WŁADIMIR O HAYE vs CHISORA: HAŃBA!

Mistrz świata WBA, IBF, WBO i IBO, Władimir Kliczko (57-3, 50 KO), po raz kolejny nieprzychylnie wyraził się na temat ekscytującego chyba wszystkich fanów boksu pojedynku na szczycie brytyjskiej wagi ciężkiej pomiędzy Davidem Hayem (25-2, 23 KO) i Dereckiem Chisorą (15-3, 9 KO).

Ukrainiec najwyraźniej nie może znieść olbrzymiego zainteresowania starciem dwóch czarnych charakterów brytyjskiego boksu i na każdym kroku stara się dogryźć obu gwiazdorom.

- Takie wydarzenie przynosi hańbę dla boksu. Usankcjonowanie tego meczu nie jest w porządku. To moja opinia. Jestem całkowicie przeciwny temu. Ludzie porównują Chisorę do Mike’a Tysona, twierdząc, że on robił to samo. Nie powinniśmy nawet o tym myśleć. Tyson był najmłodszym mistrzem świata wagi ciężkiej w historii i niósł za sobą mnóstwo emocji – mówił wzburzony Kliczko.

Władimir skrzętnie wykorzystał okazję i podsumował (z lekkim błędem) ostatnie ringowe poczynania Haye’a i Chisory. Według zapewnień "Doktora" z Kijowa zamiast wielkiego show zobaczymy konfrontację przegranego z przegranym. 

- Chisora nie dokonał niczego. Przegrał trzy walki z rzędu [w rzeczywistości przegrał dwie walki z rzędu przyp. red.], w tym ostatnią z Witalijem. Z kolei ten drugi facet [Haye] uległ innemu Kliczce. Promotorzy próbują sprzedać tę galę jako coś wyjątkowego. Prawda jest taka, że do walki przystąpi dwóch przegranych pięściarzy – zakończył 36-letni czempion.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: acmichal
Data: 22-05-2012 09:43:36 
Naprawdę nie interesuje mnie co jest, a co nie jest hańbą według gościa który dał sobie napluć w twarz na oczach milionów ludzi i się tylko uśmiechnął..
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 22-05-2012 09:46:29 
Acmichal
Widzisz... Sztuką nie było przypierdolic Chisorze za oplucie, sztuką było powstrzymać sie i mu nie przypierdolic. Trochę ma racji bo walczy dwóch przegranych i dostają wielka gale.
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 22-05-2012 09:49:11 
WŁADIMIR PRZESTAŃ PIERDOLIĆ BO PEWNIE WALKA HAYE VS CHISORA BĘDZIE MIAŁA WIĘKSZE ZAINTERESOWANIE NIŻ TE TWOJE NUDNE WALKI.
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 22-05-2012 09:50:14 
To bij się z bratem, tylko wtedy powstanie gala dwóch mistrzów i zwycięzców. Obiecuje, że wtedy nie obejrze Haye`a z Chisorą panie Władku :D
 Autor komentarza: adam77
Data: 22-05-2012 09:59:37 
Jak te drewno mnie wkurw. Ciagle mu cos nie pasuje. Trzeba bylo zaproponowac Chiosrze walke zeby mu sie odplacic za zniewage w ringu,ale ty wolisz wiecznie plakac.Jestes drewnem i cipa ,tak zostaniesz zapamietany.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 22-05-2012 10:04:19 
Niech niee marudzi tylko zawalczy z bratem wtedy tez bedzie zainteresowanie
 Autor komentarza: rumburak
Data: 22-05-2012 10:06:59 
Ja tam lubię K2 prawda są trochę nudni:) ale Haye vs Chisora to się będzie działo już się nie mogę doczekać!
 Autor komentarza: djpioter
Data: 22-05-2012 10:08:06 
MrAdam

Dokładnie,Klitschkos to biznesmeni,przywalenie Chisorze na minutę przed walką to strzelenie sobie w kolano i zburzenie legendy poprawnych do bólu braci.Niektórzy mówią,że są przez to nudni,ja sądzę że po prostu mają klasę,w przeciwieństwie do tych dwóch furiatów,o których mowa w artykule...
 Autor komentarza: pismen
Data: 22-05-2012 10:18:38 
dla mnie koleś który się oblizuje po napluciu w twarz to żaden wzór
 Autor komentarza: PanAdam27
Data: 22-05-2012 10:33:22 
Nie, powinien zachować się jak większość NEANDERTALCZYKÓW i strzelić go w jape za to oplucie... Wtedy orangurtany przed telewizorami by się cieczyły!
Jednak film "Idiokracja" nie był przegięty, społeczeństwo naprawdę idiowacieje z zaskakującym tępie - najlepszym przykładem jest podnbieta nad POZOROWANYM zachowaniem Chisory czy Heya.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 22-05-2012 10:42:05 
Taak...kibole więcej szanują tego co pluł niż Tego który został opluty i z godnością zachował się nie oddając.Bracia Kliczko wzbudzają u mnie wielki szacunek a Chisora obrzydzenie!
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 22-05-2012 10:48:37 
djpioter i MrAdam - Panowie! Dajcie spokój z takim pisaniem.

Boks to nie tańczenie walca angielskiego. To z natury brudna zabawa i z tej brudnej zabawy Kliczkowie żyją.

Piszecie o klasie człowieka - dla mnie większą klsaę w pewnym sensie ma Chisora niż Wladimr. Nie ma dla kibica większej obelgi jak wciskanie mu trefnego towaru typu walka z Mormeckiem. Tego nie widzicie?

A teraz nie widzicie tego, że Wielcy K... biznesmeni próbują za wszelką cenę zdyskredytować Chisorę i Haye'a? Dlaczego? Ano dlatego, że nagle wyrosła im konkurencja, która zagraża nudnemu biznesowi Kliczków. Szkoda tylko, że przyłączył się do tego np. L.Lewis.

Walka z Haye,a z Chisorą zarobi kupe szmalu i słusznie! Bo chcą jej kibice. Chcemy bowiem walk z emocjami, z porównywalnymi szansami stron, z niepewnością. Ta walka może dać więcej HW niż Kliczkowie.

Już dawno pisałem, że nie trzeba walczyć o paski by było ciekawie. Adamek z Chambersem, Haye z Chisorą - to jest coś!!! To przeciwieństwi tego, co uprawiają Kliczkowie, Sauerland np. z Heleniusem, Povietkin i inni. To oni nie mają klasy.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 22-05-2012 10:50:54 
Nieinteresuje mnie co K2 gadają bo żal dupe ściska i tyle!
 Autor komentarza: bartus83
Data: 22-05-2012 10:51:20 
A ja wam powiem że i braci lubię za to że zachowują się jak na mistrzów przystało, ale pozytywne emocję wzbudzają we mnie Chisora z Hayem... dzięki nim coś się dzieje... jedyne co to u braci problem z nudnymi przeciwnikami, ale czy to ich wina, tego nie wiem...
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 22-05-2012 10:54:00 
Ze sportowego punktu widzenia to Chisora ok zasłużył na walkę. Ale Haye? Za co? Oprócz Włada z którym nie podjął walki, nie miał w HW żadnego przeciwnika na poziomie Heleniusa, Furego nie mówiąc o Vitku. Patrząc na Davidka mam odruch wymiotny.
 Autor komentarza: bartus83
Data: 22-05-2012 10:55:56 
a teraz Władek komentując to robi dodatkową reklamę tej gali!!! Chyba walka Kliczko vs Thompson jest na drugim planie... czasem się zastanawiam czy to wszystko to nie jest dogadanie się miedzy tymi obozami żeby zarobić kupę siana... przecież zwycięzca pewnie zawalczy z Władkiem...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 22-05-2012 10:57:19 
Nigdy nie lubiałem i nie bende lubiał K2.
Zrobili z boksu biznes i teraz cwaniaczki udawają inteligientów!

Powinni mieć gówno do gadania w kwesti pojedynku Chisiora v Haye!
Niemieckie 2 złodzieje ojciec i syn a na dodatek oszusty zasrane!!!
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 22-05-2012 11:13:01 
najwieksza ciota w HW
 Autor komentarza: augustus
Data: 22-05-2012 11:20:04 
walka odbędzie się tak czy inaczej :) Kliczki i nie tylko mogą sobie mówic i mówic ale ludzie i tak chcą zobaczyć i zapłacą żeby ją obejrzeć... chłopaki dobrze się promują i troche zarobią mam nadzieje ze Chisora stawi twardy opór.. a jakby zlał dawida byłoby pysznie...
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 22-05-2012 11:20:06 
Bokserem jest bardzo dobrym (ale nie genialnym!), jednak personalnie to straszny bufon. Hańbą to był ten jego cyrk z Mormeckiem, a teraz żal mu dupę ściska, że mało kto się interesuje jego pojedynkiem. Jednak nie każdy kibic lubi oglądać słodko-pierdzących i do przesady poprawnych politycznie braci. Czasami takie 2 czarne owce przyciągają większe zainteresowanie.
 Autor komentarza: PanAdam27
Data: 22-05-2012 11:30:40 
To, że walka Władka z ostatnim francuzem była obrazą dla wszystkich którzy kupili bilety jest jasne.
Ale równie oczywiste jest, że zarówno Hay jak i Chisora robią zwykłe przedstawienie (jak w amerykańskim wrestlingu..) żeby wyciągnąć kasę od baranów którzy emocjonują się teatrem.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 22-05-2012 11:46:08 
"Ukrainiec najwyraźniej nie może znieść olbrzymiego zainteresowania starciem dwóch czarnych charakterów brytyjskiego boksu i na każdym kroku stara się dogryźć obu gwiazdorom."

Niech leci na korepetycje do Toneya bo coś słabo mu to dogryzanie wychodzi ;-)




djpioter
"Dokładnie,Klitschkos to biznesmeni,przywalenie Chisorze na minutę przed walką to strzelenie sobie w kolano i zburzenie legendy poprawnych do bólu braci.Niektórzy mówią,że są przez to nudni,ja sądzę że po prostu mają klasę,w przeciwieństwie do tych dwóch furiatów,o których mowa w artykule... "

Witam!
Ja myślę, że to raczej sztuczna twarz przedstawiana w mediach. Widziałeś film po bójce kiedy Haye podchodzi do uśmiechniętego od ucha do ucha Witalija i przybija z nim piątkę? Ukrainiec nie wyglądał jakby nie lubił Haye'a i był zażenowany całą sytuacją...
 Autor komentarza: Matys90
Data: 22-05-2012 11:46:50 
@MrAdam, o jakim "zasłużeniu na walkę" piszesz? To, żeby bić się o pas interkontynentalny trzeba mieć jakieś zasługi? Dobrze, walka Haye-Chisora, to walka dwóch przegranych. Podobnie jak walka Adamek - Chambers, tylko co z tego? Jedna i druga są ciekawsze niż walki Władimira.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 22-05-2012 11:48:24 
PanAdam27
A nie uważasz, że zarówno Haye jak i Chisora potrafią coś pokazać w ringu i są czołowymi zawodnikami HW? A że odstawiają niezłe przedstawienie to dobrze. Niedzielni kibice tego potrzebują.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 22-05-2012 11:55:38 
Zazdrość to bardzo brzydka cecha.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 22-05-2012 12:01:54 
"Ludzie porównują Chisorę do Mike’a Tysona, twierdząc, że on robił to samo. Nie powinniśmy nawet o tym myśleć."

No tak. Lepiej jak do Tysona porównuje się Mormecka.


"Tyson był najmłodszym mistrzem świata wagi ciężkiej w historii i niósł za sobą mnóstwo emocji"

Rozumiem, że Chisora wg Władimira nie niesie za sobą emocji? Wręcz przeciwnie- właśnie dlatego, że jego osoba wywołuje takie emocje- ta walka cieszy się ogromnym zainteresowaniem i tego młodszy z braci nie może przeboleć.
 Autor komentarza: R031
Data: 22-05-2012 12:38:12 
W rzeczywistosci to przegrał 1 walke z rzedu (przyp. R031)
 Autor komentarza: observer
Data: 22-05-2012 13:06:50 
kliczkos usuwa sie grund pod nogami, fani boxu ich nareszcie przejzeli,ten ukrainski doktor (co drugi na ukrainie ma jakis tytut doktora) nie rozumie ze jego osoba jest nudna jak flaki, nierozumie ze fani boxu chca emocji i WALK, a nie wiecznego pierdo...o dzentelmenstwie i dobieranie bumow jak mormeck, poprostu mam dosc waszego pierdo...nia
 Autor komentarza: acmichal
Data: 22-05-2012 13:47:20 
Nie mówię że Władimir powinien po tym opluciu lać Chisorę w pysk ale zrobić cokolowiek co by świadczyło o tym że ma szacunek do siebie - lekko walnąć z bani, odepchnąć, zademontrować swoją złość w jakikolwiek sposób. A tak, uśmiechnął się i pokazał że mimo bycia dużym silnym facetem jest tak naprawdę słabą jednostką i dobrze mu z tym. Tak samo jak ludzie mówiący że takie zachowanie świadczy o "klasie". Samce beta... Klasa to nie to samo co wrodzona uległość. Dobre wychowanie powinno się kończyć tam gdzie nastają na twoją godność.
 Autor komentarza: yakasieka
Data: 22-05-2012 13:52:01 
Krytykujecie mistrza za bycie najlepszym? ma przegrywać? to jego wina że Haye nie podjął walki a Chrisora ma tylko twardą głowę?
Walka Haya z Wladimirem była obrazą kibiców, nie podjął walki.
Walka Haye z Harrisonem...
Walka Chrisory z Furym była obrazą dla kibiców, nie przygotował się.

Klasa? plucie na kogoś to oznaka klasy? czy może jak żonę bijesz to z klasą? Czy jak kogoś obrażasz aby kreować wizerunek bad boya, bo przecież nie ważne jak mówią, mają mówić, to jest klasa? Sprzedać siebie za kasę to klasa?

a cóż to za konkurencja dla braci? skoro za walkę ze zwycięzcą tej potyczki zarobią o wiele więcej niż Haye i Chrisora razem. Nie widzicie, że takie walki to eliminatory do walki z braćmi?

Z kim oprócz Mormecka miał wtedy walczyć Kliczko?

Dla mnie boks to przede wszystkim sport, a nie brudna zabawa, boks to ring. Emocje tworzy poziom sportowy zawodników a nie brudne zagrywki.
Dlatego walka jest emocjonująca dla mnie, a dla was?
 Autor komentarza: acmichal
Data: 22-05-2012 13:56:20 
@up mam nadzieję że to nie do mnie bo ja uważam Chisorę za śmiecia który zasługuje na porządne bęcki i nigdzie nie powiedziałem że ma jakąkolwiek klasę.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 22-05-2012 14:20:09 
"Autor komentarza: yakasieka
Data: 22-05-2012 13:52:01
Krytykujecie mistrza za bycie najlepszym? ma przegrywać?"

Kto krytykuję Władimira za to, że jest mistrzem? Nikt nie podważa jego umiejętności bokserskich, więc nie wiem o co Ci w tym momencie chodzi.


"Walka Haya z Wladimirem była obrazą kibiców, nie podjął walki."

A Władimir podjął walkę? Obaj walczyli zachowawczo, bo taka taktyka była dla nich najlepsza. Jak wg Ciebie miał walczyć Haye? Może miał iść do przodu jak idiota i wdawać się w wymiany z Władem, zapominając o defensywie?


"Klasa? plucie na kogoś to oznaka klasy?"

Plucie na kogoś nie jest oznaką klasy. Nikt nie napisał, że świadczy to o klasie.


"a cóż to za konkurencja dla braci?"

Widocznie duża.


"Nie widzicie, że takie walki to eliminatory do walki z braćmi?"

A Ty widzisz?


"Z kim oprócz Mormecka miał wtedy walczyć Kliczko?"

Mógłby walczyć ze mną. Walka wyglądałaby podobnie.


"Dla mnie boks to przede wszystkim sport, a nie brudna zabawa, boks to ring."

Boks zawodowy to jest przede wszystkim biznes. Im szybciej to zrozumiesz, tym lepiej dla Ciebie. Boks to nie ring. Ring to jeden z elementów rozgrywki bokserskiej.


"Emocje tworzy poziom sportowy zawodników a nie brudne zagrywki."

Poziom sportowy zawodników interesuje tylko prawdziwych kibiców, których jest garstka. Niedzielnych kibiców bardziej interesują inne kwestie i to jest najważniejsze w tym biznesie, bo to w końcu oni stanowią większość i to dzięki nim organizatorzy zarabiają pieniądze.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 22-05-2012 14:31:10 
Wlad powinien do konca trzymac sie roli ostatniego sprawiedliwego i wymierzac w ringu kare takim lobuzom jak Haye czy Chisora.
Jak chociazby Lennox Lewis,ktory "oczyszczal" boks nokautujac "The Foul Pole" Golote i Tysona.
Przeciez Wladeczka stac na to,zeby w rewanzu zrobic pizza-face Davidowi co zapowiadal,czy po dwukrotnym sfingowaniu kontuzji i odwolywaniu walk z Chisora wejsc z nim w koncu do ringu.
To zadziala lepiej niz geba pelna frazesow a walka "dobrego" z niegrzecznym zawsze sprzeda sie swietnie.
 Autor komentarza: yakasieka
Data: 22-05-2012 14:33:28 
Pyskaty
A dlaczego walki nie są emocjonujące? jak na rok przed wiesz kto wygra to emocje są minimalne. Czyli krytyka wynika z bycia ZA dobrym.

Taktyka Haye nie była dla niego najlepsza bo przegrał? Po co Wladimir miał ryzykowac skoro wygrywał?

UrbanHorn napisał, że Chrisora ma większą klasę od Wladimira. Argumentując to walką z Mormeckiem, Chrisora nie przygotował się na Furego. Czyli o klasie musi świadczyć plucie na ludzi.

Napisałem czym boks jest dla mnie, czytaj ze zrozumieniem.
 Autor komentarza: djpioter
Data: 22-05-2012 14:43:01 
jowisz881

Witaj,
Tak,pamiętam sytuację na konferencji po walce Kliczko - Chisora,kiedy to Haye podaje rękę Witalijowi,ale nie uważam by świadczyło to o braku klasy Kliczko.Nie trzeba być Sherlockiem by wywnioskować,że cała ta szopa przed walką Władimir - Haye jest ustawiona.To samo można powiedzieć o szopce przed walkę Haye - Chisora.Zgodzisz się zapewne,że to nieodłączny element gierek marketingowych,a Kliczko nie biorą w tym cyrku czynnego udziału,jedynie dają na niego ciche przyzwolenie,nie nazwałbym tego maską.

Pozdrawiam!
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 22-05-2012 14:57:04 
"Autor komentarza: yakasieka
Data: 22-05-2012 14:33:28
A dlaczego walki nie są emocjonujące? jak na rok przed wiesz kto wygra to emocje są minimalne."

Oczywista oczywistość.


"Czyli krytyka wynika z bycia ZA dobrym."

Krytyka wynika z tego, że dr Władimir Kliczko pieprzy trzy po trzy.


"Taktyka Haye nie była dla niego najlepsza bo przegrał?"

Rozumiem, że skoro przegrał to znaczy, że nie obrał dobrej taktyki? Nie dał się znokautować, a to już coś. Gdyby zaryzykował, to pewnie wylądowałby na deskach. Uważasz, że to byłoby dla niego lepsze? Na pewno szukał swojej szansy przez całą walkę i liczył, że rywal popełni błąd i będzie mógł to wykorzystać. Nie udało się- trudno, taki jest sport.


"Po co Wladimir miał ryzykowac skoro wygrywał?"

Czy ja napisałem, że powinien ryzykować? Nie.


"UrbanHorn napisał, że Chrisora ma większą klasę od Wladimira."

Skoro tak uważa, to jego sprawa. Ale nie widzę, żeby napisał, że plucie świadczy o klasie.


"Chrisora nie przygotował się na Furego. Czyli o klasie musi świadczyć plucie na ludzi."

Nie musi. To tylko Twoje domysły.


"Napisałem czym boks jest dla mnie, czytaj ze zrozumieniem."

W tym momencie jest to nieistotne.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 22-05-2012 15:25:58 
clyde22
Jakby Tyson był w swojej świetności to wyczyściłby K2!
 Autor komentarza: yakasieka
Data: 22-05-2012 15:44:07 
Pyskaty
Część komentujących oskarża go o nudne walki. Tak są nudne wynika to ze słabego poziomu przeciwników, a to nie jest chyba winą Wladymira, że obowiązkowi pretendenci są słabi. (pomijam Mormecka, chociaż w tamtym okresie nikogo innego nie było)

"Rozumiem, że skoro przegrał to znaczy, że nie obrał dobrej taktyki? Nie dał się znokautować, a to już coś. Gdyby zaryzykował, to pewnie wylądowałby na deskach. Uważasz, że to byłoby dla niego lepsze? Na pewno szukał swojej szansy przez całą walkę i liczył, że rywal popełni błąd i będzie mógł to wykorzystać. Nie udało się- trudno, taki jest sport. "

No jak przegrał to chyba była zła. David ma szybkość i potężne uderzenie mógł o wiele bardziej zagrozić Wladimirowi, nie zaryzykował, nie podjął walki, walczył zachowawczo mimo tego, że przegrywał. Uważam, że zwycięstwo byłoby najlepsze, a Haye nie spróbował mimo wielkich możliwości.

"Czy ja napisałem, że powinien ryzykować? Nie."
Napisałeś, że nie podjął walki. Nie musiał wygrywał.


"Nie musi. To tylko Twoje domysły."

Miałem na to nie odpowiadać bo widzę, że nie ma sensu ale Ci wytłumaczę (znowu to czytanie ze zrozumieniem).
Twierdzenie, że Chrisora ma większą klasę od Wladymira jest bezpodstawne. Argumentowałem to wyżej.


"W tym momencie jest to nieistotne."
Czytanie ze zrozumieniem jest bardzo istotne. Zawsze!
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 22-05-2012 16:18:04 
"Autor komentarza: yakasieka
Data: 22-05-2012 15:44:07
Część komentujących oskarża go o nudne walki. Tak są nudne wynika to ze słabego poziomu przeciwników, a to nie jest chyba winą Wladymira, że obowiązkowi pretendenci są słabi."

Wynika to ze słabego poziomu przeciwników jak i nudnego stylu boksowania Władimira.


"No jak przegrał to chyba była zła."

Nie. Po prostu rywal zrealizował swoją taktykę lepiej i zwyciężył. Haye był gorszy, ale nie znaczy, że obrał złą strategię na ten pojedynek.


"Napisałeś, że nie podjął walki. Nie musiał wygrywał."

Bo nie podjął walki i to jest fakt. A to, że nie musiał to już inna sprawa. Haye też nie musiał ryzykować i nie zaryzykował. Widocznie wolał przegrać na punkty niż przez KO. Przez całą walkę stanowił jednak realne zagrożenie i gdyby nadarzyła się okazja do znokautowania Włada, to myślisz, żeby nie spróbował?


"Twierdzenie, że Chrisora ma większą klasę od Wladymira jest bezpodstawne. Argumentowałem to wyżej."

Tak samo ja mogę powiedzieć Tobie, że bezpodstawne jest twierdzenie, że Władymir ma większą klasę od Chisory. Wybacz, ale wizerunek braci pokazywany w mediach wcale nie musi przedstawiać ich, takimi jakimi naprawdę są.


"Czytanie ze zrozumieniem jest bardzo istotne. Zawsze!"

Otóż to. Mam nadzieję, że od dziś będziesz już o tym doskonale pamiętał :)
 Autor komentarza: judith22
Data: 22-05-2012 17:03:37 
Myslalam, ze andropauza dopada mezczyzn w starszym wieku niz 36 lat. ;]
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 22-05-2012 17:18:19 
No nieeee już tej nudnej cipy słuchać nie mogę...


Lepiej porównywac chisore do tysona niż mormecka jak to wielka cipa robiła.

Taki Władziu jesteś oburzony? narzekasz, że nikt z Toba walczyć nie chce? Przeciez Dereck chciał i co? Za dobra walke z bratem dał tak? Ty wolisz starych thompsonów, mormecków etc nudziarzu!
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 22-05-2012 17:32:07 
Haye nie podjał walki, hmm a Władymirek za to podjął się chyba klinczów i cofania gdy david atakował
 Autor komentarza: nik
Data: 22-05-2012 17:38:32 
hanba byla walka Wladzia-Mormeck
 Autor komentarza: MrT
Data: 22-05-2012 17:40:52 
Już tyle wpisów :P
Gdy Haye pokona Chisorą, wszyscy będa mówić, jak to teraz Haye pokona Vitka, który njest już stary, i miał takie kłopoty z Dereckiem... I bez tchu oglądac walkę.
Gdy Chisora pobije tam kogoś i Władek "zostanie zmuszony" do zakontraktowania z Nim walki, wszyscy będa chcieli zoabczyć jakie kłopoty sprawi ten "bad boy" ułożonemu Władkowi...
Chłopaki, ale się dajecie wkręcać w te promocje walk :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.