BANKS: CIĄGLE SŁYSZĘ STEWARDA

Johnathon Banks (29-1-1, 19 KO) sprawił w nocy sporą niespodziankę, nokautując już w drugiej rundzie niepokonanego Setha Mitchella (25-1-1, 19 KO). Mieszkający w Detroit pięściarz, który jeszcze tydzień temu stał w narożniku Władimira Kliczki podczas jego walki z Mariuszem Wachem, zadedykował zwycięstwo w Boardwalk Hall swojemu zmarłemu niedawno mentorowi Emanuelowi Stewardowi.

- Przez cały czas słyszałem głos Emanuela, podobnie było tydzień temu w Hamburgu. Emanuel pokazał mi świat boksu. Ciągle go słyszę, nic na to nie poradzę – mówił Banks po walce.

Zadowolony z postawy swojego podopiecznego jest trener Javan „Sugar” Hill, który po walce wspomniał o pojedynku z Tomaszem Adamkiem w lutym 2009 roku. „Góral” zastopował wówczas Banksa w ósmej rundzie i do dzisiaj jest to jedyna porażka, jakiej Amerykanin doznał na zawodowym ringu.

- To był dla nas trudny wieczór. Johnathon i ja ciągle mamy w sobie dużo z Emanuela, jesteśmy jedną rodziną. Johnathon miał szczęście, że był na obozach Lennoxa Lewisa i Władimira Kliczki. Po walce z Adamkiem miał trudny okres i potrzebny był taki nowy zastrzyk pewności siebie, potrzebne było odzyskanie właściwego rytmu. Wracał stopniowo i dzisiaj pokazał na co go stać – stwierdził szkoleniowiec.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: voutan
Data: 18-11-2012 10:42:45 
Przyznam, że tego się nie spodziewałem. Banks dawał słabe, nudne walki w ciężkiej, a tu doszły jeszcze zawirowania związane ze śmiercią Stewarda, pełnie nowej funkcji trenera Władimira i krótka aklimatyzacja, jednak zdemolował Mitchella, który na sparingach podobno pokazywał, że ma tytanową szczękę ;D
 Autor komentarza: Paxy
Data: 18-11-2012 10:43:09 
Witalij odchodzi na emeryturę, Banks dostaje rewanż od Adamka- wygrany walczy o wakat... Możliwe?
 Autor komentarza: costly
Data: 18-11-2012 10:47:48 
Pewnie nie tylko ja teraz żałuję, że nie uwierzyłem w Banksa. Dobry kurs u buków przeszedł koło nosa .. ;)
 Autor komentarza: zin
Data: 18-11-2012 10:48:05 
Pomimo tego, że Banks nie zachwycał w ciężkiej, myślę że jest trochę niedoceniany. Jakby nie było przegrał tylko jedną walkę w karierze. Czekam na nastepne jego walki. Przywalić ma czym, myśli w ringu, więc czas pokaże.
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 18-11-2012 11:05:08 
Zaskoczony jestem dziś już drugi raz. Wygrał Banks, którego skreślałem to raz a dwa to moje odbicie rano w lustrze, wyglądam jakbym to ja z nim walczył nie Seth. Zawsze mnie zastanawiało, czemu po pijaku człowiek upada na głowę nie na ręce.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 18-11-2012 11:25:39 
Myślałm ze witherspoon ma czym uderzyc ale on bił kilka ciosów w Setha i ten zraniony ale stał a tu Banks go kładł
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 18-11-2012 11:32:28 
Tu jest cała walka.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nX9ix1K_PsM

Dużo ciosów przyjął, nie dziwne, że padał.
 Autor komentarza: sknerus
Data: 18-11-2012 11:53:01 
Banks to bardzo dobry bokser,który nie zawsze przygotowywał się jak należy.Wczoraj był w świetnej formie podobnie jak w walce z Tomkiem.Czekam na rewanż Adamek vs.Banks o pas WBC...no i na 1 mistrza świata w ciężkiej:)
 Autor komentarza: Marcin77
Data: 18-11-2012 11:58:27 
Mit o aklimatyzacji pękł.
 Autor komentarza: Marcin77
Data: 18-11-2012 11:58:59 
Mit o aklimatyzacji upadl.
 Autor komentarza: black111
Data: 18-11-2012 12:28:45 
Adamek gdyby walczył z Sethem to by go po prostu ośmieszył
 Autor komentarza: iwoiwo
Data: 18-11-2012 12:36:22 
Hahahaa - bez treningu i "aklimatyzacji" (banks cały czas był w europie).
Co na to tomek adamek? Czy nie lepiej adamek wypadłby w oczach kibiców przyznając, że dużo mu brakuje do kliczki, a nie zasłaniać się aklimatyzacją (kliczko), czy też sraczką (dawson). Ale to, co napisałem, nie umniejsza tomkowi, że jest z niego kozak i z każdym podejmie walkę. Mam nadzieję, że jak dostanie kolejną walkę o tytuł, w co wierzę, będzie się starał zrobić wszystko by wygrać. Zawsze choćby był bez szans będę mu kibicował.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 18-11-2012 12:36:32 
Banks nie doceniany dobrze mu zrobiło przejście do Wagi cieżkiej.
waga 99,5 też Dobra
niespodziewałem się takiego wyniku .

Setch mimo mocnego ciosu bardzo dziurawy w obronie!!

pekła kolejna bańka Mydlana.

walka Adamek - Banks jak najbardziej w cieżkiej .
to byłaby cieżka walka dla Tomka jak i dla banksa!!
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 18-11-2012 12:47:10 
Jak dla mnie mega zaskoczenie !
Mitchell okazało się że ma szklaną szczękę, skoro taki Banks go 3 razy położył, to Wład by go zabił jednym prawym.

Z taką szczęką i obroną nie ma czego szukać w HW.

Żałuje że nie postawiłem na Banksa przez KO :/
 Autor komentarza: sknerus
Data: 18-11-2012 12:55:43 
NATHAN- jaka szklana szczęka ?dostał w szczenę od punchera i tyle.Przestańcie z tymi szklanymi szczękami...Kazdy kto przyjmie dobry cios w punk się przewróci.
 Autor komentarza: black111
Data: 18-11-2012 12:59:22 
sknerus dobrze gadasz a reszta to kurwa pierdoli o szklanej szczęce zawsze jak nie ma argumentów.
 Autor komentarza: black111
Data: 18-11-2012 12:59:22 
sknerus dobrze gadasz a reszta to kurwa pierdoli o szklanej szczęce zawsze jak nie ma argumentów.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 18-11-2012 13:00:25 
Tak ? to co powiesz o Wachu który przez 12 rund zbierał od najmocniej bijącego w HW Włada ?

Mitchell ma słabą szczęke i koniec, Banks nie zabija ciosem jak Wład czy Vit, czy Wilder (choć tutaj to nie jest pewne w 100 %).

Od Banksa bije mocniej wielu bokserów w HW.

Lubię Mitchella ale niestety za późno wziął sie za boks, i takie są teraz tego efekty, a szczęki też mocnej niestety nie ma, co pokazała ta walka.
 Autor komentarza: piotr
Data: 18-11-2012 13:04:10 
@Marcin77

"Mit o aklimatyzacji pękł. "

Bzdura, ta walka to BARDZO zły przykład!
Łatwo się aklimatyzujesz jak musisz iść spać PÓŹNIEJ!
Europa-USA

Piekielnie trudniej jak jest odwrotnie!
USA-Europa
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 18-11-2012 13:04:42 
Mitchell powinien stanowczo poprawić obronę, i chronić swoją szczękę, tak jak to robi Wład.

Oczywiście Seth już w tym wieku nie jest w stanie się tak perfekcyjnie bronić, ale w kwestii obrony właśnie ma jeszcze dużo do poprawienia.

Cios ma solidny, ale w ewentualnej walce z Władem ma 1 % szans niestety.
 Autor komentarza: black111
Data: 18-11-2012 13:05:44 
Wach to duży chłop duzo ciosów zebrał na czoło a mało któy trafił go czysto w szczękę a jak wiadom,o czoło to kość jest twarda i nieruchoma a nie jak szczęka która ma mnóstwo zakonczeń nerwowych. Panowie nie żartujcie.
 Autor komentarza: PanAdam27
Data: 18-11-2012 13:10:50 
Pamiętacie czasy, kiedy mówiło się o wielkiej białej nadzieji w HW?

Po upadku kurtyny, widać że najtwardsi faceci pochodzą z Europy Wschodniej. Przynajmniej na tym polu słowiańska rasa ma się czym szczycić...
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 18-11-2012 13:11:02 
black111 : tylko że właśnie różnie różni ludzie mają tą szczękę unerwioną :)
Patrz Wład-Vit, ot taki najrostrzy przykład.

Niemniej jednak oczywiście masz racje że broda/szczęką jest najbardziej czuła.
 Autor komentarza: piotr
Data: 18-11-2012 13:15:09 
Seth sporo przyjął. To nie było KO tylko przedwczesne TKO (chyba, że była zasada 3 knockdownów w rundzie). Niewiele czasu brakowało do końca rundy.

Jak widać walki między prospektami pokazują kto jaki ma poziom.
Banks w poprzednich walkach zbytnio nie wypadał za dobrze, widać po prostu Seth był przeceniany,
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 18-11-2012 13:31:06 
jak dla mnie nie była to niespodzianka. Przecież Mitchell nie jest zbyt dobrym technicznie bokserem. nadrabia co prawda swoją atletyczną sylwetką i ma przyzwoity cios, ale w boksie to zaledwie jeden z czynników. On jest dosyć dobrze prowadzonym bokserem. Banks wg mnie jest niedocenianym bokserem dlatego, że walczy nudno, ale pamiętajmy, że był trenowany przez Stewarda i sama praca z braćmi Kliczko wiele go uczy. Przebywając na obozie treningowym Władimira Kliczko sam może uczestniczyć w profesjonalnych treningach i widzieć jak powinien trenować profesjonalista. Dodatkowo Banks wydaje mi się być inteligentnym i kumatym człowiekiem, zresztą podobnie oceniam Olę Afolabiego, a inteligencja to również czynnik decydujący o wartości zawodnika. Ja jeszcze tej wczorajszej walki nie obejrzałem, ale powtarzam to nie była niespodzianka - dla mnie ta walka nie miała wyraźnego faworyta.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 18-11-2012 13:35:59 
Przyznaję bez bicia, że stawiałem na KO na Banksie, a tu taka niespodzianka.

Kolejna bańka pękła z hukiem padająceo na dechy Mitchella.

Poraz kolejny potwierdza się fakt, że bez kariery amatorskiej, zaczynająć treningi w późniejszym wieku, nie bedzie boksera
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 18-11-2012 13:42:55 
Zauważam, że po fakcie dla wielu to już nie jest niespodzianka.

Oczywiście, że jest a naprawdę niewiele osób dawało Banksowi szanse, takie są fakty. Łatwo jest pisać ( wiedziałem, spodziewałem się itd. ) gdy znamy wynik.
Na stronach gdzie typuje się wyniki walk, prawie nikt nie stawiał na Banksa.
 Autor komentarza: atmel
Data: 18-11-2012 14:46:51 
JoeBlack
Data: 18-11-2012 11:32:28
Tu jest cała walka.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nX9ix1K_PsM

Dużo ciosów przyjął, nie dziwne, że padał.
....
dzieki za linka
 Autor komentarza: parasol
Data: 18-11-2012 14:52:30 
"Poraz kolejny potwierdza się fakt, że bez kariery amatorskiej, zaczynająć treningi w późniejszym wieku, nie bedzie boksera"

Racja, nie będzie, np. Bernard Hopkins.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 18-11-2012 15:06:44 
Lista pękniętych baloników:
1.Kevin Johnson
2.Magomed Abdusalamov
3.Edmund Gerber
4.Robert Helenius
5.Seth Mitchell
6.Alexander Dimitrenko
7.Alexander Ustinov

Lista kolejnych pękających baloników:
1.David Price (szklana szczęka)
2.Denis Boytsov
3.Artur Szpilka
4.Tyson Fury(szklanka)
 Autor komentarza: Whisper
Data: 18-11-2012 15:09:21 
@parasol
Hopkinsa kariera amatorska odbyła się w więzieniu.

Co do Banksa ciekawe jak poradzi sobie ze zwycięzcą Arreola/Stiverne. Moim zdaniem go ogra i zdobędzie wakujący tytuł WBC.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 18-11-2012 15:10:12 
@tomek9876
Skoro Magomed jest pękniętym balonikiem to kim jest Szpilka?
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 18-11-2012 15:38:32 
Szpilka j.w jest balonikiem czekającym na pęknięcie(kogoś z mocnym ciosem)
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 18-11-2012 15:41:44 
Ja skończyłem brać na poważnie listę tomka9876 już na nr. 1. Kevin Johnson
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 18-11-2012 16:23:05 
Kolejność przypadkowa,a balonik Johnosa pękł w Prizefighterze kiedy przegrał z Sosnowskim i Hamerem,wcześniej był zaliczany do czołówki amerykańskiej.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 18-11-2012 16:31:58 
@tomek9876
Przecież Szpila leżał z Saulsberrym. Tyle na jego temat.
Co do Johnsona to nigdy nie będzie dobry w trzyrundówkach.
 Autor komentarza: Bimbo
Data: 18-11-2012 17:08:35 
Autor komentarza: sknerus
Data: 18-11-2012 12:55:43
NATHAN- jaka szklana szczęka ?dostał w szczenę od punchera i tyle.Przestańcie z tymi szklanymi szczękami...Kazdy kto przyjmie dobry cios w punk się przewróci.



100 % prawdy...
 Autor komentarza: Matys90
Data: 18-11-2012 17:55:29 
Wow, Banks puncher, Witherspoon pewnie też puncher? :D
Gość nie trzyma ciosu, a teraz będzie z tym już tylko gorzej, Seth jest skończony.
 Autor komentarza: leonidas79
Data: 18-11-2012 20:38:43 
tomek9876

ale dojeb.. z ta szklana szczęką price- niby na jakiej podstawie tak sadzisz,póki co ten aspekt jest nie sprawdzony, jak i brakuje mu na roazkładzie lepszych przciwników, ale moim zdaniem Price to przyszlosc HW a nie zaden balonik, technicznie szybkosciowo jest lada swietlne przed takim mitchelem
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 18-11-2012 21:05:03 
Price leżał na dechach z wielokrotnie w amatorstwie,chociażby z Wachem,toczyły się już tu kiedyś dyskusje na ten temat
 Autor komentarza: milosz762
Data: 18-11-2012 22:15:55 
jest coś wtym ze price nie ma żelaznej szczeki lezał w amtorce z tym włocehm Camarellim tam są kaski ochronne!

ja uważam że tyson fury może nie po łatwej ale wygrałby z Pricem

z lepszymi walczył fury chisora , pajkic teraz jonschon!

price z dziadkami wieku ok 42 lat jak Skelton!
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 18-11-2012 22:33:37 
Myślę,że zawodnik z mocnym ciosem wystarczy żeby Price'a zaskoczyć.Jestem ciekawy jaką wytrzymałość na ciosy ma Wilder.
W tej chwili tylko Haye,Wilder i Price mogą nawiązać jakąś tam walkę z Kliczką.Można jeszcze doliczyć Chisorę,myślę że Władzio by się z nim trochę pomęczył zanim Dereck by padł na matę.Oprócz tej czwórki nie ma nikogo kto miałby choć 10% szansy,Helenius już pokazał co potrafi,a Fury wiadomo-szklanka.
Pulev,Adamek,Boytsov,Povetkin-za mali
Solis,Arreola-za tłusty
Dimitrenko,Ustinov,Fury,Helenius-Kołki
Ciekawy jestem jak zaprezentują się Lawrence oraz Stiverne w najbliższych pojedynkach.Czekam na rozwój Jenningsa.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.