REKOWSKI W GRONIE ZAWODOWCÓW

Weteran amatorskich ringów, trzykrotny mistrz Polski w wadze superciężkiej Marcin Rekowski zakończył karierę amatorską, gdyż doszedł do regulaminowej granicy wieku 35 lat. Nie zawiesił jednak rękawic na kołku i rywalizację w ringu będzie kontynuował w gronie zawodowców, w limicie królewskiej dywizji.

Jego debiut nastąpi już 18 maja podczas gali boksu zawodowego w Poznaniu, z którym pochodzący z Kościerzyny "Rex" związany był jako zawodnik klubu PKB. W debiucie polski pięściarz zmierzy się na dystansie czterech rund z Niemcem Manuelem Reussem (0-1). Rekowski rozpoczyna przygodę z boksem zawodowym dość późno, dysponuje jednak ogromnym doświadczeniem wyniesionym z ringów amatorskich co sprawia, że jeśli zdrowie dopisze, może z powodzeniem rywalizować jeszcze kilka lat w gronie profesjonalistów.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: majsialek1701
Data: 22-04-2012 13:15:55 
to chyba tylko u nas takie rzeczy możliwe ten nasz schodzi na psy
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 22-04-2012 13:24:57 
Po co ? Ja się pytam po co ? Miał na to czas 10 lat temu.
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 22-04-2012 13:33:13 
Widocznie lubi to co robi, jako, ze mu w amatorce nie pozwalaja to przeniósł sie tam gdzie moze walczyc. Po co takie glupie pytania?
 Autor komentarza: derbinator
Data: 22-04-2012 13:55:55 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik derbinator piszący z IP: 193.90.69.179 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


lubi boksować, tak? raczej lubi napierdzielać nastolatków i małolatów. dlatego tak długo siedział w amatorce. do tego jako zawodowiec dostanie kilku kelnerów i tyle.

nie lubię takich pajaców.
 Autor komentarza: iron
Data: 22-04-2012 14:28:21 
Właśnie jak napisał zniszcze lubi to więc czemu miał by nie poboksowac jako zawodowiec nie rozumię was, chce to niech walczy to dobry zawodnik więc może da jakąś ciekawą walke a może kilka ni mam namyśli wielkich walk ale ładnych do oglądania w tym roku zdobył mistrza polski więc forma jest
 Autor komentarza: derbinator
Data: 22-04-2012 15:01:32 
do twarzy mi w czerwonym. hehehe


możecie mi podkreślać moje posty, bardziej się rzucają w oczy:)

pozdrawiam MARUDNĄ dziś Redakcje :)
 Autor komentarza: Miastowy
Data: 22-04-2012 15:36:40 
Derbinator co kolwiek znaczy Twoja ksywa, za kilka lat zrozumiesz pewne rzeczy w życiu jak dorośniesz bo jak narazie Twoja burza hormonów i chęć zabłyśnięcia w Internecie się nie skończyła. Kim Ty jesteś, żeby innym życie układać? Jeśli ktoś coś kocha robi to całe życie, a Ty dzieciaku Internetu idź pobiegaj na dwór lepiej a nie siedź w domu i nie oczerniaj innych.
 Autor komentarza: derbinator
Data: 22-04-2012 15:59:36 
Miastowy...

powiedz mi jakie ambicje trzeba mieć żeby do wieku 35 lat walczyć amatorce i nie próbować przejść na zawodowstwo? walcząc z dziećmi i młodzieżą- bo nie powiesz chyba, że 22 latek siłowo może dorównać dorosłemu facetowi.

jeżeli Rex miałby jakiekolwiek ambicje to dawno próbowałby przejść na zawodowstwo. bo teraz to nie zdąży wyjść spod parasola ochronnego a już się skończy jego "kariera" zawodowa.

a co do Twoich osobistych wycieczek to zupełnie nie trafiłeś. ale nie chce mi się tutaj rozpisywać o sobie, to bezcelowe.


inna kwestia, że smutny jest fakt, że musiałem się rozpisywać na ten temat. ja też kocham boks, ale ambicjonalnie podchodząc do rywalizacji nie pozwoliłbym sobie na takie zagrywki.

no ale co ja wiem, "dzieciak internetu" :)

pozdrawiam i Ciebie, marudne nastroje dzisiaj męczą wielu, jak to na kacu
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-04-2012 16:25:44 
Autor komentarza: derbinator
Data: 22-04-2012 13:55:55

lubi boksować, tak? raczej lubi napierdzielać nastolatków i małolatów. dlatego tak długo siedział w amatorce. do tego jako zawodowiec dostanie kilku kelnerów i tyle.

nie lubię takich pajaców.

Hehe, niech spróbuje się z "małoletnim" Szpilką w debiucie to odechce mu się bicia "nastolatków" :P
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-04-2012 16:31:37 
A tak serio to po co on przechodzi na to zawodowstwo? Kto go będzie chciał w swojej stajni, z kim ma walczyć? Powiedzmy, że stoczy nawet 10 walk przez kolejne 2 lata z kelnerami i załóżmy, że wszystkie wygra... i co mu to da? Kokosów to on nie zbije a przecież z góry wiadomo, że nie ma najmniejszych szans osiągnąć nic poważnego na zawodowych ringach... Chyba, że koleś po prostu lubi dostawać po twarzy, to co innego.
 Autor komentarza: MagicKing
Data: 22-04-2012 16:56:14 
Może ten człowiek po prostu kocha to co robi i robił przez większość życia :) Może nie ma zamiaru zostać mistrzem świata, może nie ma zamiaru zostać mistrzem Europy, może nie ma zamiaru zarobić ogromnych pieniędzy. W dzisiejszym czasie wiecznej rywalizacji liczy się tylko wynik, a może dla Rekowskiego liczy się nie cel a droga do celu albo brak celu, po prostu czysta pasja :)
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-04-2012 17:13:42 
Autor komentarza: MagicKing
Data: 22-04-2012 16:56:14
Może ten człowiek po prostu kocha to co robi i robił przez większość życia :) Może nie ma zamiaru zostać mistrzem świata, może nie ma zamiaru zostać mistrzem Europy, może nie ma zamiaru zarobić ogromnych pieniędzy. W dzisiejszym czasie wiecznej rywalizacji liczy się tylko wynik, a może dla Rekowskiego liczy się nie cel a droga do celu albo brak celu, po prostu czysta pasja :)

Może masz rację, ja jemu, jak każdemu rodakowi, życzę sukcesów. Zobaczymy jak wypadnie w debiucie. A później będziemy krytykować.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-04-2012 17:14:33 
W takim zanim stoczy parę walk to już 40-stka na karku go zastanie...
 Autor komentarza: derbinator
Data: 22-04-2012 17:28:55 
MagicKing

a kto mu karze zarzucić boks i treningi? po prostu idzie po łatwiźnie do... sam nie wiem do czego bo ta ścieżka do niczego tak naprawdę nie prowadzi.

niemniej nie jest to żadne wyzwanie, ani żaden cel.

z mojego pkt widzenia.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-04-2012 17:36:43 
Redakcja mogła umieścić pod tym artykułem ten filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=KvX4uMIFrd8

No, nie pomyśleli...
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 22-04-2012 17:57:51 
"Autor komentarza: mocuch
Data: 22-04-2012 16:31:37
A tak serio to po co on przechodzi na to zawodowstwo? Kto go będzie chciał w swojej stajni, z kim ma walczyć? Powiedzmy, że stoczy nawet 10 walk przez kolejne 2 lata z kelnerami i załóżmy, że wszystkie wygra... i co mu to da? Kokosów to on nie zbije a przecież z góry wiadomo, że nie ma najmniejszych szans osiągnąć nic poważnego na zawodowych ringach... Chyba, że koleś po prostu lubi dostawać po twarzy, to co innego."

Nie będzie pierwszym zawodnikiem dla którego boks to nie jedyne źródło utrzymania. Jest doświadczonym zawodnikiem, więc na kilku galach się pewnie pokaże. Ma 35, więc kilkanaście walk może spokojnie stoczyć, zwłaszcza, że nie będzie się bił z czołówką. Pomnóż te kilkanaście walk razy jakaś tam wypłata i wyjdzie kwota na którą przeciętny Polak pracuje kawał czasu.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-04-2012 18:14:48 
Autor komentarza: jowisz881
Data: 22-04-2012 17:57:51

Pomnóż te kilkanaście walk razy jakaś tam wypłata i wyjdzie kwota na którą przeciętny Polak pracuje kawał czasu.

Oczywiście, masz rację. Jak ktoś trenuje za darmo i ma sztab szkoleniowy za darmo to może sobie ćwiczyć a jak się jakaś walka przy okazji trafi to prę groszy wpadnie do kieszeni. Ale prawda jest taka, że żeby cokolwiek osiągnąć w boksie zawodowym to trzeba mieć menagera. A manager musi zarobić. Jak się nie ma czym dzielić to zawodnik zostaje na lodzie. A Retkowski ze względu na swój wiek już z założenia nie będzie dochodowym zawodnikiem. Retkowski prędzej w Biedronce zarobi niż w boksie zawodowym.
 Autor komentarza: Arti
Data: 22-04-2012 18:36:20 
majsialek - tylko u nas takie rzeczy mozliwe? Gratuluje rozeznania :) a nasz boks wrecz przeciwnie - rozwija sie w szybkim tempie, nie bede w tym miejscu przytaczal na to argumentow, gdzy jest ich tak wiele, ze po Twojej wypowiedzi mozna dojsc do wniosku, iz jestes laikiem.

matmaister - po co? masz na to odpowiedz w samym artykule, chce nadal boksowac i bardzo dobrze, tak trzymac! po drugie dla zarobku, po trzecie dla samorealizacji, itd. :)
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-04-2012 19:16:44 
Autor komentarza: Arti
Data: 22-04-2012 18:36:20

Patrz wyżej.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 22-04-2012 20:34:46 
Autor komentarza: zniszcze
Data: 22-04-2012 13:33:13

Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik derbinator piszący z IP: 193.90.69.179 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

Przedstaw swój nick, nich poznamy Tą osobę która góruje na naszym "regulaminem" !!!
 Autor komentarza: Miastowy
Data: 23-04-2012 08:31:08 
Większość sportów zawodostwa nie ma i tam się walczy lub startuje do upadłego, po za tym to właśnie głodni sukscesu "nastolatkowie" obijają z miłą chęcią na zawodostwie( i nie tylko) starszych zawodników.
 Autor komentarza: Miastowy
Data: 23-04-2012 08:48:25 
I jescze jedno: Boks Amatorski to nie przedsionek boksu zawodowego tylko boks amatorski to boks amatorski i nie można oczekiwać przejścia od każdego na zawodostwo. Spójrzcie na wielu innych zawodników nie każdy przechodzi na zawodostwo bo boks amatorski w swojej istocie jest już wspaniały.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.