HUCK: WAGA CIĘŻKA MNIE POTRZEBUJE!

Marco Huck (34-2-1, 25 KO) znudził się dywizją junior ciężką i za wszelką cenę chce powrócić na salony "królewskiej" kategorii wagowej. Niemiec do tej pory tylko raz zdecydował się na taką wycieczkę – w marcu mierzył się z czempionem WBA Aleksandrem Powietkinem (24-0, 16 KO) i przegrał niejednogłośnie na punkty, ale sam werdykt wzbudził wątpliwości.

Aktualny mistrz WBO w wadze cruiser wciąż nie może pogodzić się z tą decyzją i dąży do rewanżu z Rosjaninem. Tymczasem promotor "Saszy" rozmyśla o potyczce swojego pupila z Davidem Hayem (26-2, 24 KO).

- Podobno menadżer Powietkina, Wład Hriunow, nie wyklucza konfrontacji swojego podopiecznego z Hayem. Jestem zaskoczony takim przypływem pewności siebie. W sobotę zobaczyliśmy wspaniałego Brytyjczyka. Tego samego nie mógłbym powiedzieć o Powietkinie, a mam przecież doświadczenie w tej kwestii. Ja musiałem walczyć z nim i z sędziami. W dalszym ciągu twierdzę, że wygrałem tamten bój. Zadawałem więcej ciosów i częściej trafiałem – mówi Huck.

Członek grupy Sauerlanda deklaruje chęć powrotu do mającej przecież swój prestiż wagi ciężkiej.

- Nadal jestem zainteresowany powrotem do wagi ciężkiej. Chciałbym dostać jeszcze jedną szansę walki z Powietkinem, by naprawić mój błąd polegający na nie zakończeniu pojedynku przed czasem. Zabrałbym pas Aleksandrowi, traktuję to osobiście. Mógłbym udowodnić, że moje rozczarowanie i gniew nie są bezpodstawne. Po osiągnięciu tego celu byłbym gotowy na braci Kliczko lub Haye’a – opowiada buńczucznie "Kapitan".

Na koniec Huck pochwalił głównych bohaterów sobotniej gali w Londynie, czyli wspomnianego Haye’a i Derecka Chisorę. 27-latek nie widzi zaś żadnych szans dla Powietkina w starciach z najlepszymi. Podobno waga ciężka potrzebuje takich postaci jak naturalizowany Niemiec. 

- W ostatnią sobotę, po długim okresie posuchy, widzieliśmy świetną walkę w wadze ciężkiej. Chciałbym kontynuować tę tendencję. Jestem przekonany – Powietkin nie ma żadnych szans z Hayem i braćmi Kliczko. Fani nie mieliby powodów do ekscytacji, tylko nieliczni zyskaliby na takich pojedynkach, wzbogacając swoje portfele. Waga ciężko potrzebuje mnie bardziej niż kiedykolwiek! Mam nadzieję, że moi menadżerowie nie będą się ze mną sprzeczać, spełnią moje pragnienia i dadzą mi szansę zrobienia tego, na co zasługuję. Chcę być mistrzem świata wagi ciężkiej! Dokonam tego! - dodał na koniec podopieczny Ullego Wegnera.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: cwikiel
Data: 19-07-2012 16:07:37 
Można go nie lubić ale walka z Hayem by sie świetnie sprzedała. Waga ciężka może dużo zyskać po jego przejściu.
P.S Czy w rekordzie Povietkina nie ma błędu ? Nie przypominam sobie remisu w Jego pojedynku.
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 19-07-2012 16:08:45 
Huck najpierw wygraj z Afolabim cepiarzu...
 Autor komentarza: WRIGHT
Data: 19-07-2012 16:13:34 
Trochę racji ma, bo jak oglądnąłem kilka walk Charra, który będzie walczył z Vitalijem o mistrzostwo, to po prostu ręce mi opadły i uważam, że pierwszy lepszy ochroniarz z dyskoteki, albo jakiś zawodnik mma z wagi ciężkiej na zasadach bokserskich byliby poważniejszym zagrożeniem od tego całego Manuela, a Klitschko naprawdę przegiął z wyborem przeciwnika, chyba, że naprawdę żaden z 15 wbc, poza Charem nie chciał teraz z nim walczyć, to co innego.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 19-07-2012 16:22:36 
cwikiel
Huck zremisował ostatnia walke z Afolabim
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 19-07-2012 16:24:00 
Zawsze jedna małpa wiecej do cyrku.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 19-07-2012 16:32:21 
Huck chce zrobić pewnego rodzaju rewolucje w HW jak Haye. Jest na pewno zdeterminowany, silny, ale nie sądze żeby osiągnął coś więcej niż oklep od Kliczów, z Povetkinem niby sobie poradził, ale dać do na np. Arreole i myśle że mogło by się dla niego źle to skończyć.
 Autor komentarza: nd18
Data: 19-07-2012 16:36:44 
rewolucji nie zrobi ale niech robi co mu sie tam podoba :) a co do walki Povietkin vs Haye to bedzie bardzo nudne i na pkt wygra Haye lub Haye wygra przez KO w 2 ostatnich rundach, ale zdominuje Sasze na 100%. Povietkim zbyt wolny dla Haye'a
 Autor komentarza: nd18
Data: 19-07-2012 16:38:00 
Huck to samo : przez Kliczków i Haye'a zostanie zjedzony.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 19-07-2012 16:39:21 
walka arreola - huck w ciezkiej była by ciekawa na wyniszczenie !!
moze kiedyś do niej dojdzie!!
 Autor komentarza: SweetPea
Data: 19-07-2012 16:42:49 
Tylko że Hucka ma chyba 27 lat i może na lajcie przeczekać Kliczków
 Autor komentarza: atmel
Data: 19-07-2012 16:58:41 
A może Haye tak dla żartu zejdzie do junior ciężkiej i weżmie sobie ten jego pasek ?
 Autor komentarza: adamch
Data: 19-07-2012 16:59:14 
Prawda jest taka że mimo tych swoich cepów i walenia w tył głowy, walka z Powietkinem była jedną z lepszych w HW w ostatnim czasie, i Huck ją wygrał. Powinien teraz znowu zawalczyć w ciężkiej (nie rezygnując z pasa w cruiser). Walki z Haye'm nie dostanie (bo ten mierzy w Vitalija), ale dlaczego nie z Chisorą? Sprzedałaby się w Niemczech rewelacyjnie.
 Autor komentarza: BadNews
Data: 19-07-2012 17:00:53 
Huck nie wystapi z arreola bo niby dlaczego ? Nie walczy w USA nie ma tam grupy kibicow nie jest pretendentem a przede wszystkim mistrzem .... Nie widze go z arreola jako wygranego przez KO a na PTS nie ma szans wg mnie. Ciekawi mnie czy przy swojej surowej "hamskiej" technice bylo by go stac na zlamanie chociazby T.A. ...wątpie mimo ze TA jest past prime (wg mnie) WALKA MOGLA BY BYC CIEKAWA. zal troche ze nie ma juz tego master&commander Gmitruka w jego narożniku on zawsze potrafil z TA sie dogadać i z zimna krwia rozbić przeciwnika. Znakomity był ten nasz TA w tych niższych wagach a i w heavey nie ma co sie wstydzic :)
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 19-07-2012 17:03:20 
Marco pokonał zdecydowanie Powietkina i co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości. Dlatego też nie dziwi mnie to, że żąda rewanżu, bo zwykle po remisowych walkach, bądź minimalnie wygranych/przegranych następują walki rewanżowe. Drugi pojedynek również dobrze by się sprzedał, a nawet być może wygenerowałby jeszcze większe zyski niż pierwsza walka!

Jednak Hriunov nie pójdzie na to, a pisanie o negocjacjach na linii Powietkin-Haye to czysty pijar, aby ludzie nie zapomnieli, że jest jeszcze ktoś taki jak Powietkin.

Większość zarzuca Huckowi, że jest bardzo ograniczonym, surowym bokserem. Jednak "Kapitan Huck" w odróżnieniu od Powietkina wyszedłby do braci Kliczko w nocy, o północy. Rusek z kolei NIGDY(!) nie będzie gotowy na braci.

Dla mnie "Kapitan Huck" to prawdziwy fajter, który nie kalkuluje, tylko wychodzi do każdego! Również uważam, że jego przenosiny do HW ożywiłyby znacznie królewską kategorię! Dodatkowo waga ciężka, to zdecydowanie większe pieniądze niż junior ciężka, w której dla Hucka nie widzę już żadnych perspektyw. Trzecia walka z Afolabim się nie sprzeda, jedynie zostaje unifikacja. Ale z kim? Hernandez walczy przecież w tej samej stajni, co Marco. Włodarczyk odpada, Jones z wiadomych względów również...
 Autor komentarza: atmel
Data: 19-07-2012 17:06:21 
Tomek z przed kilku lat zamiótł by nim ring a i teraz w HW byłby według mnie faworytem takiego starcia .
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-07-2012 17:11:33 
Ja także uważam ze pojedynek brutalnego Hukicia z Heyem dużo byłby ciekawszy niż gdyby Anglik miał się zmierzyć z Povetkinem który to rozstaniu z Atlasem jest co raz słabszy i przede wszystkim nie przygotowany w ogóle kondycyjnie...
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 19-07-2012 17:16:03 
atmel
Nie zgodzę się z Tobą. Waga ciężką, to przede wszystkim ciężkie ręce. Huck bije naprawdę mocno, widać było w ringu jak kacap pływał po bombach przyjętych od Marco. Adamek dziś jest zdecydowanie wolniejszy, a przecież szybkość była jego największym atutem? Ale według Rodżiego siła ciosu idzie w parze z większą masą :) W moim odczuciu brutalny styl Marco Hucka mógłby wystarczyć na naszego Górala.
 Autor komentarza: Szczupak007
Data: 19-07-2012 17:40:26 
Huck ciężkiej nie zbawi, ale na pewno ją ożywi. Gdyby przeszedł, byłby jednym z najtwardszych i najbrutalniejszych zawodników, którego uderzenie - moim zdaniem - nie ustępuje temu, czym dysponuje Haye. Generalnie, to on zrobił postępy i mówcie co chcecie, nie jest bez szans w starciu z każdym z czołówki obecnej HW, nie licząc oczywiście K2, bo to inna liga. Brutalny i twardy zawodnik z dobrym strzałem to jest to, co chciałbym oglądać, a nie Manuela i jej wspaniałe wejścia na cudze konferencje.
 Autor komentarza: atmel
Data: 19-07-2012 17:57:21 
Lukaszz
Data: 19-07-2012 17:16:03
atmel
Nie zgodzę się z Tobą. Waga ciężką, to przede wszystkim ciężkie ręce. Huck bije naprawdę mocno, widać było w ringu jak kacap pływał po bombach przyjętych od Marco. Adamek dziś jest zdecydowanie wolniejszy, a przecież szybkość była jego największym atutem? Ale według Rodżiego siła ciosu idzie w parze z większą masą :) W moim odczuciu brutalny styl Marco Hucka mógłby wystarczyć na naszego Górala.
...
Od jakiegoś czasu napisałem tu sporo cierpkich słów pod adresem Tomka i nadal nie zamierzam zmieniać tonu ale też nie mam zamiaru być jego wrogiem , gdzieś w środku nadal pamiętam innego Tomka .
Co do teoretycznego pojedynku Adamek/Huck moim zdaniem Tomasz wyszedłby jako zwycięzca .To jedynie moje zdanie .
 Autor komentarza: Almatej
Data: 19-07-2012 17:58:23 
Jedyny sposób na ożywienie wagi ciężkiej to utworzenie nowej wagi - Super Ciężkiej od 230 funtów. W Superciężkiej walczyłyby kolosy (Kliczki,Wachy,Ustinovy itd) oraz ekstremalnie otłuszczeni jak Solis (Choć zawodnicy tacy raczej zrzuciliby zbędne kilogramy niż narazili się na walki z obrzymami).
Waga ciężka by rozkwitła - nie ma tłuściochów,ludzi wygrywających warunkami fizycznymi tylko emocjonujące walki w szybkim tempie z wieloma wymianami (a nie jak dziś jab,jab,jab lub seria i ucieczka).

Czołówka wagi superciężkiej-Kliczkowie,Pulev,Fury,Solis,Helenius,Chisora,Mitchell,Price,Wach

Czołówka wagi ciężkiej-Haye,Povetkin,Adamek,Chambers,Boystov,Huck

Obie kategorie były by dużo ciekawsze - Kliczkowie nie musieli by bić już byłych junior ciężkich a w ciężkiej każdy miałby szanse z każdym...

No cóż są to tylko marzenia,dziś musimy się ekscytować kolejnym junior ciężkim który może dać kilka wyrównanych walk małym ciężkim bez szans z dużymi (nei tylko z Kliczkami ja Hukićia nawet nie widzę w walce z kołkiem Heleniusem) lub na wyjeździe.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 19-07-2012 18:03:27 
Hukic v Arreola toż to byłoby mordobicie. na taka walkę wykupił bym PPV ;)
 Autor komentarza: canuck
Data: 19-07-2012 18:12:54 
Dlaczego waga HW potrzebuje Huck, az tak bardzo? Dlaczego Tomek walczy w wadze HW, nawet majac zupelnie przecietne warunki fizyczne jak na wage CW? Dlaczego wiekszosc czolowych bokserow CW pcha sie na sile do wagi HW?

To bardzo proste. Nawet najlepsi bokserzy w wadze CW nie moga zarobic tyle ile dostaje przyzwoity bokser w wadze HW.

Jak mowi polskie, nieco srakastyczne stwierdzenia: Jak nie wiadomo o co chodzi, to zawsze chodzi o pieniadze!
 Autor komentarza: atmel
Data: 19-07-2012 18:13:57 
Almatej
Data: 19-07-2012 17:58:23
...
Nie tylko ty widzisz taką potrzebe , takie głosy pojawiają sie i napewno coś w tym jest.
 Autor komentarza: atmel
Data: 19-07-2012 18:17:08 
Jeśli powstałaby waga pośrednia pomiędzy CW a HW to pierwsze dwa miejsca dla Haye i Chambersa .
 Autor komentarza: Almatej
Data: 19-07-2012 18:24:27 
Jeśli Solis i Arreola zbili by sadło to też była by to ścisła czołówka.
 Autor komentarza: atmel
Data: 19-07-2012 19:08:53 
No to tylko moje typowanie subiektywne :) .Nie ukrywam że np. Chambers jest to dla mnie gosciu .
 Autor komentarza: bimber
Data: 19-07-2012 19:23:59 
.....myślę że rumun mógł by namieszać. bracia po za zasięgiem ale zrobiło by się ciekawiej pod kreską.
 Autor komentarza: Almatej
Data: 19-07-2012 19:26:19 
Muamer Hukić to boszniak nie rumun ;)
 Autor komentarza: bimber
Data: 19-07-2012 19:30:54 
sorry:-) pomyliłem z Bute.
 Autor komentarza: PL005
Data: 19-07-2012 19:35:00 
@canuck
Dlaczego waga HW potrzebuje Huck, az tak bardzo? Dlaczego Tomek walczy w wadze HW, nawet majac zupelnie przecietne warunki fizyczne jak na wage CW? Dlaczego wiekszosc czolowych bokserow CW pcha sie na sile do wagi HW?

To bardzo proste. Nawet najlepsi bokserzy w wadze CW nie moga zarobic tyle ile dostaje przyzwoity bokser w wadze HW.

Jak mowi polskie, nieco srakastyczne stwierdzenia: Jak nie wiadomo o co chodzi, to zawsze chodzi o pieniadze!
-----
dokładnie, patrząc na Adamka i porownując go do Mastera to niestety wychodzi że fizycznie niestety nie pasuję do HW , HUCK pozatym to nieostatni zawodnik z CW który szuka pieniedzy nie tak dawno Steve Cunningham też sie przeniósł

-------
http://www.sametime.bnx.pl
-------
 Autor komentarza: eye
Data: 19-07-2012 19:44:03 
Pomimo wielu głosów krytyki uważam Hucka za dobrego zawodnika.. nie jakiegoś tam wybitnego ale dobrego i solidnego.

Jeśli chodzi o jego i HW to uważam tak:
- Z Kliczkami bez żadnych szans (ale dużo bardziej wolałbym zobaczyć właśnie jego w walce z Witalijem niż Charra)
- Haye - też bez szans.. raczej Huck dotrwalby do końca ale porozbijany
- Helenius w formie również przegrana Hucka
- Arreola - to by było ciekawe jednak myślę że zadecydowalaby siła Arreoli i przechylila szalę na jego korzyść.
- Chambers punktowa przegrana Hucka
- Powietkin - tu się wszystko może zdarzyć
- Adamek punktowa wygrana Tomka

Z resztą w miarę wyrównane szanse lub zdecydowane wygrane chyba że jeszcze o kimś zapomniałem..
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 19-07-2012 19:54:44 
Po pojedynku z Povietkinem niepotrzebnie wracał do junior-ciężkiej.
W ciężkiej jest taka nędza,że Huck dodałby trochę kolorytu.
Trudno mi oceniać Hucka po jednym pojedynku w ciężkiej ale jego ewentualne walki z TOP-10 HW chętnie obejrzę.
 Autor komentarza: Almatej
Data: 19-07-2012 19:55:06 
@eye

Dużo zależało by od tego gdzie toczyły by się takie walki - w Niemczech myślę,że Adamek i Chambers byliby bez szans na punktową wygraną chyba,że całkowicie by zdominowali "niemca". Hucka bym z chęcią zobaczył z Hayem,Arreolą,Mitchelem,Chisorą,Chagaevem no i oczywiście rewanż z Povetkinem.
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 19-07-2012 20:23:27 
nie no masakra jakaś .... Huck w walce z Povietkinem pokazał ze ma mocny cios... i ze jest poniżej przeciętnej jeśli chodzi o umiejętności bokserskie... natomiast Rusek ze jest już na poziomie w którym staranne dobieranie oponentów jest wskazane ... rozumie ze w walce tych dwóch bokserów mocne ciosy Hucka robiły wrażenie ale mimo wszystko punktowo niedorajda Povietkin to wygrał co prawda w stylu masakrycznie słabym ale jednak .... Huck może przejść do HW ale niczego tu nie zwojuje ... myślę ze przegra z kretesem np z Hayem Pulevem Tysonem Furym
Heleniusem Mitchellem Arreola Adamkiem a nawet z Wachem baa myślę ze biorąc pod uwagę jego mistrzostwo w cw byl by łakomym kąskiem dla poprawienia sobie statystyk i rekordów przez tych zawodników .... widzenie w nim zbawcy HW jest mało poważne ... póki co takiego nie ma
 Autor komentarza: Calaf
Data: 19-07-2012 20:26:51 
Almatej Data: 19-07-2012 17:58:23
Jedyny sposób na ożywienie wagi ciężkiej to utworzenie nowej wagi - Super Ciężkiej od 230 funtów.


Bzdura, brak górnego limitu to największa zaleta wagi ciężkiej. Najlepiej byłoby pozbyć się z niej cruiserów i byłoby dobrze. To dzięki biznesom układzikom mydleniu oczu i bezpiecznemu prowadzeniu mamy to co mamy. Miejsce kolosów jest właśnie w wadze ciężkiej i zawsze tam byli, a gdyby coś z dawnej wagi ciężkiej jeszcze w niej zostało to Hucki i Chambersy pomysł pójścia wyżej uznawaliby za abstrakcję.
 Autor komentarza: ajo002
Data: 19-07-2012 20:50:46 
jestem ciekaw jakby wygladala jego walka z Adamkiem...hmm ale to sie nie sprzeda.
 Autor komentarza: atmel
Data: 19-07-2012 20:54:49 
To by sie sprzedało Huck jako niemiecki kolaborant a Tomek jako Polak walczący z faszyzmem .
 Autor komentarza: atmel
Data: 19-07-2012 20:56:03 
Tomek wygrałby to jeśli byłoby obiektywnie sedziowane.Huck to matoł bokserski.
 Autor komentarza: atmel
Data: 19-07-2012 21:00:02 
Nie bez powodu Powietkin podioł walke z Huckiem a niechce walki z Adamkiem .
 Autor komentarza: eye
Data: 19-07-2012 21:08:53 
atmel

Patrzę i nie wierzę ty coś pozytywnego o Adamku napisałeś..
 Autor komentarza: atmel
Data: 19-07-2012 21:28:56 
eye@
wiesz trudno przeczytać wszystko na orgu , ale nietylko teraz coś pozytywnego napisałem.
 Autor komentarza: atmel
Data: 19-07-2012 21:36:04 
Tomek dałby sobie rade z Huckiem , to dzieki technice , głównie umiejętność zadawania ciosów prostych , Huck bazuje na młodości i cepiarstwie , nie zdołałby dotkliwie zranić Tomka a ten odpowiadałby o wiele celniejszymi atakami . Huck miałby troiche przewagi w kondycji ale nie przełorzyłoby sie to na wiekszą ilość celnych ataków .Tak sobie myśle :)
 Autor komentarza: atmel
Data: 19-07-2012 21:38:41 
Tomasz ma problemy z dużo większymi przeciwnikami oraz małymi o doskonałej technice , Huck nie należy do takich przeciwników.Niema ani techniki ani zmysłu zwodniczych ataków , to zwykły cepiaż bazujący na mlodości i wydolności organizmu.
 Autor komentarza: atmel
Data: 19-07-2012 21:42:05 
Jego wywoływanie Haye to jedynie prośba po większą wypłate .Nic więcej.
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 19-07-2012 21:42:35 
atmel teraz bardzo ładnie i trafnie to opisałeś
 Autor komentarza: atmel
Data: 19-07-2012 21:47:12 
Spoko ja tu niepisze żeby stać sie jakimś znawcą tematu , pisze bo lubie boks .
Odnose sie do Chisory , przykład zbyt wcześnie wystawionego do poważnych walk boksera , wielki talent i serce do walki ale zamało doświadczenia i mądrej pracy trenerskiej.
 Autor komentarza: atmel
Data: 19-07-2012 21:52:26 
Niech doprowadza do tej walki , czemu nie , Haye pośle go na deski bo tak lubi konczyć i Pan Huck przestanie kozaczyć ze ma cos do powiedzenia w HW.
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 19-07-2012 21:59:54 
no jak by nie było to tak ... ale ktoś na tym zarobił ;D
panowie powiedzmy sobie szczerze rywalizacja czysto sportowa jest już dziś na drugim planie ... teraz boks to bardzo dochodowy biznes i chlodna kalkulacja ... dla tego nie zobaczymy walk

Adamek-haye
Mitchell-Arreola
Fury-Helenius

smutne ale prawdziwe ... a tak naprawdę tylko to mogło by pod względem sportowym podnieść i uatrakcyjnić HW... jednak to włodarzom w tym biznesie jest nie na rękę ...
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 19-07-2012 22:02:07 
oczywiście to tylko pierwsze z rzędu i przykładowe zestawienie ...
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 19-07-2012 22:56:00 
z Hucka dobry bokser jak z koziej dupy gwóźdź ... to najzwyklejszy cepiarz
 Autor komentarza: CONAN79
Data: 20-07-2012 08:25:43 
Mysle ze juz czas na Adamek-Povietkin i tu szanse gorala sa duze.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.