BOJĄ SIĘ 'MASTERA'

Wciąż nieznany jest przeciwnik Mateusza Masternaka (28-0, 21 KO) w walce o pas mistrza Europy w wadze junior ciężkiej.

Przetarg na organizację pojedynku wygrała reprezentująca naszego pięściarza grupa Sauerland Event. Niemcy planowali, aby doszło do niego 8 grudnia w duńskim Herning, gdzie wydarzeniem wieczoru będzie starcie Mikkela Kesslera z Brianem Magee. Tego samego dnia w Katowicach mają wystąpić Paweł Kołodziej, Damian Jonak oraz Artur Szpilka i z promocyjnego punktu widzenia byłaby to poważna kolizja. Mówiło się też o 15 grudnia i gali w Norymberdze, jednak wiele wskazuje na to, że o trofeum federacji EBU w wadze cruiser Masternak powalczy dopiero na początku 2013 roku.

Niewiadomą pozostaje nazwisko rywala. Obecny mistrz Europy Aleksander Aleksiejew (23-2-1, 20 KO) ponoć nie pali się do potyczki z Polakiem. Możliwe, że zrezygnuje z pasa lub zmusi go do tego EBU. W takim wypadku 25-latek z Wrocławia powalczy o wakujący tytuł. Niewykluczone, że z obecnym mistrzem Unii Europejskiej (pas EBU-EU) Juho Haapoją lub którymś z pięściarzy notowanych w rankingu EBU, np. czwartym Giacobbe Fragomenim lub siódmym Enadem Liciną.

– Sądzę, że nazwisko Masternak budzi strach u wielu bokserów. Przekonajmy się, czy obóz Aleksiejewa podejmie wyzwanie. Po zdobyciu tytułu mistrza Europy naszym następnym celem będzie pas WBC i walka z Krzysztofem Włodarczykiem. W Polsce byłoby to wielkie wydarzenie – przekonuje Kalle Sauerland, promotor „Mastera".

Na co czeka Aleksiejew? 3 listopada mistrz świata WBO Marco Huck zmierzy sie z Firatem Arslanem i jeśli wygra, organizacja ma nadać mu status superczempiona. Wówczas regularny tytuł nie będzie miał właściciela. Drugi w rankingu WBO Rosjanin może liczyć, że powalczy o ten pas, na przykład z Olą Afolabim.

Więcej przeczytasz w "Przeglądzie Sportowym"!

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: piotr
Data: 19-10-2012 19:33:44 
Aleksander Aleksiejew to ciapa a po dwóch przegranych przez KO ma już strach w oczach.
Walka z Masterem to spore ryzyko kolejnej(!) przegranej przez KO.
To by bardzo zahamowało(łagodnie mówiąc, he he) jego karierę 31 letniego Rosjanina.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 19-10-2012 19:49:35 
Mastr vs Wlodarczyk ,bardzo ciekawy pojedynk ,szczegolnie ze chlopaki za soba nie przepadaja ,a i kasa powazna
 Autor komentarza: DaroGie
Data: 19-10-2012 19:50:47 
Zarowno Master jak i Afolabi wygraja z Aleksiejewem. Jedyna roznica dla rosjanina jest wieksza wyplata w walce o pas wice mistrza wbo, anizeli ebu
 Autor komentarza: Coperek
Data: 19-10-2012 19:53:11 
Master tylko tak gada, wyszedłby do Diablo to by dostał lekcje boksu, taka prawda. Obijacz bumów kontra obijacz bumów z doświadczeniem mistrzowskim, bardzo duża różnica.
 Autor komentarza: bartekko
Data: 19-10-2012 20:08:47 
lekcję boksu od włodarczyka? masternak ma wszystko żeby go pokonać .
 Autor komentarza: Trochim
Data: 19-10-2012 20:11:44 
Autor komentarza: Coperek
Data: 19-10-2012 19:53:11
Master tylko tak gada, wyszedłby do Diablo to by dostał lekcje boksu, taka prawda. Obijacz bumów kontra obijacz bumów z doświadczeniem mistrzowskim, bardzo duża różnica.

heh juz mu Janik mial dac lekcje boksu he he
 Autor komentarza: intermediolan82
Data: 19-10-2012 20:13:16 
Coperek

Master tylko tak gada, wyszedłby do Diablo to by dostał lekcje boksu

A cóż Diablo mógł by nauczyć Mastera??
Chyba tylko jak nie zadawać ciosów,bo techniki na pewno nie
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 19-10-2012 20:16:02 
Mastrnak ma wszystko zeby pokonac Wlodarczyka ,ale Diablo ma to cos zeby polozyc Mastera takze molo by byc ciekawie
 Autor komentarza: intermediolan82
Data: 19-10-2012 20:17:00 
Kłodarczyk jedyną szanse jaką by miał na wygraną z Masterem to nokaut,bo na punkty ciężko jest mi sobie to wyobrazić.
 Autor komentarza: Trochim
Data: 19-10-2012 20:21:20 
zwroccie uwage na ostatnia walke Mastera jego przeciwnik byl prawie caly czas schowany za podwojna garda (kogo to przypomina?) a przed koncem walki raczej ujowo wygladal...
 Autor komentarza: intermediolan82
Data: 19-10-2012 20:24:58 
Trochim

a przed koncem walki raczej ujowo wygladal...


Kto wyglądał ujowo???!!!
 Autor komentarza: Trochim
Data: 19-10-2012 20:25:48 
hiszpan :)
 Autor komentarza: intermediolan82
Data: 19-10-2012 20:28:38 
Kłodarczyk będzie wyglądał tak samo,jak nie gorzej:-)
 Autor komentarza: Trochim
Data: 19-10-2012 20:34:32 
Autor komentarza: intermediolan82
Data: 19-10-2012 20:28:38
Kłodarczyk będzie wyglądał tak samo,jak nie gorzej:-)

co by nie mowic o Diabelku to na pewno jest lepszy od owego Hiszpana ale styl maja podobny wiec zakladam ze jak Master nie ma "szklanki" i bedzie lewa lapke trzymal wyzej w poldystansie (bo czasami opada i nie potrzebnie zbiera) to Krzys jest dla Mateo do ogrania juz dzis.
 Autor komentarza: MOONEY
Data: 19-10-2012 20:40:05 
master go obije jak beczke po lepiku.obtancuje i polamie ten brzydki nos juz nie moge sie doczekac ale nie wiem czy dojdzie do tego pojedynku mysle ze diablo sie zesra w pory i bedzie omijal mastera bo po przegranej by sie pograzyl i deprecha gotowa(ze wszystkimi ale nie z mateuszem}
 Autor komentarza: anonim1928
Data: 19-10-2012 20:49:25 
Przecież WBO nie ma regularnych mistrzów nawet w przypadku jeśli mistrz posiada status super.
 Autor komentarza: Trochim
Data: 19-10-2012 20:51:46 
Autor komentarza: anonim1928
Data: 19-10-2012 20:49:25
Przecież WBO nie ma regularnych mistrzów nawet w przypadku jeśli mistrz posiada status super.

zapatrzylisie na WBA :)
 Autor komentarza: anonim1928
Data: 19-10-2012 20:51:49 
Co do ewentualnej walki Mastera z Włodarczykiem to uważam, że jest ona bardzo prawdopodobna. Diablo i Wasilewski od jakiegoś czasu mówią o walkach za duże pieniądze, a ta walka prawdopodbnie może wygenrwoać ich najwięcej.
 Autor komentarza: intermediolan82
Data: 19-10-2012 20:53:32 
Co do odporności na ciosy,też jestem ciekaw jaka Mateusz ma szczękę.
W sumie to jeszcze nikt jej nie przetestował.A co do potencjalnej walki pomiędzy tymi zawodnikami przypuszczam,że Master bardzo łatwo by wypykał na punkty sztywnego,powolnego Diablo.
Przemawia za nim technika,szybkość,jest bardzo lotny na nogach,dosyć dobra obrona,niezły balans.
Szanse dla Diablo upatrywał bym tylko i wyłącznie w jakimś szczęśliwym strzale ewentualnie w sędziach:-)
 Autor komentarza: czejen47
Data: 19-10-2012 20:54:42 
Mysle, ze do walki diablo master nie dojdzie predko, a jezeli dojdzie, to bedzie ostatnia walka Krzysztofa i ostatnia wyplata. Zamienia sie mistrzostwem, chociaz nie ma co ukrywac Master zapowiada duzo wiecej emocji niz te ktore dostarczyl nam klodarczyk
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-10-2012 20:57:39 
Master musi powoli stopniowac rywali , Aleksijew na dzisiaj jest ok , Diablo moim zdaniem na dzisiaj to za wysokie progi , choc każda klejna walka i upływajacy czas będą działać na korzyść Mateusza
nie ma mocnego ciosu a to w walkach na najwyzszym poziomie jest bardzo ważne , tez nie wiemy jak z Jego odporonością a to też kluczowy element w walkach o najwyższe laury o czym przekonał się np Khan

reasumujac małymi kroczkami do przodu , życze mu żeby ajko 4 Polak sięgnął po pas w CW
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-10-2012 21:00:01 
czejen47
zeby każdy polski bokser osiągnął i zapewnił tyle emocji co Włodarczyk to byłbym bardzo szczęśliwym kibicem boksu , zauwaz ze Diablo ma 31 lat i moim zdaniem najbliższymi walkami zapisze najlepszy swoj okres w karierze a przesłanek do tego typu stwierdzenia mam conajmniej kilka
 Autor komentarza: czejen47
Data: 19-10-2012 21:16:33 
milan1899
a ja uwazam ze wlodarowi zostaly maksymalnie 3 walki. Nie pokonal tak na prawde nikogo znaczacego w zawodowym boksie, typowy papierowy mistrz. Wielu innych polskich zawodnikow dostarczylo duzo wiecej emocji niz Krzysztof. Nie zebym ujmowal diablo osiagniec, ale dla mnie to mistrz pokroju Corneliusa Bundgade czy jakos tam... My krzycha znamy i odczuwamy jakis tam sentyment, ale tak na prawde to papierowy mistrz
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 19-10-2012 21:22:06 
Taaa caly swiat trzesie portkami przed Masternakiem.W koncu nadeszla "Era Mastera"...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-10-2012 21:27:48 
to dawaj mi czejen47 tych Polaków o lepszych osiągnieciach i dających większe emocje od Krzycha , chory jestem to sobie w weekend pooglądam i nadrobie zaległości bo z tego co piszesz dużo tego jest
 Autor komentarza: mirco30
Data: 19-10-2012 21:44:12 
czajen7:Już pisałem po ostatniej walce Diablo ma przed sobą góra trzy walki(z klasowymi rywalami) i koniec kariery.Poprostu ma problem z głową a-la Endru Golota.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 19-10-2012 22:00:34 
Ja też sądzę, że za szybko tej walki nie będzie jeśli będzie w ogóle. Wydaje mi się, że jak Master zostanie, albo będzie miał zostać obowiązkowym dla Krzyśka ten ostatni przejdzie do HW i nie będzie następnej "polskiej walki stulecia"

I wcale nie będzie to strach Krzyśka, a bardziej strach Wasyla, że po ewentualnej przegranej (wg mnie bardzo mozliwej) nie zarobi za dużo w HW po tej walce.
 Autor komentarza: IronTyson
Data: 19-10-2012 22:13:10 
@milan1899
"to dawaj mi czejen47 tych Polaków o lepszych osiągnieciach i dających większe emocje od Krzycha , chory jestem to sobie w weekend pooglądam i nadrobie zaległości bo z tego co piszesz dużo tego jest".

Chociażby Jerzy Kulej, Dariusz Michalczewski, Andrzej Gołota, Tomasz Adamek - ehhhh nadrób zaległości, bo se siare robisz.

Zgadzam sie z Czejenem - Diablo to papierowy mistrz - co to za mistrz który nie walczy z klasowymi rywalami i nie dąży do unifikacji...
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 19-10-2012 22:23:41 
@Coperek
Hahahahhahaaha co ty bredzisz człowieku.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-10-2012 22:25:22 
Czejen47
Zeby sprecyzowac pytanie w nawiazaniu do wpisu zelaznegosla ktory nieproszony sie wtracil
Ograniczamy sie do boksu zawodowego
Michalczewskiego , Adamka i Golote zna każdy niedzielny kibic i pytanie nie dotyczyło tych osob , kto poza ta trójka miał lepsze osiągnięcia i dawał większe emocje nuż Diablo ?
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 19-10-2012 22:27:50 
@milan1899
Polscy pieściarze, którzy dostarczają większych emocji od Diablo:
Grzegorz Proksa
Paweł Wolak (do niedawna)
Tomasz Adamek
Mateusz Masternak
nawet śmiem twierdzić, że na pożegnalną walkę Gołoty przyjdzie więcej ludzi niż na ostatnią walkę Diablo.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 19-10-2012 22:31:54 
diablo ma jedną podstawową wade nawet jak trafi mocnym ciosiem to przystaje po ataku , nie wiem dlaczego . Za to master jest elastyczny i myśle że mógłby już diabłą stłuc
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-10-2012 22:37:09 
Hubosz
Uwielbiam styl Proksy lubiłem oglądać walki Wolaka ale niestety ich starcia z czołówka swoich wag okazały sie katastrofa ( walka z rozbitym przedewszytkim psychicznie Foremanem mnie nie przekonuje ) , jeżeli Diablo brałby rywali z 3-4 dziesiątki CW tez by blyszczal tylko po co robić krok w tył ?
Z Adamkiem zgoda , a Master dopiero wchodzi na światowy level i jeszcze za wcześnie żeby coś konkretnego powiedzieć
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 19-10-2012 22:46:33 
A on nie bierze rywali z 2-3 dziesiątki?
 Autor komentarza: Imperator
Data: 19-10-2012 22:48:34 
Po prostu Diablo walczy nudnie. Ma parę w lewej łapie, ale jest sztywny jak cep w ringu i powoli się rozkręca. Jakiś problem "ala" ^^psychika Gołoty^^.
Ale na chwile obecną chyba Doiablo by wygrał z Masterem.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 19-10-2012 22:49:51 
@milan1899
Heh, to Twoim zdaniem Diablo walczy z top swojej dywizji? Jeśli tak myślisz, to nawet nie mamy o czym rozmawiać.
 Autor komentarza: piotr
Data: 19-10-2012 22:49:51 
@milan1899
Uwielbiam styl Proksy lubiłem oglądać walki Wolaka ale niestety ich starcia z czołówka swoich wag okazały sie katastrofa ( walka z rozbitym przedewszytkim psychicznie Foremanem mnie nie przekonuje ) , jeżeli Diablo brałby rywali z 3-4 dziesiątki CW tez by blyszczal tylko po co robić krok w tył ?

A kogo niby z top 20 pokonał?
38 letniego podpompowanego superśredniego Greena?
41 letniego niewysokiego gościa, z którym remisował też.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 19-10-2012 22:53:07 
Fragomeni, Palacios, Green, Robinson.... ścisła czołówka CW :D:D
 Autor komentarza: piotr
Data: 19-10-2012 22:55:11 
@Autor komentarza: milan1899

"Uwielbiam styl Proksy lubiłem oglądać walki Wolaka ale niestety ich starcia z czołówka swoich wag okazały sie katastrofa ( walka z rozbitym przedewszytkim psychicznie Foremanem mnie nie przekonuje ) , jeżeli Diablo brałby rywali z 3-4 dziesiątki CW tez by blyszczal tylko po co robić krok w tył ?
Z Adamkiem zgoda , a Master dopiero wchodzi na światowy level i jeszcze za wcześnie żeby coś konkretnego powiedzieć "

A Diablo w ogóle pokonał może kogoś z top 20 CW?

38 letniego podpompowanego superśredniego?
41 letniego niewysokiego gościa z którym poprzednio remisował?

Czy może chodzi Ci o 2 wygrane z Cunnem? Ale to był jakiś inny Diablo, inaczej walczący.
 Autor komentarza: cycu1993
Data: 19-10-2012 22:56:52 
piotr Włodaczyk wygrałz Cunem raz a tak na prawde 2 razy pregrał. Ja się głębiej nie bęę wypowiadał bo nie lubie zawodników Wasilewskeigo. Ale jednak wydaje mi się, że Master by Diablo skończył przed czasem.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-10-2012 22:57:20 
Hubosz
Cun , Frago , Green , Palacios to jak najbardziej szeroka czołówka CW , do tego z Greenem i Frago zawalczyl na wyjeździe , z walkami w CW na szczycie jest problem bo z jednej strony wujek S z drugiej trzeba jechać do Rosji a jak na tych terenach wygrać na pkt ?

Ale w sumie co ja pisze , przecież Cunn wygrał , Frago to był juz dziadek do tego kurdupel a Green to przecież co najwyżej LHV ...
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 19-10-2012 22:58:01 
Każdy z w/w to tylko średniacy. I jakby tak byc do końca obiektywnym to 1-szą z Palaciosem przegrał i długo męczył się z bokserskim już nikim czyli Greenem.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-10-2012 23:01:15 
Diablo dał przynajmniej jedna wyrównana walkę z Cunnem który był w swoim prime , z tym samym Cunnem którego żeby pokonać na wyżyny swoich umiejętności musiał wznieść sie sam Góral , ta jedna tylko walka wystrczy mu żeby diabła szanować i kto czuje boks zawsze będzie Go szanował bo nosić zielony pas WBC to zaszczyt dla nielicznych
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 19-10-2012 23:01:40 
Aha. Jeszcze Frago. Dzięki milan1899. Zgadzam sie w zupełnośći odnosnie Włocha :-)
 Autor komentarza: IronTyson
Data: 19-10-2012 23:02:37 
Wielki znafca milan zaraz wam wszystko wytłumaczy on sie zna najlepiej :), uwielbiam takich przemądrzałych kibiców boksu prosto z gimnazjum:). hehe

naprawde musisz obrażać aby coś ugrać? poczytaj lepiej o boksie bo twoje wypowiedzi budzą zażenowanie... Kwestionujesz dokonania Michalczewskiego czy Kuleja? - Jurek wystepami amatorskimi dawał wiecej emocji niż DIablo kołysanką do snu z czarodziejem, co Ty wiesz o boksie gimbo :D? heh
 Autor komentarza: piotr
Data: 19-10-2012 23:02:51 
Swoją drogą:

Ranking WBC
1.Giacobbe Fragomeni (Italy)
2.Silvio Branco (Italy)
3.BJ Flores (US) AMERICA

Czyżby 3 walka z Frago? A może Silvio "groźny 46letni Włoch" Branco
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 19-10-2012 23:05:49 
@milan1899
Z Cunnem raz Diablo przegrał, dostał wygraną w prezencie, tutaj nie ma dyskusji. Z Greenem uratował go lucky punch, bo przegrywał rundę za rundą. Z Fragomenim rzeczywiście wygrał i to dwa razy, ale to naprawdę był rozbity bokser w podeszłym wieku. Ogólnie Diablo walczy nudnie, jednyne co ma to mocny cios. Jego walki w ogóle nie są emocjonujące, więc nie wiem skąd to Twoje przekonanie, o tych emocjach co to niby Diablo daje. Nie oszukujmy się, Master jest lepszy w każym elemencie pięściarstwa, a też ma czym uderzyć. Nie mówmy, że czarne jest białe ;)
 Autor komentarza: 1955
Data: 19-10-2012 23:06:24 
Moim zdaniem Master mógłby pokusic sie o TKO na Włodarczyku gdyby sobie zdał sprawe że na punkty nie wygra a master by go z łatwoscią kontrował.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 19-10-2012 23:07:10 
Milan1899
"Ale w sumie co ja pisze , przecież Cunn wygrał , Frago to był juz dziadek do tego kurdupel a Green to przecież co najwyżej LHV ..."
Cieszę sie ze sie zgadzamy.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-10-2012 23:07:11 
Ok
Jeśli Diablo to taki słaby papierowy mistrz z podejrzana szczeka to czemu Wujek S nie wysłał Huck czy Hernandeza , albo wcześniej Cunna żeby ten zielony pas zabrać skoro to takie łatwe znokautowac drewnianego kolka ?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-10-2012 23:12:50 
Hubosz
Master musi pokazać te umiejętności w walkach na wyższym poziomie , przeglądając jego rywali trudno mi dostrzec kogoś pokroju dziadka Frago , polciezkiego Greena , przeciętnego Palacuosa o Cunnie nie wspominając ,
Życzę mu sukcesów i mam nadzieje ze ten widowiskowy styl będzie potrafił zachować rownież w walkach mistrzowskich
Piszesz ze jest lepszy od Duablo w każdym bokserskim elemencie , z czym sie zgodzić nie mogę bo zdecydowanie ustępuje mu w sile ciosu a w walkach mistrzowskich jest to bardzo ważny element
 Autor komentarza: piotr
Data: 19-10-2012 23:13:53 
milan1899

"Diablo dał przynajmniej jedna wyrównana walkę z Cunnem który był w swoim prime , z tym samym Cunnem którego żeby pokonać na wyżyny swoich umiejętności musiał wznieść sie sam Góral , ta jedna tylko walka wystrczy mu żeby diabła szanować i kto czuje boks zawsze będzie Go szanował bo nosić zielony pas WBC to zaszczyt dla nielicznych "

Wtedy Diablo też był w swoim prime. Nie zauważyłeś jak się zmienił?
Teraz to już inny Diabeł. Poza tym od dawna nie walczył z nikim klasy Cunna! To wszystko jakoś powoduję, że nie jest absolutnym faworytem w walce z chłopakiem od Gmitruka.
Diablo jest teraz chyba słabszy psychicznie niż w czasie walk z Cunem. To, że widział Mastera zarzynającego kumpla ze stajni raczej mu nie pomoże.

Masternak ma z każdym z top CW szanse ale nie ma pewności, że wygra. Właśnie dlatego warto będzie oglądać!
 Autor komentarza: cycu1993
Data: 19-10-2012 23:15:46 
milan a powiedz mi z ciekawości się pytam, jak widziałbyś walke Adamka z Diablo?
 Autor komentarza: piotr
Data: 19-10-2012 23:19:50 
@Hubosz

"Z Greenem uratował go lucky punch, bo przegrywał rundę za rundą."

Ja myślę, że po prostu Green wymiękł kondycyjnie. W końcu to były super średni/półciężki. Ciężko w wieku 38 lat wyrabiać z dodatkowymi 10-12 kg.
 Autor komentarza: piotr
Data: 19-10-2012 23:26:38 
@ milan1899
"Master musi pokazać te umiejętności w walkach na wyższym poziomie , przeglądając jego rywali trudno mi dostrzec kogoś pokroju dziadka Frago , polciezkiego Greena , przeciętnego Palacuosa o Cunnie nie wspominając"

Ojtam! Wiesz moze i pokona.
Co ciekawe Masternak ma obowiązkową walkę o pas z Diałbem jakby pokonał Giacobbe "groźnego nie wysokiego 43letniego Włocha" Fragomeniego lub Silvia "groźnego wysokiego 46letniego Włocha" Branco.

W ciągu roku Sauerland powinien dać radę załatwić walkę o pas.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-10-2012 23:27:03 
Piotr
Wierze w to ze Diablo teraz wchodzi w swoje prime to raz ,
Dwa masz racje w II walce z Cunnem ( u mnie przegrał jednym pkt ) miał pierwsza górkę jeśli chodzi o swoją formę , spadek spowodowany różnymi aspektami miał apogeum w pierwszej walce z Czrodziejem , potem " do żywych " wrócił walka z greenem o teraz bardzo wierze ze to wszystko na Jerzego właściwego rozmachu
Bokser który daje wyrównana walne z Cunnem w prime musi być dobry czy to tak cieżko zrozumieć ?
Cycu
Adamek albo by znokautowal Diablo albo by wygrał wysoko na pkt ale raczej byłoby KO
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-10-2012 23:29:47 
I jeszcze jedno na sam koniec bo często piszecie ze z Greenem uratował Go lucky punch , widzicie z puncherami juz tak jest ze ten niby lucky punch daje im dużo tych szczęśliwych wygranych ...
 Autor komentarza: piotr
Data: 19-10-2012 23:39:54 
@milan1899
"spadek spowodowany różnymi aspektami miał apogeum w pierwszej walce z Czrodziejem , potem " do żywych " wrócił walka z greenem o teraz bardzo wierze ze to wszystko na Jerzego właściwego rozmachu"

Nie sądzę. Bardzo psychicznie źle wyglądał po walce (wywiad, konferencja). Nie sprawiał wrażenie zrelaksowanego mistrza po wygranej walce ale roztrzęsionego człowieka, który przeżył tragedię.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-10-2012 23:44:07 
Piotr
Piszesz o stan po Greenie czy Palaciosie II ?
 Autor komentarza: milosz762
Data: 19-10-2012 23:48:53 
Masternak niech najpierw apokona Alksiejeva jeśli udało by mu się pokonać ruska to niech strtuje o pas.
Uważam że ew walka Włodarczyka z Masternakiem trwała by 12 rund!
ale mogłaby się też skończyć przez tko !dla Diablo

najlepszy dla mnie jest 2 jak Huck i Lebiedev .pózniej Włodarczyk i Hernandez mam nadzieje że w 2013 roku Masternak dostanie szanse
moim zdaniem najlepszym rywalem jeST HERNANDEZ PÓZNIEJ wŁODARCZYK
A NAJTRÓDNIEJSZYM hUCK LUB LEBIEDEV!
 Autor komentarza: piotr
Data: 19-10-2012 23:50:03 
@milan1899

"Piszesz o stan po Greenie czy Palaciosie II ?"

Po Palaciosie II.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-10-2012 23:55:06 
Piotr
To mamy zupełnie inne odczucia bo po Palacuosie II dla mnie wrócił stary dobry Diablo , znowu ma przekonanie ze może wygrać z każdym i co najważniejsze wróciło przekonanie ci do własnych umiejętności ,
Readumajac niech każdy zostanie przy swoim , czas zweryfikuje wszystko

Panszczyzna dla Wasyla odrobiona , można iść spać ... he he
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-10-2012 00:03:15 
@milan1899


Jeszcze dodam: To, że jest Diablo w bardzo złym stanie psychicznym potwierdza gadka Wasyla. Gdyby zły stan psychiczny Diabła był do opanowania/naprawienia przez team to by to robili nie trąbili o tym, że ma problemy ciągle.

Wygląda jakby, mieli słaby kontakt/tracili kontakt z Diabłem.
Widać to było na konferencji po walce jak Diabeł przekrzykiwał i zabierał mikrofon. Takie zachowanie absolutnie nie jest spodziewane po wygranej walce. Po pierwsze zmęczenie uspokaja, po drugie ulga po wygranej też powinna dobrze podziałać...

Moim zdaniem Diablo coraz słabiej sobie radzi z obciążeniem psychicznym. Z byciem mistrzem i z publicznymi walkami.
 Autor komentarza: canuck
Data: 20-10-2012 07:00:07 
Master bedzie mial ciezko z doborem przeciwnikow, bo jest mlody, dobry oraz grozny (wysoki % nokautow), a jeszcze malo znany. Wlasciwie jedyna walka, ktora teraz by przyniosla spore pieniadze to Master-Diablo ze wzgledu na zainteresowanie w Polsce.

Takze Master musi zdobyc pas EBU albo jakis inny pasek, zeby byc rozpatrywany jako przeciwnik. Ciekawa by byla jego walka z BJ Flores, bo Amerykanin ma podobny problem jak Master.

W walce z Diablo, Master nie bylby bez szans, bo jest technicznie nieco lepszy, tez ma silny cios i jest odporny psychicznie. Diablo, jak wiemy, moze przegrywac na punkty, ale jak trafi przeciwnika "czysciochem" to obraz walki sie radykalnie zmienia.
Osobiscie widze ta walke 50/50. Obaj maja pewne unikalne atuty.
 Autor komentarza: AdamekUrlich
Data: 20-10-2012 07:33:59 
Gwoli przypomnienia...wydarzyło sie jakieś dwa lata temu


Takiej kłótni w polskim boksie nie było od dawna. Mateusz Masternak (23 l., 17-0) wyzwał na pojedynek Krzysztofa Włodarczyka (29 l., 42-2). „Diablo” nie podjął rękawicy, według niego „Master” się koksuje

– Mateusz jest na razie nikim w boksie, a chce walczyć ze mną, pretendentem do mistrzostwa świata?! Niech sobie najpierw powyciska wągry i pryszcze na plecach. Niech się inaczej motywuje, a nie pijąc mleko z dodatkami – denerwuje się Włodarczyk, były mistrz świata IBF w junior ciężkiej.



Mateusz Masternak, młodzieżowy mistrz świata WBC w junior ciężkiej natychmiast ripostuje.– Pryszcze na plecach to choroba, mam na to badania medyczne. Jak Włodarczyk spotka się ze mną w ringu, sam będzie mógł je powyciskać. Jestem gotowy w każdej chwili poddać się badaniom antydopingowym.

Walka Włodarczyk – Masternak jest jednak mało prawdopodobna. „Diablo” już wkrótce czeka bowiem rewanżowe starcie z Fragomenim (41 l.) o mistrzostwo świata WBC wagi junior ciężkiej.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 20-10-2012 09:08:12 
@milan1899
Na jakiej podstawie twierdzisz, że Diablo ma mocny cios? Z ostatnich 4 walk tylko jedną zakończył przed czasem, a 1 przegrał. Masternak odwrotnie, tylko 1 nie zakończył przed czasem, a mierzył się z mniej rozbitymi rywalami. Poza tym Master ma luz w zadawaniu mocnych ciosów i o wiele łatwiej mu trafić, Diablo tak się usztywnia, że większość tych mocnych ciosów pruje powietrze. Ja dałbym remis w sile ciosu. Natomiast pracą nóg, szybkością, refleksem, wyczuciem dystansu, balansem Masternak bije na głowę Diablo, tutaj żadnych wątpliwości nie ma. Uważam, że te cechy są dużo ważniejsze niż siła ciosu. Popatrz co zdziałał tak mocno bijący Abraham, gdy natrafił na kogoś, kto posiadał takie cechy jak Master. Bez komentarza.
 Autor komentarza: adam12
Data: 20-10-2012 09:56:15 
Masternak zajechał by Krzyśka i nie widzę innej opcji jak jego zwycięstwo na punkty. Diablo to taki nasz trochę Sylvester, szybki agresywny zawodnik bijący seriami z pierwszej 20 CW raczej rozmontował by Krzyśka. Włodar jest rewelacyjny na treningach, sparingach itd. świetny technik i do tego bardzo silny - (wiem co mówię). Jednak do rzeczywistej walki wychodzi 30 % tego gościa.
Co do siły ciosu,owszem posiada ją tyle że nie zawsze wykorzystuje. Współczynnik wygranych przez KO u Włodarczyka nie jest jakiś wielce imponujący.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-10-2012 09:57:30 
Hubosz
odpowiem Ci dokładnie tak samo jak Ty mi kilka postów powyżej
Heh, Twoim zdaniem Diablo nie ma mocnego ciosu ? Jeśli tak myślisz, to nawet nie mamy o czym rozmawiać.

na jakiej podstawie pytasz ? a na podstawie kilkudziesieciu wywiadów zawodowych bokserów z walk lub sparingów którzy twierdzą że bije jak koń , ale co tam pewnie się nie znają albo Wasyl im płaci żeby tak mówili ,na podstawie tego ze jednym mocnym ciosem potrafił zmieniac obraz pojedynków

dajesz remis w sile ciosu argumentując to luzem i częstotliwością zadawania , nie wiem gdzie Cie boksu uczą/uczyli ale powiedz mi co ma jedno z drugim wspólnego ????

juz po Simmsie było widać że ciosy Mateusza średnio robią na Nim wrażenia a kolejne walki tylko utwierdziły że Mateusz ma cios bardzo przecietny , bo musiał nawkłądać po kilkadziesiąt ciosów żeby sędzia przerwał pojedynek , czy Ty potrafisz odróżnić KO od TKO

Czy uwazasz że rywale z czołowki pokroju Hucka , Lebiedieva czy Hernandeza pozwola tak bezkarnie ładować w siewbie tyle ciosów co ostatni rywale mastera bez zadnej kontry ?

Zastanów się też nad tym dlazcego pojeedynki z Diablo wygląfaja jak wyglądaja i dlaczego rywale boją sie odważniej zaatakować ?

Reasumujac Diablo ma pas o któym reszta polskich bokserów na razie tylko marzy , w przypadku Mastera bardzo kluczowym elementem bedzie odpornosc bo silą ciosu w CW imponował na pewno nie będzie
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-10-2012 09:59:09 
Autor komentarza: adam12
Data: 20-10-2012 09:56:15
Masternak zajechał by Krzyśka i nie widzę innej opcji jak jego zwycięstwo na punkty. Diablo to taki nasz trochę Sylvester, szybki agresywny zawodnik bijący seriami z pierwszej 20 CW raczej rozmontował by Krzyśka. Włodar jest rewelacyjny na treningach, sparingach itd. świetny technik i do tego bardzo silny - (wiem co mówię). Jednak do rzeczywistej walki wychodzi 30 % tego gościa.
Co do siły ciosu,owszem posiada ją tyle że nie zawsze wykorzystuje. Współczynnik wygranych przez KO u Włodarczyka nie jest jakiś wielce imponujący.


pisałem o tym wyżej powtórze , wynika to z tego że przeciwnicy wiedza ze Diablo ma czym uderzyć i nie chca tego sprawdzac na własnej skórze dlatego tak to wyglada , zycze masterowi jak najlepiej ale na razie dobrze dla Niego ze do tego pojedynku nie dojdzie bo po co ma Mu zahamować kariere
 Autor komentarza: adam12
Data: 20-10-2012 10:09:47 
milan1899
Widziałeś Włodara na treningu? Jest na prawdę dobry, tyle że i Master wcale mu nie ustępuje. Jest jednak taka różnica że u Krzyśka nie widzę progresu. Tech chłopak powinien zmienić swoje życie prywatne, uregulować trudne sprawy a najlepiej było by gdyby kilka lat temu wyjechał do USA czy chociażby Niemiec. Myślę że przytłacza go już trochę klimat w 12KP. Nie chcę za bardzo mówić o tym bo kilku ludzi z jego otoczenia znam, nie tylko z Wawy ale i z Piaseczna i było by prostactwem wywlekać na wierzch pewne brudy.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 20-10-2012 10:11:00 
Ludzie, nie ma żadnej wątpliwości, że co jak co, ale cios Diablo ma ponad przeciętny, przecież ten krótki lewy sierp wygląda tak niepozornie, a i tak naruszył poważnie Palaciosa w 10. bodajże rundzie.

Powiedzieć, że Masternak bije mocniej bo kończy ostatnio więcej przeciwników przed czasem to trzeba by tylko patrzeć na boxrec, a nie oglądać tych jego walk. Ostatnie czyste KO było na Davisie (tzn, taki soczysty nokdaun, właściwie już po nim powinien być koniec walki), bardzo zresztą efektowne i jeśli Master uderzy z kontry, na punkt, to z pewnością może przeciwnika przewrócić (tak samo jak podbródkowy z Romero, też piękny), ale nie ulega wątpliwości, że jeśli Włodarczyk w czymś góruje to w sile pojedynczego uderzenia i swoim firmowym lewym sierpem.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-10-2012 10:28:21 
adam12
w czym mu nie ustępuje w trenowaniu ?
w jednym się zgodzę mając nieogarniete sprawy osobiste nie sposób dobrze walczyć i to był największy problem ostatnich kilkunastu mc , najwazniejsze ze walka z Greenem wrócl na wąłściwe tory ,
o dużym napięciu psychicznym doskonale zdaje sobie sprawe ale było to zwiazane raczej z rewanzem z Palaciosem którego nie mógł spierdolić i nie spierdolił , zobazc jakie musiałobyc w Nim cisneinei skoro kiedy miał naruzonego 2 krotnie pzreciwnika nie poszedł go dobić tylko na spokojnie dowoził rd do końca bo wiedział że wygrywa

sytuacji wenwentrznej w kp12 nie znam bo niby skad , ale nie wydaje mi sie zeby Diablo czul sie tam niekomfortowo

jesli chodzi o Mastera powtórze po raz 100 zycze Mu zeby jako 4 Poalk zdobył pas w CW bo to wielkie osiagniecie , jednak wbrew Waszym opinom moim zdaniem nie stanie sie to w 2013 roku
 Autor komentarza: adam12
Data: 20-10-2012 10:50:09 
milan1899
w pracy, wkładzie i zaangażowaniu treningowym mu nie ustępuje, również siłowo zbytnio nie odbiega. Natomiast ja się zgodzę co do tego że w 2013 nie zdobędzie pasa mistrzowskiego CW. Raczej nie zostanie dopuszczony do walki o pas.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 20-10-2012 11:48:58 
milan - rzekłbym byś zdjął klapy z oczu... Ale nie ma co gadać, bo fanatyzm ma to do siebie, że góruje nad rozsądkiem.

Włodarczyk by wygrać musi liczyć na jeden z następujących czynników:

1. Własne podwórko i lokalne sędziowanie
2. Mityczny silny cios
3. Dobór przeciętnego zawodnika.

Brak jednego z tych elementów skazuje go na porażkę. Taki z niego miszcz. Ale pobawmy się... Zakładając walkę na neutralnym gruncie i z normalnym sędziowaniem wkopałby mu:

Hernandez
Huck
Lebiediev
Afolabi
Cunn (nie wierzę by Diablo był w stanie go trafić)
Master
Tarver


kto jeszcze?
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-10-2012 12:06:33 
Nie dobijajcie juz milana. Zabraknie mu argumentów, ale go szkoda bo walczy jak lew za Krzyska.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-10-2012 12:31:35 
Urban
Akurat Ty masz klapki w 2 stronę co wielokrotnie udowodniales , wszyscy zawodnicy których wymieniles mieliby szanse wygrać z Diablo ale najlepsze w tym wszystkim jest to ze każdego z Nich Diabeł jest w stanie usadzic na dupie i walke wygrać
Mario
Pamiętaj ze liczy sie ilośc i nie jakość , Ja podaje rzeczowe argumenty dlaczego Diablo niekoniecznie stylowo lezalby Masterowi na co dostaje super eksperckie odpowiedzi ze Duablo to kółek Mateusz ma luz i Duablo sie boi ,
Masz racje takie argumenty potrafią dobić bo pokazują totalny brak obiektywizmu połączony z hejterstwem na KP12 które na orgu jest modne i tolerowane
A i jeszcze jedno pamiętaj Milana można dobić tylko argumentami , mogę odpowiedzieć na 1000 debilnych postów pod tym artykułem a cheilow czasu mam dużo bo grypa mnie zmogla ;)
 Autor komentarza: MOONEY
Data: 20-10-2012 12:56:46 
urban
Rusiewicz
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-10-2012 14:25:08 
milan
Życzę zdrowia wiec, a jeśli chodzi o argumenty to jeden i podstawowy. Piszesz ze Krzysiek moze wygrac z kazdym w/w z tym ze ja tego nie widzę, bo jeszcze nie posadzil nikogo dobrego tum mitycznym "kopnięciem konia". A jesli masz jakies inne dane to proszę. To co by zrobil z obecnymi mistrzami cy nawet Masterem jest raczej wróżeniem z fusów lub pobożnym życzeniem.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 20-10-2012 14:36:26 
Kogo pokonał Diablo?

a) Vincenzo Rossitto
- w momencie walki rekord 20-0-1, były mistrz EBU

b)Ismail Abdoul
- w momencie walki rekord 18-1-0, były mistrz IBO, 3 krotny pretendent do tytułu mistrza świata

c)Roberto Coelho
- w momencie walki rekord 32-9-0, były mistrz federacji WBF w półciężkiej

d)Alan Simon
- w momencie walki rekord 38-8-3, bez tytułów

e)Rudediger May
- w momencie walki rekord 43-3-3, były mistrz EBU, 2 krotny pretendennt do tytułu mistrza świata

f)Immamu Mayfield
- w momencie walki rekord 25-6-2, były mistrz według IBC

g)Steve Cunningham
- w momencie walki rekord 18-0-0, były mistrz IBF, czterokrotny pretendent do tytułu mistrza świata

h)Dominique Alexander
- w momencie walki rekord 16-3-1, pretendent do IBC, nie miał sukcesów z paskami, ale jest to solidny zawodnik, teraz już rozbity, ale znany jako dobry journeyman

i) Giacobe Fragomeni X2
- w momencie walk rekord 26-1-0, były mistrz EBU i WBC, dwukrotny pretendent do tytułu mistrza świata

j) Jason Robinson
- w momencie walki rekord 19-5-0, mistrz NABF (odpowiednik EBU?, zawodnik dobry lecz mający problemy z narkotykami, były pretendent do tytułu mistrza świata

k)Fransisco Palacios X2
- W momencie pierwszej walki rekord 20-0-0, dwukrotny pretendent do tytułu mistrza świata

l)Danny Green
- w momencie walki rekord 31-4-0, były mistrz IBO oraz PABA (jak EBU?) siedmiokrotny pretendent do tytułu mistrza świata

Z kim przegrał?

a) Pavel Melkomyan
- w momencie walki 13-0-0 były mistrz paska od spodni WBA Inter-Continental

b)Steve Cunningham
- w walce rewanżowej 19-1-0

Krzysiek ma 31 lat i dopiero wszystko przed nim, stoczy 5-6 walk z solidnymi przeciwnikami i zakończy karierę. Jest dwukrotnym mistrzem świata i trzykrotnym pretendentem. Był mistrzem IBF, EBU-EU, WBF, IBC jest nadal mistrzem świata WBC, do tej pory już 7 razy obronił udanie swój tytuł.

Nie jestem wielkim fanem Diablo, za wypowiedź o Najmanie go hejtowałem i tym jak zaraz potem zapraszał na swoją walkę, jednak nie kojarzyłem go dobrze, teraz jako jedyny Polak z tytułem mistrzowskim trzeba mu kibiować i wydaje sie sympatyczny mimo tego, że ma twarz rodem z Harrego Pottera. Voldemort. Nie ufaj łysemu bo jest łysy, a po drugie może być rudy hehe

Powodzenia! :D

p.s. ma osiągnięcia ale zbyt dużą nienawiścią ludzie go darzą.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 20-10-2012 14:41:44 
Oprócz tych których wymieniłem było około 15 zawodników, który nie byli bumami i to jest właśnie najgorsze, że ilość bumów przysłania jakość zawodnika. Ktoś kto bił bumów nie zdobędzie łatwo kibiców. (sam odpowiedziałem sobie na pytanie dlaczego go hejtują xd)
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 20-10-2012 14:57:48 
@milan1899
Na samym początku napisałem, że zgadzam się że Diablo ma mocny cios. Albo umknęło to Twojej uwadze, albo nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Co do Wasyla, to jest taki człowiek, który wszystko potrafi wymyślić i po tych jego kłamstawch wszystkiego można się spodziewać i nie zdziwiłbym się, gdyby kazał sparingpartnerom mówić, że Włodarczyk bije jak koń. Ale nie twierdze, że tak jest. Podałeś jako przykład wlakę Mastera z Simmsem. Różnica pomiędzy Masterem a Włodarczykiem jest taka, że Master do tego stopnia zdominował Simmsa, że ten w ogóle nie zadawał ciosów, tylko stał schowany za podwójną gardą. Nic dziwnego, że KO nie było (a pewnie było by gdyby to potrwało trochę dłużej). Gdyby natomiast to Włodarczyk walczył z Simmsem, walka była by równorzędna, Simms atakowałby statycznego Włodarczyka i pod koniec walki prawdopodobnie nadziałby się na jego mocny cios i było by KO. Teraz kwestia, który bokser jest lepszy, ten co dominuje i rozbija, czy ten który toczy równorządną walkę, tylko po prostu mocniej bije i w końcu trafia?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-10-2012 15:02:52 
Mooney
Trochę powagi
Mario
Obserwuje u Ciebie totalny brak logiki , piszesz mi ze dawania szans Diablo w walkach z czołówka to wrozenue z fusów , w innym miejscu piszesz ze Master pokonalby Duablo i na większe szanse z czołówka , porównaj rywali Krzyska i rywali Mateusza , na dzisiaj wrozeniem z fusów jest wieszanie pasa Masterowi który na ta chwile nie ma w rekordzie Nikogo solidnego
Obserwując styl Mateusza i dodając do tego fakt ze nie ma silnego ciosu w czym utwierdziły mnie ostatnie walki, na tyle ile znam sie na boksie potrafię określić ze każdy puncher z dobra obrona będzie dla Niego mega trudnym przeciwnikiem
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-10-2012 15:09:58 
Hubosz
Jeśli chodzi o czytanie ze zrozumieniem to chyba nie jest najgorzej , pisales ze Diablo ma silny cios a Master mu nie ustępuje z czym sie nie zgodziłem

Lepszy jest ten bokser którego ręka idzie w gore po walce , zauwaz jak Master odsłania sie przy atakach , dotychczasowa klasa rywali , a raczej brak klasy , powodowały ze robił to bezkarnie , wyobrazasz sobie jakby przy jednym ze swoich frontalnych ataków poszedł krótki szybki sierp na szczękę Mateusza , czy nadal atakowalby tak nieustannie i efektownie ?
Wydaje mi sie ze master po tytuł sięgnie ale jeżeli myślicie ze Jego styl nie zostanie zmodyfikowany w walce z najlepszymi to tylko dowód na Wasza wiedzę bokserska
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-10-2012 15:20:00 
Mario
Kopniecie konia obejrzyj walkę z Mayem Z Bydgoszczy , to była pierwsza mogą walka na żywo z udziałem Diabła , z ostatnich to z greenem nie trzeba chyba przypominać plus cios z 10 rd z Palacios II gdzie czarodziej powinnien mógł być liczony na stojąco , po drodze tez trochę tego było
Teraz rozumiem ze niechęć do Wlodara może brać sie z niewiedzy i niewielkiej ilości obejrzanych z Jego udziałem pojedynków
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 20-10-2012 15:26:58 
@milan1899
Genialność Mastera polega na tym, że odsłania się wtedy kiedy może. Spójrz na jego ostatnią walkę. Na samym początku trzymał podwójną gardę niczym... Diablo. Gdy zauważł, że nic mu nie grozi, opuścił ręce. I nikt do tej pory tego nie wykorzystał. Po prostu Master jest za szybki. Natomiast Włodarczyk pomimo podwójnej gardy potrafił chwiać się po lewym prostym nabitego Greena (!!!). Co do klasy przeciwników, uważam że David Quinonero, Miles, Davies, czy nawet Janik nie ustępują Fragomeniemu, Robinsonowi, Palaciosowi czy Greenowi. Różnica jest jedynie taka, że rywale Włodarczyka mają "nazwisko" co skrzętnie wykorzystuje Wasyl. W kwestii sportowej są podobnej klasy. Jeszcze wzmianka o sile ciosu. Masternak w walce zadaje średnio o 500 % (!!!) więcej ciosów od Włodarczyka. Zrozumiałe jest, że nie może w każde uderzenie wkładać maksimum siły. Gdyby czekał schowany na 1 uderzenie jak to robi Włodarczyk, kto wie jak by było, na pewno nudno :))
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-10-2012 15:27:50 
milan

Wrozeniem z fusow nazwalem liczenie na to, ze Krzesiek bedzie przegrywal cala walke i nagle przyjdzie 11 cz 12 runda i wejdzie mu to kopnięcie konia. Z tym, że takie cos wyjdzie jak się ma za przeciwnika chociażby Greena, ktory oddychal rekawami a nie na przykład Lebedeva czy Mastera, którzy po 12 rundach moga prebiec maraton :-)

Caly czas wierzysz w to pieprznięcie Diabełka, ale niestety on nim sadza ale tyloo sredniakow. Jestem sie gotow zalozyc ze nikogo z prawdziwej czolowki nie znokautuje i zamrozic kapuste u chlopakow z boksera. Co Ty na to ...?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-10-2012 15:29:03 
Zgadzam się że Diablo to nudziarz!
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-10-2012 15:44:17 
Czas chyba kończyć :)
Hubosz
Rozumiem ze efektowny styl dla oka Mateusza powoduje ze przyjemniej sie Go ogląda , czy ten efektowny styl okaże sie efektywny czas pokaże , Ja zostaje przy swoim ze to Diablo wchodzący właśnie w swój najlepszy okres będzie miał największe osiągnięcia w cw z Polaków , jak zwykle czas zweryfikuje kto ma racje
Mario
Pytanie kto jest dla Ciebie czołówka , bo doskonale sobie zdajesz sprawę jak jest ułożoną sytuacja w Europie i jak cieżko dopiąć kontrakty w Niemczech i Rosji
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 20-10-2012 15:57:06 
@milan1899
Życzę Włodarczykowi jak najlepiej, ale uważam, że jeśli dalej będzie się tak słabo prezentował na tle wypalonych i rozbitych rywali, to pora powoli kończyć. Myślę też, że jeśli teraz dostanie kogoś z top 10 CW (a na pewno nie dostanie), to może być ciężko. Jednak w jego stajni na pewno zatroszczą się o to, żeby przeciwnikiem był wielki i groźny.. Joy Jones Junior lub coś w tym stylu.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-10-2012 17:00:43 
milan

Ja pisze o tym, ze nie wygra z nikom z czołówki, a Ty ze sie chyba takich walk nie da zorganizowac. Jesli tak to niech Krzysiek juz konczy kariere jak ma walczyc chociazby z Jonesem jr. zamiast unifikowac.

Co do czołowki to:

Lebedev, Hernandez, Huck, Masternak, Afolabi, Kayode. Nie wierze ze jakby Wasyl chcial to nie zorgnizowalby walki z ktoryms z nich.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-10-2012 17:11:48 
Ok zakład stoi conajmniej trójka z wymienionych przez Ciebie może paść z Diablo przez KO , chetnie dorzucilbym jeszcze Czkijewa , BJ Floresa i Tarvera może być ?

Piszesz ze gdyby Wasyl chciał , to by załatwił , ale nie jest to takie proste chłopaku bo każda walka z wymienionymi przez Cuebie zawodnikami mogłaby skończyć sie na pkt i wtedy doskonale zdajesz sobie sprawę ze teren pojedynku byłby mega ważny
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-10-2012 17:37:15 
Czakijev ok, ale Flores i dzisiejszy Tarver to nie czolowka chlopaku. Co do jednego to sie zgadzam. Na punkty wszystkie walki Krzycho przegrywa oczywiscie biorac pod uwage bezstronnosc sedziow.

Sorki za ewentualne literowki. Wale z tel.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-10-2012 17:54:48 
Juz naprawde na sam koniec ostatnie pytanie :
Jeżeli w czołówce dajesz Kayode to w czym On jest lepszy od Tarvera z którym ostatnio notabene walczył czy Floresa których juz do czołówki nie zaliczasz ?
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-10-2012 20:57:49 
@Mario1977

Co do czołowki to:
Lebedev, Hernandez, Huck, Masternak, Afolabi, Kayode."


Jeszcze Troy Ross.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 21-10-2012 12:49:38 
W tym jest lepszy ze zbil latwo Core i Godfreya. Co prawda męczył się z dziadkiem Tarverem, ale według mnie myślał że stuknie Tarvera na luzie a tu kupa. Jednak jestem pewien że w przypadku rewanżu Amerykanin zostałby strasznie zbity, bo choć Tarver jest twardy to już jest na ostatniej prostej w boksie. Dla mnie więc nic już w boksie nie zrobi. Może go wziąć Krzysiek jako mega kozaka na PPV bo jak wcześniej pisałem czołówki Polak nie pokona.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.