ADAMEK MA WALCZYĆ W POLSCE Z ROSJANINEM

Są plany, abym jesienią stoczył kolejną wielką walkę w Polsce. Nie chcę mówić o szczegółach, bo 16 czerwca czeka mnie pojedynek z Eddie'em Chambersem, ale wszystko jest możliwe – mówił kilka dni temu Tomasz Adamek (45-2, 28 KO) w rozmowie z telewizją Polsat. Wiele wskazuje na to, że organizatorzy z firmy Portfel.pl, od dłuższego czasu będącej głównym sponsorem "Górala", będą starali się doprowadzić do jego pojedynku z Aleksandrem Powietkinem (24-0, 16 KO), regularnym mistrzem świata federacji WBA w wadze ciężkiej.

Dziś w warszawskiej restauracji Champions przy hotelu Mariott odbyła się konferencja prasowa zapowiadająca pierwszą galę z cyklu „Kuźnia Boksu”. W piątkowym „Pojedynku Bratanków” w rzeszowskiej Hali Podpromie zmierzą się drużyny Polski i Ukrainy. Łącznie odbędzie się sześć pojedynków zawodowych i pięć amatorskich. W walce wieczoru występujący w wadze półciężkiej Dariusz Sęk (15-0-1, 6 KO) skrzyżuje rękawice z Witalijem Rusałem (27-3, 19 KO), byłym przeciwnikiem Marco Hucka.

Przed najtrudniejszym wyzwaniem w zawodowej karierze stanie Maciej Sulęcki (9-0, 2 KO), który postara się stawić czoła dużo bardziej doświadczonemu Jurijowi Nużnience (31-2-1, 14 KO). W pozostałych pojedynkach zobaczymy byłego mistrza Europy Piotra Wilczewskiego (30-3, 10 KO), Norberta Dąbrowskiego (7-0, 2 KO), Kamila Łaszczyka (8-0, 5 KO) oraz Michała Syrowatkę, debiutującego na zawodowym ringu. W walkach amatorskich wystąpią Mateusz Rzadkosz, Michał Wilczek, Michał Ostrowski, Wojciech Wlizło oraz Beata Koroniecka.

Druga gala organizowana przez Portfel.pl ma odbyć się jesienią, a rywalami polskich pięściarzy tym razem mają być Rosjanie. Jako centralne wydarzenie planowana jest walka Adamka, byłego mistrza świata w wagach półciężkiej i cruiser, od jesieni 2009 roku walczącego w najcięższej kategorii.

- Po ciepłym przyjęciu tego projektu, dużym zainteresowaniu mediów i samych zawodników, możemy powiedzieć, że na jesieni odbędzie się nasza kolejna gala. Tym razem ma to być starcie polsko-rosyjskie. W tym meczu wystąpi Tomasz Adamek, ale jeszcze nie chcę zdradzać kto będzie jego przeciwnikiem. Mogę jedynie powiedzieć, że będzie to starcie na najwyższym sportowym poziomie – powiedział w rozmowie z Bokser.org Krzysztof Majkowski z Portfel.pl, producent gal „Kuźnia Boksu”.

Informację o prawdopodobnym występie 35-letniego „Górala” w Polsce potwierdza także Dariusz Wojtkowski, promotor imprez bokserskich w Portfel.pl.

- Jesienna gala odbędzie się już najprawdopodobniej z udziałem Tomka Adamka. Szykujemy dla polskich kibiców dużą atrakcję i niespodziankę. Bardzo możliwe, że będzie to walka o mistrzostwo świata – zdradza Wojtkowski.

Jedynym rosyjskim pięściarzem, który w tej chwili posiada tytuł mistrza świata prestiżowej federacji w wadze ciężkiej, jest Aleksander Powietkin. Do 32-letniego „Saszy” od sierpnia ubiegłego roku należy pas WBA World. Jest to tytuł tzw. regularnego mistrza świata, wyżej w hierarchii jest Władimir Kliczko – superczempion WBA.

Aby myśleć o organizacji starcia Adamka z Powietkinem, Polak i Rosjanin muszą wygrać najbliższe walki. 16 czerwca w Newark bokser z Gilowic stanie naprzeciw Eddie'ego Chambersa (36-2, 18 KO). 14 lipca, najprawdopodobniej w Londynie, Powietkin zmierzy się w obowiązkowej obronie tytułu WBA z byłym mistrzem świata Hasimem Rahmanem (50-7-2, 41 KO).

Druga gala pod szyldem „Kuźnia Boksu”, z planowanym udziałem Adamka, ma odbyć się w jednej z kilkunastotysięcznych hal.

- Kilka dużych imprez bokserskich w ostatnim czasie odbyło się w Łodzi. Wczoraj odwiedziłem Ergo Arenę w Gdańsku i na pewno będzie to jeden z obiektów, który będziemy brali pod uwagę – mówi Majkowski.

Transmisję piątkowej gali w Rzeszowie będzie można śledzić na antenach Polsatu Sport i Polsatu Sport HD od 18:20 (pierwsza walka planowana jest na 18:30). Walki Dariusza Sęka i Piotra Wilczewskiego z odtworzenia zostaną pokazane przez Polsat otwarty w nocy z piątku na sobotę.

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 28-05-2012 17:10:58 
Byłoby świetnie. Na pewno bym się na tę walkę wybrał, by ją zobaczyć na żywo. Walka z Povietkinem to jedyna realna szansa dla Adamka na zdobycie mistrzostwa świata w wadze ciężkiej. Skoro Huck potrafił sprawić ogromne problemy Saszy to wieżę, że Adamek jest w stanie wygrać taki pojedynek.

Bracia poza zasięgiem.
 Autor komentarza: Dawidd
Data: 28-05-2012 17:11:02 
Adamek sobie poradzi u siebie z Powietkinem
 Autor komentarza: wojkal
Data: 28-05-2012 17:11:04 
Róbcie walkę ,jestem za.Jeżeli oboje wygrają z zakontraktowanymi przeciwnikami w postaci Chambersa i Rahmana,to walka Adamek-Povietkin wiele wyklaruje w Hw.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-05-2012 17:11:55 
Założyłem się o czteropak co do wyniku Powietkin-Adamek , mam nadzieje ,że ta walka się odbędzie(przydałoby się w Warszawie :))
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-05-2012 17:12:39 
I to założyłem się jakieś 2 lata temu , więc przydałoby się w końcu zrealizować zakład :D
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 28-05-2012 17:14:36 
No sasza w coraz gorszej formie wiec może jego promotor zaryzykuje za dobrą kase zrobić walke na wyjeździe:) Było by ZAJEBISCIE!
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-05-2012 17:16:40 
WoW!To by było coś!Widzę ,że kariera Adamka wraca na ciekawe tory!Wreszcie ambitne i ciekawe wyzwania a przy tym na miarę fizycznych możliwości Górala!
 Autor komentarza: Champion20
Data: 28-05-2012 17:17:11 
Adamek mnie nieinteresuje. Wiecie dlaczego tak duzo osob w niego nie wierzy? Bo on juz niczym niezaskoczy kazdy kibic boksu zna go na wylot wie czego sie spodziewac jest przewidywalny i nudny. Wole juz napędzać kariere Szpilki i Wacha oni jeszcze czyms mogą zaskoczyc a Adamek jest juz skonczony w tej wadze w tym momencie. Trzeba to zaakceptować
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-05-2012 17:18:06 
No ale nie dzielmy skóry na niedżwiedziu póki co to przed nami Chambers a to nie będą przelewki !
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-05-2012 17:20:32 
Champion20 wiesz to ograniczenie pojawiło się po przejściu do HW Adamek nie będzie widowiskowy jak w cruiser ale może a w zasadzie musi być skuteczny.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-05-2012 17:22:08 
Jeżeli wszystkie te plany zostaną zrealizowane to trzeba przyznać ,że sytuacja w hw robi się dużo bardziej interesująca!
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 28-05-2012 17:22:39 
nigdy nie byłem wielkim sympatykiem Adamka, ale uwazam że była by to bardzo dobra walka i patrząc na sasze to faworytem bedzie Tomek.
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 28-05-2012 17:23:16 
nigdy nie byłem wielkim sympatykiem Adamka, ale uwazam że była by to bardzo dobra walka i patrząc na sasze to faworytem bedzie Tomek.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 28-05-2012 17:28:02 
Nie zdziwiłbym się gdyby gala była w systemie PPV.Saszy nie skreślałbym i nie oceniałbym go tylko przez pryzmat walki z Huckiem.Oceniam szanse 50-50%
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-05-2012 17:28:59 
A co do Adamka to przecież HW nie kończy się na braciach kliczko.Gdyby stoczył bardzo dobre walki z innymi czołowymi bokserami tej dywizji chociażby jak ta z Arreolą mógłby odbudować swoją podupadłą legendę i można by wtedy chyba mówić o sukcesie sportowym przedsięwzięcia jakim było przejście do tej kategorii wagowej.Ogólnie rzecz biorąc jestem zaskoczony kierunkiem rozwoju jego kariery po starciu z Kliczko bo uważałem ,że jest już skończony albo ,że będzie powielał to co robił wcześniej tyle ,że w kolejce do Władymira.Jestem pozytywnie zaskoczony.
 Autor komentarza: William
Data: 28-05-2012 17:30:32 
Fryto chyba nie mówisz o tym pasku co ma go Sasza? jedynymi i prawdziwymi mistrzami HW są bracia ,aby być nim trzeba pokonać jednego z nich

Autor komentarza: Fryto666 Data: 28-05-2012 17:10:58
Byłoby świetnie. Na pewno bym się na tę walkę wybrał, by ją zobaczyć na żywo. Walka z Povietkinem to jedyna realna szansa dla Adamka na zdobycie mistrzostwa świata w wadze ciężkiej. Skoro Huck potrafił sprawić ogromne problemy Saszy to wieżę, że Adamek jest w stanie wygrać taki pojedynek.

Bracia poza zasięgiem.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 28-05-2012 17:30:56 
@Champion20
Tak Wach na pewno nas jeszcze czymś zaskoczy...
Co do Szpilki to wiadomo że może czymś zaskoczyć bo póki co to ciekawy prospekt, nieukształtowany jako bokser, a Adamek ma już wyrobioną markę. Mi się jego walki przyjemnie ogląda, walczy swoim stylem i mu to wychodzi. Walka z Saszą to świetny pomysł!
 Autor komentarza: Luton
Data: 28-05-2012 17:32:04 
Nie wierze w to, ale fajnie by było jakby Adamek zawalczył i wygral z Povetkinem. Kliczko team: nie obchodzi nas jego pas (o Povietkinie), obchodiz nas jego rekord.
 Autor komentarza: cycu1993
Data: 28-05-2012 17:33:44 
@Champion20

Ty tak na serio?
 Autor komentarza: Whisper
Data: 28-05-2012 17:33:48 
@William
Ale tak czy siak WBA Regular to świetne ukoronowanie kariery. Nie wiem po co poruszasz kwestie braci? Przecież nikt nie napisał o walce z nimi. To że są poza zasięgiem całej HW to fakt oczywisty.
 Autor komentarza: genco
Data: 28-05-2012 17:39:45 
ZA-JE-BI-ŚCIE ^^
 Autor komentarza: arp
Data: 28-05-2012 17:40:22 
gruby jest jak najbardziej do ogrania przez adamka, oby doszło do tej walki!
 Autor komentarza: rumburak
Data: 28-05-2012 17:40:56 
Nie będzie PPV pod jednym warunkiem ! słaba sprzedaż Cygan vs RJJ:)
Ciekawa walka Adamek ma duże szanse z Powietkinem.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 28-05-2012 17:42:14 
Wątpię czy promotor Saszy podejmie takie wyzwanie i wypuści Povetkina praktycznie na pożarcie...jeżeli na prawdę doszło by do walki Adamek vs Povetkin to było by to piękne ukoronowanie kariery Tomka Adamka. No, ale nie ma się co napalać przed wcześnie... moim zdaniem trudniejszym rywalem od Povetkina jest własnie Chambers, z którym Tomek zmierzy się 16.
 Autor komentarza: William
Data: 28-05-2012 17:43:21 
owszem Whisper może i świetne ukoronowanie kariery ,kwestie braci poruszyłem tylko dlatego iż to Oni sa dla mnie jedynymi prawdziwymi mistrzami HW a nie żaden Povietkin ,dlatego nie traktuje tego jako walka o pas mistrza świata ,jedynie takie starcie na szczycie w HW
 Autor komentarza: Jacob
Data: 28-05-2012 17:51:10 
Ergo Arena, Spodek albo Atlas Arena. Taka walka sprzedalaby sie w 100% a Polsat pewnie znowy wymyslilby PPV.
 Autor komentarza: Cervantes
Data: 28-05-2012 17:54:16 
Povietkin na to nie pójdzie. Może zgodziły się na walkę u siebie, ale na pewno nie w Polsce. A wątpię aby z kolei Adamek walczył w Rosji.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 28-05-2012 17:56:42 
Champion20...Adamek najlepszy Polski zawodowiec i Ciebie nie interesuje?Dla mnie walka w Polsce będzie wspaniałą promocją boksu w Polsce!
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 28-05-2012 18:06:51 
Cervantes- zalezy jak bardzo promotorowi zalezy na povietkinie który ost ma regres formy i ile Polska strona wylozy na tokasy. Ps najblizsza walke przeciez powietkin walczy na wyjeździe więc nic nie jest przesądzone , badzmy sceptyczni żeby się nie zawieść ale i miejmy dobr emyśli!
 Autor komentarza: hermes96
Data: 28-05-2012 18:11:42 
Ze sportowego punktu widzenia pomysł świetny. Tylko czy Sauerland wypusci swojego pupilka na głeboką wode?? Poki co dobiera mu przecietnych rywali [Bosswel] albo starych juz wypalonych takich jak Rahman który niczym bokserkim nikogo nie zachwycił no poza ciosem życia którym znokautował samego Lennoxa. Ostatnio czytałem ze Rusek jak wygra ma walczyć z kolejnym dziadziusiem czyli Hollyfieldem. Nie wiem co z tego bedzie ale jestem za tą walka i z miła chcecia go obejrzę, nawet jesli bedzie w PPV.
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 28-05-2012 18:16:18 
Pomimo że raczej jestem antyfanem Adamka to wybór Chambersa bardzo mi się spodobał!!! - w końcu Tomek zawalczy z kimś gdzie wynik nie jest znany z góry . Jeśli dojdzie do walki z Povietkinem to już w ogóle chyba zostanę na nowo jego fanem ;-)
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 28-05-2012 18:16:49 
Nie ma nawet o czym gadać.

Najpierw walka w czerwcu , o formę Adamka nie ma co się martwić. Niewiadoma to Chambers po takiej długiej przerwie.
 Autor komentarza: hermes96
Data: 28-05-2012 18:18:54 
Zgadzam sie Adamek bedzie przygotowany na Chambersa i wygra to na punkty. a jesli dojdzie do starcia z Ruskiem to bedzie ciekawie i na punkty wygra Adamek;]
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 28-05-2012 18:20:12 
Jeszcze tak sobie myśle że jakby tego samego wieczora zawalczył jeszcze np. Masternak z Włodarczykiem to w ogóle można by to zorganizować i zapełnić na stadionie - tylko tylko że to nie pasuje do tej konwencji :Polska vs Rosja - chyba że dorzucić Matera z Aleksiejevem o pas mistrza Europy
 Autor komentarza: hermes96
Data: 28-05-2012 18:22:44 
Juniorek racja Master z Aleksiejewem Włodarczyk z Lebwiediewem i Grzesiu Proksa z Pirogiem. po prostu wymarzona gala. W sam raz na Narodowy albo PGE Arene.
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 28-05-2012 18:26:46 
Rzeczywiście jakby dorzucił jeszcze Twoje propozycje to myślę że to nawet na PPV mogłoby się dobrze sprzedać - nie żebym bym zwolennikiem takiego rozwiązania - ale żeby zorganizować galę z taką obsadą to jednak trochę kasy musiałoby się znaleźć na wypłaty
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 28-05-2012 18:27:31 
oczywiście to wyżej było do

@hermes96

:-)
 Autor komentarza: hermes96
Data: 28-05-2012 18:28:46 
No własnie w tym by był najwiekszy problem.
 Autor komentarza: hermes96
Data: 28-05-2012 18:32:19 
Bo z TV problemu by nie było. Od nas Polsat od ruskich nie wiem co tam oni za telewizje maja. Niemcy by to kupili ze wzgledu na powietkina no i do Usa. Bo tam tez by było spore zainteresowanie. Jeżeli Adamek wygra z Chambersem byc może upomni sie o niego któraś z wiekszych stacji telewizyjnych. Oczywiscie mam na mysli HBO lub ShowTime a nie jakies tam NBC
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 28-05-2012 18:34:49 
"Autor komentarza: William
Data: 28-05-2012 17:30:32
Fryto chyba nie mówisz o tym pasku co ma go Sasza? jedynymi i prawdziwymi mistrzami HW są bracia ,aby być nim trzeba pokonać jednego z nich"

Sorry kolego, ale nie Ty ustalasz regulamin federacji WBA. Możesz o pasie Regular mówić co chcesz, ale historia zapamięta jego posiadacza jako mistrza.



Nie ukrywam, że ta walka to moje marzenie i na chwilę obecną jedyna szansa na zdobycie przez Tomasza tytułu w HW. Oby do niej doszło!
 Autor komentarza: Whisper
Data: 28-05-2012 18:43:42 
@hermes96
Rahman to obowiązkowy pretendent. Rusek musi z nim walczyć, a marzeń Holyfielda nie bierzmy na poważnie.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 28-05-2012 18:46:56 
No jestem mile zaskoczny najpierw Edi ,pwozniej Sasza jesli wszystko bedzie ok.
To sa walki na ktore bede czekal i uwazam ze Tomasz Brylant Adamek powinien isc ta droga i zapomniec o Braciach .W ten sposob moze dostarczyc wiele radosci kibicom i sam zarobic dobra kase a pasy dla mnie w tej sytuacji sa nie wazne .Adamek i tak byl mistrzem a to udaje sie nielicznym.Zycze powodzenia
 Autor komentarza: derbinator
Data: 28-05-2012 19:02:26 
proszę, błagam... zlitujcie się... nie mówcie o walce o mistrzostwo świata.


jakim ogromnym przekłamaniem byłoby w kartach historii gdyby Adamka po zwycięstwie nad Saszą nazywać pierwszym polskim zawodowym mistrzem HW.


inna sprawa, że to autostrada do walki z Władkiem. ale sama walka z Povietkinem to jedynie eliminator.

bo jeśli zaczniemy liczyć takie mistrzostwa świata to Wasyl ma ich całą hodowle :)
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 28-05-2012 19:09:52 
No i to by byla ciekawa walka wedlug mnie adamek wygralby te walke bardzo latwo w tym momencie powietkin jest tak samo trudnym rywalem jak chambers
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 28-05-2012 19:33:41 
William
Ja też nie traktuję tego pasa poważnie, ale pas to pas. Adamek mógłby się nazywać mistrzem świata i dopiął by swego. To, że główny pas ma Wladimir, a Povetkin ma pasek od spodni to wina federacji ... Tak czy siak, nazywa się go pasem 'mistrza świata'.
 Autor komentarza: PeterManfredo
Data: 28-05-2012 19:52:00 
Byłoby ciekawie,super walka,Atlas Arena 20 tys ludzi i wielki pojedynek... Oby do tego doszło.
PS
info z zapisami do 3 edycji ligi typerów bokser.org http://www.bokser.org/content/blog/2012/05/25/004944/index.jsp
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-05-2012 19:53:02 
Kity...z tym Povietkinem.Pewnie Valujev wroci albo zawalczy z Chagajewem hehe
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 28-05-2012 20:04:07 
Chagajew nie jest z Rosji.
 Autor komentarza: lukasz845
Data: 28-05-2012 20:13:00 
Proksa vs Pirog
Masternak vs Alekseev
Diablo vs Lebiedev
Góral vs Povetkin

Może ktoś jeszcze coś dorzuci? Bo Gołota vs Valuev to chyba nierealne :D
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 28-05-2012 20:13:27 
Jak to mawiam moj kolega: "Jeszcze ciele w dupie,a juz weterynarza wolaja"...
Adamek moze pokonac Chambersa i szanse ma calkiem duze.Povietkin powinien odprawic z kwitkiem leciwego Rahmana,jest faworytem
Dopiero potem mozna ustalac kolejne pojedynki
Z checia zobaczylbym taki pojedynek,na dzien dzisiejszy Povietkin nieznacznym faworytem
 Autor komentarza: William
Data: 28-05-2012 20:19:38 
jowisz881
owszem nie ustalam,nawet jesli Adamek zdobędzie taki pas to wybacz mi ,ale nigdy nie powiem że był mistrzem 3 kategorii wagowych ,aby być mistrzem świata trzeba Go pokonać a w tym wypadku jest nim Wladimir ,powaznie traktowanie takich pasów jest moim skromnym zdaniem bez sensu
 Autor komentarza: endriu
Data: 28-05-2012 20:24:18 
Poczekajmy na wynika walki z Eddim, fajna opcja tylko dyskusja bez sęsu
 Autor komentarza: Waters
Data: 28-05-2012 20:26:52 
William
Wszyscy wiemy, że to nie pas Władka, ale historia określi Adamka jako championa HW. To są fakty, a z nimi sięnie dyskutuje! To co Ty sobie pomyślisz to tylko twoja sprawa, chodź tak jak wcześniej napisałem wiem, że masz rację. Rules are rules. Adamek wygrywając z Povietkinem, gdy ten nadal bedzie posiadał pas zostanie PIERWSZYM POLSKIM MISTRZEM SWIATA W HW!!!!
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 28-05-2012 20:46:44 
Nie chce być sceptykiem ale co innego przestawiać Saszę mając niesamowitą bombę a co innego jej nie mając. Nie porównujcie walki Powietkina z Huckiem do możliwej walki tego pierwszego z Adamkiem. Po pierwsze Aleksander pewnie by się lepiej przygotował a po drugie Adamek nie byłby w stanie nawet na moment zagrozić Saszy nokautem.
Zresztą to nie ładnie z Adamka strony że zaczyna dzielić skórę na niedźwiedziu. Zobaczymy co pokaże Chambers.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 28-05-2012 21:14:23 
Adamek juz raz podzielil skore na niedzwiedziu i przedwczesnie
 Autor komentarza: ChampMike
Data: 28-05-2012 21:19:04 
Ja natomiast widzę to troszke z innej strony. Adamek przegrał z VK więc sasza coś musi udowodnić pokonanie naszego rodaka bardzo by umocniło rosjanina nie tylko psychicznie. Zapewne doszło by do ciężkich negocjacji i zwlekaniu na walce wiadomo po co. W co oczywiście wątpie Adamek raczej pokona Povietkina nic specjalnego w nim. Już lekko past-prime Ruslan pokazał co można z nim zrobić. Jak napisał ktoś u góry : To było by piękne ukoronowanie kariery Tomka.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 28-05-2012 22:02:30 
zgadzam sie z tymi użytkownikami,którzy cierpliwie czekają co się stanie w walce z czambersem.edek się tutaj nie podda,a walka z władem pokazała,że nie jest w huj bity.spokojnie.
 Autor komentarza: karko
Data: 28-05-2012 22:19:21 
A moze sprawdzi sie moja kolejna przepowiednia? Byly gadki ze wygrany Haye - Chisora ma walczyc z sasza wiec moze Adamek - Boytsov, ktory jest 2 w WBC.
 Autor komentarza: Waters
Data: 28-05-2012 22:19:52 
przecież Adamek nic nie dzieli (mówię o niedźwiedziej skórze). On tylko powiedział, ze wszystko jest mozliwe. Jednak tak jaj napisał coolpix najpierw walka z Eddiem, a to nie będzie spacerek po parku. Gdyby jednak dał radę to opcja przednia :-) tylko niech do polski przyleci dużo wcześniej by nie miał problemow z aklimatyzacją...
 Autor komentarza: milosz762
Data: 28-05-2012 22:50:29 
jak wygra z chambersem a wierze ze tak będzie to jest szansa ze zawalczy z przereklamowanym povietkinem!!!
 Autor komentarza: Whisper
Data: 28-05-2012 23:26:00 
@milosz762
Napisz jeszcze że Sasza to balonik.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 29-05-2012 00:55:28 
Sasza nie przyjedzie do polski napewno ma lepsze propozycje finansowe-Hucka itd.a szkoda bo walka z Adamkiem była by ciekawa.
 Autor komentarza: Dragon2537
Data: 29-05-2012 08:29:45 
nareszcie zaczyna sie coś dziać w wadze ciężkiej a kliczkow można olac
 Autor komentarza: Dragon2537
Data: 29-05-2012 08:35:56 
ale wsumie powietkin pokonał chambersa a z ruskich może być nietylko powietkin jest też bojcow
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.