ADAMEK NA TARCZY BLOODWORTHA

Zapraszamy na tarczowanie Tomasza Adamka (46-2, 28 KO) przez jego trenera Rogera Bloodwortha.. "Góral" już 8 września w Prudential Center w Newark zmierzy się Travisem Walkerem (39-7-1, 31 KO), broniąc tytułu IBF North American w wadze ciężkiej. Pojedynek wyłoni pięściarza, który zagości na drugim miejscu w rankingu prestiżowej federacji IBF w dywizji królewskiej.

Bilety w cenie 180$ (przy ringu), 105$ i 55$ dostępne są poprzez serwis internetowy Ticketmaster, można je też zamówić na telefon (1-800-745-3000) oraz poprzez Ticketmaster Express (866-448-7849). Kibice mogą również zakupić swoje bilety na miejscu gali w Prudential Center.

Tickets priced at $180 ringside, $105, and $55 are available through Ticketmaster: online at www.ticketmaster.com; Charge-by-phone: 1-800-745-3000; Ticketmaster Express 866-448-7849; and Ticketmaster ticket centers. Tickets are also available at Prudential Center's Box Office.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: glaude
Data: 05-09-2012 14:36:50 
Co to jest "ATRCZA"?
 Autor komentarza: odyniec
Data: 05-09-2012 14:39:55 
niesamowita predkosc a sile ciosu to czuc az z monitora - dziwne ze migawek z treningu w PPV nie sprzedaja
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 05-09-2012 14:42:12 
0:53 gdzie jest lewa ręka Adamka po lewym sierpowym? I później dziwota dlaczego większość prawych prostych swoich przeciwników zbiera na twarz. Praca nóg - w porównaniu do tego co było dramat.
 Autor komentarza: kelnerzyn
Data: 05-09-2012 14:47:00 
Adamek jest szybszy ode mnie ale jaja serio trzeba przyznać
 Autor komentarza: glaude
Data: 05-09-2012 14:49:22 
ALe Łogeł jest szybki.
Porusza się po ringu jak błyskawica.
A jakie ma szybkie ręce.
Na Władka to go puscić nie można- bo to nie ta waga, ale w cruiser to pozamiałby Diabłem i Masterem.

Wiadamo rutyna i wzastająca siła ciosu po kolejnym PPV.
 Autor komentarza: kelnerzyn
Data: 05-09-2012 14:49:38 
ułamki ułamków sekundy ale jednak niestety ja Adamka zawsze lubiłem żeby nie było
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 05-09-2012 15:00:28 
glaude - Łogera nie doceniasz Ty prowincjonalny kmiotku, Łoger wie najlepiej jak zwiększyć masę do naturalnej np 120kg zyskać na szybkości i sile ciosu,. Łoger nie ma czasu na kmiotków z kruzerłej dla niego tylko bracia Kliczko, Dodajmy że Łoger jest w absolutnie najlepszym wieku do podboju HW bo jest doświadczony, LOL
 Autor komentarza: IronTyson
Data: 05-09-2012 15:02:29 
Jest Szybkość!... u Rogera.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 05-09-2012 15:17:14 
Prośba do prowadzących portal.

Panowie proszę o zrobienie fachowego porównania i zmian:

Tomasz Adamek - u trenera Andrzeja Gimitruka
Tomasz Adamek u Rogera Bloodwortha

Podobnie jak robicie porównania bokserów przed walką.

Kto jest za?
 Autor komentarza: mark13pl
Data: 05-09-2012 15:28:21 
ManiekZ, ja nie widzę potrzeby. Chyba każdy już zauważył, że Roger zepsuł nam Adamka pod prawie każdym względem.
 Autor komentarza: Bartek6483
Data: 05-09-2012 15:31:20 
ManiekZ
Dobry pomysł, ale jaki tego cel?
Wszyscy wiemy jak wyglądał Adamek za czasów Andrzeja i jak wygląda aktualnie przy Rogerze.
Tomek "jestem zdrowy" Adamek nie zmieni trenera w żadnym wypadku, to już taki typ człowieka.
 Autor komentarza: Jorginto
Data: 05-09-2012 15:32:28 
Adamek nie nic na Władamira, po prostu nic. Jak jeszcze Wachowi może wejść lucky punch, to Góral nawet na to nie może liczyć.
 Autor komentarza: IronTyson
Data: 05-09-2012 15:32:55 
Pamietajcie ze Adamek sie starzeje nei wymagajcie ze bedzie ciagle taki sam :), a Roger jest szybki i uczy tego Adamka - jest dobrze, jest szybkośc jest moc :D
 Autor komentarza: kata
Data: 05-09-2012 15:34:12 
Najlepszy Adamek w ciężkiej był z Gołotą (Gmitruk) i Arreolą (Shields). Potem już tylko zjazd w dół.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 05-09-2012 15:38:43 
Moim zdaniem w głównej mierze za takie zmiany odpowiedzialny jest wiek a nie Bloodworth.Bloodworth dopasowuje styl Adamka do obecnych możliwości. Tak czy siak Pan Roger zapewne nie jest jakimś wybitnym trenerem.

Dodatkowo Adamek sam optuję za mniejszym "chodzeniem na nogach".

Cóż od starcia z Arreolą minęły ponad 2 lata a już wtedy Adamek mówił,że po walce ledwo na nogach stał. Na dzisiaj styl z tamtej potyczki możliwe ,że zakończyłbym się okropnym "długiem tlenowym" w ostatnich rundach i "walką o dotrwanie do końca".

Co do obrony, no dziurawa trochę ale Tomasz zawsze dużo zbierał, nie da się już tego zmienić.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-09-2012 15:40:12 
Bla bla bla... Nie da się tego słuchać jak tragicznie obarczacie winą Rogera. Gość jest tu prawie niewinny. Nie rozumiecie że kto by nie trenował Adamka nie będzie światową czołówką w Hw bo to nie jego waga. Zabiegi ze zwiększaniem masy to zabieg promocyjny wykonany po walce z Klitschką by Adamek miał "argumenty" do przekonania że ma szansę z drugim bratem. Nie rozumiecie że Adamek z walki z Arreolą to tylko trochę szybszy Adamek, ale jednak ten sam z słabą obroną, słabym ciosem i warunkami na wagę niżej?? Wiadomo że reprezentował się trochę lepiej ważąc 98 kg niż 102 ale weźcie pod uwagę że oprócz walki z Arreolą nie dał wam nic po czym możecie sądzić że jest taki wspaniały że Roger psuje mu szansę na cokolwiek. Pierwszy dobry przeciwnik po nieprzygotowanym Arreoli pokazał na co stać Tomka 98 kg, a obecna zmiana wagi to tylko i wyłącznie zabieg marketingowy. Roger ma prawdopodobnie niewiele z tym wspólnego. Wiem że lubicie Tomka i najłatwiej wmawiać sobie że to jego wina że Adamek tak słabo ostatnio wypada, ale uwierzcie mi. Kto by go nie trenował Adamek poziomu czołówki nie dobije lub dobije fartownie. On po prostu nie ma na to warunków i bynajmniej nie chodzi tylko o wielkość.
 Autor komentarza: komandofoki
Data: 05-09-2012 15:40:13 
Jestem za propozycja MankaZ czy redakcja moze cos takiego zrobic?
 Autor komentarza: Coperek
Data: 05-09-2012 15:46:45 
"Nie rozumiecie że kto by nie trenował Adamka nie będzie światową czołówką w Hw bo to nie jego waga."

A ty nie rozumiesz że Adamek jest czołówką HW nie ważne czy jest to jego naturalna waga czy nie.
 Autor komentarza: mark13pl
Data: 05-09-2012 15:53:19 
Jak najbardziej. Adamek to top5 HW w dzisiejszych czasach i to bezdyskusyjnie.
 Autor komentarza: tomekkrakow
Data: 05-09-2012 15:53:51 
8 wrzesnia jest walka byc może ostatnia żelaznego Vita- to mi wystarczy.
Adamek i tak to wygra na punkty- walka bedzie nudna nie chce mi sie nawet szukac streama a co dopiero płacic
 Autor komentarza: JWD
Data: 05-09-2012 15:54:34 
A jakież w końcu Adamek musi mieć warunki, aby dobić do tzw.czołówki?Te mityczne warunki ,to nic innego jak usłużny pseudo argumencik ,którym co niektórzy się posługują kiedy im wygodnie!Moim zdaniem przejście Adamka z wagi niższej do wyższej jest pewnym procesem ,który musi siłą rzeczy trwać jakiś czas.Sądzę ,że ten proces dobiega już końca i nawet Adamek zacznie nokautować!A co do Kliczków to dla mnie są przeciętnymi pięściarzami i mam nadzieję ,że już niedługo znajdzie się gość ,który jak przypierdzieli to mit pęknie!
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-09-2012 15:54:58 
Owszem pod względem marketingu i rozpoznawalności... Po względem sportowym wygląda to tak że jakiś czas temu Tomasz Adamek pokonał źle przygotowanego Chrisa Arreolę(to już jego problem) który był czołówką również ze względu na rankingi i pokonywanie jednym słowem przeciętnych rywali. I to na tyle bo nikt mi nie wmówi że ledwo pokonanie Chambersa z poważną kontuzją i wyłączoną ręką jest pokazaniem że jest lepszy i jest czołówką... Umówmy się że każdy normalny człowiek wie że w tamtej walce gdyby nie kontuzja mielibyśmy innego zwycięzce mimo zabezpieczenia w postaci ślepego sędziego... Niestety czy tego chcecie czy nie jest obecnie wielu pięściarzy którzy by Tomka pokonali a to że nie dojdzie do tych walk to sprawa oczywista dlaczego... Jak dla mnie Adamek to 2 dziesiątka wagi ciężkiej i mam poważne argumenty żeby tak twierdzić. Podaj mi argumenty pokazujące że gość który wygrywa z przeciętniakami jest top bo dla mnie czołówka to pierwsza dziesiątka.
 Autor komentarza: mark13pl
Data: 05-09-2012 15:58:48 
@BlackDog, wymień te nazwiska ponad Adamkiem.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-09-2012 16:00:29 
"Adamek to top5 HW w dzisiejszych czasach i to bezdyskusyjnie"
1.Wladimir Klitschko
2.Vitali Klitschko
3.David Haye
4.Povietkin
5.Chambers
???? Nie będę wymieniał dalej bo nie ma to sensu. Już na obencą chwilę odpada żeby był top 5...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 05-09-2012 16:02:19 
BlackDog - święte słowa!!!

1. wiek 34 - 35 lat to nie czas na zmiany i naukę
2. Styl Adamka fajny w półciężkiej jest kiepski w ciężkiej
3. Adamek to bokser który rozrósł się szybko i za późno żeby zostać takim dmuchanym ciężkim jak kiedyś Holy czy Moorer
4. Adamek zostawił cios i siłę fizyczną w poprzednich wagach
5. Walczy z większymi gośćmi gośćmi co zniwelowało parę jego zalet (np jab)

Gmitruk, Gmitruk, Gmitruk powtarzacie jak nawiedzeni....Przypominam że Gmitruk miał pomysł pompowania Adamka do...107 kg.
Łoger jest jaki jest - dla mnie średni, Adamek to nie był materiał na mistrza HW więc co miał z niego wykrzesać???
 Autor komentarza: black111
Data: 05-09-2012 16:02:25 
Tarcza dynamiczna, moim zdaniem szybszy niż w walce z Chambersem, schodzi ładnie w prawo, wygląda to dobrze
 Autor komentarza: mark13pl
Data: 05-09-2012 16:02:39 
@BlackDog
Povietkin w żaden sposób nie wydaję się być ciekawszym zawodnikiem od Adamka, a już na pewno nie po walce z Huckiem. Chambers? Niech zrobią rewanż skoro dalej uważacie go za lepszego.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-09-2012 16:04:00 
A sorry nie przeczytałem twojego ostatniego postu a ten wyżej odnosi się tylko do top 5. Stary nie chce mi się tego robić. Szczerze już wymieniałem kilka razy nazwiska które mogłyby pokonać Adamka i absolutnie oprócz kibicowania komuś nie było by szans żeby twierdzić inaczej. Nie chce mi się tego robić ponownie tym bardziej że dokładnie opisałem dlaczego tak sądzę i ludzie odpisali że to racja a to że Adamek jest postrzegany jako "lepszy" pięściarz to po prostu marketing i promocja, oraz mądre dobieranie rywali w celu awansu w szczebelksach
 Autor komentarza: mark13pl
Data: 05-09-2012 16:06:34 
Oczywiście to są tylko moje spostrzeżenia. Chciałbym, żeby Adamek faktycznie kiedyś wyszedł, z którymś z tych zawodników, abyśmy mogli się przekonać jak faktycznie jest.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-09-2012 16:10:20 
Musicie zrozumieć o co mi chodzi. Nie jestem totalnym hejterem Adamka i nie umniejszam tego co osiągnął teraz czy nawet wcześniej. Po prostu nie da się pewnych rzeczy nie zauważyć. Stać go na bycie gdzieś koło drugiej dziesiątki sportowo a czysto biznesowo jest uznawany za 4 czy 5 bo idzie drogą która go na taką pozycję wypycha bez testów z tymi którzy mogli by być na jego miejscu.
Co do Chambersa to niestety ale wszystkie znaki na ziemi i niebie świadczą o tym że gdyby nie kontuzja wygrałby z Adamkiem na punkty bez większych problemów. (lepsza obrona szybkość a każdy atak zakońxczonuy ulokowaniem 3 ciosów prostych na twarzy Górala)/
Rewanżu nie będzie i przecież sam wiesz że nie ode mnie to zależy. Ja chciałbym go zobaczyć i myślę że Chambers na niego zasługuje ale Adamek doskonale wie co by go czekało. A tak Adamek powędrował w górę w rankingach i fartem zaliczył ciężki test.
 Autor komentarza: mark13pl
Data: 05-09-2012 16:18:09 
Zgadzam z tym co mówisz, bo większość zawodników Adamka była poniżej jakiegokolwiek komentarza, dlatego uważam, że czas na walkę z półki Chrisory czy Povietkina, jeżeli mamy sprawdzić jego wartość, a nie pchanie się o walkę mistrzowską.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-09-2012 16:22:38 
Co do sprawy Powietkina to wygląda ona następująco. Jest on bardzo dobrym bokserem ale wszyscy uczepili się walki z Huckiem. Mogę zaznaczyć tyle że ma lepsze nazwiska na rozkładzie i dłużej walczy w hw. Ma mocniejszy cios itp. Co do walki z Huckiem powiem tyle. Nigdy nie dowiemy się jak poradziłby sobie Adamek z tak zdeterminowanym, żądnym krwi piekielnie mocno bijącym idącym na totalną wojnę pięściarzem który miałby przewagę siły. Adamek takiej walki nie miał więc tego nie wiesz. Myślę że to nie Powietkin był tak słaby tylko Huck tak mocny i mimo że dla Saszy ta walka to taki blamaż to myślę że Adamek mógłby z Huckiem wypaść podobnie albo gorzej.
 Autor komentarza: nurgle
Data: 05-09-2012 16:26:20 
@WonderBoy

wiek powiadasz. nie zgodzę się. Starszy Kliczko pokazał, że w wieku ok. 40 lat można byc szybszym od 35-letniego Adamka. Młodszy Kliczko jest od Adamka młodszy chyba o rok, żadna to różnica i jest o wiele, wiele szybszy i bardziej dynamiczny.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 05-09-2012 16:28:44 
Ale to juz było... nic nowego nie nauczył dziadek Adamka powinien wrócic do Gimitruka.Zamiast sie rozwijac to sie cofa.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-09-2012 16:29:52 
"Zgadzam z tym co mówisz, bo większość zawodników Adamka była poniżej jakiegokolwiek komentarza, dlatego uważam, że czas na walkę z półki Chrisory czy Povietkina, jeżeli mamy sprawdzić jego wartość, a nie pchanie się o walkę mistrzowską."
Wreszcie się rozumiemy kolego. Z tego co do tej pory Tomasz pokazał i biorąc pod uwagę ostatnią walkę mogę założyć sobie że absolutnie nie jest on 5 bo było by to tylko zakładanie że pokona tych wszystkich topów w co osobiście nie wierzę. Myślę też że nie doczekasz się takiej chwili by Adamek poszedł na takie wyzwania. Zbyt dużo mogłoby się tu ujawnić. Możemy liczyć na max jeszcze jedną walkę z Topowym przeciwnikiem a sądzę że być może będzie to nawet ktoś inny niż 2 z drugiego eliminatora. Wiedz jedno. Adamek ma cel i nie zmieni teraz podejścia co do doboru przeciwników, on zrobi wszystko by jak najkrótszą drogą dostać się do Włada. Tyle w temacie, a wracając do sedna i mojej pierwszej wypowiedzi na prawdę nie wiem skąd te zarzucanie wszystkiego co złe Rogerowi. On ma Tomkowi tylko pomagać, i wiem że po prostu nie zrobi z niego tego kogo oczekiwali by ludzie. On to wiedział już po pierwszych walkach Adamka w Hw.
 Autor komentarza: Streamer
Data: 05-09-2012 16:31:08 
Huck był tak dobry? był tak samo dobry jak zazwyczaj, a to że do Povietkina dochodziło sporo jego cepów które ktoś na poziomie Saszy powinien dostrzegać świadczy raczej o nim. Szkoda że się uczepili tego Rahmana, po jego kontuzji przed pierwszym terminem walki mogli wziąść kogoś innego, co prawda jest oficjalnym pretendentem ale to nie wina Povietkina że nabawił się kontuzji, a tak to kolejne oczekiwanie.
 Autor komentarza: YellowKing
Data: 05-09-2012 16:31:46 
Ale żeście się go uczepili. Zrobił postęp,dowód? Włączcie sobie trening np. medialny przed Adamek-Klitschko,a ten z tego linku. Szybkość na plus, bomba na +. A z Chambersem to wygrał,bez dyskusyjnie.
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 05-09-2012 16:34:28 
mark13pl,

Też wolałbym żeby Adamek zasłużył sobie na walkę o najwspanialszy tytuł w boksie. Niestety z czołówką bił się nie będzie. Strategia ME jest prosta: walka (z minimalnym ryzykiem porażki) o drugą pozycje w IBF, co swoją drogą świadczy o bardzo mocnych wpływach tej grupy w Federacji, a później czekanie aż Wład wygra z obowiązkowym Usinovem/Pulewem. Tomek stanie się pretendentem i czekając na swoją kolej będzie spokojnie obijał średniaków (może rewanż z Cunnem?). Z czołówką prawdopodobnie nie zawalczy, bo jest za duże ryzyko porażki, a porażka praktycznie wyłącza Adamka z gry i Duva doskonale zdaje sobie z tego sprawę.

Moim zdaniem Adamek jest nie godny by walczyć o tytuł mistrza świata HW i mam nadzieję, że Wład nigdy nie da mu tej szansy (a jeśli da- to go w ringu ukatrupi ;)).
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-09-2012 16:36:14 
Ja również zgadzam się że wiek Adamka nie ma tu szczególnego znaczenia. Ktoś sugerował nawet że waga która wzrosła jest wynikiem tego że to taki wiek itp. Bzdura. Po pierwsze Adamek ma w swoim zespole trenera który na pewno układa mu diety, a po drugie będąc zawodowym sportowcem ciężko pracującym nie da się tyć bez powodu. Waga to zabieg nawet myślę mało mający coś wspólnego z sportem. Po prostu potrzebny był argument, a widocznie uznali że minusy nie są tak duże (wolniejsze poruszanie na nogach itp) by nie można ich było przełknąć, bo w sumie nie wierzę by zauważyli jakieś plusy które miałyby wyniknąć z tej wagi...
 Autor komentarza: Streamer
Data: 05-09-2012 16:37:58 
@mirco30

Co wy macie z tym Gmitrukiem? ludzie się dziwią że Tomek jest teraz słabszy niż np. 3 lata temu no ale co się dziwić jak sie starzeje? czy wy myślicie że Andrzej nagle odejmie Adamkowi lat? i stanie się szybszy z atomowym uderzeniem? albo będzie mógł skakać przez całe 36minut walki? to nie Holy, no prosze was...
 Autor komentarza: atmel
Data: 05-09-2012 16:41:44 
Adamek postanowił wejść w nowe układy , po wygranej (wymanewrowanej) z Aureolą nie potrzebował już lepszego trenera bo nie przewidywał dalszych sukcesów .Przegrane walki z Kliczkami ewentualnie szwindle takie jak z Chambersem ma już wkalkulowane w obecny etap kariery . Dla niego liczy sie na dziś jedynie klika która zapewni mu przychylność sędziów .Ale z jednego nie docenia - sympatyków , fanów boksu .
 Autor komentarza: atmel
Data: 05-09-2012 16:45:24 
To ża Adamek jest teraz "gorszy " to kwestia trenerska oraz łomotu od Witka , coś długo sie po tym podnosił . Takie przegrane nie pozostają bez znaczenia w tym przypadku negatywnego.
 Autor komentarza: wielkijohn85
Data: 05-09-2012 16:56:29 
WTF??? Adomek, WTF???

Pana Portfela nie zepsuł Roger, tylko pieniądze.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 05-09-2012 17:06:15 
Zadaniem zawodnika jest rozwijać swoje najlepsze atuty i eliminować błędy. Jest wielu trenerów którzy potrafili by z niego wycisnąć 7 poty i facet nie dość że poczuł by się pewniej to dawał by lepsze walki. Powrót do Gimitruka nic mu nie da, bo to inna szkoła boksu, bardziej chodzi o to że chłop się cofa w rozwoju. Roger chce dorobić do wieku emerytalnego więc nawet na tarczowaniu się oszczędza. Trener powinien więcej poruszać się w ringu i dbać tą szybkość oraz refleks, a tutaj Roger mu przed każdą akcją mówi co mają robić?. Amerykański styl w którym nie ma nic luzu? Come on? Przy tej wadze powinien być jak zając którego nie można złapać.
Chcecie zobaczyć szybkość to patrzcie David Haye, chętnie zobaczył bym jak Tomek przekonuje się czym jest szybkość i moc w łapie.

Warto dodać że Witalij okazuje się być wyrocznią polskich pięściarzy, wybijając marzenia o wielki boksie Albertowi oraz Tomkowi.
 Autor komentarza: Sobolekkk
Data: 05-09-2012 17:21:19 
smiejecie sie z Rogera bo oczywiscie on wam psuje Adamka, wy wiecie wszystko on nie wie nic. Beka z was.
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 05-09-2012 17:21:36 
na Tomasza w roli twardego faworyta niestety już nie stawiam Roger go zniszczył jako boksera i stworzył z kapitalnego zawodnika zwykłego rutyniarza który na ringu nie zachwyca i prawdę powiedziawszy ledwo co wygrywa ... Era Świetnego TA już minęła... teraz tylko czekać na jakąś dobitną przegrana przez KO a co ważne może tego dokonać ten przeciętny Walker
 Autor komentarza: atmel
Data: 05-09-2012 17:43:43 
To niejest tak że trener Roger go zniszczył , to jest więcej czynników a pozatym nie jest tak znowu zniszczony . Na dal liczy sie , może nie jest w top 5 ale tuż za pierwszą dziesiątką jest.Generalnie jest nadal w grze , pomijając Kliczków czy Haye .
 Autor komentarza: dzzem
Data: 05-09-2012 18:01:45 
RUN FORREST RUN!!!
 Autor komentarza: SprytnyDeni
Data: 05-09-2012 18:05:06 
Błyskawica! Jeżeli własne miejsca podajecie to dla mnie Adamek jest za TOPem czyli Klitschos, Povietkin, Haye. Wszystkich prospektów wypykałby bez mrugnięcia.
Również chciałbym żeby wrócił do Cruiser i pozamiatał tą wagę.
Pojedynki w Prudencial czy Madison z championami Cruiser by się sprzedały zarówno w europie jak i stanach.
 Autor komentarza: bartus83
Data: 05-09-2012 19:05:46 
Adamek jest cienki jak brzytwa w HW!!!

powtórzę to jeszcze raz to nie jest zawodnik wagi ciężkiej stracił szybkość nóg poprzez nabranie masy... tylko to uzyskał zbędne kilogramy ale nic poza tym... po drugie jest już stary i wypalony... ile on twardych walk stoczył w niższych kategoriach a o laniu od Witka nie wspomnę... no i w HW potrafi tylko nędznie punktować uciekając przed wymianą i niech mi nikt nie mówi że tak ma wyglądać boks... to jest raczej sport d kontaktowy a nie zabawa w ganianego co ostatnio Tomek stosuje...

Dla mnie to na prawdę świetny bokser bardzo Go szanuje ale nie w ciężkiej
 Autor komentarza: bartus83
Data: 05-09-2012 19:07:12 
Dodam wygrana na punkty w stylu Adamka to żadna wygrana tylko nędzne wypunktowanie które mi osobiście kojarzy się z kpiną a nie sportem
 Autor komentarza: Deter
Data: 05-09-2012 19:08:53 
SprytnyDeni
Jaki ma sens zarabiać mniej?
 Autor komentarza: WojciehMKB
Data: 05-09-2012 19:12:39 
@Sobolekkk
Komentarz podany przez Cb trafnie pasuje do tych, ktorzy potrafia tylko wytykac wady trenerow jak i zarowno trenera. Przeciez Roger nie siedzi w tym sporcie od paru dni... Zajmuje sie tym co najlepiej potrafi. A bledy popelnia kazdy i bd kazdy je popelnial. Nie wazne jaki to sport, czy boks czy siatkowka czy pilka nozna. Ale ManiekZ takze slusznie powiedzial zdanie w ktorym to podkreslil ze zadaniem zawodnika jest wyeliminowanie tych wszystkich bledow tylko niestety nie jest to tak latwe jak sie wydaje.
 Autor komentarza: Deter
Data: 05-09-2012 19:14:31 
bartus83

"niech mi nikt nie mówi że tak ma wyglądać boks" - boks to nie jest wystawa artystyczna w muzeum. On nie ma wyglądać, on ma być skuteczny.
 Autor komentarza: Deter
Data: 05-09-2012 19:15:55 
WojciehMKB

"Przeciez Roger nie siedzi w tym sporcie od paru dni" - można całe życie w czymś siedzieć i nadal być kiepskim.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 05-09-2012 20:29:31 
Autor komentarza: nurgle
Data: 05-09-2012 16:26:20
@WonderBoy

wiek powiadasz. nie zgodzę się. Starszy Kliczko pokazał, że w wieku ok. 40 lat można byc szybszym od 35-letniego Adamka. Młodszy Kliczko jest od Adamka młodszy chyba o rok, żadna to różnica i jest o wiele, wiele szybszy i bardziej dynamiczny.




Bracia to swego rodzaju fenomeny. Pojedyncze przypadki w pewnej erze.

Dodatkowo jak na realia bokserskie przyjmują naprawdę mało ciosów, nie rozegrali wielu wyczerpujących wojen ringowych a dodatkowo Vicia miał długą przerwę.
Adamek zgarnął masę ciosów przez lata, przebijał się przez trzy kategorie wagowe, rozegrał sporo ciężkich batalii. W HW nie ma wystarczających warunków fizycznych i bazuje na refleksie oraz szybkości które powoli, systematycznie zaczynają "uchodzić" jako pierwsze.
Niestety Tomasz już nigdy nie będzie tak "dobry" jak rok, dwa, trzy lata temu. Zaczyna się powolny zjazd i pojawiać pewne symptomy "rozbicia". Oczywiście to tylko moje zdanie a Tomaszowi życzę dalszych sukcesów.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 05-09-2012 20:54:42 
W cruser Adamek 3 lata temu to był kozak mógłby pozbierać wszystkie pasy a hucka Cepiarza o mocnym ciosie spokojnie wypykać"
w cieżkiej to inna bajka.
Niestety Mistrzem Świata w cieżkiej nie bedzie.
Nokatującego ciosu niema Adamek bazuje na szybkości.i kombinacji ciosów
ale kilka walk może jeszcze dać ciekawych np z Furym

wielu to kolesi nie lubi Adamka i ma jakieś chyba kompleksy
 Autor komentarza: milosz762
Data: 05-09-2012 21:01:04 
SprytnyDeni
Data: 05-09-2012 18:05:06
Adamke nie wróci do cruser to pewne jak smierć
ja wyżej pisąłem Adamek w cruser był naprwde Kozak. to idelana waga dla niego była.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 05-09-2012 21:34:24 
@milosz762 to że ktoś się z kimś nie zgadza, nie oznacza że go nie lubi. Świadomość polskich kibiców jest znacznie większa niż amerykańskich którzy oglądają jedynie dla rozrywki i Polacy często utożsamiają się ze sportowcami itp. Co nie oznacza że trzeba przyklaskiwać na każdy ruch, czy wypowiedź bo to mi zalatuje lekko psychofanem.

Nie czuje powodu by komuś ubliżać, bo mi to ani nastroju nie poprawia ani nie daje żadnej satysfakcji. To co widzę to oceniam i bardzo życzył bym Tomkowi by zaczęto zadawać mu nieszablonowe pytania by usłyszeć szczerą luźną odpowiedź.
np. nie mam problemu z PPV(z tym że ktoś chce zarabiać pieniądze) o ile to ma swoją wartość co najmniej sportową.

U Tomka jest szalona niespójność i niekonsekwencja w wypowiedziach bo najwidoczniej boi się krytyki i zamydla oczy, a mydło szczypie w oczka tych którzy chcą mieć oczy otwarte. ;)

Szacunek za osiągnięcia, ale po zmianie kategorii musi się liczyć z tym że jego ocenia się za walki z HW, a tutaj wymaga się NOKAUTÓW!

P.s.
Jestem święcie przekonany o tym że Tomek Adamek nie jest mentalnie nastawiony/ prowadzony przez trenera na nokautowanie przeciwników jak to ma zwyczaj robić. Na 200% nie ma tego ani w planach, ani w głowie, a tym bardziej na treningach. Nie przypominam sobie by przy dziadku Tomek znokautował kogokolwiek, nawet na sparingach.
 Autor komentarza: baxx
Data: 05-09-2012 21:34:27 
BlackDog: wg Ciebie - ilu bokserów z każdej kategorii wg Ciebie zalicza się do 'czołówki'?
 Autor komentarza: marko15
Data: 05-09-2012 21:40:41 
ManiekZ jestem za.........................
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-09-2012 22:41:00 
baxx nie rozumiem o co ci chodzi. Sprecyzuj pytanie, a może inaczej. Pytanie jest precyzyjne. Powiedz na czym chcesz mnie złapać czy co osiągniesz jak podam ci liczbę?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.