TRAVIS WALKER RYWALEM 'GÓRALA'
Jak dowiedziała się redakcja Bokser.org, Tomasz Adamek (46-2, 28 KO) poznał rywala, z którym przyjdzie mu się zmierzyć 8 września podczas gali w Prudential Center w New Jersey.
Naprzeciw naszego "Górala" stanie mocno bijący Travis Walker (39-7-1, 31 KO), który jeszcze niedawno w Warszawie sparował z Arturem Szpilką.
Amerykanin zasłynął punktowym zwycięstwem nad Jasonem Estradą sześć lat temu oraz nokautem sprzed czterech miesięcy nad groźnym i wysoko notowanym Kali Meehanem. Walker w czerwcowym zestawieniu federacji IBF wagi ciężkiej zajmuje dwunaste miejsce, zaś Adamek jest czwarty. Ewentualna wygraną sprawi więc, że Tomek zrobi duży krok w kierunku kolejnej walki mistrzowskiej.
- Tomasz chce walczyć z wysokim zawodnikami, tak aby być jak najlepiej przygotowanym do walki z rywalami charakteryzującymi się lepszymi od niego warunkami fizycznymi - argumentowała wybór wysokiego Walkera promotorka Kathy Duva.
Jak oni mogą coś takiego robić kibicom?! ME niczym się nie różni od KP.
Jak to półfinał? Ustinov się wycofał a IBF zaakceptowało zastępstwo w formie Travisa Walkera?
dla mnie Adamek to właśnie bokser tego poziomu (druga liga HW).
Walker to rywal kalibru Michaela Granta i Kevina McBride'a... Niestety typowy bezpieczny przeciwnik. Dla mnie to wyjątkowo dziwny wybór, gdyż Ustinov to zawodnik który nie jest groźniejszy od Walkera, a byłby to półfinał turnieju IBF
Tak piszą u konkurencji, a jako, że źródłem jest pan Garczarczyk, to wierzę ;)
"Travis, po ostatnim nokaucie na Meehanie został zaakceptowany przez IBF jako zawodnik biorący udział w eliminatorze do pierwszego miejsca w rankingu - dodaje najlepszy polski bokser wagi ciężkiej. "
Zresztą wkleję mój komentarz, bo podsumowałem sobie tę piętnastkę IBF:
IBF:
2 Tony Thompson United States - odpada, dopiero dostał title shota i KO
3 Kubrat Pulev Bulgaria - jest w drugim półfinale, z Solisem
4 Tomasz Adamek Poland
5 Odlanier Solis Cuba - jest w drugim półfinale, z Pulevem
6 Alexander Ustinov Russian Federation, nie może dostać wizy, miał się zresztą bić w eliminatorze WBA z Ortizem
7 Edmund Gerber Germany - młody, trzymany pod kloszem Sauerlanda, gdzie Go puszczą do USA, czy do walki mistrzowskiej
8 Bryant Jennings United States - prospekt, Duva i inni już się wypowiadali na temat takiej walki
9 Chris Arreola United States - Arreola nie chce teraz takiej walki, buduje pozycję w WBC
10 Denis Boytsov Germany - też WBC, też prospekt, nie pojedzie do USA, pod kloszem
11 Johnathon Banks United States - walka z Mitchellem na HBO we wrześniu
12 Travis Walker United States
13 Alexander Dimitrenko Germany - wpierdziel od Puleva, nie nadaje się, nie wiem czy w ogóle jeszcze będzie się bił
14 Tyson Fury United Kingdom - młody, prospekt, fajnie prowadzony ale jednak bezpiecznie, nie interesuje ich teraz ucinanie kurze złotych jajec
15 Seth Mitchell United States - walka z Banksem we wrześniu.
Adamek lekko łatwo i przyjemnie wygra walke cos w stylu 118-110, więc ogólnie rywal zostanie ograny do jednej bramki.
Adamek poza siłą ciosu pod każdy innym względem jest wiele lepszy, ze sportowego pkt widzenia walka nie ma sensu. Z biznesowego ma, bo Walker jest wysoko w rankingu ibf, więc to pozwoli poprawić i umocnić pozycję, chętni na obejrzenie napewno się znajdą.
Jak dla mnie osobiście to zawód, ale co zrobić jak ten cyrk zwany boks zawodowy szczególnie w wadze ciężkiej wygląda jąk wygląda.
Jakie to mega wyzwanie. Niech zawalczy np. z Wilderem jak chce wysokiego
Aaaa no to zupełnie inna rozmowa ;)
PS.Szpila nadal bryluje ale swoja głupotą stwiedził że jest tak mocny że jest gotów na Górala i ze Adamek może zbić ale...konia szczyt prostactwa już nigdy nie stanę w jego obronie dziś osiągną poziom poniżej mułu...
Nie wiem czy on w ogole przeboksowal kiedys 12 rund.Jest szansa ze spuchnie w okolicach 8-9 rundy...
Ostatnio widzialem go z Czagajevem,zaprezentowal sie nadspodziewanie dobrze,a o ile pamietam,to przylecial do Niemcow na telefon...
ja tez uwazam ze rywal nie taki ostatni ,tylko znow Tomek rozbawil,jak ktos napisal ze sparing partnerzy W Polsce sa nedzni a teraz walczy z jednym z nich
_____________________________
E tam, przecież na Adamka Walker przygotuje formę życia ;P
to oczywiste ze forma zycia ,tak jak to ze sila ciosu rosnie Tomkowi ,sam Roger powiedzial
Walczy i to stosunkowo nie dawno, bo z Pulevem przegrywając tak gdzies 9-3 w rd.
Tak, to ten sam, nie mniej jednak, nie przypominam sobie żeby Walker powiedział, że nie chciałby stoczyć z Arturem walki rankingowej, jeżeli jednak to powiedział, to według mnie sarkastycznie.
Ty chyba nie paniatno że to jest walka w turnieju IBF tak więc musi to być ktoś z 15 IBF a jeżeli nie Walker to kto według ciebie?
Najlepsze jest to, że Szpilka dostaje dużo pochwał na FB od ziomeczków, niektórzy (łyse karki z sąsiedztwa ) twierdzą, że będzie wiekszą legendą niż "ci jacyś bracia z Ukrainy". Dodatkowo matoły go nakręcają.
"Nie udał się przyjazd do USA Ustinowa, ponieważ nie otrzymał wizy, a my nikogo z łapanki brać nie chcemy, a Walker będzie miał pełne osiem tygodni by sie na mnie przygotować - mówi Adamek. - Travis, po ostatnim nokaucie na Meehanie został zaakceptowany przez IBF jako zawodnik biorący udział w eliminatorze do pierwszego miejsca w rankingu"
Ustinov odpada czyli musi być ktoś z 15 IBF
Tony Thompson odpada, Kubrat Pulev jest w drugim półfinale z Solisem
Alexander Ustinov nie może dostać wizy, miał walczyć w eliminatorze WBA z Ortizem
Edmund Gerber - młody, jest pod kloszem Sauerlanda
Bryant Jennings - prospekt, Kate Duva i inni już się wypowiadali na temat takiej walki
Chris Arreola nie chce teraz takiej walki, buduje pozycję w WBC
Denis Boytsov też WBC - prospekt pod kloszem Sauerlanda
Johnathon walka z Mitchellem na HBO we wrześniu
Alexander Dimitrenko, przegrał z Pulevem
Tyson Fury, prospekt, prowadzony bezpiecznie
Seth Mitchell - walka z Banksem we wrześniu.
Więc kto waszym zdaniem ma być przeciwnikiem Adamka w eliminatorze IBF - ręce opadają jak czytam nawiedzonych userów już narzekających.
"Nie którym userom powiedzieć, że są idiotami to nie obraza - to po prostu diagnoza"
A w perspektywie walka z Solisem ogarnijcie się trochę ludzie.
Chociaz Fury tez jest wysoki i zglaszal checi ,osobiscie taka walke bym wolal
Czego to Fury już nie mówił, z kim on nie chciał walczyć ;) Tyle, że zawodnik swoje, a promotorzy swoje. Nie zapominając też o tym, że Fury miewał napady maniakalno-depresyjne i jakieś inne dziwne historie ;D
"Nie udał się przyjazd do USA Ustinowa, ponieważ nie otrzymał wizy, a my nikogo z łapanki brać nie chcemy, a Walker będzie miał pełne osiem tygodni by sie na mnie przygotować - mówi Adamek. - Travis, po ostatnim nokaucie na Meehanie został zaakceptowany przez IBF jako zawodnik biorący udział w eliminatorze do pierwszego miejsca w rankingu"
Ustinov odpada czyli musi być ktoś z 15 IBF
Tony Thompson odpada, Kubrat Pulev jest w drugim półfinale z Solisem
Alexander Ustinov nie może dostać wizy, miał walczyć w eliminatorze WBA z Ortizem
Edmund Gerber - młody, jest pod kloszem Sauerlanda
Bryant Jennings - prospekt, Kate Duva i inni już się wypowiadali na temat takiej walki
Chris Arreola nie chce teraz takiej walki, buduje pozycję w WBC
Denis Boytsov też WBC - prospekt pod kloszem Sauerlanda
Johnathon walka z Mitchellem na HBO we wrześniu
Alexander Dimitrenko, przegrał z Pulevem
Tyson Fury, prospekt, prowadzony bezpiecznie
Seth Mitchell - walka z Banksem we wrześniu.
Więc kto waszym zdaniem ma być przeciwnikiem Adamka w eliminatorze IBF - ręce opadają jak czytam nawiedzonych userów już narzekających.
"Nie którym userom powiedzieć, że są idiotami to nie obraza - to po prostu diagnoza"
A w perspektywie walka z Solisem ogarnijcie się trochę ludzie.
rzuciłem okiem tylko nawet łyse karki napisali prawdę ze słonce mu przyświeciło tylko jakieś małolaty i dzieciaki myślą że Szpila jest tak mocny...
Druga sprawa - według was Tomasz to bum i kelner WIĘC PO CO CHCECIE DLA NIEGO NIESAMOWITYCH JAKICH RYWALI?
Nerwy. Czasami wulgaryzmy są niezbędne, aby w pełni oddać to co ma się na myśli. Z resztą wulgaryzmy nie są zagrożeniem dla Języka i kultury - prof. XXX.
Faktycznie
Teraz mi sie przypomnialo,ze widzialem ta walke...ale chcialem o niej zapomniec:)
Walker byl w niej beznadziejny.Chaotyczny w ataku i bezbronny w obronie.Walka rwana,Pulev chyba w kazdej rundzie wsadzal mu po kilka ciosow po ktorych Travis latal po ringu,ale Bulgar nie byl w stanie go wykonczyc
Ogolnie slabo
z czym adamek do ludzi ?
dostal pogrom z kliczka i o czym on marzy ?
znowu oklep porzadny dostanie w walce o jakikolwiek pas
Idz z tymi swoimi teorjami na RP . tam cie wszyscy zrozumieja...
No dokładnie przegrał z Kliczką i już nie powinien walczyć w ogóle, z kimkolwiek juz nigdzie, powinien zakończyć kariere JA100%!!!!!
.... kretyn :/
Spoko, rozumiem. Skoro jednak wpis Szpilki zdenerwował cię tak, że użyłeś takich mocnych słów, to zastanawiam się jakbyś zareagował, gdyby ktoś powiedział, że zbije cię jak dziecko? ;P
Racja poziom nie powalał i walka na nie zbyt wysokim poziomie.
Walker tam chwilami tez miał swoje momenty, ale zgodzę się z tym co napisałeś wyżej, ze kondycja to nie jest jego mocna strona, w walce z Bułgarem w ostatnich rd wyglądał nieciekawie.
Jego największym atutem jest mocny cios, więc przez całą walkę może być groźny.
Hehehe podobno tak na fejsie napisał!!!
Napisal konia zlac , a nie zwalic :P
- Szpilka to prostak i głupek,
- jest zadufany w sobie i nie chce przyznać sam sobie, że Adamek faktycznie obiłby go jak dzieciaka,
- Adamek powiedział prawdą, na punkcie której Szpilka ma kompleks niższości,
Artur Szpilka to taka Cichopek polskiego boksu. Bredzi, jątrzy, pierdoli głupoty a w ringu nie ma nic do pokazania. Coraz bardziej się ten koleś ośmiesza.
Wyszedl do ringu z Mormeckiem , to i z Adamkiem wyjdzie...
polakMaly1
Napisal konia zlac , a nie zwalić
Napisał, że zbić!
Sam zacznij czytać książki (minimum słownik ortograficzny) i Biblie to może zmądrzejesz, bo jak narazie to kiep z ciebie. Z psychologicznymi porównaniami to sobie daj spokój bo te twoje porównania pokazują że masz logikę na poziomie dziecka z gimnazjum, coś tam próbujesz napisać, ale ci nie wychodzi :D
Co do Walkera uważam że jest niebezpiecznym zawodnikiem. Dawno go nie widziałem ale pamietam że mocno bije ale jest b. statyczny co napewno wykorzysta Adamek.
Ja walkę Adamek-Szpilka kupuje. Moze będzie nawet tko przed 5 rundą!!!
Myslisz ze Szpilka nie wytrzyma 5 rund ? :)
Do takiej walki dojdzie najwcześniej za dwa lata, jak to pan Wasilewski dał do zrozumienia w jednym z ostatnich wywiadów.
Za dwa lata Szpilka będzie dużo lepszy,z kolei Adamek tylko słabszy. Według mnie walka będzie wyglądać podobnie jak Adamek-Gołota, z tymże tutaj to Szpilka będzie agresorem i nie zdziwię się jak usadzi Górala na dupie na koniec kariery. Polsat, PPV, Szpilka i Adamek to się sprzeda! Ludzie to kupią! Według mnie do tej walki dojdzie na 100%!
Autor komentarza: polakMaly1 Data: 20-07-2012 23:55:49
Ja walkę Adamek-Szpilka kupuje. Moze będzie nawet tko przed 5 rundą!!!
Myslisz ze Szpilka nie wytrzyma 5 rund ? :)
Jesli koniecznie bedzie chciał zbić Tomka i plan nie wypali to tak myśle.lol.
Lukaszz
Wyszedl do ringu z Mormeckiem , to i z Adamkiem wyjdzie...
___________________________
No właśnie po tym cyrku z Mormeckiem teraz będzie chyba ostrożniej dobierał sobie rywali i myślę, że jeśli Adamek nie będzie "obowiązkowym", to choćby nie wiem jakie oczy do Włada robił, ten nawet na niego nie spojrzy. Jest spora grupa młodych pięściarzy, takich jak Mitchell, czy Fury i fani boksu raczej oczekują, że to z nimi mierzyć się będzie Kliczko. Myślę, że Wład wyjedzie na przeciw tym oczekiwaniom.
A na poważmie Szpila czuł respa przed Mcclinem, czy Tomek czuł przed Medalionem bądź Kevinem???
:) A powinien czuc ?????
Dokładnie, sam Wład w ostatnim wywiadzie wspomniał o takich nazwiskach jak Fury, Mitchel, Price, czy nasz polski wiking: Mariusz Wach, który jednak celował będzie chyba w pas WBC. Władimir wyszedł z Mormeckiem, ale uświadomił sobie, że kolejne takie walki mogą sprawić, że stadiony już nie będą się tak ładnie zapełniać do ostatniego krzesełka. Adamka z Władem również nikt nie kupi, nawet polscy niedzielni janusze!
To ja napomnę, ze chciałbym swój stary nick odzyskać, zwłaszcza, ze ban był nie słuszny droga redakcjo:D
A ja myślę, że Adamek zakończy karierę ładniej niż Gołota i po ewentualnej walce z Władkiem nawet grube miliony od Solarza nie przekonają go do walki ze Szpilką. Choć wiadomo- w boksie może zdarzyć się wszystko... ;)
No cóż Walker do czołówki nie należy ale jakiś straszny bum to też nie jest.. napewno lepsza opcja niż Toney.
Adamek wygra to w dobrym stylu widowiskowo, awansuje w IBF o przybliży się do walki o pas
P.S Ciekawe czy transmisja będzie w PPV?
Nie wiem antykopowski, ale czy wyobrażałeś sobie szanse szpilki przed walką TomKA z Vitkirm?????
sprecyzuj to pytanko ok ?
Poza tym,zawodowke skonczylem 35 lat temu!Ty nalezysz raczej,do osob nad pobudliwych!pozdrawiam!
Autor komentarza: polakMaly1 Data: 21-07-2012 00:12:04
Nie wiem antykopowski, ale czy wyobrażałeś sobie szanse szpilki przed walką TomKA z Vitkirm?????
Nie wiem co tu precyzowac, gdyż jest bardzo precyzyjnie. Ale mimo wszytko wyjaśnię...tzn. Tomek z dziś tj. past prime i tak se poradzi na pkt z kimś taki jak Szpila.
Nawet przez chwile w to nie watpilem
Adamek jeżeli chce walki z Władimirem, to musi zostać oficjalnym pretendentem. Czyli np. wygrać ten turniej IBF. Aby tego dokonać musi obić w finale Solisa, na co nie ma większych szans według mnie. Zaraz usłyszę, że Solis to spasiony knur, ale on wrócił po ciężkiej kontuzji i przed walką mówiło się, że ważył w tej długiej przerwie nawet 140kg, co specjalnie by mnie nie zdziwiło :) Kubańczyk jednak wie, że to ostatni dzwonek, aby coś w boksie osiągnąć i na pewno wyszedłby do Adamka bardzo dobrze przygotowany, wiedząc że po wygranej czeka na niego Władimir. Z kolei Władimir mając dobrowolną obronę nigdy nie wybierze Adamka! Młody Kliczko ma zdecydowanie ciekawsze opcje: Fury, Price, Mitchel, Solis, być może Chisora (ale to odległa w czasie opcja, bo Dereck musi się odbudować psychicznie i mentalnie po tych ostatnich niepowodzeniach). Walki Władimira z w/w sprzedadzą się bardzo dobrze. Z Adamkiem nikt tego nie kupi drugi raz!!!
Potwierdził że nie ma za grosz rozumu, intelektu i nie umie myśleć oraz analizować swoich i innych walk..
To co ma w zanadrzu to przechwalki niestworzone teorie i fantazje bo napewno nie umiejętności bokserskie i osiągnięcia.
Dobranoc wszystkim ;)
Do Coperek -to nie jest dyktando,tylko luzne pisanie o boksie.Pisze z UK i nie mam wszystkich znakow!
Poza tym,zawodowke skonczylem 35 lat temu!Ty nalezysz raczej,do osob nad pobudliwych!pozdrawiam!
I jeszcze rozchwianych emocjonalnie!!!
Juz wiadomo ze to strona Adamka zrezygnowala z walki,a nie zadna wiza!Ustinov zarzadal dwa razy wiecej kasy!Tomasz poza eliminatorem...?
A skad to info ?
Juz wiadomo ze to strona Adamka zrezygnowala z walki,a nie zadna wiza!Ustinov zarzadal dwa razy wiecej kasy!Tomasz poza eliminatorem...?
A skad to info ?
"Aby tego dokonać musi obić w finale Solisa, na co nie
ma większych szans według mnie."
Akurat ten Solis z tyloma kilogramami nie jest taki groźny i moim zdaniem nie dotrwa do finalu - przegra z Pulewem jesli ten oczywiście weźmie tą walkę w co wątpie.
Placzcie i narzekajcie, to malkontenci potrafia najlepiej
płaczki
hahaha
Autor komentarza: ster Data: 21-07-2012 00:25:22
Juz wiadomo ze to strona Adamka zrezygnowala z walki,a nie zadna wiza!Ustinov zarzadal dwa razy wiecej kasy!Tomasz poza eliminatorem...?
A skad to info ?
Buhhahahahahaha.. wtym temacie tak napisali.. hheheheh
Autor komentarza: antycop Data: 21-07-2012 00:28:06
Autor komentarza: ster Data: 21-07-2012 00:25:22
Juz wiadomo ze to strona Adamka zrezygnowala z walki,a nie zadna wiza!Ustinov zarzadal dwa razy wiecej kasy!Tomasz poza eliminatorem...?
A skad to info ?
Buhhahahahahaha.. wtym temacie tak napisali.. hheheheh
Chodzilo mi o info z wiza i rzadaniami finansowymi Ustinova a nie o walke z Walkerem
Żebyś się nie zdziwił...
I jeszcze jedno, Solis w wersji ze 121kg do Adamka na pewno nie wyjdzie!
nanaehl
Adamek jeżeli chce walki z Władimirem, to musi zostać oficjalnym pretendentem. Czyli np. wygrać ten turniej IBF
Jak widać wybiera inna drogę, choć zawsze uwazałem, ze zestaiwnie 4 zawodników z tego samego rankingu jest dość karkołomne to Adamek team i tak traci na z nich wszytskich najmniej.
A wracając do Szpilki to nie przypomina on Wam kogoś? Tak mam na myśli Najmana, który tez dużo krzyczał, a umiejętności mizerne. Różnica jest taka ze Najman szanuje naszych najlepszych bokserów i ma wykształcenie :).
Najmna-Szpilka...lol... spektakularne ko dla szpilki.
Za nim dostaniesz zawału z podniecenia poczytaj dokładnie. To są wypowiedzi menago Ustinova. Wypowiedzi Main Events były zupełnie inne. Czy to będzie eliminator? Tak, bo IBF to potwierdziło, a menago Ruska ma tyle do gadania co Żyd za okupacji. Gada tak, aby zaprzeczyć ze Ustinov po prostu sie boi/ ma za mało czasu whatever.
Lukaszz
Dobrze prawisz i z Solisem jakoś Adamka nie widze!
DOBRANOC.
Szkoda nawet tego komentować!
Lukaszz
Dobrze prawisz i z Solisem jakoś Adamka nie widze!
DOBRANOC.
Spasiony Solis przy szczęśliwym Adamku moze przegerać nawet teraz!
Jak Góral pójdzie na wymianę z Walkerem to może się źle to dla niego skończyć bo Travis ma czym uderzyć.
Spasiony Solis też jest niebezpieczny!
Przedewszystkim jest po kontuzji i poczekajmy dalej!
Skoro Ustinov nie zgodzil sie na warunki finansowe Adamka,to powinien zostac ogloszony przetarg!Ale oboz Adamka na to sie nie zgadza bo ma date z HBO-czyli sie wycofuje z eliminatora!
IBF potwierdziło ze jest to eliminator. Czego tu nie rozumiesz? Ustinov sie nie zgodził na warunki finansowe- to są słowa obozu Ustinova. Nie ma czasu na przetarg, bo faktycznie nie ma. Myślisz ze dla IBF ważniejszy jest Adamek czy Noname Ustinov?
Jest czas na przetarg1Solios z Pulevem nie zaczeli nawet rozmow,jak dojdzie do walki to moze w Pazdzierniku lub pozniej!Oboz adamka potwierdzil ,a nie IBF!-to po co byle ten tel. z USA o wizie Ustinowa.Chyba ze przekreco Ruskiego!poczekajmy na rozwoj wydarzen robi sie wesolo!
Data: 21-07-2012 00:52:53
Ciekawe ,kto bedzie rywalem Ustinova w eliminatorze?
@ster
Oczywiście ty już wszystko wiesz jak jest jak było i jak będzie
Promotor Ustinowa
"Zapytany o dalszy rozwój sytuacji wokół turnieju IBF Tom Loeffler odparł: - Ja rozumiem to tak, że w tej chwili Adamek jest już poza turniejem, Pulew także do tej pory nie zgłosił się do udziału w nim. Nie ma możliwości, żeby IBF uznało walkę Adamka z Walkerem jako półfinał, natomiast federacja może w ogóle zrezygnować z turnieju."
Wypowiedź drugiej strony
"Nie udał się przyjazd do USA Ustinowa, ponieważ nie otrzymał wizy, a my nikogo z łapanki brać nie chcemy, a Walker będzie miał pełne osiem tygodni by sie na mnie przygotować - mówi Adamek. - Travis, po ostatnim nokaucie na Meehanie został zaakceptowany przez IBF jako zawodnik biorący udział w eliminatorze do pierwszego miejsca w rankingu"
Ty oczywiście już wiesz, że było tak jak powiedział Loeffler podziel się znami.
Data: 21-07-2012 01:37:42
Wedlug przepisow IBF-to oboz Ustinova ma racje!Oboz Adamka chcial "dwie pieczenie na jednym talerzu"-czyli kase z HBO i pokonanie w eliminatorze, nie przygotowanego Ustinova!Ale Rosjanin zarzadal 2xtyle co poprzedni rywal!itd...pazernosc na kase kosztem kibicow!W HW to norma!
Zaprezentuj te przepisy IBF nie bądź gołosłowny.
Strona Ustinowa przedstawia sytuację tak" W rzeczywistości kwestie negocjacji walki wyglądały tak, że promotorzy Adamka przestawili swoją ofertę finansową dotyczącą organizacji pojedynku, my ją podwoiliśmy. Ponieważ nie udało się osiągnąć porozumienia, my zadeklarowaliśmy chęć uczestnictwa w przetargu, który wyłoni organizatora walki. Main Events stwierdziło jednak, że jest już za mało czasu na przetarg, bo datę telewizyjną mają na 8 września i zrezygnowali z walki z Ustinowem - tłumaczy dyrektor operacyjny grupy K2."
Może poczekaj na wypowiedź 2 strony. Albo przedstaw wiarygodne źródła. Bo na razie to tylko słowa. Ale oczywiście ty już wiesz więc podziel się z nami ale nie plotami czymś konkretnym.
poogladaj sobie inne jego walki, te po Cristoballu, ocen i powtorz to co napisales powyzej. Wyglada na to ze od tych kilku rund z Arreola skonczyl sie w nim duch walki, czlapie jak slon po ringu do tego cholernie wolny. Rzeczywiscie swietny rywal dla szybkiego Adamka. Polak obskoczy go, zadajac te swoje szybki ale bezpieczne serie i nie da sie sloniowi trafic. Ze Szpilka byly by przynajmniej emocje a tak to bez sensu, Walker bez szans.
Data: 21-07-2012 00:50:00
A wracając do Szpilki to nie przypomina on Wam kogoś? Tak mam na myśli Najmana, który tez dużo krzyczał, a umiejętności mizerne. Różnica jest taka ze Najman szanuje naszych najlepszych bokserów i ma wykształcenie :).
Różnica jest taka, że Szpilka to talent a Najman nieudacznik życiowy. Jak możesz w ogóle porównywać Szpilkę do gościa, który w swoim zawodowym debiucie przegrywa w pierwszej rundzie przez TKO z gościem o rekordzie 0-11?
Hahahahahahhahahaha.
Logika polskich hejterow . Adamek by w tym momencie wziął kliczke to by pisali " za wcześnie na co ten polaczek się porywa" dostał według mnie solidnego rzemieślnika , który jest w dobrej formie.Z tego co wiem jest to eliminator więc znów Tomek jest na najlepszej drodze do walki o tytuł. Szkoda że polakom przeszkadza że ich rodak zaraiba więcej od nich i jest znany.
__________________________________
Po pierwsze: na Kliczkę Adamkowi zawsze będzie za wcześnie, bo Wład jest po prostu lepszym pięściarzem; dzili ich przepaść poziomów (nie tylko gabarytów), której Adamek nie przeskoczy, choćby nie wiem jak się napinał. Dla nas więc- hejterów Adamka- nie ma znaczenia, kiedy zawalczy z Władem, bo doskonale wiemy, że nie ma z nim cienia szans. My- hejterzy chcemy po prostu, żeby Adamek udowodnił, że zasługuje na drugą walkę (po totalnej deklasacji i ośmieszeniu w pierwszej) o tytuł królewsiej kategorii ukochanej przez nas dyscypliny.
Po drugie: według ciebie Walker to "solidny rzemieślnik będący w dobrej formie", a według Wielkiego Mistrza jeszcze niedawno był on za słaby nawet na sparingpartnera dla nowicjusza. Moim zdaniem Adamek też jest tylko solidnym rzemieślnikem (nie jest artystą w ringu) więc mógłby sobie walczyć z Walkerem. Wkurza mnie natomiast to, że Tomasz jest żałosnym dupkiem, który jednego dnia mówi, że Walker to słabiak, a on sam chce walczyć z najlepszymi, bo jest wojownikiem i gladiatorem, zapewnia, że nie będzie obijał już średniaków (przyznając tym samym nieświadomie, że jednak wbrew temu, co mówił wcześniej- do tej pory walczył ze średniakami), a następnego dnia ogłasza, że walczy z tym, którego wcześnej wyśmiewał.
My- hejterzy Adamka doskonale pamiętamy, co sprowokowanej pani Duvie wymsknęło się, kiedy broniła wyboru Toneya na rywala Adamka. Teraz wiemy, za co mają nas- kibiców promotorzy Adamka. Mają nas za naiwnych głupców, na których chcą zarabiać dużo dolarów jak najmniejszym kosztem. I między innymi to sprawia, że Adamka nie szanujemy, bo, przyznasz, trudno szanować kogoś, kto współpracuje z ludźmi tak traktującymi jego fanów.
Po trzecie: pisząc, że przeszkadza nam, że Adamek dużo zarabia i jest znany, pokazujesz tylko i wyłącznie jakimi kategoriami ty sam patrzysz na świat i innych ludzi. Są to kategorie bardzo niskie i godne pogardy i przez litość dla ciebie nic więcej na ten temat nie napiszę.
Obóz Ustinova walnął sumę oporową i tyle. Mamroczą coś o przetargu wiedząc, że Tomek nie może czekać, bo ma już termin hali i TV więc nie będzie przekładał w nieskończoność czegoś co może w ogóle się nie odbyć (turniej) bo 2 para tez nie jest nawet wybrana (Pulev na razie nie wyraził chęci)
Płaczcie więc dalej, że Adamek wziął sobie Walkera. Niektórych zdaniem powinien w eliminatorze do Vladka walczyć chyba z Vladkiem, bo inni rywale to kelnerzy.
No i wreszcie wypowiedź Szpilki i komentarze, gdzie z kilku można wywnioskować, że Szpilka rzeczywiście ma jakiekolwiek szanse na pokonanie Tomka. Ogarnijcie się, albo zmieńcie portal na coś o piłkarzykach stołowych.
Szpilka na razie jest nikim, a pokazał to dobitnie stary wypalony McCline. A to, że Tomek zaczyna coś mówić o zbiciu Szpilki moim zdaniem jest początkiem do ich walki bo moim zdaniem Adamek już się chyba trochę zaczyna irytować wypowiedziami zioma :-)
co takiego sie wymsknelo Duvie bo nie wiem a jestem ciekaw ?
Rywal dla Adamka rozczarowuje, ale biorąc pod uwagę, że ostatnio zlał Meehana to wybór okazuje się całkiem sensowny, tym bardziej jeśli to ma być faktycznie eliminator - przepustka do walki z Pulevem/Solisem, a dalej Władem.
W The Ring jest artykul,w ktorym pisza ze Douva wycofala sie z walki Adamk- Ustinov!Powod oczekiwanie Rosjanina na wize-nie ma czasu,gdyz TV ustalila termin!Dlatego wybrano Walkera itd.
PISZA ROWNIERZ-O WYCOFANIU SIE Z ELIMINATORA!!!-poczekajmy lepiej na oficjalna decyzje IBF!
Autor komentarza: mocuch
Data: 21-07-2012 12:52:48
Kiedy Adamek wyśmiewał Walkera jako sparingpartnera bo jakoś sobie nie przypominam??
Adamek mówił ogólnie o sparingpartnerach w Polsce. Jego zdaniem nawet Ci którzy przyjeżdżają do Polski np. z USA to zazwyczaj są nieprzygotowani, z nadwagą itp. Oczywiście trzeba brać poprawkę na to co mówi Adamek (przynajmniej ja tak robię). Nie sądzę, że Góral interesuję się boksem poza tym, że jest to jego praca. Niechętnie rozmawia o samych niuansach boksu jak np. Kostecki, Saleta, Sosnowski. Tak, więc jego wiedza na temat sparingpartnerów opiera się na jego doświadczeniach z przed paru ładnych lat a nie na tym co jest teraz. Poza tym masz rację - Adamka nikt nie pytał konkretnie o Walkera i na jego temat się nie wypowiadał wcześniej.
JAK DOBRZE ZE NIE KIBICUJĘ TEMU ...OWI Z GILOWIC
tak ppv. gala ma rozpoczac sie wczesniej zeby kibice w Polsce ja kupili!Tylko ze jak tydzien wczesniej Proksa pokona Golovkina to kazdy bedzie mial ta walke gdzies...!
Walker to pięściarz którego Adamek 10 razy obskoczy, po co taka walka?? koleś walczy niesamowicie przewidywalnie... zamiast walczyc w eliminatorze wybrali taką kpine...
!!!!!!!!!!!!!!!!MASAKRA !!!!!!!!!!!!
Data: 21-07-2012 13:34:58
To jest kpina z kibiców, Adamek sobie jawnie z nas kpi... jak chce walczyć z zawodnikami o lepszych warunkach fizycznych od siebie, to dlaczego sie obsrał przed Ustinowem? Bo jest silny i niepokonany? Panie Adamek, kończ Pan kariere bo to wstyd. Walka z gościem, który przyjeżdża regularnie do Polski dostawac łomot od Szpilki. Katastrofa. I to jeszcze w ppv. ŻAL.
Co Ty za bzdury wypisujesz, zorientuj sie najpierw w temacie a dopiero później się odzywaj. Gdzie masz info, że to będzie PPV, po ch gadasz, że Adamek się obsrał przed Ustinowem skoro nie jedno krotnie pod tym tematem był wyjaśniony temat Ustinowa i w końcu co to za tekst: "Walka z gościem, który przyjeżdża regularnie do Polski dostawac łomot od Szpilki."??? To, że sparował ze Szpilką to znaczy tylko tyle, że Wasyl postarał się i nie żałował hajsu na dobrych sparingpartnerów a że Szpilka sobie z nim nieźle radził na sparingach to tylko dobrze świadczy o Szpilce.
W The Ring pisze ze walka bedzie ppw i dlatego bedzie platna.Gala z tego powodu odbyc ma sie od godz.1.30 czasu USA-czyli u nas wieczorem!IBF -2 szefow tej organizacji sa czarno skorzy ,reszta to biali Amerykanie i z tego powodu Walker dostal zielone swiatlo!Ruskiego moga ominac!
HAHAHAH ADADMEK KOLEJNY RAZ PLUJE W TWARZ SWOIM FANOM
JAK DOBRZE ZE NIE KIBICUJĘ TEMU ...OWI Z GILOWIC
gat, to wytłumacz mi po cholerę wchodzisz na takiego newsa i zadajesz sobie trud żeby coś napisać?
Coś ty, przecież wielki guru Rodżi wie, że najlepszy Adamek waży 105 kg. Wtedy ma potężny cios, nie wiedziałeś?
Widzę, że w ogóle nie zorientowany w temacie jesteś, szkoda klawiatury, odpuść sobie. O ppv, walce po poludniu i 8 wrzesnia wiadomo już od dawna. A z walki z Ustinowem zrezygnował Adamek, była to oficjalna wiadomość.
oczywiscie walka z Kliczkiem odpada bo Adamek strasznie blado wypadl z jego bratem, i teraz szefowie telewizji nie zaplaca Adamkowi nawet 40% tego co dostal za walke z Witalijem,
równie dobrze moga zaproponowac Albertowi walke