HAYE vs CHISORA - STATYSTYKI CIOSÓW
Dereck Chisora (15-4, 9 KO) nie wywierał na Davidzie Haye’u (26-2, 24 KO) aż tak wielkiej presji, jak można było się spodziewać, co najlepiej pokazują statystyki ciosów. „Del Boy” tylko w dwóch rundach wyprowadził więcej niż 30 uderzeń, podczas gdy jego rywal tylko raz zszedł poniżej 40 – i to w ostatnim, piątym starciu, w którym dwukrotnie posłał rywala na deski.
„Hayemaker” znacznie częściej trafiał też ciosami mocnymi. Chisora za to nieźle wypadł w statystyce ciosów prostych, którymi operował na znacznie lepszej skuteczności niż przeciwnik.
Wszystkie ciosy:
Haye - 63 z 249 (25%)
Chisora - 33 ze 144 (23%)
Ciosy proste przednią ręką:
Haye - 12 ze 107 (11%)
Chisora - 12 z 45 (27%)
Ciosy mocne:
Haye - 51 ze 142 (36%)
Chisora - 21 z 99 (21%)
40:36,39:37,39:37 dla Derecka.Sędziowie i Kostyra byli na innej walce niż ja?
Powiem szczerze, scenariusz walki będzie taki jak zawsze, czyli wygrana K2, jednak z góry zaznaczam że nie przekreślam zupełnie szans Haye'a. Typuję 65-35 dla starego wyjadacza.
W chwili obecnej hierarchia HW wygląda tak:
1. Władek
2. Witek
...spora przerwa...
3. Haye
...przepaść...
4. Adamki, Arreole, Chambersy, Powietkiny i reszta patałachów :)
a na boxrecu dalej nikt nie odświeżyl im bilansu... bokserski świat jak widać jest bardzo przeciwny ich walce bo uznają tak jakby jej wcale nie było albo by się nie liczyła.. ;)
Co do punkatcji moim zdaniem jest w miare słuszna. 1rundą Chisora wygrywał lub po dwie rundy dla obu. bo 3runda była bardzo wyrównana z bardzo minimalną przewagą Haye.
Ta walka nie mogła dotrwać do 10rundy. ale zdziwiłem sie że to akurat Dereck padł.. w HW na pewno będzie to najlepsza walka roku bo dawno nie widziałem żeby przez 5rund cały czas dwóch ciężkich na siebie tak napierało. cały czas walka jakby to była całkowicie inna waga.
Super ;) dobry weekend.
Komentarz wczorajszej walki żenujący tylko się dziwie Gmitrukowi że dostosował się do tego poziomu!!!
no warto było na niego stawiać ;) dobry kurs ;)
ps. siedziesz czsami na czacie zg ?? kiedyś tam na ogóle chyba z tobą waliłem Płytke Sokoła i Marysi Starosty ;p
Co do szans ,to moje zdanie jest takie - o ile kilka lat temu zdecydowanym numerem 1 był starszy z braci czyli Witalij
to teraz zdecydowanym numerem 1 jest Władymir.Witali się starzeje co chyba każdy widzi a w perspektywie walki z Davidem, czas działa na jego niekorzyść.Myślę,że z walki na walkę ubywa mu siły ,kondycji i szybkość.Te ciosy już takiego wrażenia nie robią..Na pewno, młodszy z barci bije mocniej a mimo wszystko żadnej krzywdy Davidowi nie zrobił,nawet na chwile go nie zamroczył.Co zrobił natomiast David, trafiając kliczkę i zostawiając niewielki ale jednak ślad uderzenia pod lewym okiem i w tym momencie Kliczko klinczował.
Co do tej siły ciosu Davida - one nie są tak sygnalizowane jak ciosy Kliczków.David nie bierze takiego zamachu jaki biorą bracia, przez co oglądającemu może wydawać się ze biją mocniej ale to bzdura..Wg mnie Haye bije obecnie najmocniej w wadze ciężkiej.Jedynie Władymir ma porównywalny cios.Ciosy Davida są niepozorne ale zabójcze.a idąc tokiem rozumowania niektórych ,można by wyciągnąć wnioski że to Chisora bije mocniej;) zobaczcie jaki zamach Chisora brał ,wydawało się że mógłby pokruszyć ściany a tymczasem David nie został nawet odrobinę ,,naruszony'' ..
Dla Davida problemem będą warunki ,to on będzie musiał przebijać się przez długie ręce Kliczki który jak zwykle będzie punktował lewym i czekał na okazje..Myślę że tu zależy wszystko od nastawienia i taktyki jaką przyjmie Haye.Jeżeli wyjdzie z takim jakim wyszedł na młodszego z braci,czyli defensywa, uniki i kontry - walka będzie podobna do tej z Witalijem..
I uważam nawet że z taka taktyką Haye będzie miał mniejsze
szanse,został by pewnie wypunktowany przez Witalija..
Bardzo liczę jednak na to, że David wyjdzie tam atakować , wyjdzie walczyć o wszystko , świadomy swojej siły i będzie próbował
,,naruszyć'' Kliczkę od początku..Wczorajsza walka na pewno dodała mu pewności siebie , jest na pewno świadomy siły jaką posiada, w końcu znokautował Chisore w piątej rundzie ..Chisore którego Witali nie mógł położyć,nawet zamroczyć , mimo że obijał go przez 12 rund;) tym czasem Haye po 5 miał go dwa razy na deskach..Oczywiście walka walce nie równa ale jakieś wnioski można zawsze wyciągnąć..Reasumując ,myślę że Haye jest w stanie nawet znokautować Witalija..A wszystko
zależy od tego z jakim nastawieniem wyjdzie na walkę..Oczywiście trzymam kciuki za Davida, mimo ze lubię Kliczków ,ale co za dużo to nie zdrowo;)
McFadden and Whitehead - Ain't no stoppin us now
Dzięki wielkie :)
http://www.youtube.com/watch?v=DY0tsKCB4lc
Nie to nie ja!
Kliczki sa poza zasięgiem dla wszystkich..... natomiast Haye.... dla reszty
Adamek to nie ta liga co Haye
Jeszcze rok temu rozwazania o ich szansach w ewntualnym starciu mialy sens.Dzisiaj dzieli ich przepasc,nie do pokonania dla Toma Quick Hands...
Właśnie podłapałem z innego portalu.
Też na to nie zwróciłem uwagi, myślałem, że runda się skończyła a Chisora zadał cios po którym Haye lekko stracił równowagę - już po gongu. Okazuje się, że było jeszcze 9 sekund do końca... .
Jakieś wytłumaczenie ?
Teraz bierze Charra.To wyraz chlodnej kalkulacji ze strony K2...
Ten manewr na konferencji zrobil swoje ,K2 potrzebuje tak samo Haye ,jak Haye K2 ,bo nie widze wiekszego zarobku w walce z innymi bokserami
Ktoś chce to skomentować ?
Człowieku... wysyłam to co znalazłem na innym portalu. Grzecznie podziękuj, a nie kłapiesz dizobem, sam nie wiesz o czym i po co...
masz racje
Data: 15-07-2012 14:36:15
MatMaister90 przgapiłeś nokaut czy jak?
Myślisz, czy jak ?
oczywiscie mialem tu na uwadze oplacalna poza Kliczkami
Oto obiecujący młody bokser został przemielony przez system .
Zamiast po pierwszej przegranej walce zatrzymać sie na jakiś czas , zacząć mocniej trenować a przede wszystkim poprawiać swoje słabsze strony warsztatu bokserskiego został wciągnięty w walki z najlepszymi .
Ktoś powie że zarobił , a i owszem ale zniszczył kariere oraz pewnie połowe własnego zdrowia .Promotorzy i cała reszta zarobiła swoje , a co tam , znajdzie sie następnych .
Przyznam że teraz inaczej patrze na prowadzenie np. Wacha czy Szpilki ,
największe wyzwania niech podejmują jak będą naprawde gotowi.
Tom Quick Hands to anonim w UK.
Data: 15-07-2012 14:35:00
Podobno Chisora prowadził u sędziów na punkty w tej walce 39-37, 39-37, 40-36
Ktoś chce to skomentować ?"
Myślę, że sędziowie byli tak samo obiektywni jak Kostyra.
ochlon z ta walka Adamek vs Haye ,przeczytaj co napisal kolega @andrewski
Adamek przed walką pytany o wynik powiedział że Chisora nie ma żadnych szans
A co by mu dało to, że walczyłby ze słabszymi i pompował rekord. teraz ma raptem kilkanaście walk w rozkładzie, z czego 4 z czołówką, budzi emocje, jest rozpoznawalny, liczą się z nim. Kto się liczy z Wachem ?
Przynajmniej chłopaczyna zaszalał. Dobrze przygotowany jest w stanie zawiesić poprzeczkę bardzo wysoko, praktycznie każdemu z obecnej HW. Niestety z przygotowaniem różnie bywa i trudno wyczuć jaki Dereck wejdzie do ringu.
Chciałbym zobaczyć zdjęcie tych kart.
Data: 15-07-2012 14:43:02
atmel
A co by mu dało to, że walczyłby ze słabszymi i pompował rekord. teraz ma raptem kilkanaście walk w rozkładzie, z czego 4 z czołówką, budzi emocje, jest rozpoznawalny, liczą się z nim. Kto się liczy z Wachem ?
Przynajmniej chłopaczyna zaszalał. Dobrze przygotowany jest w stanie zawiesić poprzeczkę bardzo wysoko, praktycznie każdemu z obecnej HW. Niestety z przygotowaniem różnie bywa i trudno wyczuć jaki Dereck wejdzie do ringu.
...
Nie mam na myśli pompowania rekordu lecz zdobywanie umiejętności bokserskich przed najważniejszymi walkami w swoim życiu a nie podczas tych walk ! Mam nadzieje że widzisz wyrażnie że Chisora ma telent i warunki ale ma braki techniczne itp.Zamiast rozwinąć sie , wypłynął na ocean i zatopiono go.
Hayemaker od początku był dużo lepszy od Chisory.
A ja myślę że z Haye'm Niema Nikt inny szans oprucz braci Kliczko.
Haye-Arreola
Haye-Povietkin
Haye-Adamek czy Haye-Helenius to by były SUPER CIEKAWE walki:-)
Oby do którejś z nich doszło!.
tak jak napisal andrewski Adamek w UK jest anonimowy ,wiec zarobek marny bez szukania
Haye vs Powietkin lepsza kasa
Haye vs Fury podobnie
Haye vs Solis
ahahaha znalazl się znawca, tak sie składa że Adamek w USA jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych ciężkich
Myślę że Hayemaker by znokautował Adamka max do 10 rundy.
Hayemaker jest Zajebistym bokserem:)
Ja też jestem zdania, że narzucił zbyt duże tempo i praktycznie w rok stoczył więcej trudnych walk, niż niektórzy przez całą karierę. Wczoraj nawet napisałem, że powinien teraz stoczyć ze 2-3 walki z kimś słabszym i na ludzie sobie poboksować. Ma wielkie serce do walki i nie ucieka przed nikim, za to ma mój ogromny szacunek. Jego rekord wygląda paskudnie, ale w przypadku takich pięściarzy, to nie ma znaczenia. Każdy i tak go kupi, każdy i tak będzie ciekawy jak się zaprezentuje. Oby tylko bardziej profesjonalnie podchodził do treningów, bo jestem wściekły za to jak olał sprawę, zwłaszcza po tak dobrych walkach.
Nie mam wątpliwości, że Dereck Chisora nadal będzie jedną z najbardziej liczących się postaci w HW i da jeszcze sporo dobrych walk. Pasy ? Jak najbardziej.
Data: 15-07-2012 14:53:08
"tak jak napisal andrewski Adamek w UK jest anonimowy"
ahahaha znalazl się znawca, tak sie składa że Adamek w USA jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych ciężkich"
Przeczytaj jeszcze raz, to co napisałeś i przyznaj się do tego jak bardzo się wygłupiłeś w tym momencie :)
"tak jak napisal andrewski Adamek w UK jest anonimowy"
ahahaha znalazl się znawca, tak sie składa że Adamek w USA jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych ciężkich
Nie ma to jak mylić Anglie z Stanami..
absolutnie nie uwazam sie za znawce i taki autorytet bokserski jak Ty
A co ma USA do UK?
Data: 15-07-2012 14:59:32
juz widzę że dzieci z braku argumentów czepiają sie literówki, co nie zmienia postaci rzeczy ;)"
Hahahahahahahaha. Nie no wcale nie zmienia :)
przedstaw swoje argumenty dotyczace tematu skoro my ich nie posiadamy
zatatakowales moja wypowiedz i nie wiem w jakim celu .
wiesz ze sie wyglupiles i teraz cos bredzisz o jakoichs argumentach,
bez odbioru
co ty z ta literowka ?
ja w dalszym ciagu nie rozumiem co ma USA do UK ?
na siłę próbujesz trollować zwykłą pomylke przy pisaniu, to trolling czy po prostu jesteś taki tępy?
ahahaha znalazl się znawca, tak sie składa że Adamek w USA jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych ciężkich
to troche inaczej ,chce sie poprostu dowiedziec co cie tak rozsmieszylo w mojej wypowiedzi ,bardzo sie licze ze zdaniem takich autorytetow bokserskich jak Ty.Nie ma to nic wspolnego z Trollowaniem ,poprostu chce sie dowiedziec gdzie palnalem glupote ,gdzie z mojej wypowiedzi wialo satyra,co musze poprawic zeby sie nie nalazac na wysmiewanie
@zeitgeist, nigdzie się nie wygłupiłem, zwykla literówka ale juz stado trolli podłapało, Haye nie bez efektu 3 lata atakowal braci Kliczko, teraz sa oni równie rozpoznawalni w UK jak ich przeciwnicy, czołówka HW jest tak nieliczna ze naprawde nietrudno zapamietac te kilka nazwisk
to ma byc wyjasnienie ?
na nastepujace pytania
co ma US do UK ?
co bylo smieszne w mojej wypowiedzi?
prosil bym o bardziej szczegolowe wyjasnienie
Zrozum.. ktoś napisał że Adamek jest mało popularny w UK, a ty go wyśmiałeś i powiedziałeś że w USA Adamek jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych bokserów, jaki w tym sens ?
dzieki ,ze sie wtraciles ,bo juz zaczalem myslec ze to ja jestem jakis otepialy po zerwanej nocy ,nierozumiejac wyjasnienia @torresa popartego powaznymi argumentami hehehe
na boxingbet macie newsa dot. punktacji.
musze spadad ,wrocimy do tematu przy okazji
"co ma US do UK ?"
też nie wiem co ma US do UK i co ci chodzi,
natomiast nie wiem czy jestes aż tak tępy, czy poprostu rzniesz głupa z cała resztą trolli i hejterów, wszytsko zostało wyżej wyjaśnione
@cienkiBolek rżnąl glupa to twój ojciec jak cie robil i teraz widać tego efekty :)
chyba ty jestes tepy skoro nie potrafisz wyjasnic ,sam wmontowales USA do rozmowy i teraz palisz glupa i mowisz o co chodzi ?
i wciaz nie wyjasniles co takiego smiesznego napisalem ,ja jezeli sie z kogos smieje to przynajmniej czyms to popieram .
Z powodu braku argumentow wyzywasz od hejterow i troli ja z toba moge tez pojechac ale to nie sztuka
nastepnym razem jak chcesz cos wtracic to sie zastanow bo znowu palniesz glupote i nie bedziesz wiedzial jak z tego wybrnac .
a ja dalej czekam na odpowiedz na zadane pytania
a co było śmiesznego? napisałeś twierdząco, że Adamek jest anonimowy w UK, jakbyś znał opinie 50 mln Anglików, juz pomijając fakt że jest wysoko w HW, to wystarczy posłuhać komentarzy w czasie walk na angielskich streamach żeby wiedziec ze jest w UK orzpoznawalny.
akurat tak sie sklada ze znam troche ,brytoli i czasem sobie rozmawiamy na tematy sportowe i nieliczni kojarza Adamka ,wiekszosc Brytyjczykow interesuje sie glownie Brytyjskimi sportowcami tak maja ,lubia co swoje nawet jadac na wakacje musza miec zapewnione brytyjskie jedzenie .
Nie powinienem ci odpisywac bo ublizasz ale sam
wyszedles na idiote i dobrze bo glupota powinna byc pietnowana ,musisz byc zakompleksiony i pewnie nie dosc ze jestes brzydki to jeszcze slabo inteligentny
btw. pisze się kondoma, ale skąd taki dzieciak moze to wiedziec