ADAMEK: MAM HONOR I Z KLICZKĄ NIE BĘDĘ BIŁ SIĘ DLA KASY
Amerykańskie media poinformowały, że zawodnik z Gilowic 22 grudnia ma spotkać się z Władimirem Kliczką (58-3, 51 KO). Ukrainiec w sobotę bez problemu pokonał Tony'go Thompsona (36-3, 24 KO). Tomasz Adamek (46-2, 28 KO) w rozmowie z eurosport.pl zapewnia, że ten termin jest nierealny.
- Nie mam zamiaru w tym roku walczyć o mistrzostwo świata. Zresztą, nikt z mojego sztabu mi na to nie pozwoli - mówi nam Adamek, który przebywa teraz na wakacjach w Polsce. - Mam ustalony plan pracy z moim trenerem Rogerem Bloodworthem i menedżerem Ziggym Rozalskim. Na pojedynek o pas będę gotowy w 2013 roku, myślę, że latem. Muszę dużo pracować, aby dobrze zaprezentować się w ringu.
- Jeśli patrzyłbym tylko na kasę, to oczywiście walczyłbym w grudniu z Kliczką. Ja jednak nie jestem pazerny na pieniądze. Chcę pokazać najlepszy boks i walczyć z klasą o zwycięstwo. Mam swój honor i nie będę wychodził do ringu, gdy nie jestem pewny sukcesu.
- Słyszałem, że z obozu Kliczki ktoś jest zainteresowany walką ze mną. Nie dziwię się, że szukają rywali, którzy mogliby przynieść im duże zainteresowanie telewizji. Prawdopodobnie w poniedziałek będę wiedział, z kim zmierzę się we wrześniu - kończy Adamek.
HAHAHAHAHAHAHAH dobre
żart roku!
on z polakami nie walczy :D
"Nie jestem pazerny na pieniądze"
HAHAHAHAHAHAHAH dobre"
"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
żart roku!"
"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
żart roku!"
to niestety teraz standard ;]
Adamek na tle młodszego Kliczki, zaprezentuje sie o wiele gorzej niż na tle Vitka. Smutne ale prawdziwe. Adamek zostanie zmieciony z ringu przez Władka, jezeli 111kg Thompson nie poradzil sobie z fizycznościa WK, to Adamek na tym tle jest bez najmniejszych szans. Zostanie brutalnie znokautowany, niestety..
Bardzo ciekawe spostrzeżenie, tylko czy mógłbyś nam wytłumaczyć jak rozumiesz słowo BUM? Moze to nam rzuci troszkę światła na Twoje opinie wyrazne publicznie.
a sportowo z dowolnym Kliczką dostanie łomot, że hej. może ostatni w karierze, bo potem tylko wózek i słomka.
skończy się kolejnym debilnym tłumaczeniem - sraczką, aklimatyzacją, słabymi modłami itp.
dodatkowo po raz kolejny przeżyjemy fale religijnych uniesień, gdzie w pierwszych rzędach będą siedziec opaśli panowie w koloratkach, zaproszeni tam przez Pana TA.
Wstyd mi za Was wszystkich. Ten człowiek wstaje codziennie o 5 rano, żeby iść godzinę później na msze świętą, a potem biegać i trenować, żeby zdobyć dla nas MŚ.
wszystko jasne. dziekuje.
A TERAZ LECE OGLĄDAĆ SIATKÓWKĘ.
znasz osobiscie Adamka, czy tylko go spotkałes przypadkowo i miałes okazję rozmawiać?
chyba te msze nie bardzo mu służą, bo pod okiem Łogeła Bladłorta boksuje coraz gorzej, co widac od walki z Michaelem Grantem.
jako ateistę śmieszą mnie wypoweidzi o mszch, bogu itp.
to z Witem przegrał dlatego, że się nie zaaklimatyzował czy dlatego, że bóg wolał prawosławnego? a może po prostu jest za słaby na HW?
i jak wyjaśnic to, że prawosławny tak dokopał żarliwemu katolikowi spod znaku radia m.?
bo ludzie widzą tylko efekt koncowy, stad brak zrozumienia. Niestety. Sa tez tacy co wyrazaja swoja opinię na podstawie obserwacji. ja jestem osoba,ktora bardzo ceni osobę TA, jednak trzeźwo oceniam sytuację w której stanie on w ringu naprzeciwko WK. Sytuacja ta jest beznadziejna, bo becki murowane... Jednak z całych sil bede mu kibicowal. O trollach co wypisują glupoty, wyzywając Adamka od bumów itp nie ma co pisac.
...............udanego końca weekendu panowie,
...
Tak sobie myśle że aby poprawić nadszarpnięty wizerunek Adamka to wymyślą jakąś akcje charytatywną np. Pan Tomasz sponsoruje nowy kościół im.Sw. Tomasza ewentualnie sponsoruje leczenie chorych dzieci !
Dziwne że jeszcze na to nie wpadli .
chyba te msze nie bardzo mu służą, bo pod okiem Łogeła Bladłorta boksuje coraz gorzej, co widac od walki z Michaelem Grantem.
jako ateistę śmieszą mnie wypoweidzi o mszch, bogu itp.
to z Witem przegrał dlatego, że się nie zaaklimatyzował czy dlatego, że bóg wolał prawosławnego? a może po prostu jest za słaby na HW?
i jak wyjaśnic to, że prawosławny tak dokopał żarliwemu katolikowi spod znaku radia m.?
Z Vitem przegrał bo Vit jest lepszym pięściarzem i Adamek,nie poradził sobie z jego sila oraz warunkami fizycznymi.A jezeli chodzi o kolejne pytanie to czemu uwazasz, ze jest za slaby naHW? Kazdego innego pokonal. Z pewnoscią jest za slaby na K2. HW to nie tylko K2.
A ostatnie pytanie zostawiam bez komentarza bo nie ma na nie odpowiedzi, ktora by usatysfakcjonowala tzw. ateistę...
Nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie :) Może opowiem, jak go "poznałem" - 30 czerwca (piątek) w Kościele w mojej miejscowości miało być spotkanie z Tomkiem, więc poszedłem na plebanię w poniedziałek rano spytać się o to księdza... ktoś zapieprzał w szarym dresie na uliczce obok - nie zwróciłem na to dużej uwagi, poszedłem dalej. Dotarłem, zacząłem rozmowę - nagle ten sam gość wchodzi do pokoju w którym przebywałem - patrzę, a to właśnie Tomek :) Nie mogłem uwierzyć, podszedł do mnie, podał rękę i z uśmiechem na twarzy zapytał "co słychać"? Ja się przedstawiłem, powiedziałem, że jestem jego fanem. On spytał o to z kim walczył ostatnie walki, odpowiedziałem oczywiście. Następnie powiedział, żeby rano, po mszy w czwartek przyjść do niego na kawę, bo w tamtej chwili było krucho z czasem. Tak też się stało, przyszedłem, pogadaliśmy trochę, popytałem o treningi, plany na przyszłość. Niesamowicie miły człowiek, woda sodowa nie uderzyła mu do głowy. Byłem w szoku, że chce mu się rozmawiać z jakimś 19-letnim gówniarzem, którego nie zna :P
Tak jest właśnie Tomek - zwyczajny, świetny człowiek. Mimo tych "milionów" woli odpoczywać w swoim kochanym kraju, w jakiejś wiosce, w małym pokoiku na plebanii przy Kościele :)
Jak bendzie czek na jakiś cel to wtedy uwierze a narazie to sranie w banie!
nie tzw. ateistę tylko ateistę, szacunku trochę, nawet dla tych, którzy mają inny światopogląd.
No to powiem Ci, ze zazdroszcze ci tego spotkania. W pozytywnym znaczeniu ;-). Tez chętnie spotkałbym się z nim i porozmawiał jak z czlowiekiem nie bokserem.
Gratuluję, myslę,ze było to dla Ciebie bardzo ciekawe i interesujące spotkanie. jeszcze raz gratuluję... Pewnie porozmawiałbym z nim o innych sprawch bo mam34 lata na karku ;-)
Pozdrawiam
Tak, a nagle zadzwonił budzik...
No to Adamek dowcipem przeskoczył sam siebie..."
Moze problemem jest to, ze nie operujesz jezykiem angielskim i nie znasz zbyt wiele innych wypowiedzi ludzi z bokserskiego swiata. To co powiedzial (jesli powiedzial, gdyz tym polskim zrodlom trudno wierzyc) Goral jest calkowicie normalne i nie sadze by bylo w tym cokolwiek dowcipnego.
Lubie to hahaha
Moim zdaniem Adamek wspaniale prowadzi karierę. Już jest ustawiony finansowo do końca życia, teraz próbuje zrealizować swoje ambicje.. Jeszcze kilka walk, by ugruntować sobie pozycję i za roczek wielka wojna z Wladymirem:) Miodzio.. Żałuję bardzo, że nie dane mi było zobaczyć jego walki na żywo i już pewnie nie zobaczę"
Do biznesowo-marketingowego talentu brakuje Adamek Team wiele, ale zgadzam sie z toba, ze Goral osiagnal to, o czym inni polscy bokserzy mogli i moga tylko pomarzyc.
Adamek powiedział wyraźnie "Jeśli patrzyłbym tylko na kasę, to oczywiście walczyłbym w grudniu z Kliczką". To nie oznacza, że "nie będę bił się dla pieniędzy".
Panowie z redakcji - proszę, nie kompromitujcie się i nie zakłamujcie tego, co ktoś mówi. Ręce opadają jak się czyta waszą amatorszczyznę.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Przyłączam się! :)
30 to sobota
Jak utrzymają formę do Igrzysk, to będzie złoto :)
Igrzyska nasze :)
Kliczko nie potrzebuje widowni amerykańskiej - zarabia grube miliony w Europie i USA może mu po prostu, ordynarnie mówiąc, skoczyc.
to Amerykanom zależy na pokazaniu Kliczki, a nie odwrotnie. jednocześnie Amerykanie nie mają boksersko absolutnie nic do zaoferowania w HW.
nie zdziwię się na walkę Kliczko-Adamek w grudniu, co dowiedzie, że Adamek jest hipokrytą.
mogę się mylic.
Eeee, bez przesady - myślę, że porażką będzie każdy wynik poniżej pierwszej trójki :)
W sobote na Upton Park bedziesz?
Data: 08-07-2012 21:44:51
nie zdziwię się na walkę Kliczko-Adamek w grudniu, co dowiedzie, że Adamek jest hipokrytą.
mogę się mylic.
...
Tego nie trzeba udawadniać .To jest oczywistość.
@cop
Kliczko nie potrzebuje widowni amerykańskiej - zarabia grube miliony w Europie i USA może mu po prostu, ordynarnie mówiąc, skoczyc."
Widze, ze nie znasz faktow. Walki Klitschkos sa pokazywane w US za pomoca platformy EPIX, ale niestety ogladalnosc ich jest bardzo mla. Przykladem niech bedzie wczorajszy pojedynek Wladimire z Thompsonem - 75 tysiecy odbiorcow... HBO i SHO probowaly marketingowo wcisnac nam Klitschkos, ale publika ma zbyt duzo innych opcji by ogladac nude w ringu. Mistrzowie wagi ciezkiej przyzwyczaili nas do tego, ze kazdej ich walce towarzyszyla atmosfera swieta a tego niestety Klitschkos nie sa w stanie osiagnac w US. Szansa na zaistnienie na NBC jest niesamowita opcja dla K2, pomimo tego iz sa tymi lokalnymi gwiazdami w Niemczech...
Polscy siatkarze sa za bardzo zdeterminowani zeby nie zdobyc zlota na IO...
Gramy najlepsza siatkowke na swiecie i polska mlodziez pozytywnie rokuje na przyszlosc;-)
...Tego nie trzeba udawadniać .To jest oczywistość."
Patrzac na wiekszosc komentarzy, mam wrazenie iz jedyna oczywista wspolna cecha wiekszosci z nich jest fakt, ze bardzo wyraznie widac w waszych pogladach echa kraju stlamszonego glupiutkim komunizmem. Zarabianie pieniedzy jest zle, kosciol i wiara w boga rowniez (sam jestem ateista), brak poszanowania dla sukcesu jednostki ( o gee, Gerge Orwell sie klania), zawisc i prowincjonalny cynizm (moze Voltaire powiedzialby na wasz temat cos wiecej, ale na szczescie nie doczekal...lol)
Studzę tylko zapały :)
Jesteśmy obecnie najlepsi... ale to bez znaczenia. Szczyt formy ma przypaść na IO.
JWD
Jak ateista może się równać z szatanem??? Skoro nie wiedzę w Boga to i w szatana,ale szydzić z wierzących nie zamierzam,więc ty nie szydź z niewierzących.Niektórzy wierzą po prostu w to co widzą,ja Boga nie widziałem więc nie wierzę,tak samo jak w UFO duchy czy lepszą Polskę.
Co do zaś Adamka to myślę podobnie do @Watersa,nie lubię ubliżania bokserom i sam tego unikam,ale też nie mam cienia wątpliwości że Wład po prostu "zje" Adamka szybciej niż zrobił to Witek.
bede :-)
Dobrze bedzie, forma idzie w gore a do IO juz tylko 3tyg...
Dlaczego miałbym kłamać? Co jak co, ale po Tobie się takich tekstów nie spodziewałem. Ile Ty masz koleś lat?
http://www.youtube.com/watch?v=JqK5kMTWjUI&feature=player_embedded
Tak, pomyliłem się - to nie był 30, tylko 29 - jak wcześniej powiedziałem, piątek.
jaka masz miejscowe bo ja na Sir Trevor Brooking Stand bede...
...nie mam cienia wątpliwości że Wład po prostu "zje" Adamka szybciej niż zrobił to Witek..."
Calkiem prawdopodobne i dlatego tez szukanie innych opcji jest wrecz rozsadne. Jezeli domysly dotyczace walki rewanzowej Adamek-Arreola o zwakowany pas Vitaliya okaza sie prawdziwe, bedzie to olbrzymia szansa dla Polaka by zdobyc mistrzostwo bez walki z kolejnym Goliathem...
i tak będzie cudu potrzebował żeby wygrać z ukraińcem
Jesteś moim ruwieśnikiem!
Jeżeli byś był wychowany w polsce i mieszkał to inaczej byś to zrozumiał.
USA to zlepek całego świata i Historią nie grzeszy!
Wojna secesyjna?
Znam ten temat i fajnie jak swój swojego mordował co?
nie wiem jakie miejsca bo bilety kupowalmi kumpel z londynu, wiem tylko, ze z prowizją firmy od ktorej kupilem bilet to koszt był ok 160-170 funtów. Kazałem mu kupic do tej kwoty i cos tam kupił, ale jakie miejsca to nie mam pojęcia.
Jeżeli byś był wychowany w polsce i mieszkał to inaczej byś to zrozumiał."
Ale jestescie przeciez czescia Europy teraz, wiec moze czas zmienic sposob myslenia na bardziej cywilizowany???
13 ląduję w Londynie, a 16 wracam do Warszawy :-) Tyle wiem ;-)
Tak sobie myśle że aby poprawić nadszarpnięty wizerunek Adamka"
To Adamek ma nadszarpniety wizerunek? U kogo???
lol...
z pewnościa cos napiszę, o ile bede pamietał walkę oczywiście hahaha... Nie no zartuję, bede trzymał fason :-)
Data: 08-07-2012 21:31:30
"Czy Adamek w 2013 ma szanse wygrac z Wladimirem? Prawdopodobnie nie, ale ma szanse zawalczyc o zwakowany tytul po Vitaliyu a to juz brzmii znacznie bardziej interesujaco i realistycznie dla Team Adamek..
Ile bedzie wart pas WBC w HW jesli w kazdej innej federacji mistrzem bedzie Wladek????? Pas WBC ma dzisiaj jakies znaczenie , ale tylko dlatego , ze jego posiadaczem jest jedyny zawodnik na swiecie , ktory by mogl pokonac Wlada , a mianowicie jego wlasny brat. Adamek badz ktos inny kto zdobedzie ten pas ( po odejsciu Vittka) i tak nie bedzie zadnym mistrzem do poki nie pokona Wlada , chyba ze tylko w statystykach.
To na plycie boiska bedziesz, miejmy nadzieje ze deszczu nie bedzie bo ostatnio non stop tutaj leje...
Europa jest bardziej cywilizowana niz ci się wydaje!
Cop może i co drugi Polak jest idiotą raczej bym się z tym zgodził tylko u was normalnego nie znajdziesz Tu należy upatrywać twoja życiowa ułomność z kim się zadajesz tym się stajesz
Co do wywiadu to komentarz z mojej strony jest bez sensowny myslę że Adamek należy do jednych z grup ludzi których wyżek wymieniłem
Jest znacznie głupszy od poprzednich
Karule
Data: 08-07-2012 21:05:30
Teraz rozumiem zostałeś nawiedzony i pobłogosławiony, przepraszam ze zdarzało mi się nieraz ranic twoje uczucia
wstep na gale jest od 17 duzo Polakow tam bedzie poczujesz sie jak w domu ;-)
Gosciem specjalnym gali bedzie Lennox Lewis i ogolnie mnostwo ludzi zwiazanych z boksem zapowiedzialo swoja obecnosc...
To bedzie jeden z tych niezapomnianych wieczorow;-)
a ty wybitnie pokazujesz że nie masz pojęcia co znaczy słowo WYBITNY!?
Ile bedzie wart pas WBC w HW jesli w kazdej innej federacji mistrzem bedzie Wladek????? Pas WBC ma dzisiaj jakies znaczenie , ale tylko dlatego , ze jego posiadaczem jest jedyny zawodnik na swiecie , ktory by mogl pokonac Wlada , a mianowicie jego wlasny brat. Adamek badz ktos inny kto zdobedzie ten pas ( po odejsciu Vittka) i tak nie bedzie zadnym mistrzem do poki nie pokona Wlada , chyba ze tylko w statystykach."
Bez wzgledu na wartosc takiej opinii, historia nie bedzie zwracala uwage na niunse a posiadanie pasa WBC nawet gdy tym prawdziwym mistrzem bedzien Wladimir, to bedzie i tak olbrrzymi sukces Gorala (jezeli oczywiscie tak sie stanie), ktory zostalby wowczas jedynym posiadaczem tytulow mistrzowskich w lightheavyweight, crusierweight i heavyweight divisions. Historycznie znakomite osiagniecie i oczywiscie murowany IBHOF.
tez tak mysle i z takim nastawieniem tam jade, szkoda tylko, ze moja Zona bardziej sie boksem interesuje niz ten ziomek z Anglii z którym idę na walkę ;-0
Europa jest bardziej cywilizowana niz ci się wydaje!"
Oczywiscie, ze jest. Bardzo lubie i doceniam wiele miejsc i ludzi w roznych jej zakatkach. Nie sadze, ze zrozumiales co napisalem poprzednio.
Czas ucieka wiec Tomasz nie ma na co czekac i tak pewnie w nastepnym roku kariere zakonczy...
to do 'zobaczenia' w sobote ;-)
Chyba żle zrozumiałem!
Data: 08-07-2012 20:39:37
Nie wiem z czego Wy się śmiejecie? Chyba z własnej głupoty.
Wstyd mi za Was wszystkich. Ten człowiek wstaje codziennie o 5 rano, żeby iść godzinę później na msze świętą, a potem biegać i trenować, żeby zdobyć dla nas MŚ.
Se jaja robisz prawda!!? ja tez ku**** rano wstaje zeby iść do roboty
Ja nie jestem wierzacy ale śwęty Adam jko czlowiek nie dorasta mi do pięt, nie zyczył bym sobie takiego kolegi ZERO honoru
Po prostu to co napisałeś brzmi tak nie wiarygodnie... ale nie mówię, że tak nie było.
...nie masz pojęcia co znaczy słowo WYBITNY!?"
Mysle, ze mcwiklik3 bardzo wyraznie zaznaczyl, iz Adamek jest wybitny jak na polskie warunki i ma z pewnoscia racje. W skali swatowego boksu zawodowego, Goral jest znakomitym piesciarzem ale z pewnoscia zadna legenda nie zostanie... no chyba iz stanie sie to co pisalem o WBC.
Cop może i co drugi Polak jest idiotą raczej bym się z tym zgodził tylko u was normalnego nie znajdziesz Tu należy upatrywać twoja życiowa ułomność z kim się zadajesz tym się stajesz
Co do wywiadu to komentarz z mojej strony jest bez sensowny myslę że Adamek należy do jednych z grup ludzi których wyżek wymieniłem
Jest znacznie głupszy od poprzednich
Karule
Data: 08-07-2012 21:05:30
Teraz rozumiem zostałeś nawiedzony i pobłogosławiony, przepraszam ze zdarzało mi się nieraz ranic twoje uczucia
...nie masz pojęcia co znaczy słowo WYBITNY!?"
WYBITNY z rosyjskiego dobrze machajacy rekami...
to że nie znam faktów, to wiem, ale wiem też, że skoro Kliczko zarabia dobrą kasę w Niemczech, to USA jest tylko dodatkiem.
jeśli będzie okazja zarobic na Amerykanach, to Kliczko to zrobi, a jak nie, to ganiał za NBC nie będzie, w każdej walce i tak wyjdzie na swoje.
Tak ale to taka metafora .
Data: 08-07-2012 22:20:09
"Faraon Data: 08-07-2012 22:12:09
...nie masz pojęcia co znaczy słowo WYBITNY!?"
WYBITNY z rosyjskiego dobrze machajacy rekami...
NIEWIEDZIALEM.
Pozdrowionka.
Jankesi wyciupciani bez mydła..."
what?
Data: 08-07-2012 22:21:01
zadajacy 'choroszyje udary'...
da da! Panimajut.
Zastanowcie sie, jaki impakt na psychike Amerykanow miala walka w Ameryce, kiedy Wladek maltretuje w ringu jakos najwieksza nadzieje Amerykanskiego boksu, i rzuca go o mate oraz liny jak worek ze smieciami. To by nie dobrze nie sprzedawalo. Tylko walka w ktorej Amreykanin jest rownozednym przeciwnikiem miala by sens.
Adamek jest najlepszym polskim bokserem, ale PR to sie musi nauczyc. Bo mozna swoim fanom mowic rozne rzeczy, ale musza byc w miare wiarygodne, aby samemu utzrymac wiarygodnosc oraz ich lojalnosc.
Data: 08-07-2012 22:25:54
"endriu Data: 08-07-2012 22:19:10
Jankesi wyciupciani bez mydła..."
what?
Po polsku brzmi to!
WYRUCHANI..
ciekawe co, cop na to...
...skoro Kliczko zarabia dobrą kasę w Niemczech, to USA jest tylko dodatkiem.
jeśli będzie okazja zarobic na Amerykanach, to Kliczko to zrobi, a jak nie, to ganiał za NBC nie będzie, w każdej walce i tak wyjdzie na swoje..."
Nie wiem czy amerykanski rynek mozna nazwac dodatkiem...lol... Zbyt duzo pieniedzy by go pominac. Oczywiscie Klitschkos sa wspanialymi biznesmenami i nie musza byc wcale popularni w US, gdyz maja ta swoja lokalna slawe w Niemczech i kilku innych miejscach ale jak juz wskazalem, bardzo chcieli i wciaz chca zaznaczyc swoja wielkosc na naszym podworku. Bez zainteresowania wielkich tv, jest to dla nich nieosiagalne. Czy grudniowy termin na NBC jest szansa? Oczywiscie i to przeogromna. Czy Klitschko musi "ganiac" za nimi? Oczywiscie, ze nie.
Ależ oczywiscie jestem dumny i z Radwańskiej też!
Pojechalismy USA 3:0 w siate... To jest to z czego Polska NIE MOZE, tylko MUSI byc dumna.
ciekawe co, cop na to..."
Rozumiem teraz... No coz, nic nie powiem, gdyz siatkowka mnie zupelnie nie interesuje a jako sport jest u nas calkowicie pomijana. Nawet nie wiedzialem, ze nasz team gral z Polska. Musze sprawdzic, czy jakikolwiek kanal to pokazywal... Skoro takie zwyciestwo jest dla was wazne, to gratuluje.
Niestety ale kolega ma racje!
Amerykański rynek już staje się dodatkiem a pkb się topi jak lodowce!
Data: 08-07-2012 22:25:54
"endriu Data: 08-07-2012 22:19:10
Jankesi wyciupciani bez mydła..."
what?
Twój kraj przejebał po najmniejszej lini oporu finał siatkówki coś w stylu jak Adamek z Vitkiem :)
A ktory narod nie lubi sie chwalic I czuc sie najlepszego? Zainteresowanie HW w stanach jest takie jak bylo w Polsce skokami przed Malyszem albo tenisem przed Radwanska. Dzisiaj mamy w Polsce 4 skocznie i 18 kortow I nie przeszkadza nam to zachowywac sie jakby byly to nasze sporty narodowe. To chyba normalne w Polsce jak I w USA tylko porownanie skali sukcesow troche wpedza nas w kompleksy, a tego juz bardzo nie lubimy.
ahhahhhaha
ahahahhahahahah
haahhahaa
hahaaaaaaaaaaaaaaaaahaahahha
(umarłem)
hahahahaa
ahahaa
ahahahahahahahahahahaahahahahahaaaaaaaa
aaaa
aaa
a
...
Tak ogolnie to z reszta z rodziny to wszystko wporzadku?
Przecież Adamek tego nie mówił...
Data: 08-07-2012 22:30:40
"gdyz maja ta swoja lokalna slawe w Niemczech i kilku innych miejscach"
Brzmi to tak jak gdyby chodzilo o jakies peryferie.
@cop-ale obiektywnie patrzac na obu tych piesciarz,smiem twierdzic-ze nie dajesz szans Adamkowi!?Nie mam racji??..pozdrawiam"
Odejmowanie komukolwiek szans w wadze ciezkiej jest odrobine nieroztropne, aczkolwiek ze wzgledu na olbrzymie dysproporcje warunkow fizycznych a przy podobnych zdolnosciach technicznych, Wladimir bylby w takim pojedynku zdecydowanym faworytem i prawdopodobnie znokautowalby Adamka.
Autor komentarza: cop
Data: 08-07-2012 22:30:40
"gdyz maja ta swoja lokalna slawe w Niemczech i kilku innych miejscach"
Brzmi to tak jak gdyby chodzilo o jakies peryferie."
Nie mialem takich intencji. Bardziej mowilem o tym, ze zarowno w boksie zawodowym jak muzyce czy filmie (przykladowo), bez zdobycia naszego rynku slawa jest tylko "lokalna" - slowa Johna Lennona przed pierwszym przyjazdem do US.
jednak to, że doszli tak wysoko i w każdym praktycznie turnieju pną się wysoko w drabince o czyms swiadczy...
sa takze trzykrotnymi mistrzami olimpijskimi (2008 ostatnie) i ten sport w karierze reprezentacyjnej naprawde ladnie klepia
Twój kraj przejebał po najmniejszej lini oporu finał siatkówki..."
Prawde mowiac, oprocz grupy zwiazanej z zawodnikami grajacymi w siatkowke, paru akademickich klubow, nikt sie u nas tym nie interesuje. To tak jakby druzyna USA w hokeju na lodzie pokonala Kuwait...Nie wiem czy rozumiesz?
Dzisiaj sobie nie poklepali bo zostali oklepani...
Wiem ze odnosza sukcesy ale napewno tam ten sport nie jest tak popularny jak w PL
"Jezeli domysly dotyczace walki rewanzowej Adamek-Arreola o zwakowany pas Vitaliya okaza sie prawdziwe, bedzie to olbrzymia szansa dla Polaka by zdobyc mistrzostwo bez walki z kolejnym Goliathem..."
Nie rozumiem.
Dlaczego bokserzy z drugiej dziesiatki na swiecie maja sie bic o pas mistrza?
Dopiero co ktos z branzy bokserskiej sie wypowiadal ze Adamek nie powinien juz dostac szansy walki o pas bo obija kelnerow,a z jednorekim Chambersem wygral kontrowersyjna decyzja.
Przeciez jest wielu lepszych bokserow,chociazby Wach,Helenius,Chisora,Haye.
USA jest swiatowa potega jesli chodzi o reprezentacje siatkowki. mysle ze zaliczaja sie do czolowej 5... mistrzostwo olimpijskie to nie byle co...
USA jest swiatowa potega jesli chodzi o reprezentacje siatkowki. mysle ze zaliczaja sie do czolowej 5... mistrzostwo olimpijskie to nie byle co... "
Moze nie wyrazilem sie precyzyjnie... Moja intencja bylo zaznaczenie, iz pomimo sukcesow reprezentacji, dyscyplina ta cieszy sie znikoma popularnoscia a mecze siatkowki sa niemalze sporadycznie pokazywane w tv. Ja nawet nie pamietam, czy w ciagu ostatniego roku widzialem w ramowce programowej jakakolwiek transmisje. W kraju, gdzie rzadzi futbol, baseball, koszykowka, hokej nalodzie i kilka innych sportow popularnych na uczelniach (dla przykladu lacross) nie ma juz miejsca na cos wiecej by cieszylo sie duzym zainteresowaniem. Pomimo, ze nawet w soccer druzyna narodowa odnosi sukcesy, ogladac tego nikt specjalnie nie oglada...
Zrozum wreszcie że cop nie jest żadnym amerykaninem , tylko za owego się podaje( ma w tym zapewne jakiś cel).
A co do siatkówki to amerykanie zawsze podchodzą profesjonalnie do sportów olimpijskich , w szczególności w latach gdy odbywają się igrzyska. Faktycznie jak on pisze popularność siatkówki w USA jest taka sama jak piłki nożnej ale siatkarze amerykańscy znaczą w świecie znacznie więcej niż amerykańscy bokserzy HW.Więc jego pomniejszanie dzisiejszego sukcesu naszej reprezentacji to zwyczajny brak ludzkiej klasy.
Nie rozumiem.
Dlaczego bokserzy z drugiej dziesiatki na swiecie maja sie bic o pas mistrza?"
Mysle, ze wielu sytuacji nie rozumiesz, a do tego nie posiadasz odpowiedniej wiedzy. Wytlumacze ci wiec niuku...lol...
Arreola jest numerem jeden na WBC a potencjalnym rewanzu z Adamkiem, ktory jest powszechnie uwazany za top 5 wagi ciezkiej, marzy juz od dawna. HBO ma w swoich planach wykreowanie takiego pojedynku a stawka mistrza swiata WBC jest znakomita otoczka wydarzenia...
Rozumiesz, czy potrzebujesz wiekszych literek i wolniejszego tekstu...lol...
endriu
Zrozum wreszcie że cop nie jest żadnym amerykaninem , tylko za owego się podaje( ma w tym zapewne jakiś cel)."
Celow mam wiele, ale twoja teoria jest delikatnie mowiac bezsensowna...lol... Zreszta mysl sobie co chcesz. Dla mnie osobiscie wasza niewiara jest komplementem, gdyz swiadczy o moich zdolnosciach jezykowych...
....pomniejszanie dzisiejszego sukcesu naszej reprezentacji to zwyczajny brak ludzkiej klasy..."
Nieladnie. Jakbys zwrocil uwage, zaznaczylem wczesniej, ze skoro to jest dla was istotne - gratuluje sukcesu. Wspomnialem tylko, ze u nas jest ta dyscyplina niepopularna i z pewnoscia niewiele osob ogladalo ten mecz. Nie wiem nawet czy jakakolwiek stacja tv miala to w swojej ramowce, ale watpie.
Ajajaj gdybym mial pieniazki i wize to bylbym juz w Wielkim Kanionie Colorado, w dolinie Yosemite i w Parku Zion (The Red World) Marzenia scietej glowy;[
ZGADZGAM sie i potwierdzam . ADAMEK TO BUM
Adamek też nie jest w Polsce popularny po ukazaniu przez wita iż jest bumem mało osób ogląda jego walki, a o jego walce i 'zwycięstwie' nad eddiem nie była nawet wzmianki w TVP
Paradoks dzisiejszych komentarzy o Adamku polega na tym, że on w ogóle nie powiedział, że "nie będzie bił się dla kasy". To redakcja sobie wymyśliła i przypisała Adamkowi. Oczywiście to nie niweluje komiczności wypowiedzi Adamka - ale komiczność jest nierozerwalnie związana z boksem. Rzadko bokser wypowiada się neutralnie.
Masz racje, zobaczylem ten naglowek i mimo calej sympatii do naszego najlepszego boksera - mialem mieszane uczucia
A przez kogo Adamek jest uwazany za top5 wagi ciezkiej?
On by mial problemy zeby byc top5 w Anglii bo jest Haye,Chisora,Fury,Price,a co dopiero top5 na swiecie.Nie rozsmieszaj mnie głąbie bez szkoły.
Na swiecie to on jest na okolo 15-stym miejscu.To sredniak wagi ciezkiej.
Mnie dziwi dlaczego niektórzy odbierają negatywnie, albo dziwnie to, że napisałem o komiczności wypowiedzi Adamka. Wręcz nieodbieranie tych wszystkich wypowiedzi bokserów jako komicznej gry - świadczy o braku jakiegokolwiek zrozumienia w świecie boksu.
Wypowiadający się bokser to aktor, polityk i akwizytor w jednym - i to jest oczywiście śmieszne i trzeba brać to wszystko z wielkim przymrożeniem oka.
Chyba każdy wie, że bokser ma mówić jedno, a jego zaplecze promotorskie drugie. Wywiad to gra...
hahaha Nieladnie))) Rozbawiłeś mnie z tym troszkę))) To odwrócę sytuację .... W Polsce siatkówka jest z pewnością znacznie bardziej popularna niż boks ! W Polsce jest raptem kilka klubów bokserskich (amatorka praktycznie nie istnieje). Czynnych pięściarzy w USA jest pewnie kilkadziesiąt razy więcej niż w Polsce ! A jak popatrzysz na dwie najcięższe kiategorie wagowe to w obecnej chwili amerykanie mniej znaczą od naszego kraju. Adamek pokonał dwóch najlepszych amerykańskich ciężkich( Arreola,Chambers) , a w cruser mamy mistrza świata! I to wszystko z kraju gdzie profesjonalnie uprawia boks może 50 zawodników plus kilkuset amatorów.
Więc powiem tak! Jeżeli ci biedni amerykanie w końcu zdobędą jakiś poważny pas w HW lub cruser to będę im gratulował))) Oczywiście jeśli to dla nich istotne)))
Witam!
A przez kogo Adamek jest uwazany za top5 wagi ciezkiej?
On by mial problemy zeby byc top5 w Anglii bo jest Haye,Chisora,Fury,Price,a co dopiero top5 na swiecie
No, no z tym to się zgodze ale Fury nie jest dokońca sprawdzony ale kto wie?
On musi mowic to co mowi, tak samo jak Holy mowi, ze walczy po to, aby odzyskac "kiedys" tytul mistrza. No co w koncu ma mowic!?
Z drugiej strony, to brzmi dosc smiesznie, bo nawet jego wierni kibice tacy jak ja, moga juz wyobrazic sobie, jak Wladek bedzie go maltretowal w ringu. To bedzie jeszcze gorzej niz z Vitkiem.
A Adamek jest sprawdzony?Przez kogo?
Przez Vitalija,ktory pokazal ze nie ma miejsca w HW dla takich"malych ciezkich".
Fury wygral z Chisora.
...Nie rozsmieszaj mnie głąbie bez szkoły.
Na swiecie to on jest na okolo 15-stym miejscu.To sredniak wagi ciezkiej..."
No coz, ten sfrustrowany komentarz o szkole pomine, gdyz kto ma a kto nie, to mysle iz widac bez zadnego problemu i nawet najwieksi wrogowie wirtualnego copa musza stwierdzic, iz roznica poziomow pomiedzy nami jest tak ogromna, ze byloby glupota kwestionowanie mojej dominacji nad takimi jak ty...lol...
Co do Adamka, radze zwrocic uwage na fakty a nie swoje "zyczenia"... Proponuje Ring Magazine lub wiele innych niezaleznych rankingow dostepnych dla kazdego kto umie czytac... Mysle, ze nawet najslabsza znajomosc jakiegokolwiek jezyka pozwolic moze na znalezienie faktow...lol...
wiem,wiem ale to był inny Chisiora!
My Hejterzy poprostu się boimy o Adamka!
żartowałem!
Powiem wprost!
Adamka boks nigdy nie lubiałem .
Ludzką klasą jest szczere pogratulowanie zwycięscy a nie tłumaczenie porażki brakiem popularności danej dyscypliny ! Jak Indie pokonają Polskę w hokeju na trawie który jest tam sportem narodowym , a w Polsce niszowym to nie użyję formy" u nas to nikogo nie interesuje ale jeżeli was to cieszy to gratuluję".Niby to samo a jednak....
"On musi mowic to co mowi, tak samo jak Holy mowi, ze walczy po to, aby odzyskac "kiedys" tytul mistrza. No co w koncu ma mowic!?
Z drugiej strony, to brzmi dosc smiesznie,"
Racja. Dokładnie to przekazałem wyżej w kilku wiadomościach - no ale są tacy, którzy tego nie rozumieją.
gdybym mial pieniazki i wize to bylbym juz w Wielkim Kanionie Colorado, w dolinie Yosemite i w Parku Zion (The Red World) Marzenia scietej glowy"
Oczywiscie bylem w Grand Canyon i to kilkakrotnie. Mam nadzieje, ze rowniez bedziesz mial okazje, gdyz warto. Podroze zawsze ksztalca, a to mamy szanse by zobaczyc naocznie, nie moze sie nawet porownywac do relacji tv...
Ludzką klasą jest szczere pogratulowanie zwycięscy a nie tłumaczenie porażki brakiem popularności danej dyscypliny..."
Ja wcale nie tlumaczylem tej porazki, gdyz mnie zupelnie nie interesuje czy wygralismy czy nie, czy gramy czy tez nie mamy reprezentacji w siatkowce. Napisalem tylko, ze gratuluje jezeli dla was bylo to istone zwyciestwo...
"Federacja WBC uaktualniła swój ranking za miesiąc czerwiec, a w nim znalazło się miejscu dla wielu polskich bokserów. Oto szczegóły.
Waga ciężka:
4. Mariusz Wach (27-0, 15 KO)
12. Andrzej Wawrzyk (26-0, 13 KO)
13. Tomasz Adamek (45-2, 28 KO)
25. Artur Szpilka (11-0, 9 KO)"
Federacja WBC-to ta w ktorej Adamek ma sie rzekomo bic o pas mistrza.Nawet Wawrzyk jest wyzej od niego.A w 2013r Szpilka bedzie wyzej od Adamka.Wiec zapomnij o walce o pas.
Adamka poznałem osobiście na początku lat 90 w jastrzębiu zdroju przez przypadek!
W katowicach jest sekcja bokserska Kleofas a od niedawna zmienili nazwe nie pamietam!
Natomiast miałem paru kumpli co sparowali na kleofasie i nieraz byłem w jastrzębiu na jakiś rozgrywkach klubowych!
Tym się chciałem pochwalić.
DOBRANOC!!!
I co z tego ? Harrison przed dobrowolną obroną Haye nie był nawet w czołowej 15, dopiero gdy się dogadali to WBA go uwzględniła w rankingu. Chyba mało się boksem interesujesz skoro o takich pierdołach zaczynasz pisać. Alvarez bierze na dobrowolną obronę Mayorge którego tak samo w rankingu nie ma, co za problem ?
06Kleofas.
4. Mariusz Wach (27-0, 15 KO)
12. Andrzej Wawrzyk (26-0, 13 KO)
13. Tomasz Adamek (45-2, 28 KO)
25. Artur Szpilka (11-0, 9 KO)"
Potwierdzanie nieustanne swojego braku wiedzy bokserskiej jest juz zenujace dude... Czy ty myslisz, ze HBO obchodzi jakis Wawrzak czy Szpilka w momencie organizowania walki o tytul WBC??? Numerem jeden jest kto? Z kim on przegral i czy rewanz ma sens???
Odpowiedz sobie na te pytania jak umiesz...
Zreszta tygrysku, daruj sobie. Dla mnie polemika z takimi jak ty jest besensowna strata czasu.
Racja. To tak jakby się sugerować że Jonak jest nr 3 czy 4 w jakiejś organizacji. Co z tego ? Nikt o nim nie słyszał, zapewne walki o tytuł zbyt szybko nie dostanie, poobijał bumów i co z tego ? Nic.
Przed walka z Vitalijem obijal kelnerow i caly czas jechal na walce z Arreola.Po czym dostal walke o pas i 1.5mln dolarow.
Drugi raz ten numer nie przejdzie.
Jak walczy z kelnerami w Prudential to niech sobie dalej tam walczy za 100tys dolarow.
Kto drugi raz uwierzy w bajki o ciaglych postepach i walkach na przetarcie?
Powiem wam coś ciekawego.
Dzisiaj przeczytałem to.
Wykupiłem PPV patrze a tam nic i nic ale wogóle nie miałem programów!
Kur..a podj...li mi kabel!
Każdego szkoda.
a mnie jest szkoda lata!
Bo mamy burze i duszno.
Ogladałem wczoraj na RTL GRATIS.
POZDRAWIAM!
Z tym PPV to sa jaja jak berety.
Wczoraj ogladalem walke Wladimira Kliczko na RTL Shweiz-nie bylo PPV.
Walke Kliczko v Adamek tez ogladalem na RTL i tez nie bylo PPV dla Niemcow czy Szwajcarow.
A Polacy,narod bogaty mieli zafundowane PPV.To sa kpiny.
Cala ta otoczka wokół Adamka na temat jego kariery to jakaś dziwna historia się tworzy!
A prawda jest taka że nikomu nie dogodzisz.
Ide jednak spać!
DOBRANOC.
I tu jesteś w błędzie bo w egipcie nie ma duszno może odrobinke! tam jest inne suche powietrze i wiencej tlenu!
Zmarzłeś kiedyś w lato?
Ja na pustyni w nocy to kaszlu dostałem!
Boli mnie łeb od PPV
Chcesz zobaczyć moje prace w egipcie?
Daj nr tel to ci dam namiary gdzie zobaczysz?
Miales podac maila.
"Walke o pas powinien dostac Wach."
Jakieś argumenty dlaczego? Tylko nie w stylu jest wysoki i ma cios.
Ale tak się składa że zapomniałem chaseł i poszło wszysto w piz..u!
Syn robi mi strone moją wienc jak chcesz to pogadamy przez tel?
Tam podam ci konkrety!
ENDRIU ma do mnie tel
Mam nadzieję, że silny nie ma do ciebie nr tel tak jak endriu.
Mieliśmy naprawde przerąbane i materiały dyrastyczne!
NIE.
Kierowca i dostarczam archeologom materiały z punktu A do B.
Zaopatrzenie nic szczególnego!
Ludzi też woże związanych z ekspedycjami.
Trzeba szukać w necie pod Wolontariusze!
Panowie polska górą!
Wach to swiatowa czolowka.Te argumenty ze jest wysoki i ma silny cios sa wazne.W wadze ciezkiej jeden cios moze zakonczyc walke nawet z lepszym przeciwnikiem jak trafi(nie dotyczy Adamka).Wach ma duzy zasieg ramion,jest silny fizycznie.To prawdziwy ciezki.
Wach walczy z kelnerami tak jak Adamek,ale w przeciwienstwie do niego rozprawia sie znimi bezlitosnie przez KO.
Nie branzluje sie jak Adamek z McBridem 12 rund.
Wszyscy przeciwnicy z ktorymi Adamek walczyl 12 rund nie dotrwali by z Wachem do konca walki.Moze wyjatkiem bylby tylko Arreola.
Za kase ale ja miałem być bezpośrednio do pomocy archeologom ale nie mieli kierowcy wienc wskoczyłem na etat!
Miałem farta bo generalnie jestem po szkole górniczej i miałem przedmiot .
TEZ
Techniczna eksploatacja złóż wienc troche na geologi się znam itd i ble ble!
Na rozmowie wstępnej zaskoczyłem ich do pytania!
Co to jest stopień geodoniczny?
Odpowiedziałem!
Stopień geodoniczny to nic innego jak co 33 metry w głąb ziemi wzrasta o 1 stopień C.
To równie dobrze można powiedzieć, że Wilder czy Abdusalamov to światowa czołówka bo mają mocne ciosy i wszystko kończą przed czasem, ale co z tego ? Z kim z czołówki jeden albo drugi walczył ? Z nikim, tak samo jak Wach. Adamek ma na rozkładzie dwóch czołowych ciężkich Arreole i Chambersa, Wach nie ma nikogo, nawet takiego Estrady czy Granta.
dziękuje za komplement!
26lipca wylatuje na 3 miesiace!
Szkoda że tak mu odjebało!
Czy faktycznie przyczyną był ten wypadek?
Przynajmniej humor mu dopisuje :D
Mozesz kilka procent z walki przelac :) z gory wielkie dzieki:)
COP... to tylko taki zart!!!:) PEACE!!!!;)
Adamek po tym co pokazal przy 40.000 kibiców we Wroclawiu jest bez szans walke z Wladymiremn, szefowie stacji telewizyjnych widzieli na co go stac, nikt nie chce powtórki z tego zalosnego spektaklu,
moze za rok Adamek wskoczy jako rezerwowy za marne grosze,
Adamek nie porywa tlumów, nie elektryzuje, nikogo nie podnieca juz fakt ze Adamek przez wiekszosc swego zycia wazyl 80 kilo a walczy w HW,
bo malutki Hay pokazal ze mozna stawic czolo Kliczce, Chisora tez pokazal jaja, a wczesniej przez cale lata Hollyfield brylowal w HW,
Adamek nie jest w stanie walczyc z Kliczkami, nie ma zadnych argumentów, byl nawet woniejszy od Witalija, hehe