MASTERNAK OSTRO TRENUJE Z NAJLEPSZYMI

Mateusz Masternak (27-0, 20 KO) po krótkim pobycie w domu powrócił w poniedziałek do Berlina, gdzie przygotowuje się do kolejnego występu. Wrocławianin już 15 września w Bambergu skrzyżuje rękawice z mocno bijącym Hiszpanem Davidem Quinonero (27-0, 26 KO) na dystansie dziesięciu rund.

- To taki trochę dziwny pięściarz. Niby nie prezentuje się jakoś specjalnie, ale jak trafia, to jego rywale się przewracają. Trzeba będzie być ostrożnym - charakteryzuje swojego najbliższego przeciwnika popularny "Master".

Polak kursuje między Wrocławiem a Berlinem, ponieważ jego żona już wkrótce spodziewa się ich pierwszego dziecka. Tak oto po piątkowym treningu wsiada w samochód i mknie do ukochanej, co zajmuje mu niespełna cztery godziny. W weekend trochę rusza się sam, by w poniedziałek z samego rana znów wsiąść w samochód i pognać do naszych zachodnich sąsiadów, a tam czeka już na niego Andrzej Gmitruk, trener z narożnika. W ubiegłym tygodniu Mateusz poczuł się trochę "przetrenowany", dlatego zmniejszył dawkę na jeden trening dziennie, lecz teraz powrócił do normalnego rytmu. A przygotowywać się ma z kim.

Masternak sparuje między innymi z aktualnym mistrzem świata swojej dywizji - Yoanem Pablo Hernandezem (26-1, 13 KO), który podczas tej samej gali stanie do obrony tytułu federacji IBF, mając za pretendenta Troya Rossa (25-2, 16 KO). Dodatkowo wrocławianin krzyżuje w Berlinie rękawice z wysokim i mocno bijącym Davidem Grafem (7-0, 6 KO) oraz nową nadzieją niemieckiej wagi ciężkiej, notowanym w rankingu IBF Edmundem Gerberem (20-0, 13 KO). Co ciekawe on równiez pojawi się na wieczorze w Bambergu, gdzie powalczy z doświadczonym Michaelem Sprottem. Innym sparingpartnerem Mateusza jest potencjalny rywal Tomka Adamka w niedalekiej przyszłości - Kubrat Pulew (16-0, 8 KO). Bułgar niedługo stanie naprzeciw Aleksandra Ustinowa (27-0, 21 KO) i jeśli wygra, wówczas możliwy jest jego pojedynek z lepszym z dwójki Adamek vs Walker w ramach ostatecznego eliminatora IBF.

- Gerber rzeczywiście bije mocno prawą ręką, ale z drugiej strony nie są to ciosy, które by robiły jakieś straszne wrażenie. Pulew bije dużo słabiej niż Edmund, za to jest naprawdę niewygodny - przyznał Masternak. A przecież jego i wspomnianych dwóch panów dzieli blisko 20 kilogramów różnicy.

Wracając jeszcze do najbliższego rywala Polaka. Doświadczony Quinonero, który w październiku skończy już 37 lat, przez długi okres nokautował przysłowiowych "kelnerów", bo tylko jeden z jego oponentów zdołał dotrwać do ostatniego gongu. Dodajmy jeszcze, że była to dopiero druga walka Hiszpana, toczona na krótkim dystansie czterech starć. Dopiero pod koniec 2010 roku David spotkał na swojej drodze wartościowego oponenta. Był nim ceniony niegdyś za oceanem "półciężki" Jesus Ruiz. Quinonero wykończył go jednak i znokautował w siódmej rundzie. Idąc za ciosem, w ubiegłym roku znokautował dwóch innych znanych bokserów, którzy notabene wcześniej przegrywali również przed czasem z Masternakiem. Hiszpan w kwietniu odprawił najpierw Ali Ismaiłowa (KO 5), by we wrześniu uporać się łatwo z Levanem Jomardashvilim (KO 4). To był jego ostatni występ. Za niewiele ponad dwa tygodnie stanie naprzeciw Mateusza, stając się dla niego przysłowiową furtką do jeszcze większej kariery i pieniędzy. A przypomnijmy, że pierwotnie rywalem Polaka miał być Enad Licina, jednak nie przyjął propozycji stoczenia walki z młodym "Masterem".

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: padrei30
Data: 30-08-2012 22:06:43 
Dobra wiadomość dla posiadaczy vectry. od 1 pażdziernika wrzucają polsat sport !!!
 Autor komentarza: cop
Data: 30-08-2012 22:13:26 
Obserwujac polski boks zawodowy, bardzo latwo mozna odzielic Masternaka i Prokse od reszty mlodego pokolenia. To roznica klas, ktorych zaden inny polski znany mnie piesciarz nie jest w stanie przeskoczyc...
 Autor komentarza: Whisper
Data: 30-08-2012 22:19:16 
@cop
Zapomniałeś o Andrzeju Fonfarze.
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 30-08-2012 22:19:56 
cop
jesli chodzi o talent to napewno masz racje, ale jakie warunki do treningu, rozwoju ma obecnie Proksa a jakie Master. Nazwiska sparingpartnerów Mastera robia wrażenie..........
 Autor komentarza: coolpix
Data: 30-08-2012 22:23:46 
cop to fakt.do głowy nie przychodzi mi nikt z amatorki,boks amatorski w polsce umiera tak czy inaczej.pocieszeniem dla mnie jest progres w mma.uwielbiam ufc od czasu braku interneu i ściągania rojsa grayce na kasetach.
 Autor komentarza: cop
Data: 30-08-2012 22:24:23 
"Whisper Data: 30-08-2012 22:19:16 @cop
Zapomniałeś o Andrzeju Fonfarze"

Fanfare widzialem na zywo dwukrotnie i jakos nie sprawia na mnie zabojczego wrazenia, ale przyznam sie iz widze u nigo nieustanny postep. Walka z Johnsonem byla calkiem niezla...
 Autor komentarza: cop
Data: 30-08-2012 22:25:39 
"owenn1988 Data: 30-08-2012 22:19:56 cop
jesli chodzi o talent to napewno masz racje, ale jakie warunki do treningu, rozwoju ma obecnie Proksa a jakie Master. Nazwiska sparingpartnerów Mastera robia wrażenie.......... "

To wszystko moze sie zmienic po tej sobocie juz... Mam nadzieje, ze Proksa wykorzysta szanse zycia.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 30-08-2012 22:43:26 
@cop
Pokonanie Glena to dla mnie wystarczający dowód na to, że Fonfara jest dużym prospektem. Póki co z tej trójki (Masternak, Proksa, Fonfara) tylko Masternak nie ma na rozkładzie nikogo z czołówki.
 Autor komentarza: kibicfg
Data: 30-08-2012 22:50:35 
Szkoda ze Master nie mial jak na razie zadnego powaznego testu. Na tle kelnerow wielu dobrze wygladalo. Moim zdaniem nie ma na co czekac a walki z kelnerami ( albo jak w tym przypadku pogromcami kelnerow) nic nie daja. Przydalby sie np. taki Aleksiejew. Tego doswiadczenia moze zabraknac w walce o pas.
 Autor komentarza: cop
Data: 30-08-2012 22:54:18 
"Whisper Data: 30-08-2012 22:43:26 @cop
Pokonanie Glena to dla mnie wystarczający dowód na to, że Fonfara jest dużym prospektem. Póki co z tej trójki (Masternak, Proksa, Fonfara) tylko Masternak nie ma na rozkładzie nikogo z czołówki."

Pokonanie Glena ladnie wyglada na rekordzie, ale badzmy szczerzy w ocenie rzeczywistosci - Johnson to emeryt. Mowiac to, Fanfara zawalczyl z nim calkiem niezle i umiejetnie wykorzystal szanse. Zobaczymy w ciagu najblizszych 12 miesiecy z czego zbudowany jest kolega Goloty...
 Autor komentarza: voutan
Data: 30-08-2012 22:54:58 
Ciekawi mnie czy stawką tego pojedynku będzie pas WBC Silver. Sauerland ma co do Masternaka rozległe plany, ale wątpię czy wypuści go na Hucka czy Hernandeza, bo po prostu mu się to nie opłaca. Celowanie w pas WBC wydaje się być najlogiczniejsze, a po zdobyciu wersji WBC tego pasa i pokonaniu Liciny lub Aleksiejeva Mateusz powinien zostać obowiązkowym pretendentem.
 Autor komentarza: baxx
Data: 30-08-2012 22:55:40 
Wujaszek Sauerland sensownie planuje jego karierę. Ten rywal powinien być o poziom wyżej niż poprzedni, z którymi się mierzył u wujaszka. Następny będzie ktoś typu Aleksiejewa. No chyba, że powalczy z Diablo.
 Autor komentarza: cop
Data: 30-08-2012 22:55:48 
"kibicfg Data: 30-08-2012 22:50:35
Szkoda ze Master nie mial jak na razie zadnego powaznego testu..."

Wkrotce pokona Alekseeva i wowczas wszyscy zauwaza jaki talent posiada Masternak. To jest wasz nastepny mistrz swiata w dywizji do 200 lbs i przyszly czolowy ciezki... Wspomnicie moej slowa.
 Autor komentarza: baxx
Data: 30-08-2012 22:57:21 
Voutan: też mi się tak zdaje. Sauerland miałby u siebie już prawie wszystkie pasy... Ale wysoka pozycja w WBO może oznaczać, że szykują go na nowego czempiona bo przejściu Marko do HW. Być może sami jeszcze tego nie wiedzą.
 Autor komentarza: voutan
Data: 30-08-2012 23:10:45 
Dokładnie. Wysoka pozycja w WBO jest taką furtką zapasową na wypadek tego co zrobi Huck, ale należy wziąć takze pod uwagę to, że Wasilewski będzie uciekał od tej walki na wszystkie możliwe sposoby - walka z RJJ, trylogia z Fragomenim, czy jakieś śmieszne unifikacje, ale myślę, że Sauerland jest za mocny na to i jak będzie chciał doprowadzić do walki Masternaka o pas WBC, to tak zrobi. Masternak ośmieszyłby Włodarczyka ogrywając go praktycznie do zera i Wasilewski dobrze sobie z tego zdaję sprawę.
 Autor komentarza: Szakal95
Data: 30-08-2012 23:17:32 
@cop
Jeśli chodzi o młodych polskich pięściarzy, na których warto zwrócić uwagę, to moim zdaniem oprócz Proksy i Masternaka są to też Dariusz Sęk i Kamil Łaszczyk.
Sęk to jeden z lepiej wyszkolonych technicznie polskich pięściarzy, ułożony i myślący w ringu. Co prawda nie ma atomowego ciosu i jest dość waciany, ale "zdarzało mu się" nokautować rywali.
Łaszczyk zaś to nasza nadzieja w super piórkowej, młody chłopak i moim zdaniem prawdziwy talent. Co prawda ostatnio nie wypadał rewelacyjnie (choć należy zaznaczyć, że nie schodził poniżej pewnego poziomu), ale on ma na koncie dopiero 9 walk zawodowych, więc można na to przymknąć oko. Moim zdaniem to zawodnik bardzo perspektywiczny i warto na niego zwracać uwagę.


Zaś już bezpośrednio w kwestii walki Masternak-Quinonero, to Hiszpan nie jest wcale tak "przerażający", jak sugeruje to jego rekord. Solidny pięściarz, mocno bijący, ale i dość dziurawy. Mateusz powinien go całkiem gładko wypunktować, chociaż oczywiście Quinonero będzie groźny do samego końca, bo naprawdę ma czym uderzyć.
No i cieszy mnie, że "Master" ma u Sauerlanda świetne warunki do treningów i tak dalej. Według mnie z tego zawodnika będziemy mieli wielką pociechę.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 30-08-2012 23:18:19 
Voutan
Na pewno masz racje. Walka Wlodar vs Master byłaby bardzo "kasowa" , obaj zarobiliby krocie. No ale wiadomo kto tu pęka, porażka to byłby definitywny koniec Diablo.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 30-08-2012 23:38:52 
@cop
Fajnym nazwiskiem w rekordzie możemy nazwać Byrona Mitchella, a nie Glena. Co jak co ale Johnson ostatnie walki toczył z czołówką i nie jest to jakiś emeryt powracający po X latach aby zarobić parę $ na stare lata.

Nawiązując do tematu. Masternak znalazł ziemię obiecaną, a mianowicie Saureland Event. Ta grupa rozdaje karty w dywizji 200lbs.
Mateusz jest bardzo dobrym zawodnikiem. Niestety brakuje mu jakiegoś dobrego nazwiska w rekordzie. Master powinien pokonać w dobrym stylu tego Quinonero i potem uderzać w pas EBU. Następnie jakaś obrona i walka o pas.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 30-08-2012 23:46:20 
Oby sauerland zrobił gale w polsce jak Master bedzie walczył o jakiś ważny pas...
 Autor komentarza: ster
Data: 30-08-2012 23:47:57 
MrAdam
Diablo ma nie ciekawa sytuacje!Musi wygrac efektownie,w innym przypadku(dalej w prozni)!Co do Mastera,to polityka Sauerlanda jest dla niego bezpieczna.Tylko zeby pozniej sie nie zdziwil jak dostanie porzadny wpier...l od czolowki z Crusier!
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 30-08-2012 23:48:57 
cop:

"Pokonanie Glena ladnie wyglada na rekordzie, ale badzmy szczerzy w ocenie rzeczywistosci - Johnson to emeryt. Mowiac to, Fanfara zawalczyl z nim calkiem niezle i umiejetnie wykorzystal szanse. Zobaczymy w ciagu najblizszych 12 miesiecy z czego zbudowany jest kolega Goloty..."

Ten emeryt znaczy więcej, niż rywale Masternaka, czy Proksy. Na chwilę obecną to Fonfara zasługuje na to, by uważać go za najlepiej rokującego polskiego zawodnika. Inna sprawa, że zwycięstwo nad Dżentelmenem było bardzo nieznaczne. Niemniej Froch, czy Bute nie wypadali lepiej, więc należy je traktować, jako duży sukces.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 31-08-2012 00:01:14 
cytuję beniaminGT

"Ten emeryt znaczy więcej, niż rywale Masternaka, czy Proksy. Na chwilę obecną to Fonfara zasługuje na to, by uważać go za najlepiej rokującego polskiego zawodnika. Inna sprawa, że zwycięstwo nad Dżentelmenem było bardzo nieznaczne. Niemniej Froch, czy Bute nie wypadali lepiej, więc należy je traktować, jako duży sukces."

Mniej znaczy niż Sebastian Sylvester i Kerry Hope. Oni byli w dobrym boksersko wieku i w formie. Byli też znani, choć oczywiście nie tak jak Glen.
Równie dobrze mógłbym powiedzieć, że jakby Adamek pokonał dzisiejszego Holyfielda (emeryt jak Johnson) to znaczyło by to więcej niż starcie Proksy z Hopem albo Sylvestrem - byłaby to bzdura!

Nie uważam Fonfary za najlepiej rokującego polskiego zawodnika, najlepszy z nich i najbardziej utalentowany to Proksa.
 Autor komentarza: TheGreatest
Data: 31-08-2012 00:05:30 
Ja myślę że jeszcze będzie Lebedev będzie miał pas (raczej poradzi sobie z Jonesem [Guilermo] a Lebedev to zawodnik chyba Warrena i może do walki dojdzie...
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 31-08-2012 00:10:50 
przyczajony:

"Mniej znaczy niż Sebastian Sylvester i Kerry Hope."

Nie żartuj. Glen stoczył dwie wyrównane walki z czołówką swojej wagi: z Bute i Frochem. Hope nic nie znaczy, Sylvester trochę więcej, ale gdzie mu tam do Johnson-a.

"Nie uważam Fonfary za najlepiej rokującego polskiego zawodnika, najlepszy z nich i najbardziej utalentowany to Proksa."

Też tak myślałem po walce z Sylvestrem.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 31-08-2012 00:10:57 
Największe talenty polskiego boksu to:

1.Proksa
2.Fonfara
3.Masternak
4.Głowacki
 Autor komentarza: necropedophile
Data: 31-08-2012 00:13:53 
Walka Masternak- Lebiediew byłaby super, chętnie bym ją zobaczył. Oczywiście nie już teraz, bo Master nie ma doświadczenia w walce o stawkę, ale np. po pokonaniu tego Liciny czy Aleksiejewa to czemu nie?
 Autor komentarza: Whisper
Data: 31-08-2012 00:21:12 
@przyczajony
Holyfield na równi z Glenem?
Przepraszam ale to mega bzdura. Johnson przed walką z Andrzejem był spokojnie w TOP10 swojej dywizji, a Evander to starzec z alimentami. Hope to anonim. Przed walką z Proksą wszyscy pisali, że Proksa walczy z jakimś wacianym słabiakiem itp. Kto przed walką z Proksa znał Hope'a?

Sylvester? To mały Diablo. Nie ujmując nic Grzesiowi który obił go jak prosie.

Póki co największy test z całej trójki Master, Super G i Fonfara miał ten ostatni.

Trzymam kciuki za Grzesia. Jak wygra z Kazachem to walkę ze Sturmem/Gealem ma w banku.

Master musi po tej walce uderzać w EBU.

Fonfara? Najprawdopodobniej zawalczy z kimś z US. Więc: White/Green/Henry albo próba walki z Cleverym.
 Autor komentarza: necropedophile
Data: 31-08-2012 00:24:00 
" Autor komentarza: cop
To jest wasz nastepny mistrz swiata w dywizji do 200 lbs i przyszly czolowy ciezki.."

Nie wiem czy on ma warunki na ciężką. Wiesz może ile on ma wzrostu? Na boxrec jest napisane, że 183cm, ale nie wierzę tej stronie. Na zdjęciu z Hernandezem wygląda na niewiele niższego od niego.
 Autor komentarza: djpioter
Data: 31-08-2012 00:25:36 
Ten Quinonero ma śliczny bilans,26 nokautów,ale na rozkładzie prawie same bumy.Przez 12 lat kariery stoczył zaledwie 27 pojedynków,w jednym roku nie stoczył nawet jednej walki.Z pozoru starcie zapowiada się niesamowicie,z racji zera po stronie przegranych u obu zawodników,jednak nie mam wątpliwości,że Master wciągnie tego gościa nosem i wypluje...
 Autor komentarza: Whisper
Data: 31-08-2012 00:25:42 
@Polak93
Wypadałoby wspomnieć o Głażewskim który ostatnio pokonał starego Roy'a ale sędziowie chcieli dobrze...

Szkoda tylko, że w ciężkiej oprócz Wacha nie mamy już żadnej karty.
Adamek z żadnym z braci nie wygra.
Jeżeli chodzi o Szpile to jego skromne warunki fizyczne, średnie umiejętności, słaba psychika i ten ''mega cios na kelnerów'' również nie wystarczą.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 31-08-2012 00:28:09 
" Autor komentarza: cop
To jest wasz nastepny mistrz swiata w dywizji do 200 lbs i przyszly czolowy ciezki.."

Jeżeli mamy wybiegać w przyszłość to Master możliwe iż będzie mocnym mistrzem w CW. Ale HW? Nie przesadzaj. Nie ma szans, nie ten cios, nie te warunki.
 Autor komentarza: atmel
Data: 31-08-2012 01:05:13 
Masternak jest najbardziej przereklamowanym bokserem o jakim sie tu pisze.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 31-08-2012 02:01:45 
Stasiu cop
"Wkrotce pokona Alekseeva i wowczas wszyscy zauwaza jaki talent posiada Masternak. To jest wasz nastepny mistrz swiata w dywizji do 200 lbs i przyszly czolowy ciezki... Wspomnicie moej slowa."

Od dwuch lat mowie ze Masternak to przyszly mistrz swiata kategorii cruiser.Jest lepszy od Wlodarczyka i caly czas sie rozwija.Jest mlody.
Gmitruk poprowadzi go do mistrzostwa tak jak Adamka.Widze nawet podobienstwa w boksowaniu-bo ten sam trener.
Ale co do wago ciezkiej to stanowczo odradzam,no chyba ze chce sie napompowac kreatyna i ruskim metanabolem tylko po to zeby zarobic wiecej pieniedzy.
Masternak to zawodnik wagi cruiser i nie widze go w HW.
 Autor komentarza: atmel
Data: 31-08-2012 02:15:17 
PanJanekTygrys


Od dwuch lat mowie ze Masternak to przyszly mistrz swiata kategorii cruiser.Jest lepszy od Wlodarczyka i caly czas sie rozwija.Jest mlody.
...
jest niezły i być może osiągnie sporo ale jest przeceniany , to niejest ten błysk talentu o jakim wspominacie .
 Autor komentarza: Shade45sc
Data: 31-08-2012 07:52:12 
atmel, "powiedz" mi skąd u Ciebie taka niechęć i jakiś taki dystans do Mastera? Za każdym razem jak jest temat o nim to aktywnie podkreślasz jaki on jest przereklamowany etc. Zastanawia mnie czy go znasz i macie jakiś prywatne animozje, że go tak jedziesz? czy po prostu nie podchodzi Ci jego boks i nic tego nie zmieni.... Może już Cię ktoś o to pytał ale kurde ciekawe to jest.
Dla mnie Master to przyszły mistrz CW, ba nawet przyszły dominator tej wagi.
No tak czy inaczej, czekamy na kolejne walki Mateusza.
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-08-2012 10:21:27 
Zdecydowanie Masternak jest troszkę przeceniany, owszem to solidny i dobrze wyszkolony zawodnik który w co nie wątpie w najbliższym czasie będzie posiadaczem pasa
Ale bez przesady nie widzę u niego jakiegoś tam błysku
W wadze ciężkiej (po odejściu K2)nie widzę przed nim żadnej kariery, przede wszystkim nie ten cios, tam to niemal że podstawa
Taki Adamek bez ciosu musi skrupulatnie dobierać sobie przeciwników, to jest sztuczna kariera
 Autor komentarza: black111
Data: 31-08-2012 10:24:04 
@cop

"Wkrotce pokona Alekseeva i wowczas wszyscy zauwaza jaki talent posiada Masternak. To jest wasz nastepny mistrz swiata w dywizji do 200 lbs i przyszly czolowy ciezki... Wspomnicie moej slowa."

Myślę że powinieneś napisać nasz a nie wasz? Jakoś tak dziwnie to zabrzmiało.
 Autor komentarza: baxx
Data: 31-08-2012 14:33:08 
Endriu no co Ty...Master ma bardzo mocny cios. Wiadomo, że nie jest to Tyson, ale jestem przekonany, że nie bije słabiej niż np. taki Arreola.

Ja Mastera w ciężkiej zbytnio nie widzę, a to z jednego powodu - dobry duży bokser zawsze wygra z dobrym małym bokserem. Doskonale to było widać w walce Włodja - Haye. Patrząc na nowe pokolenie kolosów z HW sądzę, że pięściarze rozmiarów Mastera, Pinezki czy Haye'a będą tylko tłem dla wielkoludów. No ale skoro Holyfield mógł rywalizować jak równy z równym z Lewisem, to może i Master, który w przeciwieństwie do Adamka nie połknął kija od szczotki może kiedyś będzie mógł nazwiązywać walkę z dwumetrowcami.

Nie znam się aż tak na boksie, żeby móc dokonywać z całą pewnością tego typu ocen, ale zdaje mi się, że Master nie jest takim talentem jak np. Proksa. Ale jest za to wyjątkowo mądry i poukładany, ma zajebistego trenera, najlepszego promotora (niestety oszusta, ale swoich oszukuje nieczęsto) ze wszystkich polskich pięściarzy oraz jest tytanem pracy. To znaczy więcej niż talent takiego Solisa. Adamek też nie był talentem na miarę Holyfielda, a zdobył pas w 2 kategoriach wagowych i jest w czołówce trzeciej.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 31-08-2012 15:11:30 
Ja widze więcej talentu w Szpilce niż w Masterze , oczywiscie Master to tytyan pracy i chwała mu za to , w kazdym aspekcie bokserskiego rzemiosła dobry , tylko tyle i aż tyle , zycze mu prestizowego pasa ale patrząc na to kto trzyma pasy droga do tego daleka
 Autor komentarza: Czokapik
Data: 31-08-2012 15:12:52 
black111:
cop nie jest polakiem.

Moim zdaniem master nie jest mega talentem chociaż całkowicie talentu mu nie odmówie, jednak jest naprawdę świetnie wyszkolony technicznie, ma solidny cios jak na CW, walczy nieszablonowo, świetnie porusza sie po ringu, według moich obserwacji rozwija się z walki na walkę a przede wszystkim potrafi świetnie się dostosować do stylu każdego przeciwnika. Świetnie realizuje taktykę nakreślaną przez trenera ale potrafi również samodzielnie myśleć podczas walki. Uważam, że mistrzem świata w CW będzie napewno i sądzę, że na szczycie może być naprawdę przez długi czas. Jeśli chodzi o HW może poprowadzić tam swoją karierę torem podobnym do Adamka, może będzie mógł się porywać na troche większe wyzwania jeśli przeskoczy wyżej będąc młodszym niż Adamek. Jak wiadomo teraz nastał czas olbrzymów więc wszystko będzie zależeć od tego czy będzie potrafił z nimi walczyć, niwelując przewagę gabarytów, płynnie przechodzić w półdystans i z niego uciekać. Niestety Adamek tego nie potrafi, co do mastera ciężko na ten moment cokolwiek przewidywać jeśli chodzi o ciężką, za mało widzieliśmy. Moim zdaniem jednak będzie mu brakować atutów, które posiada dla przykładu Haye - mega dynamika, świetny naturalny balans i cios godny silnego zawodnika wagi ciężkiej. Mimo wszystko jest na tyle nieszablonowym zawodnikiem, że szans na sukces napewno nie można mu odbierać
 Autor komentarza: Czokapik
Data: 31-08-2012 15:22:07 
milan1899:

Szpilka nawet jeśli rzeczywiście ma talent (do tej pory niestety skutecznie go ukrywa jak dla mnie, jego walki przykro się ogląda) to obiektywnie patrząc przyszłości w HW nie ma. Przeciętne wyszkolenie techniczne, całkowity brak obrony, podatność na urazy, brak ciosu i inteligencji ringowej. A przede szystkim, zresztą tak samo jak master brak warunków fizycznych na współczesną wagę ciężką. Ok jest naprawdę młody i w tym jego jedyna nadzieja, jeśli rzeczywiście ten talent w nim siedzi to jest w stanie sie super rozwinąć jako bokser, ale czy psychika mu w tym nie przeszkodzi? Niestety na ten moment jego perspektywy rysują się dość wątpliwie. Ale jeśli master kiedyś trafi do HW to nie ukrywam, że chętnie obejrzałbym go w ringu ze Szpilką jak ten już czegoś więcej się nauczy =]
 Autor komentarza: milan1899
Data: 31-08-2012 15:33:28 
czokapik
widze podobne zagrożenie do Ciebie , ale widze tez dobra, naturalna prace nog , bardzo fajny balans , bardzo solidny cios ( moze Foremanem nie jest ale ma czym przyłożyć) , ciosy zadawane lekko naturalnie , szybkosć jak na HW tez ok , wazne to doskonalenie techniki , głownie w obronie , jeśli chodzi o gabaryty to tak jak piszesz za kilak lat bedzie czas dwumetrowców i bez bezbłednej obrony nie ma czego szukac ale ja wierze , patrząc na jego zaangażowanie , ze z każdym miesiacem bedzie coraz lepszy
no i psychika , dla Wielu te jego zachowania pzred walkami to dowód na słaba psychikę , moim zdaniem są w błedzie i odbieram to zupełnie inaczej
jak zwykle w każdym przypadku czas zweryfikuje wszystko , ja za Niego , mimo że to niepopularne na orgu , trzymam kciuki
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.