JONES JR OSKARŻA KNOCKOUT PROMOTIONS

Reprezentująca Roya Jonesa Jr. (56-8, 40 KO) grupa Square Ring Promotions złożyła w sądzie na Florydzie pozew przeciw KnockOut Promotions. Amerykańska strona oskarża polską o to, że wbrew ustaleniom nie udało się doprowadzić do walki Jonesa Jr. z Dawidem Kosteckim (39-1, 25 KO). Polski pięściarz miał boksować ze słynnym rywalem 30 czerwca, jednak na kilka dni przed walką został aresztowany i w Atlas Arenie zastąpił go Paweł Głażewski (17-1, 4 KO). Amerykanie twierdzą, że mogli stracić z tego tytułu nawet milion dolarów.

Z dokumentu, do którego dotarł portal boxingscene.com, wynika, że Polacy mieli zapewnić Amerykanów, że Kostecki rozpocznie odbywanie wyroku dopiero po czerwcowej walce. Gdy zaś został zatrzymany, przedstawiciele KnockOut Promotions utrzymywali, że zdołają załatwić pięciodniowe zwolnienie z aresztu, które umożliwi Kosteckiemu walkę w ringu.

Ostatecznie między liny wszedł Głażewski, który zdaniem większości obserwatorów był lepszym zawodnikiem, ale sędziowie punktowi wskazali zwycięstwo Amerykanina. Jones Jr miał otrzymać za ten występ gwarantowane 45 tysięcy dolarów i 81.66% zysków ze sprzedaży biletów i PPV.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 14-08-2012 11:08:13 
Pewnie dotarły do niego wyniki PPV i już więcej w polsce go nie będzie...
 Autor komentarza: Vroo
Data: 14-08-2012 11:17:10 
Oj, to może 50 tysięcy dostał. :) Trochę kiepsko jak na legendę.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 14-08-2012 11:17:54 
Roy jest juz nikim
 Autor komentarza: kelnerzyn
Data: 14-08-2012 11:24:12 
ten Roy jones junior to błazen dla mnie popatrzcie na Hopkinsa nie pajacuje tak wiekowo podobni a jednak jest efektywniejszy jak ten żenujący błazen i huj z jego przeszłością przecier
 Autor komentarza: tomekkrakow
Data: 14-08-2012 11:25:05 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik tomekkrakow piszący z IP: 91.150.221.68 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


Nie lubie KP ale ten kelner z Zachodu przesadził .To ze marny bokser z niego to wiadomo a że pizda to dowiedziałem sie z tego newsa
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 14-08-2012 11:28:51 
Hehe i bardzo dobrze, pieprzyć to zasrane PPV, a co do RJJ to w obecnej żenującej jego formie, niech dziekuje Bogu że nie walczył z Cyganem bo walka nie potrwała by pełnego dystansu, a jego ewentualny dalszy uszczerbek na zdrowiu, nie wart byłby tej bańki $ więcej hehe.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 14-08-2012 11:31:32 
Niestety nie można edytować komentarzy więc dopisze jeszcze jedno : biedak zawiódł się, bo wydawało mu się że jak przyjedzie do polski on sam wielki RJJ we własnej osobie, to ludzie będą sie zabijali o PPV i będzie milion wykupień, LOL.
 Autor komentarza: Antonioo
Data: 14-08-2012 11:34:25 
A ja chce zwrotu pieniędzy ponieważ to nie był ten Roy z filmików na youtube.
 Autor komentarza: tomekkrakow
Data: 14-08-2012 11:35:25 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik tomekkrakow piszący z IP: 91.150.221.68 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


Trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejść
Czas Roju piz.. otworzyć zacisniętą pieść
Honoru już nie odzyskasz nie ten już czas
Gdy cie widze w ringu krzycze znowu on kurwa mać
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 14-08-2012 11:44:54 
I dobrze może KP zbankrutuje i bedą musieli zaryzykować np Kolodziej o majstra, Jonak z Canelo :) Wlodar z Masterem
 Autor komentarza: kelnerzyn
Data: 14-08-2012 11:50:34 
tomek nie świruj znowu z twoim myśleniem to wszyscy których czas minął powinni się powiesić nie ma co być aż takim skrajnym na musztardzie
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 14-08-2012 11:51:17 
Roy mimo że był geniuszem , to dla mnie zawsze był mega bucem ,pys pyszałkiem i pajacem . Podziwiałem jego kunszt ale z drugiej strony nigdy go nie lubiłem . Jak już wspomniałem kiedyś , Floyd Mayweather jr to lepszy bokser i większa legenda niż Roy . Poza Jones w swoim prime unikał wielu wówczas najlepszych zawodników i nie mam na myśli Michaczlewskiego
 Autor komentarza: Matys90
Data: 14-08-2012 11:59:49 
Roy Floyd.

O Floydzie też będą pisać za parę lat, że unikał wielu, zresztą już teraz można spotkać takie opinie (i nie mam na myśli Pacquiao, hah)

Co do bycia "bucem, pyszałkiem (...)", to Roy jest skromnym chłopcem przy Floydzie, ale TOP 1 P4P musi być butny i trochę pajacować. No i jednak Roy był bardziej "fan-friendly" w swoich walkach.

Generalnie Roya bardzo lubię, świetnie komentuje w HBO i tym powinien się już teraz wyłącznie zajmować.
 Autor komentarza: Addy
Data: 14-08-2012 12:03:50 
Tacy zawodnicy jak Roy Jones Jr, czy James Toney - wielkie legendy, które robią z siebie błaznów za pieniądze... Smutne to trochę. Z tych pięściarzy lat 90, jedynie - starszy od wyżej wymienionej dwójki - Bernard Hopkins prezentuje dobrą dyspozycję, dając wyrównaną walkę znakomitemu i dużo młodszemu Dawsonowi. "Kat" ma odpowiednie podejście - nie dość że jest największym profesjonalistą z nich, to jeszcze jest najbardziej inteligentny - tak jak powiedział: jedna walka, być może znowu o pas z Cleverlym albo Szumenowem, których powinien ograć i koniec, odejście w glorii chwały wielkiego mistrza i prawdziwej legendy. Natomiast Roy Jones Jr już dawno powinien był zakończyć karierę. Jego styl boksowania nie nadaje się do tego by być tak długowiecznym jak Hopkins. Ofensywa zawsze naraża na przyjmowanie ciosów. I tak to się skończyło z Antonio Tarverem, ciężkim nokautem. Wcześniej było jeszcze zbijanie wielu kilogramów, co też niekorzystnie wpłynęło na jego organizm. Potem wyszedł do ringu z Glenem Johnsonem, co można jeszcze zrozumieć, w końcu jedna porażka (nie licząc dyskwalifikacji z Griffinem) każdemu może się przydarzyć, zwłaszcza taka wynikająca z pojedynczego uderzenia. Jednak i tutaj został znokautowany, co powinno być wyraźnym sygnałem do zakończenia kariery. Roy jeszcze jednak raz spróbował, co skończyło się następną porażką z Tarverem. Stąd nie ma wyjścia, to musiał być koniec. A jednak nie. Jones dalej walczy i daje się obijać. Rozbity, zdemolowany i ośmieszony przez Joe Calzaghego, porażka w pierwszej rundzie z Danny Greenem, bez szans z Hopkinsem, ciężki nokaut od Lebedeva... Perspektywa? Kolejne porażki, a jeżeli będą to silnie bijący rywale to mogą być kolejne ciężkie nokauty i w konsekwencji spustoszenie w organizmie, w końcu ile można przyjmować... I to wszystko w pogoni za pieniędzmi. Błazenada, niszczenie własnej legendy i stopniowa utrata szacunku za swoje głupie postępowanie. To wszystko co od ośmiu lat Roy Jones Jr osiągnął.
 Autor komentarza: boksitylkobok
Data: 14-08-2012 12:03:52 
A ja już wiem skąd ta strata 1 milion $.

Deski z jakimś anonimowym dla świata Polakiem Głażewskim i dyskusyjna wygrana, to musi się odbić i zaboleć. Biedny Roy, myślałem, że to będzie na żarty.
 Autor komentarza: kelnerzyn
Data: 14-08-2012 12:17:02 
boksitylkobok
Myślę że tu nie chodzi tyle o to że Głażewski jest anonimowy ale bardziej o to że na 17 walk ma tylko 4 ko dziękuje dowidzenia
 Autor komentarza: kelnerzyn
Data: 14-08-2012 12:22:30 
Walerio po tylu walkach miał wszystkie wygrane przez ko i co powiecie trzeba po prostu mieć pierdolnięcie i tyle w temacie i być szybkim
 Autor komentarza: Matys90
Data: 14-08-2012 12:27:25 
Walka była remisowa, nie róbmy z igieł wideł. Oglądając na żywo, z trybun, faktycznie sam wygwizdałem wynik, bo jednak w drugiej części walki Paweł dominował, chociaż nie wygrał wszystkich rund od tej wygranej 10:8 (czyli od szóstej). Po obejrzeniu w domu transmisji punktowałem remis, walka mogła iść w obie strony, kluczowe są pierwsze rundy, w których niewiele się działo. Poza tym gala jak widać była zdecydowanie bardziej Roya (Square Ring Promotions) niż Wasyla, 81% dochodu z PPV mówi samo za siebie.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 14-08-2012 12:43:07 
Walka remisowa? Wynik mógł iść w obie strony? Wolne żarty. Roy wygrał maksymalnie cztery rundy. Pamiętać należy, że Głażewski szóste starcie wygrał dwoma punktami. 96-93 dla Polaka w mojej ocenie. Dan Rafael czy boxingscene.com widzieli jeszcze wyraźniejsze zwycięstwo "Głaza".
A to czyja jest gala nie powinno mieć najmniejszego wpływu na werdykt. Już nie szukajmy usprawiedliwień dla złodziei z ołówkami.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 14-08-2012 12:52:10 
jowisz881 no niestety, po każdej potyczce nawet takiej gdzie by było 100 ciosów do zera znajdą się tacy zmanipulowani co będą pisać ,że walka wyrównana z przewagą tego co zadał 0 ciosów.

Tak właśnie działa manipulacja. Nie ma co nawet komentować. Bradley również wygrał , heheh. Wynik wydrukowany oczywiście.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 14-08-2012 12:59:33 
Powiedziałbym, że Roy wygrał minimum 4 rundy, tak czy siak niesmak pozostał, Roy musi kończyć. Co do tego czyja jest gala, odnosiłem się do skasowanego posta @WonderBoy, gdzie pisał, że Wasyl dał Royowi wygrać, a ja mówię po prostu, że to raczej Roy zadbał o swoje interesy będąc głównym "akcjonariuszem" tej gali. Absolutnie nie popieram usprawiedliwiania wyników walk tekstami typu: "Walczył u siebie, więc mu się należało", czy "Mistrza trzeba pokonać wyraźnie", itp.

Co do samej walki, Paweł robił dużo wiatru, wyglądało to tak, że spychał często Roya na liny (ale to w drugiej połowie walki dopiero), niemniej bardzo dużo ciosów niecelnych, przestrzelonych, to naprawdę nie była łatwa walka do punktowania.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 14-08-2012 13:11:32 
@WonderBoy, manipulacja działa też tak, że zamiast samemu wyrobić sobie jakąś opinię, często nielubianą przez większość, poddajesz się temu popularnemu stanowisku, co by nie narazić się na krytykę innych ;)

Z Bradleyem też HBO nieco wypaczyło obraz walki, Pacman odpuścił ostatnie rundy, wygrał oczywiście i tak, ale bardziej 116:112, a nie 119:109 jak widział to Lederman i komentujący tę walkę. Zresztą Kellerman też zmienił swoją punktację po obejrzeniu w ciszy tej walki, a po walce większość krzyczała, że Pacman wygrał do zera i że nie wiem jak się punktuje walki, skoro dałem Bradleyowi 4 czy nawet 5 rund.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 14-08-2012 13:14:49 
Matys90
Głażewski nie robił żadnego wiatru. Takie stwierdzenie byłoby trafne gdyby Roy popisywał się refleksem i unikał ciosów Polaka. A tak nie było. Tzn. w pierwszej części walki to RJJ był lepszy (poza jedną rundą), ale od nokdaunu zaczęła się przewaga Głażewskiego i nie można punktować inaczej niż dla "Głaza".
Nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że to była trudna do punktowania walka. Trudności może sprawiać starcie gdzie nic się nie dzieje (klincze albo obaj zawodnicy stoją za podwójną gardą i wszystkie ciosy spadają na rękawice). Tutaj była akcja i można wskazać lepszego w danej rundzie (czego dowodem jest fakt, że punktacje ekspertów nie różnią się znacznie od siebie).
Tyle z mojej strony.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 14-08-2012 13:20:14 
Matys90
"manipulacja działa też tak, że zamiast samemu wyrobić sobie jakąś opinię, często nielubianą przez większość, poddajesz się temu popularnemu stanowisku, co by nie narazić się na krytykę innych ;)
..."

Heh, wiem coś o tym ;-)
Dobrze, że masz własne zdanie, ale uwierz mi, że w przypadku walki RJJ vs Głażewski nie jesteś jak Kopernik (w sensie, że Ty masz rację, a większość się myli).
Co do Pacquiao vs Bradley to zgoda. Dla mnie też 116-112 było.
 Autor komentarza: rumburak
Data: 14-08-2012 13:26:22 
Gala KSW w PPV 30zł:)ciekawe po ile będzie gala Adamka?
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 14-08-2012 13:28:09 
Bradley wygrał max 2 rundy.

Chęć bycia "alternatywnym" + doszukiwanie się czegoś czego nie ma ( bo w końcu "wygrał" to może coś w tym jest ) daje właśnie takie kwiatki.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 14-08-2012 13:35:50 
rumburak
Myślę że z dyszkę mniej niż gala z Vitem.Nie pamiętam ile tamta była bo "kradłem" przez neta.

Moim zdaniem Głażewski wygrał 2-3 punktami z Royem.4 rundy Roya,6 rund Głaza.93-96
 Autor komentarza: boksitylkobok
Data: 14-08-2012 13:42:26 
liscthc
Powinieneś poddać się dobrowolnemu poddaniu karze, to niedopuszczalne oglądać streamy, to rani innych, zadaje cierpienie. 5 lat w zieleni:)

A poważnie to jak nie będzie Proksy w tv będą streamy
 Autor komentarza: Matys90
Data: 14-08-2012 13:42:57 
Autor komentarza: WonderBoy Data: 14-08-2012 13:28:09
"Bradley wygrał max 2 rundy.

Chęć bycia "alternatywnym" + doszukiwanie się czegoś czego nie ma ( bo w końcu "wygrał" to może coś w tym jest ) daje właśnie takie kwiatki."

No to w tym przypadku, ponad 50 dziennikarzy jest "alternatywnych", ;) Tylko zaraz po walce ludzie znali jedynie punktację Ledermana, a karty punktowe innych dziennikarzy pojawiły się później ;)

Nie jestem jakimś hipsterem, po prostu lubię obejrzeć nieraz walki z kartką i długopisem w ręku. Wtedy się okazuje, że np. Hope nie miał prawa wygrać na punkty z Proksą w 1. walce, albo że walka Roy - Głaz była na pewno bliższa niż punktacja pana Suchaczewa z boxingscene - 98:91.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 14-08-2012 13:50:37 
boksitylkobok
Karze??? Ja myślę o pętli na szyję.

Ja już się nawet pogodziłem z tym że walkę będę oglądał na necie,no cóż,przynajmniej ostatnich parę walk oglądałem na przyzwoitych streamach,Polski komentarz mało mnie bawi,jak jest dobra jakość to mogę lukać nawet po Chińsku.Mam oczy i buzię,więc jak coś to sam se pokomentuję,Chyba nawet lepiej niż Kostyra czy Skrzecz.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 14-08-2012 14:08:37 
Zobaczyl ze Tyson wydymal Babilona i mozna dymac tych wielkich promotorow to Roy tez postanowil sprobowac,,, hahaha ..Roy juz raczej nie zawalczy z Diablem,,obral latwiejsza kase w sadzie jaja hahahaa..Zrozumial ze Diabel go zabije w ringu stąd ten pozew i łatwa kasa z sądu buhaha
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 14-08-2012 14:24:32 
TVN odpowiedział na mój mail:
"Dziękujemy za zainteresowanie naszą stacją.

Uprzejmie informujemy, że Pana prośba została przekazana do Działu Programowego - organu decyzyjnego.



Pozdrawiamy,

Dział Współpracy z Widzami"
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 14-08-2012 14:25:03 
Może więc coś z tej naszej akcji będzie... oby!
 Autor komentarza: glaude
Data: 14-08-2012 14:26:48 
"Z dokumentu, do którego dotarł portal boxingscene.com, wynika, że Polacy mieli zapewnić Amerykanów, że Kostecki rozpocznie odbywanie wyroku dopiero po czerwcowej walce. Gdy zaś został zatrzymany, przedstawiciele KnockOut Promotions utrzymywali, że zdołają załatwić pięciodniowe zwolnienie z aresztu, które umożliwi Kosteckiemu walkę w ringu."

Pytanie, czy są to prawdziwe dokumenty.
Nawet gdyby, to w zasadzie i tak nic to nie zmienia, bo team Roya i tak musiał się zgodzić na Głaza, skoro do walki doszło.
I na to są napewno dokumenty- i to prawdziwe, podpisane przez Roya, lub osobę go reprezentującą.

RJJ nie umie najwyraźniej interpretować prawa i ma kiepskich doradców, bo poza stratą kasy w przegranym z góry procesie zrobi z siebie pośmiewisko większe niż niż na ringu w Polsce.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 14-08-2012 14:27:14 
To i ja wysłałem,choć nie spodziewam się reakcji.No ale Mail nic nie kosztuje.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 14-08-2012 15:59:18 
Tak odpisali :)

Spamować o tym w każdym temacie , jest szansa!
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 14-08-2012 16:23:13 
Autor komentarza: Karule
Data: 14-08-2012 13:38:13
UWAGA! PISAĆ MAILE Z PROŚBAMI DO TVNu, ŻEBY PUŚCILI TĄ WALKĘ NA SWOIM OTWARTYM KANALE!

widzowie@tvn.pl

UDOSTĘPNIAĆ TEN OBRAZEK ZNAJOMYM NA FACEBOOKU! :P

http://kwejk.pl/obrazek/1360570/wspierajmy-naszych-sportowc%C3%B3w-1-wrze%C5%9Bnia-nowy-jork-grzegorz-proksa-walczy-o-mistrzostwo-%C5%9Bwiata.html
 Autor komentarza: atmel
Data: 14-08-2012 16:41:59 
Mieli chęć oszukać kibiców i sztucznie wywindować RJJ , Kostek poszedł siedziec , ten jego zastępca postanowił oszukać amerykanów i wygrać z góry przegraną walke , wyszła wielka kupa .
Troszke nie rozumiem dlaczego skupiacie sie w negatywnych ocenach tylko na RJJ ? On był tylko jednym z ogniw tego łańcuszka oszustw.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 14-08-2012 18:13:36 
Addy:

"Tacy zawodnicy jak Roy Jones Jr, czy James Toney - wielkie legendy, które robią z siebie błaznów za pieniądze... Smutne to trochę. Z tych pięściarzy lat 90, jedynie - starszy od wyżej wymienionej dwójki - Bernard Hopkins prezentuje dobrą dyspozycję, dając wyrównaną walkę znakomitemu i dużo młodszemu Dawsonowi. "Kat" ma odpowiednie podejście - nie dość że jest największym profesjonalistą z nich, to jeszcze jest najbardziej inteligentny - tak jak powiedział: jedna walka, być może znowu o pas z Cleverlym albo Szumenowem, których powinien ograć i koniec, odejście w glorii chwały wielkiego mistrza i prawdziwej legendy."

Naciągana ta legenda. Faularz oszpecający boks i nigdy nie doceniany przez kibiców ( zupełnie słusznie ). Gdyby nie dobra forma po czterdziestce, niż nikt by o nim nie mówił.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 14-08-2012 18:53:09 
@Shogun90
Wymien tych wielkich bokserow jakich unikal Jones w swoim prime.

@Addy
Do Jonesa mozna miec jedynie pretensje o zle decyzje w sferze biznesowej i otoczenie sie niewlasciwymi ludzmi.
Roy nie trafil tak jak Floyd na chocby takiego Leo Elerbee czy Ala Haymona,ktorzy pomogli mu uwolnic sie od Boba Aruma i poprowadzic kariere po swojemu.
Roy mial swoja firme zajmujaca sie promocja ale wspolnicy "pomogli" mu pozbyc sie wywalczonych na ringu milionow i dzis niestety ciagle ogladamy RJJ na ringach prezentujacego obwozne sado-maso.
Mimo,ze doceniam i podziwiam osiagniecia Bernarda po czterdziestce to czym innym jest mistrzowska destrukcja poczynan przeciwnika i kilka lub kilkanascie kontr prawa reka na reka na runde a czym innym ryzykancki boks oparty na refleksie,koordynacji,genialnej pracy nog ,czasie reakcji i pelnej improwizacji,efektownej ofensywie.
Zgoda,ze wraz z pogarszajacym sie refleksem Roy nie zmienil swego stylu walki dostosowujac sie do mniejszych mozliwosci organizmu ale przez kilka lat swojego prime dostarczyl wiecej wrazen niz Hopkins przez kilkadziesiat lat rownej bez wiekszych zalaman formy i moim zdaniem wiecej nawet niz fenomenalny Floyd Mayweather.
RJJ byl absolutnie unikalny;Bronery moga z mniejszym lub wiekszym powodzeniem kopiowac Floyda a Wardy ulepszac styl Hopkinsa.
Nikt nie jest w stanie walczyc jak Roy Jones Junior z najlepszego okresu.
 Autor komentarza: Addy
Data: 14-08-2012 18:55:36 
@beniaminGT - niby o Royu, skoro poruszasz temat Hopkinsa... naciągana legenda? Zdemolowanie Glena Johnsona, Keitha Holmesa, Williama Jopey'a, Felixa Trinidada, Oscara de la Hoi, Antonio Tarvera, Winky'ego Wrighta, Kelly'ego Pavlika, Jeana Pascala, też Roya, no i wielu innych... Żaden pięściarz z obecnie walczących nie ma tylu znakomitych zawodników na rozkładzie... Na przykład Jones tylu nie ma, nie na takim poziomie. Do Hopkinsa należy rekord dwudziestu udanych obron tytułu mistrza wagi średniej, zdobył pasy WBC, WBA, IBF, WBO, The Ring tej kategorii wagowej. Do każdego z tych pasów doszedł pojedynczymi pojedynkami, co jeszcze bardziej dodaje prestiżu temu osiągnięciu. Był też mistrzem The Ring i WBC w półciężkiej. Hopkins jest bodajże drugim zawodnikiem w historii pod względem ilości walk o tytuły mistrzowskie za Chavezem Seniorem. Dlaczego? Bo jest genialnym zawodnikiem. Fenomenalna praca nóg, perfekcyjna defensywa, znakomita taktyka na każdy pojedynek, pozwalająca narzucić mu własne reguły absolutnie każdej walki (z Hopkinsem chyba nigdy nikomu nie udało się walczyć na własnych regułach, wygodnie, łatwo itd), rewelacyjne przygotowanie fizyczne, perfekcyjny styl życia dla sportowca gwarantujący mu długowieczność, inteligencja ringowa i poza ringowa... to naprawdę dużo więcej niż "faularz" - takie twierdzenie jest przejawem zwykłej ignorancji. Andre Ward też nie walczy najmilej dla oka, jest w sporej mierze podobny w stylu do "Kata", zresztą obaj darzą się nawzajem tak wielkim szacunkiem, że nazywany jest uczniem Hopkinsa. I czy odbiera mu prawo do bycia genialnym pięściarzem? Nie. Wręcz przeciwnie, "S.O.G." jest jednym z najlepszych bokserów P4P, a jak ogra Dawsona to nie wiem czy nie najlepszym.
 Autor komentarza: Addy
Data: 14-08-2012 19:13:22 
@clyde 22 - każdy zawodnik ma taki styl jaki mu pasuje, choć sądzę że gdybym był bokserem i mógł wybierać to wybrałbym efektywność nad efektownością. Roy Jones jednak miał dużo większe możliwości niż porównywany z nim Hopkins, a ich nie wykorzystał. Więc te pretensje w sferze biznesowej są z pewnością uzasadnione. Jednak potem to się przekłada na kolejne bezsensowne występy w ringu i niszczenie własnego zdrowia. Sam sobie jest temu winien i za sprawą własnej głupoty, niszczy swoją legendę. Bernard w dużej mierze sam o siebie zadbał i ma się dobrze. A Mayweather ma te możliwości jeszcze większe od tej dwójki, no i jest to również wykorzystywane. Oczywiście Floyd to geniusz boksu, zdecydowanie tak. W jego wieku też jednak należałoby być ostrożnym, bo każdy kolejny występ to ryzyko porażki, a jakby punktem honoru mogłoby być dla niego odejście jako niepokonany. Z drugiej strony, oczywiście większość chce walki z Pacquiao i nie ma sensu odchodzić. Myślę, że Floyd byłby faworytem w konfrontacji z Filipińczykiem. No ale jednak zbliżając się do czterdziestki trzeba pilnować tego co się osiągnęło i nie dać stracić tego w nieprzemyślany sposób, jak to robi Roy - bez względu na jego geniusz w prime.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 14-08-2012 20:40:42 
@Addy
Kazdy zawodnik dobiera styl do mozliwosci i skali talentu.
Roy Jones w najlepszych latach byl i efektowny i efektywny i byl na tronie p4p niezagrozony przez nikogo.
Gdyby zakonczyl kariere po pokonaniu Ruiza czy pierwszej walce z Tarverem bylby powszechnie uwazany za najlepszego piesciarza wszechczasow (a juz nieco wczesniej bylo widac,ze jego piec minut sie konczy).
Oceniac trzeba caloksztalt kariery i masz racje,ze Jones zepsul sobie reputacje walczac za dlugo ale ja pamietam jego dobre czasy i najlepszy Bernard przegralby z najlepszym Jonesem dziesiec pojedynkow na dziesiec.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 14-08-2012 22:33:29 
Shogun90


kogo omijal??? p.s. to michalczewski omijal jego.................przeciez rywale darka to w porownaniu do rywali jonesa to same bumy..........o czym my tu mowimy????
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 14-08-2012 22:43:15 
jedyny przyklad jaki moge znalezc to fakt ze michalczewski walczyl z virginem hillem zanim ten wyszedl do roya jonesa
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-08-2012 00:59:44 
pozatym "hopkins ma na rozkladzie winky wrighta" - wedlug mnie to winky ma na rozkladzie hopkinsa ;) pozdro
 Autor komentarza: surgeon
Data: 15-08-2012 01:02:30 
szkoda że z Michalczewskim nie zaboksował
 Autor komentarza: surgeon
Data: 15-08-2012 01:08:04 
droga redakcjo dlaczego zezwalacie na komentarze w których obrażani są inni ludzie? jak na tym świecie ma być dobrze jak nawet w komentarzach jeden człowiek równa z błotem drugiego? ludzie opamiętajcie się, co za Was przemawia?
 Autor komentarza: gerlach
Data: 15-08-2012 02:41:33 
DALISCIE MU WYGRAC NIESLUSZNIE, TERAZ MACIE FRAJERZY:))) SPRAWIEDLIWOSC POTRAFI ZASKOCZYC. CHYBA, ZE ROY ZA EWENTUALNA UGODE CHCE DOSTAC WLODARA
 Autor komentarza: klocuu
Data: 15-08-2012 11:08:45 
Roy walczył i wygrywał miliony a teraz 45 tyś dol. ??????????
Oj musi mu brakować siana...
Czyżby tak jak Tyson roztrwonił wszystko?????
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.