KELLERMAN: REWANŻ JEST POTRZEBNY!

W wywiadzie dla ThaBoxingVoice.com ceniony komentator HBO Max Kellerman zdradził, że jego zdaniem powinno dojść do rewanżu pomiędzy Sergio Martinezem (50-2-2, 28 KO) a Julio Cesarem Chavezem Juniorem (46-1-1, 32 KO). W pierwszej walce Argentyńczyk wygrał wysoko na punkty, ale w dwunastej rundzie był na skraju porażki przed czasem.

- Uważam, że rewanż jest konieczny - oświadczył 39-letni Kellerman. - Rozumiem ludzi, który mówią "Przecież Martinez obijał Chaveza przez 11 rund i tylko dlatego, że Chavez miał znakomitą dwunastą odsłonę miałoby dojść do rewanżu?". Przecież on w tej rundzie był o krok od znokautowania Martineza. Byłem przy ringu, widziałem wyraz twarzy Martineza. Był w szoku. Moją pierwszą myślą było "O Boże, on nie wstanie". Ale on wstał i wdał się w wymianę, a Chavez dalej go ranił. Prawie wszyscy z nas myśleli wtedy, że Martinez zostanie znokautowany.

- Teraz ludzie mówią "No tak, ale to wszystko tylko dlatego, że Martinez był zmęczony". Tak, był wyczerpany, bo Chavez nie dał mu wytchnąć, ciągle nacierał. Martinez musiał być w ciągłym ruchu. "To tylko dlatego, że Martinez nabawił się kontuzji ręki". A na kim ją sobie złamał? Na ringowym? Nie, na twardej głowie Chaveza. Zamiast odbierać zawodnikom ich zasługi, powinniśmy im je oddać. Przed rewanżem wiemy jedno - Chavez jest w stanie zranić Martineza, a Martinez prawdopodobnie nie może zranić Chaveza. W jaki sposób wpłynie to na nich psychologicznie? Bardzo chciałbym się o tym przekonać.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Imperator
Data: 06-10-2012 13:48:55 
Tak, tak. Teraz to chodzi o $$$. A najlepszym miejscem był by z pewnością Meksyk lub jakiś duży stadion przy granicy. Martinez powinien dać "trawce" rewanż. Obić mu facjatę jeszcze mocniej niż za pierwszym razem i zgarnąć mamonę. A Junior po podwójnym wpierdzielu już nie byłby tak atrakcyjny dla żyda Aruma i zaczęło by się obijanie drugiego garnituru.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 06-10-2012 13:51:21 
moim zdaniem nie ma sensu, Martinez absolutnie zdeklasował Chaveza.Ale pare osób jeszcze chce sie ,,nachapać"kasy.
 Autor komentarza: przemo321
Data: 06-10-2012 13:57:24 
ja mysle ze rewanz jest potrzebny i ze chavez go wygra, owszem uwielbiam sergio i jego styl walki ale chavez dostal juz swoj zimny prysznic, zobaczyl ze bakanie towaru i olewanie treningu nie jest kluczem do sukcesu. mozecie mowic co chcecie ale leb ma twardy i sily tez mu nie brak. smiesza mnie komentarze bo synek tatusia, owszem mial latwiej bo mial hajs od malego i nazwisko po tacie ale tata za niego w ringu nie walczyl - nie jest powiedziane ze bokser musi miec od poczatku w zyciu zle zeby miec szacunek. przyklad nasz drogi floyd ktory tez na brak mamony nie mogl narzekac.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 06-10-2012 14:00:13 
Martinez nie mógł zranić chaveza tylko dlatego że ten człapał za podwójną gardą całą walkę, jak się odsłoni od pierwszego starcia to skończy się mocnym KO na juniorku
 Autor komentarza: HILTI
Data: 06-10-2012 14:01:00 
Co za bzdury wygaduje Kellerman. Martinez malo nie przegral 12 rundy nie z powodow, ktore wymienil Kellerman. Ani to nie byla kontuzja reki, ani zmeczenie, ani presja Chaveza.

Martinez w 12 rundzie po prostu zawalczyl glupio, jak debil. Chcial pokazac ze jest jeszcze lepszy od Chaveza niz to zaprezentowal w jedenastu rundach i chcial pokazac ze rowniez w wymianach bedzie nad nim gorowal. Wdal sie w wymiany z ciezszym o 10kg od siebie rywalem i taki efekt jak widzielismy.

HBO chce zarobic kolejna duza kase i stad te pierdolenie Kellermana.

Wystarczy pomyslec jak wygladalaby ta walka gdyby Chavez nie mial przewagi 10kg. Pewnie skonczylby na dechach. Chavez juz dawno powinien isc do super sredniej, a nie zebrac o rewanze, tylko wie ze tam w super sredniej nie ma zadnych szans, bo jest sredniakiem.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 06-10-2012 14:03:08 
, a Floyd na początku miał całkiem kiepsko podobno.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 06-10-2012 14:06:01 
przemo321

Silny i twardy jest, i nadaje ciagla presje, bo w ringu jest 10kg ciezszy od rywala to jaki ma byc? Slabszy?
 Autor komentarza: przemo321
Data: 06-10-2012 14:09:26 
HILTI widzisz sam jestem bokserem boksuje czesto w 56 a mam jakies 182 cm wzrostu. robienie w amatorce 6-7 kg na kilka dni nie jest dlamnie zadnym problemem. Chavezowi wszyscy wmawiaja ze powinien walczyc wyzej ale to jest tylko i wylacznie jego sprawa, w limitach sie miesci wiec chwala mu zato ze potrafi a ze w walce wazy sporo wiecej to tez dziala na jego plus ma od tego ludzi ktorym placi ciezkie pieniadze za to zeby go potem odpowiednio nawodnili. agumenty ze jest wiekszy nie maja tu nic do rzeczy
 Autor komentarza: atmel
Data: 06-10-2012 14:09:37 
Chavez ma dość duże szanse wygrać rewanż .Zachował na koniec więcej sił , jeśli cała walka potoczyłoby sie podobnie lecz w powiedzmy od 10 rundy
postawiłby na zdecydowany atak Martinez może paść .Generalnie Chavez to młody chłopak i czas działa na jego korzyść choć wolałbym drugą wygraną Martineza .
 Autor komentarza: HILTI
Data: 06-10-2012 14:18:57 
Chavez moze udowodnic ze nie jest synem tatusia, marketingowym produktem hbo w walce z zawodnikami fizycznie rownymi sobie bez przewagi 20lbs.

Jak bedzie dawal z super srednimi rowne walki to wtedy zdobedzie moje uznanie. Na razie to nie wiadomo czy Chavez w ogole bedzie w stanie robic jeszcze limit wagi sredniej.

przemo321

Dokladnie masz racje, to jest jego sprawa, tylko inteligenty kibic powinien go z tego rozliczac. Skoro on z przewaga 10kg w ringu nie jest w stanie dac dobre walki i meczy sie z rywalami lzejszymi to do super sredniej nie chce, bo wie ze moze sobie nie poradzic. Wiec ima sie wszelkich metod aby robic limit sredniej.

Ty robisz 6-7kg. Chavez wniósł na wagę 71,2 kg, podczas gdy w dniu walki miał ważyć 84 kg. To jest 13kg.
 Autor komentarza: przemo321
Data: 06-10-2012 14:25:54 
no tak dlatego podkreslilem ze w amatorce i na kilka dni gdzie podczas turnieju masz codziennie wage, a on robi limit raz na ceremonie a potem ma w dupie. z moej strony patrzac ze trenuje juz troche wiem ze to nie jest az tak nie mozliwe jak wszyscy mowia. moglbym walczyc w lekkiej tak jak chavez w sumer sredniej ale po co. kazdy trener ci powie ze jesli jestes w stanie zrobic nizszy limit to go rob. a slaby wystep dal tylko z martinezem, z lee naprzyklad byl zajebisty, moze troche styl sie nie podobac bo finezje ma troche jak czolg ale generalnie ze stylu tez nie nam go rozliczac mozemy mowic czy sie podoba lub tez nie ale liczy sie wynik a mlody przegral tylko raz i jak juz wszyscy wiemy na wlasne zyczenie :)
 Autor komentarza: HILTI
Data: 06-10-2012 14:32:15 
Porownujac twoja wage do Chaveza chcialem pokazac, ze twoja jest naturalna, wiekszosc bokserow robi limit zeby pozniej w dniu walki wazyc te 5-20 lbs wiecej. Chavez robi, az 13kg (28 lbs). To jest bardzo duzo i nie wydaje mi sie zeby w dlugim okresie czasu byl w stanie robic jeszcze limit sredniej.
 Autor komentarza: Kojotowski
Data: 06-10-2012 14:35:08 
Akurat w dniu walki, o Martinez ważył więcej od Chaveza, wiec może to on powinien iść wyżej wagę?Rewanż chętnie zobaczę i dalej wierze w niespodziankę.
 Autor komentarza: Kojotowski
Data: 06-10-2012 14:36:00 
Z Kellermanem, zgadzam się w zupełności.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 06-10-2012 14:41:42 
Kojotowski co ty pierdolisz? Nie masz pojecia to sie nie wtracaj.

http://tnij.org/sn92
 Autor komentarza: HILTI
Data: 06-10-2012 14:45:10 
Trzeba byc debilem zeby nawet pomyslec ze Martinez byl ciezszy. Nawet nie trzeba szukac danych w internecie.

Wystarczy obejrzec walke i widac kto jest wizualnie ciezszy w ringu, chyba ze ogladasz boks raz na rok i nie widzisz tego ze Chavez wygladal w ringu jak maly CW.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 06-10-2012 14:55:01 
Kojotowski

Pewnie jestes kolejnym niedzielnym na tej stronie, ktory nie odroznia wagi z dnia walki od wagi z dnia wazenia. Pewnie wszedles na boxrec i zobaczyles ze Martinez na wazeniu byl 1 lbs ciezszy od Chaveza i stad ten twoj zenujacy wpis. Ale jak te dane z boxreca maja sie do tego ile wazyli w dniu walki? Wcale.
 Autor komentarza: boksitylkobok
Data: 06-10-2012 15:00:02 
Kellerman trzeźwo myśli, do tego już reklamują rewanż.
Oczywiście, ma rację, Chavez był bliski znokautowania Sergio, walka trwa 12rd. nie ważne w przypadku nokautu byłoby punktowe prowadzenie, ja rewanż chętnie zobaczę.
To, że obóz Chaveza manipuluje tak drastycznie jego wagą ma plusy i minusy. Wyniszczają zawodnika, do momentu ważenia skrajnie go wyczerpują, w historii sportów walki, kulturystyki, były już przypadki hospitalizacji czy nawet śmierci po tego typu zabiegach.
Ważenie powinno być w dniu walki ale skoro tak nie jest to, mają przyzwolenie, nie ich wina a Federacji i innych ludzi będących na górze drabinki tego biznesu. Chavez nie jest pierwszym i nie jest ostatnim, którego sztab szkoleniowy eksperymentuje na nim, też dla własnych korzyści.
Jestem za rewanżem i szanse Chaveza rosną, późno zobaczył, że może ale zobaczył.
 Autor komentarza: Bobus
Data: 06-10-2012 15:10:26 
No w koncu jakas prawidłowa opinia !
 Autor komentarza: HILTI
Data: 06-10-2012 15:22:24 
Wedlug mnie rew. to tylko chec wyciagniecia kasy od naiwnych. Lepiej zrobic walke Martinez-Alvarez i Chavez-Kessler,Bute,Dirrell,Froch czy ktos inny z super sredniej jak Pavlik czy nawet Abraham. Tam bedzie realna walka, a nie uciekanie po ringu i punktowanie ciezszego Chaveza przez Martineza.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 06-10-2012 15:33:17 
Rewanz jest niepotrzebny, Martinez pokazał mu, że jest o wiele lepszym bokserem.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 06-10-2012 15:46:29 
Ja zgadzam się z Kellermanem. Owszem, Chavez w 11 rundach miał niewiele do powiedzenia, ale mnie osobiście walka trzymała w napięciu pełne 12 rund. Przewagę siły i wagi Chaveza było widać niemal cały czas i gdy Chavez nacierał na Martineza przy linach (rzadko, bo rzadko, ale jednak), to serce mi niemal stawało.

Chavez zadawał bardzo mało ciosów, ale w końcu zauważył, że jest w stanie zranić Martineza, dlatego w rewanżu na pewno tych ciosów z jego strony będzie więcej. To oznacza, że Martinez będzie miał więcej szans żeby kontrować czystymi ciosami, zamiast przebijać się przez gardę Juniora, dlatego walka powinna być jeszcze dużo lepsza, od pierwszej. Być może Martinez byłby teraz w stanie nawet wygrać przed czase, kiedy Chavez będzie się częściej odsłaniał.

Ja jestem jak najbardziej 'za'.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 06-10-2012 15:48:45 
Wybaczcie, że zejdę z tematu, ale to dla mnie bardzo ważne.

Czy ktoś mógłby mi polecić jakiekolwiek kluby bokserskie w Warszawie? Za 1-2 tygodnie chcę zacząć treningi, ale muszę wybrać klub, w którym pory treningów będą mi odpowiadać i nie kolidować ze studiami.

Z góry dziękuję za odpowiedź.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 06-10-2012 16:26:39 
Rewanż jest wysoce niewskazany. Martinez to przyszły przedstawiciel galerji sław. Nie potrzebuje marnować kolejnego roku, by walczyć z ćpunem i leniem, który tylko dzięki młodości i wspomagaczom może zrobić limit wagowy. Jest cała masa innych ciekawszych i bardziej perspektywicznych rywali. Pokonanie śmiecia, który wkrótce nie da rady zrobić limitu wagi i zacznie zbierać baty nie ma żadnego sensu.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 06-10-2012 16:30:22 
Chavez też nie potrzebuje tej walki. Lepiej zostawić jak jest. Będzie mógł potem opowiadać wnukom, jak o mały włos nie znokautował Martinez-a, jak był blisko takiego osiągnięcia. A jeśli dojdzie do rewanżu, a Martinez postawi twarde warunki antydopingowe, to Chavez padnie do 8 rundy i jego kariera się skończy.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 06-10-2012 16:33:45 
@fryto
Jeśli koniecznie to klub ( a nie zwykłe treningi bokserskie) , to możesz spróbować u Migaczewa w Feniksie Warszawa (na pradze ) ,lub legię , ale tam do sekcji zawodniczej przyjmują chyba tylko do 19 roku życia
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 06-10-2012 16:48:32 
@szansepromotions

A czym się różni klub od zwykłych treningów bokserskich? Nie zastanawiałem się w sumie nad tym. Mam niestety 20 lat. Do Pragi natomiast mam kawał drogi i chciałbym znaleźć coś bliżej.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 06-10-2012 16:53:34 
MrAdam

na CWKS idz bo tam najlepiej, jak nie pasi to probuj w feniksie (fenix)




rewanz niepotrzebny, martinez nie popelni tego samego bledu 2gi raz a jak napisal HILTI jezeli chavez sprobuje zaatakowac wczesniej to moze skonczyc sie ciezkim ko na nim
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 06-10-2012 16:55:53 
MrAdam
gwardia tez jest warta wyprobowania, jezeli fitness + boks to fitnessclubele.pl
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 06-10-2012 17:00:57 
Generalnie chodzi mi o to, żeby na treningach uczyć się jak najwięcej techniki i żeby były sparingi. O przygotowanie fizyczne dbam sam już od kilku lat.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 06-10-2012 17:02:59 
fryto666

i tak ma byc, wszystko co zrobisz sam daje o wiele wiecej niz cos w czym pomaga ci jakas "aparatura"
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 06-10-2012 17:10:00 
Wiesz , klub to zawody itp , a zwykłe treningi , to ogólne ćwiczenie boksu ( kondycyjne , techniczne itp ) , tyle ,że nie ma zawodów (innymi słowy , olimpijskiego złota nie zdobędziesz ) , sparingi to rzecz zależna od trenera . No i jest oczywiście cena , sekcja zawodnicza ,to całkiem spory wydatek (w feniksie to 400 zł ) .
A na jakiej dzielnicy mieszkasz , to ułatwi sprawę

Rewanż nie ma sensu , ale i tak bym pewnie obejrzał :)
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 06-10-2012 17:13:44 
Mieszkam na ochocie.
Cena w sumie też odgrywa dużą rolę. Na pewno nie stać mnie żeby płacić 400zł miesięcznie.

Nie muszę jeździć na zawody, ale same sparingi są bardzo ważne.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 06-10-2012 17:14:17 
A jeśli chodzi o takie właśnie zwykłe treningi , to spróbuj w jakimś osiedlowym fitness clubie , na pewno coś musi być
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 06-10-2012 17:16:25 
http://www.kluby-sportowe.com.pl/klub,1197,copacabana-fight-club.html coś takiego znalazłem , ale nie zniechęcam i nie polecam , gdyż nigdy tam nie byłem
 Autor komentarza: Kojotowski
Data: 06-10-2012 17:22:53 
HILTI mialem na mysli oczywiscie dzien przed walka. Co o reszty, to nie spinaj sie tak, bo ci zylka w dupie pęknie Janku.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 06-10-2012 17:36:20 
Kojotowski, chłopie - cytuję Ciebie dokładnie: "Akurat w dniu walki, o Martinez ważył więcej od Chaveza, wiec może to on powinien iść wyżej wagę?"

Taki tekst automatycznie Cię dyskredytuje, bo pisząc taką bzdurę stwierdzasz jednocześnie, że w życiu nie widziałeś Martineza i Chaveza w ringu.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 06-10-2012 17:53:44 
Albo co gorsza pewnie ogladal tylko jest takim znawca, ze nawet nie zauwazyl ze Chavez wizualnie jest prawie 10kg ciezszy.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 06-10-2012 18:10:34 
LegiaPany

Widać,że nie jesteś w temacie.Klubu i siedziby Gwardii Warszawa obecnie nie ma zawodnicy trenują kątem po różnych klubach i fitnessclubach etc,także nie polecaj klubu który nie istnieje

Fenix Warszawa,Action Club,Forty Bema(to CWKS ale sytuacja opłakana,klub chyli się ku bankructwu i długo tam nie potrenujesz) z kolei w Fenixie nie wiem czy jak przyjdzie tam na trening z 20 kilku chłopa czy w tej piwniczce na Grochowie się pomieścicie.

A jeszcze jedno trener Migaczew to trener bardzo dobry,ale teraz gdy został trenerem kadry raczej na grupy w klubie czasu nie będzie miał.

Osobiście sam szukam klubu do treningu i chyba wybiorę Action Club.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 06-10-2012 18:11:43 
Możesz jeszcze w gymie u Wasyla spróbować,ale ja tam bym raczej sie nie pokazywał,a nuż jeszcze byłbym za szczery co do niektórych osób.
 Autor komentarza: boksitylkobok
Data: 06-10-2012 18:45:15 
Nie ma co się bać szczerości, to dobra cecha o ile nie przejawia się tylko za zasłoną internetu...Facet powinien umieć powiedzieć swoje zdanie w 4 oczy, więc skąd te obawy. Są tam świetne warunki.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 06-10-2012 20:22:35 
Polak93

sprawdzilem na fejsie i ostatnie wpisy maja z 11 lipca, bo ludzie pytali sie czy w lecie beda treningi
 Autor komentarza: Polak93
Data: 06-10-2012 20:56:40 
LegiaPany

Pytali się,ale treningów nie ma.Gwardziści są porozrzucani po różnych klubach,część trenuje w Akademii Walki na Pradze Południe,część gdzieś w centrum,część w Fenixie.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 06-10-2012 21:52:35 
polak93

ok dzieki....bo tam jeszcze w odpowiedzi bylo ze beda
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 06-10-2012 22:58:17 
Wielkie dzięki panowie. Wybiorę się jeszcze do dr Romana Dębickiego na SGHu, może on mi coś poleci.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.