor przed wieczorem:) Lewis, Sanders, Peter, Arreola, Johnson, Solis, Adamek, Byrd, Chisora? to sa dla Ciebie kelnerzy? Wybacz ale Twoje pojecie o boksie jest rowne zeru:) dziekuje, bez odbioru:)
 Autor komentarza: Adihash
Data: 22-12-2012 16:40:43 
" A już wiem bo lubie braci Klitschko a ty wręcz przeciwnie."

Jasne...jak Adamka;P

"Vitali Klitschko chyba przez całą karierę nie wychwycił tyle co Chisora przez 4 walki więc nie wiem czego się czepiasz"
Jak puszczę ci konfrontacje z LL i Sandersem to też będziesz umiał policzyć, chyba przydał by ci się kurs liczenia. Mało tego,hahahaha...on boksował JEDNĄ RĘKĄ. Twój najsilniejszy argument we wszystkich rozmowach o jego walce z Chisorą a jednak albo dużo dwoma rękami albo mało jedną ręką na odwrót tu coś logika nie przyjmuje, widziałem walkę i wiem co się działo.
"Także tak Vitali gdyby walczył do 50 nie byłby tak rozbity jak ten młodzian."

Jesteś gorzej zakłamany niż jakakolwiek dewotka - tragedia.
Bez odbioru zgadza sie bo nie ma sensu.

P.S.

" Ostatnio niestety twój idol sam temu zaprzeczył sugerując że znów wygląda jak cruser."

W tropikach człowiek chudnie od gorąca ;D.
 Autor komentarza: mroowa09
Data: 22-12-2012 16:44:35 
Adi
nie mam pojecia jak mozna umniejszac jednemu z najlepszych ciezkich w historii:) Skoro Vito taki nie jest to ani Lewis ani Tyson ani Holy tez nie:)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-12-2012 16:47:57 
adam77
Tyson o Kliczkach
http://www.sport.pl/boks/1,64992,9325250,Boks__Tyson__Kliczko_to_idealny_bokser_XXI_wieku.html

http://gwizdek24.se.pl/boks/mike-tyson-o-braciach-kliczko-nie-ich-wina-ze-nie-maja-sobie-rownych_250987.html

Lennox o Kliczkach
http://www.bokser.org/content/2011/09/23/225605/index.jsp

Foreman o Kliczkach
http://www.bokser.org/content/2011/09/14/174623/index.jsp

Więcej nie chce mi się podawać,ale skoro 3 wielkich mistrzów twierdzi że są doży to chyba są.
 Autor komentarza: Coperek
Data: 22-12-2012 16:48:17 
"Niestety nikt tak naprawdę do końca nie wie, czy stopa Witalija jeszcze kiedykolwiek stanie na ringu i to jest największy problem. Tym bardziej, że chodzi o tak niebezpiecznego rywala jakim ja bym był "

Słuszna uwaga. Witalij będzie go unikał (czy tez po prostu unika). Chisora pogonił mu trochę kota. Mimo że przegrał z kretesem stawił mu opór, pogonił i już to wywołało w nim rozgoryczenie. Widzieliście jak po walce przytulił się do barat? Zawiedziony że oponent nie dał się obijać jak poprzednicy, nie znał "zasad gry z Wielkimi Kliczkami".
Haye oczywiście nie ma najmniejszych szans z Witkiem, ale może mu trochę krwi napsuć, porysować facjatę i zmusić do wysiłku w ringu.
Moim zdaniem Kloczko, który odcina kupony od lat na sam koniec będzie omijał takie kłopoty.
Pewnie wyciągnie z kostnicy jakiegoś wraka wciskając gawiedzi że to "powracająca w sile legenda" albo zakończy karierę.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 22-12-2012 16:49:36 
doży=dobrzy)))
 Autor komentarza: bak
Data: 22-12-2012 16:53:20 
@Coperek

Vitali go nie unika bo boi się przegranej, ale po prostu Haye jak na gościa co walczy najwyżej raz na rok, przegrał wyraźnie z Władimirem i wygrał z gościem co przegrał 3 walki pod rząd ma zbyt wygórowane żadania finansowe.

"Pewnie wyciągnie z kostnicy jakiegoś wraka wciskając gawiedzi że to "powracająca w sile legenda" albo zakończy karierę."

Ostatnio Evander Holyfield cały czas braciom rzuca wyzwanie i Vitali powiedział, że za żadne pieniądze z nim nie zawalczy. Na wyzwanie Granta też nie odpowiedział, a jedyny emeryt z jakim walczył to był Briggs, więc już mu wypominajcie tej walki.
 Autor komentarza: Wujek785
Data: 22-12-2012 17:05:42 
Panowie Haye już mówił co on nie zrobi Władimirowi i jak sie okazało nic mu nie zrobił. Możliwe ,że wypunktował by Witalija ale daje mu na to tylko 35% szans. Pisanie ,że Kliczko walczy ze średniakami można też dać Tysonwi i Marciano.
 Autor komentarza: adam77
Data: 22-12-2012 17:14:16 
"hahaha Vitalij obijajacy kelnerow, lepszego mitu nie slyszalem:) dzieki adam poprawiles mi humor przed wieczorem:) Lewis, Sanders, Peter, Arreola, Johnson, Solis, Adamek, Byrd, Chisora? to sa dla Ciebie kelnerzy? Wybacz ale Twoje pojecie o boksie jest rowne zeru:) dziekuje, bez odbioru:)"

Matole z lennoxem i Byrdem przegral. znaffco

No tak taki adamek(w hw) to wielki bokser))
Arreola,Johnson-czlowieku nie osmieszaj sie.
Solisa chyba bardziej pokonala kontuzja niz drewno witus
Sandres- tu sie zgodze(ale chyba za malo zeby zapisac sie hw histori)
 Autor komentarza: mroowa09
Data: 22-12-2012 17:16:26 
owszem przegral tylko zobacz w jakich okolicznosciach, z lennoxem wygrywal u wszystkich sedziow, z byrdem to samo przegral nie z nimi a z kontuzja. Widze ze do Ciebie zadne argumenty nie docieraja co nie przeszkadza w nazwaniu Cie idiota miesiaca;)
 Autor komentarza: adam77
Data: 22-12-2012 17:36:01 
mroowa09

Argumenty)) Napisz mi jeden twoj argument, bo jak narazie to piszesz same bzdury..

No prosze czeklam..
 Autor komentarza: bak
Data: 22-12-2012 17:54:10 
Dlaczego bracia Kliczko mieliby być nieuznawani za jednych z najlepszych mistrzów w historii? Bo nie walczyli w najsilniejszych latach 90-tych? Tyson też nie dominował w latach 90-tych, tylko w 80-tych kiedy panowała posucha w wadze ciężkiej (jeszcze większa niż dzisiaj), Holmes również a są uważani za jednych z najlepszych mistrzów w historii. Nie wiem jak Władimir ze szczęką, ale Vitali w latach 90-tych byłby faworytem większości walk. Wtedy nie było dwumetrowców, najwyżsi byli Bowe i Lewis (196 cm), średnia wzrostu najlepszych ciężkich w tamtych czasach to ok. 188-189 cm...
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 22-12-2012 19:06:34 
"owszem przegral tylko zobacz w jakich okolicznosciach, z lennoxem wygrywal u wszystkich sedziow, z byrdem to samo przegral nie z nimi a z kontuzja."

Nie ma to jak jechać na propagandzie Vitolda. "Ja nigdy z nikim nie przegralem. Przegralem tylko z kontuzjami." lol
Idealnie pasuje do polityki. Slabszą dyspozycję z Chisorą równięż tlumaczyl kontują ręki, którą rzekomo zlapal w 4 rundzie, a wy to z uporem maniaka powtarzacie :)



"Vitali go nie unika bo boi się przegranej, ale po prostu Haye jak na gościa co walczy najwyżej raz na rok, przegrał wyraźnie z Władimirem i wygrał z gościem co przegrał 3 walki pod rząd ma zbyt wygórowane żadania finansowe."

Haye już dawno zgodzil się na wszystkie ustępstwa, nie tylko te dotyczące podzialu kasy, ale również wyboru rękawic i innych drobniejszych szczególów. Zresztą nawet w tym artykule pisze: "Dogadaliśmy się w sprawie kontraktu i wystarczy go już tylko podpisać." Więc po co piszesz bzdury, że Haye chce więcej kasy, jakoby to strona Angielska blokowala tą walkę?! Walkę blokuje obóz Kliczki. Pileczka teraz jest po ich stronie. Vit gra na czas, zapominając jednak o tym, że czas nie gra na jego korzyść (42 lata na karku).
 Autor komentarza: MrT
Data: 22-12-2012 19:20:15 
Może po prostu Vitaly nie czuje jeszcze swojego wieku więc się tym nie przejmuje?
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 22-12-2012 20:47:36 
Panowie spokojnie jeszcze nie ma oficjalnej informacji podanej do mediów, ileż to przecież walk miało być, już niby kontrakty czekały na podpisanie a z różnych powodów do walk nie dochodziło. a co do waszych kłótni, to jest era kliczków w hw a przeciwnicy są jacy są bo nie ma lepszych przecież z floydem czy martinezem nie będą walczyć
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.