WASZYM ZDANIEM: HAYE vs. CHISORA
Redakcja, Informacja własna
2012-07-14
Już dziś wieczorem jeden z najciekawiej zapowiadających się pojedynków w wadze ciężkiej w ostatnich latach. Na Upton Park w Londynie zmierzą się dwaj brytyjscy skandaliści i zarazem świetni pięściarze - David Haye (25-2, 23 KO) na dystansie 10 rund skrzyżuje rękawice z Dereckiem Chisorą (15-3, 9 KO). Zapraszamy do dyskusji w tym temacie, okazji do komentowania i ciekawych uwag na pewno nie zabraknie!
Odnośnie samej walki stawiam na KO na Chisorze w 8 rundzie.
boxingguru.eu
Zawsze tutaj są transmisje.
Data: 14-07-2012 20:08:31
Panowie mniej więcej o której planowana jest walka wieczoru??????
..."
22:50
Co do walki to uważam, że Haye jest lepszy technicznie i ma mocny cios. Chisora pod tym względem mu ustępuje, ale też potrafi pokazać dobry boks, kibicuję słabszemu na papierze, czyli Chisorze :)
Haye jest szybszy, lepszy technicznie, ma dobry balans.
Chisora jest przeciętny i prosty do rozpracowania, nie posiada dobrego ciosu. Ma twardy łeb. Haye nie znokautuje Chisory, gdyż nie sądzę, aby bił mocniej od Vitalija.
Witam!
Niech wygra Chisiora!
Data: 14-07-2012 20:18:48
Wywiad z Fonfarą po Johnson'ie i pokazują jak dostaje bomby od Findley'a, no wielkie brawo POLSAT.
Też tego nie rozumiem
1. Haye na pkt- bo jest lepszy boksersko
2. Chisora przez TKO- bo narzuci presje, haye sie pogubi i jak go Dereck docisnie to po ptakach ;)
Pierwsza opcja jednak wydaje sie bardziej prawdopodobna.
wspomnicie moje slowa heheh
Owszem w kategorii w której wcześniej walczył był niesamowity i widowiskowy
Co do modela byłem jego wiernym kibicem ale moja cierpliwość nie jest niestety z granitu
Zarobił wielkie pieniądze jednak nie zadowolił mego ego
Jego ewentualna dzisiejsza wygrana raczej nic nie wniesie do dalszych losów wagi ciężkiej, wiadomo ostatnia komercyjna walka i do solarium")
Tak więc dzisiaj mocno trzymam kciuki za Derika
Zgadzam się z tym, że Haye jest schematyczny. Dlatego zawsze podkreślam w komentarzach jego "lewy prawy z doskoku". A co do zachowania modelki, to daje sobie fiuta razem z jajami obciąć, że wszystko co gada, jest wcześniej skrupulatnie przemyślane przez niego i jego sztab. To gdzie polezie, co nagada, jak nagada, jak nakłamie, jak naobiecuje, jak się ubierze, która kamera go obejmie.... Wszystko to jest wcześniej zaplanowane. Dla mnie Haye to dziwka medialna. Zgadzam się z tym, że boksersko, jest to aktualnie ścisła czołówka HW, jego balans ciała i uniki robią na mnie niemałe wrażenie. Ale co z tego jeśli ten facet nie jest wojownikiem. Dla niego nie liczy się sport, tylko kasa.
Haye na punkty:)
Popatrz na meczykach albo na soccer live tam jest masa tego
Życzę Ci wygranej rocznika, ale obstawiłeś złego pięściarza ;)
W każdym razie, witam w gronie komentujących.
Dzieki
Noto ostro poszedles pokaz kupon:)
to pewnie ten wirus...pomaga ponoc combofix.
3 tyś ale czego ? Kapsli po piwie ? Czy kart pokemona ?
Oczywiście żarcik. Ale też czuję, że umoczyłeś :D
Ja na twoim miejscu aż tak bym nie ryzykował sport jest nieprzewidywalny Haye może odnieść jakąś kontuzje i 3 tysie w plecy.
Spokojnie jesteś tałzena(?) do przodu:)
Obstawiamy tak jak kiedyś?
Stawiam wygraną Haye przez TKO w 6 rundzie
Jestem ciekaw czy David nie zardzewiał przez te kilka miesięcy od ostatniego boju??? I jak się ma jego psychika - bo jednak mam wrażenie że ma trochę respektu w stosunku do Chrisory po tym co ten drugi pokazał w walce z Vitkiem Kliczką.
Jednak wydaje mi się że Chrisora nie ma zbytnio żadnych argumentów by móc pokonać Hayea. Po pierwsze jego technika i precyzja zadawanych ciosów jest znacznie gorsza niż Davida. Po drugie nawet jeśli uda mu się czysto trafić Davida to pomimo budowy typowego ciężkiego i ogólnej dużej siły fizycznej nie ma On potężnego ciosu by go znokautować. Po trzecie nawet jeśli odporność na ciosy nie jest na takim poziomie jak Chrisory to mit szklanej Davida można wsadzić śmiało między bajki bo uważam że były sytuacje gdzie wyłapywał co nie co od Władka i nie miał problemów z kontynuowaniem walki.
Po stronie Haye jest za to...
Po pierwsze konkretne pier###nięcie w łapie, po drugie bardzo dobre wyszkolenie techniczne zarówno w ataku jak i w obronie - wspaniały balans tułowia i do tego szybkie nogi (w przeciwieństwo do Chrisory)
MÓJ TYP TO:
David wygra to spokojnie na pkt. a nawet jak się rozkręci w późniejszych rundach to może znokautować Chrisore (ale prawdopodobieństwo KO/TKO 10-15%)
Haye to wygra przez nokaut czy na punkty. Postawiłem na niego trzy tysiaki i nie zamierzam ich dziś przegrać !!!
Z tego co pamiętam to zal Ci było ostatnio na ppv, a 3 tysie obstawiasz, wybacz ale nie wierze.
Chociaż osobiście chciałbym żeby było dokładnie odwrotnie.
jak ktoś ma jakiś lepszy to niech wrzuci
Sory za tendencyjne pytanie i brak polskich znakow, ale jestem na weselu i i tak ledwo udaje mi sie wlaczyc jakiegos streama.
http://www.coolsport.tv/stream2.php
Ja co prawda na Polsacie oglądam,ale te dwa linki mi nie tną,niestety nie po Polsku.
A jak coś to tu można poszukać,sporo streamów i Polskich i Angielskich.
http://onlinestream.pl/
Widzę, że w Anglii jak i w Polsce sporo celebrytów przychodzi.
Więc zostaje mi tylko życzyć Wam miłego oglądania, dobrej walki no i jeszcze jedno:
GO DERECK GO !!!!!
22:50
Widzę, że to pytanie będzie się przewijało jeszcze wiele razy... ;-)
Dobrej jakosci link po angielsku.
No to żeś dał z tym kuponem,ja tam liczę na niespodzianki i postawiłem dyszkę na na dwie walki i dwa mecze w piłę.
http://www.sts.pl/kupon/pokaz/WWW196335393
Więc powodzenia ci nie życzę.hehe Choć masz sporo do stracenia.
na unibecie 3,75 na Chisore, dzisiaj postawiłem ostrożną sumę
Po polsku!
A co do walki fajnie by było jakby Dell Boy to wygrał. Nie chcę czytać wszędzie po walce przez parę miechów ( jak Haye dziś wygra) jak to Hayemaker rozwali braci bo tym razem palec będzie zdrowy:)
No to kapkę lepszy niż w STS.Ale ja jakoś zawsze chodzę do STS,taki nawyk.Tak czy siak trzymajmy kciuki za Chisorę,no i ja jeszcze za Garcie,ten to ma dopiero kursik.
Wtopiłeś na Khanie, Amir rozjedzie Garcię.Widziałeś walkę z Moralesem?
Aj tam,dyszka to raptem 3 Króle.Przeżyję,ale liczę na niespodziankę.Właśnie tego Garcie to tylko urywkowo na YouTube widziałem,ale wydaje się twardy i solidny.Liczę że nie jest gorszy od Pattersona.A i chyba jemu będą sprzyjać sędziowie.
Cios 40-letniego Witka wg. mnie nie jest mocniejszy od Haye'a. Briggs z respiratorem wytrzymał cały dystans więc coś chyba jest nei tak z tym kowadłem Klika:)
Tak ale Briggs to miał chyba łeb z tytanu?
Zmieniłeś zdanie w typowaniu czy mi sie coś pokleciło?
Co do walki, to myślę, że wygra Haye ale z racji niezłego kursu postawiłem małą sumkę na Chisorę. Liczę na dobre widowisko.
Data: 14-07-2012 21:40:13
A widziałeś jak on w tej walce wyglądał? Nie skonczył go Wit i tyle. To że półciężki Adamek latał po całym ringu od jego ciosów nie oznacza ze ma kowadło. Wład bije pewnie zdecydowanie mocniej.
w miare dobra jakosc, nie zacina
Te ciosy Vita to chyba wyłączyły Briggsowi mózg,bo nie wiem po co on dalej walczył po 7-8 rundzie,przecież to mogło skończyć się naprawdę tragicznie,a i tak miał spore problemy zdrowotne po tej walce.Już lepiej jak by padł po którymś strzale,mniej by się to odbiło na zdrowiu.
Haye trafi Chisorę w pierwszej rundzie ale nie wystarczy mu czasu żeby skończyć. W drugiej będzie po wszystkim.
Chociaż osobiście chciałbym żeby było dokładnie odwrotnie.
Wspomnicie moje slowa a pozniej poprosicie o numery na najblizsze losowanie Lotto :)
Widziałem.
Williams,ktory jeszcze niedawno typowal walke jako 50-50 zdecydowanie stawia na Davida Haye'a bo powolujac sie na osoby z otoczenia Chisory,Dereck nie byl soba w czasie obozu i trenowal na pol gwizdka.
Byc moze Del Boy ukrywa jakas kontuzje a na szali sa zbyt duze pieniadze zeby przekladac walke...
Coś pokręciłeś!!! Ja od ogłoszenia tej walki jestem za Chisorą.Tylko że zawsze nie kryłem że nie lubię ich obu,znaczy ich zachowania.Ale w kontekście dobrej walki mam w dupie sympatie.Nawet w konkursie postawiłem na Chisora by TKO 8r 2"10.
Data: 14-07-2012 21:46:50
Wiec pewnie też widziałeś że trafiał go czysto i celnie baardzo często. Teraz postaw sobie na miejscu Witka Davida. Sądzisz ,że Briggs czysto trafiony przez Haye'a wytrzymałby cały dystans? Ja wątpię.
zgadzam się i masz racje!
arturos żle mnie zrozumiałeś!
POZDRAWIAM!
tak ale Dawid nie ma takiego kowadła w łapie jak Kliczko!
Data: 14-07-2012 21:49:22
Również pozdrawiam
Data: 14-07-2012 21:50:44
arturos
tak ale Dawid nie ma takiego kowadła w łapie jak Kliczko!
Uargumentuj to jakoś, bo to puste słowa jak na razie:)
Haye potrafił zachwiać mutantem Wałuewem więc waty na pewno nie ma.:)
Takie mam przeczucie
Data: 14-07-2012 21:53:35
Chciał bym zwycięstwa Chisory ale niestety skonczy sie to brutalnym KO
Takie mam przeczucie
Również scenariusz w którym wygrywa Chisora mi bardziej pasuje ale wynik pewnie pójdzie w drugą stronę.
W boksie wszystko jest możliwe, ale brutalne KO na Chisorze to już ociera się o fantastykę.
Data: 14-07-2012 21:53:44
Panowie/Panie pod jakim szyldem nazywa się walka Haye'a v Chisory??? Coś że walka dwóch skandalistów...?
Licensed To Thrill - Haye vs Chisora July 14th 2012
W sumie to nawet Harisson musiał przyjąć sporo zanim padł.
Aż mnie dreszcze przeszły jak przeczytałem co napisałeś oby to nie była prawda
Haye jest bardzo lotny na nogach potrafi się błyskawicznie przemieszczac i odpowiednio ustawić a pozniej skontrować.
Chisora nie ma jakiegoś mego mocnego łba, po prostu nikt jeszcze nie trafil czysto i mocno.
Oczywiscie moim marzeniem jest zeby Chisora nic nie przyjal i zajechal Heya. Chcialbym zobaczyc bezradnosc w oczach Heya, bo jak wygra przez Ko to dopiero bedzie jazgot jaki to on jest mocny, Vitek nie mogl a on go zniszczyl.
wałujew nie jest żadnym wyznacznikiem jezeli chodzi o ciosy i siłe!
Czyli mam rozumieć że K jest słabszy?
Dzięki Panowie ;)
Saleta z Wasilewskim już bekę z niego chyba zaczynają kręcić.
niedoinformowanie pana redaktora.
Kostyra zamknij się i wstydu oszczędź
No Wójcik to postać wybitna,czy on woglę po za pracą ogląda boks????
clyde22 to faworyt copa , a jego prognozy nigdy się nie sprawdzają!! Bądź dobrej myśli))
Data: 14-07-2012 21:48:13
Czytalem wlasnie niepokojaca wypowiedz Dannego Williamsa na lamach Boxing News.
Williams,ktory jeszcze niedawno typowal walke jako 50-50 zdecydowanie stawia na Davida Haye'a bo powolujac sie na osoby z otoczenia Chisory,Dereck nie byl soba w czasie obozu i trenowal na pol gwizdka.
Byc moze Del Boy ukrywa jakas kontuzje a na szali sa zbyt duze pieniadze zeby przekladac walke...
Wszystko jest możliwe, ale takie rewelacje to ja traktowałbym z olbrzymią rezerwą :)
Obawiam się , ze większośc dziennikarzy nie interesuje się tym czym zajmują się zawodowo.
Ja akurat uwielbiam kolarstwo, teraz TdP no i kolarstwo w TVP. Tu co się wyczynia z komentarzem itd. to jest dopiero szczyt.
Czytalem wlasnie niepokojaca wypowiedz Dannego Williamsa na lamach Boxing News.
Williams,ktory jeszcze niedawno typowal walke jako 50-50 zdecydowanie stawia na Davida Haye'a bo powolujac sie na osoby z otoczenia Chisory,Dereck nie byl soba w czasie obozu i trenowal na pol gwizdka.
Byc moze Del Boy ukrywa jakas kontuzje a na szali sa zbyt duze pieniadze zeby przekladac walke...
No wagi dość tragicznej nie miał jak na niego oczywiście.
No ja też lubię kolarstwo,choć akurat tylko górskie etapy,oglądam na Eurosporcie,tamci się raczej znają,ale też często pieprzą od rzeczy,no ale to akurat dość zrozumiałe,4 godziny transmisji,a czasem nic się nie dzieje.
Jeśli chodzi o dziennikarzy to Pindera oczywiście z Boksu,a z Piłki to Borek i Kołtoń,nie ma lepszych jeśli chodzi o sport.
wiec odporność mogła spaść Chisorze !
hey nie pojedynczego mocnijeszego ciosu nokatujacego
barett wstawał po jego ciosach to samo ruiz
vitalij i helenius ma ją od niego mocniejszy cios
ale ciosy hey są szybkie dynamiczne!
Pozdro
Data: 14-07-2012 22:06:05
endriu
clyde22 to faworyt copa , a jego prognozy nigdy się nie sprawdzają!! Bądź dobrej myśli))
clyde zawsze bardzo sensownie pisze zawsze z uwagą czytam jego wpisy i nie ma to nic wspólnego z copem
zgadzam sie ze Borek w studiu bylby najlepszym rozwiazaniem, radzi sobie bardzo dobrze z boksem i widac ze temat tez nie jest mu obcy. I zgadzam sie z liściem że Borek i Kołtoń to najlepszy duet komentatorów pilkarskich, kolesie mają zajebistą wiedze o piłce, o kazdym potrafia cos powiedziec i nie pierdola glupot
Borek w boksie nie jest poprawny politycznie, tzn. Jak jest wał to jest wał i głośno o tym mówi. Głosniej aniżeli np Pindera który po prostu czasem woli przemilczeć pewne sprawy.
Tez chcialbym zeby to byly plotki bo licze na emocje i wybuchowe,wyrownane starcie.
Data: 14-07-2012 22:01:41
arturos
wałujew nie jest żadnym wyznacznikiem jezeli chodzi o ciosy i siłe!
Czyli mam rozumieć że K jest słabszy?
Skoro nie jest wyznacznikiem to czemu nikt go nie usadzil do tej pory? Czekam na argumenty z Twojej strony odnosnie kowadla Witka bo jak na razie rzucasz pojedynczymi zdaniami bez poparcia ich...
Poza tym to wiadomo spełnić się mogą wszelkie scenariusze, ale i o to biega są emocje i gitara!!
Popatrz na % KO u Vita. To mówi samo za siebie.
sorry kolego ale ty podałeś sam bez poparcia przykład!
Wałujew to kloc i do tego nie ma watpliwosci lecz twierdze że jest śilny lecz nie taki jak tobie się wydaje!
Pogadamy kiedyś a teraz skup my się na gali.
Data: 14-07-2012 22:22:50
Ale ja nie neguję jego siły ciosu. Owszem ma czym przylozyc ale na chwilę obecną wg. mnie mocniej bije Hayemaker.
Data: 14-07-2012 22:24:40
MrAdam
Data: 14-07-2012 22:22:50
Ale ja nie neguję jego siły ciosu. Owszem ma czym przylozyc ale na chwilę obecną wg. mnie mocniej bije Hayemaker.
W tej kwesti pełna zgoda!
"Skoro nie jest wyznacznikiem to czemu nikt go nie usadzil do tej pory?"
Może dlatego że nie walczył z Kliczkami??? Ale gdybać sobie można.
Po za tym Haye go tylko(i aż)zachwiał,nic wielkiego Nicoli się nie stało.To nie było zamroczenie.
Data: 14-07-2012 22:23:14
sorry kolego ale ty podałeś sam bez poparcia przykład!
Wałujew to kloc i do tego nie ma watpliwosci lecz twierdze że jest śilny lecz nie taki jak tobie się wydaje!
Skoro wedlug Ciebie to tylko "kawal kloca" to usadź go albo zachwiej jednym ciosem::) Przeciez wg. Ciebie to nic nadzwyczajnego::)
cop pisze także bardzo sensownie i widać że ma dużą wiedzę na temat boksu. Miałem na myśli przewidywanie wynikow , a z tym już jest zupełnie inaczej.
Ja nie jestem pieńściarzem!
Oglądajmy gale ale udowodnie tobie na dniach w jak wielkim jesteś błędzie!
Postawilem na Haye'a, ze na punkty wygra :P
Data: 14-07-2012 22:27:20
Po za tym Haye go tylko(i aż)zachwiał,nic wielkiego Nicoli się nie stało.To nie było zamroczenie.
Sam fakt ze nikt wczesniej nie ulokowal na glowe mutanta nic grozniejszego to juz cos. Z bracmi Walek niestety nie zawalczy juz pewnie wiec pozostaje nam pogybac:)
Faraon
A juz niedlugo dowiemy sie jak bedzie sie czul Dereck po ciosach Davida. Pozdro, czas skupic sie na gali:)
Polonistą tym bardziej nie jesteś:)
mimo to to fajnie się prowadzi z tobą konwersacje!
pozdro.
Data: 14-07-2012 22:33:18
"Ja nie jestem pieńściarzem!"
Polonistą tym bardziej nie jesteś
nie jestem to fakt!
tak jak ty nie jesteś mną.
Ja tam liczę na pressing non stop i dużo ciosów na korpus,może to osłabi Haye,w klasyczne KO nie wierzę w tym pojedynku.
A studio i prowadzacy - dramat.
Data: 14-07-2012 22:34:20
Kulturalnie pogadac zawsze mozna bez wyjezdzania z "zasciankowym, prowincjonalnym mysleniem" jak to potrafi user z drugiej strony Atlantyku:)
hehe pozdro
http://www.coolsport.tv/stream2.php
Zresztą przejrzyj komentarze,sporo tego jest,te akurat po Anglikańsku.
Cop nie zna się w praktyce na boksie i jest stronniczy, prowadzi tu swoja grę i jest co najwyzej zwykłym kibicem boksu jak ja
ps jest tu ktoś z moich okolic? niezłe traby powietrzne przeszły nad Piłą i w okolicach masakra
racja haye na nogach to błyskawica dlatego nie bedzie klinczow ani cisow na korpus na kóre tak niektorzy licza
Dereck Dereck!! !!
Walczy jak maszyna tylko czasem ma słabą szczękę i jak Chisora go przypadkowo nie trafi to Haye to wygra..
Dereck ma twardą głowę a więc ciężko go bedzie znokautować ale z uderzeniem Haya wszystko możliwe..
www.boxtime.xaa.pl/chat.html
http://livemecz.com/transmisja.php
Data: 14-07-2012 21:12:20
http://atdhenet.tv/47279/watch-dereck-chisora-vs-david-haye
http://www.coolsport.tv/stream2.php
Ja co prawda na Polsacie oglądam,ale te dwa linki mi nie tną,niestety nie po Polsku.
A jak coś to tu można poszukać,sporo streamów i Polskich i Angielskich.
http://onlinestream.pl/
lisc to jest kurwa gosc choc oglada na polsacie to wyszuka nie połapanym linki
No taki już ze mnie miły gość.Kiedyś sam się w tym nie łapałem zbytnio i liczyłem na pomoc innych,dziś się kapkę wycwaniłem,więc się rewanżuje.
tylko z chaty nie wychodz:P Właśnie popatrzyłem w necie i jestem w szkou O_o. Gdzieś w górach na południu, na Sląsku to były trąby ale tutaj?
Chisora odgryzie Haye'owi nos
Nie uważasz,że Masternak walczy ciut zbyt często?
Woglę polecam tą stronę,jedna z najlepszych jakie widziałem,jest tu niemal wzystko,każdy sport.Tylko że tu jest ze 30 linków do tej walki.Ten Ruski co dałem to też z tej stronki.
http://www.freefootball.org/upcomingtv.php
właśnie o tym wspomniałem ;)
tak
m
u
t
e
k
:(
Niestety Kostyra widział standardowo co innego, a Gmitruk za nim podążał w jego pieprzeniu
trudno!
mistrz teraz jest jeden
BRAWO DAVID. DERECK WIELKA SZCZĘKA Z GRANTIU.
NIENAWIDZE TEGO SPASLAKA !
Data: 14-07-2012 23:41:13
Jakie tam trudno, wygral lepszy i tyle, szkoda Derecka.
chisora słabo przygotowany! do walki !!
teraz czekam na walke heya - vitalij !
walka bez faworyta
vitek meczył sie z chisora
haye posyła go na deski
pojedynek haye klitscko.. jak myślicie :p?
jedyny, który może ożywić wagę ciężką
hahaha pięknie
To co teraz Proksa
Tyson Fury chyba zrozumiał, kto jest najlepszym ciężkim w Wielkiej Brytanii.
Data: 14-07-2012 23:46:14
ustawiona walka, żaden z tych cieniasów nie zasługuje na walkę z braćmi!
Charr zasługuje, tak?
BRAVO
Mimo że byłem za Chisiorą!
Wiencej takiego boksu!
Haye nr3 aktualnie na świecie , ale do walki z Witkiem chyba niedojdzie , za dobry jest.Witek nie zaryzykuje , będzie rewanż z Władkiem :).
za to H U J
A ja nadal Chisiore lubie!
David jeszcze uznanie dla ciebie!
DOBRANOC!
Data: 15-07-2012 00:02:49
qra ale ja nie mówię że walka jest ustawiona, to mi nawet nie przeszło przez myśl, szkoda mi tylko ze chisora wyraził gotowaść do walki bodajże na 8 a sędzia na sekunde przed końcem rundy czyli już pójscia do narożnika kończy walkę.
za to H U J
..
Byłem za Chisorą , i też mi troszke przykro . Haye niestety :) wygrał zasłużenie.
Ja stawiałem na Chisiore!
Przyjmuje to zbólem lecz świat się nie zawalił!
Davidowi życze wszystkiego najlepszego.
Zresztą obydwoje zasługują na uznanie bo nie było kalkulacji.
Wygrał lepszy i kropka!.
Zamiast szukać usprawiedliwień, lepiej dostrzec że to zwykły przeciętniak. Owszem ambitny, bez strachu, ale nic ponadto. Przeciętniak i cepiarz.
Mam nadzieję że w końcu przejrzeli na oczy że Haye to nie średniak :)
Szacun za odwage czasani tak jest ze serce zagłusza rozum ,mysle ze tak było w wiekszosci przpadków dlatego teraz balonik tak bolesnie pekł sympatia do chisory i niechec do haye odebrała chyba niektórym zdolnosc do analitycznej oceny sytauacji.