'MASTER' MISTRZEM EUROPY!

W swoim piątym tegorocznym występie Mateusz Masternak (29-0, 21 KO) nie dał szans Finowi Juho Haapoji (18-3-1, 11 KO) i po dwunastu jednostronnych rundach zwyciężył wysoko na punkty (120-108, 120-108, 120-108), zdobywając tym samym tytuł mistrza Europy w wadze junior ciężkiej.

Niewiele działo się w rozpoznawczej pierwszej odsłonie. W drugim starciu zawodnicy byli już bardziej aktywni i "Master" zarysował swoją przewagę. Z poczynań swojego podopiecznego bardzo zadowolony był trener Andrzej Gmitruk, który jednak ostrzegał Mateusza, że Fin próbuje go wciągnąć na mocną kontrę.

Po czterech rundach wyraźnie prowadził Masternak, a na twarzy Happoji widać było pierwsze ślady walki. W kolejnych odsłonach przewaga Polaka jedynie się powiększała. W siódmym i ósmym starciu "Master" trafiał już ze świetną skutecznością, ale w dziewiątej rundzie Fin wrócił do gry. Dziesiąte starcie było chyba najciekawsze w całej walce. Haapoja szukał swojej szansy, przez co otwierał się na kontrataki Masternaka.

W samej końcówce dziesiątej odsłony Polak naruszył przeciwnika, ale na ponowienie ataku zabrakło niestety czasu. Trener Gmitruk był bardzo spokojny o swojego zawodnika. Jedenasta odsłona to kolejne trzy minuty dominacji Masternaka. Fin wracał do swojego narożnika mocno zrezygnowany. Ostatnia runda to majstersztyk w wykonaniu Mateusza, który przypieczętował swoje zwycięstwo i zdobycie tytułu mistrza Europy w limicie 200 funtów.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: dj1986
Data: 15-12-2012 21:19:20 
Brawo !!!!
 Autor komentarza: Leniuch
Data: 15-12-2012 21:20:00 
Graty!Teraz czas na pas WBC hyhy...
 Autor komentarza: miguelangelcotto
Data: 15-12-2012 21:20:31 
Wszystko super, ale w 10 to on powinien paść, a ten fin nawet nie był naruszony, trochę to niepokojące.
 Autor komentarza: bak
Data: 15-12-2012 21:20:46 
Mateusz to polski Vitali Klitschko wagi junior ciężkiej.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 15-12-2012 21:21:16 
NUDNA WALKA!Oczywiście gratuluje Mateuszowi ale nic ciekawego oprócz 12 rundy się nie działo...szkoda ze master tak mało podbródkowych wyprowadził które zapowiadał.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 15-12-2012 21:21:40 
Master to perwersyjny taktyk-skurczybyk :-)

Graty
 Autor komentarza: Polak93
Data: 15-12-2012 21:21:54 
Gratulacje,szkoda,że nie było KO,ale to była już 5 walka Mastera w tym roku.Było już widać,ze jest zmęczony.A Pindera wierzy w cuda,Włodar prędzej tablety połknie nim wyjdzie do Hucka.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 15-12-2012 21:25:00 
GRATULACJE!!! Przeciwnik słaby ale w sumie i tak nie mógł się nijak rozkręcić bo był karcony!
PS. Ktoś ma linka do walki Wildera ??
 Autor komentarza: holy
Data: 15-12-2012 21:26:08 
dziwie sie ze przy tak mocno obsadzonej wadze rywalem masternaka byl taki cienias jak fin
 Autor komentarza: GaD1
Data: 15-12-2012 21:26:25 
Lubie Mastera,ale jak nie będzie podejmował ryzyka to nikt go nie będzie oglądał. Cały czas walczy taktycznie,zachowawczo z zimną głową,to się ceni,ale ludzie lubią zawodników widowiskowych,którzy jak mogą to zaczną napierdzielać serię,a nie walną 2ciosy i myślą czy zadać kolejne 3 czy znowu ustawiać akcje od początku. Mateusz jest tym drugim i życzyłbym sobie,żeby się trochę bardziej wyluzował,bo ma umiejętności,ma wydolność a nie ma widowiska.
 Autor komentarza: anonim1928
Data: 15-12-2012 21:27:42 
Krzyzak - http://www.thefirstrow.eu/watch/159062/1/watch-amir-khan-vs-carlos-molina.html
 Autor komentarza: mw121
Data: 15-12-2012 21:27:49 
Jack Culcay - kolejny "rodowity" Niemiaszek. To wstyd dla Niemców, że w ogóle nie mają własnych sportowców, a reprezentować ich muszą wszelkiej maści imigranci.
 Autor komentarza: voy
Data: 15-12-2012 21:29:37 
Gratulacje Master ,ale jeszcze czegoś brakuje w jego warsztacie bokserskim,napweno doświadczenia .Moim zdaniem jeszcze nie jest gotowy na wielkie wyzwania,chociaż jest już bardzo blisko.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 15-12-2012 21:29:58 
mw121

Jack Culcay to pół Niemiec,pół Ekwadorczyk.Jeśli chodzi o niemieckich bokserów to na amatorce Erik Pfeifer brązowy medalista mistrzostw świata o ile pamiętam.
 Autor komentarza: Kukiz14
Data: 15-12-2012 21:31:46 
UUuu, nareszcie sprawiedliwość, Gerber przegrał na punkty ze Sprottem! ;)
 Autor komentarza: bak
Data: 15-12-2012 21:32:07 
@GaD1

Lepsze to niż Włodarczyk, który zasłania się za podwójną gardą i zadaje kilka ciosów na rundę.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 15-12-2012 21:32:09 
Master nam jeszcze wojnę pokażę,spokojnie.Po co miał ryzykować,czy się spinać żeby KO robić? Chciał przeboksować zaledwie 2 raz w karierze 12 rund to przeboksował.Fin też skupił się na obronie a z takim rywalem trudno ładnie wypaść.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 15-12-2012 21:33:39 
Gratuluję to był pokaz bokserskiego rzemiosła.


4 dni wolne w całym roku, piękny etap ciężkiej pracy zwieńczony tytułem europejskim.

Czekam na walkę z Włodarczykiem w 2013.

Masternak sam zdaje sobie sprawę, że nie jest typem punchera ale bokserem jest nietuzinkowym.

Umiejętności walki, czucie dystansu, urozmaicanie ataku, znakomite choć przez wielu niezrozumiałe obrony mogą zrobić z niego Mayweathera Juniora w dywizji junior ciężkiej.
Boks Polaka jest dla ludzi lubiących pokazy techniczne ale w sytuacji gdzie rywale będą mocniejsi, bardziej otwarci w ataku, jego timing i umiejętności kontry zadecydują nie raz o tym, że będą równiej nokauty. Ostatni rywale z racji tego, że nie mogli nic zdziałać marzyli o przetrwaniu 12 rd.

W ostatniej odsłonie Polak dał do zrozumienia, że jakby była potrzeba, potrzeba ryzyka mógłby go zastopować.

Jednak teraz najważniejsze jest to aby dojść do większych walk, nie ma tu miejsca na głupie błędy, na przypadek, na wyłapanie cepa, jest pełny profesjonalizm.


Walka Masternak- Włodarczyk o WBC to byłoby wydarzenie.

Szkoda tylko, że Polak Polakowi jest na drodze ale tu liczą się pieniądze, które to starcie wygenerowałby ogromne.

Nasz naród często lubi się dzielić więc tu byśmy mieli pole do popisu.
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 15-12-2012 21:34:47 
kapitalny lewy,praca nóg,dyscyplina taktyczna. Brakowało ciosów na dół i trochę ryzyka w półdystansie...ale tak walczy master.
Graty...uważam że wojny w ringu jeszcze przed nami w jego wykonaniu.
 Autor komentarza: mw121
Data: 15-12-2012 21:35:40 
Polak93

Raczej chodziło mi o bokserów zawodowych i to takich dobrze prosperujących. Polacy mają ich mnóstwo, a Niemcy mają imigrantów :)
 Autor komentarza: krajana
Data: 15-12-2012 21:36:47 
W pierwszej połowie walki (1-6) zbyt zachowawczy i asekuracyjny. Dopiero od 7 rundy zaczeło się coś dziać gdy Master podkręcił tempo. Jeśli chodzi o taktykę to strzał w 10 ale jeśli chce zyskać dużo fanów i mieć większą medialność to musi troszkę szybciej podkręcać tempo :)
Jest dobrze.
 Autor komentarza: Dankho831
Data: 15-12-2012 21:37:36 
Ma ktoś link do gali na której będzie walka Groves vs Johnson?
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 15-12-2012 21:39:19 
http://boxingguru.eu/gurutv1.html

Groves-Johnson gala z Anglii.
Pojedynek dopiero za jakiś czas, teraz warto oglądać Culcaya .
 Autor komentarza: kazan
Data: 15-12-2012 21:41:26 
Po raz kolejny mam również odczucie, że styl Mastera przypomina styl starszego Kliczki. Jak tylko widzi, że przeważa zaczyna konsekwentnie obijać rywala, jak już ktoś napisał, taki "skurczybyk". Podoba mi się to! Gratulacje i wszystkiego najlepszego Mateusz, kolejnych sukcesów:)
 Autor komentarza: pyra90
Data: 15-12-2012 21:41:45 
Grady master wybija gówno pięściami jak chcę i kiedy chcę ,zajdzie dalej od Tomcia z Gilowic .
Gerber przegrał na punkty i balonik pękł a kiedy pęknie balonik naszego polskiego Artura Gerbera Szpilki ?
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 15-12-2012 21:46:06 
kazan "Po raz kolejny mam również odczucie, że styl Mastera przypomina styl starszego Kliczki."-Tak opanowanie i konsekwencja w trzymaniu się planu i założeń taktycznych to wielki atut Mateusza cechy charakteryzujące zawodników bokserskiego topu!Nie popadajmy jednak w huraoptymizm spokojnie obserwujmy rozwój wypadków...
 Autor komentarza: WRIGHT
Data: 15-12-2012 21:49:23 
Jak ktoś napisze coś złego o tej walce,że za mało ryzyka itp, to znaczy, że jest takim niedzielnym fanem boksu, prawdziwi pasjonaci docenią kunszt, taktykę i wielkie umiejętności Masternaka, który w każdej walce przystosowuje się do rywala po maksymalnie dwóch rundach. Największy talent od czasów Gołoty, a może i większy, dla mnie może nawet zostać najlepszym polskim pięściarzem w historii, bo go bardzo lubię.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 15-12-2012 21:50:34 
Słabo,,, ale fin miał kopyto sam master mówił trenerowi wolał nie ryzykować Adamka nie przebije bo nie ma takiego serca do walki.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 15-12-2012 21:53:16 
micro30

Adamek zawsze dawał wojny? Z Abdoulem była wojna? Nie,bo rywal skupiony na defensywie był.Z takim nigdy wojny nie będzie.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 15-12-2012 21:54:03 
Gratulacje Master !!!
to pierwszy EBU Polaka który realnie moze przerodzic sie w powazniejszy tytuł choc w odróżnieiu od Wielu raczej atak na powazny pas widze w 2014 a nie 2013 bo pare rzeczy mozna jeszcze ulepszyc ,
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 15-12-2012 21:54:43 
Gratulacje Mateusz. Precyzja jest, technika jest, styl się wyrabia - jeszcze tylko siła ciosu i jestes jeden jedyny na junior ciężką - odbież wszystkie pasy swojemu promotorowi i rozwal hernandeza i hucka he he. Jeszcze raz Gratulacje.
A wy ludziska nie spuszczajcie się w filozofiach tylko pogratulujcie skromnemu, dobremu chłopakowi Masterowi co nie tańczy z gwiazdami i nie próbuje się tabletkami zabić... ;P
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 15-12-2012 21:56:07 
Walka prowadzona w takim stylu to nic innego jak trzymanie sie taktyki zrobionej przez Gmitruka. Niektórzy widzą jednak minusy w postaci braku bójek. Mistrzem cepów jest Huckić, a wspaniale kilka lat temu pokazał mu jak się boksuje waciany Cunningham. Tutaj nie potrzeba było zadnych bójek. Master obijał jak chciał Fina deklasując go w bądź co bądź walce o mistrza Europy.

Co będzie dalej oczywiście czas pokaże, ale znając Gmitruka może byc tylko lepiej i automatycznie rodzi sie pytanie: Kiedy wielki pojedynek Mastera z Diablo. Według mnie szybko do niej nie dojdzie, bo Wasyl sie nie zgodzi. Każdy wie oczywiście czemu...
 Autor komentarza: Grande
Data: 15-12-2012 21:56:36 
Prawdę mówiąc, Culcay walczący po Masterze, zaprezentował się o niebo lepiej.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 15-12-2012 21:56:36 
Gerber przegrał ze Sprottem,aż dziwne,że nie było wałka.Wreszcie ten balonik pękł,chociaż szkoda że nie dali go Szpilce żeby się Artur wypromował.
 Autor komentarza: kazan
Data: 15-12-2012 21:57:37 
Idiotyczne było pytanie Salety, dobrze, że Niemcy oszczędzili Mateuszowi powtarzania się. Na początku wywiadu wyjaśnił, dlaczego walczył jak walczył, a potem "Pszemek" popłynął z pytaniem o to, co Mateusz skończył wyjaśniać. Podobnie jak WRIGHT uważam, że marudzenie, że nie przewracał Fina, tylko dopasował się do jego stylu i konsekwetnie i z premedytacją go obijał świadczy o poziomie Mastera. Paradoksalnie łatwiej o nokaut z lrpszym rywalem, który próbuje walczyć, a nie tylko zaskoczyć cepem, bo wtedy łatwiej o kontrę i czysty cios (walka z Davisem). Podoba mi się postawa Mateusza nie tylko w ringu, ale i poza nim. Szanuję go za dojrzałe podejście do życia i do pracy, jaką jest dla niego boks.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 15-12-2012 21:57:38 
Autor komentarza: WRIGHT Data: 15-12-2012 21:49:23
Jak ktoś napisze coś złego o tej walce,że za mało ryzyka itp, to znaczy, że jest takim niedzielnym fanem boksu, prawdziwi pasjonaci docenią kunszt, taktykę i wielkie umiejętności Masternaka, który w każdej walce przystosowuje się do rywala po maksymalnie dwóch rundach. Największy talent od czasów Gołoty, a może i większy, dla mnie może nawet zostać najlepszym polskim pięściarzem w historii, bo go bardzo lubię.




Ma to czego nie miał Andrzej-psychikę, która predysponuje go do zdobywania tytułów znacznie poważniejszych niż pasy europejskie.
Ma szanse zostać dominatorem w C.W unifikującym tytuły, uważam, że to nieuniknione.
 Autor komentarza: Hektor791
Data: 15-12-2012 21:59:38 
Gratulacje! Szkoda, że przegapiłem walkę. Oglądam Kowalczyk, przełączam na polsat sport, żeby sprawić, czy coś ciekawego dzieje( byłem przekonany, że Master walczy tuż przed Arthurem albo po) a tu zostało 40 s do końca walki. No cóż, mam nadzieję, że nic ciekawego się nie działo. Życzę Mistrzostwa świata, ale nie WBC( po co mamy sami swoich wykańczać.) Pojedynek Master-Lebiediew, Adamek- Pulev, Proksa-Barker na jednej gali Sauerlanda( nie pseudo promotora Wasilewskiego) na Stadionie Narodowym. Coś pięknego :) Marzenia... XD
 Autor komentarza: Dankho831
Data: 15-12-2012 21:59:42 
kochamboks296
dzięki.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 15-12-2012 22:00:58 
Brawo Master. Gratuluję cennego zwycięstwa.

Mateusz walczył asekuracyjnie, ale według mnie słusznie. To jest waga junior ciężka, a ciosy w tej kategorii trochę ważą i jedno uderzenie może zmienić walkę. Mateusz ceni swoje zdrowie jak i nie chce tracić wysokiej pozycji walcząc ryzykownie. Master w tym pojedynku przypominał mi stylem walki Witalija Kliczko. Trochę martwią mnie niektóre elementy w stylu walki Mateusza jak np. nie było tutaj zmiany tempa walki i wydaje mi się, że nie jest to jednak bokser wszechstronny - np. Culcay przed chwilą prezentował bogatszy zestaw ciosów. Nadal jest wiele znaków zapytania w sprawie stylu walki Mateusza. Jak poradzi sobie w typowej ringowej bójce cios za cios. Chyba na Hucka i Włodarczyka jednak za wcześnie. Hapoja to odpowiedni rywal do etapu kariery Mastera.
 Autor komentarza: lordam92
Data: 15-12-2012 22:02:06 
Polecam obejrzeć pierwsze 25 walk Adamka i zobaczycie że Masternak to klon Adamka , Tomek dopiero w walce z Briggsem pokazał swoje serducho bo się zdenerwował jak mu Briggs przypierdolił;) . Wcześniejsze walki to była irytacja przeciwników i regularność w powielaniu schematów.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 15-12-2012 22:04:05 
Włodarowi będzie nie podrodze z Masterem za duże ryzyko,ale niemcom jest podrodze tak jak mówił w studio Saleta.
 Autor komentarza: kazan
Data: 15-12-2012 22:07:04 
Ghostbuster - dlaczego za wcześnie? Huck jest tylko 2 lata starszy, a na poziomie (bądź co bądź) światowym walczy już od kilku lat. Myślę, że zarówno z Huckiem jak i Włodarczykiem szanse Mateusza byłyby co najmniej 50%. Rzeczywiście czasami brakuje Masterowi dynamiki, ale z drugiej strony taki przeciwnik nie zmusza do najwyższego wysiłku.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 15-12-2012 22:11:29 
: Hektor791
Data: 15-12-2012 21:59:38
na otwartym Polsacie jest retransmisja od 22.30!!!!
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 15-12-2012 22:13:44 
kazan"Ghostbuster - dlaczego za wcześnie? Huck jest tylko 2 lata starszy, a na poziomie (bądź co bądź) światowym walczy już od kilku lat."-No właśnie cały myk na tym polega ,ze ma kolosalnie większe doświadczenie z topowymi pięściarzami a po drugie zwruć uwagę ,że większość męszczyzn osiąga szczyt możliwości fizycznych około trzydziestego roku życia takie młode "byczyska" jak Huck to wyjątki!
 Autor komentarza: canuck
Data: 15-12-2012 22:16:18 
Gratulaje dla Mateusza!

Ta zwycieska walka oraz pas to otwarcie drzwi do wielkiej kariery. Z tego punktu widzenia, nie chodzilo w tej walce o "efekty artystyczne" , ale tylko i wylacznie o zwyciestwo. Bo przegrana nie wchodzila w gre.

Jak Mateusz bedzie walczyl o mistrzostwo swiata, to pojdzie na calego, bo nie bedzie mial nic do stracenia, a wszystko do wygrania.
 Autor komentarza: kazan
Data: 15-12-2012 22:17:42 
Tak, ale kiedyś trzeba zacząć to doświadczenie z TOPem zdobywać.
 Autor komentarza: Adihash
Data: 15-12-2012 22:19:17 
Jaaacieee jak wy sie jaracie, zupełnie jak tym Adamkiem obijaczem bumów i kelnerów.
 Autor komentarza: tomek90
Data: 15-12-2012 22:21:09 
Brawo Master! Teraz jedna lub dwie obrony pasa Mistrza Europy, a później atak na Włodario :)
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 15-12-2012 22:23:10 
Adihash czyli kolejny wysłannik Wasyla i jego teamu. Zaczął się u nich chyba ból głowy na poważnie, bo nie powiedzą, że Master musi coś osiągnąć żeby dostac szansę. No właśnie osiągnąl i to tłumaczenie bierze teraz w łeb...
 Autor komentarza: Mac
Data: 15-12-2012 22:24:57 
Gratulacje, ale.... To ostatnia walka jaką oglądałem w wykonaniu Masternaka.... Człowiek drewno, może za dawno nie oglądałem walk over welterweight, ale nie zmienia to faktu iż Mateusz jest sztywny do bólu, Witalij junior ciężkiej....
 Autor komentarza: pyra90
Data: 15-12-2012 22:26:56 
Niedawno kretyni na niebiesko-pomarańczowym portalu pisali w komentarzach że Szpilka pokona Adamka a pózniej będzie mistrzem świata a Master nigdy nie pokona Diablo i skończy jak Sosnowski ,co za debile tam siedzą.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 15-12-2012 22:28:26 
Tak jak powiedział przed chwilą Pan Pindera!
Jedynie Andrzej Gołoto zrobił miendzynarodową kariere!
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 15-12-2012 22:30:31 
kazan"Tak, ale kiedyś trzeba zacząć to doświadczenie z TOPem zdobywać."-Jasne ale Huck i Mateusz posiuadają zupełnie inne predyspozycje psychofizyczne i style walki tak więc wygląda to trochę inaczej.Być może obdarzony potwornym uderzeniem,dynamiką i granitową szczęką cepiarz Huck mógł stosunkowo szybko wychodzić do dobrych przeciwników.Mateusz jest inny jego atutami jest wspomninana wcześniej psychika,konsekwencja w trzymaniu się planu taktycznego bardzo dobry lewy prosty,defensywa ,praca nóg ,ogólnie rozumiana technika ale żeby to wszystko spełniało swoją rolę w 100% potrzeba jeszcze sporo czasu,pracy i cierpliwości...
Pozdrawiam!
 Autor komentarza: milosz762
Data: 15-12-2012 22:31:02 
a: Mac
Data: 15-12-2012 22:24:57


co ty pierdolisz

porównanie do vitlaija to komplement dla każdego boksera na swiecie
może oprócz davida heya

chciałbym żeby połowe chociaż osiagnoł w cruser to co Vitalij w cieżkiej!
 Autor komentarza: pyra90
Data: 15-12-2012 22:32:07 
Faraon
"Tak jak powiedział przed chwilą Pan Pindera!
Jedynie Andrzej Gołoto zrobił miendzynarodową kariere!"

Zapomniał tylko dodać że został 2 razy ograbiony z tytułu mistrza świata wagi ciężkiej .
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 15-12-2012 22:32:30 
BRAWO, Zimna głowa i realizacja założeń taktycznych, co mówił Gmitruk Mateusz wykonywał. Oby tak dalej .pozdro
 Autor komentarza: Faraon
Data: 15-12-2012 22:33:10 
Autor komentarza: pyra90
Data: 15-12-2012 22:32:07
Faraon
"Tak jak powiedział przed chwilą Pan Pindera!
Jedynie Andrzej Gołoto zrobił miendzynarodową kariere!"

Zapomniał tylko dodać że został 2 razy ograbiony z tytułu mistrza świata wagi ciężkiej .

Wiem ale to już inna historia!
 Autor komentarza: Barni
Data: 15-12-2012 22:33:19 
Hapoja to był o klase za nisko dla Mateusza na tą chwile co zresztą widać po przebiegu walki i wyniku 120-108. Masternak przyjął w całej walce może 4-5 mocnych ciosów. Brakowało ciosów na wątrobe ale co bardziej rozgarnięci rozumieją że przy tej pozycji fina atakowanie na siłe wątroby to by było samobójstwo w postaci wystawiania sie na lewy sierp.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 15-12-2012 22:33:23 
Faraon"Jedynie Andrzej Gołoto zrobił miendzynarodową kariere!" tak chyba rzeczywiście coś w tym jest.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 15-12-2012 22:35:35 
: KOSTROMA
To wkońcu jak jest z tym Adamkiem?
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 15-12-2012 22:36:03 
pyra90
wiesz nie ma co sie bulwersować przecież wiadomo czyi ludzie tam siedzą, szpila to adamkowi może co najwyżej buty wiązać i tyle w temacie, i nie zamierzam tych spraw poruszać. Natomiast brawa należą się masterowi zawalczył szablonowo, bardzo dobry jab , potrafi wykożystać to co natura dała, myślę że sauerland załatwi mu w następnym roku walki z takimi jak enad licina czy aleksiejew i te walki pokażą a zwłaszcza ta z aleksjejewem ile naprawdę wart jest master
 Autor komentarza: unlocer
Data: 15-12-2012 22:37:08 
Aż dziw że jeszcze nie ma tutaj napoleona.Ale mamy Adihasha.
Super walka.Świetny techniczny boks. Nie wszyskim może sie podobać ale o to chodzi w boksie aby samemu trafiac a samenu mało żbierać.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 15-12-2012 22:40:36 
Faraon, pyra90
w jakich walkach Gołota został obrabowany z tytułu mistrza swiata ?
o ile z Byrdem mozna jeszce polemizowac to z Ruizem uczicwie przegrał na pkt na własne zyczenie ....
 Autor komentarza: JaBania
Data: 15-12-2012 22:41:45 
Jak dla mnie bardzo fajna walka nie zawsze musza byc nokdauny. a po za tym najlepszy moment walki to byl kiedy Master z HapojA zatanczyli na ringu powinno byc wkurtce na Ytube :)
 Autor komentarza: pyra90
Data: 15-12-2012 22:42:23 
Pomijając Kuleja i Pietrzykowskiego Gołota ,to dla mnie największy talent w historii polskiego boksu .
Lou Duva przyznał sam że Goły miał większy talent od samego Holiego ale zabrakło psychiki.
Myślę że gdyby Gołota trafił na odpowiednich ludzi i dobrego psychologa sportowego to pas miałby w latach 90 jak pies budę
 Autor komentarza: JaBania
Data: 15-12-2012 22:43:03 
o
 Autor komentarza: Pandzia
Data: 15-12-2012 22:43:32 
Mi sie walka bardzo podobala, zimna glowa Mastera - realizacja zalozen taktycznych, tehcnika. Haapoji dal lepsza walke niz sie spodziewalem :)

Mam nadzieje ze dojdzie do walki z Wlodarczykiem - w co niestety powatpiewam ...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 15-12-2012 22:46:38 
pyra90
gdyby , gdyby , gdyby
Gołota nie miał tylko psychiki czy nie miał aż psychiki ?
psychika to jeden z najwazniejszych elementów , druga sprawa ze Gołota nie miał kończacego ciosu
miał bardzo dobra technike i koordynacje i nogi jak na takie gabaryty ale jak pokazała historia to było za mało na powanze tytuły
 Autor komentarza: proOf
Data: 15-12-2012 22:50:05 
trochę poza tematem. o której godzinie walczy Wilder ? z góry dzięki. pozdrawiam.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 15-12-2012 22:51:06 
gratulacje
 Autor komentarza: pyra90
Data: 15-12-2012 22:51:22 
milan1899
Wiesz ,ja mam sentyment do Gołoty wychowywałem się na jego walkach ,moje starsze rodzeństwo zaszczepiło we mnie zainteresowanie boksem jego osobą.
Tak Gołota nie miał AŻ psychiki
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-12-2012 22:51:28 
wilder pewnie z 1,5 godziny przed walka wiczoru
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 15-12-2012 22:51:58 
Czy więcej osiągnie od Adamka tego nie wiadomo. Adamek był mistrzem w półciężkiej i junior ciężkiej i w sumie mógł siedzieć w tej półciężkiej i obijać kolejnych rywali. Masternak chyba musiałby albo zdominować wagę junior zostając niekwestionowanym mistrzem minimum dwóch głównych pasków, albo zostając również mistrzem w ciężkiej o co będzie mu trudno ze względu na warunki fizyczne.
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 15-12-2012 22:52:05 
Ja też z innej beczki. Wiecie może jak Abraham ?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-12-2012 22:54:11 
armagedon
abraham wlasnie wyszedl na ring
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 15-12-2012 22:54:36 
Abraham jest w ringu, zaraz walka. Więc nie wiemy jak ale w drodze między liny wyglądał ok :)
 Autor komentarza: Dantie
Data: 15-12-2012 22:55:04 
bak
Dokładnie, Master stara się naśladować Vitka, momentami trochę śmiesznie to wygląda :)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 15-12-2012 22:56:21 
pyra90
to tak jak Ja , polowa lat 90 tych rzadzil Golota ale prawda jest taka ze .... w sumie niewazne , dzis wieczór Mastera nie ma co roztrzasac
 Autor komentarza: Pandzia
Data: 15-12-2012 22:59:32 
A tak poza tym, to sedziowanie typowe dla Sauderlandowskich gal, moim zdaniem 120-108 to lekkie przegiecie :P Az tak dobrze Masterowi nie szlo, Haapoji urwal conajmniej jedna runde ...
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 15-12-2012 23:09:55 
LegiaPany

Dzięki. ;) Mógłbyś pisać jak walka przebiega ?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 15-12-2012 23:09:55 
Kolejny dziad obity,peryferyjny pas zdobyty
Gorsi od Masternaka zdobywali pasy mistrza swiata w slamazarnej kategorii jaka ja jest cruiser,wiec Master pewnie swoj tez zdobedzie
 Autor komentarza: endriu
Data: 15-12-2012 23:10:52 
Gołota był genialny boksersko to widać prawie we wszystkich jego walkach porażka z LL i wypadek samochodowy przekreśliły jego karierę
Andrzej nie miał tylko psychiki
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-12-2012 23:12:44 
abraham rozbija tego goscia........o dziwo agresywny od pierwszej rundy, nie tak jak kiedys

"francuz" nie ma szans


groves johnson za jakies 25 min
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 15-12-2012 23:14:13 
która runa? I jak forma Abrahama ?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-12-2012 23:14:48 
po 5 rundzie i wszystkie wygral abraham.........oczekuje tko w 8-9rd
 Autor komentarza: milan1899
Data: 15-12-2012 23:15:47 
endriu
walka z LL była duzym bledem teamu Gołoty ale za duza kasa zabrala im realny odbiór rzeczywistosci wtedy , wypadek zabrał Gołocie lewy prosty ale to psychika z która sie człowiek rodzi zamknela mu droge do tytułów
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-12-2012 23:15:47 
endriu

dokladnie, to bylo widac po samych ruchach goloty........talent + koordynacja na bardzo wysokim poziomie

jak piszecie psychika -
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-12-2012 23:17:42 
przeciwnik abrahama bez zadnego przekonania, przyjechal tylko po to zeby przetrwac dystans
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 15-12-2012 23:18:16 
Aż jestem ciekawe czy Twoje oczekiwania się spełnią. ;))
 Autor komentarza: azx
Data: 15-12-2012 23:18:19 
Twardy był ten Haapoja i wbrew pozorom miał groźny ten prawy sierp. Masternak teraz zacznie zarabiać a opieka Sauerlanda jak widac po Hucku popłaca...Włodarczyk nie ma żadnego interesu w walce z Masternakiem, natomiast jesli sauerland wspomniał o Hucku to moze byc ciekawe bo i Master i Włodarczyk wybija mu boks z głowy.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-12-2012 23:25:43 
armagedon

tko 8 rd :)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-12-2012 23:26:24 
francuz odporny ale za malo potrafil i to w porownaniu z abrahamem!!!!
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 15-12-2012 23:28:50 
azx

wg. Ciebie skoszenie możliwe że największego szmalu w karierze to dla Włodarczyka żaden interes?
 Autor komentarza: Armagedon
Data: 15-12-2012 23:29:48 
LegiaPany

Jestem pod wrażeniem twej przewidywalności. Dzięki i dobranoc. ;)
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 15-12-2012 23:30:41 
http://boxingguru.eu/gurutv1.html

W Anglii kończy się bardzo ciekawa walka a już rozgrzewa się Johnson i Groves.
 Autor komentarza: MUTOLA16
Data: 15-12-2012 23:31:02 
pyza to wódarczyk mester to konkretny gosc do walki dojdzi tylko psełdo tener rusek zakombinóje
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-12-2012 23:32:01 
armagedon

eee jakbys ogladal walke tez bys to przewidzial......nie bylo to trudne :)
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 15-12-2012 23:33:15 
Mateusz na walki o mistrzostwa swiata powinien poczekac, ma zbyt wiele luk, brakow, niedociagniec, nonszalancji w swoim boksowaniu. Do dzisiaj nie walczyl z zadnym naprawde dobrym przeciwnikiem, zas same sparowanie nawet z mistrzami to kompletnie inna bajka. Mysle ze ma talent, ale nie powinien sie spieszyc, jak wygra z Aleksejevem czy Chakijevem to bedzie potwierdzeniem jego pozycji, zas wygrana nad nikomu nieznanym polzawodowcem Haapoji niestety oprucz paska nic ani nie mowi ani nie daje. Proponuje nie zapominac iz MM zyje tylko z boksu, jest w 100 % piesciarzem zawodowym zas zaden z jego dotychczasowych przeciwnikow takim nie byl.
 Autor komentarza: antycop
Data: 15-12-2012 23:34:25 
endriu
Gołota był genialny boksersko to widac....

Widac tylko twoje zaslepienie tym tchurzem i miernota bokserskim :P
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 15-12-2012 23:35:18 
Grzywa

"ma zbyt wiele luk, brakow, niedociagniec, nonszalancji w swoim boksowaniu"

Czy mógłbyś podać przykłady bo ja nie widzę wielu luk, braków, niedociągnięć, a już zupełnie nonszalancji w boksowaniu
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-12-2012 23:37:55 
grzywa masz racje teraz musi walczyc z kims pokroju czakijeva bo inaczej 1. nigdy nie bedzie wiedzial co naprawde potrafi i 2. potrzeba takiego zwyciestwa jako motywacji przed ewentualnie wiekszymi wyzwaniami
 Autor komentarza: endriu
Data: 15-12-2012 23:40:17 
antycop
Frajerze jebany za tamten wpis o matce dostał byś w ryj gdybyś był w moim zasięgu szmaciarzu, mam nadzieję że kiedyś nasze drogi się zejdą i odpowiem tobie na debilne zaczepki gnoju
 Autor komentarza: antycop
Data: 15-12-2012 23:43:05 
endriu

o jakiej matce ty bredzisz rynkowa dziwko ? ja tu o Golocie , no chyba ze to twoj ojciec ?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-12-2012 23:44:16 
antycop

golota byl swietny boksersko....jezeli nie widzisz tego na filmach z walk to albo zle patrzasz albo nie widziales

to ze strach go oblatywal li gubil sie pod presja to sprawa psychiki a nie talentu bokserskiego...technicznie golota byl zajebisty!
 Autor komentarza: antycop
Data: 15-12-2012 23:44:30 
endriu

P.S I hamuj ryja gruba swinio ....
 Autor komentarza: endriu
Data: 15-12-2012 23:45:21 
antycop
Data: 07-10-2012 23:53:13
endriu
Sa momenty ze wstydze sie gdy czytam twoje posty . Zastanawiam sie czy twoja mama nie zrobila by lepiej jakby cie wysrala zamiast urodzic...

bez odbioru kretynie
 Autor komentarza: MLJ
Data: 15-12-2012 23:46:04 
Widzę że dzieciarnia szaleje na stronie..

Brawo Master..Myślę że ze trzy obrony i można szczebel wyżej zaatakować.W pierwszej obronie tak jak zapowiadano będzie pewnie Aleksjejew..
 Autor komentarza: hilar
Data: 15-12-2012 23:46:37 
2 po Michalczewskim prawdziwy polski bokser. Brawo Mateusz!!!
 Autor komentarza: antycop
Data: 15-12-2012 23:47:07 
LegiaPany

Jakos nie przypominam sobie tych jego perfekcyjnych technicznie walk .No ale coz wszystko to kwestia gustu...
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-12-2012 23:47:25 
MLJ

oby oby.....to juz o wiele wieksze progi niz jane happonen :)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-12-2012 23:49:16 
antycop

walki z bowe.......staly na technicznie wysokim poziomie ze strony goloty....nie byl jakims geniuszem ale byl na pewno wiecej niz poprawny.....tak mi sie wydaje
 Autor komentarza: antycop
Data: 15-12-2012 23:49:35 
endriu

hehe ale ty glupi jestes , w dodatku czytac ze zrozumieniem nie potrafisz . Tepa dzido powtarzam ci po raz kolejny , nie obrazilem niczyjej matki .

Bez odbioru gruba lajzo
 Autor komentarza: antycop
Data: 15-12-2012 23:53:15 
LegiaPany

No dobra bedac obiektywnym , musze przyznac ze kilka walk mial w miare dobrych . Jednak psychike mial na poziomie usera endriu , co bylo jego najwieksza wada . Z taka psycha nie mogl nic wiecej osiagnac.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 15-12-2012 23:53:30 
3 lata temu Masternak walczyl z Janikiem.Zaden z jego kolejnych rywali,nie byl duzo lepszy niz Janik,a ten dziejszy Dziadojja nawet gorszy...
 Autor komentarza: MLJ
Data: 15-12-2012 23:54:00 
Oosbiście nie lubię Gołoty i nie szanuje za brak jaj w ringu i spierdalanie z ringu,ale trzeba przyznac że technicznie Gołota był niezły a prawy prosty Andrzeja naprawdę świetny..
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-12-2012 23:54:51 
groves i johnson sa juz na ringu!!!

http://boxingguru.eu/gurutv1.html
 Autor komentarza: MLJ
Data: 15-12-2012 23:55:01 
#Lewy prosty,za dużo beeru..:)
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 16-12-2012 00:00:05 
dzejmsblant,
postarem sie, nonszalancja: opuszczanie rak gdy jest blisko przeciwnika, brak ochrony glowy podczas bezposredniego kontaktu cialami co naraze na podbicie barkiem i wypalenie w ta wlasnie podbita glowe, niedociagniecia: obrona MM pozostawia wiele do zyczenia, wchodza proste miedzy rekoma w gardzie, Fin go kilkakrotnie zdizlil, zas nie byl on demonem szybkosci, brak doswiadczenia w tej sytuacji dosc widoczny, przy ataku opuszcza rece ktore nei zawszw zdaza podniesc. Jak napisalwm w poprzednim poscie, MM do dzisiaj nie walczyl z pelnowymiarowym zaowdowcem, to polamatorzy lub piesciarze ktorzy kiedys gdzies cos znaczyli ale dzisiaj szukaja nawet malych dodatkowych zarobkow by latac dziury w budzecie. Moim zdaniem MM z rutyniarzem Diablo na dzisiaj ma male szasne, nie wazne ze potrafi bic sie technicznie, brak mu doswiadczenia, ba mysle iz jego cios w cruiser nie imponuje. To sa moje opinie, staram sie nikogo nie obrazac choc czasem ciazko czytac wpisy persoanlne na tym portalu, sa inne towarzyskie portale i wiele wpisow tam walsnie pasuje, zenujace.
 Autor komentarza: polrex
Data: 16-12-2012 00:00:48 
fin boksowal defensywnie, trudno robic z takim przeciwnikiem wielki show,

a i chcial przytulic te 20.000 euro, ciekawe ile z tego wezmie Gmitruk,Wilczewski

5 walka w tym roku, nie domagajmy sie cudów,
teraz czekamy na walke z prawdziwym klasowym bokserem,

Master dostanie chyba te minimum 4 miesiace na odpoczynek i przygotowania?

Master to super sportowiec, prawdziwy ambasador boksu


.
 Autor komentarza: polrex
Data: 16-12-2012 00:16:21 
ile rund Master by wytrzymal z Adamkiem?

ze Szpilkom?
 Autor komentarza: antycop
Data: 16-12-2012 00:19:24 
polrex

Szpilke by zlal jak dzieciaka , a z Adamkiem z 8 rund by wytrzymal
 Autor komentarza: ojciecZradiaMAryja
Data: 16-12-2012 00:47:30 
polrex gmitruk dostaje pensje od zauerlanda za trenowanie mastera wiec po wykupieniu mastera od gmitruka wyplata mastera jest chyba dla niego tak kiedys mowili ze gmitruk dostaje kase ale od niemcow
 Autor komentarza: bak
Data: 16-12-2012 00:49:31 
@polrex

Porównywanie Szpilki, który jest celebrytą i jest znany dzięki głupkowatym wypowiedziom a prawdziwego sportowca, który cały rok ciężko pracował na tytuł Mistrza Europy jest nie na miejscu :)
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 16-12-2012 01:05:34 
niebawem swięta, z tejże okazji chciałem przeprosić za to że Wam dokuczałem.
PW.
 Autor komentarza: bak
Data: 16-12-2012 01:06:38 
@PW

Też Cię kochamy xD
 Autor komentarza: Coperek
Data: 16-12-2012 01:32:19 
Pierwsza walka o mistrzostwo Europy w której walczy Polak i którą nie obejrzałem do końca :(
Wynudziłem się tak, że w połowie olałem sprawę i wyszedłem. Poważnie. Przecież ten przeciwnik to był taki ogór, że aż dziwne co on robił w takiej walce. Mateusz z kolei zanudzał nieziemsko.

Ale Masternakowi gratuluje i jako kibic dziękuję, bo mamy kolejnego Polaka Mistrz Europy. Dopisał się do historii boksu polskiego. Oby następnym krokiem było mistrzostwo świata.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 16-12-2012 01:36:50 
leci powtorka marquez - pacquaio
 Autor komentarza: piotr
Data: 16-12-2012 02:41:08 
@Coperek
"Pierwsza walka o mistrzostwo Europy w której walczy Polak i którą nie obejrzałem do końca :(
Wynudziłem się tak, że w połowie olałem sprawę i wyszedłem. Poważnie. Przecież ten przeciwnik to był taki ogór, że aż dziwne co on robił w takiej walce. Mateusz z kolei zanudzał nieziemsko."

Szkoda, że Aleksejew stchórzył, ciapa jeden.
Co miało EBU zrobić? Zabrali mu pas i zrobili walkę zawodników topowych w rankingu.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-12-2012 04:17:36 
Dobry ten Juan Saucedo
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 16-12-2012 04:20:51 
za chwile arce - donaire!!!

nie wiem dlaczego dali taka walke jako rozgrzewke przed glowna walka wieczoru
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-12-2012 04:43:51 
Donaire go zniszczy ...Ciezkie Ko na Arce
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-12-2012 04:55:47 
Hahah rozjebal tego wraka ..Brawo Nonito
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 16-12-2012 04:58:33 
nie spodziewalem sie tak szybkiego konca......roznica szybkosci jednak kolosalna
 Autor komentarza: ojciecZradiaMAryja
Data: 16-12-2012 05:01:53 
na orenge angulo walczy i niedlugo ten balonik khan
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-12-2012 05:02:29 
Ten imbecyl komentuje gale Khana hahaha
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-12-2012 05:11:39 
Ciekawe ile Price wytrzyma pewnie w 1 rundzie go Wilder posadzi
 Autor komentarza: ojciecZradiaMAryja
Data: 16-12-2012 05:22:37 
podoba mi sie ten przeciwnik angulo idzie z puncherem na wymiany ma jajca :) silva jest fajny
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-12-2012 05:34:38 
Zaraz Price pojdzie na wymiane z Bronzee Bomberem,,,i zaliczy szybkie dechy
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-12-2012 05:35:33 
Ten Silva to taki Wolak haha
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-12-2012 05:50:19 
Myslaleem ze gorszy bedzie ten Price,,Wilder slabo
 Autor komentarza: ojciecZradiaMAryja
Data: 16-12-2012 05:53:17 
ale i ntak niewidze szpili z wilderem
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-12-2012 05:55:41 
Za mocny cios ma Wilder,,,Jednym strzalem moze skosic kazdego..Szpilke napewno by trafil jak taki McCline go trafil
 Autor komentarza: ojciecZradiaMAryja
Data: 16-12-2012 05:57:25 
mcCline to chu.. ale jak taki slusbery fatburger trafial :)
 Autor komentarza: waldemar1970
Data: 16-12-2012 09:07:27 
No fajnie ja kibicuje Masterowi,ale na Włodarczyka to za mało ,myślę ze z Włodarczykiem nie ma na razie szans
 Autor komentarza: baxx
Data: 16-12-2012 10:16:43 
Gratulacje dla Masternaka. Walka niestety nudna, ale to skutek tego, jak walczył rywal.
Na dzień dzisiejszy Master to czołowy technik tej wagi. Brakuje jednak mu doświadczenia w walkach z konkretnym rywalami. Niech teraz powalczy z Alexiejewem, Arslanem, może Kołodziejem, Afolabim lub Rossem i atakuje pasy.
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 16-12-2012 10:28:01 
Gratulacje Master, nie słuchaj tych fachowców Saleta, Borek, już czas pokazał, że tacy panczerzy którzy tylko nokautują sami w końcu padają jak muchy...Pozdrawiam
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.