SETH MITCHEL vs CHAZZ WITHERSPOON

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Dragon2537
Data: 29-04-2012 09:48:23 
mógłby powalczyć z arreola o pretendenta dla klicZki
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 29-04-2012 09:51:03 
skoro Whiterspoon potrafil nim wstrząsnąc to tym bardziej Arreola to zrobi , który ma znacznie mocniejszy od Chazza cios , i nie walczy z defensywy tylko ciągle prze do przodu , no i ma mysle twardzszą szczęke od Mitchella , ale walka napewno bylaby fajna.
 Autor komentarza: MagicKing
Data: 29-04-2012 09:54:23 
Ale trzeba powiedzieć, że Mitchel znacznie różni się pod względem wypowiedzi i zachowania w ringu od innych czarnoskórych pięściarzy :) Dobra walka
 Autor komentarza: arturos
Data: 29-04-2012 10:04:54 
Mitchel ta walka potwierdził brak obrony i zbieranie wszystkiego na twarz ale oczywiście cop będzie wam wmawial ze to czołówka wagi ciężkiej. Pomijając te brednie śmiem twierdzić ze taki drewniak Helenius by amerykanina ciężko znokautował, nawet i Fury według mnie nie byłby na straconej pozycji.:)
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 29-04-2012 10:25:54 
Umiejętności Mitchella są ograniczone, szybkość słaba, praca nóg bez komentarza. Adamek by go ośmieszył. Mitchell za późno wziął się za boks i niestety mistrzem może być tylko przez przypadek.
 Autor komentarza: endriu
Data: 29-04-2012 10:26:56 
Życzę wszystkim udanego wypoczynku podczas nadchodzących wolnych dni od pracy i żegnam się na okres na tygodnia, jadę na ryby i mam nadzieję ze nie będę miał okazji wejść na kompa choć będe go miał przy sobie w telefonie

Pozdrawiam wszystkich!
 Autor komentarza: Pongsaklek
Data: 29-04-2012 10:31:45 
No niestety Wielka nadzieja Ameryki na pas w wadze ciężkiej nie ma szans w starciu z Braćmi z Europy.
Przyjmuje takie bomby na twarz,że tragedia.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 29-04-2012 10:46:01 
Mitchell w ofensywie coraz bardziej przypomina Tysona i jest w tym bardzo dobry. Defensywę ma dziurawą, co może się dla niego źle skończyć, kiedy trafi na rywala z petardą w łapie. Dopóki nie poprawi obrony, powinien sobie wybierać na przeciwników technicznych waciaków (Adamek, Chambers, Barrett, Estrada, Jennings), których jest w stanie złamać fizycznie.
 Autor komentarza: adam12
Data: 29-04-2012 10:48:59 
lewy prosty + prawy z góry w wykonaniu surowych techników takich jak np. Helenius, myślę że szybko rozmontowałby by Setha. Każdy czołowy bokser dobry technicznie który nie pozwolił by sobie na skrócenie dystansu niestety obnażył by jego słabości. Lubie zawodników nie bojących się przyjąć, idących na wymianę i posiadających dobre kopnięcie ale wiadomo jakie są realia.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 29-04-2012 10:49:39 
Z czym do ludzi.Mitchell w pierwszej rundzie przyjął tyle ciosów co Władimir przez ostatnie 8 lat.Przecież ten gościu nie wie co to obrona.Kliczko go zdmuchnie jak przeciąg świeczkę.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 29-04-2012 10:52:54 
Jak go Wladzia wybierze to wróże mu szpital na jesieni. Kliczko na jego buźce ulokuje z 350 jabow. Mitchella cała top 10 HW pokonuje jak nic.
 Autor komentarza: asurbanipal
Data: 29-04-2012 10:56:07 
Tego Witherspoona to Szpilce mogli by dać.
 Autor komentarza: adam12
Data: 29-04-2012 10:57:38 
Hugo
na prawdę myślisz że Adamek czy Chambers pozwolili by sobie na takie przejścia aby wyprowadzać nokautujące sierpy ??? Obejrzałem kilka starć Chazza przed tą walką i według mnie on mu pozwolił się ubić bo właśnie taki styl boksowania uprawia, "młocka" w klinczu.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 29-04-2012 10:58:54 
Wspominanie o amerykańskich zawodnikach HW w kontekście pasów prestiżowych federacji jest nie na miejscu póki co.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 29-04-2012 11:01:53 
Mitchel nadal ma poważne braki w obronie kilka razy dał się trafić w 1 rundzie.Śmieszy mnie przymierzanie jego już teraz do K2....
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 29-04-2012 11:10:27 
O Wilderze wiemy tyle co o Arturze i póki co wygląda na kolejnego Granta. Jennings to ja nawet nie wiem kto to jest , ponoć ładnie wypykał emeryta rozbitego Liachowicza. I tyle.

Arreola gdyby wychodził do poważniejszych rywali a nie kelnerów już dawno byłby rozbity jak Peter.

Mitchel najciekawszy , dobrze się go ogląda ale widzimy ile zebrał i jak ledwo doszedł do narożnika. Stawiam ,że na teraz Helenius by go spokojnie wykończył a Adamek oszukał. I te płacze po walce , ciekawe jak z jego psychiką.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 29-04-2012 11:12:47 
Hugo
Mitchel Tysona to przypomina tylko kolorem skory i...spodenek
Zelazny Mike byl mistrzem poldystansy,mial swietny balans,ciosy z rotacja,szybkosc,chyba nikt na swiecie nie umial rozbijac podwojnej gardy tak jak on.Mitchel to brutalny cepiarz,ze sladowa iloscia techniki
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 29-04-2012 11:16:22 
Mam pytanie do znawców.

Czy miałby on większe szanse skrócić dystans z Kliczkami ew. z Adamkiem niż Peter i Arreola ?(pomijając,to,że dostałby ciosy)...Gość jest niedoświadcozny,przypomina mi Olubamiwo...Ale ma dynamiczne nogi,potrafi doskoczyć z ciosem w przeciwieństwie do Arreoli...

Ale jakby nei patrzeć Adamek jest słaby fizycznie w HW skoro nic nei zrobił McBrideowi,to Sethowi tak ?
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 29-04-2012 11:17:35 
Gość wydaje się mieć lepsze predyspozycje do skrócenia dystansu...Ale staż i brak doświadczenia z takimi kolosami będą bardzo na niekorzysć Setha...
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 29-04-2012 11:19:04 
Tak jak mówiłem wcześniej Mitchell to żadna nadzieja wagi ciężkiej ( no chyba, że amerykańskiej, ale tam oprócz Chambersa, Arreoli nie ma nikogo mocnego ) a tym bardziej przymierzanie go do Władimira Kliczki to jak wypisanie mu 2 tygodniowego urlopu w szpitalu... Obrona beznadzieja, szybkość też nie powala. Jedyny plus tego boksera to zwierzęca siła. Nie jestem pewny co do jego odporności na ciosy, ale skoro Chazz potrafił nim wstrząsnąć... Szkoda, że nie ma tutaj cop'a, który za wszelką cenę próbował nam wmówić, że Seth to zbawiciel wagi ciężkiej i za 1-2 lata może namieszać a już teraz daje mu szansę z każdym z czołówki HW oprócz braci Kliczko. O tuż szanowny ''cop'' po raz kolejny wychodzi jak bardzo faworyzujesz swój kraj jakim jest USA chwaląc tak bardzo tego Setha. Przecież Adamek,Chambers by go ośmieszyli Arreola by go znokautował.... obecnie nie dawałbym mu większych szans na pokonanie Hucka...
 Autor komentarza: mocuch
Data: 29-04-2012 11:34:51 
Zgadzam się z większością komentarzy, Michell to żadna nadzieja na zbawienie wagi ciężkiej. Facet nie jest już pierwszej młodości i nie ma już szans na jakieś ogromne postępy w swoim stylu boksowania. Może znokautować każdego ale może też zostać znokautowany przez każdego. Adamek by go znokautował. Przy jego dziurawej obronie, nie ma szans aby wytrzymał taką ilość ciosów jaką zadaje Adamek.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 29-04-2012 11:36:07 
mocuch

Kto lepszy McBride czy Mitchell ?Podchodzicie do sprawy zbyt emocjonalnie...
 Autor komentarza: mocuch
Data: 29-04-2012 11:41:32 
@AdamekFightPL, akurat Hucka to Michell zniszczyłby w ciągu trzech rund. Taki przeciwnik bardzo by mu leżał. Dosłownie leżał. Tak mi się wydaje wydaje. Natomiast Michell nie miałby szans z Powietkiem. Ten to by go wykończył przed czasem.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 29-04-2012 11:46:01 
@HAMMERFIST, myślę, że Michell znokautował my McBrida w pierwszej rundzie. Natomiast z Adamkiem dostałby solidne bęcki i szkołę boksu. Tak jak napisałem, Adamek, miałby szansę wygrać z Michellem przed czasem.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 29-04-2012 11:47:23 
hmmm mITCHEL MOŻE POKONAC KAŻDEGO OPRÓCZ kLICZKÓW MA ZWIERZECĄ sIŁE
ALE TO ZA MAŁO NA bRACI.
Z wLADEM GO NIEWIDZE MA DZIURAWĄ OBRONE JAK PRZECIETNY WHITERSPON POTRAFIŁ NIM WSTRZOSNĄĆ TO CO DOPIERO wŁAD!1
MA KOPYTO ! ALE POZTYM TECHNIKE PRZECIETNĄ NIE MA DUŻEGO ZASIĘGU RAMION
NIEPRZEDOSTANIE SIE DO PÓŁDYSTANSU DO WŁADA!

MOŻE ELIMINATOR Z ARREOLA FAJNA BY BYŁA WALKA !
I NIE STAWIAŁBYM ARREOLI NA STRACONEJ POZYCJI!!
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 29-04-2012 11:50:50 
@mocuch

Nie mogę traktować tego co piszesz na poważnie skoro uważasz, że Adamek, który nie dał rady znokautować Aguilery,McBride'a znokautowałby Mitchella. Tomek zdeklasował by Mitchella, ale o nokaucie nie ma tutaj co za bardzo marzyć. Mitchell znokautował by Hucka do 3 rundy? o ile Marco nie zrobiły tego samego już w 1 rundzie z Mitchellem... Dziwne rozumowanie Mitchell wygrałby z Huckiem, który praktycznie wygrał lub dał równą walkę z Povetkinem, który według Ciebie znokautowałby Mitchella.
 Autor komentarza: Nixon
Data: 29-04-2012 11:57:31 
AdamekFight

Foreman Pokonał Freizera,Ali męczył się z Joe i raz nawet przegrał,potem Ali zniszczył Foremana.

Styl robi walkę.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 29-04-2012 12:02:07 
Potwierdziło się to o czym mówiłem wcześniej. Nazwanie jego obrony tragiczną to byłby komplement. Chazz umiał wyprowadzić tylko dwa ciosy: lewy prosty i prawy sierp. Ten drugi wchodził jak w masło z 80-procentową skutecznością. Z Kliczką najmniejszych szans
 Autor komentarza: mocuch
Data: 29-04-2012 12:06:29 
Dokładnie, styl robi walkę. Huck na mocny cios jak na wagę cruiser ale nie na szans aby był takim puncherem w HW jak Michell. Biorąc pod uwagę jego surowy styl boksowania, nie daje mu większych szans z Michellem. A jeśli chodzi o Adamka to czywiście nie ma gwarancji, że Tomek skończyłby Michella przed czasem ale biorąc pod uwagę jego słabą obronę to czysty cios na szczękę mógłby zakończyć taki pojedynek. Wiem, że Adamek nie na silnego ciosu ale bez przesady. Czysty cios na szczękę w wykonaniu Adamka to jest cios nokautujący.
 Autor komentarza: Szancu
Data: 29-04-2012 12:21:05 
Na K2 za mało... Ale docencie go! Ten gość jest dobry.

Jestem zdziwiony, że przetrwał 1 rundę bez pójścia na deski. Nogi miał waciane, przyjmował kolejne ciosy na szczękę, a jednak cały czas w miarę dobrze klinczował i nawet wyprowadzał jakieś cepiki.

Druga runda bardzo fajna. Mało przyjmował i bajecznie skracał dystans po czym zadawał mnóstwo mocnych ciosów na korpus.. Chazz zasapał się w te trzy minuty cholernie ;).

Knockdown widowiskowy. Jednak później brakowało mu trochę koncepcji jak to zakończyć. Dzięki pięknej drugiej rundzie w wykonaniu Setha, Chazz miał bardzo niewiele siły aby uciekać czy nawet klinczować.

Kto teraz dla Setha? Wątpię aby był to ktoś z Europy więc darujmy sobie takie rozważania. Moje propozycje: Barrett lub Johnson.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 29-04-2012 12:31:54 
@Szancu, napisałeś dużo prawdy. Ale myślę, że Barret już nie dostanie szansy na dużą walkę. Pokonanie Tuy to było apogeum jego kariery i to już koniec.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 29-04-2012 12:50:45 
Jak wyżej wystawienie go teraz do któregoś z braci groziłoby KO w poźniejszych rd. Sądze,ze gość jeszcze musi troche popracowac i zawalczyć z kimś lepszy niż juz bedący u schyłku kariery Ibragimov(który nigdy nie był jakims TOP zawodnikiem HW) no i teraz Whiterspoon,który jak zawalczył z kimś ponad przecietnym to lezał na deskach.
Wczesniej do tych 2 ostatnich walk, tak naprawde nabijał rekord na kelnerach z jednym nawet zremisował.

Troche zwyciestwo nad Uzbkiem zaciemniło całokształt jego dotychczasowej kariery.

Myśle,ze z jakimś w miare szybkim i dobrym technicznie bokserem przegra wysoko na pkt. I nie pomoże mu tutaj jego bardzo duża siła.

Poza siłą niewiele może zaoferować.
PRzy takiej suszy w wadze cieżkiej,az taki Mitchell jest gorącym nazwiskiem.
Powinien jeszcze zawalczyć kilka walk z jakimis lepszymi rywalami,z kimś kto ma 2 metry i wtedy dopiero startowac do braci K. Na dzien dzisiejszy deklasacja do 0.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 29-04-2012 13:35:03 
Hameerfist
Mitchel ma szybkie i ciezkie lapy,jak na kogos kto tak pozno rozpoczol treningi bokserskie ma naprawde dobry lewy prosty i dosc przyzwoita prawa reke.Ale z wladimnirem nie ma najmniejszych szans,Mlodszy K.jest zbyt dobry na nogach,zeby seth mogl go zlapac i cos wsadzic.Do tego Kliczko jest ma najlepszy lewy prosty w obecnej hevy,umie swietnie klinczowac i jest zbyt doswiadczony zeby Mitchel mogl mu zagrozic
Peter prime byl naprawde bardzo grozny,pomimo sojego czlapania bardzo dobrze czul dystans,lewy prosty bil w tempo,a jego najgozniejsza bronia byl prawy overhand bity z duza szybkoscia i moca.Mitchel wedlog mnie dosc srednio czuje dystans,co jakis czas notuje puste przeloty i wypada z rownowagi.Jego obrona to dramat.Peter ma rownie nedzna obrone,Arreola nieco lepsza.Ogolnie tych 3 zawodnikow jest na podobnym pozimie,z zastrzezeniem ze Peter w swoim primie byl nieco grozniejszy niz Arreola czy Mitchel,co znaczy ze do K2 dziela ich lata swietlne
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 29-04-2012 13:48:33 
mocuch
Adamek zadal czysty cios na szczeke Aguilery i ten go ustal.Byl to piekny lewy sierpowy bity ze skretem i na punkt...kolejny dowod na wate Gorala
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 29-04-2012 13:57:06 
@andrewsky

Nie, to tylko dowód na to, że Aguilera ma mocną szczękę. Gdyby walka potrwała 20 sekund dłużej Adamek by go skończył niestety runda się skończyła a w kolejnych Tomek musiał uważać na swoje dłonie zwłaszcza na lewą.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 29-04-2012 14:00:06 
@andrewsky, tak, ustał. Wystarczało by 30 sekund i skoczyłby tak samo jak Banks.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 29-04-2012 14:03:37 
andrewsky podpisuję się pod tym co napisałeś.dokładnie tak samo to widzę.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 29-04-2012 14:05:43 
AdamekFightPl
Od kiedy Aguilera slynie z mocnej szczeki?
Posiadaczem mocnej szczeki to jest Vitalij K.Chisora czy Helenius,Aguilera to ma co najwyzej przyzwoita...jak na jurnaymana

mocuch AdamekFightPl
Wystarczylo by 20 sekund,albo 30,albo 40....
ps.Rownie dobrze mozna powiedziec ze gdyby Grant mial w 6 rundzie jeszcze 20,albo 30 sekund to skonczylby Tomasza...
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 29-04-2012 14:39:18 
Mitchell jest slaby..Z czołówka Hw bez szans..Za slaba technika i obrona..Cos podobnego jak Paweł Wolak pewnego poziomu nie przeskoczy tylko sercem i wolą walki,,plusem jest ze ma dobry cios..
 Autor komentarza: czlowiek
Data: 29-04-2012 15:36:44 
Adamek miałby szanse na pokonanie Mitchela przed czasem ! BUHAHAHAHA
WHITERSPON dla Szpilki! BUHAHAHAHAHA o rany ale zabawne są te komentarze.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 29-04-2012 16:08:22 
Seth Mitchel z niego wiele więcej niż Arreola raczej nie będzie
dla obu szczytowym osiągnięciem sportowym jest pokonanie journeymana
pomysł stoczenia przez nich walki eliminacyjnej do starcia w Władem jest całkiem rozsądny
 Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2012 17:39:06 
Niech Mitchell walczy ze Szpilka, naszym naturalnym heavy, przyszlym mistrzem:)
 Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2012 17:48:54 
I co, to juz koniec podniety Mitchellem?
 Autor komentarza: cop
Data: 29-04-2012 17:50:29 
Kilka slow o wczorajszych wydarzeniach. Seth Mitchell zgodnie z moimi oczekiwaniami. Witherspoon udowodnil, ze Mitchell ma olbrzymie braki defensywne i kilku lepszych technicznie piesciarzy moze "ograc" Setha na tym etapie jego kariery. Co oczywiscie cieszy, to fakt determinacji i olbrzymiej atletycznosci Mitchella, jak rowniez duzej odpornosci na ciosy. Nie wiem, czy ta jego "legendarna graniotowa szczeka" jest tak granitowa jak np. Olivera McCalla, ale z pewnoscia mlody Amerykanin nie przewraca sie po kazdym poteznym ciosie. Walczy niezwykle efektownie i za jego to sprawa popularnosc ciezkiej w US moze stac sie znacznie lepsza. Wszyscy czekamy na takie walki jak ta wczorajsza. Prawdziwi ciezcy wymieniajacy sie poteznymi ciosami. Zadnej chlodnej kalkulacji i przelazenia 12 rund. I love it!!!
Bernard Hopkins udowodnil po raz kolejny, ze jest piesciarzem o niesamowicitej inteligencji ringowej i pomimo 47 lat pokazal najlepszemu "lightheavyweight" na swiecie - Dawsonowi, ze skory latwo nie sprzedaje. Pomimo, ze przegral dosc wyraznie (IMHO 116-112 lub 117-111) nie musi sie wsydzic swojego wystepu. W pewnym momencie zycia musimy sie zestarzec a Bernarda podziwioam za to co osiagnal. Byloby cudem zobaczyc go zwycieskiego we wczorajszej walki i co prawda liczylem iz moze zakonczyc sie ona kolejnym skandalem, znakomicie psychicznie i strategicznie przygotowany Chad, udowodnil iz jest jednym z najlepszych P4P piesciarzy w biezacej chwili.
Pomimo, ze sama walka byl malo widowiskowa (mala ilosc zadanych ciosow, slaba aktywnosc obu piesciarzy), to przecioez wszyscy oczekiwali iz walczac z Hopkinsem nikt nie moze wygladac zbyt dobrze. Stary lis jest w tym biznesie od tak wielu lat i doskonale wie jak i co robic w ringu. Faktem jest, ze Dawson nie byl w stanie zrobic mu nic powaznego w ringu niech bedzie synonimem wartosci 47 letniego B-Hopa.
Pozdrowionka.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 29-04-2012 18:53:16 
cop
Whiterspoon ktory ma dosc przecietn wyraznie zamroczyl Mitchela.Czy to swiadczy o jego odpornosci na ciosy?
Dzieki rozpaczliwym klincza dotrwal do konca.Chazz zamiast rozsadnie punktowac naruszonego rywala z dystansu,to wdal sie z duzo silnijszym przeciwnikiem w bijatyke
Po 2 rundach obaj wygladali jak Ali i Frazier po 14 rundach thillera w Manili
Co do efektownosci jego walk to jest to kwestia gustu,ja mam dosc przasny gust,ale nawet mi trudno jest sie zachwycac bezladna i bezmyslna naparzanina jaka oferuje Mitchel.
Seth Mitchel wyglada mizernie i obecnie nie jest nawet numerem 1 wsrod amerykanskich ciezkich,zo znaczy ze wsrod swiatowych hevy jest poza 1 dziesiatka
 Autor komentarza: canuck
Data: 29-04-2012 19:13:54 
No coz mozna powiedziec! Wielka nadzieja Amerykanskiego Boksu wygladala troche tak jak Wielka Nadzieja Polskiego boksu w wadze HW czyli Szpilka. Zywiol, sila oraz zero obrony. Nadaje mu wiec "roboczy" tytul "Amerykanskiej Szpilki"!

Facet byl bardzo bliski nokautu juz w 1-szej rundzie. Ale przetrwal oraz znokautowal swojego rywala, ktory jest przecietnym bokserem.

Z takimi umiejetnosciami to Mitchell zostalby absolutnie ""zniszczony" przez K2, jezeli doszlo by do walki. To zupelnie nie jest ten poziom oraz za wysokie progi. Co prawda jest dosc twardy oraz ma silny cios, ale na K2 to DUZO, DUZO za malo.

Dr. Wladek "Stalowy Mlot" z najsilniejszym ciosem w wadze HW, by chyba spowodowal jego wstrzas mozgu, gdyby go trafil pare razy tak jak Chazz.

Dr. Vitek "Zelazna Piesc" z najlepszym timingiem w wadze HW, by zrobil mu z glowy bokserska "gruszke" uderzajac go w glowe z roznych plaszczyzn oraz katow.

Powtorze jeszce raz to co juz wczesniej mowilem Chcialbym zobaczyc Mitchell z kims takim jak Chagaev. Z twardym, doswiadczonym oraz dobrze wyszkolonym Europejczykiem. Jak wygra z Chagaev to nalezy mu sie Top 10. Teraz jego pozycja #11 w rankingu jest zdecydowanie na wyrost.

A na razie poczekamy z ocenami Wielkiej Amerkanskiej Nadzieji!
O K2 to moze narazie zapomniec, bp najpierw musi sie sprawdzic z dobrym Europejczykiem.
 Autor komentarza: black111
Data: 29-04-2012 21:41:20 
Z całym szacunkiem ale oni w 3 rundzie wygladali jakby to byla 12..."szybkość" iście błyskawiczna...jestem pewny ze Vitali albo Wladymir mogliby boksować z nimi jednego wieczoru. Tomek Adamek zabiłby ich szybkością
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.