SZPILKA CZUJE RESPEKT PRZED McCLINE'EM
Łukasz Madej: Po poprzedniej walce trener Fiodor Łapin był wściekły na Pana. W sobotę będzie inaczej?
Andrzej Szpilka: Zobaczymy. Na pewno najbliższy rywal jest dużo lepszy niż Gonzalo Omar Basile. Trzeba się skupić. Będę skoncentrowany na maksa. Nie mogę sobie pozwolić na coś takiego jak wcześniej. Mam tak, że jak zawodnik jest słabszy, to go lekceważę. A tutaj naprawdę czuję respekt.
- Jak do żadnego przeciwnika wcześniej?
AS: Odpowiem w taki sposób - na razie czuję respekt. Zobaczę, jak to będzie przed walką. Jestem w każdym razie pewny siebie. Na pewno trzeba się pilnować. To kawał chłopa.
- Trener zapowiadał rozmowy wychowawcze.
AS: No były, były.
- I w cztery oczy był bardziej dosadny niż w wywiadach?
AS: Więcej mówił do mnie niż do mediów.
- Przed Panem najmocniejszy rywal w karierze?
AS: Dokładnie tak. Na pewno ma lewy prosty bardzo dobry, szybki. Wydaje mi się, że jest bokserem bardzo niewygodnym. Łeb ma twardy. Nikt go nie usadził tak czysto. Chris Arreola trafił, ale on poddał się bardziej psychicznie. Na pewno będzie można zobaczyć dobrą walkę.
- Emocje kotłują się w Panu większe niż zwykle?
AS: Nie, ja to traktuję jako moją pracę. Już mówiłem, że z każdym mogę walczyć. Nie ma znaczenia z kim. Na pewno będzie się trzeba skupić i wyjść do walki zdeterminowanym.
- McCline cztery razy walczył o mistrzostwo świata. Robi wrażenie?
AS: Pewnie. Za darmo takich walk się nie dostaje. To duże, duże i jeszcze raz duże doświadczenie. Wielki zawodnik. Wielkie bary. Jest na pewno niebezpieczny. Tylko się cieszyć, że mogę z nim się zmierzyć. Trzeba się będzie pilnować.
- Tym razem też niemiłosiernie obijał Pan sparingpartnerów?
AS: Miałem sparingpartnera, który wytrzymał z Kliczką (Witalijem - przyp. red.) dwanaście rund. To Timo Hoffmann. Niemiec. Wielki, dwumetrowy. Obijałem go ze sparingu na sparing.
- Głośno ostatnio robi się o Pana medialnej wymianie zdań z Tomaszem Adamkiem. Byłby Pan gotowy na ewentualny pojedynek z "Góralem"?
AS: Ja bym chciał, żeby do tego doszło, bo bym mu pokazał... Taka prawda. Był mistrzem świata w cruiser, w półciężkiej, ale w niczym innym. Myślę, że taka walka dużo by pokazała.
Rozmawiał ŁUKASZ MADEJ
dawać cała strona hejtu za to zdanie.. juz to widze nioh nioh nioh
masz racje Szpilka nie tylko technicznie ale także etapem kariery odbiega lata świetlne od Adamka. Dlatego ich pojedynek jest mało prawdopodobny . Adamek nie miał by żadnej korzyści z takiej walki.
Data: 28-06-2012 21:15:29
szpilka: przyp "bo bym mu pokazał..."
dawać cała strona hejtu za to zdanie.. juz to widze nioh nioh nioh
Zawiedziony?:)
ja natomiast cieszę się, że na tym etapie kariery dostaje takich rywali
na chwilę obecną wirtuozem nie jest ale wzbudza duże ....u mnie większe emocje niż Adamek,......... od czasu walki z Gołotą ( gdzie Gołocie oczywiście kibicowałem )
Po ostatnim "fantastycznym" występie Adamka może właśnie czas na takich zawodników jak Szpilka....
Czekam na taką walkę i na dzień w, którym Szpilka sponiewiera na ringu Adamka .......i tylko z jednego względu no może dwóch
- za walkę z Gołotą
- za z Klitscho nie byłem sobą....
ale po co ? po co nasi mają bić się między sobą i jak to napisałeś "poniewierać" po ringu przecież lepiej żeby obijali chociażby kliczków Arreole i innych
.
Co za kretyn hahaha :D
Właśnie dlatego ten człowiek nigdy nie zdobędzie większych laurów. Talent ma średni, umiejętności mizerne. To się przykrywa medialną wrzawą a ciemny lud to kupuje. Ale na ringu wszystko wychodzi, a skoro on niewiele pokazuje tam, to chociaż pokorą i prawidłowym osądem sytuacji utorowałby sobie drogę do prawdziwego świata boksu.
Ale tak nie będzie bo ten człowiek jest kompletnie odwerwany od rzeczywistości.
To co on mówi, to nie jest pewność siebie, tylko brednie debila. Pewność siebie to może mieć talent, który coś udowodnił. Koleś, który pokazuje takie myki, że zdumiewa ludzi. A Szpilka o "mykach" to tylko mówi a na ringu pokazuje chaotycznego amatora.
Każdy jeden taki pozer prędzej czy później trafia na porządnego boksera, który pokazuje mu prawdziwy boks i spuszcza mu ostry wpierdol. To czeka każdego kolesia mocnego w gębie a miernego w praktyce. Z tym że Wasilewski na to nie pozwoli i Szpilka będzie dostawał ogórasów aż dobije do 35 walk, zobaczycie.
I zobaczycie że McCline też nic nie pokaże i wcale nie będzie miał ochoty walczyć. Dużo gada tak jak i Basile.
Na dziś myślę, że Szpila jest tak blisko Adamka, że mógłby z nim wygrać (wyprowadzenie "szczęśliwego ciosu"), a już z pewnością jest znacznie bliżej niego, niż Adamek Kliczków. Nawet jeśli nie, to Szpilka na pewno Adamka dogoni, ten natomiast do Kliczków nie przybliży się choćby na cal.
Sory ale uważasz że walka Adamka z Gołotą byłą zła ale chcesz walki Szpili z Adamkiem. Jesteś hipokrytą.
PS. Zapomniałem, że Gołotę na siłę do ringu wprowadzili.
Nie walka jest na ustach polskiego boksu tylko to godne pożałowania gadanie.
a gdzie Ty widzisz żebym napisał że Adamek lata świetlne przed kliczko?
Nic dodać nic ująć ;)
Jak sie oglada walki Goloty , to sie ma wrazenie ze do kazdej go na sile do ringu wprowadzali :)
we wrocławiu Adamek walczył fatalnie Kliczko pokazał że Tomek nie ma z nimi szans, w moim wcześniejszym komentarzu chodziło mi o Adamka Gołotę Szpilkę wszystkim kibicowałem, kibicuję i będe kibicował życzę Szpilce tytułu w HW ale puki co musi cięzko trenować a nie wyzywać do pojedynku najlepszego Polskiego pięściarza ostatnich lat
Data: 28-06-2012 22:55:35
@tutankhamon
Nie walka jest na ustach polskiego boksu tylko to godne pożałowania gadanie.
A o czym jest to godne pożałowania gadanie? O walce właśnie. Tak jak we współczesnej sztuce, tak i w boksie nie liczą się umiejętności, nie liczy się talent, a liczy się kontrowersja.
Lubię Szpilkę, ale odwala mu totalnie.
Do kogo on startuje? Mistrza świata w dwóch kategoriach wagowych i obecnym top 5 HW, który obija sobie czołówkę tej wagi.
I jeszcze jedno - Adamek nie da się obić jakiemuś młokosowi jakby był jakąś szmatą - to zrobił Gołota, który przegrał wszystko co mógł i jedyne co mu zostało, to sprzedać się jak pracownice Kosteckiego do obicia mordy.
To w końcu ten matoł, co jednego zdania nie umie sklecić chciał walki z Tomkiem, nie odwrotnie.
100% racji , dodam do tego tylko tyle ze wyszczekany Artek nie wybgral by z zadnym przeciwnikiem Adamka w HW ,no moze jedynie z matolem co zdania sklecic nie umie... :)
Podasz jakis przyklad , tego mlodego z czolowki ?
Lezal i kwiczal , a po walce zdziwiony jak "taki leszcz" mogl go obic..
Caly Golota...
Wawrzyk czy jakos tak :)
nie podpowiadaj endriu , niech troche blysnie inteligencja ;)
Powiedzmy ze wynik jest już dla mnie znany dzisiaj Tomas do momentu Ko przegrywa każdą rundę!!!
Ogarnijcie się Portfel jest już skończony, jego sukcesem w ciężkiej były tylko zarobione pieniądze a sportowo pokonanie Areoli
Jego ostatnia walka to wieksza siara niż baty od Vitalija
Po huj ci nazwisko? jeśli rywal nie bedzie po czterdziestce będa baty
jeszcze nabierze pokory!
''jest wielce prawdopodobne że we wrześniu portfel dostanie Solisa''
Ale sam to wymyśliłeś czy jak ?
we wrzesniu Solis bedzie tak gruby ze o własnych siłach nie bedzie w stanie zmiescic sie miedzy liny.....
to jest ten twoj młodzieniaszek dla Adamka??
Ja nie jestem fanatykiem Adamka , ale jek czytam ze wygrana walka to "siara" odnosze wrazenie ze dalej sie nie otrzasnales po przegranej agaoloty . I pewnie nawet jakby jakims cudem Adamek wygral z Wladem tez bys pisal ze to siara...
Matko, nawet przeklinać poprawnie nie potrafisz. Tak czy siak:
wiek przeciwników Adamka podczas walk:
Chambers - 30 lat
Aquilera - 26 lat
McBride - 28 lat
Maddalone - 37 lat
Grant - 38lat
Estrada - 30 lat
Arreola - 30 lat
Dziwna ta twoja logika.
Jesteś wściekły bo twój idol dostał wpierdziel od Adamka i kolejny raz się skompromitował.
Fatalna pomyłka!
Slyszalem juz takie wypowiedzi, na wrzesień wolny termin ma Solis A telewizję nie interesuje walka z kolejnym bumem ME wspuł promowało ostatnią walke solisa wszystko składa się w dobrym kierunku
Pompujecie tego szpile komercyjnie sami gadając o nim takie głupoty że aż w pale się nie mieści. Na ten czas Tomasz "jestem wojownikiem za pieniądze" Adamek obija facjatę szpili jak Calzaghe RJJ...
Mcbride ma 39 lat jeśli się nie mylę
przeciez to jest zrzynka z tutoriala do photoshopa 'oldschool boxing poster'
http://psd.tutsplus.com/tutorials/designing-tutorials/how-to-create-a-retro-boxing-poster-in-photoshop/
tragedia ;/
Przeczytaj jeszcze raz mój post.
@endriu
od kiedy Chambers to bum?
antycop
Po huj ci nazwisko? jeśli rywal nie bedzie po czterdziestce będa baty
Oj endriu widze ze nerwy ci puszczaja , jak Golocie po pierwszym prawym prostym na brode . Mam nadzieje ze nie robisz takich glupich min jak Golota po knockdownach od Lewisa ? :)
Przynajmniej ktoś użył tutoriala. Większość plakatów to 3 warstwy nałożone na siebie, parę gradientów i tyle.
Nie maiłem na myśli Chambersa jako buma on jest w tej chwili inną liga niz ADAMEK
Owszem liczy się promocja walki ale w tym przypadku jest ona dość jednostronna nie uważasz?
To nie rozumiem zdania ''nie intersuje walka z kolejnym bumem''. Przecież Chambers to czołówka, a Adamek sam w wywiadzie powiedział, że następny przeciwnik będzie na jego poziomie.
Atutem Szpilki jest głód destrukcji.
No i to by było piękne podsumowanie bo żądza krwi to póki co jedyne co Szpilka pokazał.
Czekam na walkę z McClinem.
mentalność zwycięzcy.
gzie ty ja widzisz i po czym???
ja widze puki co mentalnosc "kibola"
Dokładnie jak napisałem
Whisper
Data: 28-06-2012 23:53:50
@endriu
To nie rozumiem zdania ''nie intersuje walka z kolejnym bumem''. Przecież Chambers to czołówka
Nie rozumiesz mnie oczywiście ze Chambers to czołówka i zdrowy jest poza zasięgiem Adamka
TV nie chce nastepnej walki z kimś przeciętnym tylko z kimś na poziomie Ediego
Bez butow nie zgasi , poza tym on ma 42 lata . Dobrze by jednak bylo jakby igla musial 10 rund przeboksowac . Mysle ze wyszly by wtedy jego braki kondycyjne i psycha tez by mu siadla jakby Jameel nie dal sie posadzic...
Jeśli dla ciebie wygrana walka z czołowym ciężkim jest 'siarą' to ty jesteś jakiś pojebany. Mam nadzieję, że to co piszesz ma na celu jedynie dopiec klakierom Adamka, ale jeśli naprawdę tak myślisz, to śmiało możesz nazywać się hejterem. Mówię, to ja, który widziałby Adamka najchętniej na emeryturze.
Wszyscy poza toba rozumieja , Adamek wygral ta walke czy Ci sie to podoba czy nie . Takie sa fakty , a ty wiecznie gdybasz co by bylo gdyby...
hahahaha owned :D
Mi dzis dopisał humor bo niemiaszki przewalili idę spać
Dobranoc
Będzie ktoś jechał furą z Bydgoszczy na gale może?:D bo widze że pociąg powrotny ostatni o 22.40 :/
Siare to Ty sobie robisz pisząc tutaj takie farmazony jak np.:
"Areola nie miał i nigdy nie będzie miał takiego ciosu co Artur ..."
lol
Data: 29-06-2012 00:15:33
@endriu
Siare to Ty sobie robisz pisząc tutaj takie farmazony jak np.:
"Areola nie miał i nigdy nie będzie miał takiego ciosu co Artur ..."
O0czywiście że jest tak jak pisałem
Wróżysz z fusów, jesteś jasnowidzem czy może za dużo nasłuchałeś się nuty " Szpila ma moc" ?? :)))
Zapracuj na taką walke a dopiero pokazuj !
Nie jestem jakimś fanatykiem Adamka,ale czuję respect przed tym czego dokonał,kiedy przegyrwał to tylko z najlepszymi !
Endriu kto jak to ale ty jako fanatyk Gołoty nie powinieneś Adamkowi wypominać tego , że nie potrafił wykończyć przeciwnika . Mistrzem w tym był właśnie twój idol . Nie mówię tutaj o lepszych przeciwnikach, bo to każdy wie ale on nie mógł nawet usadzić takich kelnerów jak Navarre , Nix , lewis ( Nix i Lewis akurat na deski pedali ale wstawali bardzo szybko i nie było tam potężnego zamroczenia ) Mollo , Emerytów dziadków Whiterspoona i Fergusona . W Sandersa walił jak w bęben i nic . Na Cruizerze Norrisie ciosy Gołoty też żadnego wrażenia nie robiły . Gołota na bank nie skończyłby takiego Estrady ,Chambersa a i nie jest powiedziane , że usadziłby Vinnego Madadalone . Z Arreolą zaliczyłby K.o albo spierdoliłby z ringu . Nie zapominajmy że Adamek nie jest naturalnym ciężkim w przeciwieństwie do Gołoty , a i tak pokonał lepszych przeciwników
Gadasz takie głupoty, że się tutaj pisać odechciewa. Więcej Polaków krzyczało, że Chmabers wygrał, niż Amerykanów. Na zachodzie skrytykowano BJ Floresa i jego stronniczość, a niektórzy dawali Adamkowi nawet 117-111 za walkę.
Jakby Chambers miał dwie zdrowe ręce, to może by nie zachowywał się jak pipka i poszedł na wymianę, co góral by wykorzystał :)
Ale i tak największą cipką oraz tchórzem ostatnich dziesięcioleci jest Andrew Gołota. Mając mózg szympansa nie można zostać mistrzem świata. Przynajmniej Polacy nie muszą się już wstydzić, co ten koleś, "amerykański Najman" znowu wywinie.
Oj z tym wstydem , to poczekajmy az Goly w mma zawalczy . Pewnie znowu bedzie "siara"
Wygląda to jak awantura w przedszkolu: mój bokser jest fajniejszy od twojego! Twój jest beznadziejny!
No proszę Was...
angole i jankesi leja sie ze soba od lat nezaleznie od rankingow.
dla uciechy kibicow - czyli mnie :)
Tak bija sie miedzy soba ale rzadko sie zdarza zeby kelner ( Szpilka ) dostal walke z TOP 5 HW (Adamek) .
a kogo obijal alreola ostatnie 5 walk?
Napisz moze dzieki komu musial tych kelnerow obijac ?
pytaniem na pytanie?
nie zmieniaj tematu
taka prawda i fakt
Z Chambersem bedzie teraz to samo 5 walk na przetarcie , po porazce. Takie zycie....
Odpowiem Ci ,przez ostatnie 5 walk obijal kelnerow . A wszystko przez to ze przegral z Adamkiem .
Data: 28-06-2012 23:42:11
@endriu
Matko, nawet przeklinać poprawnie nie potrafisz. Tak czy siak:
wiek przeciwników Adamka podczas walk:
Chambers - 30 lat
Aquilera - 26 lat
McBride - 28 lat
Maddalone - 37 lat
Grant - 38lat
Estrada - 30 lat
Arreola - 30 lat
Dziwna ta twoja logika.
Jesteś wściekły bo twój idol dostał wpierdziel od Adamka i kolejny raz się skompromitował. ''
No coz, kiedys nie spalem po nocach przez Golote ale okazalo sie ze to nieudacznik chociaz go szanuje bo sie staral ale przy nim Adamek to ma charakter.
niehejter
Odpowiem Ci ,przez ostatnie 5 walk obijal kelnerow . A wszystko przez to ze przegral z Adamkiem . ''
Odpowiem Ci ,przez ostatnie 5 walk obijal kelnerow . A wszystko przez to ze przegral z Adamkiem . No coz Adamek nie jednemu zastopowal kariere.Przegral sromotnie z Witem ale Wit kariery mu nie zastopowal,twardy bydlak z Adamka.
symultanicznie podobne wnioski
Przegrana z Witkiem nikomu kariery nie zastopowala . Np Arreoli , Adamkowi i czterdziestu paru innym...
wyjatek potwierdza regule?
Data: 29-06-2012 01:19:19
@nik
Przegrana z Witkiem nikomu kariery nie zastopowala . Np Arreoli , Adamkowi i czterdziestu paru innym... ''
Czyzby? Z Adamkiem w plecy a pozniej juz tylko ostroznie ze sredniakami, tak wogole to sie rozplakal wiec o czym ty mowisz? A reszta? Gdzie oni sa, no gdzie?
Lewis?!
Ktory wyjatek masz na mysli ?
dobra walka sie zapowiada, lewego sie nie zapomina wiec zobaczymy co pan Szpilka jest wart.
poza tym mam w dupie rankingi. lubie boks bo leja sie po ryjach, a nie dlatego, ze wiadomo z gory kto wygra
To ze sie rozplakal , to raczej byla forma odreagowania bezsilnosci ( jeden ucieka z ringu drugi placze ) A co do reszty to boksuija lub juz nie .
na tym etapie kariery upieram sie przy swoim. sukces
Data: 29-06-2012 01:30:28
@nik
To ze sie rozplakal , to raczej byla forma odreagowania bezsilnosci ( jeden ucieka z ringu drugi placze )
Sie rozbeczal jak baba i tyle, nawet Goly nie beczal
''A co do reszty to boksuija lub juz nie ''
no wlasnie,przyznales mi racje, tulaja sie gdzies po katach, tak jak pisalem ich kariery sa zastopowane, jedynie Adamek trzyma fason i sie utzrymuje w czolowce.
WSTYD
chisora , Arreola , Sosnowski , Adamek i jeszcze paru by sie znalazlo ktorzy dalej walcza
Wstyd ale nie wiekszy niz zrobil np Solis po pierwszym prawym Witka
Data: 29-06-2012 01:34:36
@nik
chisora , Arreola , Sosnowski , Adamek i jeszcze paru by sie znalazlo ktorzy dalej walcza ''
Ty taki glupi jestes czy udajesz? Po co podajesz Adamka skoro ja ci mowie ze tylko on sie liczy, tym samym przyznajesz mi racje? Chisora nie walczyl z Witem , Sosnowski i Arreola nie walczyli z nikim konkretnym, ciezki leb z ciebie.
Goly uciekal , a nie przyjal nawet zbyt duzo . Takze bardziej sie chyba nazwiska wystraszyl niz samego przeciwnika
Skoro twierdzisz ze Wit z Chisora nie walczyl to o czym tu z toba dyskutowac?
Data: 29-06-2012 01:36:26
@nik
Wstyd ale nie wiekszy niz zrobil np Solis po pierwszym prawym Witka ''
Wstyd to ty samemu sobie robisz, w takim razie wyjdz do walki i sie rozplacz jak ta ciota po kilku rundach jesli uwazasz ze to lepsze niz pasc na deski w walce jak mezczyzna .
Data: 29-06-2012 01:40:13
@nik
Skoro twierdzisz ze Wit z Chisora nie walczyl to o czym tu z toba dyskutowac?''
tu sie zagalopowalem co nie zmienia faktu ze trafiasz kulami w plot
Nie po paru rundach , a w pierwszej . i nie uwazam rozplakania sie za lepsze lub gorsze .
Masz racje , ja Ci tylko dalem dodatkowy przyklad jak bokserzy reaguja w takich sytuacjach .Uwazam ze zarowno Solis jak i Arreola wyszli bez honoru w walce z Witkiem
Data: 29-06-2012 01:38:35
@nik
Goly uciekal , a nie przyjal nawet zbyt duzo . Takze bardziej sie chyba nazwiska wystraszyl niz samego przeciwnika ''
Przeciez lezal na deskach, dostal raz a dobrze, wystarczy, Tyson bil duzo mocniej niz Wit.
Tayson w walce z Golota byl juz dawno past prime , do tego byl zjarany jak malpa .
Data: 29-06-2012 01:47:50
@nik
Masz racje , ja Ci tylko dalem dodatkowy przyklad jak bokserzy reaguja w takich sytuacjach .Uwazam ze zarowno Solis jak i Arreola wyszli bez honoru w walce z Witkiem''
A ja ci uswiadamiam ze jedynie Adamek nie zostal zastopowany, mozna dodac Chisore ale nie wiadomo w jakiej obecnie formie jest Wit, mozliwe ze juz sie naprawde starzeje, tak czy siak nie zamierzam ogladac, boks schodzi na psy, jak juz nie zszedl.
Data: 29-06-2012 01:50:24
@nik
Tayson w walce z Golota byl juz dawno past prime , do tego byl zjarany jak malpa . ''
Bokser z wiekiem najpierw traci nogibkosc i szy a najpozniej cios, jak jebnal Golemu raz to bylo po walce.
Na temat Calzaghe jesteś troszeczke w błędzie ale i masz racje
Jedne ale.
Joe się nie rozmienił na drobne.
A co ty na to że coś gada sie o powrocie Chrisa Eubanka?
Roj był już prawie w końcówce swojej świetnosci a na amerykańskiej ziemi obcemu też było ciężko no nie?
Duma walli wręcz ośmieszyła Jonsa.
A tak żeby niebyło ale itd to oceniam na chłodno.
Roj w swojej świetności by pokonał Calzaghe ale nie do końca by był przegrany.
Hopkins wiadomo też by dał rade..
Calzaghe ma 41 lat i potrafił utrzymać długo kondycje.
u mnie na liście tej kategori zawsze był na pierszym miejscu
Roj
2 paru i dylemat
Następnie Calzaghe.
POZDRAWIAM.
Wiatraki zawsze zareaguja na wiatr, bo to jest ich natura.
Na McCline trzeba miec strategie oraz taktyke. To jest duzy, solidny oraz doswiadczony przeciwnik. Koncentracja, dojrzalosc, silny cios oraz przygotowanie. Tym Atrur moze wygrac.
Zadnego "szpanowania", napinania sie albo niedojrzalych glupot!
Jak się podpali w wymianie to szczękę zadziera do góry, wali cepy.
Przekonał się po pierwszym knocdownie, że dużo pracy przed nim...
Zadzierający szczękę do góry bokser w czołówce nie walczy.
Do Adamka to może jechać na sparingi.
Z jego wyciągniętym długo prawym prostym (mańkut) to Adamek wątrobę by mu obił.
Szkoda młokosa.
Ta walka może iść w obie strony.
Szpilka się puszy ale dużo pracy przed nim.
Szkoda że do Kliczków nie pojechał, ale by jeszcze się załamał i co...
Będzie na mszy...czytał czytanie. Nieźle hehe :))
no i dobrze , dzięki tej wierze w Boga Adamek ma taki charakter niezłomny i jest dzisiaj tam gdzie jest i osiągnał tak dużo .