CHAMBERS: CUNNINGHAM JEST LEPIEJ WYSZKOLONY

Niewiele ponad trzy tygodnie pozostały do rewanżowego starcia Tomasza Adamka (47-2, 29 KO) ze Steve’em Cunninghamem (25-4, 12 KO). Pierwszą, bardzo wyrównaną walkę, która odbyła się w grudniu 2008 roku, na punkty wygrał „Góral”. Jeden z ostatnich rywali Polaka Eddie Chambers (36-3, 18 KO), który wciąż nie może się pogodzić z porażką z pięściarzem z Żywca, jest przekonany, że tym razem górą będzie „USS”.

- Nie będą walczyć w Newark, więc stawiam na Cunninghama. To lepiej wyszkolony pięściarz. No i ma Naazima w narożniku. Wystarczy, że w walce z Adamkiem będzie używać lewego prostego – pisze Chambers na Twitterze.

Amerykanin, który niedawno przeniósł się do wagi cruiser, często ostatnio tweetuje, ale jednocześnie zapewnia, że spędza dużo czasu na sali treningowej i wkrótce będzie rządzić kategorią do 200 funtów.

- Czuję, że mogę pokonać tych wszystkich cruiserów walcząc jedną ręką. Nikogo jednak nie lekceważę i bardzo ciężko trenuję – pisze.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 29-11-2012 11:00:29 
Irytujący jest już ten tłusty Eddie . Moim zdaniem Huck by go zdemolował .
 Autor komentarza: Nabuchodonozor
Data: 29-11-2012 11:04:56 
Cymbał dostał bęcki w ciężkiej uciekając przed Kliczką a potem przed Adamkiem. Macał go po twarzy uciekając po ringu i myślał,że mu sędziowie zaliczą to jako punkty. To ring bokserski a nie gej party Panie Chambers!! Ciekawy jestem jak poradzi sobie z cruiserami, kiedy nie będzie miał przewagi szybkości i tak łatwo nie ucieknie. Amerykański boks utonął w powodzi zza pękniętej żelaznej kurtyny, to zostało mu pleść brednie z frustracji.
 Autor komentarza: myszon41
Data: 29-11-2012 11:15:46 
Edek gada głupoty jak zawsze . Cunn jest tak lepszy technicznie że zaliczył 3 nokdauny heh. Stek bzdur Chamber pisze. Jasne że będzie za swoim rodakiem to raz a dwa że przegrał z Adamem i teraz płacze wiecznie że go okradziono że zwycięstwa .
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 29-11-2012 11:17:00 
Czarni którzy przegrali z Adamkiem zawsze płaczą . Cunn , Estrada , Grant i Chambers
 Autor komentarza: Cervantes
Data: 29-11-2012 11:18:54 
Chambers lepiej wyjdź z tych internetów i rozejrzyj się dookoła, bo ci się rzeczywistość zakrzywiła.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 29-11-2012 11:20:13 
Zawsze czarnoskórzy pięściarze krzyczą że ich oszukano.Owszem zdarza się to,ale spotyka to bokserów nie tylko o tym kolorze skóry.Ale to czarni najwięcej płaczą..Mam nadzieję że Fast Eddie namiesza trochę w Criuser,ma predyspozycje ku temu..
 Autor komentarza: rumburak
Data: 29-11-2012 11:21:52 
Ciekawe co napisze Edi jak Cunningham dostanie KO...:)?
 Autor komentarza: Janusz2526
Data: 29-11-2012 11:25:20 
Chambersowi po walce z Klitschko ewidentnie coś sie poprzestawiało. Tak on jak i Cunningham wyraźnie przegrali z Adamkiem a ten drugi zostanie niedługo kolejny raz zdemolowany. Chambers niech najpierw pokona Czakijewa, Hucka czy Włodara a potem niech pieje. Z każdym z nich miałby ciężką przeprawę.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 29-11-2012 11:34:17 
@Janusz2526
Akurat drewnianego Hucka i patyczakowatego Hernandeza to Chambers mógłby osmieszyć jak człowieka sraczkę (Dimitrenko).Warunek musiałby byc jeden nie dostać,uważać na cepy..:)
Krzysiu tez miałby problemy z Eddim.Skoro stary Green wygrywał z Wlodarczykiem na punkty,to o wiele szybszy Eddie by tego nie robił.?
W moim odczuciu to Specnaz móglby gdzies tam upolować Eddiego,ale on ostatnio się rozdrabnia i woli lać emerytów i jakiś balonowych bumobijców..
 Autor komentarza: Karlitopl
Data: 29-11-2012 11:55:01 
@rumburak
Jak to co? Że Adamkowi wyszedł lucky punch, a do tej pory przegrywał na punkty.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 29-11-2012 12:21:35 
Adamek powinien nastawić sie na ciosy jakie zadał Cunninghamowi Hernandez w sumie to prawie wszystkie(w tej płaszczyznie)wchodziły na szczene cuna było kwestia czasu aż jeden wejdzie czysto.Na punkty Tomasza cienko widze z szybszym cunem,a napewno on przygotuje sie na 100% bo to ostatnia szansa Stevena.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 29-11-2012 12:24:50 
niech sie wyleczy z kompleksów Chambers przegrał nieznacznie z Adamkiem i kropka!

a co do chambersa w "cruser" faktycznie może osiagnąć dużo
jest dobrze wyszkolony technicznie ma uderzenie

ale z takim lebiedevem łatwo by mu niebyło
 Autor komentarza: milosz762
Data: 29-11-2012 12:26:16 
Autor komentarza: MLJ
Data: 29-11-2012 11:20:13


masz racje co do czarnych często płaczą nie słusznie odnośnie porażki!
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 29-11-2012 12:29:20 
Mnie tylko zastanawia jedno. Bo to, że Chambes wygrał z Adamkiem jest oczywiste. Zastanawia mnie to, jak szybko doszedł do siebie po naderwaniu bicepsa... sam miałem lekkie naderwanie i męczyłem się z tą kontuzją 2 lata. Skoro Chambers nie mógł ruszać ręką po walce, to ta kontuzja musiała być poważna i powinna zakończyć się operacją. A rehabilitacja po takiej operacji to min. pół roku. Ciekawe to wszystko.
 Autor komentarza: Luton
Data: 29-11-2012 12:44:50 
Eddie ma racje. Już nawet Walker wyboksowywał Adamka zanim nie doszło do bójki. Ale kurwa niektórzy co wieszczą KO mogą być zdzwieni jak crusier Cunn wyboksowuje "ciężkiego" Adamka na dystans i trzyma sie planu
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 29-11-2012 12:49:19 
Gada zeby dostac rewanz,,,Tomek zleje Cuninghama przed czasem..Mysle jakeis tko 9-10 runda,,Wtedy Chambers bedzie dalej fuczal ze jest lepszy od Cunna i Adamka,,
 Autor komentarza: bimber
Data: 29-11-2012 12:59:46 
Luton zgadzam się z tobą. Myślę że cunn do wyrównaną walke. wszyscy już go pochowali ale mogą się zdziwić.
 Autor komentarza: floydmartinez
Data: 29-11-2012 13:14:45 
No ileż można czytać co ten Chambers wygaduje! Walka była jaka była, ale ja wiem jedno: Chambers kompletnie się nie nadaje do HW, a zanim coś osiągnie w cruiser to może trochę minąć i pewnie Jednoręki Eddie jeszcze parę kontuzji wyłapie, czego mu oczywiście nie życzę. Lubię czarnych bokserów, ale to co czasem wygadują po walkach i to jak długo potrafią płakać po "zawsze niesłusznej przegranej" to jest po prostu wstyd. W boksie zawodowym przechodziły nie raz gigantyczne wałki. Walka Adamek-Chambers do nich na pewno nie należy. W ogóle kim jest Chambers? Tego gościa się nie da oglądać na ringu, tragedia. A po tych wypowiedziach tracę resztki szacunku do gościa.

Sam nie wiem czego się bał Adamek. Powinien pójść całkowicie na żywioł i zmasakrować gościa. Chambers nie miał argumentów na szczękę Tomka. No ale skoro Góral myślał przez 3/4 pojedynku, że uderzanie jedną ręką to może być jedna ze sztuczek Eddiego no to sorry. Jeden głupszy od drugiego w sumie.

Co do samej walki z Cunnem. Będzie KO na Amerykaninie i blisko końca jego kariery.
 Autor komentarza: WojciehMKB
Data: 29-11-2012 13:31:34 
Przemawia przez niego gniew, nienawisc do pana Tomka i chec zemsty, dlatego panowie uzywa takich slow i argumentow. Z jednej strony to norma w tym sporcie, z drugiej niezrozumienie, poniewaz moglby pogodzic sie z porazka i przyjac ja na klate
 Autor komentarza: Deter
Data: 29-11-2012 13:34:28 
Tyle nagonki z tego powodu, że Chambers stawia na Cunninghamema?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 29-11-2012 13:44:34 
Haha, dokładnie. Komentarze jakby nie pod tym artykułem ;) Strasznie rozszerzająca wykładnia słów Eddiego:
"Nie będą walczyć w Newark, więc stawiam na Cunninghama. To lepiej wyszkolony pięściarz. No i ma Naazima w narożniku. Wystarczy, że w walce z Adamkiem będzie używać lewego prostego"

I z tych słów wnioskujemy, że "przemawia przez niego gniew, nienawiść, chęć zemsty".
 Autor komentarza: Deter
Data: 29-11-2012 14:00:40 
Matys90
Zapomniałeś o kompleksach, oraz o tym, że ktoś jest na terapii - czytaj: lecz te kompleksy.
 Autor komentarza: Calaf
Data: 29-11-2012 14:13:24 
Bo Chambers to wiatrak i zakompleksiony polaczek, co boks zna tylko z youtube:-)

Adamek wygra po ciężkiej walce,wchodzi w grę wałek. Cunn forma życia,rzecz jasna.
 Autor komentarza: dziki
Data: 29-11-2012 15:01:46 
Skoro tak sadzi, niech stawia u booka grubą kasę na stevena
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 29-11-2012 15:09:47 
Deter"Tyle nagonki z tego powodu, że Chambers stawia na Cunninghamema?"-Dziwi cię to?Przecież to hejter a na dodatek oszust ,który pomagał sobie walcząc tylko jedną ręką!Zresztą czego można się było po nim spodziewać przecież Chambers to zwykły zawistny Polaczek!
 Autor komentarza: Kikas
Data: 29-11-2012 15:13:20 
@Deter

z ciekawości: kto Twoim zdaniem wygral tą walkę? (Adamek vs Chambers)
 Autor komentarza: muszka9811
Data: 29-11-2012 15:36:01 
CHAMBERS TO TAKI BURAK KOTRY NADAJE JAK KATARYNKA NIE LUBIE MADRYCH PO PRZEGRANIEJ A BUCZY JA FURY ITP ZENADA
 Autor komentarza: adam12
Data: 29-11-2012 16:05:42 
Hubosz
To mniej więcej było tak jak ze złamanym palcem u Davida Haye. :)
 Autor komentarza: Deter
Data: 29-11-2012 16:05:44 
Kikas
Może Cię rozczaruję, ale uważam, że tę walkę wygrał Chambers.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 29-11-2012 16:20:55 
Siema,nie było mnie trochę czasu,ale jestem.Jeśli chodzi o walkę Adamek vs Chambers,to punktowałbym dla Adamka,jednym lub dwoma punktami,bo Eddie przespał końcówkę.Walka Adamka z Cunninghamem będzie interesująca,ale stawiam na wygraną Adamka wyraźnie.Jest bardzo duża szansa na wygranie przed czasem.Eddie powinien trenować,dbać o dietę.On się dziwi,że przydarzyła mu się kontuzja,jak się zapuszcza jak Solis,to tak samo jak on doznaje kontuzji.Ogólnie Eddie się kompromituje tymi wypowiedziami.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 29-11-2012 16:22:25 
*jedną lub dwoma rundami
 Autor komentarza: Deter
Data: 29-11-2012 17:05:09 
A czym się skompromitował?
 Autor komentarza: Tim
Data: 29-11-2012 18:21:27 
Nigdy nie miałem szacunku do Chambersa a do jego fanów mam niestety złą wiadomość jego kariera będzie wyglądała dokładnie tak samo jak kariera Chrisa Byrda po przenosinach do niższej wagi.
 Autor komentarza: Warren
Data: 29-11-2012 19:26:32 
Skończ już płakać pajacu, miałeś swoją szansę, było ją wykorzystać.
 Autor komentarza: Maras
Data: 29-11-2012 20:47:16 
Edek Edek Ty nudziarzu ,trzeba było rzucić Tomka na dechy ,beczysz jak stara afroamerkanka.
 Autor komentarza: meti
Data: 29-11-2012 21:14:30 
Luton Nie podniecaj się tak , już do walki nie daleko a po walce zobaczymy co napiszesz !!!
 Autor komentarza: gutek
Data: 29-11-2012 23:05:19 
Czy nie uważacie że walka Adamka z Cunninghamem to krok do tyłu?? Cunningham to juz nie jest ten pieściarz co kiedyś, jest już ostro porozbijany..myślę, że Adamek nie bedzie miał z nim większych problemów. Szkoda, że nie bedzie walczył z kimś w wyższej półki i nie mówię tu od razu o Kliczkach!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.