UAKTUALNIENIE RANKINGU P4P

W ostatnich tygodniach widzieliśmy w ringu kilku zawodników notowanych w czołówce P4P. Przed tygodniem wielkie zwycięstwo odniósł znajdujący się u schyłku swojej kariery Juan Manuel Marquez (55-6-1, 40 KO), który w MGM Grand w Las Vegas ciężko znokautował swojego odwiecznego rywala - Manny'ego Pacquiao (54-5-2, 38 KO). Ubiegłej nocy jeszcze lepiej zaprezentował się Nonito Donaire (31-1, 20 KO), który w fantastycznym stylu rozprawił się z twardym Jorge Arce (61-7-2, 46 KO). Biorąc pod uwagę porażkę "Pacmana", jego młodszy rodak awansował na trzecie miejsce w naszym zestawieniu. Manny, który do czasu nokautu boksował bardzo dobrze i prowadził na punkty u wszystkich sędziów, spada na szóstą lokatę, a jego pogromca wylądował na piątym miejscu. Ponadto, do zestawienia powraca Kubańczyk Yuriorkis Gamboa (22-0, 16 KO). Pojawił się także Robert Guerrero (31-1-1, 18 KO), który w dobrym stylu pokonał Andre Berto (28-2, 22 KO) i potwierdził, że może sporo namieszać w czołówce wagi półśredniej.

1. Floyd Mayweather Junior, USA
Rekord: 43-0, 26 KO
Wiek: 35
Pseudonim: Money/Pretty Boy
Kategoria wagowa: półśrednia/junior średnia
Dzierżone trofea: WBC (147), WBA Super (154)
Ostatnia walka: M. Cotto - 05.05.2012 - W UD 12
Następna walka: ?

2. Andre Ward, USA
Rekord: 26-0, 14 KO
Wiek: 28
Pseudonim: S.O.G.
Kategoria wagowa: super średnia
Dzierżone trofea: WBA Super, WBC, The Ring
Ostatnia walka: C. Dawson - 08.09.2012 - W TKO 10
Następna walka: K. Pavlik - 26.01.2013 (?)

3. Nonito Donaire, Filipiny
Rekord: 31-1, 20 KO
Wiek: 30
Pseudonim: The Filipino Flash
Kategoria wagowa: super kogucia
Dzierżone trofea: WBO, WBC Diamond, The Ring
Ostatnia walka: J. Arce - 15.12.2012 - W KO 3
Następna walka: ?

4. Sergio Gabriel Martinez, Argentyna
Rekord: 50-2-2, 28 KO
Wiek: 37
Pseudonim: Maravilla
Kategoria wagowa: średnia
Dzierżone trofea: WBC, The Ring
Ostatnia walka: J.C. Chavez Jr - 15.09.2012 - W UD 12
Następna walka: M. Murray - 27.04.2013

5. Juan Manuel Marquez, Meksyk
Rekord: 55-6-1, 40 KO
Wiek: 39
Pseudonim: Dinamita
Kategoria wagowa: junior półśrednia
Dzierżone trofea: WBO
Ostatnia walka: M. Pacquiao IV - 08.12.2012 W KO 6
Następna walka: ?

6. Manny Pacquiao, Filipiny
Rekord: 54-5-2, 38 KO
Wiek: 34
Pseudonim: Pacman
Kategoria wagowa: półśrednia
Dzierżone trofea: brak
Ostatnia walka: J.M. Marquez IV - 08.12.2012 - P KO 6
Następna walka: ?

7. Władimir Kliczko, Ukraina
Rekord: 59-3, 51 KO
Wiek: 36
Pseudonim: Dr. Steelhammer
Kategoria wagowa: ciężka
Dzierżone trofea: IBF, WBO, WBA Super, IBO, The Ring
Ostatnia walka: M. Wach - 10.11.2012 - W UD 12
Następna walka: ?

8. Brian Viloria, Filipiny
Rekord: 32-3, 19 KO
Wiek: 32
Pseudonim: Hawaiian Punch
Kategoria wagowa: musza
Dzierżone trofea: WBA Super, WBO
Ostatnia walka: H. Marquez - 17.11.2012 - W TKO 10
Następna walka: ?

9. Timothy Bradley, USA
Rekord: 29-0, 12 KO
Wiek: 29
Pseudonim: Desert Storm
Kategoria wagowa: półśrednia
Dzierżone trofea: WBO
Ostatnia walka: M. Pacquiao - 09.06.2012 - W SD 12
Następna walka: ?

10. Adrien Broner, USA
Rekord: 25-0, 21 KO
Wiek: 23
Pseudonim: The Problem
Kategoria wagowa: lekka
Dzierżone trofea: WBC
Ostatnia walka: A. DeMarco - 17.11.2012 - W TKO 8
Następna walka: R. Abril - 16.02.2013

11. Carl Froch, Wielka Brytania
Rekord: 30-2, 22 KO
Wiek: 35
Pseudonim: The Cobra
Kategoria wagowa: super średnia
Dzierżone trofea: pas IBF
Ostatnia walka: Y. Mack - 17.11.2012 - W KO 3
Następna walka: ?

12. Abner Mares, Meksyk
Rekord: 25-0-1, 13 KO
Wiek: 27
Kategoria wagowa: super kogucia
Dzierżone trofea: WBC
Ostatnia walka: A. Moreno - 10.11.2012 - W UD 12
Następna walka: ?

13. Witalij Kliczko, Ukraina
Rekord: 45-2, 41 KO
Wiek: 41
Pseudonim: Dr. Ironfist
Kategoria wagowa: ciężka
Dzierżone trofea: WBC
Ostatnia walka: M. Charr - 08.09.2012 - W TKO 4
Następna walka: ?

14. Robert Guerrero, USA
Rekord: 31-1-1, 18 KO
Wiek: 29
Pseudonim: The Ghost
Kategoria wagowa: półśrednia
Dzierżone trofea: WBC Interim
Ostatnia walka: A. Berto - 24.11.2012 - W UD 12
Następna walka: ?

15. Yuriorkis Gamboa, Kuba
Rekord: 22-0, 16 KO
Wiek: 30
Pseudonim: El Ciclon de Guantánamo
Kategoria wagowa: super piórkowa
Dzierżone trofea: WBA Interim
Ostatnia walka: M. Farenas - 08.12.2012 - W UD 12
Następna walka: ?

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Polak93
Data: 16-12-2012 21:21:50 
U mnie ten ranking wygląda nieco inaczej.Mianowicie P4P wygląda u mnie tak:

1.Floyd Mayweather Jr
2.Andre Ward
3.Sergio Gabriel Martinez
4.Juan Manuel Marquez
5.Wladimir Klitschko
6.Manny Pacquiao
7.Vitali Klitschko
8.Carl Froch
9.Nonito Donaire
10.Austin Trout
11.Timothy Bradley
12.Danny Garcia
13.Yuriokis Gamboa
14.Chad Dawson
15.Bernard Hopkins
 Autor komentarza: trucker
Data: 16-12-2012 21:22:34 
bradleya bym wyrzucił z 10,z pierwszą trójką sie zgadzam,reszta w sumie może też być a vilora-pierwszy raz słysze o kimś takim
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2012 21:24:12 
od połowy z nich lepszy jest Rigondeaox... a jeśli ktoś miał wylecieć z 15 to raczej jego kumpel Gamboa;) który zawalczył w średnim stylu z średnim zawodnikiem po ponad rocznej przerwie.

A i półżartem - Gamboa na Kubie gęsto dostawał baty od Rigondeaouxa
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 16-12-2012 21:25:06 
Froch za wysoko powinien byc poza 15,Gamboa za wysoko,Viloria za wysoko,Mares za wysoko.Ogólnie dziwny ranking.Marquez powinien być na 3 co najmniej,przed Martinezem i Donairem
 Autor komentarza: JAx00
Data: 16-12-2012 21:27:10 
mayweather tak wysoko za to ze walczy raz na rok ?
śmieszne ...
 Autor komentarza: AlfaiOmega
Data: 16-12-2012 21:29:17 
w koncu pacquiao wylecial z pierwszej piatki i dziwie sie ludziom ze tyle czasu mowili na niego krol p4p. Vilora ? kto to ku*wa jest ??? za niego powinien byc broner a go nie powinno byc w 15 na pewno.
 Autor komentarza: anonim1928
Data: 16-12-2012 21:32:00 
JAx00 - za to, że nikt nie może mu dorównać. Akurat do jego miejsca nie ma żadnych wątpliwości bezdyskusyjny lider. Ogólnie cały ranking mi się podoba, nawet bym za bardzo nic nie zmeiniał ;)
 Autor komentarza: Matys90
Data: 16-12-2012 21:32:06 
". Vilora ? kto to ku*wa jest ???"

Kozak jakich mało, polecam obejrzeć jego ostatnią walkę, jedna z lepszych w tym roku.
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 16-12-2012 21:32:53 
No to też się "pobawię" i podam własne skromne P4P:
1. Andre Ward
2. Floyd Mayweather Jr.
3. Juan Manuel Marquez
4. Nonito Donaire
5. Sergio Martinez
6. Wladimir Kliczko
7. Manny Pacquiao
8. Adrien Broner
9. Danny Garcia
10. Robert Guerrero
11. Witalij Kliczko
12. Bernard Hopkins
13. Austin Trout
14. Timothy Bradley
15. Saul Alvarez
 Autor komentarza: JAx00
Data: 16-12-2012 21:33:51 
Ward powinien być nr. 1
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 16-12-2012 21:35:14 
1. ward
2. martinez
3. donaire
4. floyd
5. wladyslaw k.
6. marquez
7. froch
8. garcia
9. trout
10. pacman
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 16-12-2012 21:36:45 
11. brian viloria zapomnialem o nim
 Autor komentarza: Dudas (Redaktor bokser.org)
Data: 16-12-2012 21:37:13 
Brian Viloria to fantastyczny bokser - król wagi muszej, który w ostatnich kilkunastu miesiącach pokonał przed czasem Giovaniego Segurę i Hernana Marqueza.

Guillermo Rigondeaux z nikim jeszcze nie wygrał, więc nie może być brany pod uwagę przy ustalaniu list P4P. Wiele wskazuje na to, że w przyszłym roku sprawdzi się z Donaire, wtedy będziemy wiedzieć o nim wszystko.

Juan Manuel Marquez niczym nie zasłużył na wyższą lokatę. Jest przed Pacquiao, bo ostatnim razem bezdyskusyjnie go pokonał, ale wcześniejsi rywale "Dinamity" to druga lub trzecia liga, a i tacy czasem sprawiali mu problemy...
 Autor komentarza: eye
Data: 16-12-2012 21:44:41 
A dlaczego Ward tak wysoko. Niczego mu nie ujmuje ale co zrobił więcej i w jakim stopniu bardziej zdominował swoją kategorię wagową od Władimira Kliczki że jest o tyle miejsc od niego wyżej?
 Autor komentarza: chaser
Data: 16-12-2012 21:45:07 
Floyd dawno powinien być poza pierwszą trójką.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2012 21:48:04 
Dudas - Rigon z "nikim" nie wygrał, Broner również za to przegrał z De Leonem :)))).

Co do Marqueza choć go uwielbiam to niestety się zgodzę, z drugiej strony wygrywa... to nie ważne w jakim stylu - Holy pierdzielił się z Czyżem a potem wygrał z Tysonem. Styl wygranych Bradleya w większości też mizerny.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 16-12-2012 21:48:47 
Skoro Rigondeaux nikogo nie pokonał, to kogo pokonał Broner, żeby być na 10 miejscu? Maresa też bym nie dał tak wysoko. Reszta się u mnie zgadza, co najwyżej jakieś kosmetyczne zmiany o 1-2 miejsca w dół lub w górę.
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 16-12-2012 21:51:27 
Faktem jest to, że w zależności od tego kto układa dany ranking, a także tego jak ta osoba patrzy na boks - tak to wszystko wygląda. To są kwestie czysto subiektywne. Jeżeli natomiast zdarzają się pojedynki wewnątrz list P4P (jak Marquez-Pacquiao) to niewątpliwie warto jest brać to pod uwagę.

Rigondeaux jest przereklamowany. Amatorem był świetnym, ale czy to znaczy że musi pokonywać najlepszych na zawodowstwie? Niekoniecznie. Niczego nie udowodnił. I to jest fakt.

Ward numerem 1. Floyd osiągnął wiele, ale większość - w odległej przeszłości. Zaś Andre Ward jest zawodnikiem absolutnie dominującym swoją kategorię wagową, a także wyższą (za sprawą pokonania Chada Dawsona). Mayweather z racji swojej nieaktywności, trudno jest osiągnąć taką dominację: w pojedynkach z Alvarezem czy Guerrero, na pewno będzie faworytem, ale "Money" jest już raczej past prime i nie wiadomo jak to będzie w najbliższych walkach. Dlatego drugi - moim zdaniem rzecz jasna.
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 16-12-2012 21:52:12 
1.ward-poprostu pokonał wszystkich tych którzy byli w zasięgu jego wagi
2.donaire dla mnie przyszła gwiazda nie tylko p4p ale i ppv to jak walczy w ringu i z jakim spokojem imponuje mi
3.sergio martinez - dużo nie trzeba pisać po prostu artysta ringu chciał bym go zobaczyć z canelo w umownym limicie 158 funta
4.wład kliczko dominator który nie ma widoków na swojego pogromce
5.floyd- tak niska lokata spowodowana jest zbyt rzadkim wychodzeniem na ring gdy by wychodził troszeczkę częściej był by 1 (gdy by wychodził 3 razy na 2 lat a nie 2 razy na 2lata)
6.juan manuel marqez- po prostu za piękne ko i emocje i więcej nie trzeba pisać
7.manny pacquiao- mimo 2 porażek z rzędu nadal jest zawodnikiem czołówki, na którego walkę z byle kim MGM Grand zapełni się do ostatniego miejsca a i sprzedaż ppv będzie duża.
8.Bradley mimo niesprawiedliwej wygranej nad pacmanem zaprezentował się świetnie , a poza tym wygrane nad holtem, alexandrem,juniorem wrighterem świadczą o jego wysokiej klasie.
9. danny garcija - chłopak ze świetnym timingiem z wielką wiarą w swoje umiejętności , jest bokserem który zaczyna walkę wolno ale z czasem się rozkręca czego przykładem są 2 wygrane nad moralesem i wygrana nad amirem khanem
10. Carl Froch- czyli koleś który nie wymięka, a na jego walkę choćby z cieniem całe nothingam wykupuje komplet biletów w godzine. poza tym po porażce z wardem ,pokonał a właściwie zdeklasował luciana bute który wcześniej w rankingach P4P był w okolicach 10 miejsca, na swoje konto zapisał jeszcze mis match z mackiem

TO takie moje prywatne P4P możecie oceniać
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2012 21:53:59 
Undisputed - z Wardem i Floydem się zgodzę.

Rigondeaoux jest przereklamowany? a może Broner który rywali miał tej samej klasy a faktycznie przegrał z de Leonem?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 16-12-2012 21:54:44 
BronuarKomuszenko

prawie sie zgadzamy :) oprocz bradleya
 Autor komentarza: MUTOLA16
Data: 16-12-2012 21:55:46 
NONITO DONAIRE KAZAK MAXXXXXX
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 16-12-2012 21:57:27 
@eye
Ale poziom kategorii super średniej jest powszechnie uważany za wyższy niż poziom ciężkiej. Właśnie ta waga w której występuje Ward uważana jest za jedną z najmocniej obsadzonych. Poza tym dochodzi druga kategoria wagowa - półciężka, gdyż pokonał w niej ...(tylko teoretycznie, praktycznie raczej nie: z pokonującego się wzajemnie trio Hopkins-Pascal-Dawson, to "Kat" ma największe umiejętności, ale kwestia bezpośrednich pojedynków, to kwestia stylów w którym ci zawodnicy walczą... i wieku Hopkinsa)... najlepszego Chada Dawsona.
 Autor komentarza: Lukimbo
Data: 16-12-2012 21:58:43 
A gdzie diabeł Włodarczyk..?? ;)

Właśnie parę minut temu przebił w głosach na stronie WBC, Tysona na mistrza 50-lecia organizacji WBC.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 16-12-2012 21:59:08 
1. Ward
2. Martinez
3. JMM
4. Donaire
5. W. Klitschko
6. Pacquiao
7. Trout
8. Garcia
9. V. Klitschko
10. Froch
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 16-12-2012 21:59:22 
Lukimbo

cooooooo???? :))))))))
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2012 22:00:24 
P4P FRAJEREM ROKU został niestety mój ulubieniec Yuriorkis Gamboa :(
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 16-12-2012 22:00:33 
@StonkaKartoflana
Oczywiście, że Broner także nie walczył z nikim naprawdę poważnym - podobnie jak Rigondeaux. Jak najbardziej się z tym zgadzam. Jednakże w sposobie walki Amerykanina, w jego sile fizycznej, w jego umiejętnościach - widać wyraźny progres. No i jest znacznie młodszy od Kubańczyka. Faktem jest to, że powinien zostać sprawdzony z lepszym przeciwnikiem. Myślę, że w najbliższym czasie może być ku temu jakaś okazja. Z pewnością jednak Broner ma większe perspektywy na osiąganie sukcesów niż Rigondeaux.
 Autor komentarza: przecier
Data: 16-12-2012 22:01:09 
pierwsze 7 miejsc nie do podważenia, a dalej to już można sie kłócić
 Autor komentarza: William
Data: 16-12-2012 22:05:16 
Broner drodzy Panowie zdemolował bardzo wysoko notowanego Antonio De Marco który dawał dobre walki choćby z nie zyjącym już niestety Edwinem Valero który dziś gdyby dalej był wśród nas pewnie również był by wysoko w tym rankingu ,ale cóż szkoda :(
 Autor komentarza: Lukimbo
Data: 16-12-2012 22:06:42 
@LegiaPany


To :)

http://wbcboxing.com/encuestaCampeones/

Diabeł liderem :)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-12-2012 22:07:13 
1.Floyd Mayweather
2.Andre Ward
3.J.M.Marquez
4.Garcia
5.Vitalij Kliczko
6.Nonito Donaire
7.Saul Alvarez
8.Bernard Hopkins
9.Trout
10.Cotto
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 16-12-2012 22:08:32 
LegiaPany
oczywiście można mieć zastrzeżenia co do bradley ale dla mnie jego miejsce w pierwszej dziesiątce jest niepodważalne. przegrał z pac manem ale w moim odczuciu tak 116-112 a komentowanie HBO bym sobie darował bo lampley był poniżej poziomu i komentował mase ciosów które wogóle nie doszły twarzy bradleya a wyniki z compubox też były dla mnie mocno zastanawiające, no ale co do kariery i podejścia bradley jest mega profesjonalny
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2012 22:10:08 
Undisputed - to jest aktualny P4P a nie "perspektywiczny" ani historyczny (Floyd)...Niestety przekręty (De Leon) za szybko idą w zapomnienie.
 Autor komentarza: eye
Data: 16-12-2012 22:10:14 
@Undisputed

Owszem pokonał Dawsona ale wadze super średnie nie chciał pojedynku w półciężkiej, swoje niepodważalne sukcesy donosił tylko w jednej kategorii i czas na kolejną. Rozumiem że to mocno obsadzona kategoria jednak gdyby nie istnieli Kliczkowie być może i hw byłaby zwana "mocno obsadzona". Nie mniej jednak Kliczkowie deklasują wszystkich rywali jakich im się postawi i n ikt nie ma do nich polotu a więc moim zdaniem zasługują na wyższe miejsce.

P.S. Andre to świetny zawodnik ze świetną techniką krótko mówiąc zawodnik kompletny jednak czas na sukcesy w następnej dywizji.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 16-12-2012 22:10:24 
Lukimbo

1. smutne

2. widze ze od paru dni jestem jedynym ktory glosowal na roberto durana :( (chyba z 10 razy)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 16-12-2012 22:11:45 
BronuarKomuszenko

no tak serca i woli walki z najlepszymi nie mozna mu odmowic
 Autor komentarza: wrzeluk
Data: 16-12-2012 22:14:16 
1. Mayweather
2. Ward
3. Marquez
4. Martinez
5. Donaire
6. Garcia
7. Pacquiao
8. W. Klitschko
9. Trout
10.V. Klitschko
 Autor komentarza: Lukimbo
Data: 16-12-2012 22:14:58 
@LegiaPany

Może wychodzi na to że diabeł jest bardzo popularny na świecie tylko my tego nie doceniamy..?? ;)


Buehehehehe
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2012 22:16:31 
William - tej klasy przeciwnik i u Rigondeaouxa by się znalazł
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 16-12-2012 22:20:20 
@Stonka Kartoflana
Wiem, że to porównanie którego użyję będzie bardzo niesprawiedliwe, ale to Bronera można uznać za najlepszego zawodnika swojej kategorii wagowej (jest w stanie pokonać Burnsa i Vazqueza), a Rigondeaux nie (poległby z Donairem, z Maresem też nie miałby łatwo). To Broner imponuje ogromną siłą fizyczną jak na swoją wagę - Rigondeaux nie. To u Bronera widać dobrą dynamikę. Jest też bardziej efektowny. Fakt - brak mu momentami doświadczenia. To jedyny aspekt w którym przeważa Rigondeaux - też nie idealny, co pokazywał momentami Ricardo Cordoba. Przyznam się, że walki Bronera z De Leonem nie widziałem w całości, a więc nie wypowiadam się na jej temat.
 Autor komentarza: kojot1
Data: 16-12-2012 22:22:48 
1. Sergio Martinez
2. Andre Ward
3. Floyd Mayweather
4. Nonito Donaire
5. Juan Manuel Marquez
6. Manny Pacquiao
7. W. Klitschko
8. Lucas Matthysse
9. Abner Mares
10.Danny Garcia
11.Timothy Bradley
12.Braian Viloria
13.V. Klitschko
14.Austin Trout
15.Adrien Broner

Tak to wygląda wg mnie.
 Autor komentarza: Niko1
Data: 16-12-2012 22:25:26 
1. Floyd M.
2. Andre Ward
3. Adrien Brooner
4. Sergio Martinez
5. Donaire
6. J.M.M
7. Wladimiruś K.
8. Brandon Rios
9. G.Groves
10. Canelo
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 16-12-2012 22:27:22 
Lukimbo

ja go doceniam.....ze jest nudny jak flaki w oleju to juz inna sprawa
ale mysle na tyle rozsadnie ze daje swoj glos jakiejs prawdziwej legendzie a nie diablo bo jest "nasz"
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 16-12-2012 22:28:29 
@eye
Skoro Dawson podjął wyzwanie w super średniej, to bierze na siebie całą odpowiedzialność za wszelkie oceny. I nie ma wymówek. A Kliczkowie są fenomenalni - tylko brak im odpowiednich przeciwników do postawienia tego kroku dalej. Pretendenci do tytułów w wadze ciężkiej swoje słabości ukazują nie tylko stając w bezpośredniej konfrontacji w ukraińskimi braćmi. Stąd też nie można powiedzieć, że Manuel Charr, Dereck Chisora, Jean Marc Mormeck, czy nasz Mariusz Wach, to rywale wyższej klasy niż Mikkel Kessler, Carl Froch, Arthur Abraham, czy Chad Dawson.
 Autor komentarza: kabaty
Data: 16-12-2012 22:29:58 
nr 1. Mayweather
nr 2. Ward
nr 3. Martinez
nr 4. Donaire
nr 5. Marquez
nr 6. Pacquiao
nr 7. W.Kliczko
nr 8. Garcia
nr 9. Trout
nr 10.Matthysse
nr 11.V Kliczko
nr 12.Viloria
nr 13.Broner
nr 14.Alvarez
nr 15.Guerrero

moje zdanie...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-12-2012 22:35:31 
jezeli Floyd jest przed Wardem , jezlei Pac jest przed Władem i jezeli bradley jest przed Froachem to cos z tym rankingiem jest nie tak
wogole nie lubie p4p
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 16-12-2012 22:36:35 
eye
gdy by nie było kliczków to hw na pewno nie uchodziła by za mocną kategorie, mieli byśmy 4 mistrzów którzy by tracili z byle kim mistrzami byli by pewnie nudni jak flaki helenius czy grubas aureola. obecnie w ciężkiej żądzą kliczkowie i haye(przes to że jest medialny i ma umiejętności jest tym który znacząco wybija się ponad poziom) czyli mamy tercet k2 i haye.
Spójrz eye na wagę lhw tam mamy 4 mistrzów z których 2 nie powinno mieć pasy (cloud, shumenow) jeden klepie bumów ( cleverly ) a dawson tak naprawde nigdy nie był nie jest i nie będzie dominatorem , a na domiar tego wszystkiego hopkins jest zawodnikiem czołówki mimo 47 lat na karku, to coś mówi, i jak pewnie wiesz większość mówi że to słaba kategoria jak nie najsłabsza
 Autor komentarza: eye
Data: 16-12-2012 22:40:10 
Undisputed

Kliczkowie pokonali zarówno ścisłą czołówkę hw jak i tzw drugą ligę.. bez wyjątku wszystkich bezapelacyjnie i zasługują na docenienie. Chodzi mi o aktualny stan bo np gdyby walczyli około 25 lat temu nie mieli by szans na dominację ciężkiej.. nie wygraliby z dwudziestoletnim Tysonem i kilkoma innymi zawodnikami. To moja opinia..
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 16-12-2012 22:42:05 
eye

nie tylko twoja ;)
 Autor komentarza: atmel
Data: 16-12-2012 22:45:55 
Jasne że to prywatne rankingi .
Jedna kwestia - co powinien zrobić Władimir aby być wyżej ? :)
Osobiście nie przepadam za nim delikatnie pisząc no ale ...
Z kim ma wygrać aby być wyżej u kogoś w rankingu ?
 Autor komentarza: eye
Data: 16-12-2012 22:46:18 
BronuarKomuszenko

No pewnie że LHW to słaba kategoria jedna z najsłabszych (gdyby Kostecki nie siedział to miałby duże szanse na pas). Tyle że w super średniej Ward już nie ma wyzwań i powinien iść wyżej. Słabo obsadzona jest również junior ciężka jak pewnie wiesz. A co do HW to pewnie masz rację.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 16-12-2012 22:49:34 
atmel

ze swym bratem....a pozniej z naszym ulubiencem :)
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 16-12-2012 22:51:23 
eye
przejście warda do cruiser jest bezcelowe no chyba że krutka wycieczka po pas bo jak wiemy ta kategoria jest pomijana przez wszystkie znaczące telewizje w usa
 Autor komentarza: atmel
Data: 16-12-2012 22:53:00 
OK , to tylko takie spostrzeżenie . Jak dla mnie to w tych wszystkich zestawieniach generalnie Martinez troszke za nisko no i czy Moneyowi należy sie ciągle to 1 miejsce .
 Autor komentarza: eye
Data: 16-12-2012 22:56:03 
może być i wycieczka po pas bo dominacja jednej kategorii to za mało na tron p4p
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 16-12-2012 23:08:12 
1. Martinez
2. Ward
3. Pacquiao
4. Mayweather
5. Marquez
6. Matthysse
7. Donaire
8. Froch
9. Bradley
10 Włodzimierz Kliczko
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 16-12-2012 23:10:31 
eye
ja również moge to powiedzieć o kliczkach że dominacja w jednej kategori wagowej to za mało na tron p4p i niech wyjdą do włodara w cruiser ale wiem że jest to bezcelowe bo liczy się klasa pokonanych rywali a nie ilość podbitych kategorii
 Autor komentarza: wwojtek80
Data: 16-12-2012 23:12:53 
1. Floyd - bezdyskusyjnie
2. Ward - przyszły nr 1
3. Martinez
4. Wladimir Kliczko - bezkonkurencyjny w HW
5. Donaire - spokój i zadziwiająca moc ciosów
6. Alvarez - moim zdaniem przyszły nr 2 rankingu
7. Witalij Kliczko - podobnie jak brat
8. Golowkin - dla mnie kozak. Przyszły mistrz w swojej kategorii
9. Pac Man - wciąż dobry,choć już chyba będzie szedł tylko do dołu
10. Danny Garcia - zadziwia mnie. Ma coś w sobie. Ze spokojem,konsekwentnie i pewnie pokonuje swoich rywali (Judaha też zleje)
W poczekalni Cotto,Marquez,Dawson,Hopkins,Rigondeaox,Gamboa
 Autor komentarza: Blancos
Data: 16-12-2012 23:17:16 
Czwarta walka pomiedzy PacManem a JMM wygenerowała 70m$:) 1.15 miliona kupionych PPV .. heh, zna ktoś wyniki sprzedazy PPV w Polsce z walki Wacha?
 Autor komentarza: kojot1
Data: 16-12-2012 23:18:02 
wwojtek80

To twój ranking więc możesz wstawiać do niego kogo tylko chcesz, ale czym się kierowałeś wstawiając do 10 Alvareza(6!?) I Gołovkina(8) Nie atakuje nikogo tylko pytam z ciekawości.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 16-12-2012 23:19:21 
1)Floyod
2) Amrquez
2) Martinez
3)Ward
4) Władimir Kliczko
5)Donire
6) Pacman
7) Bradley
8) froch
9) Vitalij
10)MAthysse



........

od siebie

30 Adamek
37) włodarczyK



taki żarcik P4P " wirahy ' Kozaków z Polski


1)Szpilka 2) Najman długo długo nic hehehehe
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 16-12-2012 23:21:34 
wwojtek80:

"1. Floyd - bezdyskusyjnie"

Bo pokonał w średnim stylu trupa Cotto, a wcześniej dzieciaka Ortiz-a w wiadomych okolicznościach.

Na pierwszym miejscu mogą się znajdować tylko Sergiusz Martinez, albo Andrzej Ward.
 Autor komentarza: wwojtek80
Data: 16-12-2012 23:29:30 
kojot1

Już Ci mówię. Alvarez dopiero 22 lata,mistrz WBC i już 5 obron (w tym Mosley pobity bezdyskusyjnie). Ma wszystko: siłę,szybkość,technikę,obronę. Moim zdaniem kompletny zawodnik.
Gołowkin: Zmiata rywali z ringu w większości przypadków przez nokaut. Już w amatorce dominował,teraz przekłada to na zawodowstwo. Wiem,że jeszcze nikogo znaczącego nie pokonał,ale wydaje mi się,że jeśli tylko dostanie walkę mistrzowską to zostanie championem. Mega czujny,skoncentrowany,konsekwentny i silny zawodnik.
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: Boban81
Data: 16-12-2012 23:32:56 
1. Floyd
2. Ward
3. Martinez
4. Marquez
5. Vitalij
6. Donaire
7. Pacquiao
8. Matthysse
9. Bradley
10.Wladimir
 Autor komentarza: wwojtek80
Data: 16-12-2012 23:34:29 
Floyd bezdyskusyjnie,bo NIKT nie ma takich umiejętności jak on. Mistrz obrony. A że pokonał ostatnio "słabych" Cotto i Ortiza? A z kim ma walczyć? Z realnych walk został mu tylko Pac Man, z którym też by wygrał.
PS Gdyby nie te okoliczności, to Ortiz byłby obijany przez kolejne 8 rund.
 Autor komentarza: kojot1
Data: 16-12-2012 23:41:49 
Fakt, Alvarez ma zadatki na dominatora, ale jego kategoria wagowa jest bardzo silnie obsadzona i każdy pojedynek ze ścisłą czołówką będzie dla niego niezwykle trudny. Jeżeli pokona chociaż jednego prawdziwego i nieprzeciętnego junior średniego to wskoczy i do mojego rankingu p4p. Co do Golovkina nie mam żadnych wątpliwości, że ten koleś jeszcze dłuuugo pozostanie niepokonany niezależnie z kim przyjdzie mu walczyć( chyba że dojdzie do walki z niepokruszonym przez wiek Martinezem, wtedy wynik bedzie sprawa otwartą), ale tak jak w przypadku Canelo czekam na lepsze nazwiska w zawodowym rekordzie.

Pozdrawiam.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 16-12-2012 23:46:49 
wwojtek80,

Patrzysz na Floyda przez pryzmat tego, jaki był. W tej chwili nie może się jednak wylegitymować przed kibicami niczym szczególnym.

To, że prawdopodobnie obijałby Ortiz-a przez kolejne rundy nie ma znaczenia. Choć też tak uważam, to się nie stało, a spekulacje nie powinny bydź brane pod uwagę. Tak samo stwierdzenie, że Floyd Pacmana też by pokonał. Zlituj się. Może tak by się stało, ale nie można na spekulacjach budować czyjejś pozycji w jakimkolwiek rankingu.

Mayweather pokonał przyzwoitego Cotto, ale past prime. Zapowiedział, że wraca do boksu i chce stoczyć wiele walk, dlatego ja go dałem aż na 4 miejsce, ale dziwię się masowemu dawaniu go na 1. Jak dla mnie, to Ward i Martinez są jedynymi, którzy zasługują na tą pozycję.
 Autor komentarza: shanesugarmosley
Data: 16-12-2012 23:54:15 
1. Jonak
2. Jonak
3. Jonak
4. Jonak
5. Jonak
6. Jonak
7. Jonak
8. Jonak
9. Jonak
10. Jonak
 Autor komentarza: kojot1
Data: 16-12-2012 23:55:10 
Redakcjo jest błąd przy ostatniej walce Bronera, powinien być DeMarco zamiast Moreno.
 Autor komentarza: Drago
Data: 16-12-2012 23:55:31 
To moja lista:

1. Andre Ward
2. Floyd Mayweather Jr
3. Sergio Gabriel Martinez
4. Nonito Donaire
5. Juan Manuel Marquez
6. Wladimir Klitschko
7. Manny Pacquiao
8. Saul Alvarez
9. Austin Trout
10.Vitali Klitschko
11.Abner Mares
12.Yuriorkis Gamboa
13.Robert Guerrero
14.Devon Alexander
15.Bernard Hopkins
16.Miguel Cotto
17.Adrien Broner
18.David Haye
19. Carl Froch
20.Timothy Bradley
 Autor komentarza: Drago
Data: 16-12-2012 23:56:47 
Aaaaaa Mistrz listy to Damian Jonak
1.
2.
3.
itd to pretendenci
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 17-12-2012 00:00:36 
:)))))


nastepnym razem nie czekam na walke jonaka.....czekam na teksty pani jonakowej :)
 Autor komentarza: wwojtek80
Data: 17-12-2012 00:08:48 
beniaminGT

Masz słuszność,żeby nie brać pod uwagę spekulacji. Oceniam osiągnięcia,styl(umiejętności). W moim odczuciu na dzień dzisiejszy Floyd umiejętności ma najwyższe. Nie dostrzegasz genialności Maywathera? Ktoś kiedyś powiedział,że nie da się wygrać z zawodnikiem którego nie można trafić(o Floydzie) i ja się z tym zgadzam. Można go nie lubić za szpanerski sposób bycia,ale doceniajmy też jego geniusz. Każdą walkę kontroluje w 100%. A że nie wygrywa aż tak bardzo przekonywująco ? Cóż,do zawodnika defensywnego zawsze można się przyczepić,że zadał mniej ciosów,że rywal był w natarciu. Cotto atakował, napierał i przegrał wyraźnie (chyba się zgodzisz?)-w moim odczuciu 117-111
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 17-12-2012 00:30:20 
WARD jest nr.1

Mayweather to wielkie nazwisko ale nic wielkiego w ostatnim czasie nie zrobił.

Jest maszyną do zarabiania pieniędzy, stąd wiele branżowych portali itp. go faworyzuje. Taki jest biznes.

Przez ostatnie 4 lata
Pokonał Marqueza gdzie nie zrobił limitu wagi
Pokonał starego Mosleya gdzie był zraniony w 2 rd.
Walka z Ortizem to parodia
Dobre starcie z past Cotto.

Gdzie tu do Warda, wygranego S6 i deklasującego Dawsona.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 17-12-2012 00:31:58 
Ward wygląda lepiej i ma rywali w prime.
Czy jego jest łatwo trafić? Jak ktoś tak myśli upadł na głowę, umiejętnościami też jest obecnie najlepszy na świecie do tego taktyczny geniusz z mentalnością zwyciezcy.
 Autor komentarza: Coperek
Data: 17-12-2012 00:35:16 
A ja bym zwrócił uwagę na panów Witka i Władka Kliczko.
Czy któryś z nich powinien znaleźć się w pierwszej dziesiątce? Są nie do przejścia, mistrzowie królewskiej kategorii, ale zastanówmy się, z kim ostatnio walczyli, kogo wartościowego pokonali? Ostatni był chyba Adamek, bo przecież Chara, Wacha czy Mormecka nie można brać poważnie. Chisora to też nic specjalnego, pokazał się z dobrej strony głównie z walką z Witkiem właśnie, ale przedtem?

No i Mayweather, usilnie stawiany jako numer jeden mimo że jedzie na swojej legendzie. Przecież ten koleś walczy tak rzadko, że nie ma mowy aby się znalazł w Top3 a gdzie tu miejsce pierwsze. Ma niesamowite umiejętności ale z kim je ostatnio zademonstrował, jak często udowadnia swoją wartość?
W stosunku do innych bokserów to niesprawiedliwe.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 17-12-2012 00:39:03 
Klitschkowie zasługują jak najbardziej na lokaty w pierwszej dziesiątce.
Po pierwsze leją wszystkich (nie tylko tych których zapamiętujecie czyli Mormcecka i Charra ale wszystkich)
Po drugie nie zaliczają wpadek jak choćby Pacman. No i walczą w miarę często nie to co "król".
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 17-12-2012 00:41:39 
wwojtek80:

"beniaminGT

W moim odczuciu na dzień dzisiejszy Floyd umiejętności ma najwyższe. Nie dostrzegasz genialności Maywathera? Cotto atakował, napierał i przegrał wyraźnie (chyba się zgodzisz?)-w moim odczuciu 117-111"

Doceniam. Niemniej czas dopada każdego. W walce z Cotto przyjął bodaj 26% zadanych ciosów, a średnia z kariery była 16 czy 18. Mayweather wygrał zasłużenie z Cotto, ale Trout również go wypunktował. O dzieciaku Ortiz-ie już pisałem. W tej chwili Mayweather jest swoistą zagadką. Nie wiemy, na ile go jeszcze stać. Myślę, że Pacquiao, po którym teraz wszyscy wieszają psy dałby mu piekielnie trudną walkę.

Nie jest oczywiście prawdą, że Mayweather-a nie można trafić. Mosley go trafił, prawie znokautował. Jego refleks i nogi z pewnością są gorsze, niż kiedyś. Nie wyobrażam sobie, żeby nie przyjął przynajmniej kilku firmowych strzałów od Pacquiao. Pomyśl, przyjął 26% od powolnego Cotto. Natomiast inni zawodnicy z czołówki są poddawani weryfikacji nieustanie. Pacquiao przegrał, ale wiemy, że wciąż jest groźny dla każdego. Ward i Martinez brylują. A Floyd? Może poza zasięgiem, a może nie.
 Autor komentarza: Coperek
Data: 17-12-2012 00:45:19 
BlackDog
"Po pierwsze leją wszystkich (nie tylko tych których zapamiętujecie czyli Mormcecka i Charra ale wszystkich)
Po drugie nie zaliczają wpadek jak choćby Pacman."

Powierzchowna ocena.
Leją wszystkich, Jonak też wszystkich leje ale nie jest w P4P. Przecież to żaden argument, oni leją wszystkich, ale bumów. HW jest tak słaba że nie są w stanie zasłużyć na Top10 bo nie znajdą odpowiednich przeciwników. To jest fakt, ale oni celowo wybierają sobie przeciwników ŻAŁOSNYCH. Ich wybory przeciwników to skandale - Sosnowski, Briggs, Mormeck, Wach, Charr. Takich przeciwników sobie dobierają, jak się znajdzie jakiś lepszy to tylko dlatego, że był wysoko w rankingu i nie mieli wyjścia.
Ich postawa dyskwalifikuje ich w tym rankingu.
 Autor komentarza: Coperek
Data: 17-12-2012 00:46:43 
W sumie nie można powiedzieć, że wszystkich pokonują bo czołówkę HW po prostu omijają. Albo od razu pojawiają się niewolnicze kontrakty i "przeciwnik odmawia z nami walki..."
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 17-12-2012 00:56:46 
Co ty gościu bierzesz??
Jak ktoś jest obowiązkowym to żadne działanie k2 nic nie pomoże (nawet jakby chcieli)
Jeśli ktoś kogoś omija to top Hw ich/
Adamek, Solis, Haye, Chisora, Chambers, Chagaev itd itd.
Człowieku oni zlali wszystkich których mogli, a zleją jeszcze więcej (przynajmniej Wład)/
Nie możesz obarczyć ich winą za to że wydaje ci się że walcza tylko z leszczami.
Taki Haye jest uznawany za wielkiego atlete w boksie a Wład go pokonał/
Adamek też wielki Warrior:P
Niestety co by nie mówić zasługują na top 10, jak nie lepiej, ale wiadomo że takie rankingi nie oddają tylko tego o czym myślę.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 17-12-2012 01:02:39 
Coperek:

"A ja bym zwrócił uwagę na panów Witka i Władka Kliczko.
Czy któryś z nich powinien znaleźć się w pierwszej dziesiątce?"

No Witold na pewno nie zasługuje. Męczenie się z Chisorą, cyrk z Charr-em. Poza pierwszą dwudziestką bez dwóch zdań.

A Włodzimierz trochę lepiej. Aczkolwiek ile można jechać na zwycięstwie punktowym nad Haye-m? U mnie numer 10, bo mimo słabych rywali styl zwycięstw daje do myślenia.
 Autor komentarza: Frog
Data: 17-12-2012 10:58:09 
Zgadzam się z wieloma poprzednikami, że FMJ nie zasługuje na 1 miescej P2P.
Pierwsze miejsce PPV może i tak, ale jak na króla P2P to trochę za mało walczy.
 Autor komentarza: AlfaiOmega
Data: 17-12-2012 13:12:16 
1 Jonak

i dlugo dlugo nic...
 Autor komentarza: AlfaiOmega
Data: 17-12-2012 13:15:30 
1 Jonak
2 Jonak
3 Jonak
4 Jonak
5 Jonak
6 Jonak
7 Jonak
8 Jonak
9 Jonak
10 Jonak
 Autor komentarza: SmokinMike86
Data: 17-12-2012 13:31:29 
oczywiście nieaktywny, walczący raz do roku dziwkarz, celebryta na miejscu pierwszym... Śmiech na sali... PRZEROST FORMY NAD TREŚĆIĄ.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.