MIKE MOLLO RYWALEM SZPILKI?

W piątek w mediach pojawiła się informacja, że Mike Mollo może być najbliższym rywalem Artura Szpilki. Na swoim profilu na Facebooku "Szpila" potwierdził, że jego obóz prowadzi negocjacje z amerykańskim pięściarzem.

- Już w lutym będą kolejne emocje, zapraszam wszystkich. Mam nadzieję, że negocjacje pójdą dobrze i spotkam się z Mollo w ringu - napisał Szpilka.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Imperator
Data: 03-11-2012 23:28:02 
Mollo ostatnio chyba za czesto nie walczył...
 Autor komentarza: Paula
Data: 03-11-2012 23:28:08 
Szpila sobie poradzi
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 03-11-2012 23:29:34 
Te sam który swego czasu nie dostał licencji w USA ?
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 03-11-2012 23:30:54 
Nie czepiam się Szpila stoczył mało walk rywal ma znane w Polsce nazwisko miejmy nadzieję że jeszcze jakieś umiejętność bo ostatnio walczył w 2010
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 03-11-2012 23:38:13 
Bumobicia ciąg dalszy.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 03-11-2012 23:41:48 
Mollo to wrak wiec kolejne znane w Polsce nazwisko do rekordu szpilki...
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 03-11-2012 23:41:56 
spoko.....ciekawe jak przygotowany?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 03-11-2012 23:42:27 
Mollo chyba 4 lata nie boksował trzeba sobie sprawdzić bo nie jestem pewien
 Autor komentarza: bak
Data: 04-11-2012 00:41:33 
Mam nadzieję, że znokautuje tego łysego pompowanego balonika
 Autor komentarza: LennoxBox
Data: 04-11-2012 01:02:13 
łoho, szalone osiągnięcie. co prawda to chyba i tak szczyt możliwości jak na poziom kariery Szpili, ale po tych jego zapowiedziach o świetnym rywalu, miałem nadzieję na coś więcej... a tak będzie szybki nokaut (chyba że się Mollo przygotuje, ale wątpię) i kolejny obity były nawet dobry zawodnik do rekordu.
 Autor komentarza: LennoxBox
Data: 04-11-2012 01:02:16 
łoho, szalone osiągnięcie. co prawda to chyba i tak szczyt możliwości jak na poziom kariery Szpili, ale po tych jego zapowiedziach o świetnym rywalu, miałem nadzieję na coś więcej... a tak będzie szybki nokaut (chyba że się Mollo przygotuje, ale wątpię) i kolejny obity były nawet dobry zawodnik do rekordu.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 04-11-2012 01:03:30 
Mollo miał długą przerwę. Rywal jak na ten etap kariery jednak nie najgorszy.

A Szpila lepiej niech uspokoi tego swojego "misia", który zaczyna obrażać Adamka, bo o ile za Tomkiem nie przepadam zbytnio (zresztą fanem talentu Szpilki też nie jestem) o tyle jest to żenujące, żeby ubliżać gościowi, który coś w tym boksie już osiągnął (mistrz świata dwóch kategorii wagowych). A Szpila na chwilę obecną jest żółtodziobem, z jedną jedyną walką stoczoną w wymiarze 10-rundowym. Skończył Artur szczekać, bo upomniał go promotor to teraz drugi piesek zaczyna szaleć...
 Autor komentarza: bak
Data: 04-11-2012 01:09:22 
Ech... Wawrzyk wcale nie jest gorszy (przynajmniej dużo gorszy) od Szpilki, a to Szpilka dostaje lepszych rywali i walki wieczoru tylko za kryminalną przeszłość i prowokacje w kierunku Adamka. Chciałbym w końcu Wawrzyka z kimś rozpoznawalnym i dobrym zobaczyć.
 Autor komentarza: bak
Data: 04-11-2012 01:12:35 
Wawrzyk dał ładny techniczny pokaz boksu z agresywnym swarmerem Bachtowem, a większość zarzuca mu fatalny pojedynek tylko dlatego, że szczęka zawiodła. Gdyby nie ten nokdaun to by Andrzej wygrał 100-90 ale niestety te 2 punkty trzeba było odjąć. Niestety znając Wasyla, Wawrzykowi będą podsuwać kolejnych Czechów, Słowaków, Węgrów itd...
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 04-11-2012 01:14:57 
ja to bym zobaczył walkę Szpilka Wawrzyk
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 04-11-2012 01:23:17 
Dobre posuniecie Wasyla
Bedzie ciekawie,jezeli dojdzie do tej walki.Artur wraca po kontuzji.Mollo zdaje sie ze tez mial jakies klopoty bo dawno nie walczyl.Pamietam ze jakis czas temu byl przymierzany do Arreoli
Mollo to nie jest typ co sie przestraszy Szpilki i przewroci po pierwszym ciosie,potrafi uderzyc
Lepszy taki rywal niz kolejny Basile
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 04-11-2012 01:24:35 
szpila moglby walczyc z gerberem

juz teraz by go obil
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 04-11-2012 01:39:24 
LegiaPany
Jeszcze wujek sauerland zrobi z Gerbera mistrza.Zobaczysz
 Autor komentarza: robcio75
Data: 04-11-2012 01:55:20 
Czytalem gdzies ze to ma byc na gali Fonfary ... Czyli pewnie w Chicago ...
 Autor komentarza: bak
Data: 04-11-2012 02:02:16 
http://stsport.pl/2012/11/03/kamila-wybranczyk-dziewczyna-szpilki-obraza-tomasza-adamka/ Coraz bardziej chcę, żeby Adamek nauczył tego (nie powiem kogo bo zostanę wywalony za wulgarne określenia) kultury i żeby raz na zawsze zamknął jemu i jego dziewczynie gębę ;D
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 04-11-2012 02:18:02 
bak
Pisałem o tym już wyżej w tym temacie. Szpilka się uciszył, bo dostał reprymendę od promotora, to teraz jego dziewczyna chce się wypromować na Adamku. Szkoda komentować. Ale czekaj, przecież ona jest już znana z tego, że nagrała ostatnio piosenkę pt. "Tego chcę". Info prosto od pana Kostyry, który wspominał o tym na jednej z ostatnich gal Wojaka :) Jak ktoś nie ma pomysłu na siebie, to najlepiej i najłatwiej skupiać uwagę na sobie poprzez wrzucanie na kogoś i obrażanie drugiej osoby, która przynajmniej coś już w tym życiu osiągnęła w przeciwieństwie do niej...
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 04-11-2012 08:37:55 
O ograniczonym umysłowo Szpilce i jego ograniczonej dziewczynce nawet nie ma co pisać. Po tym co robią, mówią i piszą chcą zaistnieć jak Najman. Od zera do celebryty. Porażka.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 04-11-2012 08:52:23 
Co do walki to Mollo teraz już nawet kelnerem nie będzie. Ostatnią walkę zremisował w sierpniu 2010 z niejakim Gary Gomezem (19-13) znanego polskim kibicom z walki z Adamkiem w 2008
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 04-11-2012 09:35:41 
Mollo to wrak,,Jest gorszy niz McCline
 Autor komentarza: bak
Data: 04-11-2012 11:26:14 
4 lata temu praktycznie do 0 ograł go past prime dziadek Gołota, ale jak na powrót po ponad półrocznej przerwie rywal nie jest zły.
 Autor komentarza: Repcak
Data: 04-11-2012 11:42:29 
Autor komentarza: Lukasz1991 Data: 03-11-2012 23:38:13
Bumobicia ciąg dalszy.

Dokładnie ,pisze się tu o dobrym rywalu ale chyba dla Mike. Pinezka jako "Nadzieja Polskiej wagi ciężkiej" Powinien dostać chyba kogoś bardziej wymagającego a tym czasem to kelner z dobrym nazwiskiem nie chce hejtować ale McCline już przetestował szczękę Artura jak to się skończyło wiemy wszyscy...
 Autor komentarza: boksjor
Data: 04-11-2012 11:50:08 
Rywal marketingowo dobry, niestety sportowo słabo. Polscy kibice kojarzą nazwisko Mollo, mieszka on w Chicago, więc paru jego kibiców też się na walce pojawi. Niestety obawiam się co obecnie sobą prezentuje bo w tym roku miał już walczyć, ale nie został dopuszczony przez komisję. Ktoś wie konkretnie dlaczego?
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-11-2012 12:05:59 
Ja bym się aż tak nie czepiał,nazwisko dość znane,nie przewracał się raczej od przeciągów,a w końcu Szpilka po nie byle jakiej kontuzji wraca.Przecież nie dadzą mu od razu jakiegoś "kota". Myślę że lepszy Mollo niż przysłowiowy Groźny Węgier padający na dechy od podmuchu klimy.
 Autor komentarza: bak
Data: 04-11-2012 12:56:46 
@litschc

Wiesz, Szpilka twierdzi, że znokautowałby Adamka, Chisorę i Władimira więc logiczne, że wymaga się od niego trudniejszych i bardziej wymagających rywali xD
 Autor komentarza: milan1899
Data: 04-11-2012 13:06:54 
Recpak
tak McCline przetestował i jak sie skonczyło dobrze wiemy , szczeka złamana ale cios ustany i walka dokonczona !!!
szpilka jest odważnie prowadzony , kilaknascie walak zawodowych , kilka w HW po kilunastomiesiecznej odsiadce i teraz szansa na walke z Mollo , nie wiem jak daleko Mollo jest do formy z walki z Golota ale gdyby był w takiej formie jak wtedy to bylby to fajny test dla Szpilki
Bak
Gołota ograł Mollo do 0 ? to chyba inne walki oglądaliśmy , Mollo był stworzony do Gołoty , mniejszy , słabszy , gorszy technicznie a mimo to sporo Andrew zebrał , dzisiaj dokładnie nie pamietam ale spokojnie 3-4 rundy Amerykanin wtedy Abdrzejowi urwał
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 04-11-2012 13:16:11 
Skoro w pace przytył do ponad 100 kg, to trudno żeby walczył w innej wadze niż ciężka... Odważnie prowadzony to jest np. Jackiewicz spośród bokserów KP, ale na pewno nie Szpilka. Chyba ze ktoś uważa McCline'a za nie wiadomo jak wymagajacego przeciwnika, a prawda jest taka że to emeryt obijany przez każdego młodszego rywala stanowiący nazwisko do rekordu. Albo jeśli na kimś zrobiły wrażenie tatuaże Basile.

bak ma rację co do tego że gdyby szpilka nie srał do własnego miasta to większość by się raczej nie czepiała, ale jak ktoś wypomina Adamkowi słabych rywali a potem ma walczyć z bokserem który w ciągu ostatnich 4 lat stoczył 4 walki i ostatni raz walczył 2 lata temu to sam się wystawia na kpiny. Teraz jeszcze na dodatek na Adamku stara się wypromować księżniczka szpilki...
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 04-11-2012 13:31:50 
tfu, miało być gniazda a nie miasta. Nie wiem skąd ten błąd :)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 04-11-2012 13:48:45 
lukasz1991
kolego porównaj pierwszych 12 rywali Jackiewicza i Szpilki , już widzisz że palnąłeś gafę , Jackiewicz gdyby mu Wasyl nie pomógł skończyłby kariere zapomniany z rekordem koło 20-22
pokonanie w 7 walce w HW Mccline bo swoją wymowe,nie robie ze Szpilki mistrza świata ale przyzwoitość nakazuje mi poczekać z feroaniem wyroków o Jego karierze do anstępnych walk
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 04-11-2012 13:51:50 
Co do tego ''obrażania'' to gratulacje szui, która zrobiła ten artykuł. Po pierwsze była to dyskusja, Szpilka był obrażany przez chyba reportera TVN Turbo. Ona go broniła miała poparcie. A ktoś oczywiście musi pokazac ''o jaka ona zła'' a już o obrażaniu Szpilki nic nie napiszą. Pisała na fejsie - nie na portalu naukowym dlatego wysżło takie słownictwo...ehhh
 Autor komentarza: liscthc
Data: 04-11-2012 14:25:11 
bak
No tak,ale ja biorę poprawkę na te jego gadki,po prostu na dziś to Mollo nie jest jakąś wielką tragedią.Rozgrzewka po kontuzji,a potem niech walczy z lepszymi.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 04-11-2012 14:46:13 
bak
A ty uwierzyles w te przechwalki Artura???!!!
Jezeli tak to gratuluje lotnosci umyslu:)
I jeszcze jedno.Bokser moze opowiadac kogo to on nie pokona,ale ostatecznie to jego sztab szkoleniowy z promotorem ustalaja dla nie rywala
 Autor komentarza: bak
Data: 04-11-2012 16:01:07 
@andrewsky

Nie tylko Szpilka robi z siebie niewiadomo kogo, ale także jego grupka kibiców pokroju JP. Także Twoja złośliwość z lotnością umysłu była zbędna, ponieważ mój komentarz wcześniej był nieco ironiczny jakbyś nie zauważył tego "xD" na końcu.
 Autor komentarza: bak
Data: 04-11-2012 16:05:19 
@liscthc

Dokładnie, po ponad półrocznej przerwie i poważnej kontuzji należy się rywal na przetarcie niezbyt wymagający, ale z rozpoznawalnym nazwiskiem. Ok, jak na ten etap kariery nic nie mam do tego wyboru tym bardziej, że rywal jest niewiele po 30-stce pod warunkiem, że Szpilka naprawdę posłucha polecenia Łapina i przestanie kompromitować się w mediach ;)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 04-11-2012 16:15:32 
Bak
A jaki wpływ maja debulne wypowiedzi poza ringiem do postawy zawodnika w ringu ?
Gdyby kierować sie Twoja filozofia to sukcesów nie powinni odnieść Tyson czy Tooney
Szpilka z Adamkiem dał sie podpuscic dziennikarzom jak dziecko i chyba to w końcu zauwazyl , myślisz ze Tomka te słowa coś bolą ? Adamkowi takie gadanie jest na rękę bo to darmowy marketing na ewentualna ostatnia walkę Gorala przed emerytura
 Autor komentarza: bak
Data: 04-11-2012 16:20:13 
@milan1899

Do tej walki nigdy nie dojdzie. Ta walka po milionowym laniu od Władka, Tomkowi się nie opłaci, który już osiągnął tyle ile mógł i jest spełniony sportowo i finansowo. W tej walce wiele do zyskania by miał Szpilka walcząc z żywym pomnikiem polskiego boksu za pieniądze, których na oczy jeszcze nie widział.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 04-11-2012 16:27:03 
Bak
Po pierwsza walka z Wkadem to nic pewnego bo kolejka jest zajebiscie dluga a ME w IBF gdzie mieli największe szanse przekombinowali to raz
Dwa to ze raz zarobiles powiedzmy 2 banki nie sprawi ze nie będziesz chciał przyjąć dodatkowych 500 tys ot choćby na podatek od tych 2 baniek
Walka na dzisiaj jest nierealna ale kto by pomyślał ze w jednej walce zobaczymy Golote z Adamkiem ?
 Autor komentarza: Adihash
Data: 04-11-2012 19:16:33 
Źle wam ? Wy byście chcieli walkę z kimś od razu znanym, trudnym a najlepiej żeby to był mistrz jednocześnie przekreślając go. Kurwa zdecydujcie się bo tak wam źle i tak wam źle. Gdzie nie sądzie tam na niego nasrają. Ile on walczy w zawodowej ? Ile walczył w amatorce ?
Kto tak szybko dostaje znane nazwiska jak Artur Szpilka ?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.