KOSTECKI: DAJCIE MI WALCZYĆ

- Proszę Was jedynie o kilkudniową przerwę w odbywaniu kary - napisał na Facebooku Dawid Kostecki. 30 lipca miał się zmierzyć z Royem Jonesem Juniorem, ale osadzono go w więzieniu.

- Dajmy mu szansę - mówi prof. Marian Filar. - Drugą szansę już miał - sprzeciwia się prof. Zbigniew Ćwiąkalski, b. minister sprawiedliwości.

Dawid Kostecki w areszcie na warszawskiej Białołęce siedzi od środy. Dzień wcześniej pod siedzibą Polsatu na ul. Ostrobramskiej w Warszawie zatrzymali go policjanci na polecenie Sądu Okręgowego w Rzeszowie. Ma odsiedzieć karę 2,5 roku więzienia za współkierowanie grupą przestępczą, która zarabiała na prowadzeniu trzech agencji towarzyskich.

Kostecki prawdopodobnie nie wyjdzie 30 czerwca na ring w Łodzi, gdzie miał stoczyć walkę z legendą boksu, amerykańskim pięściarzem Royem Jonesem Jr. Promotor Polaka nie może zrozumieć, dlaczego sąd poszedł na skróty i zamiast w pierwszej kolejności wysłać bokserowi wezwanie do więzienia, od razu nakazał go zatrzymać i wsadzić za kraty.

Kostecki poprosił m.in. prezydenta RP, premiera, by pozwolili mu "reprezentować Polskę na arenie międzynarodowej". "Chcę wygrać tę walkę dla Polski. Proszę Was jedynie o kilkudniową przerwę w odbywaniu kary. Nic więcej! Taki przywilej dostają wszyscy. Jako zwykły obywatel, mam prawo prosić o wyrozumiałość. Będę walczyć skutecznie w sporcie, a nie poza tą areną. Nie marnujmy wspólnie tego co pozytywne. Wierzę w sprawiedliwość, ale wierzę również w mądrość. Kocham Polskę" - napisał pięściarz.

Do jednego z warszawskich sądów trafił wniosek o przerwę w wykonaniu kary. Z doniesień mediów wynika, że autorem takiego wniosku jest Roman Giertych, w przeszłości minister edukacji narodowej i lider Ligi Polskich Rodzin, dziś wzięty adwokat. - Nie informujemy o przebiegu prowadzonych przez nas spraw - usłyszeliśmy w sobotę od Giertycha.

Polskie autorytety prawne są podzielone w kwestii wypuszczenia Kosteckiego z aresztu i umożliwienia mu walki. Za wypuszczeniem jest prof. Marian Filar, karnista z Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu. - Pod jednym warunkiem - podkreśla prof. Filar. - Otoczenie boksera może powiedzieć: "Chłopak popełnił błąd, nie tak się powinien zachować, ale żeby go przyciągnąć na tę jaśniejszą stronę, to dajemy mu szansę by był zawodowym bokserem. A jeżeli mu takiej szansy nie damy, to zgnije w więzieniu i będzie w podkulturze więziennej tkwił do końca życia i będzie człowiekiem straconym" - doradza karnista.

Zdaniem prof. Filara taką argumentację sąd może uznać. - Ale sąd musiałby być odważny, bo to nie jest rzecz o czapkę gruszek. Taka decyzja może być odczytana tak, że są równi i równiejsi, a równiejsi mogą wszystko. Pozytywy? Sąd postanowił dać szansę młodemu człowiekowi, by resztę swojego życia spędził jako sportowiec, a nie jako kryminalista. Czasami warto zaryzykować, inwestując w człowieka. Ja bym zaryzykował - mówi prof. Marian Filar.

- Trzeba pokazać, że to nie chodzi o jajka, tylko o to, by dać szansę młodemu człowiekowi. Może się uda - stwierdza toruński karnista.

Zdecydowanym przeciwnikiem zwalniania pięściarza z aresztu jest prof. Zbigniew Ćwiąkalski, b. minister sprawiedliwości. - Gdyby sąd uległ prośbie pana Kosteckiego, to na tej samej zasadzie musiałby zwolnić np. lekarza, który odbywa karę za łapownictwo, ze względu na potrzebę wykonania operacji, albo przestępcę gospodarczego, bo koniecznie musi zawrzeć transakcję albo wyjechać za granicę - mówi "Gazecie" prof. Ćwiąkalski. - Sam fakt, że ktoś ma stoczyć walkę nie jest argumentem, by odroczyć wykonanie kary.

Zdaniem b. ministra sprawiedliwości, gdyby pięściarz wyszedł na ring 30 czerwca, fani sportu byliby niezasłużenie uprzywilejowani. - Jestem za tym, by wszystkich traktować równo, by Temida była ślepa - mówi prof. Ćwiąkalski.

Według niego apel Kosteckiego m.in. do premiera nic nie da, bo ten nie ma wpływu na decyzje sądu.

- Myślę, że Dawid Kostecki, którego walki zawsze bardzo lubiłem oglądać, powinien był się wcześniej zastanowić, co robił, jakiego czynu się dopuszcza, a nie dopiero ratować swoją skórę wtedy, gdy przychodzi moment odbycia kary pozbawienia wolności. To nie pierwszy przypadek pana Kosteckiego, gdy wchodzi w konflikt z prawem [siedział w więzieniu za rozbój]. Druga szansa już była, minęła. Trzeba było ją wtedy wykorzystać - mówi prof. Zbigniew Ćwiąkalski.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Polak93
Data: 25-06-2012 12:09:49 
Taa i może jeszcze zimne piwko do tego? Dawid Kostecki jest żałosny.Na wolności bryluje i dumnie obnosi się z ideologią JP,CHWDP,uważa się za człowieka ulicy etc a teraz nagle co? Skamle jak pies o przepustkę? Co Dawidku koledzy w celi są niemili? Nie potrafisz znieść jak mężczyzna i tak śmiesznie niskiej jak na twój występek kary,poniesć konsekwencji swoich czynów,tylko płaczesz jak dzieciak któremu rodzice dali klapsa w tyłek.
 Autor komentarza: eye
Data: 25-06-2012 12:23:21 
Szkoda Dawida, po tej walce zyskałby rozglas, coś by sie poruszyło w jego karierze jak i w grupie Wasilewskiego. Kostecki może by w końcu zawalczyl o ten pas WBA i miałby duże szansę na wygraną, wieksze nawet niż w walce z Jonsem..
Niestety odsiadka wszystko stopuje.. szkoda.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 25-06-2012 12:23:37 
Mogli go zawinąc przed walką ale ja przyznaje Cwakalskiemu racje !! sa równi i równiejsi wtym kraju!kostecki wczeniej siedział 2 razy raz za pobicie ja miał bodajże 20 lat ( a nie rozbój ale pewności nie mam )
2 raz był na sankcji ale go wypuscili

to nie jest przykład sportowca przykład dla młodzieży

powinien ponieśc kare jak każdy obywatel co popełni przestepstwo!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-06-2012 12:29:37 
Giertych to jeden z najdroższych adwokatów w kraju śmiało 100 tys zł musiał wydać Wasyl na taką dobra papugę.Kostecki jest romem wiec mało prawdopodobnie brzmią jego słowa że kocha Polskę nagle stał się patriotą jak wjechał na Białołękę która słynie z tego że najwięcej ludzi czyli gitów tam siedzi a wiadomo jaki mają stosunek do romów... Cygan to recydywa leżał już za 280 wiec tym bardziej nie widzę szans żeby teraz wyskoczył na samą walkę.Nie rozumiem tylko jednego dlaczego cygana zawineli tak szybko skoro posiedzenie sądu jest 28 czerwca i dopiero po tym posiedzeniu jest wysyłany ''bilet'' i wezwaniem wstawienia się do godz 16 w najbliższym areszcie śledczym od miejsca zameldowania.Po prosto prokuratora z sądem zrobiły taka pokazówkę że z nimi nie ma zabawy a ten kto zwala wszystko na psy widać ze nigdy nie miał konfliktu z prawem.Mimo tego ze nie jestem fanem Cygana i nie lubię romów bo to pasożyty społeczeństwa albo kradna albo zyja z zasiłków to życzę dawidowi żeby przyklepany wyrok miną jak kilka godzin i żeby mógł oddychać na wolnościowym wietrze którego nie hamują mury.CYGAN WOLIKI !!!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-06-2012 12:35:26 
I JESCZE JEDNO:
Jak nie wjechałeś pod cele nie wiesz jak tam jest to nie wypisuj tutaj bzdur bo takie kozaki za 2 zł które piszą po jednej gierce popłakały by i przeszczeleni na kącie zarzucali by heheh się bo cały ich świat to mamusia i komputer z którego się napinają nie mając pojęcia o tamtym świece po drugiej stronie.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 25-06-2012 12:39:59 
a co ty wiariatkrk sie tak napinasz i gadasz o tym wiezieniach celach i jakbyś wszystkie rozumy zjadł!i adwokatach ile biorą
widocznie sam byłeś karany !pisze jakąś gwarą wiezienną


to jest portal bokserski anie wiezienny!! nie zapominaj otym!!!
 Autor komentarza: mefius1
Data: 25-06-2012 12:43:50 
jaki byłby sens odsiadki, jeśli można byłoby ją w dowolnym momencie przerywać z ważnych pobudek?

jeden ma walkę życia, drugiemu właśnie urodził się dzieciak, trzeci musi zdążyć na ślub brata.

odsiadka ma uświadomić, że życiowe okazje mijają. świat nie staje w miejscu na czas pierdla. Ty siedzisz, a życie zapieprza omijając więzienne mury szerokim łukiem. jeśli ktoś nie rozumie prostej prawidłowości, banalnego przełożenia, że każdy czyn niesie ze sobą określone konsekwencje, ten jest na najlepszej drodze, żeby wylądować w życiowym rynsztoku.

zgadzam się, że Cygan nie może oczekiwać szczególnego traktowania, przerwa w odsiadce byłaby wręcz antywychowawcza. im większy ból po utraconej szansie, tym lepszy będzie skutek.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 25-06-2012 12:49:29 
Wiatrak
Już 100 razy pisałeś o tym, że byłeś w więzieniu. Dotarło do wszystkich. Jest to wiedza powszechna - Wiatrak siedział, więc jest fajny.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-06-2012 12:52:02 
jowisz881
Analfabeta WAriat Krk czyli z Krakowa miasta królów Polski widzę nie potrafisz takich banalnych rzeczy się domyśleć.
 Autor komentarza: GaD1
Data: 25-06-2012 12:55:10 
WARIATKRK

Ale po co ta cała tyrada?Wszyscy mają paść na kolana,bo wiesz jak jest w więzieniu?Chyba nie chodzi o to,żeby w nim siedzieć i się tym chwalić tylko w nim w ogóle nie siedzieć,nie?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-06-2012 12:57:32 
GaD1
Wiadomo ze o to chodzi żeby się nie powalić ale wkurza mnie jak ktoś wypisuje bzdury na temat miejsca o którym tyle wie co przeciętny Kowalski o fizyce kwantowej...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-06-2012 12:58:51 
GaD1
Gad to mówi się na strażnika z służby więziennej wiec uśmiałem się że akurat tym z takim nickem jako napisał do mnie ;P
 Autor komentarza: Lesiu2412
Data: 25-06-2012 12:59:17 
Miejsce przestępcy jest w więzieniu. Kostecki chce, wciskając kit o patriotycznych pobudkach i sportowej ambicji, napchać kabzę, tak jak wtedy, gdy łamał prawo. xD
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 25-06-2012 12:59:52 
" dajcie mi szanse reprezentować Polskę na arenie międzynarodowej""Chcę wygrać tę walkę dla Polski. Proszę Was jedynie o kilkudniową przerwę w odbywaniu kary "

ja to widzę tak ... niech mu dadzą szanse ale tylko pod jednym warunkiem ... pieniądze zarobione i przeznaczone na honorarium z tej gali dla Kosteckiego i Wasilewskiego na cele charytatywne ... np na domy dziecka ...a gdyby taki warunek postawiano to Ciekawe czy pan K nadal chciał by reprezentować jak to określa w taki wybitnie patriotyczny sposób...swój kraj
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 25-06-2012 13:01:38 
"Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-06-2012 12:52:02
jowisz881
Analfabeta WAriat Krk czyli z Krakowa miasta królów Polski widzę nie potrafisz takich banalnych rzeczy się domyśleć."

Ależ ja wszystkiego się domyślam. Nawet zrozumiałem powyższy przekaz. Gdybym rozumiał go dosłownie to odczytałbym, że nazwałeś siebie analfabetą.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-06-2012 13:08:14 
jowisz881
powiem ci krótko napinaczu żuj jaja i spierdalaj
 Autor komentarza: arp
Data: 25-06-2012 13:08:16 
Jak będę duży, to chcę znać się na więzieniu tak dobrze, jak mój idol Wiatrak!
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-06-2012 13:09:23 
Ja pierdole co za czasy pobyt w pierdlu jest dla gównirzy powodem ,żeby się chwalić i czuć twardzielem:)
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 25-06-2012 13:11:19 
Cygan karę ponieść musi, ale w sumie jak dla mnie walkę mógłby stoczyć (patrzę na to ze sportowego punktu).
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-06-2012 13:13:33 
Mam znajomego co siedział za zabicie człowieka gołymi rękami i opowiadał mi ,że największymi twardzielami byli w więzieniu goście co obrobili jakiś butik albo w kilku skopali jakiegoś spanikowanego przypadkowego przechodnia.
 Autor komentarza: rumburak
Data: 25-06-2012 13:13:43 
" dajcie mi szanse reprezentować Polskę na arenie międzynarodowej""Chcę wygrać tę walkę dla Polski. Proszę Was jedynie o kilkudniową przerwę w odbywaniu kary "

Panie Cyganie tylko że ta walka jest o nic i jeszcze na dodastek w PPV:)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-06-2012 13:14:39 
ALiBudda jaki to sportowy punkt widzenia skoro rywalem miał być emeryt z początkami problemów neurologicznych?
 Autor komentarza: kopernik
Data: 25-06-2012 13:15:41 
Z bokserskiego punktu widzenia ta walka była by (być może będzie) bardziej interesująca niż z Głażewskim. Nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić co czyje teraz Cygan? Z prawnego punktu to nie wygląda to to cudnie. Nie jest to kara za kradzież masła, tylko za kierowanie itd. Będę pod wielkim wrażeniem jak w tak "innym" kraju, jakim jest Polska, uda się doprowadzić do tej konfrontacji. Powodzenia Dawid.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 25-06-2012 13:17:38 
WARIATKRK
Kto tu się napina? Na pewno nie ja. Mogłeś powiedzieć, że ludzie wypisują bzdury i tyle. Ale chwalić się takimi doświadczeniami? Moim zdaniem niepotrzebne. Zresztą nie tylko moim. Zobacz na wpisy.
PS A ja ci powiem krótko: wyluzuj i lepiej dobieraj słowa, bo widać, że puściły ci nerwy. Powodzenia.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-06-2012 13:20:49 
jowisz881
A ty przeczytaj mój pierwszy wpis zamiast od razu pisać ze napinam się bo chyba nie wiesz co to słowo oznacza...
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-06-2012 13:24:48 
Gdyby Cygan miał przed sobą jakieś sportowe wyzwania to byłbym jak najbardziej za tym aby dać mu szansę jednak pamiętać należy ,że wybrał drogę gwiazdora-celebryty a biorąc pod uwagę jegpo średni poziom sportowy poważni rywale zakończyli by tą zabawę w topowego boksera.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 25-06-2012 13:30:08 
szkoda udzielać się w dalszej dyskusji bo widze że robi sie dyskusja wiezienna o to portla o Boksie a nie o "pierdlu "
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 25-06-2012 13:32:03 
WARIATKRK
A czy ja się odnoszę do całej twojej twórczości w tym temacie?
Czy ja od razu piszę, że się napinasz? Nie. Zwróciłem tylko uwagę, że po raz n-ty piszesz o pobycie w ZK jakby to było coś fajnego (drugi wpis).
No a potem jak ci puściły nerwy to mówię, żebyś wyluzował. Tyle.
 Autor komentarza: Spoko62
Data: 25-06-2012 13:32:40 
Kolego Kostecki, dla polski to Ty już nic nie wygrywaj, bądź jedynie uczciwym polakiem!!!
Gdy już wyjdziesz z więzienia, to wówczas - po odbyciu kary, będe za Ciebie trzymał kciuki!!!
Dasz radę, czas szybko przemija!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-06-2012 13:36:23 
A tak wogóle w więzieniu siedzą na ogół pierdoły co się dają złapać na jakiejś głupocie:)
Nara idę do pracy dla mnie to jest więzienie:)
 Autor komentarza: j0ni1985
Data: 25-06-2012 13:39:32 
WARIATKRK
WSidomo ze nikt nie chce zeby siedziec w wiezieniu i kazdy kto tam byl powie to samo ze nigdy tam nie wroci a twoja gadako o tym ze siedziales mowi mi o tym ze w dupie byles i gowno widziales tyle ci moge powiedziec bo gadasz jak jakis popierdolony szczeniak ktory mysli ze siedzial to jest gitem czy chuj wie kim. Po pierwsze za murami sa ludzie i na wolnosci sa ludzie a to ze ktos grypsuje na wolnosci sie gowno liczy bo jak jets takim popier...lencem ze chodzi i sie chwali jak ty to tylko dostaje w morde nic wiecej. I nic ci to nie da ze masz cynkowy czy gity. O tym sie nie mowi i sie nie chwali.
Kazdy dobry przestepca nigdy nie pojdzie siedziec. I elo zryj kupe jak siedziales i niech ci kutas stanie. A kostecki niech siedzi popelnil przestepstwo i tyle idzie za kraty. Wyjdzie za 2,5 i moze zmadrzeje ze przez jedna walke cale zycie moglo mu sie zmienic a chcial na kurwach sie dorobic to teraz niech sie dorobi w kryminale.
 Autor komentarza: rumburak
Data: 25-06-2012 13:47:17 
Na Polsat News teraz konferencja na żywo!
 Autor komentarza: rumburak
Data: 25-06-2012 13:52:07 
polsat sport news
 Autor komentarza: Tomcur
Data: 25-06-2012 13:57:33 
Wariatkrk, dlaczego na każdym kroku podkreślasz, że jesteś z Krakowa?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 25-06-2012 14:21:02 
Tomcur
Bo jestem dumny z Krakowa miasta królów Polski najpiękniejszego miasta w Polsce dlatego.
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 25-06-2012 14:21:06 
Kostecki niech zostanie już w tym pudle, Głażewski to ciekawszy rywal dla Roya.
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 25-06-2012 14:44:25 
Tylko czekam, aż pojawią się u buków zakłady, czy Cygan wyjdzie z pierdla na walkę, czy nie? ;) Według mnie jest ok. 60% szansy, że jednak wyjdzie zaboksować, choć wolałbym teraz, żeby to jednak Głaz walczył.
 Autor komentarza: Slayer85
Data: 25-06-2012 14:45:17 
WARIATKRK Krakusy to cwele jak ty.Nie tylko ty siedziales fajo
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-06-2012 14:48:10 
WARIATKRK
Najpiękniejsze miasto polskie to Lwów - nie zapominaj o tym :)
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-06-2012 14:53:19 
O Kosteckim chyba już dość napisaliśmy się. Zasłużył - siedzi, koniec kropka. Redakcja oczywiście nadal nie nauczyła się, że cytat to coś innego niż ich widzimisię. Kostecki nigdzie nie powiedział w przytoczonym tekście "dajcie mi walczyć".

Trochę mnie dziwi, a może nawet i smuci, że cała ta sprawa wzbudza takie zainteresowanie. To tak, jakby ktoś poszedł siedzieć, ale prosił o to, by go wypuścili na kilka dni bo ma dobrze płatną fuchę na boku.

Prośby Kosteckiego są szczytem bezczelności. Ten jego brak pokory jest zatrważający.
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 25-06-2012 14:56:07 
przyczepili sie Kosteckiego ja Hitler zydow.
pewnie z 90% tutaj piszacych w zyciu tez cos nawywijalo,za co by siedzieli na dolku ,albo w puszce. A pisac i umoralniac to wszyscy potrafia najlepiej.
Niech siebie kazdy zapyta czy jest taki fair ??
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-06-2012 15:00:50 
bandzior99
"pewnie z 90% tutaj piszacych w zyciu tez cos nawywijalo,za co by siedzieli na dolku ,albo w puszce. A pisac i umoralniac to wszyscy potrafia najlepiej.
Niech siebie kazdy zapyta czy jest taki fair ??"

Dobry dowcip, 90% zrobiło w życiu coś, by iść na dołek albo do więzienia.
A czy to jest w porządku - oczywiście. To jedno z głupszych przeświadczeń, że aby nauczać innych trzeba samemu być sterylnym. Krytyk ma się znać na ty co krytykuje, a nie być wykonawcą tego co krytykuje.
Czy krytyk literacki pisze książki?
Czy sędzia piłkarski gra w piłkę?
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 25-06-2012 15:07:12 
Autor komentarza: Deter

krytyk literacki-jesli nie pisal nigdy w zyciu ksiazki to co moze o tym wiedziec.
sedzia nie grajacy nigdy w pilke nie bedzie rozumial zachowan i odruchow pilkarzy.
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 25-06-2012 15:09:29 
Dawid pewnie zasluzyl w swietle obowiazujacego prawa na wyrok.
Ale pisanie obelg i nazywanie kogos suterenem i alfonsem to przesada. Zwyczajna zazdrosc,ze sobie chlopka radzil.
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-06-2012 15:09:29 
bandzior99
Nieprawda. Od kiedy wiedza wymaga umiejętności?
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-06-2012 15:11:33 
bandzior99
Przecież Kostecki został skazany za sutenerstwo - więc dlaczego jest przesadą nazywanie go? Poza tym czego Kosteckiemu można zazdrości? Chłopak sobie radził...? No widać jak sobie poradził, widać :)
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 25-06-2012 15:12:58 
zeby miec wiedze i doswiadczenie,potrzebna jest praktyka.
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 25-06-2012 15:14:56 
wiesz Deter nie bede sie rozpisywal nad tym jak to wyglada po "drugiej stronie" ale radzil sobie na tlye dobrze ze komus sie to nie spodobalo i go zagonil na policje. Bez informatorow policja nie bylaby w stanie rozwiazac zadnej sprawy.
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-06-2012 15:15:42 
bandzior99
Nieprawda. Wiedza jest z definicji teorią. Nie istnieje coś takiego jak wiedza praktyczna. Jest wiedza i są umiejętności.
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-06-2012 15:17:47 
bandzior99
Informatorzy to właśnie działanie policji - bo to policja im płaci. Poza tym Kostecki sobie na tyle dobrze radził, że jest teraz za kratkami - faktycznie mistrzostwo radzenia sobie w życiu.
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 25-06-2012 15:17:50 
to Ci zycze znalezienia pracy w dzisiejszym swiecie tylko posiadajac teorie. naprawde wiele szczescia zycze.
Sama wiedza-teoria to jeszcze nie wszystko.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 25-06-2012 15:17:55 
Całą ta sprawa z Kosteckim to nic innego, jak napinanie się nieudolnego i skorumpowanego Wymiaru Niesprawiedliwości. Pokazanie, kto tu rządzi.

Cygan powinien siedzieć. Kropka. Bez dyskusji.
Ale skąd taki nieregulaminowy pośpiech?
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 25-06-2012 15:23:50 
Ygnac zgadza sie,skoro prawo mowi siedziec to nie ma innego wyjscia.
Z drugiej strony zastanawiaja mnie slabe kontakty A.Wasilewskiego.
 Autor komentarza: boksitylkobok
Data: 25-06-2012 15:24:14 
Jestem za tym aby Kostecki zawalczył. Sam sposób w jaki go zawinęli to pokazówka.Tu jednak nie o to chodzi. Widzę komentarzy na tematy bokserskie jest garstka.
Głażewski nie ma ciosu, nie będzie w stanie nawiązać walki z takim zawodnikiem jak Jones, mimo jego dalekiej od Prime formy. Walka z Kosteckim byłaby bardziej emocjonująca, Dawid jest sprytniejszy, na sparingach niejednokrotnie bawił się z Pawłem, do tego on się przygotowywał dłuższy czas. Głażewski jest słabszy, to zawodnik po operacji, nie miał okresu przygotowawczego, ja lubię emocjonujące walki i chcę Kosteckiego.
Nie rozumiem jak jako kibic boksu w takiej sytuacji miałbym woleć walkę Nieprzygotowany,słabszy,po operacji Głażewski vs Jones Junior od Kostecki vs Jones Junior.
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-06-2012 15:27:50 
bandzior99
A kto mówił, że teoria to jest wszystko i na tym polega znalezienie pracy?! Po prostu jest bzdurą twierdzenie, że wiedza wymaga praktyki - wiedza z istoty jest teoretyczna, a umiejętności praktyczne.

Wiesz ilu na świecie jest znakomitych trenerów, którzy nie uprawiali tego, co trenują?

Ygnac
Być może było to planowane od dawna, a być może to jeszcze inne zatargi, o których nikt nie wie. Albo po prostu, policja od czasu do czasu działa normalnie... i dlatego nas to dziwi :)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 25-06-2012 15:40:33 
Pisałem kiedyś że moja siostra jest prokuratorem
Wczoraj przy rodzinnym obiedzie zapytałem o kwestie kosteckiego

David nie ma najmniejszych szans stoczyć tego pojedynku z bardzo wielu powodów..

Sądy nie będą podważali sądow i cały fenomen tkwi własnie w tym.
Jest w polsce skazanych o podobnym charakterze wielu i wyobrażcie sobie jaki napływ wniosków by trafił?
Zaczoł się sezon urlopów a zatem panowie nici z tego.
POZDRAWIAM...
 Autor komentarza: piotrek884
Data: 25-06-2012 15:56:57 
zamiast bronic tego kosteckiego pomyslcie za co on jest skazany. SUTENERSTWO :) czy zasluguje na ta walke???
 Autor komentarza: bonkers
Data: 25-06-2012 16:15:24 
trzeba mieć tupet... przyznać się do przestępstwa, być skazanym i prosić o przrerwę w odsiadce prezydenta,premiera i bóg raczy wiedzieć kogo jeszcze by sobie jeszcze biznesik ukręcić w międzyczasie tzn Polskę chce reprezentowac...
wprost umieram by jakiś alfons wylazł z pierdla na chwilę by mój kraj reprezentować
 Autor komentarza: Calaf
Data: 25-06-2012 16:44:28 
Bandzior, nie masz racji. Rozumiem że jak idziesz do lekarza to najpierw pytasz czy chorował na to co ty, a jak zaprzeczy to ostentacyjnie wychodzisz bo się nie zna?
 Autor komentarza: MUTOLA16
Data: 25-06-2012 20:16:51 
kostek-sam se taki los zgotował a teraz płacz i lamęt, wielka kasa sie wymkneła , trudno trzeba odpokutowac...
 Autor komentarza: agresornik
Data: 25-06-2012 22:34:51 
Dawid nic sie nie martw bedziesz walczył , konfitura w wieźieniu musi walczyć o przetrwanie
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.