CUNNINGHAM: UDOWODNIĘ WSZYSTKIM, ŻE SIĘ MYLĄ

Już w najbliższą sobotę w Bethlehem Steve Cunningham (25-4, 12 KO) spróbuje się zrewanżować Tomaszowi Adamkowi (47-2, 29 KO) za porażkę na punkty sprzed czterech lat. Dla Amerykanina, byłego mistrza świata w wadze cruiser, będzie to dopiero drugi pojedynek w najcięższej kategorii. „USS” jest jednak pewny swego i podkreśla, że nie po raz pierwszy przychodzi mu się mierzyć ze sceptycyzmem niektórych obserwatorów.

- Wiem, że ludzie mówią, że nie jestem gotowy. To samo jednak mówili przed walką z Huckiem. To samo mówili, kiedy leciałem walczyć za ocean. Chcę udowodnić wszystkim, że się mylą, wygrać, i to wygrać w pięknym stylu. To wielka szansa, będziemy walczyć w ogólnodostępnej telewizji. Zamierzam ją wykorzystać – mówi 36-letni pięściarz.

Trener Amerykanina, Naazim Richardson, ma nadzieję, że drugi pojedynek z Adamkiem nie będzie przypominać pierwszego, który był bardzo twardy i był wymieniany w gronie kandydatów do miana najlepszej walki 2008 roku.

- Steve to bardzo inteligentny pięściarz, ale ma filadelfijskie serce, które czasami bierze górę. Nie możemy do tego dopuścić. Musi boksować mądrze przez całą walkę. W boksie jednak jak to w boksie - czasami robi się wojna i na to również musimy być gotowi – stwierdził ceniony szkoleniowiec.

W Polsce transmisję z gali Adamek – Cunningham II przeprowadzi telewizja Orange Sport. Początek w sobotę o godzinie 20:00.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 15:00:59 
Na tym zdjeciu Tomek staral sie przybrac grozna mine,a wyglada jakby poczul baka puszczonego przez Cunna:)
 Autor komentarza: IsaacSpiderman
Data: 18-12-2012 15:01:11 
"W Polsce transmisję z gali Adamek – Cunningham II przeprowadzi telewizja Orange Sport."
Czyli jednak nie PPV?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 15:25:29 
Kiedy pierwszy raz uslyszalem wiadomosc,ze Adamek ma walczyc z Cunnem,poczulem duzy niesmak.Nie chodzi o to,ze USS to slaby rywal,mocny tez nie jest,ale nie o klase sportowa tu chodzi.Tylko o to,ze oni maja tego samego promotora.Jest w tym cos niemoralnego.Tom Quick hands,to jak narazie lokomotywa grupy
Nadal ma szanse przyniesc jej duze dochody.Przynajmniej w 2 walkach,sa szanse ze i w 3.Pierwsza to z Pulevem.Na terenie Polski.Czyli zapelniona duza hala i PPV.Kolejna pozegnalna ze Szpilka
Jest tez mozliwosc(wpradzie mala)ze Goral pokona Puleva.Wtedy beda jeszcze wieksze pieniadze od K2.Czyli 3 walki.Z Pulevem,Wladkiem i Szpilka
Natomias Cunn,w moim odczuciu przeszedl do hevy,tylko po to,zeby walczyc z Adamkiem.Jak przegra,przez TKO co jest wielce prawdopodobne,to wroci do cruiser...
 Autor komentarza: boksjor
Data: 18-12-2012 15:30:41 
@Andrewsky
Wróci do czego? Po przegranej Cunn będzie niestety tylko ekskluzywnym jurneymanem i to tylko przez maks rok - dwa, bo szczęka i lata nie te.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 18-12-2012 15:32:14 
andrewsky

hahahahaha dobre a cunn mysli "......niech sie poplata" :)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 18-12-2012 15:37:29 
cunn moglby dac ciekawy pojedynek z troyem rossem ale oczywiscie w CW
 Autor komentarza: Norbert
Data: 18-12-2012 15:40:41 
Ale Troy już wytarł ring Cunnem i tylko roztargane oko od palca Cunna spowodowało że Cunn wygrał , szczęściarz jeden i cwaniaczek...
Z Tomkiem nie ma żadnych szans , bardzo go lubię ale to wyboksowany zawodnik ze szklaną szczęką o dobrej kondycji i wydolności.
 Autor komentarza: Norbert
Data: 18-12-2012 15:50:59 
Marzenia i prośby do bozi ...Koniec kariery Cunna.
Zresztą z kim by On mógł wygrać w ciężkiej ?? Z nikim...
 Autor komentarza: cop
Data: 18-12-2012 15:54:31 
Zawsze kibicowalem Steve'owi. Pamietam juz jego pierwsze ogladane walki z dvd bodajze z Rothmannem i McGroomem, sprawily iz go polubilem. Stara dobra szkola z Philadelphii. Nic dodac, nic ujac. Wkrotce pozniej mialem okazje ogladac jego walke na zywo z Guilermo Jonesem w pobliskim Worcester (2005 albo 2006 rok) i ten pojedynek zadecydowal o tym, ze Cunningham stal sie jednym z moich ulubionych bokserow tamtego okresu. Pozniejsze potyczki z Wlodarczykiem i Huckiem byly znakomitym odzwierciedleniem tego kim byl/jest Steve.
Mowiac to wszystko, ogladana na zywo walka Cunningham - Adamek w Prudential w Newark, zostala przeze mnie oceniona jako zdecydowane zwyciestwo Adamka i pomimo sympatii dla Steve'a, Goral to zly wybor dla niego. Z pewnoscia nie teraz w dywizji ciezkiej. Bede zaskoczony gdy dotrwa do 5-6 rundy. Goral pojdzie na zdecydowana wymiane i zajedzie Steve'a swoja agresja i precyzja... Tylko praktycznie szczescie moze pomoc piesciarzowi z Philadelphii...
 Autor komentarza: cop
Data: 18-12-2012 15:57:56 
Cunningham w wadze do 200lbs moglby jeszcze stoczyc kilka dobrych pojedynkow, gdyz to wciaz jeden z najlepszych piesciarzy w tej dywizji. Jego oststnie walki udowodnily tylko iz jest starszy, ale to przytrafia sie nam wszystkim...lol...
Z wieksza przyjemnoscia zobaczylbym go w pojedynkach z takimi jak Lebedeev, Huck, BJ Flores czy mlodszymi "gwiazdkami" jak Masternak lub Kayodee...
Adamek? No coz...zobaczymy juz za pare dni.
 Autor komentarza: cop
Data: 18-12-2012 15:59:45 
"andrewsky Data: 18-12-2012 15:25:29
...Tylko o to,ze oni maja tego samego promotora.Jest w tym cos niemoralnego..."


Doszukiwanie sie moralnosci w kontekstach zwiazanych z boksem zawodowym jest nie tylko bledem ale rowniez przejawem infantylizmu.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 16:04:07 
cop
Moralnosc powinna obowiazywac,w kazdej dziedzinie zycia.Nawet w boksie zawodowym
Ale co o tym moze wiedziec taki "cybernetyczny" kondon jak ty...
 Autor komentarza: cop
Data: 18-12-2012 16:08:16 
"andrewsky Data: 18-12-2012 16:04:07 cop
Moralnosc powinna obowiazywac,w kazdej dziedzinie zycia.Nawet w boksie zawodowym
Ale co o tym moze wiedziec taki "cybernetyczny" kondon jak ty... "

lol... jak zwykle nie byles w stanie zrozumiec...lol...
Nie rozwazalem kwestii "powinna obowiazywac czy tez nie" a raczej stwierdzilem fakt, iz rozmowy o moralnosci i9 boksie zawodowym sa bezsensowne i kazdy kto odrobinke zna ten biznes doskonale to wie. Oczywiscie nie oczekuje tego od ciebie i dlatego uzylem slowa "infantylnosc"...lol...
Ponadto, daruj sobie epitety, to z pewnoscia nie poprawi ci samopoczucia a mojej wirtualnosci nie jest w stanie naruszyc.
 Autor komentarza: cop
Data: 18-12-2012 16:10:40 
"andrewsky Data: 18-12-2012 15:25:29
...Jest tez mozliwosc(wpradzie mala)ze Goral pokona Puleva..."

Pulev to calkiem niezly piesciarz, ale okreslanie szans Gorala w takiej ewentualnej potyczce jako "male" jest kolejnym przykladem infantylnego podejscia do boksu zawodowego...lol...
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 18-12-2012 16:37:06 
weźcie sobie jeden z drugim na wstrzymanie albo zorganizujcie sobie spotkanko i nagrajcie jego przebieg, będzie wesoło. Niech przemówią pięści, bo w gębach jesteście mocni, tylko po co tu?
Cunningam wydaje mi się niedoceniony. Walki z Hernandezem niczego w jego karierze nie przekreślają, przegrał z wielkim mistrzem po ładnych walkach. Ma dobre warunki fizyczne, nawet jak na ciężką, jest dobrym technikiem i myślę,że będzie szybszy od Tomka. Trudne wyzwanie,podobnie jak Chambers. Doświadczenie w ciężkiej na pewno, mam nadzieje, że i siła bedzie atutem Adamka w tej walce i że tą siłę będzie wykorzystywał skracając dystans i zamykając Cuna. Myslę, że po ważeniu będziemy wiedziec dużo więcej, czego możemy sie spodziewać na walce. Typuje Tomka, ale z obawami o poważne problemy.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 17:00:22 
autor komentarza cop:
"...Ponadto, daruj sobie epitety, to z pewnoscia nie poprawi ci samopoczucia a mojej wirtualnosci nie jest w stanie naruszyc."

Znowu pomylka.Wlasnie poprawilem sobie samopoczucie...
 Autor komentarza: mefius1
Data: 18-12-2012 17:04:48 
@Nabuchodonozor
również typuję Adamka. poważnych problemów nie oczekuję, ale nie będę zdziwiony, jeśli Cunn w pierwszej czy drugiej rundzie poszczypie trochę Tomka. dalszy przebieg wg. mnie prosty do przewidzenia - Tomek stał się konkretnym bysiorem, ma świetną odporność i co najmniej solidną na tle Cunna przewagę w kiloniutonach :)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 17:05:37 
autor komentarz cop:
Pulev to calkiem niezly piesciarz, ale okreslanie szans Gorala w takiej ewentualnej potyczce jako "male" jest kolejnym przykladem infantylnego podejscia do boksu zawodowego...lol...

Jak takie analityczne zero jak ty,moze pouczac kogokolwiek???
Chyba wiesz o czym mowie.Nieprawdaz? B
 Autor komentarza: cop
Data: 18-12-2012 17:32:40 
"andrewsky Data: 18-12-2012 17:05:37
...Jak takie analityczne zero..."

lol...glupi ci co placa za takie analizy, nieprawdaz...lol...
 Autor komentarza: cop
Data: 18-12-2012 17:34:46 
"andrewsky Data: 18-12-2012 17:00:22
...Znowu pomylka.Wlasnie poprawilem sobie samopoczucie..."

Jezeli dorosly facet poprawia sobie humor tym, ze uzyje w konwersacji epitetow okreslajacych adwersarza, to albo nie nie jest facetem albo zdecydownie nie jest doroslym. jak jest w twoim przypadku???
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 18-12-2012 17:37:31 
pulev - adamek 70/30 pulev w ostatnich 2 walkach prezentowal sie swietnie (lepiej od tomka) wiec na pewno nie jest to zaden glupi przyklad
 Autor komentarza: DeeJay
Data: 18-12-2012 17:42:26 
Pulev mialby wygrac z Adamkiem? Ciekawa teza.
Jak dla mnie zdecydowanie na punkty wygralby Tomek.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 18-12-2012 17:52:24 
wedlug mnie w tym momencie pulev mialby wieksze szanse...........zobaczymy co adamek zrobi z cunnem wtedy moge zweryfikowac swoja opinie
 Autor komentarza: cop
Data: 18-12-2012 17:56:29 
"LegiaPany Data: 18-12-2012 17:37:31 pulev - adamek 70/30 pulev w ostatnich 2 walkach prezentowal sie swietnie (lepiej od tomka) wiec na pewno nie jest to zaden glupi przyklad"

Napisalem, ze okreslenie "male szanse Adamka na zwyciestwo" z Pulevem jest bezsensowne. Jezeli dla ciebie faworytem bylby Pulev, to calkowicie OK, ale okreslanie sans Adamka w takim pojedynku jako "male" jest nielogiczne. Nawet te twoje 30% to nie sa male szanse...lol...
Oczywiscie patrzac powaznie na taki potencjalny pojedynek, Pulev nie bedzie w stanie znokautowac Adamka i pomimo niezlej techniki niczym go tez nie zaskoczy. walka mialaby by bardzo wyrownany przebieg z tym, ze IMHO Adamek bylby tym punktujacym i bardziej precyzyjnym piesciarzem w ringu. Nie sadze, ze Bulgar jest piesciarzem majacym predyspozycje do wygrania takiej potyczki...
 Autor komentarza: cop
Data: 18-12-2012 17:57:13 
"LegiaPany Data: 18-12-2012 17:52:24
...zobaczymy co adamek zrobi z cunnem wtedy moge zweryfikowac swoja opinie"

To zdecydowanie dobre podejscie do tematu...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 18:14:47 
"LegiaPany Data: 18-12-2012 17:52:24
...zobaczymy co adamek zrobi z cunnem wtedy moge zweryfikowac swoja opinie"

Zakladam,ze jak Adamek rozprawi sie z Cunnem w pieknym stylu,to w Twojej opini jego szanse z Pulevem wzrosna?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 18-12-2012 18:29:58 
policjant

no tak zobaczymy

pomyslales nad tym chociaz troche co ci pisalem pod tematem "od keicala do adamka"?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 18-12-2012 18:31:44 
Steve trzymam za słów , zrób hejterom prezent i uczyń ich święta przyjemniejszymi ...lol
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 18-12-2012 18:35:21 
andrewsky

znasz juz chyba moja opinie :) tez nie przepadam za tym co tomek czasem powie w wywiadach i cala otoczka odnosnie przeciwnikow oraz ppv

ale trzezwop na to patrzac jezeli tomek odprawi cunna w dobrym stylu "quick hands" np. tko do 7 rd. lub zdecydowanie na pkt.(118-111.....117-112) to tak.......to wtedy jego szanse wzrosna u mnie na 50/50

jezeli bedzie to "prawdziwa" wysoka wygrana wygrana......nie minimalna jak z eddiem
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 18-12-2012 18:39:05 
andrewsky

nie wiemy takze co w miedzyczasie pokaze pulev jezeli bedzie mial jakas walke przed logicznym finalem eliminatora ibf
 Autor komentarza: milan1899
Data: 18-12-2012 18:57:12 
LegiaPany
walka Adamka z Cunnem w żadnym stopniu nie moze odpowiedzieć Nam o szansach Górala w starciu z Pulevem bo to różni zawodnicy ( no chyba ze cunn ostro obije lub znokautuje Adamka wtedy walki z pulevem nie bedzie ;) )
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 18-12-2012 19:01:47 
mialn1899

oponent na pewno "nie korespondencyjny" :) ale jezeli tomek pokaze sie z lepszej strony niz z chambersem oraz walkerem to bedzie to troche wymowne......moim zdaniem

bo przeciez wynik walki pulev-adamek nie zalezy tylko od puleva.........
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 19:08:08 
Pulev to nie jest wybitny piesciarz.Niemniej,styl w jakim walczy nie lezy Goralowi.Bulgar po Wladku K.ma chyba najlepszy lewy prosty w hevy.To wlasnie ta bron,bedzie decydujac w ich ewentualnym starciu.Tom Quick Hands,bardzo kiepsko sobie poczyna,kiedy jego rywal bije lewe proste.Mozna to bylo zobaczyc w pojedynczych rundach z Walkerem,Grantem,czy nawet Golota.Chociaz dwaj ostatni wymienieni przezemnie sporadycznie bili lewy prosty i byla to raczej karykatura tego ciosu,to wystarczalo zeby stopowac Tomasza
Oczywiscie Pulev,to nie tylko lewy prosty.To bardzo dojrzaly piesciarz,umiejetnie narzucajacy swoj styl rywala.Potrafi umiejetni klinczowac,przytrzymac,kontrolowac tempo walki.Do tego jest dobrze wyszkolony technicznie,w miare szybki,twardy,czuje dystans,lepszy w obronie od Gorala.Jest niewyboksowany,jest mlodszy,ma dobra kondycje.Naprawde nie widze Adamka w tejj walce.Niezaleznie jak efektownie pokonoa Cunna.No chyba ze przegra,albo bedzie sie meczyl caly dystans...
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 18-12-2012 19:11:24 
andrewsky

tomkowi mozna zarzucac wiele ale napewno ma ogromne doswiadczenie w porownaniu do puleva a i w ringu mysli o wiele wiecej niz poza nim ;)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 18-12-2012 19:19:40 
rossoneri

ogladasz sparing? jak tak to mozesz mi pozniej opowiedziec co adamek mowil bo spadam na trening..........a ciekawi mnie szczegolnie temat o aferze z dopingiem u wacha
 Autor komentarza: milan1899
Data: 18-12-2012 19:30:43 
nie też wyginam na 20 na trening , muszę dzisiaj bika i nogi zrobić , na youtube sobie obejrze wieczorem powtórkę
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 18-12-2012 20:09:15 
Proponuję zwolennikom koncepcji dominacji Puleva w ewentualnej konfrontacji z Adamkiem lekturę walki Pulev-Walker. Nadmienię, że ten pierwszy skończył tę 12 rundową,wyrównaną walkę, totalnie porozbijany i zmęczony. Pulev taki słaby, czy Walker taki dobry?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 20:10:44 
LegiaPany
Oczywiscie,ze Adamek to swietny piesciarz.Ktory ma wiele atutow jako bokser,w tym olbrzymie doswiadczenie w walkach o stawke.Potrafi tez myslec w ringu.Pulev moze nie jest tak doswiadczony,jako zawodowiec,ale widac ze kariera i sukcesy z amatorki procentuja u niego,w walkach na zwodowych ringach
Nie jestem admiratorem talentu Bulgara,ale poprostu uwazam,ze Adamka czeka mega trudne zadanie,w walce z tak niewygodnym dla niego bokserem
Jezeli do takiej walki dojdzie
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 20:10:44 
LegiaPany
Oczywiscie,ze Adamek to swietny piesciarz.Ktory ma wiele atutow jako bokser,w tym olbrzymie doswiadczenie w walkach o stawke.Potrafi tez myslec w ringu.Pulev moze nie jest tak doswiadczony,jako zawodowiec,ale widac ze kariera i sukcesy z amatorki procentuja u niego,w walkach na zwodowych ringach
Nie jestem admiratorem talentu Bulgara,ale poprostu uwazam,ze Adamka czeka mega trudne zadanie,w walce z tak niewygodnym dla niego bokserem
Jezeli do takiej walki dojdzie
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 20:10:44 
LegiaPany
Oczywiscie,ze Adamek to swietny piesciarz.Ktory ma wiele atutow jako bokser,w tym olbrzymie doswiadczenie w walkach o stawke.Potrafi tez myslec w ringu.Pulev moze nie jest tak doswiadczony,jako zawodowiec,ale widac ze kariera i sukcesy z amatorki procentuja u niego,w walkach na zwodowych ringach
Nie jestem admiratorem talentu Bulgara,ale poprostu uwazam,ze Adamka czeka mega trudne zadanie,w walce z tak niewygodnym dla niego bokserem
Jezeli do takiej walki dojdzie
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 18-12-2012 20:42:46 
Czemu Pulev miałby być niewygodny dla Adamka? Starałem się znaleźć walki, w których prezentuje swój lewy,ale nie dopatrzyłem się niczego. Różnica prędkości na korzyść Tomka przygniatająca, lewy Adamka jest jak błyskawica w porównaniu do i tak rzadkich pchanych Puleva. Wolniejszy na nogach, technika poprawna, ale nie ma podjazdu do Polaka. Haye,Arreola,Fury,Price,Adamek,Wach;każdy z nich zmiótł by go z ringu.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 20:47:05 
Nabuchodonozor
Sugerowanie sie pojedynkami korespondencyjnemi,czasami moze byc mylace i upraszczajace
Frazier zbil Alego,Foreman zmiazdzyl Fraziera,Ali wygral z Foremanem
Sam widzisz ze to o ninczym nie swiadczy.
Pulev wygral z Walkerem bezdyskusyjnie.Z 12 rund przegral 2-3.Prawie w kazdej rundzie Walker plywal,najwiekszym mankamentem Bulgara jest slaby cios,dlatego nie umial skonczyc naruszonego rywala
Adamak walczyl niecalych 5 rund z Walkerem,w tym 2 przegral jedna zremisowal.Nie bylo az tak rozowo,musial walczyc o zycie,a Pulev bez wiekszego zagrozenia pewnie wygral
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 20:47:05 
Nabuchodonozor
Sugerowanie sie pojedynkami korespondencyjnemi,czasami moze byc mylace i upraszczajace
Frazier zbil Alego,Foreman zmiazdzyl Fraziera,Ali wygral z Foremanem
Sam widzisz ze to o ninczym nie swiadczy.
Pulev wygral z Walkerem bezdyskusyjnie.Z 12 rund przegral 2-3.Prawie w kazdej rundzie Walker plywal,najwiekszym mankamentem Bulgara jest slaby cios,dlatego nie umial skonczyc naruszonego rywala
Adamak walczyl niecalych 5 rund z Walkerem,w tym 2 przegral jedna zremisowal.Nie bylo az tak rozowo,musial walczyc o zycie,a Pulev bez wiekszego zagrozenia pewnie wygral
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 20:54:14 
Nabuchodonozor
To obejzyj walki z Dimitrienka,albo Ustinovem.Przeciez Pulev praktycznie zbil obu,uzywajac glownie lewgo prostego
Blyskawica to Adamek byl na tle Granta,albo McBridea.Na tle Vitalija,Estrady czy Czamberasa juz nie
 Autor komentarza: nik
Data: 18-12-2012 20:55:42 
''Autor komentarza: andrewsky

Data: 18-12-2012 15:00:59


Na tym zdjeciu Tomek staral sie przybrac grozna mine,a wyglada jakby poczul baka puszczonego przez Cunna:) ''


Madre to to nie jest.
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 18-12-2012 21:07:14 
Wiem,że korespondencyjnie nie ma co rozpatrywać pojedynków, mi chodzi o jego postawę,umiejętności. Jest dobry na obijanie bumów a i z nimi się męczy. Wydaje mi się,że to ten typ boksera, u którego konfrontacja z kimś z czołówki obnaży wszystkie braki. Przede wszystkim brak szybkości, to efekt 114kg przy 194 cm, zresztą widać to też po jego budowie. Jeżeli uważasz,że Adamek przegrał 2 rundy z Walkerem...chyba 6-tą i 7-mą w szatni w bierki hehe. Ja widziałem kontrole nad walką i dominacje, nawet w 2 rundzie. Jedynie po nokdaunie Tomek klinczował i ślizgał się, zresztą bardzo mądrze, bo dał mu się wystrzelać. A walka Pulev-Walker? Zgodzę się, że Pulev wygrał wiekszość rund, ale to były wygrane nieznaczne. Walka była wyrównana i do końca wynik był otwarty. Moim zdaniem zawodnicy o podobnym poziomie. Jeżeli Pulev chce walczyć z najlepszymi, musi zrzucić co najmniej pare kilo.
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 18-12-2012 21:16:34 
Oglądałem walki z Dimitrenką i Ustinowem na żywo, potem do dziś nie chciało mi się wracać, bo uważam tych wszystkich bokserów za średniaków, ot europejska czołówka, w kontekście lokalnego tytułu oczywiście. Ustinov waży 140kg i wyprzedzanie go lewym o niczym nie świadczy Zgodzę się, z Dimitrenka zawalczył bardzo dobrze, ale dlatego, że Aleks mu na to pozwolił. Vitalij to inna liga, nie ma co porównywac postawy jakiegokolwiek boksera w walce z nim. Od Estrady był szybszy, Chambers wiadomo, był w wadze cruser w czasie tej walki,więc musiał być szybszy. Moim zdaniem lewy Tomka to inna liga, na pewno szybkości. mam nadzieje,że po walce z Cunnem będziemy się o tym mogli wszyscy przekonać.
 Autor komentarza: nik
Data: 18-12-2012 21:18:27 
Nie zdziwilbym sie jakby roznica wzrostu miedzy nimi byla mniejsza bo nie sadze ze Pulev ma 194cm, ale pewnosci nie mam.
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 18-12-2012 21:31:07 
tyle podają na boxrecu
 Autor komentarza: black111
Data: 18-12-2012 21:42:53 
Nie wiem czemu ale ja obstawiam 12 rund dobrej walki. Steve jest rozdrażniony. Dwie porażki z kubańczykiem i utracony tytuł z Adamkiem to dobra sportowa złość. Ja ostrzę zęby na pełen dystans.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 21:55:47 
''Autor komentarza: andrewsky

Data: 18-12-2012 15:00:59


Na tym zdjeciu Tomek staral sie przybrac grozna mine,a wyglada jakby poczul baka puszczonego przez Cunna:) ''


Madre to to nie jest.

Bo nie mialo byc,madralo
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 18-12-2012 22:03:04 
A ja spokojnie czekam na dobrą walkę, na pewno wybór lepszy od jamesa 'madafaka' toneya. z początku byłem sceptyczny co do starcia góral vs USS 2 ale z czasem się przekonałem że to dobry wybór, i w dodatku mamy dwie dobre walki wieczoru hammer vs głazkow i cunn vs adamek, i w dodatku chyba bez PPV chociaż nie jestem pewien niech redakcja żuci oficjalną informację
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 22:04:16 
Nabuchodonozor
Nie ironizuj.Adamek nieznacznie przegreal z Walkerem 1 runde.Wyraznie przegral runde 2 i co najwyzej zremisowal 4
Pulev ani razu nie byl w tarapatach,walczac z Walkerem.Do jakiego konca wynik byl otwarty??? W 11 i 12 rundzie Walker byl kilka razy podlaczony,a Pulev ani razu
Ustinov i Dimitrienko,to faktycznie sredniaki,podobnie jak Arreola,czy Estrada.Pulev wygral z nimi przed czasem,a Adamek ze swoimi sredniakami nie.Zreszta swoje najlepsza walke w hevy Goral stoczyl dawno temu.Przed Pulevem dopiero ta najlepsza
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2012 22:04:16 
Nabuchodonozor
Nie ironizuj.Adamek nieznacznie przegreal z Walkerem 1 runde.Wyraznie przegral runde 2 i co najwyzej zremisowal 4
Pulev ani razu nie byl w tarapatach,walczac z Walkerem.Do jakiego konca wynik byl otwarty??? W 11 i 12 rundzie Walker byl kilka razy podlaczony,a Pulev ani razu
Ustinov i Dimitrienko,to faktycznie sredniaki,podobnie jak Arreola,czy Estrada.Pulev wygral z nimi przed czasem,a Adamek ze swoimi sredniakami nie.Zreszta swoje najlepsza walke w hevy Goral stoczyl dawno temu.Przed Pulevem dopiero ta najlepsza
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 18-12-2012 22:37:09 
Według mnie Adamek wybije Cunnowi wagę ciężką z głowy.Cunn może sprawiać problemy Tomkowi w początkowych rundach.
Co do ewentualnej potyczki z Pulevem to byłaby to ciekawa walka ale faworytem dla mnie byłby Tomek.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.