MÓZG CAMACHO PRZESTAŁ PRACOWAĆ

Podczas porannej konferencji prasowej doktor Ernesto Torres, dyrektor Centro Médico de Río Piedras, oficjalnie potwierdził kliniczną śmierć mózgu postrzelonego we wtorek wieczorem w Bayamon Hectora Camacho. Jeszcze wczoraj mózg byłego mistrza świata w trzech kategoriach wagowych wykazywał minimalną aktywność, ale lekarze nie ukrywali, że potrzebny będzie cud, aby „Macho” odzyskał zdrowie. Dzisiaj nie mają wątpliwości.

- Zaszły pewne negatywne zmiany. Wykonaliśmy wszystkie badania niezbędne do potwierdzenia diagnozy o śmierci mózgu. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy – powiedział Torres.

Camacho ciągle jest podłączony do aparatury podtrzymującej go przy życiu. Dr Torres dodaje, że przygotowuje matkę boksera na wszelkie scenariusze, w tym do oddania narządów syna innym potrzebującym.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 22-11-2012 15:31:24 
NIE PRZEMOCY
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 22-11-2012 15:43:10 
Hasła typu "Nie przemocy!" tyleż mają sensu, co "Nie wichurom!" albo "Nie trzęsieniom ziemi!".

To nie "przemoc" zabija. To robią konkretne, mające imię i nazwisko sk...syny, z którymi pieszczą się wymiary sprawiedliwości większości tzw. cywilizowanych krajów.
 Autor komentarza: arp
Data: 22-11-2012 16:12:17 
PRZEMOCY
 Autor komentarza: adam12
Data: 22-11-2012 16:22:57 
Ygnac
Dokładnie tak, poza tym w tych super rozwiniętych i jaśnie oświeconych krajach stawia się na humanitaryzm, resocjalizację i prawa człowieka przestrzegane wobec kogoś kto jest bydlakiem. Łagodzenie prawa, likwidacja kary śmierci, popuszczanie pasa świniom. Wzorem powinien być dla nas Singapur a nie bruksela... przez małe "b".
 Autor komentarza: grzemill
Data: 22-11-2012 16:25:39 
Wielka szkoda, jeden z moich ulubionych bokserów. Ostatnio to już trzeci taki przypadek ringowego "równiaszki" (Camacho, Sanders, Tapia).
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-11-2012 16:26:54 
Niestety już go między nami nie ma...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-11-2012 16:28:32 
Ciekaw jestem, czy przez przypadek ś.p Camacho znalazł się na lini ognia czy była to egzekucja związana z narko biznesem.
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 22-11-2012 16:32:00 
Przecież wczoraj pisali o śmierci mózgowej w artykule na b.org..cyt:
" Niestety, kilka minut temu potwierdzono, że dawny czterokrotny mistrz świata jest w stanie śmierci mózgowej"
A więc może zapoznajcie się najpierw z tym terminem- do redakcji.
Śmierć mózgu jest nieodwracalna.
Oznacza latanie z listkiem figowym pośród chmurek.
Spoczywaj w pokooju
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 22-11-2012 16:35:44 
WARIATKRK i inni
Wiecie, że można czasem brodzić w ściekach, robić skrajne rzeczy, można też z tego wychodzić. Będąc złym człowiekiem, można zginąć na pasach, przypadkiem dostać kulkę, lub cegłówkę taki świat.'

Myślę ,że nie ma co tego roztrząsać, gość z tego co piszą zmieniał się i chciał się zmieniać, może chciał a komuś to nie pasowało, nie dowiemy się, nie ma szans. Może to był przypadek, proponuje z daleka od wyroków.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 22-11-2012 17:19:35 
Kara śmierci dla morderców!
 Autor komentarza: SprytnyDeni
Data: 22-11-2012 17:34:52 
To samo było by w Polsce, gdyby dostęp do broni był łatwy jak w Stanach.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 22-11-2012 17:39:49 
@SprytnyDeni
Właśnie tam, gdzie jest powszechny dostęp do broni, przestępczość jest najmniejsza. Każdy bandzior musi liczyć się z tym, że ktoś przypadkowy może mu odstrzelić łeb w trakcie napadu.
Zakazuje się broni NIE dlatego, żeby zmniejszyć liczbę zabójstw - bo i tak prawie wszystkie dokonywane są z broni BEZ rejestracji i pozwolenia.
Obywatelom zakazuje się posiadania broni w DYKTATURACH, gdzie rząd boi się własnych obywateli.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 22-11-2012 17:39:52 
To się stało w Portoryko a nie w USA... Poza tym w europie gdzie nie ma wolności i nie można mieć broni, też są przypadki masowych morderstw. Morderstwa na taką skale jak zrobił Breivik to nawet w USA nie było. Parę lat temu w Niemczech był tez koleś który zabił 18 osób w szkole w Erfurcie a przedtem był podobny przypadek w Irlandii czy Szkocji oraz we Francji. Ja akurat jestem zwolennikiem dostępu do broni, np w Szwajcarii jest bardzo dużo broni a nie słyszałem aby Szwajcarzy masowo się mordowali. Podstawą jest surowe prawo, 0 tolerancji dla morderców. Mordercy powinni kończyć na szubienicach.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 22-11-2012 17:46:45 
U nas w kraju ta suka co zabiła dziecko , robi zdjęcia do gazet udziela wywiadów itd to jest dopiero chore
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 22-11-2012 18:00:57 
Ygnac
100% poparcia dla tego co piszesz.
Nie wiem jaki jest sens zakazywania dostępu do broni dla obywateli. Oczywiście czasem ktoś porządny zostanie zastrzelony, ale patrzcie na przypadek takiego Andrzeja Breivika - on miał broń, a pozostali ludzie na wyspie Utoya jej nie mieli. Efekt - nikt nie mógł walczyć o swoje (i innych) życie. Kilkadziesiąt trupów.
Poza tym ludzie myślą, że jeśli coś zostanie zakazane to zniknie. Albo, że jeśli byłoby dostępne to przestępczość/użycie by wzrosło (tak samo jest z narkotykami).
 Autor komentarza: Koksu
Data: 22-11-2012 18:42:59 
MÓZG CAMACHO PRZESTAŁ PRACOWAĆ - Moglibyście się troszkę wysilać i ubrać to inaczej w słowa...
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 22-11-2012 19:13:59 
" Autor komentarza: Emilio
Data: 22-11-2012 17:19:35
Kara śmierci dla morderców!"

Oczywiście, że tak. Zwyrodnialców również należy wieszać. Ale dopóki rządzi ta czerwona hołota dopóty nie będzie normalności, bo dla nich życie zbrodniarzy jest święte.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 22-11-2012 19:25:19 
jowisz,Ygnac otóż to.w stanach socjalizującch od lat zostały jednak jeszcze odrobiny zdrowego rozsądu jak kara śmierci czy dostęp do broni.większość biurokratycznych zakazów i nakazów odnosi odwrotny skutek.tak było kilka lat temu u nas z nakazem zapinania pasów(śmiertlność wypadków wzrosła o 25%,ludzie czuli się pewniej sądząc,że pasy gwarantują bezpieczeństwo).ja chce,żeby na zwyrodnialców czekała czapa.
 Autor komentarza: psulo123
Data: 22-11-2012 20:52:47 
" Autor komentarza: Emilio
Data: 22-11-2012 17:19:35
Kara śmierci dla morderców!"

Oczywiście, że tak. Zwyrodnialców również należy wieszać. Ale dopóki rządzi ta czerwona hołota dopóty nie będzie normalności, bo dla nich życie zbrodniarzy jest święte.

Wieszac, wieszac ale z drugiej strony wykonanie takiej kary smierci to sporo kasy kosztuje, za co zaplacilibysmy my.Np USA nie wszystkie stany maja kare smierci bo ich nie stac. No chyba ze bysmy ich na sznurku wieszali doslownie, ale tak nie mozna bo to "nieludzkie".
 Autor komentarza: SprytnyDeni
Data: 22-11-2012 20:58:14 
Autor komentarza: jowisz881
"...Efekt - nikt nie mógł walczyć o swoje (i innych) życie."

Wiadomo, że takie przypadki się zdarzą, że 1 na 5 Brejwików zdobędzie broń. Gdyby każdy z nich posiadał broń to takie akcje kilka razy w roku byśmy mieli. U naz wystarczy 0,7 wódki żeby ktoś kogoś zaciukał a co mówić o glocku.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 22-11-2012 23:34:48 
SprytnyDeni
Błąd! Każdy Breivik zdobędzie broń. Psychopaci zawsze ją mają. Zdobędą ją legalnymi bądź nielegalnymi kanałami. Ważne jest aby normalny człowiek mógł się bronić. Oczywiście, że broń w rękach normalnego człowieka nie jest dla niego gwarantem wygranej w takiej sytuacji jak na wyspie Utoya. Ale jest czymś innym - nadzieją na przeżycie.
Człowieka jest dość łatwo zabić. Noże są powszechnie dostępne i nikt ich nie zakazuje. Przecież sprawa jest prosta - jeśli ktoś zamordował człowieka (zabicie a morderstwo to dwie różne rzeczy!) to idzie na szubienice i koniec - nikogo więcej nie zabije (tak byłoby gdyby ta czerwona zaraza nie opanowała naszego świata).
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 22-11-2012 23:43:14 
psulo123
Z tego co wyczytałem na wiki w dwóch stanach wciąż stosuje się zwykły sznur. Czy nieludzkie (chyba piszesz z ironią)? Szybka, bezbolesna śmierć. Bardzo dobra metoda.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.