POWIETKIN ZDEMOLOWAŁ RAHMANA

Zgodnie z przewidywaniami Aleksander Powietkin (25-0, 17 KO) nie miał najmniejszych problemów z pokonaniem kompletnie rozbitego Hasima Rahmana (50-8-2, 41 KO), dla którego nie ma już miejsca w szeregu aktywnych bokserów. "Sasza" wykończył amerykańskiego weterana w drugiej odsłonie.

Pierwsza runda pokazała, że Rahman mógł liczyć jedynie na lucky punch. Powietkin był szybszy na nogach, aktywniejszy, dokładniejszy i bardziej skoncentrowany. Trafiał lewym sierpowym lub podbródkowym, strzelił też potężnym prawym, po którym "The Rock" był przez chwilę zamroczony.

W drugim starciu wyraźnie zraniony Rahman przyjął przy linach całą serię ciosów i choć nie był w stanie kontynuować walki, sędzia ringowy pozwolił Powietkinowi obijać go przez kilkanaście sekund - co najmniej o kilka za długo...

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 29-09-2012 23:58:33 
Tego powinni zabronić. Jak w ogóle ktoś taki może walczyć o mistrzostwo świata? Żenada. Szkoda czasu. Straciłem 1h mojego życia, bo tyle czekałem na tę walkę...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 29-09-2012 23:59:19 
Rahman byl w podobnej "formie" jak Golota,w walce z Goralem.Zal patrzec
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 29-09-2012 23:59:30 
Mam pytanie.
Co to kurwa było ? Rahman to już nie tylko inwalida na ciele, ale i na umyśle. Co to było, ja się pytam ? Powinien oddać ludziom pieniądze za bilety. No dramat. Facet chory na umyśle. Pewnie nawet sam się nakarmić nie potrafi. Obraz całej HW.... Pretendent kurwa.
 Autor komentarza: nuKER
Data: 29-09-2012 23:59:39 
Cyrk!
 Autor komentarza: dejw
Data: 29-09-2012 23:59:56 
Podsumowując: Powietkin wata, nie rozumiem zachwytów duetu komentatorów - przecież na kilometr było widać, że podstarzały Rahman złapał kontuzję kolana. Dlatego tak kurczowo trzymał się lin, a Sasza mimo, że trafił kilka czystych ciosów nie mógł powalić jednonogiego przeciwnika.
 Autor komentarza: menkks
Data: 30-09-2012 00:01:40 
Rahman dramat!!!! Stary, otyły, przerażająco wolny i z nikłym refleksem, o szczęce już nie wspominając...

Kto temu starszemu panu dał licenje na boksowanie przecież takie walki mogą spowodawać u niego kalectwo na reszte życia, ba jakim cudem wba zrobiła z niego mandatory contendera? to tylko świadczy o po prostu śmiesznym i po części żałosnym poziomie tej fedracji
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 30-09-2012 00:03:15 
Te ciosy się odbiją na Rahmanie
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 30-09-2012 00:03:33 
nawet taki Rahman pozamiatał by zdecydowaną większością orgowych kozaków ring jak laleczkami
 Autor komentarza: wielebny
Data: 30-09-2012 00:03:44 
Rahman obecnie moglby stoczyc zaciety boj ze Stefanem Cirokiem!
 Autor komentarza: karko
Data: 30-09-2012 00:03:50 
nie wiem jak wy, ale dla mnie to nie bylo smieszne nawet! jak tak mozna- Povietkin widzac ze bije emeryta , powinien widziec ze rahman oparl sie bezwiednie o liny i nie ma ochoty kontynuowac nawet sie nie slonil., jak mozna uderzyc odslonietegoo dziadka ja sie pytam!! ok rozumiem , boks, sport , biznes itp ale mezczyzna, dorosly czlowiek z honorem, by poprosil sedzie o przerwanie walki!! a nie tlukl na oslep bez ambicji aby polozyc, co wygladalo niezdarnie - - dla povetkina
 Autor komentarza: Tim
Data: 30-09-2012 00:03:52 
Też nie kumam tych zachwytów nad Povietkinem. Ile Rusek jest wart pokazał w walce z drewnianym Huckiem a przy dzisiejszym Rahmanie to i rudy ajemdeczempion by wyglądał jak baletnica.
 Autor komentarza: marus10
Data: 30-09-2012 00:04:00 
Co za zenada .
Nie wiem po co byla ta walka .
Ani jednemu ani drugiemu ona nic nie dala . Wszystkie inne walki na tej gali byly bardziej ekscytujace od walki wieczoru .
BLAZENADA . Brawo Powietkin
 Autor komentarza: rogal
Data: 30-09-2012 00:04:18 
Rahman po tym lewym poruszał się jak lump pod całodobowym sklepem.

Cóż za farsa. Prestiż tego mistrzostwa huknął o ziemię.

pozdrawiam
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 30-09-2012 00:04:48 
Show Rahmana,wejscie na ring,a potem walka.Nie wiem co gorsze.
 Autor komentarza: mw121
Data: 30-09-2012 00:05:13 
Po walce Ustinova z Pulewem chcialem sobie odpuscic reszte gali, no ale coz przemoglem sie i poczekalem na "mistrza". Coz nie za wiele jest do komentowania, 40-letni Rahman poczlapal tylko po ringu, majtnal pare razy lapa i padl po pierwszym celnym sierpie. Nie mozna mu zarzucic, ze przyjechal tylko po wyplate(badz co badz w trakcie obozu przygotowawczego zrzucil 15 kg), ale jaki jest sens organizowania takich walk? Przeciez to bylo do przewidzenia, ze obtluszczony staruszek nie da rady solidnemu bokserowi, jakim jest Povetkin. Co odwalaja federacje(a w szczegolnosci WBA), ze takiego dziada klasyfikuja jako obowiazkowego pretendenta !? Przeciez to niedorzeczne. I jeszcze ci kibice, skandujacy nazwisko Rahmana po walce... Po prostu tragifarsa.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 30-09-2012 00:06:05 
Rahman drugie warzywo jak Riddick Bowe ..On by dostal lanie z Najmanem czy Saleta ,Żenada najlepszy przeciwnik Povietkina jak dotad to Marco Huck ,ktory dostal ko od Cunna hahhaa..Povietkin z Hayem ,Adamkiem dostaje srogie baty dyszal jeszce 5 minut po walce po przeboksowaniu 1,5 rundy hehee
 Autor komentarza: Rogs
Data: 30-09-2012 00:06:27 
Tylko jedno pytanie, w jaki sposób taki bokser zdobył tytuł pretendenta? Kto do tego dopuścił?
Ten gość powinien być od jakiś 3lat na emeryturze!
 Autor komentarza: Vroo
Data: 30-09-2012 00:06:29 
No i powiedzcie, czy nie słusznie tacy Bowe czy Toney bredzili o tym że wrócą i powalczą o mistrzostwo, skoro dziad Rahman dostał szansę?

Powietkin musi być naprawdę słaby, skoro dają mu takich wraków.
 Autor komentarza: rogal
Data: 30-09-2012 00:06:39 
Stefan Cirok na pewno dałbym dziś lepszą walkę Povietkinowi...
 Autor komentarza: bartekko
Data: 30-09-2012 00:06:48 
adamek wypunktował by povietkina po pierwsze słaba kondycja a po drugie mimo wysoko podniesionej gardy luki w obronie które mogliśmy zobaczyć przy walce z huckiem .
 Autor komentarza: bartekko
Data: 30-09-2012 00:08:34 
stefan cirok myślę że to godny zawodnik do następnej obrony pasa przez povietkina świetnie zbudowany wspaniały technik hahaha
 Autor komentarza: iron
Data: 30-09-2012 00:08:48 
Z kąd te pretensje do Rahmana ?? Zaproponowali ,mu walkę o mistrzostwo świata trochę zielonych to miał nie wziąśc ? Trenował stracił sporo kg a że lata już nie te...Całemu cyrkowi jest winien team Povietkina przecież wiedzieli kogo biorą i jak to się skończy nawet Povietkin miał Hassima na talerzu w 1 r i odziwo mu się nie spieszyło
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 30-09-2012 00:09:39 
Śmieszna to jest forma Powietkina. Wygląda jak przeciętny facet z wielkim brzuchem po 50/ Dodatkowo nie wiem czy ktoś zwrócił uwagę na jego oddech po 2 rundach...
Moje zdanie jest takie że pas WBA regular zniszczył karierę dosyć dobrze zapowiadającego się boksera. On nawet nie musi się przygotowywać do walk bo przecież Rahman wyglądał jak kaleka. Swoją drogą powinni wprowadzić jakieś ograniczenia w liczbie Ko przez które można przegrać. Przecież bokserzy po 35 w wielu przypadkach to kalecy. Nie ujmuję nic Rahmanowi może ruszał się tak z powodu kg które zrzucał w szybkim tempie. Tragedia.

Aleksander powinien zwakować to sztuczne "gówno". Odebrało mu to motywację i stworzyło światek w którym wydaje się mu że jest ok jak przychodzi na wagę z sadłem na brzuchu. Mało brakowałoby a Huck by go z tego pięknego snu wybudził. Szkoda naprawdę szkoda bo na ten moment nie widzę Saszy w ważniejszych walkach. W walce z którymś Klitschko wypadnie jak Adamek... Będzie chodził po ringu jak dziecko we mgle aż do Ko/////
A szkoda bo dobrze się zapowiadał. Leń pieprzony...
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 30-09-2012 00:09:54 
Jaki mistrz, taki przeciwnik. Rahman to czwarta dziesiatka HW. Nastepna obrona Powietkina z kim? Z Botha?
 Autor komentarza: un4given
Data: 30-09-2012 00:09:58 
Ludzie nikt nikogo nie brał. To była obowiązkowa obrona ... I to jest jeszcze bardziej żenujące ;x
 Autor komentarza: SPEEDFIGHTER
Data: 30-09-2012 00:11:26 
Ale ŻAŁOŚĆ:(((
 Autor komentarza: LifeForFun
Data: 30-09-2012 00:11:37 
widzę że tutaj mowa o Stefanie Ciroku, on zapewne teraz ciężko trenuje do eliminatora ...
Pracowity i solidny bokser.

a co do walki to można się było tego spodziewać...TRUE
 Autor komentarza: SPEEDFIGHTER
Data: 30-09-2012 00:13:07 
Powietkin vs Kliczko nie widzę tej destrukcji!
 Autor komentarza: Izolnier
Data: 30-09-2012 00:14:02 
Zamiast Rahmana w takiej formie, to nawet Gołota powinien dostać kolejną szansę walki o mistrzostwo
 Autor komentarza: fop
Data: 30-09-2012 00:14:16 
Nawet ten grupy, spasiony, kulawy i wolny Rahman był w stanie trafić Povietkina lewym prostym ;)

Powiedzmy sobie szczerze, Povietkin kimkolwiek był w amatorce, to na zawodowstwie jest malowanym, prowadzonym za rękę i konfrontowanym z dobranymi rywalami cieniem samego siebie.

Nie napisałem, że jest mistrzem, bo bez jaj, jakim on jest mistrzem, regular coś tam. Kliczko łatwo go zleją.

Co do walki, to żal pisać, co w tych Niemczech się wyprawia, stać ich na sprowadzenie kogoś w lepszej formie, tragedia, to absolutnie nie sport.
 Autor komentarza: MOONEY
Data: 30-09-2012 00:14:29 
jaki promotor tacy zawodnicy!cyrk !widzieliscie trybuny oni kurwa klaskali zaplacili im za to ?pretendent wba smiech na sali
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 30-09-2012 00:16:59 
Chociaż wejście do ringu miał dobre. Taka piosenka przyda się Polakom ponieważ powoli tracą dumę narodową i całkowicie dali się dominowac mniejszości
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 30-09-2012 00:16:59 
Osobiście uważam ,że sędszia zrobił badzo dobrze przeciągając demolkę na Rahmanie.Stare dziady pchają się do walk z młodymi wilkami pomimo ,że doskonale zdają sobie sprawę z tego ,że na tym etapie nie są w stanie dać wyrównanej walki bo w skrytości ducha liczą na szybkie przerwanie walki i łatwy zarobek.Taki los powinien spotykać każdego gościa wychodzącego tylko po wypłate...
 Autor komentarza: bartekko
Data: 30-09-2012 00:18:31 
ta cała waga ciężka jest żenująca adamek niech nie myśli o kliczkach najpierw niech pokona povietkina a potem niech się spodka z kliczo i dostanie drugą wypłatę życia .
 Autor komentarza: marus10
Data: 30-09-2012 00:20:11 
BlackDog
Powietkin wyglada jak typowy Rusek .
Przypominam ze Fedor emelianienko wyglada tak samo , a byl mistrzem wszystkich mistrzow w mma
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 30-09-2012 00:20:22 
Witam.

Po pierwsze szkoda ,że Sauerland nie ma już poważnego konkurenta w Niemczech ale i w Europie. Z dobrze zapowiadającej się gali zrobili senne widowisko. Po walce Puleva z Ustinovem o prestiżowy pas federacji EBU ( bardzo dobrze wyznaczają pretendentów i nie ma jakichś śmiesznych uników, nie walczysz to wypad ) musieliśmy czekać ponad GODZINĘ przy reklamach na walkę jakiegoś prospekcika o pasek od spodni by na końcu doczekać się na Povietkina.

Sędziowie albo przerywają walki za prędko ( Jankowiak który również ciągle zasłaniaj kamery ) lub za późno ( Rahman ).

Wracając jeszcze do Rahmana to wyglądał na "chorego". Już nie powinien więcej dostać licencji. Zdrowie ważniejsze.
 Autor komentarza: leonidas79
Data: 30-09-2012 00:21:22 
ta walka pokazuje jak słaba jest dzis hw, ale wiecie dlaczego??dlatego ze za duzo w niej biznesu i kuntatorstwa a za mało boksu,odgrzewa sie jakis dziadków z nazwiskami anie szuka prawdziwych wyzwan.. załozmy takie walki
haye vs povetkin
haye vs adamek
adamek vs povetkin
takie walki byłyby naprawde super pod wzgledem poziomu i emocji ale pewnie nigdy do nich nie dojdzie dlaczego? z powodów wymienionych powyzej
 Autor komentarza: Izolnier
Data: 30-09-2012 00:22:11 
NIECH REDAKCJA ZMIENI TYTUŁ na: "Povietkin zdemolował ZWŁOKI Rahmana"
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 30-09-2012 00:22:45 
Gdzie Rahman w takim stanie na Povietkina, wyglądał niedołężnie.
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 30-09-2012 00:23:33 
to już norma, dziś on za lat pare jego, walka na papierze, walka nazwisk-w ringu egzekucja "dziadka". Nie oglądałem :p leże w łóżku i czytam i słucham. Kilkaset komentarzy :) jest szum są walki. Prosta sprawa. Przymknę się :p Najlepszy polski pięściarz Wach Mariusz zdążył już mieć tutaj innych sympatyków, jestem spokojny, pamiętajcie to przyszły mistrz, i przede wszystkim wyśmienity pięściarz. Corrie z góry podpowie jak to zrobić ;) adios
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 30-09-2012 00:25:46 
Izolnier"NIECH REDAKCJA ZMIENI TYTUŁ na: "Povietkin zdemolował ZWŁOKI Rahmana""-Albo Powietkin sprofanował zwłoki:)
 Autor komentarza: leonidas79
Data: 30-09-2012 00:25:53 
jedno mnie zastanawia znowu słaba kondycja povetkina co to k.. jest mistrz ma zadyszke po 2 rundach na takim poziomie?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 30-09-2012 00:30:17 
Błagam cię. Fedor wyglądał lepiej. Povietkin jest tłusty i robi chyba sobie żarty z taką kondycją. Obiecywał że straci trochę wagi i wyrobi mięśni z tego co pamiętam a on wygląda tak że nie dziwne że po 2 rundach ciężko dyszy////
Tak to mogą wyglądać Rosyjscy zwykli obywatele a nie ktoś kto jest przymierzany do walk mistrzowskich.....
I doskonale zdajesz sobie sprawę że nie chodzi mi o sam wygląd. Po prostu w wielu przypadkach daje on obraz treningów danego zawodnika/////
Nie zdziwiłbym się gdyby ktoś z obozu Powietkina powiedział że pół training campu ten pacan pił Wódkę z kolegami. Na Rahmana dziś więcej formy nie potrzebował.
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 30-09-2012 00:30:32 
Rahmanowi powinni zabrać licencje... to już jest najzwyczajniej usankcjonowane znęcanie się nad chorymi ludźmi, tego typu cyrk nie powinien mieć prawa zaistnieć
żałosny spektakl
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 30-09-2012 00:31:45 
Cholera z imprezy wracałem, jak wychodzili to poszedlem z psem jak wróciłem to byl koniec...
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 30-09-2012 00:33:52 
MrAdam
Żałuj stary, walka roku. Trudno opisać.
 Autor komentarza: JaBania
Data: 30-09-2012 00:35:59 
Gdzies bedzie mozna obejrzec Na Zywo walki Polakow w USA???
 Autor komentarza: JaBania
Data: 30-09-2012 00:38:07 
Witam

Mozna bedzie gdzies zobaczyc na zywo walki Polakow w USA??
 Autor komentarza: os8
Data: 30-09-2012 00:38:14 
Tak czytam te wypowiedzi i trochę się większości dziwię.

1. Rankingi obecnie są ustalane wg kwot które przelewają promotorzy na konto federacji.

2. Ktoś napisał wcześniej, że Rahmanowi pewnie po zrzucaniu takiej ilości wagi na szybko, pewnie trzaśnie kolano jak wcześniej Solisowi czy Toneyowi. Święta racja. Od razu sobie o tym poście pod koniec walki przypomniałem.

3. Źle Powietkin zrobił, że uderzył Rahmana jak ten się nie osłaniał? Ludzie! To jest boks zawodowy! Kontuzja łuku? Wszystkie bomby w kontuzję, najepiej krawędzią rękawicy przy nasadzie. Złamane żebro? Wszystkie bomby w żebro. Wejście w klincz za głową (Hopkins genialny w tym aspekcie, także nasz Andrew). W klinczu 2 razy po nerach, jak sędzia nie widzi. Nie osłania się? To w pizdę aż upadnie. Co w tym niezwykłego? Ktoś pisze gdzie tu sport? Nie ma. Sport to boks amatorski.

4. Nie sądzę, żeby te ciosy miały zrobić z Rahmana warzywo. To nie były takie mocne ciosy. Rahman na spokojnie opowiadał narożnikowi: "Uszkodziłem kolano i co miałem zrobić, oparłem się o liny". To z resztą było widać. Jak napisał dejw- niewielka zasługa Saszy.
 Autor komentarza: panradek
Data: 30-09-2012 00:38:24 
W Atlantic City tylko jak narazie. Nie widac zadnych streamow
 Autor komentarza: MilfHunter
Data: 30-09-2012 00:40:02 
sędzie ślepy? Rahman trzymał się lin żeby nie upaść z ten cymbal wznawia walkę..
 Autor komentarza: gemba
Data: 30-09-2012 00:40:42 
szkoda mi dziadka rahmana.teraz povietkin vs wladek,mam nadzieje ze do tej walki w koncu dojdzie.oby
 Autor komentarza: polrex
Data: 30-09-2012 00:48:24 
oszukiwanie niemców perzy schaboszczaku i piwie, ciekawe ile kosztowaly bilety ringside? 2000 euro?

nie jest wina Rahmana ze chcial se jeszcze dorobic, ciekawe ile dostal? 100.000 dolarów?

Rahman byl ogluszony i trzymal sie kurczowo liny, normalny sedzia kazalby mu puscic line, ale wtedy Rahman by upadl i jeszcze wiekszy obciach tej superwalki,

a wyobrazmy sobie jakis luckypunch Rahmana, i wtedy startowalby do Kliczki...
Kliczko mialby dopiero problem co robic by walka potrwala dluzej niz 30 sekund

Powietkin bazuje na swoim talencie, widac ze olewa treningi,
troche przypomina sylwetka mistrza Emalienke (MMA)
a moze Powietkin jest tak genetycznie uformowany?
 Autor komentarza: polrex
Data: 30-09-2012 00:53:27 
Powietkin mial spore problemy w trafieniu Rahmana przy linach, na 10 ciosów doszedl jeden
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 30-09-2012 01:00:23 
"a moze Powietkin jest tak genetycznie uformowany?"

Wach też wyglądał fatalnie a jak trzeba było się wziąć za siebie by chociaż przed walką robić lepsze wrażenie to jakoś pomogło. Oczywiście że nie każdemu przyjdzie tak łatwo zrobić muskulaturę jak Jenings czy Władek. Nie o to tu też chodzi. Niestety gdy na niektórych się popatrzy widać od razu jak przykładali się do treningów. Powietkin wygląda coraz gorzej. Zresztą jak by miał mentalność potrzebną do bycia najlepszym byłby na takiej diecie na której tłuszczu by nie łapał, skoro nie lubi siłowni.
 Autor komentarza: leonidas79
Data: 30-09-2012 01:00:31 
tez mi sie wydaje ze rahman uszkodził kolano, tak jak ktos wczesniej przewidział tak konczy sie zrzucani na hurra kilkunastu kilogramów
 Autor komentarza: Dzidziaziomalo321
Data: 30-09-2012 01:02:53 
Powietkin powinien zwrocic ludzia pieniadze za bilety, doskonale wiedzial jakiego przeciwnika bierze do walki o "Mistrzostwo" Ta walke mozna nazwac ZENADA... Naprawde nie wiem jak na tym poziomie mozna cos takiego zorganizowac... TRAGEDIA
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 30-09-2012 01:13:41 
up
Powietkin to chyba nie miał wyboru. Rahman miał status obowiązkowego.
W każdym razie, to daje nam piękny obraz kalectwa HW.
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 30-09-2012 01:17:12 
KOSTROMA
"Powietkin sprofanował zwłoki:)"
jpr musiałem głęboko nabierac powietrza po śmiechu;] zajebiste
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 30-09-2012 01:25:32 
Geez kto mu dał licencje ?
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 30-09-2012 01:26:36 
Povetkin wata ... Lewis 2 razy go trafił i Rahman był w krainie OZ
 Autor komentarza: Gossini
Data: 30-09-2012 01:37:44 
Cóż, mam nadzieję, że w najbliższej obronie swojego pasa Povietkin będzie się bił z kimś lepszym, bo w pojedynek Saszy z Kliczką nie wierzę. Chciałbym go zobaczyć w walce z Pulevem albo Chisorą. (:
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 30-09-2012 02:16:25 
Tomek Adamek leje jak psa povetkina. Chociaż jestem na bombie ( rzadko) to widze ze jest cienias
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 30-09-2012 03:03:23 
Adamek przy wszystkich możliwych zastrrzeżeniach do niego leje Powietkina. Tak po prostu.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 30-09-2012 03:18:11 
Ktos slusznie wyzej napisal, boks umiera bo jest w nim obecnie 90% biznesu i 10% boksu. Jest to zenujace, ale jesli to dalej bedzie szlo w tym kierunku ludzie przestana to kupowac, a nastepnie odwroca sie sponsorzy. Zawodnik zdobywa pas i w tym momencie liczy sie tylko promotor, ktory musi jak najszybciej zrobic kase. Wiec wybiera sie gosci pokroju Rahmana (niby obowiazkowy, ale... ktos go na to wyznacza, a przeciez juz przed walka byla to parodia dla 90% czytelnikow boksera) czy jakiegos innego Jugola (ma byc nastepny). Byleby nie bylo ryzyka utraty tytulu i byleby mozna bylo dalej czesac siano.

Rahman dla mnie zawsze byl bardzo sredni, a wybranie go na rywala dla Saszy w walce o pas to porazka calej organizacji WBA. Lapowkarstwo.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 30-09-2012 03:20:20 
ADAMEK - POWIETKIN? Bylaby kapitalna walka. Duzo technicznego boksu zapewne
 Autor komentarza: William
Data: 30-09-2012 03:23:09 
macie swojego" mistrza " Povietkina , czekam na poważnego rywala a nie gościa co ledwo ma sił aby doczłapać się do ringu ,bronią tego paska od spodni jak się tylko da ,dla mnie to żaden mistrz
 Autor komentarza: canuck
Data: 30-09-2012 03:30:48 
Takie walki nie maja zadnego sensu. W ringu walcza przeciez bokserzy w swojej aktualnej formie, a nie przebrzmiale nazwiska.

Povetkin jak ma jaja to zawalczy z kims takim jak Pulev albo Amerykanska Swieta Trojca. Tomek, Haye albo Wach by go skasowali dosc szybko!
 Autor komentarza: leonidas79
Data: 30-09-2012 03:53:33 
jeszcze raz powtarzam brak dzis w hw takich bokserów jak z lat 90 którzy po prostu wychodzili do kazdego bez kalkulacji nastawionej tylko na kase mysle ze to jest głownym problemem nie tylko niski poziom, dzisiejsza czołówka to bardziej biznesmeni niz fighterzy. wezmy wczesniej wspomniana trójke którzy mogliby dac miedzy soba dobre walki:
1.povetkin strategia: unika jak ognia kliczków, woli obijac dziadków jak na jkims festynie i zbijac na tym kase
2. haye - według mnie abspolutna 3 w hw po kliczkach jego strategia polega na tym ze chce walczyc tylko z kliczkami inne walki go nie interesuja bo za mała kasa
3.adamek - chce obic kilku przciwników zeby znowu dostac wypłate zycia od kliczków i próbuje zrobic wszystko zeby kibice uwierzyli ze ma z nim jakies szanse bo wtedy wypłata bedzie wieksza.
Jak widac powyzej pewnie nigdy nie dojdzie do walki tych zawodników bo ich strategie sie rozmijaja, czysta kalkulacja zero sportowych ambicji.
no i jest jeszcze pier.. len solis który mógłby zlac wszystkich ale mu sie nie chce trenowac.

co do ewent. adamek - povetkin jesli povetkin zrobi kondycje to moim zdaniem byłaby wyrównana walka
 Autor komentarza: William
Data: 30-09-2012 04:36:14 
leonidas79 zgadzam się praktycznie ze wszystkim co napisałeś ,i ta sytuacja nie dotyczy tylko wagi cięzkiej ,w niższych kategoriach również można zaobserwować takie biznesowe gierki ,lubie takich co wychodza nie w 100% myslać tylko jak uchronić pas i ile zarobić ,tylko po to aby udowodnić nam kibicom oraz sobie ,albo przede wszystkim sobie że jest się wartościowym sportowcem
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 30-09-2012 07:28:18 
Ja po walce Pulewa poszedłem spać i jak widzę dobrze zrobiłem.Rahman to bokserski trup i nie wiem jakim cudem mógł być pretendentem!
Gierki i układziki.Zenada.
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 30-09-2012 08:04:53 
Współczuje wam ja przeczułem gówno i poszedłem spać :D
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 30-09-2012 08:06:15 
Jak to coś mogło być obowiązkowym pretendentem ? Czasem się zastanawiam czy nie zacząć boksować mam 21 lat i zero walk amatorskich duże mam szanse :D
 Autor komentarza: ATE85
Data: 30-09-2012 09:59:26 
Dzień dobry, po wczorajszym żałosnym przedstawieniu nasuwa się kilka wniosków, Povietkin to bokser dobry ale w zasięgu wielu innych dobrych, Rahman to trup, który nie powinien dostać licencji, Bańka Ustinova pękła i moim zdaniem tak samo pęknie bańka Povietkina jak tylko dostanie godnego rywala. Padło tutaj też wiele słów o Tomaszu Adamku, wole Adamka walczącego z Grantem, Areola, Chambersem, Walkerem itp. od wicemistrza świata Povietkina, który zamiast iść do przodu obija kolejne zwłoki i w wieku 33 lat boi się większych wyzwań, cięgle zmienia trenerów a po 2 rundach walki sapie jak stary parowóz.
 Autor komentarza: Antonioo
Data: 30-09-2012 10:11:16 
Niech Povietkinowi zakontaktują kolejnego mistrza tym razem widze Muhammada Ali, wciąż żywe i rozpoznawalne nazwisko może się dobrze sprzedać przy jednoczesnym minimalnym zagrożeniu utraty pasa. Następny Foreman, tylko w tym przypadku podjęcie szybkiej walki może okazać się nieroztropne z powodu silnego uderzenia, najlepiej odczekać jeszcze z 2 lata aż Povietkin zmężnieje i stanie się gotowy do wyzwania nie tylko psychicznie ale także fizycznie. Powodzenia SASZA!
 Autor komentarza: polrex
Data: 30-09-2012 11:02:24 
powidzcie dlaczego zrzucanie wagi ma wplyw na kontuzje kolana?
wielu z was tak pisze

bo skoro zrzucil 20 kilo to jest mniejsze obciazenie na kolana,


rozumiem gdyby zrzucenie 20 kilo odbilo sie na sile
 Autor komentarza: Soku
Data: 30-09-2012 11:37:55 
BTW, oglądanie Powietkina w roli swarmera, bezcenne.
;-)
 Autor komentarza: leonidas79
Data: 30-09-2012 12:10:00 
polrex
chodzi o obciażanie gwałtowne tego kolana w czasie zbijania wagi, intensywny trening plus duza waga powoduje nadmierne obciazanie kolana
 Autor komentarza: cycu1993
Data: 30-09-2012 13:27:44 
Ruski bez honoru. Jak Arreola się schylił bo miał kontuzje dłoni to Adamek nie atakował. A tu dziadek stoi oparty o liny a kacap mu napierdala sierpowe. Stracił moją całą sympatie
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 30-09-2012 14:17:45 
Ja mam nadzieje że ciota Povietkin wyjdzie do Włada w przyszłym roku, a wtedy wiadomo co będzie :)
 Autor komentarza: Matys90
Data: 30-09-2012 14:20:04 
A co? Poszło mu kolano, bo to był mój typ na walkę:

Autor komentarza: Matys90 Data: 27-09-2012 15:10:22

"A teraz przypomina mi bardziej Danny'ego Williamsa, który wciąż jest anonsowany jako pogromca Tysona, tak jak Rahman jest pogromcą Lewisa. Sto lat temu.

Ja naprawdę obstawiam, że Rahmanowi strzeli któreś kolano, jeśli wcześniej Go Sasza nie znokautuje, bo zrzucanie kilkunastu kilogramów w bardzo krótkim czasie zwykle tak się kończy (Toney - Lebedev, Solis - Kliczko)"

No i Williamsa mi teraz całkiem przypominał, tak samo świetnie trzyma cios, haha ;) Jak pisałem, chyba pod artykułem "Rahman w dobrej formie" - tetryk z zaburzeniami błędnika.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 30-09-2012 14:23:21 
Sorry @canuck, ale szukając swojego komentarza, znalazłem takie cuś, o:

"Autor komentarza: canuck Data: 27-02-2012 02:09:50
To bedzie ciekawe zobaczyc Povetkin z Rahman. Co by sie o Rahman nie mowilo, ze stary, ze wypalony, to facet jest bardzo doswiadczony, ma ogromny zasieg oraz potezny cios.

Rahman to swietny test dla kogos takiego jak Povetkin, zeby sie przekonac gdzie on tak naprawde pasuje w Top 25. Statystycznie jest #3, ale jakosciowo w moim przekonaniu nie jest nawet w Top 10."

A dzisiaj piszesz, j/w: "Takie walki nie maja zadnego sensu. W ringu walcza przeciez bokserzy w swojej aktualnej formie, a nie przebrzmiale nazwiska.

Povetkin jak ma jaja to zawalczy z kims takim jak Pulev albo Amerykanska Swieta Trojca. Tomek, Haye albo Wach by go skasowali dosc szybko!" , hehe ;)
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 30-09-2012 14:25:10 
Aha i mam nadzieje że Wład też nie okaże litości :)
 Autor komentarza: clyde22
Data: 30-09-2012 14:40:53 
Do walki z Wladimirem dojdzie tylko w wypadku ,gdy kibice przestana przychodzic na walki Saszy z hasbeenami i Sauerland zdecyduje sie spieniezyc jego glowe.
Steve Liilis z BoxNation prorokowal,ze po jakims przetarciu shota na WBA Regular dostanie Robert Helenius.
Ambicja Powietkina powala na kolana;zapytany o Rahmana odparl,ze nie wiedzial jak sie prezentuje jego przeciwnik ,bo kilku ostatnich walk nie ogladal.
A co do Kliczki,ze jak promotor zalatwi taka walke to wyjdzie do ringu,domyslic sie mozna,ze jeszcze chetniej wyjdzie do kolejnego warzywa.
Wyglada na to ,ze ten Regular to bokserski Everest dla Aleksandra i nie ma zadnego parcia,zeby sprobowac sil z najlepszym ciezkim na swiecie.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 30-09-2012 16:42:29 
Czesto sie czepiam rywali Adamka ,ale to co zrobil Povietkin ze swym timem ,mozna tylko porownac do Kliczko vs Mormeck ,to jest dopiero granie w chujaXXX z kibicem ,nastala moda na obijanie starcow z nazwiskiem .Rozumiem Szpilka vs emeryt ok i kazdy inny mlody ale wc mistrz swiata bijacy wrak ?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 30-09-2012 17:51:09 
ZENADA!!!!!

RAhman??? Kurwa SZpila by lepiej zawalczyl.......
 Autor komentarza: canuck
Data: 30-09-2012 18:41:57 
@Matys90: Masz racje, ze moj poprzedni komentarz nie wyglada za dobrze w kontekscir tek walki. Nie sadzilem, ze Rahman tak szybko sie obsunie w mozliwosciach bokserskich, bo uwazalem go jeszcze jakies rok temu za solidnego "bramkarza."
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.