GARCIA MUSI WYBIERAĆ MIĘDZY FEDERACJAMI

Jose Sulaiman zapowiedział, że World Boxing Council nie będzie uznawać żadnych innych federacji i zunifikowani mistrzowie będą musieli szybko podejmować decyzje o tym, który z tytułów przedstawia dla nich większe znaczenie. Taki wybór ma przed sobą Danny Garcia (24-0, 15 KO) - posiadacz pasów WBC i WBA Super w kategorii junior półśredniej.

- Nie wiedzieliśmy, że Garcia zachował pas WBA. Musi zdecydować, który tytuł zamierza zatrzymać - oznajmił Sulaiman. - Zrozumieliśmy, że zachował tylko pas WBC. Skoro jeszcze nie zdecydował, niech lepiej to zrobi, bo odbierzemy mu trofeum, jeśli się nie zdecyduje. Kontaktujemy się z nim przez Golden Boy Promotions. Jeśli zachowa ich pas, straci nasz.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 10-09-2012 21:22:48 
ŁOTTT? za co mu zabierają pas? co za chore przepisy...
 Autor komentarza: GaD1
Data: 10-09-2012 21:26:58 
Niby czemu nie może być mistrzem 2óch federacji?Co to za durny pomysł?
 Autor komentarza: shaman
Data: 10-09-2012 21:28:54 
Czyli Władymir nie będzie mógł zdobyć pasa po Vitku? Kompletna bzdura. Zaraz sprawdzę, być może jest jakiś mistrz posiadający pas WBC + jakiś inny. Jeśli tak - mamy tu jakiś przekręt.
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 10-09-2012 21:29:55 
Ward ma WBC i WBA ...
 Autor komentarza: miguelangelcotto
Data: 10-09-2012 21:31:36 
To nie jest takie głupie, może to nowa polityka upadającego WBC, chce się wybić ponad inne federacje i jako iż wciąż dużo znaczy wprowadziła przepis, że nie ma mowy o zunifikowanych mistrzach. Tym sposobem, zwiększy swoją reputacje i zyski (większy procent, za np. 5 lat), jako jedyna mistrzowska federacja. Oczywiście szansę na to wynoszą ok. 5%, nie wiadomo jakie idee nimi kierują i czy im się to uda, ale jeśli tak by było, to zmora boksu 4 mistrzów w jednej kategorii odeszła by w niepamięć.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 10-09-2012 21:33:33 
Powiesić Sulaimana,toż to zwykła kradzież jest.Uczciwie chłopak zunifikował tytuły,nokautując Khana,a tu jebaniec co zdechnąć dawno powinien razem z Sauerlandem i Donem Kingiem chce okradać go z pasa z jakiś niewiadomych względów?
 Autor komentarza: Polak93
Data: 10-09-2012 21:35:18 
Teraz to skurwiel wymyślił.Niech zjeżdża sześć stóp pod ziemię.Nienawidze takiego oszustwa.Nie dość,ze wały punktowe coraz częstsze się stały,dziwne przerywanie walk i inne niezrozumiałe sytuacje,do tego dochodzi jeszcze to.
 Autor komentarza: shaman
Data: 10-09-2012 21:38:41 
Hmmm... rzeczywiście nie ma sytuacji, kiedy mistrz WBC dzierży jakiś dodatkowy tytuł. Jedynie w wadzie muszej Toshiyuki Igarashi ma pas The Ring, nie wiadomo jak patrzeć na ten pas.
 Autor komentarza: shaman
Data: 10-09-2012 21:39:49 
DapidranPacquiao

Zgadza się. Moje niedopatrzenie.
 Autor komentarza: Karule
Data: 10-09-2012 21:51:11 
Czy to ma być jakiś żart? Co to w ogóle za pomysł? Czy on się dobrze czuje?

To będzie wielki cios dla boksu, idiotyzm...
 Autor komentarza: DaroGie
Data: 10-09-2012 21:51:49 
chory przepis. Jesli nie pozwola Wladowi trzymac ich WBC, jak juz go zunifikuje po Vicie, to on na pewno odda wlasnie zielony pas, a nie cala reszte. To doprowadzi do sytuacji, w ktorej bedziemy mieli kolejnego "miszcza" HW, podobnego jakim teraz jest Povetkin. To nie zwiekszy, ale obnizy prestiz tej federacji
 Autor komentarza: Polak93
Data: 10-09-2012 21:52:38 
Idiotyzm to mało powiedziane.Nie znajduje słów żeby to określić.Skomentuje to słowami Lecha Kaczyńskiego:Spieprzaj dziadu!!!
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 10-09-2012 21:56:23 
DaroGie dokładnie tak będzie.

Kolejny miszcz typu Maskajew czy Peter... albo gorzej.
 Autor komentarza: anonim1928
Data: 10-09-2012 22:19:25 
CO??!! Czyżby WBC była przeciwna walkom najlepszym zawodników w danej kategorii wagowej i dlatego zabrania unifikacji z innymi mistrzami? Co za dziwne , głupie i niezrozumiałe przepisy...
 Autor komentarza: vandamme88
Data: 10-09-2012 22:24:00 
szkoda ze ktos kiedys dopuscil do powstania kilku federacji. teraz w czasach mamony placa za to kibice i piesciarze
 Autor komentarza: lordam92
Data: 10-09-2012 22:44:07 
Co do Petera to był swego czasu bardzo dobry pięściarz , w końcu 3 razy włada na dupę posadził. Wracając do tematu faktycznie decyzja nie zrozumiała ale tylko dla tych którzy nie przyglądają się działaniu poszczególnych federacji, bo generalnie to normalka lecz znikt nie mówi tego tak dosadnie jak prezydent WBC
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 10-09-2012 22:52:33 
Skurwysyństwo jednym słowem.
 Autor komentarza: MarekTri
Data: 10-09-2012 22:53:04 
To jest to co niszczy boks w mojej opini...

Dlaczego nie ma 1 federacji (jak FIA w rajdach samochodowych, UEFA w piłce, ITU w triathlonie itd itp...)

Mistrz Świata powinien być 1. Jak może być 4 mistrzów świata...(?)
Dla mnie to się kupy nie trzyma i dla normalnych zjadaczy chleba jest nieczytelne.

Taki stan rzeczy prowadzi do ciągłych dyskusji, kto tak naprawde jest najlepszy na świecie w danej kategorii wagowej. Kto kogo by załatwił itd, itp... Jedyny "prawdziwy" Mistrz Świata to ten który zunifikuje tytuły. Stan 4 istotncyh federacji jest przeciez bez sensu. (inna jest sprawa braci Kliczko ale to wyjątek)

Zgadzacie się??

Pozdrawiam
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 10-09-2012 22:58:36 
W piłce nożnej jest wiele federacji. Nadrzędną jest FIFA.
 Autor komentarza: Karule
Data: 10-09-2012 22:58:44 
MarekTri

Gadasz totalne głupoty.

Zauważ, że mistrz w boksie występuje 2-3 razy w roku, a liczba uczestniczących w tych "zawodach" wynosi... dwa. Czy muszę cokolwiek dodawać?
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 10-09-2012 22:59:56 
MarekTri

Nie, nie zgadzamy się... Pozwolisz że zapytam... Urodziłeś się wczoraj? :D
 Autor komentarza: Jabba
Data: 10-09-2012 23:05:51 
a to mały kurdupel. Mam nadzieje że nie długo będzie trochę zmian w ważności federacji. WBC z tymi swoimi emeritus, recess, diamond, international, baltic ech bardzo szybko ta federacja upada.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 10-09-2012 23:40:04 
MarekTri:

"Dlaczego nie ma 1 federacji (jak FIA w rajdach samochodowych, UEFA w piłce, ITU w triathlonie itd itp...)

Mistrz Świata powinien być 1. Jak może być 4 mistrzów świata...(?)"

Sporty dzielą się na wymierne i niewymierne.

Wymierne, to takie, gdzie rywalizacja jest pośrednia, gdzie mierzy się czas, odległość, wysokość itp. W tych sportach określenie mistrza świata jest możliwe.

Niewymierne, to takie, gdzie rywalizacja jest bezpośrednia, gdzie jeden sportowiec rywalizuje z drugim, albo jedna drużyna z drugą. To są sporty niewymierne i określenie w nich mistrza świata jest niemożliwe.

Boks jest sportem oczywiście niewymiernym. Określenie mistrza świata jest niemożliwe, czy federacyj bokserskich będzie 100, czy jedna. Federacje nazywają sobie sowich mistrzów mistrzami świata, ale jest to głupota, bzdura i kłamstwo. Nie ma żadnych mistrzów świata w boksie i nigdy nie było. Bokser A pokonuje boksera B, bokser B pokonuje boksera C, a bokser C pokonuje boksera A. Kto jest więc najlepszy?

Każda federacja powinna prowadzić własną politykę i mieć własne zasady. Mistrzowie z-unifikowani to fajna sprawa, ale niech to się odbywa zgodnie z zasadami. Jeśli w 3 federacjach mistrz ma walczyć przynajmniej 2 razy w roku, to jeśli chce mieć wszystkie te pasy niech walczy co 2 miesiące. Proste?! Po co zakazywać, po co promować?! Niech sytuacja sama się wyklaruje.
 Autor komentarza: IronTyson
Data: 11-09-2012 00:02:36 
po1. kategoria Junior-półśrednia, czyli jaka to jest wogóle kategoria? śmiech na sali - najpierw powinni z tym zrobić porządek, bo dochodzimy do absurdalnych sytuacji w której mistrz junior-mucha-kogucik-slomka-średniej(WBC) mówi do Mistrza średniej (WBC) 'ej jestem lżejszy od Ciebie o 1kg zrzuć kilkogram i powalczymy o mój pas' - na co ten drugi odpowiada mu 'to Ty przytyj kilogram i powalczymy w mojej kategori':) ale obaj mają pas WBC tylko ze w 'SWOJEJ' kategorii;]. ehhhhh żal z tym powinni zrobić porządek ukrócić to.

po2. te szpileczki w Samuela Petera sobie wsadźcie w d*** - bardzo dobry bokser.

po3. Pomysł całkiem całkiem a napewno z punktu widzenia federacji. dlaczego?
a) Mistrz w/w federacji WBC bedzie zawsze czuł sie jak prawdziwy mistrz - bo przeciez nie bedzie mu wolno unifikowac nic innego, wiec po co ,zdobywasz WBC jestes master koniec kropka. W taki oto sposób WBC chce podnieść swój prestiż.
b) WBC liczy że inne federacje zrobią to samo. A co to wogóle da?
A no przypomnijcie sobie ostatnią walkę Proksy.
Media tak pięknie nam wciskały kit że jest to walka o MISTRZOSTWO...tak naprawde był to pojedynek o pas povietkina, czyli marną imitacje prawdziwego pasa który teoretycznie daje prawo do walki o ten prawdziwy. Czyli wciskali nam papkę medialną. Do czego zmierzam.
Wyobraźcie sobie że kazda federacja robi to co WBC.

Kiedy walczy Wladymyr Klitchko mamy walke o mistrzostwo 3 federacji + the ring + ta jedna mało znacząca. Jak mu narzucą wybór tylko jednej. to pozostałe zaraz zgarną inni klakierzy. Będziemy mieli rocznie 4-7 walk o mistrzostwo a nie jedną (czy dwie). Jest różnica? No jest jest. Zainteresowanie boksem wzrosnie, nasz Tomasz bedzie co chwila walczył o mistrzostwo jak nie tu, to tam...ale rodacy co chwila beda bombardowani w mediach informacjami 'Nasz heros Polako znów walczy o Mistrzostwo świata federacji XXX!' i kasa z PPV popłynie strumieniem, może nawet rzeczką do portfelika.

Ja osobiście jestem przeciwko, uwazam że unifikacja to cos pięknego i zgadzam sie z opinią że prawdziwy mistrz to ten co zunifikuje wszystkie pasy.

Dziwi mnie natomiast że co'niektórzy zachowują sie troche jak mało inteligentne osoby.(Wiem że jest tu wielu znafców i sporo gimbusów o średniej wieku 14 lat ale ludzie....bez przesady) Dostają newsa i krzyczą 'nie - nie -nie zgadzamy sie'. Ludzie myślcie troche, jak nie wiecie o co chodzi - chodzi o pieniądze albo dupe - wiedzieć nie zaszkodzi.
 Autor komentarza: DaroGie
Data: 11-09-2012 00:44:49 
IronTyson

Kazdy tutaj wie, ze chodzi o pieniadze, co nie znaczy ze trzeba popierac takie idee, zwlaszcza kiedy zabijaja sport.

Taka polityka zmniejszy ilosc walk na szczycie. To co robia teraz federacje, to zabijanie boksu celem chwilowego zwiekszenia zyskow
 Autor komentarza: MarekTri
Data: 11-09-2012 00:55:17 
Sajganowski i Ksarule:

Co jest złego w tym, że chcę wiedzieć jednoznacznie kto w szermierce na pięści jest najlepszy na świecie? :)

Jeśli uważacie, że moje oczekiwania są dziwne,idiotyczne itd. to znaczy, że nie macie pojęcia o istocie sportu jaką jest rywalizacja...a ta sporwadza się do wyłonienia najlepszego... :)

Pozdrawiam
 Autor komentarza: Kratos
Data: 11-09-2012 11:46:45 
Wpływy federeacji piłkarskich dzieli prosta geografia - UEFA to Europa, CONMEBOL to Ameryka Płd., CONCACAF to Ameryka Środkowa i Płn., i tak dalej i tak dalej...
W boksie zasięg danej federacji nie jest ograniczony wpływami teryotrialnymi - i choć powszechnienie wiadomo, że korzenie WBO są w Europie, a IBF zaczynała jako federacja, ekhm, 'pro-murzyńska', dziś nie ma to wielkiego znaczenia.
Widocznie Sulaiman uznał, ze pasy Diamond i Interim nie zapewniaja optymalnych wpływow, postanowił zatem zadecydować o wyłącznosci danego pięściarza dla trofeum WBC.
Z drugiej strony, przynajmniej młodszy Kliczko nie połakomi się na trofeum WBC... a to już coś :).
 Autor komentarza: baxx
Data: 13-09-2012 16:54:20 
WBC walczy o zostanie paskiem od spodni. Dopóki w boksie nie będzie tak jak w UFC, boks będzie wypaczoną parodią sportu.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.