ROY JONES NIE USTĄPI

Należąca do Roya Jonesa Juniora (56-8, 40 KO) grupa Square Ring wytoczyła proces polskiej 12 Round Knockout Promotions i nie zrezygnuje z próby odzyskania utraconego miliona dolarów, bo właśnie na tyle oszacowano straty z powodu zastąpienia Dawida Kosteckiego (39-1, 25 KO) mniej znanym bokserem - w tym wypadku Pawłem Głażewskim (17-1, 4 KO).

John Wirt, prezydent Square Ring, reprezentuje stronę amerykańską. Team Roya Jonesa twierdzi, że podczas negocjacji strona polska zapewniała go o tym, że Kostecki zostanie aresztowany dopiero po walce. Kiedy 19 czerwca "Cygan" trafił za kratki, Squre Ring otrzymało zapewnienie, że bokser otrzyma kilkudniową przepustkę i bez problemu weźmie udział w pojedynku. Szanse na to miały wynosić 90%. Ostatecznie Kostecki nie wyszedł i zastąpił go Głażewski, którego Jones pokonał niejednogłośnie na punkty.

Z kontraktu wynika, że Roy miał zapewnione 45 tysięcy dolarów wypłaty oraz 81,66% zysku ze sprzedaży pakietów PPV. Square Ring ocenia, że zastąpienie Kosteckiego mniej znanym Głażewskim kosztowało ich utratę miliona dolarów.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: milan1899
Data: 06-10-2012 19:49:17 
Ku...a jak sie te losy dziwnie toczą , na szczycie orga artykuły o dwóch wielkich mistrzach zapisanych na kartach boksu , hopkins jeszcze przed chwila miał pas , ciagle jest w czołówce swojej wagi i o walkę z Nim zabiegają najlepsi zawodnicy swiata , do tego z oscarem jest jednym z glownodowodzacych w GBP
Z drugiej strony RJJ geniusz ringu w moim mniemaniu jeszcze większy nuż Hopek który tak poprowadził swoją karierę ze na jej schyłku musi pajacowac na koncertach w Rosji , musi walkowac występy z zawodnikami pokroju Glazewskuwgo i musi wyklocac sie o jakieś dziwne zapisy związane z PPV
Dla mnie i tak jeden z najwiekszych Ever ale każdy kolejny News o jego osobie przynosi tylko smutek ...
 Autor komentarza: antycop
Data: 06-10-2012 19:50:13 
Bardzo dobrze , moze w koncu zbankrutuje ten zalosny teatrzyk Wasyla :)
 Autor komentarza: barkor
Data: 06-10-2012 20:10:40 
Fajnie by było jakby jeszcze musieli do tego ppv dopłacić to by wreszczcie zrozumieli że Polacy nie pozwolą sobie narzucać opłąt za każde wydarzenie sportowe w tv tym bardziej za wydarzenie o skandalicznie słabej atrakcyjności jakim była walka 43letniego jonesa...:)
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 06-10-2012 20:13:05 
@milan1899 - dotykasz i łączysz dwie rozłączne kwestie. Kasa to kasa i nie dziw, że RJJ jej pilnuje. Niezależnie od tego co się z nim stało.

Ja proponuję jednak zaakcentować wątek główny, co do którego trudno odmówić mu racji. Miał walczyć z Kosteckim. I nie zmieniajmy tematu na to co się dzieje z Royem...

Pytanie główne to - co robi Wasilewski? Jak można budować biznes w oparciu o zagrożonych pierdlem zawodników? Przecież to 100% wina KP, że nie doszło do walki z RJJ. Wystawili zawodnika z natury niepewnego. Nie pierwszy raz!

Za taką amatorkę trzeba płacić.
 Autor komentarza: antycop
Data: 06-10-2012 20:17:38 
UrbanHorn

100% racji , mieli juz nauczke jak Szpilke zamkneli przed walka . Jednak nie wyciagneli z tego zadnych wnioskow . Zaplaca pare set tysiecy zielonych to zmadrzeja :)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 06-10-2012 20:25:22 
UrbanHorn
Bzdura , Polacy maja w dupie PPV , i jeśli Roy zawalczylby z Kosteckim liczba sprzedanych PPV wcale nie byłaby dużo wyższa , ludzie nie chcą oglądać tego jak kończy ich idol dlatego sprzedaz jego ostatniej gali wyglądała jak wyglądała ,
 Autor komentarza: antycop
Data: 06-10-2012 20:28:27 
milan1899

PPV NIE SPRZEDALO BY SIE PEWNIE LEPIEJ , ALE WALKA BYLA BY NA NIECO WYZSZYM POZIOMIE I WARUNKI KONTRAKTU ZOSTALY BY SPELNIONE
 Autor komentarza: milan1899
Data: 06-10-2012 20:29:57 
Jest KP12 musi być jad
Brzydze sie tym czym zajmował sie Kostecki ale w państwie prawa istnieje coś takiego jak domniemania niewinności , jest skazany siedzi i tyle
Prawda jest jednak taka ze to niejeden z Polaków który miał szanse na wyrównane walki z zawodnikami z 2 dziesiątki LHV , szczególnie od strony wyszkolenia był mocny
 Autor komentarza: milan1899
Data: 06-10-2012 20:32:54 
Antycop
Przeczytaj swój post i to o co chodzi stronie RJJ , nigdzie nie piszą ze boli ich poziom przeciwnika a piszą ze boli ich poziom sprzedaży PPV , niestety fakty są takie ze legendarny RJJ za odpowiednie pieniądze byłby gotów zawalczyć pewnie z Pudzianem na KSW :(
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 06-10-2012 20:33:37 
Roy mniej zarobił, ale przynajmniej wygrał walkę, co mu się ostatnio za często nie przytrafia.

Nie wiem też, kto oszacował tą stratę na milion dolarów. Może jest kilkadziesiąt tysięcy w plecy, ale przecież nie więcej.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 06-10-2012 20:36:06 
.....oszacowali straty na milion dolarow??? kto by im zapewnil ze o tyle i tyle ludzi wiecej wykupilo by ta walke?? chyba ze nie kumam ppv
 Autor komentarza: antycop
Data: 06-10-2012 20:37:47 
milan1899
Ja przeczytalem o co im chodzi . Wiem rowniez ze Kostecki pomimo tego ze zaden z niego talent skonczyl by RJJ do 6 rundy . Jakby Kostecki walczyl a nie siedzial to nie mogli by sie czepiac slabej sprzedazy PPV. A tak maja haka na Wasyla ze dal im buma i PPV sie przez to nie sprzedala.
 Autor komentarza: anonim1928
Data: 06-10-2012 20:42:26 
1mln dolców to jest przecież 100tysi subskrypcji... Chyba ich trochę poniosło :D
 Autor komentarza: adamch
Data: 06-10-2012 21:05:12 
"MILION DOLARÓW" hahaha no mają poczucie humoru :) jeśli Roy "stracił" milion dolarów, to po kursie z dnia walki wynosiło to 3,4 mln zł. 1 pakiet PPV kosztował 30 zł, po odjęciu samego tylko VATu (a wiadomo że są jeszcze inne podatki) zostaje 24,38 zł zysku z 1 PPV. A więc jeśli 3,4 mln zł miało stanowić 81,66% Roya, to oznacza że cały zysk z PPV miał wynieść ok. 4,25 mln zł. Czyli żeby wygenerować taką sumę, musieliby sprzedać... 175 tys. pakietów PPV :). Oj, albo Wasilewski ich zaczarował, albo Roy zwariował, bo tyle to on by dzisiaj w USA nie sprzedał.
 Autor komentarza: piotr
Data: 06-10-2012 21:36:33 
"Team Roya Jonesa twierdzi, że podczas negocjacji strona polska zapewniała go o tym, że Kostecki zostanie aresztowany dopiero po walce. "

ARESZTOWANY??? Kostecki będąc prawomocnie skazany(!) czekał na zamknięcie w więzieniu. ŻADEN areszt. Czekali po prostu na pisemne uzasadnienie wyroku. Po prostu są na żądanie obrony ma taki formalny obowiązek.
Rożnie bywa, raz sąd się uwinie szybko raz wolniej.
 Autor komentarza: Coperek
Data: 06-10-2012 21:38:42 
antycop

"Bardzo dobrze , moze w koncu zbankrutuje ten zalosny teatrzyk Wasyla :)"

A ty z czego się szczerzysz, widzę że przeszedłeś pranie mózgu na Orgu nienawiści do Wasyla i jego grupy. Wasyl zbankrutuje to co będziesz oglądał? Odpowiem ci, gówno lub kretyńskie turnieje muzyczne.
Tak się składa, że to jedyna poważna grupa bokserska w naszym kraju, reszta się nie liczy. Wszyscy poważni bokserzy polscy mieszkający w kraju boksują dla Wasyla + Masternak, który olał grupę Gmitruka bo ten nie potrafił mu zapewnić ani sensownych walk ani pieniędzy. Reszta kozaków jest za granicą.
Więc o jakim teatrzyku Wasyla mówisz? Tylko mi nie pierdol o "ustawianych wynikach" bo te bajki można wciskać onetowcowm i orgowcom. Walki z bumami? Wszędzie się walczy z bumami, absolutnie wszędzie.
Wina Wasilewskiego polega na tym, że nie powinien robić biznesu z kryminalistą recydywistą. Sorry, ale wisiał nad nim wyrok a on robi galę z jego udziałem w roli głównej, WTF? Tutaj Roy ma rację, to była porażka, choć z drugiej strony dobrze że Wasyl szybko uratował sytuację wystawiając Głaza zamiast Dawida K. Tylko co to za problem, skoro tak jak wspomniałem wszyscy walczą dla niego.
Tak czy inaczej trzeba uznać rację Jones'a, choć o wysokości odszkodowania zadecyduje sąd.
 Autor komentarza: piotr
Data: 06-10-2012 21:44:09 
*"sąd" zamiast "są"
 Autor komentarza: boksjor
Data: 06-10-2012 21:56:41 
antycop
małe ale - Wasyl ma/miał zawodników normalnych np. Izu, ale stawia na wymieniony przez Ciebie element.
Cooperek
Wspierać Wasyla bo jest praktycznie jedyną grupą w Polsce? Szczerzyć zęby na kolejne bumobicie? To jest dopiero pranie mózgu. Zapewniam Ciebie, ze w niszę po Wasylu weszłoby kilku konkretnych graczy. W kraju jest zapotrzebowanie na dobre widowiska bokserskie, a gdzie popyt tam i podaż. Ekonomia panie.
 Autor komentarza: bak
Data: 06-10-2012 22:00:37 
Roy, nie ośmieszaj się. Powinieneś się cieszyć, że dostałeś słabszego Pawła Głażewskiego, który mimo 4 nokautów w karierze posadził Cię na deskach i tak naprawdę Cię pokonał. Gdybyś dostał Dawida Kosteckiego wylądowałbyś nieprzytomny na deskach, lub conajmnniej tak ośmieszony jak w walce z Calzaghe'm i doskonale o tym wiesz. Poza tym kto by dał milion $ za walkę kryminalisty z emerytem?
 Autor komentarza: piotr
Data: 06-10-2012 22:01:44 
Jak by Wasyl zbankrutował to nic by się nie stało. Chętni na kasę od Polsatu stoją w kolejce. Inni promotorzy (Gmitruk, Babilon i kilku innych) tylko czekają na szansę (kasę).
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 06-10-2012 22:08:45 
Roy jest żałosny rozmienia się na dobre nadal boksuje choć jest kompletnie wypalony nawet deski z Głażewskim nie dały mu nic do myślenia...Suma 1 mln$ skąd się wzięła niby taki miał być dochód z PPV i biletów gdyby Cygan wystąpił???To jest śmieszę i tragiczne zarazem ze taki wielki mistrz zamiast cieszyć się emeryturą próbuje na sile wyłudzić pieniądze bo jest bankrutem....
 Autor komentarza: bronek
Data: 06-10-2012 22:12:43 
Coperek co ty pierd.. twoja wiedza jest jak, coperka z wiejskiego podwórka.Jak mozna tworzyć wizerunek grupy na kryminalistach jeden siedzi, drugi wychodzi w strojach z pierdla. Masakra.
Ta grupa jusz nie istnieje zobzcz co sie dzieje, mam ci wymienić ilu zostało operownych ile konfliktów powstało w srodowisku. Duszą sie własnymi pomysłami. Coperek ile dostajesz od Wasyla za pisanie wiem że nie dużo, ponieważ robisz to słabym poziomie i przypominasz czasy o których wszyscy chcieli by zapomnieć jak najszybciej.
 Autor komentarza: bak
Data: 06-10-2012 22:17:11 
Ogólnie jestem coraz bardziej pod wrażeniem grupy Pana Babilońskiego. On ma kilku: Paweł Głażewski, który moralnie pokonał Jonesa i Krzysztof Głowacki, który dał czasówkę Felipe Romero, wcześniej i bardziej efektownie niż Masternak. Ponadto stać go było na sprowadzenie Lennoxa Lewisa jako gwiazdę gali. Zapowiada się lepiej niż śmieszny Szpila, który wychodzi w pasiaku na ring lub wyzywa Adamka, albo Kostecki.. Jedyny problem, to niestety brak zainteresowania telewizji Polsat.
 Autor komentarza: piotr
Data: 06-10-2012 22:40:25 
@bak

Właśnie! Babilon i inni tylko na kasę od Polsatu czekają. Próżni nie będzie.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 06-10-2012 23:56:18 
to koniec PPV które zrobili dla frajerów
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 07-10-2012 00:09:54 
haha nie dosc ze dali mu walczyc to ten rzuca sie haha ale im sie odbije czkawka, mogli nie walkowac , a tak i kase zaplaca i moralniak bo dali mu wygrac ;p
 Autor komentarza: bak
Data: 07-10-2012 00:13:24 
@zniszcze

Dokładnie, celowo zrobili wałek na Głażewskim, bo byli pewni, że dojdzie do walki Roya Jonesa z Włodarczykiem i zarobią jeszcze większe pieniądze, ale nie przewidzieli, że Roy może się stawiać po walce.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 07-10-2012 00:52:57 
KnockOut Promotions wiedzie się coraz lepiej i jest to fakt. Porażka PPV wiele nie zmienia.

Włodarczyk który przynosi największą kasę w dotychczasowej karierze. Jackiewicz wypuszczony już od dawna na szerokie wody czy przegrywa czy wygrywa zarabia niezłe sumy dla grupy. Zapewne spory procent za Proksę. Coraz większe kwoty zapowiadają się dla Kołodzieja. Bardzo duża oglądalność na Polsacie, np ostatniej walki Włodarczyka.

Nie ma co przeinaczać złośliwie faktów.
 Autor komentarza: bak
Data: 07-10-2012 01:27:37 
A na jakiej podstawie ma zbankrutować i oddać Jonesowi ten milion $? Przecież logiczne, że za walkę z Kosteckim nie zarobiłby dużo więcej. Sąd wyśmieje Jonesa, nikt nie przyzna mu tych pieniędzy, to ile by zarobił to tylko teoria Roy'a desperacko poszukującego kasy. Niech on lepiej zacznie przygotowywać się do walki z Kimbo Slice'm lub zatańczy po raz kolejny z Chisorą w Rosji, bo inaczej kasy nie zarobi.. no chyba, że weźmie pod uwagę występ w wrestlingu.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 07-10-2012 10:54:09 
Widzę, że część z Was kompletnie nie rozumie czym jest umowa.

Chcecie pisać o aspekcie sportowym, to piszcie w innym wątku. że Roy się rozmienia na dobre itp. To prawda, ale to nie ma nic do rzeczy wobec niedotrzymania umowy.

Ten tekst dotyka formalnej strony boksu, gdzie relacje miedzy stronami regulowane są umowami. Jedna strona nie dotrzymała umowy i drogi milanie daruj sobie wątki o jadzie wobec KP. KP po prostu KOLEJNY RAZ wykazało się amatorszczyzną i wygląda na to, że za to zapłaci. Tak jak zapłaciłby pewnie każdy z nas bagatelizując umowę.

Co do ilości PPV gdyby walczył z Kosteckim - to sąd oceni poziom utraconych korzyści wynikających z podmiany zawodnika.

Kończąc - ile wtop musi zaliczyć Wasilewski by zrozumieć czym są zobowiązania umowne?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 07-10-2012 12:27:12 
urbanhorn
rozumiemy , nie rozumiemy absurdalnych żądań , tak jak piszesz jeśli były zapis ze będzie na 100 % Cygan to zapis złamali i team RJJ jak nabardziej am parwo sie sądzić , jednak marzenia o " bańce " mogą włożyć miedzy bajki
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.