FURY ZAWALCZY 7 LIPCA

Zgodnie z zapowiedziami, Tyson Fury (18-0, 13 KO) zamierza w najbliższym czasie zwiększyć swoją ringową aktywność i następny pojedynek stoczy 7 lipca w Blackpool. Nazwisko rywala olbrzyma z Manchesteru nie jest jeszcze znane.

Fury w kwietniu pokonał przed czasem Martina Rogana i sięgnął po wakujący pas mistrza Irlandii. Mierzący 206 cm bokser zaskoczył obserwatorów i walczył z odwrotnej pozycji.

W ostatnim czasie wyzwanie młodszemu koledze rzucił wracający do zawodowego sportu Audley Harrison (28-5, 21 KO). Jako potencjalnych rywali Fury’ego wymienia się również Matta Skeltona (27-6, 22 KO) czy… pochodzącego z Irlandii Kevina McBride’a (35-10-1, 29 KO), który przegrywał z Andrzejem Gołotą, Tomaszem Adamkiem i Mariuszem Wachem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 31-05-2012 16:26:25 
Pewnie McBurgera weżną żadne ryzyko i najtańszy by był...
 Autor komentarza: Mundial
Data: 31-05-2012 16:35:08 
Kurwa mać. Niech mu dadzą kogoś kto będzie chciał wygrać a nie starych i otłuszczonych dziadków-emerytów.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 31-05-2012 16:39:11 
No własnie, Price głośno sie wypowiada o ew walce,a ten milczy i nawet jego nazwiska nie wypowie ani jednego razu.

Fury jest młody sadze,ze jeszcze 10 jego najblizszych walk będzie z rywalami poniżej oczekiwań.
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 31-05-2012 16:43:31 
http://www.youtube.com/watch?v=TQK8TQPRfKk

Tyson "wooden" Fury

Nic do niego nie mam, ale jest strasznie sztywny, a ma się za nie wiadomo kogo.Rozumiem jakby tylko parę czy tam jedna z jego walk tak wyglądały, ale wszystkie jego walki takie są !.
 Autor komentarza: cop
Data: 31-05-2012 17:08:44 
Nie jestem absolutnie fanem Tysona Fury, ale oceniacie go zbyt surowo. Jakby nie bylo, Fury jest dopiero 23 letnim piesciarzem a pokonal juz Derecka Chisore w roku ubieglym. Tego samego Chisore, ktorym wszyscy sie tutaj tak zachwycacie... Fury zrobil to w bardzo przekonywujacy sposob. Oprocz tego ma na rozkladzie niepokonanego wowczas Pajkica i niezlego Firtha. Rozumiem poniekad jak narzekacie na Deontaya Wildera, ale w tym wypadku jakiekolwiek narzekania sa nieuzasadnione.
Owszem, Tyson jest bardzo "drewniany" ale ma czas nauczyc sie jeszcze kilku rzeczy. To co zrobil w walce z Roganem bylo z pewnoscia interesujace.
 Autor komentarza: Mundial
Data: 31-05-2012 17:12:45 
cop
Ale musisz przyznać że Chisora ważący 120kg (od Furego) a Chisora ważący 109kg (od Kliczki) to zupełnie dwaj różni bokserzy o innej klasie.
 Autor komentarza: cop
Data: 31-05-2012 17:16:57 
"Mundial Data: 31-05-2012 17:12:45
cop
Ale musisz przyznać że Chisora ważący 120kg (od Furego) a Chisora ważący 109kg (od Kliczki) to zupełnie dwaj różni bokserzy o innej klasie. "

Oczywiscie, ze Chisora w pojedynku z Vitaliyem a poprzednio z Heleniusem byl znacznie lepszym piesciarzem niz w czasie walki z Fury, nie zmienia to jednak faktu, ze mlody Tyson ma go na rozkladzie.
Bycie profesjonlaista oznacza iz zawsze podchodzi sie do swojej pracy odpowiednio przygotowanym.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-05-2012 17:20:51 
@Mundial: dokladnie
 Autor komentarza: cop
Data: 31-05-2012 17:24:27 
Dodam jeszcze, ze nie lubie stylu walk takich piesciarzy jak Fury czy Helenius, ale juz same warunki fizyczne predysponuja ich do bycia traktowanymi dosc powaznie w tej dywizji. Jezeli juz mialbym wybierac z grupy tych "europejskich drewniakow" jednego piesciarza, ktorego pojedynki sa jeszcze ogladalne, to preferowalbym Fury'ego ponad Heleniusa, Dimitrenko, Ustinowa czy Price'a. Nie mowie, ze jest najlepszy, ale jego pojedynki sa w miare znosne...
Prawdopodobnie Price juz dzisiaj wygralby a nawet znokautowal Tysona, ale jakos nie jestem zachwycony tym co reprezentuje w ringu ten 28 latek...
 Autor komentarza: Matys90
Data: 31-05-2012 17:37:14 
Fury robi naprawdę duże postępy, wziął się za siebie, co widać nawet po sylwetce. Jego walki się naprawdę fajnie ogląda, nawet tę z Pagem. "Niech mu dadzą kogoś kto będzie chciał wygrać" - Pokaż mi drugiego takiego w wadze ciężkiej, który dostaje takich "kelnerów" jak Fury w wieku 23 lat, prawie bez doświadczenia amatorskiego.
 Autor komentarza: cop
Data: 31-05-2012 17:42:09 
"Matys90 Data: 31-05-2012 17:37:14
...Pokaż mi drugiego takiego w wadze ciężkiej, który dostaje takich "kelnerów" jak Fury w wieku 23 lat, prawie bez doświadczenia amatorskiego."

Dokladnie. Jednym z interesujacych elementow w jego walkach jest rowniez fakt, ze wchodzac w wymiany Fury moze w kazdej chwili zaliczyc deski, a to juzz samo w sobie jest uatrakcyjnieniem jego pojedynkow.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 31-05-2012 17:45:37 
Autor komentarza: Mundial
Data: 31-05-2012 16:35:08
Kurwa mać. Niech mu dadzą kogoś kto będzie chciał wygrać a nie starych i otłuszczonych dziadków-emerytów.



Nie znam drugiego współczesnego który w tym wieku by miał takie nazwiska na rozkładzie. Trochę szacunku.
 Autor komentarza: cop
Data: 31-05-2012 17:47:01 
Patrzac na wspolczesna dywizje ciezka i nawal "wielkoludow", z przyjemnoscia zobaczylbym pojedynki ich udzialem. Niech sie bija pomiedzy soba a nie napastuja mniejszych...lol...
Moze np.:
Price vs Fury
Helenius vs Ustinov
Wilder - Dimitrenko
 Autor komentarza: boksjor
Data: 31-05-2012 17:49:34 
@cop
Ja jestem absolutnie zachwycony Pricem. Koordynacja, szybkość, siła ciosu - wszystko na miejscu. Pięknie pracuje lewy prosty i mocny prawy - za rok lub dwa może zaatakować Włada
 Autor komentarza: Matys90
Data: 31-05-2012 17:50:22 
Ustinov to jest jakiś mało śmieszny żart. Helenius to przy nim baletnica.
 Autor komentarza: cop
Data: 31-05-2012 17:58:01 
"boksjor Data: 31-05-2012 17:49:34
@cop
Ja jestem absolutnie zachwycony Pricem. Koordynacja, szybkość, siła ciosu - wszystko na miejscu. Pięknie pracuje lewy prosty i mocny prawy - za rok lub dwa może zaatakować Włada"

Oczywiscie, ze jest perspektywicznym piesciarzem i z pewnoscia juz same warunki fizyczne predysponuja go do bycia potencjalnie w czolowce dywizji. Ja raczej pisalem o tym, ze nie widze niczego efektownego w jego stylu boksowania. Masz jednak racje, ze za rok czy dwa moze merzyc w odchodzacego na emeryturke Wladimira.
 Autor komentarza: cop
Data: 31-05-2012 18:00:09 
"Matys90 Data: 31-05-2012 17:50:22
Ustinov to jest jakiś mało śmieszny żart. Helenius to przy nim baletnica"

lol...to fakt, ze przy Ustinovie nawet taki kolek jak Helenius wyglada calkiem na skoordynowanego...
Walki kolosow bylyby jednak przedsmakiem tego, czym bedzie "super ciezka dywizja" w niedalekiej przyszlosci.
 Autor komentarza: Mundial
Data: 31-05-2012 18:13:22 
Źle się wyraziłem chciałem powiedzieć żeby dali mu kogo spoza Wielkiej Brytani
 Autor komentarza: cop
Data: 31-05-2012 18:39:20 
Mowiac o olbrzymach i dlugotrwalym juz projekcie wykreowania wagi "super ciezkiej" w boksie zawodowym, jakie limity waszym zdaniem bylyby najbardziej odpowiednie? WBA, IBF i bodajze IBO probuja wprowadzic 235lbs lub 240lbs jako limit wagi "krolewskiej". WBC i Ring Magazine sa zwolennikami 238lbs.
Co o tym sadzicie?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 31-05-2012 18:50:03 
Ja bym powiedział nawet mniej niż 235 lbs, jakieś 105 kilo (230 lbs). 240 = 110kg. To przecież nic nie zmienia, oprócz tego, że Ci super wielcy by bardziej trochę dusili wagę.

Spokojnie jeden i drugi Kliczko zrobią 240 funtów, jak i nawet 238. Helenius, Fury, Price - to samo. To byłaby waga dla jakichś freaków typu Wałujew i Ustinow. Jedyny pozytywny efekt, że może trochę bardziej co niektórzy dbaliby o pozostawanie w formie.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 31-05-2012 18:51:35 
Żeby to miało jakiś sens, to musiałby być limit 100-105 kg max, jak dla mnie.
 Autor komentarza: SweetPea
Data: 31-05-2012 18:54:12 
Nie powinno być super ciężkiej stałoby się z nią zapewne to co z cruiser
 Autor komentarza: MrT
Data: 31-05-2012 18:55:30 
235 - 106,69 kg
240 - 108,96 kg
238 - 108,52 kg

V. Kliczko z Adamkiem na wadze - 110kg, na ringu 107kg.
W. Kliczko - w walce z Haye ok 107 kg

Ja myślę, że bracia Kliczko wtedy będą dominatorami w dwóch kategoriach wagowych... Alno oleją "superciężką" w której będzie walczyło 5 bokserów na krzyż... Biorąc pod uwagę sztuczki z nawadnianiem które pozwalają "zbić" z 10 kg w porównaniu do tego co na ringu...
:D
 Autor komentarza: cop
Data: 31-05-2012 19:00:13 
"Matys90 Data: 31-05-2012 18:51:35
Żeby to miało jakiś sens, to musiałby być limit 100-105 kg max, jak dla mnie."

Mysle, ze glownym zalozeniem takiej nowej dywizji byloby oddzielenie tych wszystkich wybrykow natury jak Ustinov czy poprzednio Valuev, aczkolwiek jest w chwili obecnej mnostwo ciezkich, ktorzy wygladaja jak przyslowiowe "hamburgiery" i ogl;adanie ich w ringu jest wrecz nieprzyjemne... Ostatnio mialem okazje widziec McBride'a w Logan Airport w Bostonie i musze powiedziec, ze to prawdziwy monster. Murowane 300 lbs. Dla takich wlasnie bylaby ta dywizja "super ciezka".
 Autor komentarza: cop
Data: 31-05-2012 19:03:05 
"MrT Data: 31-05-2012 18:55:30
...Ja myślę, że bracia Kliczko wtedy będą dominatorami w dwóch kategoriach wagowych..."

Klitschkos juz nie bedzie, wiec pominmy ich w rozwazaniach. Vitali odchodzi z koncem roku a Wladimir rowniez nie bedzie boksowal zbyt dlugo. Z tego co ostatnio "prasa brukowa" donosi, dziewczyna Wladimira chce go odciagnac od boksu juz w najblizszym czasie, wiec...
 Autor komentarza: MrT
Data: 31-05-2012 19:09:13 
Tjaaa..
Władek będzie raczej boksował jeszcze ze 4 lata, i prędzej zmieni dziewczynę niż zawód ..
Nie mówiąc o tym, że vitek też jeszcze nie wydał oświadczenia w sprawie emerytury...
Jeśli nie brać pod uwagę K2, to po co robic nową kategorię? Żaden z olbrzymów nie jest aż tak dobry, zresztą będą musieli tylko zrobić wagę na wagę, i tyle. Dla Ustinova, McBride'a? Po to, żeby federacje mogły wydać wiecej pasków?
Bez jaj, przecież to jest czysta biurokracja i kpina z kibiców.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 31-05-2012 19:10:06 
O! MrT już zaczyna swój firmowy wiatrak...Bracia Kliczko,to bracia Kliczko tamto...A nie potrafią nokautować utalentowanych Cruiserów,acz dużych bumów lub bumocruiserów.

Price KO 1 Fury.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 31-05-2012 19:10:41 
:)
 Autor komentarza: MrT
Data: 31-05-2012 19:15:20 
:D:D:D
Cześć, HAMMERFIST :)

Ja myślę, że Price z Furym zetrą się dopiero za jakieś 4 lata, możliwe że w walce o pas... I biorąc pod uwagę tempo rozwoju obydwu, stawiam na Fury'ego ;)
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 31-05-2012 19:16:01 
Jeśli już waga ciężka powinna być do 102 kg...

Przecież walka Afolabi vs Hucj była w Cruiser,a Adamek vs Chambers w HW...Tyle,że co z tego ?

Tylko nazwa lepiej sprzedaje walkę...

Cruiser do 90 kg
Heavyweight do 102 kg
UltraHeavyweight od 102 kg +
 Autor komentarza: MrT
Data: 31-05-2012 19:16:08 
^_^
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 31-05-2012 19:17:32 
Trzeba wysuszyć Kliczków ! :)
 Autor komentarza: Matys90
Data: 31-05-2012 19:17:35 
To nie chodzi nawet o Kliczko. Po prostu te limity nie zlikwidują walk gigantów z większymi cruiserami, bo praktycznie wszyscy ci wielgachni oscylują przy wadze trochę ponad 240 lbs, więc zrobić dla nich limit 235 lbs, to tyle co się wysikać przed ważeniem :P

Generalnie kategorii wagowych już teraz jest za dużo, w tych najniższych zwłaszcza. Bez sensu są kategorie z różnicami 3-5 funtów... Tradycyjny podział z początku XX wieku był super, jeśli chodzi o kategorie do 160 lbs, a nawet i do 175. Cruiser się przydała, bo wtedy gość 190 cm, to był gigant, a teraz, to mały ciężki, więc wraz z tym postępem ewolucyjnym, może akurat kategoria 100, 101+ by się też przydała ;)
 Autor komentarza: cop
Data: 31-05-2012 19:18:43 
"MrT Data: 31-05-2012 19:09:13
Tjaaa..
Władek będzie raczej boksował jeszcze ze 4 lata, i prędzej zmieni dziewczynę niż zawód...."

No coz, zobaczymy. Juz pod koniec tego roku przekonasz sie, ze Vitali jest emerytem a jezeli plotki dotyczace kondycji zdrowotnych Wladimira okaza sie czesciowo przynajmniej prawda, wowczas nie bedzie to tylko kwestia namawiania przez dziewczyne.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 31-05-2012 19:22:17 
Matys...

Tyle,że zobacz przykład Huck vs Afolabi,a Chambers vs Adamek...

Przecież jeśli Adamek vs Chambers jest w HW,to dlaczego Huck vs Afolabi nie?To jest zwykłe korzystanie z popularności wagi...

Gdyby zrobić drugą kategorię...Cruiserzy nie mieli by pary ważyć powyżej 102 kg...I by pozbyto sie mismatchy typu Adamek vs Vitek...

A ci co nie maja pary zbić zostali by w Ultra i okazałoby się,że są prawdizwymi cięzkimi Chisora i Briggs naturalni cieżcy nie dali sie znokautować...Kliczkom-widzisz korelacje ?
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 31-05-2012 19:25:49 
Waga

+102 zostana Chisora,Mitchell,Kliczkos,Price,Fury itd...Kevin Johnson mozme zbić...

+90 Adamek,Chambers,Solis sie prowadzi,Arreola nie tyję,Povetkin nie rozlewa się itd...Super walki Adamek vs Chambers,nie ma mismatchy

Haye vs Solis(bo musi mieć fit by nie przytyć)...Perez vs Cgahaev...To by uzdrowiło wagę !
 Autor komentarza: MrT
Data: 31-05-2012 19:29:00 
Tak, to by naprawdę miało sens, to jest naprawdę dobry pomysł..
 Autor komentarza: cop
Data: 31-05-2012 19:30:53 
"HAMMERFIST Data: 31-05-2012 19:22:17
...Gdyby zrobić drugą kategorię...Cruiserzy nie mieli by pary ważyć powyżej 102 kg...I by pozbyto sie mismatchy typu Adamek vs Vitek..."

Znakomici bokserzy jak Adamek czy Chambers uznali wyzszosc Klitschkos, gdyz jak wspomniales byly to pojedynki malych z wielkimi fizycznie. Odpowiedni podzial wagi ciezkiej z pewnoscia wyeliminowal by tego typu sytuacje i nie musielibysmy ogladac w porzyszlosci np. Heleniusa walczacego z Jenningsem czy kims jeszcze mniejszym...
 Autor komentarza: Matys90
Data: 31-05-2012 19:32:59 
No to napisałem, że 101, 102 kilo jeszcze w miarę. Bo 108-110 niczego za bardzo nie zmienia. Aha, no i Solis poniżej 102 kg, to jest science fiction.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 31-05-2012 19:36:55 
Dokładnie...Pozostałyby walki takie jak Chambers vs Adamek itd...

Po kolei...

Adamek vs Chambers,Haye,Pulev,Solis,Arreola(FIT),Solis(FIT),Povetkin(FIT)-zdaje mi się,że nie byłoby takiego czajenia jak dzisiaj,bo każdy ma szansę z każdym,nie masowałby do Kliczków,bo to NIE ta kategoria.

Kliczkos vs
Price,Futy,Wach,Mitchell,Chisora,Pianeta,Grant,Wach,Dimitrenko,Long...

Pretendenci maja szanse na lucky punch,bo maja atletyzm PATRZ masa...

Jeśli ktos z HW przchodzi do ULTRAHW,to musi mieć skille...Holyfield nawiązywał walki...Bo był freakiem,ale przegrywał...
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 31-05-2012 19:38:16 
Matys Solis poniżej 102 kg...To niech idzie na KLiczków i KO...Wtedy miałby CEL zbijać ponizej 102...Ale z jego dycypliną...;)
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 31-05-2012 19:39:43 
PS Holy by nie poszedł do ULTRA ,bo ważył do 100 kg... MAX
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 31-05-2012 19:47:13 
Powinno,by sie w jakiś sposób wyelimonować wagę Cruiser,bo ona jest niemedialna...Huck pokazał,że nie dizeli go zbyt wiele do Povetkina...

Huck vs Afolabi przeszliby do HW...Itd...

Helenius w ultra itd...

Pozdro.

Nawet najwięksi ważyli mniej niż 100 kg...Tyson PRIME,Holyfield,Ali itd.

Tyson właśnie mial problemy z nokautowaniem ultra (Tucker),ale wygrywał,bo był freakiem.
 Autor komentarza: rafi1140
Data: 31-05-2012 20:29:29 
Fury jest słaby, Price go nokautuje do 3 rundy.
Kliczko też.

Jak ktoś chce bilety na Kuźnię Boksu to bilety w 2 rzędzie(zaraz za VIP!!!!!!) darekmichna54[at]gmail.com
 Autor komentarza: Karateka
Data: 31-05-2012 20:54:18 
McBride to kpina. Niech zrobia supersix w ciezkiej i niech Ci lepsi walcza miedzy soba, bo to obijanie boomow jest zenujace. Super Six moze byc nawet bez Kliczkow, niech wygrany zawalczy dopiero z Wladem. W miedzyczasie Wlad niech zawalczy z Chisora-Haye oraz Arreola gdy ten skonczy obijac boomow i zglosi sie po wpi*r**l.

W takim super six widzialbym:

1. Fury 2. Helenius/Pulev (wygrany) 3. Povietkin 4. Seth Mitchell 5. Price 6. Solis

Umyslnie nie dalem (za wyjatkiem Solisa) zawodnikow ktorzy juz walczyli z K2. Solis doznal kontuzji, wiec powinien dostac 2ga szanse.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 31-05-2012 22:51:20 
"Autor komentarza: cop
Data: 31-05-2012 17:47:01
Patrzac na wspolczesna dywizje ciezka i nawal "wielkoludow", z przyjemnoscia zobaczylbym pojedynki ich udzialem. Niech sie bija pomiedzy soba a nie napastuja mniejszych...lol...
Moze np.:
Price vs Fury
Helenius vs Ustinov
Wilder - Dimitrenko"

Pozwolę sobie odnieść się do tego i do pomysłu superciężkiej.
Nie wydaje mi się by było to konieczne. Nie można patrzeć na całą sytuację przez pryzmat dominacji dryblasów z Ukrainy. Poza wzrostem posiadają oni wiele innych cech dzięki którym mogą odprawiać kolejnych rywali z kwitkiem.
Wyobraźmy sobie, że z dnia na dzień K2 odchodzą. Drużynę dryblasów reprezentują wyżej wymienieni. Czy tacy zawodnicy jak Haye, Adamek, Solis, Chambers czy Jennings (wszyscy około 190 cm, może trochę mniej) są na straconej pozycji? Moim zdaniem absolutnie nie!
Oczywiście wyżej wymienieni będą ze względu na swoje warunki fizyczne trudnymi przeciwnikami dla reszty. Ale bokser to nie tylko wzrost. To także zlepek całej masy innych czynników takich jak zwinność, inteligencja ringowa, determinacja itd. K2 poza wzrostem mają za dużo innych plusów. Dlatego zawodnikom nawet klasy Haye'a jest piekielnie ciężko z nimi wygrać. Jednak wymieniona ekipa jest jak najbardziej w np. jego zasięgu. Nawet niektórych wymienionych przeze mnie mniejszych widziałbym w roli faworytów.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.