KLICZKO PODWAJA GAŻĘ CHARRA

Jak informują ukraińskie media, obóz Witalija Kliczki (44-2, 40 KO) podwoił ofertę finansową dla Manuela Charra (21-0, 11 KO) za pojedynek planowany na 8 września. Ma się on odbyć na Stadionie Olimpijskim w Kijowie.

Kontrakt z 27-letnim Syryjczykiem reprezentującym Niemcy nie został jeszcze podpisany, gdyż strony nie doszły do finansowego porozumienia. Charra podobno nie satysfakcjonowała proponowana mu pierwotnie kwota 200 tysięcy Euro. Wczoraj dyrektor Klitscko Management Group złożył nową ofertę – honorarium ma wynieść 400 tysięcy euro.

Jeśli gaża okaże się zbyt niska, wówczas obóz 40-letniego mistrza świata federacji WBC w wadze ciężkiej ma złożyć propozycję innemu pięściarzowi. Potencajnymi przeciwnikami "Dr Żelaznej Pięści" są Mariusz Wach, Bermane Stiverne, Luis Ortiz i Seth Mitchell.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 21-06-2012 19:11:31 
Witalij nie rób jaj z kibiców taki Charr to już pieprzona kpina.
 Autor komentarza: elbarto88
Data: 21-06-2012 19:16:32 
Hah, teraz jak na tacy widac jakie krytaria doboru pretendentow maja Bracia :)
Ciekawe tylko czy to dobry przyklad dla mlodzieży?
 Autor komentarza: R031
Data: 21-06-2012 19:19:39 
Heh Pierw Charr nagrywa jakies Chuj...we kawałki hip-hopowe i odwala szopki zeby WItalij z nim walczyl ze go pokona itp. a chodzi mu tylko o kase
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 21-06-2012 19:19:58 
Coraz mniejsze te gaże bo i tacy rywale.

Valuev miał szansę na sporo ale pewnie King to zaprzepaścił.

Oczywiście Kola nie był zbyt dobrym bokserem ale taka potyczka to byłby hit medialny.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 21-06-2012 19:22:10 
Nie sądziłem ,że to napiszę ale czas już na Vita. Wielki mistrz , czas poszukać innej drogi w życiu.

Wpływy K2 pewnie i tak szybko doprowadzą ( walka ) do przejęcia pasa Vita przez Władzie.
 Autor komentarza: fkaloo
Data: 21-06-2012 19:24:37 
wez juz lepiej odejdz jak masz takie walki robic
 Autor komentarza: BadNews
Data: 21-06-2012 19:32:06 
200 tys ? za walke o mistrzostwo ? to nawet pomijajac aspekt sportowy charra to i tak smieszne pieniadze .. ciekawe czy faktycznie milion dostal albert s.
 Autor komentarza: elbarto88
Data: 21-06-2012 19:33:38 
WonderBoy

Jasne, nie chodzi o to ze Charr zasluguje na 5mln, ale po prostu widac, ze wybierajac przeciwnika Kliczko przewaznie patrza na to kto moglby wziac najmniej. Oczywiste jest to ze Bracia majac taka pozycje w HW posiadaja prawo do dyktowania pewnych warunkow. Ale ich chytrosc wywoluje u mnie juz pewien niesmak.
Dobrze ze wspomniales o Valku - Vit wolal zaoszczedzic te pol albo milion euro i obic kolejnego sredniaka, a my kibice stracilismy opcje obejrzenia potencjalnie ciekawego pojedynku.
A w mass mediach Kliczkowie uparcie sie kreuja na wielkich mezow stanu bokserskiego, ludzi honorowych i stawiajacych sobie wyzwania sportowe na pierwszym miejscu - straszny falsz..
 Autor komentarza: WoodyG
Data: 21-06-2012 19:40:30 
Najgorsze jest to, że takie walki Kliczków ogląda mnóstwo ludzi... Gale K2 są zdecydowanie najsłabsze z dużych światowych eventów, nie dość, że przeciwnicy braci są zwykle bez szans (a ostatnio to już w ogóle jakieś wynalazki odpowiednie bardziej dla Wawrzyka niż Kliczków, typu Mormeck czy Charr) to jeszcze undercardy są tak żałosne, że bez ironii stwierdzam, że lepsze są na większości gal Wojaków
 Autor komentarza: elbarto88
Data: 21-06-2012 19:42:03 
WoodyG

dokladnie, zapomnialem o tym wspomniec.
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 21-06-2012 19:47:28 
Vitek takim doborem rywali sam niszczy swoje dziedzictwo bo jak go kibice zapamiętają pewnie jako tego który dobiera sobie łatwych przeciwników a przecież w jego rekordzie nie brakuje dobrych rywali pokroju Sandersa Petera czy Donalda
 Autor komentarza: rakowski
Data: 21-06-2012 19:55:46 
WoodyG

Zgadzam się.Mnie krew zalewa,jak przed Klitschkami walczy niepokonany zawodnik,taki jak Ustinov.Wolny jak ketchup,słaby technicznie.Ogólnie to jest tragedia.Śmiało mogę powiedzieć,że to są najsłabsze galę jakie oglądam.Jak poważny kibic boksu ma mieć szacunek do K2 i do Klitschków jak wybierają takich pięściarzy jak Mormeck.Przecież z nim wyrównany bój toczył Madallone,którego Adamek znokautował w 5 rundzie.Tego się nie da oglądać.Muszę przyznać,że z kim Vitali by nie walczył,to i tka jego walki są dużo lepsze,jest w niej więcek wszechstronnego boksu,a nie lewy,lewy prawy i klincz.Czekam na walkę Donaire'a z Mathebullą.Na tej samej gali walczy Pavlik,który wszystkich krytykuje,a nie wygra w tej chwili z nikim z top5 super średniej.Czekam na popis Donaire'a 7 lipca i w wykonaniu również Proksy.

Jeśli chodzi o Klittschków,to wiadomo o co chodzi.
Money,Money,Money
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 21-06-2012 20:01:58 
Charr to specyficzny zawodnik.Walczy jak puncher,tylko ze cios ma przecietny...Bije dobre pdbrodkowe,w sumie nie jest taki zly,ale na dobra sprawe,to z nikim znaczacym nie walczyl,wiec trudno go jednoznacznie zweryfikowac
Pamietam jak pare miesiecy temu urzadzil jakas szopke medialny,wyzwal Vitka na udeptana ziemie.Starszy K.go wysmial,tak i userzy,a dzisiaj prosze bardzo juz prawie oficjalny pretendent...
Vitek bedzie mial trzecia pod rzad dobrowolna obrone.Juz bym chyba wolal,zeby walczyl z tym zamulonym Stivernem,chociaz ma czym przylozc.No ale wiadomo,Dr.Ironfist potrzebuje odpoczynku,po wyczerpujacym boju z Del boyem.Porazka...
 Autor komentarza: elbarto88
Data: 21-06-2012 20:10:48 
rakowski

Sorry ale straszne glupoty piszesz, pokaz mi w ostatnich galach Vita choc jeden ciekawy undercard.
I ta gadka o Mormecku i Medalionie tez zdziebko pozbawiona sensu.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 21-06-2012 20:15:40 
elbarto88

Chyba nie czytasz ze zrozumieniem.Napisałeś jakąś głupotę i nie mogę ciebie zrozumieć.Ile masz lat??
To co napisałeś w poście nie ma nic wspólnego,w tym co ja napisałem..Nie zrozumiałem.Napisz coś konkretnego,jak masz pojęcie.Pozdro.
 Autor komentarza: antycop
Data: 21-06-2012 20:25:40 
elbarto88
rakowski zupelnie o czym innym pisal , takze wez jeszcze raz to przeczytaj i przyznaj ze to ty glupoty piszesz
 Autor komentarza: SGS
Data: 21-06-2012 20:33:07 
Charr przegral z Zackiem Pagem. ta walka to bullshit.
 Autor komentarza: Lennox25
Data: 21-06-2012 20:33:24 
Reklama przed wyborami i nic więcej taki dobór przeciwnika jest dość wygodny. Witali zleje go przed publicznością ukraińską, i wybory prawie w kieszeni jeszcze tylko komuś w łapę da i może iść na prezydenta Kijowa a później kto wie... A jak się siano skończy to może jeszcze wrócić i obić jakiegoś Cruisera co myśli że może przejść do ciężkiej i tak łatwo jak we wcześniejszej wadze wygrywać.. Nie bije tu do Adamka bynajmniej a do wszystkich Cruiserów którzy myślą że mogą startować do Braci K i wygrać no cóż nie ma tak lekko. Zresztą jak dla mnie federacje powinny zrobić jeszcze wagę super ciężką albo podnieść limit Cruiser żebyśmy znów nie musieli oglądać tego co miało miejsce nie dawno w Dusseldorfie czy chociażby we Wrocławiu...
 Autor komentarza: rakowski
Data: 21-06-2012 20:34:09 
Chłopak przyszedł,żeby napisać posta i zwiał.Zaraz telewizor włączyć i obejrzeć meczyk.Jak dla mnie Vitali jest lepszym zawodnikiem od Wladimira.Trzeba patrzeć na tych zawodników pod każdym względem.Jak już wcześniej pisałem.Bitali jest wszechstronnym pięściarzem,a u Wladimira tego nie widzę.Nawet w swojej "życiowej" walce,w której miał potencjalnie najgroźniejszego rywala nic nie pokazał.Oczywiście nokautował w efektowny sposób zawodników takich jak Chambers,Thompson,czy Peter,ale ja cenie sobie Vitalija wyżej.Teraz Wladimir może by wygrał,bo jest o 5 lat młodszy.Vitali daje lepsze walki,a ta walka z Lewisem byłą rozgrywana w niesamowitym tempie i tam pokazał charakter i umiejętności wielkiego mistrza.Doceniam Wladimira,jest Wielkim mistrzem i ma 50 nokautów,to pokazuje,że obaj będą zapamiętani w historii boksu.
 Autor komentarza: elbarto88
Data: 21-06-2012 20:39:46 
Sorry rakowski, faktycznie zle przeczytalem. Mam jutro egzamin, wiec caly dzien sie z tym mecze i jestem caly skolatany :) wiec jeszcze raz sorrr i pozdro.
 Autor komentarza: DragoDMW
Data: 21-06-2012 20:41:57 
Zastanawia mnie gdzie ludziom IQ ucieka w przestrzeń nie-medialną.

Co temat o którymś z braci K., (niepokonanych mistrzów od wielu lat) to czytam 75% żalu dzieci którzy sami gubią się w tym co mówią.

Zrozumiałbym gdyby bracia bili non stop bumów (jak wojaki, którzy ponoć mają taki zaje*** undercard, że czapki z głów) ale polecam przyjrzeć się ich ostatnim walkom :

Vitali :

- marzec 2011, Olanier Silos, wielki nikt HW któremu prawie pomniki niektórzy stawiali jaki to on nie jest zbawca, mistrz się przygotował a rywal się połamał.

- wrzesień 2011 Tomasz Adamek, wielka niewiadoma HW, człowiek który w ciężkiej miał wtedy 1 (słownie) jednego solidnego zawodnika, którego notabene wcześniej zniszczył Vitali. Walka wyglądała nudno bo i Adamek nic nie mógł zrobić.

- luty 2012 Dereck Chisora, człowiek który zaskoczył trochę widzów boksu swą formą w walce z Helleniusem, potem dał twardą walkę Vitkowi, ale nie dał rady kontuzjowanemu mistrzowi, urywając w walce max 3 rundy (tutaj ciekawostka - po walce z Adamkiem, wg pewnej ciżby userów Vitek był jak dobre wino: starszy = lepszy, tytan kondycji, odporny jak skała i o miażdzącym ciosie. Po walce z Chisorą ten sam Vitek był już tylko podstarzałym waciakiem WTF ? )

Dorzućmy do tego że Wladimir przymusił do końca kariery Petera, rozbił Chambersa i zunifikował pasy w walce z Heyem .

Wynik Bracia VS Reszta Świata to K2 6 , Świat 0. Praktycznie wyczyścili HW z zawodników którzy mogli walczyć o mistrza. Więc po takich walkach Wladimir wziął Mormecka (po którym pewnie sam się czegokolwiek spodziewał ale nie tego co sie wydarzyło) a teraz ma OBOWIĄZKOWĄ obronę której sam se nie wybiera, a Vitali szuka rywala na walkę po kontuzji, i CHARR wydaje się idealny, w jego wieku na cholere mu teraz kolejna bitwa, Btw = Vitali ma chody w WBC i póki nikt się nie upomina o walkę obowiązkową to Vitek bierze kogokolwiek z rankingu, często brał jak najwyższego, ale jak prawie cała pierwsza 10 robi pod siebie/nie chce albo juz została pobita to z kim ma walczyć ?

Pozdrawiam Userów i Bokser.org
 Autor komentarza: milosz762
Data: 21-06-2012 20:48:18 
wysoko ceni sie ten przecietniak arabski 400 tys za to że dostanie łomot

niech vit da szans e stiverne lub Mitchellowi 400 tys bedzie ciekawa walka
 Autor komentarza: xionc
Data: 21-06-2012 20:55:34 
Wit konczy kariere, to po co ma brac wymagajacych przeciwnikow?

Jesli WBC umieszcza taki plankton w top15, to trzeba korzystac.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 21-06-2012 21:17:42 
DragoDMW
Vitalij po kilkuletniej przerwie(bodajze 4 letniej)wraca do ringu i dzieki temu ze mial pas WBC emerytius(czy jakos tak)dostaje od reki walke mistrzowska z Peterem
Potem ma obowiazkowa obrone z Gomezem
Nastepnie dobrowolna obrona z Arreola,kolejnie Kingpin,dobrowolna obrona,Shannon Briggs dobrowolna,Sosnowski dobrowolna,Solis obowiazkowa,Adamek obowiazkowa,ale faktycznie dobrowolna,Chisora dobrowolna,Charr dobrowolna
Zasadniczo co do arreoli nie jest 100% pewien czy to byla obowiazkowa czy dobrowolona
Chodzi o pewne pryncypia,w reku K2 skupila sie zbyt duza wladza,w polaczenieu ze spolegliwoacia Sulaimana szefa WBC Vitek dobiera sobie ktorzy mu odpowiadaja.Przeciez w ten sposob,bez wiekszego uszczerbku na zdrowiu moze walczyc do 50.Czy w tym czasie byli jacys swietni piesciasrze,ktorzy byli duzym zagrozeniem dla Vitalija,nie.Ale byli i sa duzo lepsi niz kilka jego dobrowolnych obron.Absolutnie
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 21-06-2012 21:39:07 
Charr max powinien dostać 400euro a nie tysięcy.
 Autor komentarza: DragoDMW
Data: 21-06-2012 21:52:58 
Andrewsky

Zgadzam się z Tobą, ale nie sprzeciwiasz się chyba faktom iż Vitali do spółki z bratem obmietli rankingi. Dwa przykłady (nie będę ciskał nazwiskami pełnej 15 rankingów, zwyczajnie z lenistwa):

Sosnowski : Vitali szuka rywala, jedyny który od ręki chciał z nim walczyć (było to dokładnie tak wprost powiedziane) to Albert, wówczas sklasyfikowany na miejscu 13. Cytując Vitalija (pomijając fakt że słodzą oni wszystkim rywalom): "Albert Sosnowski to jedyny pięściarz, który podobnie jak ja kiedyś (walka z Lewisem) odebrał telefon w nocy z propozycją walki z mistrzem świata i nie pytając się o kasę powiedział : jasne, walczmy", źle to świadczy niestety o tych wszystkich "lepszych" potencjalnych rywalach.

Solis : tutaj zadziałał Don King i nagle po szopce z Austinem Solis staje się obowiązkowym ? Czyli tak naprawdę, ranking rankingiem a wystarczyło uderzać w stronę Suleimana. Swoją droga nikt nie pamięta że to właśnie Don King przeszkodził w organizacji pojedynku Adamek Vs Kliczko, który K2 chcieli zorganizować w Madison Square Garden , 8 marca w 40 rocznicę walki ALI VS FRAZIER I. Więc czy to takie złe że byłaby to dobrowolna obrona ?

Poza tym, sam bym chciał widzieć Vitka z kimś naprawdę dobrym, ale takowych jest mało. Nie bez znaczenia jest fakt że kontuzja z walki z Chisorą może być tutaj czynnikiem który nakazał Vitaliemu szukać rywala raczej mniej zagrażającego.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: tomekkrakow
Data: 21-06-2012 21:54:30 
Tak oczywiście - to jest taka sama sytuacja jak wezmie Wacha- w naszych oczach super Polak walczy o mistrzostwo ale w oczach kibiców Charra pojawiły by sie takie same komentarze- Vito koncz kariere wstydu oszczedz- prawda jest taka Moi panowie Wach Charr to to samo kelnerstwo z punktu widzenia Vitka- Powietkin wiecznie nie gotowy Arreola oberwał Nasz z Gilowic wiadomo- kogo on ma jeszcze zlac? On juz pójdzie na emeryture z nudów- nie dziwie sie mu.
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 21-06-2012 21:56:08 
hehe to ladnie sie dzieje pamietam jak Sosnowski dostal 1mln euro , teraz zjezdzaja w dol
 Autor komentarza: tomekkrakow
Data: 21-06-2012 21:57:40 
Moze na koniec w ramach freak show Vitek wyjdzie z opaska na oczach i w kajdankach na ring zeby w koncu wyrównac szanse. Władek powinien dostac pas bez walki bo nie zniose nowego mistrza Wbc który bedzie spierdzielał przez 3 lata przed Władziem pąpujac balonik.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 21-06-2012 22:40:21 
DragonDMW
Obecna sytuacja jest wypadkowa kilku czynnikow.Przedewszystkim K2 sa sobie sterem,zeglarzem okretem.Czyli sami siebie promuja,maja swietny uklad w RTL gdzie nie ma zadnego matchmakera,no i raknikingi sa o kant chuja potloc,nie uwzgledniaja najlepszych na dana chwile zawodnikow,tylko tych obwieszonych jakims podpaskami w stylu WBC Baltc,WBO Papua-Nowa Gwinea itd
Obecnie jest przynajmniej kilku zawodnikow,duzo lepszych od Charra,ale nikt nie zmusi Vita zeby z nimi walczyl,a on sam nie ma zamiaru placic grubej kasy i do tego ryzykowac.Wcale mu sie nie dziwie,ale jestem kibicem boksu i czekam na walki o tytul,ktore wywolaja jakiekolwiek emocje.Charr wywoluje jedynie rozczarowanie.Niestety
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-06-2012 22:56:44 
DragoDMW - zgadzam się z Tobą, mała uwaga piszesz -"wrzesień 2011 Tomasz Adamek, wielka niewiadoma HW,"- jaka niewiadoma!!! 1. każdy kto miał intuicję bez żadnej walki Adamka w HW wiedział, że do braci Kliczko nie wyskoczy bo fizycznie, siłowo i stylowo to idealny dla nich przeciwnik, dodajmy że był za Adamek był za stary na naukę nowego stylu.
2. walka z Estradą pokazała że Adamek nie będzie wyróżniał się z szerokiej czołówki typu Arreola ,chambers, Powetkin- czyli gości co nie maja na starcie najmniejszych szans z Kliczkami!!
3.Po Słabej walce z emerytem Grantem tylko kompletnie ślepy fanatyk dawał jakiekolwiek szanse na pokonanie Włada.
4.po bieganinie wokół buma McBrida nawet Matka Adamka pewnie przestała wierzyć w wygrana nad Ukraińcem...

Tak więc przed walką o tytuł wiadomo było dokładnie wszystko!!!!
 Autor komentarza: Panczer92
Data: 21-06-2012 23:16:37 
tylko nie to nie bedę nawet tego oglądać
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2012 23:29:04 
Nikt Ci nie karze ,masz pilot do tv i wybierzesz taki kanał który będzie Cie satysfakcjonował.

Ja natomiast zobacze jak V.Kliczko obija takie leszcza i pokazuje mu miejsce w szeregu. I to ,że miejsce w pierwszej 15 rankingu to tylko stołkowe układanki.

Bracia Kliczko obili wszystkich,którzy byli wymieniani jako potencjali ich pogromocy.

Do tego wystarczy dorzucić kogo Władek jeszcze przetesuje w najblizszym roku moze 1,5

Sądze ze trafią tam: Mitchell,Arreola może Chisora.

Reszta czyli Helenius,Fury,Price itd najzwyczajniej nie chce walczyć i tylko czeka,az młodszy Kliczko odejdzie.
 Autor komentarza: MrT
Data: 21-06-2012 23:39:46 
Kiedyś Vitek się wypowiedział jak to wygląda z rywalami:
http://www.youtube.com/watch?v=vW0V_uTRDwI&feature=relmfu
Najważniejsza informacja z tego newsa, to ta, że Charr nie ma kontraktu :)
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2012 23:54:40 
Przy jakis 50 euro Chambersa, to te 200 tys Charra i tak wyglada super ekstra. To to tylko pokzuje jak marni sa rywale.
 Autor komentarza: canuck
Data: 21-06-2012 23:59:14 
Nie rozumiem dlaczego ludzie czepiaja sie Vitka. Przeciez polowa pretendentow w wadze HW, szczegolnie tych nieco mlodszych unika go jak diabel swieconej wody. Przeciez wiedza, ze Vitek przejdzie wkrotce na emeryture.

Jak sie nazywasz Povetkin, Fury, Price, Mitchell, Helenius, albo Boytsov to nie bedziesz wychodzil na najwiekszego dominatora HW. Taki facet jak Vitek moze zlamac nie tylko twoja dobrze zapowiadajaca sie kariere, ale cie powaznie uszkodzic.

Zapytajecie sie takich bokserow jak Adamek, Peter, Briggs czy Arreola jak sie czuje dobry bokser po walce z Vitkiem!?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-06-2012 00:08:20 
rogs
To do mnie bylo?
Wybiore,bo mam 2 kanaly
 Autor komentarza: Rogs
Data: 22-06-2012 00:10:55 
andrewsky
Nie ,do tego co napisal nade mną
 Autor komentarza: DragoDMW
Data: 22-06-2012 08:59:19 
StonkaKartoflana

Gdybym napisał "obijacz bumów i dziadów, uber-balon HW" to brzmiałoby to bardziej prawdziwie ? Nie miałem złudzeń co do tego kto wygra walkę, jednakże spodziewałem się chociaż jakiejś walki, natomiast góral wyglądał jak bezradne dziecko które wrzucono do ciemnego pokoju i bezradnie machał łapkami na oślep. Użyłem stwierdzenia "niewiadoma" by uniknąć niepotrzebnego napięcia, ostatnio nawet rankingi hejterów się tworzą (Mother of God ).

Canuck : dokładnie to co napisałeś, młodzi nie chcą walczyć z Kliczkami bo oni skończyli kariery prawie wszystkim pięściarzom z którymi walczyli : Sanders, Williams, Brock, Byrd, Peter, Gomez, Briggs nawet Arreola. Wymieniam te nazwiska głównie z perspektywy tego że po walce z Kliczkami żaden z tych zawodników (poza Peterem, który po walce z Wladimirem załapał WBC i Byrdem którego Władek zmasakrował w rewanżu ) nie wrócił już do formy którą prezentował. Nie dziwota że nikt młody nie chce z nimi walczyć poza narwańcami i kalkulantami. (Heye i Chisora :D )
 Autor komentarza: Homer
Data: 22-06-2012 12:04:54 
DragoDMW, andrewsky- wasze obszerne komentarze są lepsze, niż niejeden art, na orgu ;)
ja sam uwielbiam Kliczków(choć nie są doskonali), i swojemu juniorowi tę ideę wpajam. ;)
bo są bokserzy, i mistrzowie. bracia z pewnością są blizej tych drugich. i tylko żal, że większość bokserów sra w gacie, przed braćmi Kliczko.
ps. Charr zwykły krzykacz. który to już pogromca Wita?... ;)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-06-2012 16:56:26 
Homer
Dzieki,tez tak uwazamka:)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.