WACH TRENUJE SZYJĘ I KARK

10 listopada walka życia Mariusza Wacha (27-0, 15 KO). W Hamburgu polski pięściarz skrzyżuje rękawice z mistrzem WBA, IBF, WBO i IBO w wadze ciężkiej Władimirem Kliczką (58-3, 51 KO). Zapraszamy na fragment treningu siłowo-kondycyjnego Polaka, podczas którego ćwiczył w Global Boxing Gym mięśnie szyi i karku.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: boxing
Data: 02-09-2012 12:01:53 
To taka laska z Agencji to by ich z grzywy rozniosła ;-)
 Autor komentarza: cycu1993
Data: 02-09-2012 12:13:47 
To aż taki drogi jest ten chełm na łeb co się do niego ciężarki podwiesza?
 Autor komentarza: kombi
Data: 02-09-2012 12:28:01 
Widać, że Mariusz nabrał przez ostatni czas muskulaturę i wzmocnił się fizycznie. Tak trzymaj Mariusz!
 Autor komentarza: Whisper
Data: 02-09-2012 12:32:19 
I tak będzie brutalne KO. Otwórzcie oczy. Gdyby Wach pochodził z innego kraju to każdy śmiał by się z tego missmatchu.
 Autor komentarza: nik
Data: 02-09-2012 12:52:11 
Nie za pozno na te ciezarki? Wach przez cala swa kariere byl cieple kluchy.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 02-09-2012 12:55:25 
Whisper - dokładnie gdyby Wach był np Słowakiem, każdy by robił sobie z niego pośmiewisko. Ta walka to pomyłka, gość który nie nie pobił nikogo oprócz paru kelnerów i hydraulików i dwóch cyrkowców wychodzi do jednego z najlepszych w historii HW...po co ?

Do Wacha pretensji nie mam ŻADNYCH!!! dostał - to brać, tylko frajer odmówił by wypłaty życia, parę sińców szybko się zagoi, niech mu dechy ringu miękkie będą.

Ps. dla tych co wierzą w Wach - Proksę i Głowkina dzieliła 1-2 klasy, Wach i Kliczkę dzieli co najmniej 5.
 Autor komentarza: iron28
Data: 02-09-2012 13:10:36 
@Panowie-takie cwiczenia miesni szyji,moze wykonac kazdy,z mniejszym czy wiekszym ciezarem.Wiem ze przeszlosc juz daleko za nami,ale za wzor niech poslozy Mike Tyson,i jego trenin na te partie.To dopiero wyczyn i absolutna sila fizyczna.Mysle ze wielu z was wie, o jaki trening miesni szyji i karku mi chodzi!?..pozdrawiam
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 02-09-2012 13:33:24 
Niech ćwiczy być może te ćwiczenia pozwolą na zachowanie połączenia między głową i korpusem:)
 Autor komentarza: Whisper
Data: 02-09-2012 13:39:19 
@StonkaKartoflana
Dokładnie.
Najbardziej mnie wkurza to, że jak jakiś Polak przegra to odrazu jest zerem i bumem, a przed walką wielcy fani.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 02-09-2012 13:40:03 
KOSTROMA złośliwy jesteś ;). - myślę że Wach powinien poćwiczyć jeszcze parę elementów judo - pady szczególnie.
 Autor komentarza: Woniu69II
Data: 02-09-2012 13:48:07 
Kurcze! jak to musi zeby wzmacniać:). teraz to i na ochraniaczu da się zaoszczedzić:)

A tak poważnie, to chciałbym zeby było fajne widowisko. Pamiętam jak Sosnowski szykował się do swojej walki życia. Wtedy chodziło o to zeby się nie skompromitował. Teraz w przypadku Wacha myślę podobnie choć zawsze iskierka nadzieji się tli. Szkoda tylko ze Sosna nie wykorzystał nienajgorszej prasy po walce z Klitschką. Może Mariuszowi lepiej się to uda.
pozdrawiam.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 02-09-2012 13:51:53 
Woniu sosna nie wykorzystał nie najgorszej prasy po walce z kliczko?drewnitrienko go uśpił a bum rasani zremisował.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 02-09-2012 13:53:19 
@Woniu69II
''Szkoda tylko ze Sosna nie wykorzystał nienajgorszej prasy po walce z Klitschką''
A Dimitrenko to co?
 Autor komentarza: Osvald7
Data: 02-09-2012 14:07:34 
Jak to będzie z Kliczko - Charr ? Walczą w Moskwie, a między Polską i Rosją jest 3 godzinna różnica czasu. Więc obejrzymy tą walkę przed Adamkiem ?
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 02-09-2012 14:08:17 
Wach wygra z Kliczką. W końcu za czasów amatorskich pokonał samego wielkiego Marcina Najmana! W finale o I miejsce!
 Autor komentarza: Woniu69II
Data: 02-09-2012 14:08:20 
@ coolpix
@ Whisper
no właśnie o tym mówie, Sosna zaistniał i spieprzył to co po nienajgorszej walce z Klitschka się przed nim otworzyło.
Sytuacje z Dimitrenką można bardzo róznie oceniać. Tej walki nie powinno być a na pewno nie w takich okolicznościach w jakich się odbyła. I własnie na niezgodzenie się na taką walkę mógł sobie Albert wtedy juz pozwolić. Kto wie jak potoczyłaby sie jego kariera gdyby nie Hamburg 2011
pozdrawiam
 Autor komentarza: milan1899
Data: 02-09-2012 14:34:36 
niestety jak obejrzałem walke wacha z fieldsem po raz kolejny to o Mariusza bac sie trzeba , nie ma nokautującego ciosu bo że Amerkaniec pał musiał sporo nawkładać a sam w rd 1- 3 sporo zebrał
nie am innej opcji jak Wach na deskach i to gdzies w max 3-4 rd bo Wład już dawno nie bawi sie w ringu , kibicował będe ,mam nadzieje ze ta walka kariery Mariusza nie załamie bo widze kilku zawodników z 2 dziesiątki z którymi mógłby powalczyc
 Autor komentarza: Heavyweightprospekt
Data: 02-09-2012 14:54:45 
Wladimir też bog wie jak mocno nie bije...kogo on skasowal jednym grzmotem ? malych kriuzerow ? bez przesady z ta jego sila , mysle że Mariusz spokojnie moze ustac nie jedno uderzenia , to boks i trzeba zbierac czasem na twarz
 Autor komentarza: PolskiFanBoksu
Data: 02-09-2012 15:04:57 
Wach nie ma wielkich szans, ale ma po swojej stronie warunki fizyczne, solidne, profesjonalne przygotowanie, wykonuje założenia taktyczne, jego pięści nie są znowu takie wolne, jest i siła, nie ma tu żadnych wątpliwości. Potrafi bić seriami, zwłaszcza gdy poczuje krew..nie jest zawodnikiem błyskotliwym, zwinnym, ale przy odpowiedniej taktyce będzie kłopotliwy. Nie zgodzę się że ma mniejsze szanse niż miał Proksa, liczę tylko i wyłącznie na to że pokarze się z dobrej strony i zejdzie z ringu o własnych nogach. Wygrana byłaby cudem, ale szanse są, to walka Super-HW vs Super-HW a nie Cruiser-HW..
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 02-09-2012 15:30:29 
Whisper
100% racji, zaraz zostaniesz wzywany od zawistnych polaczkow przez atmela na czele :)
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 02-09-2012 15:48:44 
Albert Sosnowski nie miał pełnego okresu przygotowawczego. Pewnie i tak by przegrał, ale możliwe że nie przez nokaut, bo kondycji mu zabrakło.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 02-09-2012 15:51:55 
Kliczko vs Wach

prędzej góry się przewrócą,
prędzej czasy Chana wrócą,
prędzej ziemia się rozsadzi
niż nasz Wach dokopie Władzi.
 Autor komentarza: Lukimbo
Data: 02-09-2012 15:59:57 
Wariactwa na tych terningach jak u polskich piłkarzy przed Euro.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 02-09-2012 16:10:16 
" Autor komentarza: Heavyweightprospekt
Data: 02-09-2012 14:54:45
Wladimir też bog wie jak mocno nie bije...kogo on skasowal jednym grzmotem ? malych kriuzerow ? bez przesady z ta jego sila , mysle że Mariusz spokojnie moze ustac nie jedno uderzenia , to boks i trzeba zbierac czasem na twarz"

Praktycznie każdy jego rywal chwieje się po każdym ciosie. I nie chodzi tu o żadnych "maluchów". Sory, ale negowanie siły pojedynczego ciosu Władimira jest oczywistym błędem...
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 02-09-2012 16:15:51 
Wach wchodzi do ringu z Klitchka bo nie zdobyl do dzisiaj wielkiej popularnosci, nie jest pozadanym na rynku ani swiatowym ani amerykanskim, ma sredniego promotora w porownaniu z innym drewnianym olbrzymem jak Helenius. Jest to na pewno skok na ksae, lata leca, karira sie konczy i taki milion na pewno pomoze. Wach mimo wszystko bedzie chyba ciekawszy w konfrontacji niz "coraz lepszy" Adamek, jest wiekszy i silniejszy oraz nie tak pazerny, mysli o zwyciestwie a nie o tym ile kasy na nim zarobi. Takie sa czasy ze pokonujac krotka liste panow nikt dostaje sie walke o mistrzostwo swiata.
 Autor komentarza: Woniu69II
Data: 02-09-2012 19:08:59 
@ Grzywa

"...bedzie chyba ciekawszy w konfrontacji niz "coraz lepszy" Adamek..."

myśle ,że walki Tomka nie nalezy tak oceniać, mimo wyniku nie przyniósł nam wstydu i wypadł dużo lepiej niz np Haye czy wielu innych próbujących szczęsica z braćmi.
i tyle
 Autor komentarza: coolpix
Data: 02-09-2012 19:26:34 
Woniu już drugi raz dziś mnie zaskakujesz komentarzem.piszesz,że adamek wypadł lepiej niż haye.proszę,rozwiń,bo chyba oglądaliśmy jakieś inne walki:)
 Autor komentarza: Woniu69II
Data: 02-09-2012 19:45:21 
@ coolpix
jasne, moge rozwinać.

mam na myśli to ze Tomek podjął walke, fakt zle sie dla niego skończyła. Ale w porównaniu z uciekajacym przez 12 rund (mimo bolącego paluszka :)) Davidem pokazał serce do walki.
Tak w dwóch zdaniach, bo ja tak właśnie te walki widziałem.

pozdrawiam
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 02-09-2012 19:55:42 
Woniu69II,
zdecydowana wiekszosc widziala pojedynek Haye jako dosc wyrownoany, dodatkowo mit szklanej szceki i niewatpliwie nokautujacy cios Haye podtrzymywaly niepewnosc do 12 rundy. Czy to samo mozna mowic o walce Adamke, ja tak nie mysle, mysle iz Polak byl po prostu bity, zas dotrwal do 10 rundy tylko ze wzgledu na litosc i moze zobowiazania reklamowe Vitka. Prosze przypomnij sobie wydarzenia z drugiej rundy, kiedy to Goral po otrzymaniu bomby, chwieje sie przy linach polprzytomny i co robi Vicia, macha reka aby odszedl od lin i do konca rundy go nie atakuje, czy nic ci to nie mowi? Mysle iz Haye jest lepszy i piesciarsko i sportowo od przereklamowanego "ciezkiego" Adamka, dzieli ich spora roznica i mysle iz Adamek padl by jak Chisora, gdzies kolo 5.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 02-09-2012 20:13:30 
"wypadł dużo lepiej niz np Haye czy wielu innych próbujących szczęsica z braćmi."

przeczy temu punktacja i statystyki ciosów! Dodam że Adamek należy do grupy którzy wypadli najgorzej!!!
 Autor komentarza: Woniu69II
Data: 02-09-2012 20:18:04 
@ Grzywa
myśle ze walka Tomka z Davidem byłaby ciekawa. Tomka sprzed wrzesnia 2011 bo zgodze sie ,ze dziś trudno powiedzieć jaką naprawde forme ma Adamek.

Walka Haye z Chisora faktycznie pokazała jego klase. Moim zdaniem włąsnie tą walką zrechabilitował się po walce z Wladimirem ale tez zmyl zły obraz i niesmak jaki pozostał po jego walce z Valuewem.

Natomiast nie zgodze sie ze Vitek oszczędzał Tomka. Nie wierzę ze madry i doświadczony bokser pozwala sobie na takie sentymenty ani ze musi podejmowac takie ryzyko dla kasy. Włąsnie ryzyko ,bo w kazdym sporcie a zwłąszcza w sportach walki niewykorzystane okazje mszczą sie na zawodnikach. Klitschko nie byłby w tym miejscu gdzie jest teraz jezeli by tego nie rozumiał.
pozdrawiam
 Autor komentarza: atmel
Data: 02-09-2012 20:46:10 
MrAdam
Data: 02-09-2012 15:30:29
Whisper
100% racji, zaraz zostaniesz wzywany od zawistnych polaczkow przez atmela na czele :)
...
Odpiernicz sie i nie kłam kolejny raz .
 Autor komentarza: Snajper
Data: 02-09-2012 21:00:07 
Teraz już wiem dlaczego Mariusz ma taką szczekę :)
 Autor komentarza: Woniu69II
Data: 02-09-2012 21:10:59 
"Teraz już wiem dlaczego Mariusz ma taką szczekę :)"

w taką szczekę łatwo trafić :)

jak myślisz Snajper?:)
 Autor komentarza: mirco30
Data: 02-09-2012 22:18:18 
Znowu kazach napier..li Wachowi tak jak inny kazach Proksie.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 02-09-2012 22:56:06 
walka Mariusza o tyle wzbudza ciekawość o ile on sam się zmienia i choć szanse na normalną wygraną są zerowe nie licząc jakiejś kontuzji Wlada czy przypadkowego szczęśliwego trafienia na ko, to jedno jest pewne - Mariusz fizycznie wygląda najlepiej w swoim życiu a szkoda, że kilka lat wcześniej nikt nie pomógł mu "wziąć się za siebie"
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 02-09-2012 23:58:53 
Woniu69II,
proponuje obejrzec jeszcze raz walke, wystarczy druga runde, gest nie pozostawia watpliwosci. Nie masz racji co do konczenia walki, gdy czujesz sie pewnie to mozesz sie bawic, tak bywa, sam to kiedys robilem, pewne ryzyko istnieje ale to tylko dodaje smaczku, zreszta, poczatek walki podpowiedzial Klitchce, i slusznie ze zagrozenia zadnego nie bedzie, Adamek byl wolny, bez pomyslu ale o jego coraz to silniejszym "biciu" juz wtedy krazyly legendy, mowil to i Grant i McBurger, i Arreola i Estrada, ryzyko KO bylo bliskie zera, wiec wplywy z reklam, tak to jest ze jak nie pokaza to nie placa-realia zycia i kontraktow reklamowych, dla bardzo zachlonnych braci byly nie do odrzucenia.
 Autor komentarza: baxx
Data: 03-09-2012 01:09:12 
cezary27: Wach, Gmitruk, Wilk i chyba nawet Kołodziej mówili, że Wach dopiero teraz na 100% poważnie traktuje boks. Wcześniej nie do końca tak było...

A w ogóle to nie uważam, że to jest missmatch i gdybyśmy nie byli Polakami, każdy by się śmiał z tego zestawienia. Przykłady missmatchy:
Wład - Mormeck
Wit - Charr
Wit - Sosnowski
To są zawodnicy, którzy w chwili obecnej nie mają większych szans na EBU, a dostawali walki z K2. Zastanówmy się, czy Wach nie byłby faworytem w starciu z tymi kozakami (BTW kiedyś było w necie nagranie sparingu Wacha z Sosną i Albert był katowany).

To raz. Dwa: czy taki Waszka, mocno pieściarsko ograniczony, ale przy najmniej duży, nie ma większych szans z którymkolwiek Kliczko niż karły jak na HW typu:
Adamek
Arreola
Czagajew
Chambers
Johnson?

Moim zdaniem to nie missmatch, oczywiście Wachowi brakuje jeszcze ze 2 lat takiego treningu jak teraz i walk z czołówką, żeby mieć w walce z Kliczką więcej niż 3% szans, ale jest to o tyle dobre zestawienie, że i tak ma większe szanse, niż inni potencjalni rywale K2.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.