PROKSA: PRZED WALKĄ O MISTRZOSTWO WSZYSCY MNIE SKREŚLILI

- Jest pan gotowy do walki życia? Tak chyba trzeba nazwać zaplanowane na 1 września starcie z Gienadijem Gołowkinem?
Grzegorz Proksa: Formę zbudowałem już przed walką z Kerry'm Hope'em. Wystarczyło ją podtrzymać. Jestem przygotowany. (...)
 
- Walki z Gołowkinem właściwie wszyscy unikają. Dlaczego pan podjął wyzwanie?
GP: O czym dyskutować? Przecież to starcie o mistrzostwo świata! Wierzę w siebie. Chcę sprawić niespodziankę. Tym bardziej, że klimat jest podobny jak przed starciem z Sebastianem Sylvestrem.

- Pije pan do tego, że niewielu daje panu szanse? To pana motywuje?
GP: Mam tak duży bagaż doświadczeń, że to spływa po mnie jak woda po kaczce.

- Wspomniał pan walkę z Sylvestrem. Po niej polscy kibice oszaleli na punkcie Proksy.
Nie tęsknię za tym. Nie jestem medialny. Show-biznes mam gdzieś. Skupiam się na sporcie i zasłużonym urlopie. (...)
 
- Czego się pan spodziewa po Gołowkinie?
GP: Agresji. Kilka dni temu odbyła się telekonferencja. Śmieszna. Debilne pytania i gadanie o niczym. Miałem wrażenie, że dziennikarze kompletnie się nie przygotowali. Mnie zadali tylko dwa pytania i... się rozłączyłem. Nie chciało mi się tego słuchać. Zdążyłem jednak usłyszeć pytanie do Gołowkina o kolejne walki. Postawili na mnie krzyżyk, więc o czym mieliśmy rozmawiać?(...)
 
- Naprawdę nie czuje pan, że zbliża się coś wielkiego?
GP: Może dlatego, że atmosfera jest niesprzyjająca? Przed starciem z najlepszym zawodnikiem świata wszyscy mnie skreślili.
 
Więcej w środowym „Przeglądzie Sportowym".

 

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: lolek
Data: 29-08-2012 07:58:07 
Grzesiu nie przejmuj sie!głowa do góry i rozwal tego miszcza!!!
 Autor komentarza: LookAroundBiatch
Data: 29-08-2012 07:59:42 
Skreślają Cie patałachy i tyle..Cała Polska trzyma kciuki postawiłem 1/3 wypłaty na Ciebie..Nawet jakbym miał to stracić to nie będe płakał bo jesteś wielki nie jak te "miszcze świata" gwiazdory polskiego "szołbiznesu"
 Autor komentarza: ziomal993
Data: 29-08-2012 08:35:04 
dokładnie niech rozniesie "miszcza" i zostanie mistrzem ;)Dawaj Grzesiek!
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 29-08-2012 08:42:51 
Grzesiek, ja Ciebie nie skreśliłem. Skop dupę temu pyszałkowi. Czuję, że to będzie wielka sobota.
 Autor komentarza: docarol
Data: 29-08-2012 08:48:48 
Grzegorz, zrób z Golowkinem to co Martinez zrobił z Pavlikiem. Nikt na niego nie liczył, wszyscy go skreślali, a on dokonał niemożliwego. Bądź nieuchwytny, ośmieszaj go, a on sfrustrowany będzie popełniał błędy. Wiemy że stać cię na to, dokonasz tego, wierzymy w ciebie. Ty również uwierz w to!!!
Pozdrawiam i trzymam kciuki:)
 Autor komentarza: glaude
Data: 29-08-2012 08:58:30 
Ja Cię Grzechu nie skreślam.
Więcej- uważam, ze masz więcej argumentów na wygraną niż Giena.



@Hugo
Gołowkin nie jest lepszy technicznie od Proksy- oni mają różne style i to styl Polaka jest trudniejszy i bardziej niekonwencjonalny oraz rzadziej spotykany niż Żeńki.
Giena nie jest też szybszy na nogach, czy lepszy w balansie- w obydwu tych aspektach odstaje wyraźnie od Grześka.

Siła GGG bierze się z tego, ze zapędza ofiary do narożnika i lin. Tam je ustawia i wali w nieruchomy, skulony za pdowójną gardą "cel".
Przy czym nie jest panczerem. Nie ma pojedynczego nokautującego ciosu. Także pod tym względem jest słabszy, ewentualnie równy Super G.

A większy % KO bierze się z lepiej prowadzonej kariery Kacapa. Grzesiek był dla swojego promotora jak niewolnik i ten w ogóle się o niego nie troszczył.
Grzesiek walczył w USA, GB, u Madziarów, w Hiszpanii. I wszędzie go traktowano jak gnoja. Na przykład walka o mistrzostwo Europy była przez Hiszpana przeciągana parę godzin!!!
To męczy i frustruje, a mimo to nie złamało Proksy!
I świadczy wręcz o mocnym charakterze Polaka- a nie chwiejności emocjonalnej.

Gołowkin NIE JEST PANCZEREM !!!
Żeby z nim wygrać wystarczy walczyć przez cały czas na środku ringu i walić go przez jego DZIURAWĄ GARDĘ, w ten jego pochylony do przodu łeb, bo jego nogi zostają wtedy z tyłu i ciosy nie są mocne!!!

Jego ciosy nabierają mocy przy linach, gdy zadając je pochylony całym ciałem napiera do przodu razem z ciosem- a przeciwnika blokują liny/narożnik.
To taki sposób zadawania ciosów a'la Arreola.

Także jeśli Grzresiek będzie walczył na środku ringu przez całą walkę, ma szansę nie tylko wygrać- ale i ośmieszyć Gołowkina.
 Autor komentarza: gender1
Data: 29-08-2012 09:01:12 
Może i Gołowkin jest twardy, faktycznie ma uderzenie, jest silny jak cholera, a do tego jest świetny technicznie, ale Grzegorz Proksa ma talent jakiego dawno nie widziałem u żadnego z naszych zawodników. Ma świetny timeing, balans, też potrafi "czepnąć", a do tego ma coś czego nie ma Gołowkin. Ma finezję, talent, charakter i ma to coś co decyduje o mistrzostwie "tzw. palec boży". Będzie musiał być skupiony i uważny, żeby nie zebrać jakiegoś "świstaka lecącego znikąd". Musi po prostu robić swoje, a wszystko będzie dobrze. Będę trzymał kciuki mocno jak cholera, bo to chyba nasz najfajniejszy i przy tym najlepszy pięściarz.
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 29-08-2012 09:16:57 
Autor komentarza: glaude - swietny post

kuzwa jakby faktycznie wygralto pozniej prawdopodobnie walka ze Sturmem,a ze Sturmem Grzesiek poradzilby sobie juz napewno.jesli teraz wygra to przyjdzie wielka sława,jeszcze nie na miare Gołoty ale bedzie to wielka sława
 Autor komentarza: PROFESOR100
Data: 29-08-2012 09:24:32 
NIE MÓW TAK JEST WIELU LUDZI CO W CIEBIE BARDZO WIEŻOM POZDRAWIAM ŻYCZĘ SZCZĘŚCIA PAS MISTRZA
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 29-08-2012 09:25:04 
To, że Cię skreślają to tylko dodatkowa motywacja. Udowodnisz im jak bardzo się mylą gdy w sobotę sędzia podniesie Twoją rękę w geście zwycięstwa. A my usłyszymy: "AND THE NEEEEWWW...".
Wiem, że nie będzie łatwo ale wierzę, że się uda. Boksuj na luzie to walka sama się ułoży.
 Autor komentarza: Ned
Data: 29-08-2012 09:33:15 
Dla każdego, kto twierdzi, że Gołowkin jest wirtuozem techniki, polecam obejrzeć kilka walk Rigondeaux czy Warda. Na ich tle Gołowkin jest co najwyżej solidny. Zostawia nogi z tyłu, uderza chaotycznie i przy ciosach bardzo się odsłania. Jasne, że jest faworytem, ale nie róbcie z niego półboga, jak to uczynił pan redaktor we wczorajszym artykule.

Takie samo pieprzenie było jak Froch miał walczyć z mitycznym Bute. Nie muszę przypominać jak się zakończyła konfrontacja niesprawdzonego Rumuna z rzeczywistością.
 Autor komentarza: nurgle
Data: 29-08-2012 09:41:21 
widzę, że im bliżej walki, to co niektórzy pompują balonik coraz bardziej, nazywają nawet Golowikna miszczem. przypomnę, że przed Adamek - Kliczko było podobnie - Kliczko już stary, wolny i generalnie Adamek go zajedzie, itp brednie, a jak się skończyło, to wiadomo ogólnie. co ciekawe, tacy kibice zwykle szybko się odwracają, zwłaszcza przy deklasacji.

Golowkina inni zawodnicy unikają nie bez powodu, świetny amator i zawodowiec, doskonale wyszkolony, dysponujący mocnym ciosem. Jeśli Proksa wygra, czego oczywiście mu życzę, to będzie sensacja. ale układ szans wynosi mniej więcej 90/10, bukmacherzy rzadko się mylą w swoich typach, w końcu chodzi o ich kasę.

uważam, że na chwilę obecną Proksa porwał się z motyką na Słońce. owszem jest utalentowany, ale brakuje mu doświadczenia z walk z mocno bijącymi rywalami. powinien rozwiązać kontrakt z mededżerem i zapisać się np. do Wasyla, przez rok-dwa obronić kilka razy ME na różnych galach - i w Polsce, i w Europie, budując pozycję w rankingach i dopiero po tym myśleć o walce z Golowkinem.

myślę, że Golowkin wygra przed czasem, a Proksa zejdzie na ziemię, przez kilkanaście miesięcy odbuduje pozycję, poprawi błędy i wtedy zdobędzie mistrzostwo świata.

jak wygra Proksa, to wszystko odszczekam.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 29-08-2012 09:48:45 
Dla mnie szansę są wyrównane,obaj mieli zbliżonych poziomem rywali,obaj w większości przypadków deklasują rywali.Na pewno mały plusik przyznam Grześkowi za styl,to Gołowkin może mieć większe problemy z rozpracowaniem nieszablonowego Polaka niż Proksa z rozpracowaniem dość szablonowego Kazacha.
 Autor komentarza: kartofelek
Data: 29-08-2012 10:07:30 
skreślanie brzmi mocno , w boksie nikogo skreślać nie można
ale dla mnie, staram sie trzymac obiektywnej oceny, faworytem jest Gołowkin i to sporym ale nie takie rzeczy boks widział i mam nadzieje ze Grzegorz sie ładnie zaprezentuje w USA co mu ruszy do przodu tą kariere

najwieksza zagadka to forma fizyczna Proksy przy walce branej nieco ad hoc - jak bedzie b dobra i timing, w defensywie szczególnie, nie bedzie zawodził to jest szansa coś ugrać imho
 Autor komentarza: coolpix
Data: 29-08-2012 10:13:37 
nie odniosłem wrażenia,że proksę skreślono.czytam merytoryczne wpisy z nutą powątpiewania(idioci to margines),ale nie ma chyba drugiego polskiego boksera z tak wiernym zapleczem i świadomością jego klasy jak tutaj.3mam kciuki.pzdr.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 29-08-2012 10:21:53 
Skreślac Proksy nie można, ale Gienek w moim odczuciu to faworyt w stosunku 65-35.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 29-08-2012 10:24:24 
Grzesiu nikt Cię nie skreśla ,przynajmniej tutaj.Jestem pewny ,że 100% piszących tutaj liczy na twoją wygraną.Trochę śmieszy mnie jak mówi się o ,,niespodziance,,jak Proksa wygra z Golovkinem.To jest niesprawiedliwe uproszczenie w stosunku do Proksy.Tak naprawdę wszyscy wiemy ,że Golovkin ma pierdol..cie w łapie,ale skąd to wiemy? z opowiadań,prawda!
Zobaczymy jak oboje pięściarze wypadną na swoim tle ,wtedy będziemy mądrzejsi .Oczywiście w ten sposób nie deprecjonuje Kazacha ,wręcz przeciwnie,ale liczę na Grzesia,na walkę którą zapamiętam,na jego wygraną po prostu!!!
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 29-08-2012 10:30:26 
Autor komentarza: wojkal
Data: 29-08-2012 10:24:24
,że Golovkin ma pierdol..cie w łapie,ale skąd to wiemy? z opowiadań,prawda!

No nie wiem, z opowiadań to wiemy, ze kowadlo ma Szpilka czy Wach... A kowadlo Golovkina to akurat dla mnie niepodwazalny fakt, 88% KO to jednak potwierdza. Zreszta widać jak bije to przeciwników aż odrzuca.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 29-08-2012 10:42:44 
MrAdam

Idąc tym tokiem myślenia,12% przeciwników Gieny ustało jego bomby,więc liczę ,że Grzesiek dołączy do tych pięściarzy.
 Autor komentarza: Peterr48
Data: 29-08-2012 10:57:08 
Witam. Czy orientuje sie ktos na jakim kanale bedzie mozna obejrzec Proksa - Golowkin w niemieckiej telewizji? (o ile wogole niemcy puszcza to w TV)
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 29-08-2012 11:29:01 
Skreslac Prokse to jak dla mnie glupota ,lecz nazywac Golowkina miszczem to raczej niedorzecznosc.

"Grzegorz Proksa: Formę zbudowałem już przed walką z Kerry'm Hope'em. Wystarczyło ją podtrzymać. Jestem przygotowany."

Wlasnie w tym problem , osobiscie nie znam nikogo , kto na takim etapie kariery potrafi przez tak dlugi czas podtrzymac forme na mistrzowskim poziomie.
 Autor komentarza: GaD1
Data: 29-08-2012 11:36:33 
Kibice są z Grześkiem i tyle powinno mu wystarczyć.Kiedy nikt w Ciebie nie wierzy jest największa motywacja,martwi mnie,że Grzesiek jest taki smutny i niezadowolony.On może tylko zyskać.
 Autor komentarza: arp
Data: 29-08-2012 11:41:05 
Ta walka powinna być w innym terminie, napiszę to po raz setny.
 Autor komentarza: IronTyson
Data: 29-08-2012 11:43:24 
Dobra kto to jest ten Gołowkin? - dobry jest? - bo tu niektórzy piszą o nim jakby był Bóg wie kim... Nie jestem niedzielnym kibicem Grzegorza - wogóle nie jestem jego kibicem, ale widziałem pare jego walk, ta jego arogancja ala Muhammad Ali przemawia do mnie jako argument za tym że ten chłopak może w tym pojedynku namieszać, 3mam kciuki za niego. Aha nie piszcie że za prędko na jakiegoś Gołowkina... jak nie teraz to kiedy? - Jesli chłopak ma talent i ma zostać mistrzem świata to na co czekać, takei gadanie że za mało doświadczenia ect... Powiedzcie to Mikeowi Tysonowi Najmłodszemu Mistrzowi Świata królewskiej Dywizji Ever :).
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 29-08-2012 11:44:11 
Proksa jest przereklamowany . Pęknie kolejny balonik
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 29-08-2012 11:49:27 
Autor komentarza: Ned
Data: 29-08-2012 09:33:15
"Takie samo pieprzenie było jak Froch miał walczyć z mitycznym Bute. Nie muszę przypominać jak się zakończyła konfrontacja niesprawdzonego Rumuna z rzeczywistością."


W pojedynku , o ktorym piszesz Froch byl zawodnikiem walczacym wczesniej ze swiatowa czolowka , dlatego smieszne bylo stawianie go na pozycji straconej. W tym pojedynku zmierza sie tak naprawde dwaj niesprawdzeni z czolowka zawodnicy. Jak dla mnie Golowkin jest faworytem , co wcale nie znaczy, ze skreslam Grzeska na straty. Mysle nawet , ze to Proksa jest psychicznie w bardziej komfortowej sytuacji. Golowkin mial juz termin na antenie HBO i to dla niego jest ta gala organizowana , to on ma byc "glownym aktorem" tego widowiska. Proksa przyja ten pojedynek z marszu i jak dla mnie cala presja po stronie Golowkina. Proksa moze wygrac , a Golowkin musi.Jedyne co mmnie martwi to samo przygotowanie Proksy do tej walki , krotki czas itd.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 29-08-2012 11:58:10 
Proksa jest po prostu słabszy fizycznie moze i by wygrał gdyby walka odbyła sie w Polsce miałby czas na przygotowania aklimatyzacja -odpada-a tak Gienek go zajedzie porozbija.Mimo wszystko jestem jak wszyscy za Grzesiem.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 29-08-2012 12:09:56 
Proksa jest zly bo okolicznosci pojedynku sa handicupem dla Golowkina a przygotowany perfekcyjnie Grzegorz nie jest bo w tych warunkach nie mogl byc.
Walka Golowkina na HBO to przygotowywanie gruntu pod pojedynek Kazacha z Sergio Martinezem.
Czy Proksa moze pokrzyzowac te plany i wskoczyc na miejsce Golowkina?
Bedzie to bardzo trudne bo warunkiem podstawowym jest wlasnie nienaganna forma ,ktora pozwolilaby Grzesiowi przetanczyc 12 rund bez przestojow pod linami,gdzie bedzie Golovkin spychal Polaka.
Rzeczywiscie GGG nie jest demonem szybkosci ma za to timing,ktory pozwala mu namierzyc rywali i konsekwentnie realizowac taktyke.
Proksa nie uniknie wszystkich ciosow i musi sie okazac ,ze szczeka Super G jest bardzo solidna.
Na zadne wyprowadzenie z rownowagi Golowkina po kilku uniknietych przez Grzeska ciosach nie liczylbym.
Zeby wygrac na punkty Proksa musi byc aktywniejszy niz zwykle,bic kombinacje ciosow i dawac do myslenia Golowkinowi.
To co pokazal z Hope nie wystarczy bo GGG szybko sie dostosuje i zacznie "czytac" akcje Polaka.
Zeby wygrac Proksa musi zawalczyc jak wirtuoz ringu,utrzymujac koncentracje i tempo od poczatku do konca bo przeciwnik bedzie niebezpieczny od pierwszej do ostatniej minuty.
 Autor komentarza: glaude
Data: 29-08-2012 12:23:55 
Ze średnich, podobny styl do Grześka ma Martinez.
Gdy Martinez walczył 1 raz z Williamsem, nikt ze znawców nie dawał mu szans.
Czas pokazał jak bardzo znawcy się mylili.
A rewanż rozwiał wątpliwości całkowicie.

Gdy Maravilla miał walczyć z Dzindzirukiem też dużo osób (w tym ja i nawet ówczesny naczelny orga- Furmi) twierdziło, że Sirhij to bokser kompletny i da lekcję techniki Argentyńczykowi. Martinez miał "zgłupieć" przy perfekcji Ukraińca. A jak było pamiętamy.

Dla mnie nie ma faworyta tej walki, a jedyne atuty jakie ma za sobą Gołowkin to kompletny (długi) obóz, pozaleczane (ewentualne) kontuzje i kompletna aklimatyzacja do strefy czasowej.
Tyle.
Nie widzę u niego żadnych bokserskich atutów.
 Autor komentarza: Sergiusz
Data: 29-08-2012 12:28:47 
Wg mnie Grzegorz nie jest zły, tylko maksymalnie skupiony na walce i stara się unikać wszystkiego co może rozpraszać oraz dawać do myślenia nt. poza ringowe. Przybliżenie do Solisa z V. Klitschko, któremu nawet w oczy nie chciał patrzeć, ani bawić się w przeciąganie konferencji.

Wierzę, że Proksa nie da się zepchnąć do lin/narożników, a na środku ringu Golovkin będzie mniej groźny. Wydaje mi się, że zauważyłem pewną metodykę w walce Golovkina - jeżeli jest atakowany do rzadko kontruje. Jego domeną jest powolne parcie do przodu, co trudno mu będzie zrobić z Proksą, która fruwa na nogach i prezentuje dobry balans.
 Autor komentarza: Sergiusz
Data: 29-08-2012 12:30:33 
*który

Zapomniałem dodać, że atutem Proksy jest skracanie dystansu w maksymalnie krótkim czasie atakami z "doskoku".

Co o tym myślicie?
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 29-08-2012 12:33:49 
@glaude
Podpisuję się pod tym co napisałeś. Mam taką samą opinię na temat walki Super G - GGG.
 Autor komentarza: ADS
Data: 29-08-2012 12:52:14 
Jak mozna skreslac takiego zawodnika jakim jest Proksa. Ma wspaniala technike, talent i duzooooooooooo muialbym jeszcze wymieniac :D
W starciu z Sylvestrem tez malo kto mu dawal szanse, ze niby Niemiec bardziej doswiadczony, ze na wlasnym terenie itp., a nasz kochany zawodnik w 9 minut zgotowal mu prawdziwe pieklo. Jezeli GGG zpodziewa sie latwej wygranej to grubo sie myli. Nawet jezeli Proksa nie wygra to i tak nie podda sie latwo (pamietajmy tez ze mial bardzo malo czasu na przygotowanie sie). Powodzenia Grzesku :D
 Autor komentarza: nurgle
Data: 29-08-2012 12:55:09 
lepiej być miło zaskoczonym niz boleśnie rozczarowanym, stąd uważam, że Grzegorz ma małe szanse na zwycięstwo, ale jeśli wzniesie się na wyżyny swoich umiejętności, to ma szansę wygrać. któren narzuci swój styl, ten będzie zwycięski.
w razie przegranej Proksa dużo nie straci.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 29-08-2012 13:56:39 
Skreślają Prokse bo za dużo jest niewiadomych - krótki okres przygotowawczy i ta aklimatyzacja oraz zawodnik który zarówno jak Grzesiek również wymaga "próby ogniowej" - ale niech im tym razem Polak utrze nosa !
W każdym bądź razie to będzie trudna walka zarówno dla Kazacha jak i Polaka.
O Bute też były różne legendy a Froch go rozjechał jak pędzący tir przydrożną dziwke ;)
 Autor komentarza: NakMuay
Data: 29-08-2012 14:04:39 
Witam, jestem nowy tutaj i zaraz przepraszam za moja Polszczyzne, ale prawie cale moje zycie spedzilem poza Polska...

Nie zgadzam sie, ze Proksa nie ma nic do stracenia. Moim zdaniem on ma nawet bardzo duzo do stracenia i ogromna presje. W przypadku przegranej przed czasem spada w rankingach, oddal i tak malo atrakcyjny pas EBU i bedzie mial dwa przegrane (jedna z absolutnym no name) w statystykach, po czym bedzie sie znajdowal tam, gdzie byl przed walka ze Sylvestrem. Rowniez nie rozumiem dlaczego niektorzy zawsze robia z Prokse "ofiare" jego managementu itd., jesli dobrze pamietam (ale nie jestem pewny) to sam Proksa przedluzyl krotko przed lub po walce z Niemcem kontrakt z angielskim promotorem, mimo ze podobno mial oferty innych promotions. Proksa silny psychicznie? Moim zdaniem nie. Jak brakowalo podczas pierwszej walce z Hopem trenera Lapina, to robil wrazenie zupelnie zgubionego boksera bez wiary w siebie, ktory jeszcze wdawal sie w jakis dziwne gierki psychiczne z przeciwnikiem (po dzwonku kazdej rundy).

Dla mnie to Golowkin jest zdecydowanym faworytem, ktory ma tak naprawde wszystkie atuty na swojej stronie: wzrost, sila ciosu, technika, balans, praca nog, szybkosc (polecam walke z Japonczykiem) i wygrana Proksy bylaby dla mnie malo sensacja. Wszyscy mowia, ze bedzie to swietna i widowiskowa walka, moim zdaniem nie. Po pierwszym powazniejszym ciosie GGG Polak sie przestraszy i bedzie boksowal bardzo ostroznie i ekonomicznie (akurat tutaj widze szanse dla Super G), zawsze "in and out, in and out". Kciuki bede oczywiscie trzymal za Prokse, ale czy on wygra? Zobaczymy.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 29-08-2012 14:34:58 
@NakMuay
Zgadzam sie,ze obskakiwanie Kazacha to jedyna szansa a nawet to bedzie trudne bo Golowkin potrafil znalezc w ringu Bute,takiego tancerza jak Dirrell czy kilku innych dobrych bokserow.
Boks amatorski to inny swiat ale nie calkiem odmienny i te doswiadczenia Golowkina sa cenne.
@glaude
@Hugo jako fan Golowkina troszke Prokse skrzywdzil ta analiza a ty przegiales w druga strone ale rozumiem ,ze w dobrej wierze.
Atuty Golowkina to sila ciosu,ktora nieslusznie lekcewazysz i czysta sila fizyczna.
Rzeczywiscie podobienstwa stylow Martineza i Grzegorza sa ale sa tez roznice takie jak atletycyzm i mocne uderzenie ,ktorym gorowal Sergio nad Williamsem a przewaga fizyczna nad przychodzacym z lekkosredniej Dzindzirukiem byla bardzo duza.
Dla odmiany SuperG bedzie mial jako maly sredni deficyt warunkow fizycznych w stosunku do Golowkina i nie bedzie mogl stracic glowy i wdac sie w bijatyke z Kazachem.
Tylko szybkosc i pozostawanie nieuchwytnym celem jest sposobem Proksy na zwyciestwo,Martinez moze sobie pozwolic na znacznie wiecej ze swoimi bombami z obu rak.
 Autor komentarza: lukasz845
Data: 29-08-2012 14:38:43 
@Grzegorz Proksa [ Super G ] jedziesz mistrzu, wierzymy w Ciebie!
 Autor komentarza: lukasz845
Data: 29-08-2012 14:39:57 
@Grzegorz Proksa [ Super G ]
 Autor komentarza: clyde22
Data: 29-08-2012 14:57:47 
Sparingi z cruiserami i gadanie o nastepnych walkach to oczywiscie gierki psychologiczne obozu GGG.
Nie wiadomo czy nie sparowal Golowkin z szybszymi piesciarzami podczas swojego obozu.
Walka na HBO jest zbyt wazna dla Kazacha ,zeby jakikolwiek szczegol zostal zlekcewazony i walki Proksy i jego akcje sa znane na pamiec Golowkinowi.
Mam nadzieje,ze Lapin przygotuje jakies niespodzianki taktyczne dla Sancheza i jego podopiecznego.
 Autor komentarza: Petrus
Data: 29-08-2012 15:01:05 
A w jakiej polskiej TV będzie można obejrzeć tę walkę?
 Autor komentarza: ojciecZradiaMAryja
Data: 29-08-2012 15:22:44 
jak dogadamy sie z golowkinem to w tv trwam w ppv
 Autor komentarza: lysek29
Data: 29-08-2012 15:23:41 
TRZYMAM KCIUKI!!!! JESTEM Z TOBĄ GRZESIU!!!ZLEJ GO I WRACAJ Z PASEM!!!
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 29-08-2012 16:05:18 
Trzy razy zwykłe G nie wystarczy na jedno Super G. Ja całkowicie wierzę w zwycięstwo Proksy, nie podniecam się jakimś amatorem z Kazachstanu tak jak co poniektórzy tutaj. W tej walce kluczowym będzie styl Grzeska i to jak wytrzyma trudy pojedynku kondycyjnie. Jesli ma power na 12rd to ja się o nic nie martwię. I w razie porażki nie będę rozczarowany bo wiem że to możliwe, ale nawet przez gardło i głowę mi nie przechodzi powiedzieć że Grzesiu szans nie ma albo że jest na straconej pozycji. Taki juz jestem.
 Autor komentarza: baxx
Data: 29-08-2012 17:28:08 
Ja w Ciebie wierzę Grzesiu, do boju!
 Autor komentarza: Bogs
Data: 29-08-2012 20:51:18 
@glaude, dobrze gadasz, zgadzam się z Tobą w 100% Oby forma dopisała Grześkowi.
Pozdrawiam wszystkich kibiców Grzegorza Proksy!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.