ADAMEK-CUNNINGHAM DLA NBC

To było wielka rozgrzewka przed walką. Tomasz Adamek (47-2, 29 KO) stanął twarzą w twarz ze swoim najbliższym przeciwnikiem Steve'em Cunninghamem (25-4, 12 KO). Spotkanie miało miejsce w Filadalefii przed walką Bryanta Jenningsa (16-0, 7 KO) z Bowie Tupou (22-3, 16 KOs), która odbyła się w ostatnią sobotę. Pojedynek wygrał w 5. rundzie przez nokaut Bryant Jennings. Adamek i Cunninghamem nagrywali reklamówkę dla telewizji NBC, która w sobotę 22 grudnia z Bethlehem transmitować będzie ten pojedynek na całe Stany Zjednoczone. Tomek i Steve byli gośćmi specjalnymi na tej gali. W Polsce walkę Adamka z Cunninghamem pokaże telewizja Polsat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: SweetPea
Data: 12-12-2012 14:29:29 
He he Adamek jaki bęben na przed ostatnim
 Autor komentarza: Polak93
Data: 12-12-2012 14:32:07 
Nawet fajna gala main event to rewanż Adamka z Cunninghamem,poza tym starcie prospektów HW czyli walka Głazkow vs Hamer.Podobno walka ma być w PPV,tu piszecie,że pojedynek pokaże Polsat.Mam nadzieję,że wasza prognoza się sprawdzi i nie dostaniemy kolejnego interkontynentalnego PPV,które jest kosmiczną bzdurą.A dlaczego?
Otóż dlatego,że w szale świątecznych zakupów ludzie będą poprostu spłukani i nie wydadzą dodatkowych pieniędzy na walkę dobrą,ale nie na tyle dobrą,żeby płacić za nią extra.W dodatku hala znów będzie świecić pustkami,gdyż Polacy w USA będą wówczas pracować,zatem na trybunach będzie hulał wiatr.Tomkowi to zapewne też nie na ręke,bo wolałby mieć hale zapełnioną kibicami jak na walkach z Grantem np(ok 15 tys ludzi).Kompletnie nie rozumiem działań Duvy,która już raz się na tym obcięła i idzie w zaparte.Jednak baby powinny siedzieć w domu przy garach a nie biznesem sie zajmować.
 Autor komentarza: Drago
Data: 12-12-2012 14:32:18 
Adamek jest coraz wyższy. Zaraz będzie w kręgu podejrzeń :)
 Autor komentarza: Srogi
Data: 12-12-2012 14:32:36 
Ciekawe, że Cunn jest zawsze w formie, nigdy nie widziałem zbędnego tłuszczu na jego muskulaturze. Swoją drogą gdyby budowa ciała decydowała o sukcesie w boksie to Steve powinien być dominatorem CW :)
 Autor komentarza: Izolnier
Data: 12-12-2012 14:33:10 
Dlaczego nic nie napiszecie, że ta gala prawdopodobnie ma być w Polsce w PPV, już kilka gazet i portali o tym wspomniało.
 Autor komentarza: Bulsonone
Data: 12-12-2012 14:36:01 
Szczerze niepokoi mnie budowa adamka wydaje mi się ,że ma kilka zbędnych kilogramów.I chyba stawia na przewage fizyczną w tym pojedynku.Wydaje mi się ,że to może być mega trudna walka tomka.A co do wzrostu też wydaje mi się ,że Adamek był niższy w pierwszej walce od Ussa i to dorbe 3,4 cm.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 12-12-2012 14:36:24 
To Adamek jest wyższy od Cunna? To po 30 tez się rośnie? pewnie Roger dosypuje mu drożdży do papu. Widać, że Tomasz lubi sobie piweczko wypić a na siłowni dawno nie był.
 Autor komentarza: twix111
Data: 12-12-2012 14:37:35 
Adamek podobno wzmocnił siłę ciosu?
 Autor komentarza: Bulsonone
Data: 12-12-2012 14:37:40 
Zgadzam się z Imperatorem,chyba Tomek zaniedbuje siłownie a na siłe robi kilogramy,to może być zgubne.Wierze w Tomka ale szczerze wygląda gorzej niż w każdej wczesniejszej walce. W HW.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 12-12-2012 14:41:49 
A ten "reporter" w białym dresie to widać, że typowy jankes... Ręka w kieszeni w rozmowie przed kamerami...
 Autor komentarza: milosz762
Data: 12-12-2012 14:42:24 
hmm tu wygląda na 102 kg Adamek za dużo o 2 do 3kg tak 100 lub 99 to optymalna waga w walce z Arreolą wazył coś 98 bodajże
Cunigham coś ok 95 bedzie ważył
walke pewnie wygra ale czy przed czasem głowy nie dam

troche nie leży Adamkowi Cunigham tak było w cruse

jak w butach wyższych to jest 3 cm wiec wzrost mają nie mal taki sam.

i znowu to jebane ppv !

rozumie jeszcze za 15 zł ale nie za 4o zł

nie mowy zebym zapłacił
 Autor komentarza: milosz762
Data: 12-12-2012 14:43:34 
Oki
 Autor komentarza: milan1899
Data: 12-12-2012 14:44:06 
Gdyby nie aklimatyzacja to Góral brałby teraz udział w konkursie na największego mistrza WBC wszechczasow he he

Ciekawe jakie buty ma Góral na tych zdjęciach :)
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 12-12-2012 14:45:35 
To jest chyba Mundine.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 12-12-2012 14:45:44 
Ten reporter to czołowy cruiser ...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 12-12-2012 14:47:27 
Nie moge , Ludzie to BJ Flores :)
 Autor komentarza: piotrjaworski77
Data: 12-12-2012 14:49:24 
to B.J Flores panowie
 Autor komentarza: Srogi
Data: 12-12-2012 14:49:34 
Ciekawe jak Adamek radzi sobie z angielskim, mieszka tam już kilka lat, całe dnie spędza z Rogerem. Powinien już w miarę płynnie rozmawiać.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 12-12-2012 14:51:01 
No tak, zawsze myliłem tych 2. Sorry.
 Autor komentarza: jackabc
Data: 12-12-2012 14:52:04 
ten reporter w dresie to chyba BJ flores -b. dobry cruiser "(walczył z dany green'em o pas)
 Autor komentarza: Waters
Data: 12-12-2012 15:10:14 
Autor komentarza: milan1899
Data: 12-12-2012 14:44:06
Ciekawe jakie buty ma Góral na tych zdjęciach :

milan, spójrz na ostatnie zdjęcie ;-), tam jest odpowiedź. Nie sądzę by zmienił je na te jedną fotkę, więc dziwny rzeczywiście wydaje sie fakt, że Adamek jest wyższy od Steve'a.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 12-12-2012 15:12:28 
Pewnie Adamek ma frotowe skarpety, dlatego się wyższy wydaje ;p
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 12-12-2012 15:14:18 
Do walki 11 dni a Tomek ma brzuch jak beben,,,Bedzie 2 razy wolniejszy od Cunna,,Dobrze ze Cunn jest szklany
 Autor komentarza: Waters
Data: 12-12-2012 15:14:36 
kurde juz niedługo ta walka, a Adamek z deczka na zapuszczonego wygląda. Nie sądzicie, że lekceważy Steve'a? Wydaje mi sie, że zbytnio wierzy w swoje doswiadczenie i odporność na ciosy, i liczy na cios, który zakończy walkę na jego korzyść. Oczywiście ma ku temu powody, jednak troche niepokoi mnie ten "nadmiar umięśniena".
 Autor komentarza: Srogi
Data: 12-12-2012 15:23:00 
Adamkowi bebech po anabolach wywaliło (sorry za marny trolling ale nie mogłem się powstrzymać :P )
 Autor komentarza: milan1899
Data: 12-12-2012 15:39:57 
waters
masz racje nie zwróciłęm uwagi na ostatnią fotkę ,
sila rosnie , wzrost rosnie Rodzer to jednak fachowiec

tytuł do fot nr 4 :
Moga długo stać z wciągnietym brzuchem - Tomasz Adamek ;)
 Autor komentarza: Waters
Data: 12-12-2012 15:43:31 
do milan1889
chyba troszke vinka by sie Adamkowi przydało, jam myślisz ;-)?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 12-12-2012 15:44:15 
Na ostatniej fotce sędzia już pisze punktację walki :D
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 12-12-2012 15:48:25 
Boxrec USS 190 cm
Adamek 187 cm
Różnica żadna lub Adamek 1 cm wyższy
 Autor komentarza: milan1899
Data: 12-12-2012 15:58:57 
Autor komentarza: Waters
Data: 12-12-2012 15:43:31
do milan1889
chyba troszke vinka by sie Adamkowi przydało, jam myślisz ;-)?

oj ja bym mu cykl rozpisał , tylko po walce musiałby troche pościemniac że boi się igiel a mocz by Zygi oddał ;)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 12-12-2012 15:59:36 
albo nie zyga lepiej rodzer , Zigi rozrywkowy chłopak tez by mogło cos wyjść :)
 Autor komentarza: lukasz845
Data: 12-12-2012 16:09:40 
Adamek ma sadło... wcale nie jestem pewien czy tak łatwo wygra. Ostatnio walczy coraz gorzej.
 Autor komentarza: Waters
Data: 12-12-2012 17:23:04 
milan1886
Ja się chyba do Ciebie zgłoszę, zebys i mi rozpisał :-)
 Autor komentarza: baxx
Data: 12-12-2012 17:26:16 
Adamek nie wygląda za rewelacyjnie. Obawiam się, że mogło mu zabraknąć motywacji do treningu przed walką z rozbitym CW Cunnem...
 Autor komentarza: mirco30
Data: 12-12-2012 17:41:56 
Tomasz Buty na wysokim obcasie ,,norma''
 Autor komentarza: bak
Data: 12-12-2012 17:52:53 
Tomek zlekceważył Cunninghama sądząc po sylwetce ich obu, ale i tak wygra!
 Autor komentarza: farthing
Data: 12-12-2012 17:58:45 
ot kaloryfer się trochę zapowietrzył ;)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 12-12-2012 18:31:51 
Waters
tylko pamiętaj jak ci złapią i znajdą kradziony portfel mów że to nie Twoja kurtka ,
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-12-2012 19:03:24 
Oj Panowie - od chyba 2 lat piszę, że Adamek ma zbędny tłuszcz. Prawie zawsze dostawałem za to po głowie, że gadam głupoty.

Adamek młodszy nie będzie. Szybszy, silniejszy i bardziej sportowo wyglądający też. Jak się nabija nienaturalnie dużą masę, to problem z tłuszczem jest prawie zawsze.
Łatwo jest nabrać masy mięśniowej, ale już o wiele trudniej beztłuszczowej, a jeszcze trudniej zachować (lub polepszyć) zdolności motoryczne.

Nie spodziewam się (jak większość), że będzie to łatwa walka dla Adamka.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-12-2012 19:28:30 
Adamek nigdy dobrze nie wyglądał a od czasu "wzmocnienia ciosu" mam nieodparte wrażenie że zdobył 1 kg mięśni i ze 3 4 tłuszczu. No cóż ma przecież profesjonalny team...
Ale jak mi ktoś napisze że Adamek ma 47 w bicepsie czy przedramieniu to go odeślę do tych zdjęć.
Ręka tych samych rozmiarów co Cunninngham z większym otłuszczeniem trochę.
I nie piszę że Cunn ma małe wymiary ale wierzyć w 47...

Walka będzie pewnie ciekawa ale nie dadzą Cunnowi wygrać. Chociaż na punkty do pewnego momentu będzie prowadził. Tak przynajmniej stawiam
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 12-12-2012 19:28:43 
Adamek wygląda fatalnie jak dziad który za młodu był domorosłym kulturysta. Moim zdaniem jak wyskoczy do kogoś z młodszej generacji - Jennings, Wilder czy Pulew to łomot gwarantowany.
Może by dostał nawet od kogoś z klasy B np w rewanżu z Banksem.

Walka nie będzie łatwa mimo choć Cunningham stracił również sporo na swej wartości.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 12-12-2012 19:42:34 
BlackDog - Adamek wyglądał jako bokser naprawdę dobrze w półciężkiej.

Ta 47 cm :))))))

OFICJALNE dane bokserów HW przed ważniejszymi walkami:

Foreman (z Frazier 1) - 38cm
Ali (z Frazier 1, - 39,5cm, z Liston 1 -38)
Liston (z Pattersonem - 42)
Norton z Ali3 - 43 cm
Foreman z Holego - 44 cm
Holy z Foremanem 43cm
Tyson z Douglasa 42 cm

bokserom obwód bicepsa w danych przed walką mierzy się w wyprostowanej ręce.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-12-2012 19:46:48 
Idealna waga Adamka to 97,235kg
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-12-2012 19:47:40 
Ta 47 cm :))))))

Niektórzy twierdzą że tyle miał na pomiarach/ (i to w przedramieniu:DDD)

Co do mierzenia bicepsa to już kiedyś o tym pisaliśmy i nie wiem skąd ci się wzięło to info z wyprostowaną ręką.
Podsyłałem ci linka w którym choćby Tysona mierzyli normalnie, i nie ma dowodów na to że jest jak piszesz (chyba że masz jakieś info).
Wiem że np wymiary KLitschków bankowo podają obwód przy napiętym bicepsie a i te liczby które podajesz na to wskazują/
Pozdrawiam
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-12-2012 19:48:27 
amatuk
Łazienkowa? :)
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-12-2012 19:49:02 
Adamek ma takie sadlo ze wyglada jak ciezki a nie cruseir.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-12-2012 19:50:48 
Adamek w bickach ma 45,08cm a nie 47 jak ktos napisal.
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-12-2012 19:50:50 
Tak w ogóle to jeszcze nikt nie napisał, że jesteśmy zawistni, zakompleksieni, pełni zazdrości i żółci... :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-12-2012 19:52:18 
"Adamek w bickach ma 45,08cm a nie 47 jak ktos napisal"

/skąd to info/??
Szczerze wątpię/ Czemu? Vitali ma 43,5 a na ważeniu widać było że łapę ma odrobinę przynajmniej większą.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-12-2012 19:52:27 
Adamek jest o 13mm nizszy od Cunninghama a nie wyzszy.
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-12-2012 19:53:12 
BlackDog
Jak to skąd to info, przecież to widać.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-12-2012 19:53:19 
Adamek ma slaba obrecz barkowa, nie to co kiedys Tyson.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-12-2012 19:54:32 
Swoje wnioski wyciagam na podstawie fachowych opinii powyzej.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-12-2012 19:55:13 
Wogole Adamek nigdy nie bedzie jak Mike Tyson wiec jest slaby.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-12-2012 19:56:22 
Adamek musial koksowac, taki Wlad nie wie co to koks.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 12-12-2012 19:56:23 
BlackDog - Mam 18O,5cm wzrostu, w mojej najlepszej formie siłowej miałem w lewej ręce 40 cm w zgiętej łapie!! przy wadze 72kg. (w prostej miałem bodaj 34cm ale łba sobie nie dam uciąć).
Sądzisz że miałem w łapie więcej niż młody Foreman 100kg ?????
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-12-2012 19:56:46 
A Szpilka tym bardziej...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 12-12-2012 20:02:39 
BlackDog - zdjęcie Tysona z pomiaru zgiętego bicepsa nie oznacza że jest to oficjalne pobieranie danych przed walką.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-12-2012 20:03:39 
Nie wiem ile ma Adamek wiem jak wyglądał przy Vitaliju. Tyle i szczerze jego biceps na moje oko na 45 nie wygląda ale to moja osobista opinia.

Stonka podawałeś już ten argument. Nie wiem czy twoim zdaniem jest on sensowny. Może miałeś dużą łapę.
Może kiedyś mierzyli inaczej, bo w ogóle patrząc dokładniej na twoje dane to mam wrażenie że tylko pierwsze 2 mogły być mierzone tak jak piszesz.
Wszelkie dane wskazują na to (i dane i to co widzę) że taki Holyfield czy Tyson mieli tyle co tam podajesz w napiętej ręce.
Nie wyobrażam sobie żeby Tyson z napiętą ręką miał 46 czy więcej (biceps napięty zmienia się gdzieś o tyle jak nie więcej)

http://www.youtube.com/watch?v=2yQb5nx5-w8

Tu filmik który popiera raczej to o czym piszę.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-12-2012 20:06:41 
W koncu boks to nie kulturystyka, dlatego tak duzo sie pisze o wygladzie Adamka.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-12-2012 20:08:44 
Tyson z napieta reka to by pobil nawet Cassius Clay'a.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-12-2012 20:09:41 
A i tak hardkorowy ma wieksze bicki, pompa tam idzie niezla.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-12-2012 20:09:53 
BlackDog - zdjęcie Tysona z pomiaru zgiętego bicepsa nie oznacza że jest to oficjalne pobieranie danych przed walką.

Nie zdjęcie tylko film z pomiarów. Zresztą wszystkie dane wskazują raczej że to jego biceps tyle miał.
Ćwiczę, i naprawdę nawet logicznie próbując uwierzyć w twoją teorie trzeba by założyć że wiele bokserów ma 50 cm w napiętej ręce.
Widzę po zdjęciach itp że nie jest to możliwe a widziałem wiele zdjęć z podpisami które mówią o wymiarach realnych tj w napiętej ręce np
Władimir Klitschko 46cm
Vitali Klitschko 43,5
Itd.
Za chwilę nas wygonią na sfd więc trzeba kończyć dyskusję.
Gdyby mieli takie wymiary ich łapy wyglądały by na tyle. Moim zdaniem łapy wygladają jakby te wymiary dotyczyły napiętej ręki tym bardziej że nigdy nie spotkałem się z żadną opinią taką jak twoja i nic za nią nie przemawia (oprócz twojego bica większego niż u Foremana:P co ławo można wytł, jak chocby wyżej to zrobiłem)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-12-2012 20:10:37 
"A i tak hardkorowy ma wieksze bicki, pompa tam idzie niezla. "
Heh///
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-12-2012 20:10:50 
''Autor komentarza: Deter

Data: 12-12-2012 19:48:27


amatuk
Łazienkowa? :) ''

Nie koluniu, Adamkowa.
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-12-2012 20:10:58 
Stonka
Kiedy ja się bawiłem w siłownię, to mając 20 lat przy 167 cm i 67 kg miałem w napięciu 41 cm. Cóż, takie geny niestety. Teraz przy 167 cm, jak schodzę do 60 kg, to mam z 7-8% tłuszczu.
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-12-2012 20:11:54 
amatuk
Co to jest koluń? :)
 Autor komentarza: amatuk
Data: 12-12-2012 20:12:29 
Takie zdrobnienie od 'kolego':)
 Autor komentarza: Waters
Data: 12-12-2012 20:46:41 
hej mam pytanie offtop.
Czy wśród userów jest ktoś, kto chodzi do warszawskiego klubu GRAVITAN na Targówku na zajęcia z boxu, które prowadzi Rafał Jackiewicz? Czy mozecie powiedzieć coś nt tych zajęć? Z góry dzieki za odp
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 12-12-2012 21:24:39 
adamek na tych zdjęciach wygląda na zawodnika 100+kg, natomiast cunn sylwetka jak zwykle bez zarzutów. wynik obstawiam adamek przez KO/TKO cunn nigdy nie był szczególnie wytrzymały na ciosy ale teraz jest mega szklany w dodatku wata cunn jast sporo większa od Adamka pewnie cunn zdaje sobie sprawę że nie ma szans na podejście do pasa to i największa kasa jaka jest możliwa to właśnie rewanż z adamkiem za który dostanie max 100tys zielonych. wystarczająco na obtarcie łez po porażce
 Autor komentarza: Kronk
Data: 12-12-2012 22:07:07 
Cunn jest już wypalony dlatego sądzę że Adamek powinien wygrać na punkty bez większych problemów. Zgadzam się jednak z przedmówcami że sylwetka Adamka delikatnie mówiąc nie jest najlepsza. Pomiędzy nim a Cunnem kontrast jest ogromny !!
Rozwalił mnie jeden facet na fb który napisał jakoś tak że sylwetki Adamka nie powinno się porównywać z Cunnem bo Adamek jest biały to inaczej widać jak użyłby bronzera to wyglądałby dużo lepiej. Hehe to prawda że bronzer jest istotny inaczej kulturyści by go nie używali ale na litość boską w tym przypadku bronzer by nic nie pomógł. Polak po prostu przy Amerykaninie wygląda bardzo kiepsko. Szanuję Adamka ma za sobą bogatą karierę ale coraz bardziej widac po nim upływający wiek. Już nie chodzi mi o jego sylwetkę ale o sam boks. Spadek delikatny formy jest widoczny, zobaczymy jak to będzie wyglądało z Cunnem bo z Walkerem mimo świetnego widowiska było widać rzeczy niepokojące.
 Autor komentarza: Hache
Data: 13-12-2012 01:54:55 
Nie mogę przeżyć że taki wieśniak, a teraz wielki Amerykanin zarabia na jeszcze gorszych wieśniakach kupujących PPV. Jeśli raz nikt tego nie kupi to za drugim będzie zniesione. Ale w końcu polaczki to prostacy.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.