ADAMEK ZMIERZY SIĘ Z CHAMBERSEM!
W środę po południu Tomasz Adamek (45-2, 28 KO) podpisał kontrakt na walkę z Eddie`m Chambersem (36-2, 18 KO). Pięściarze zmierzą się w sobotę 16 czerwca w Prudential Center w Newark. Walkę polskiego pięściarza w Stanach pokarze stacja telewizyjna NBC Sports Network w ramach "Fight Night".
- Cieszę, się że sfinalizowałem sprawę tej walki jeszcze przed świętami Wielkanocnymi. Teraz mogę spokojnie zasiąść do świąt z moją rodziną - mówi zadowolony "Góral". - Chambers jest bardzo dobrym zawodnikiem o dobrym rekordzie. Przegrał tylko walki z Władimirem Kliczką oraz Aleksandrem Powietkinem. Chambers jest twardy w ringu. Zapowiada się dobra walka, a ja nie zawiodę swoich kibiców. Bardzo dziękuję im za wsparcie i ciepłe słowa, które do mnie dotarły po mojej walce z Nagy`m Aguilerą - zakończył Tomasz, który już w poniedziałek Wielkanocny poleci do St. Louis, gdzie pod okiem, swojego trenera Rogera Bloodworth, zacznie treningi.
Co do walki, gdyby oboje walczyli w cruiser to byłaby to największa walka w historii tej wagi. Natomiast teraz to jest walka dwóch zawodników z czołówki, przy czym nie ukrywajmy, Chambers fizycznie jest mniejszy od Adamka. Kilka cm niższy, o wiele lżejszy, troszkę otłuszczony. Nie ukrywajmy również, że jest bardzo nieaktywny, trapiony kontuzjami. Nawet siła ciosu wydaje się być porównywalna. Jedyne co może działać na korzyść Chambersa to doświadczenie w HW, ale jeśli popatrzymy na zawodników których pokonał to tylko Dimitrenko wydaje się ciekawy. Brock 20 funtów cięższy od walki z Kliczką dał mu równą walkę, otłuszczony po walce z Vitalijem Sam Peter również przegrał przez SD. No i doświadczenie w HW niewiele pomoże, bo Adamek ma o wiele większe doświadczenie w walkach z świetnymi zawodnikami jak Dawson, Cunningham. Umiejętnościami również i taki Ulrich przewyższał zdecydowaną większość zawodników, których pokonał Chambers.
To taka krótka analiza. Adamek musi być sprytny, bić kombinacjami, trzymać tempo i być dobrze przygotowany kondycyjnie. W każdym razie to będzie najciekawsza walka w HW pod względem umiejętności od wielu lat. Z drugiej strony walka będzie przypominać Adamek-Estrada.
Chambers jeszcze mniej pasuje do ciężkiej niż Adamek ,
Chambers jest rozbity i tak naprawde nie za bardzo chce w HW walczyc, wielokrotnie wtacanje do cruiser w wywiadach to potwierdza , dlaczego nie chcąc zostać w je walczy jednak z Adamkiem ? Bo wie ze kasa będzie sie zgadzać i ze Adamek mimo ze pewnie wygra to duzej krzywdy mu nie zrobi bo podobnie do Eddiego jest jedno dywzuje za wysoko
A Adamek po chambersie wróci do ścisłej czołówki rankingów i wróci temat pojedynku z Wladem , a jak wróci temat pojedynków z Wladem zacznie sie obijanie bumow bo przed Wladem nie można ryzykować ,
Tak jak pisałem po nagim ze nie wierze ze spotka sie latem z czołowym HW tak sie to właśnie sprawdza , bo co Adsmek szukalby w ringu z Chisora czy Helleniusema czy nawet Mitchelem
Pisałem tez po Vicie ze Adamek Team tak obroci kota ogonem ze dopcha sie po kasę do Włada za co zostem zbesztany ze to niemożliwe , a na dzisiaj wygląda to tak :
Czambers , 2 nokauty na bumach żeby podkreślić ze cios Adamja sie wzmacnia i w 2013 roku odmieniony Goral z mocnym ciosem będzie przez chwile najgroźniejszym rywalem dla Włada... Eh
Bo tak, co ma robić w takim razie Adamek? Wracać wagę niżej? Bez sensu z uwagi na masę mięśniową i wiek (skończyłby jak RJJ po walce z Ruizem..).
Mówisz, że czołówka HW to Chisora, Helenius czy Mitchell, problem w tym, że Chisora nikogo ostatnio znaczącego nie pokonał, Helenius rozbija wypalonych mistrzów a Mitchell pokonał tylko Ibragimova. Patrząc na przeciwników Chambers ma chociaż nie-tak rozbitego Petera, Dimitrenkę a także Guinna, Rossy'ego i porozbijanego Brocka. To i tak lepszy rozkład od Mitchella, Chisory i Heleniusa!
Poza tym, od strony widowiska - walka podobna do Adamek-Estrada. Różnica jest taka, że Adamek jest lepszy od walki z Estradą, a Chambers to taki lepiej prowadzony Estrada z lepszym ciosem. Nawet w korespondencyjnych walkach z POvetkinem wypadli podobnie. Estrada i Chambers urwali Povetkinowi z 2-3 rundy.
Chambers co prawda nie walczył już ponad rok i nie ma go w rankingach ale wygrał ostatnią walkę z Derric Rossy. Wygrał 36 walk i tylko 2 przegrał. Wygrywał także z Dominick Guinn, Calvin Brock, Alexander Dimitrenko. Portal Boxrec ocenił tą walkę na 4 gwiazdki (na 5 możliwych)
Na punkty Góral może mieć ciężko wygrać, bardziej przwdopodobne, ze będzie chciał Dać KO "Szybkiemu", ale do tego potrzebne są odpowiednie rękawice. Chociaż nawet z nimi może być ciężko o KO.
To taka walka walka waciaków- jednaego z szybkimi rękami, a drugiego z szybkimi (kiedyś) nogami.
A gdy Adamek to mówi to mówicie , że to kit i że ma wracać do Gilowic.
Swoją drogą jeśli Adamek pokona Chambersa, to nie będzie żadnych wątpliwości, że był najlepszym polskim cieżkim w historii. W takim układzie Adamek miałby po cięższej drodze dwóch zawodników z Top10 na rozkładzie a Gołota tak naprawdę żadnego..
Chambers kontuzjowany, walka odwołana, lub inny rywal.
Amerykanin teraz to wielka zagadka, nie walczył ponad rok. I po ciężkim KO od Wladimira to chyba to nie ten sam zawodnik.
Liczę że walka się odbędzie. Co do walki, to pewnie Adamek wygrał w stosunku 118-110 cos takiego. Jak dla mnie Chambers jest bez szans.
do 5 rundy, więc wiadomo
że nie zaryzykują.
Szczupak odstaw te psychotropy.Mitchel moze Adamkowi buty czyścic.Wilder tego Mitchela by zlał jak śmiecia.
w rajchu.Zarobiłby sosu i obił dwóch błaznów.Potem walka z Chisorą w Afryce haha.
Adamek powinien atakować jakieś badziewne pasy WBA i piąć się w tamtym rankingu bo Sasza nawet jeżeli nie do ruszenia w niemca to walka chociaż historyczna by była. W każdym razie alleluja i do przodu Tomaszu. To może być naszybsza walka w ciężkiej. Mam nadzieję że będzie dobrze. Musi być.
nie rozumiemy sie , w zadnym moim zdaniu nie stoi ze Chisora , Helenius czy Mitchel są lepsi boksersko od Chambersa ,
jesli jednak Adamek mówi że celelm nadrzednym jest pokonanie Włada i zdobycie pasa to walki z innym , badz co badz dobrym boksersko , pomopwanym cruiserem nie maja sensu os strony sportowej i przygotowań pod kątem Włada , teraz bardziej rozumiesz o co mi chodzi ?
no chyba ze po Chambersie bedzie Hellenius czy nawet Wach wtedy ok niech sie do Włąda ustawia ( oczywiscie w wyapdku wygranych )
To jest nawet bardzo prawdopodobne, że na jesieni mogą zrobić walkę z Heleniusem, ale nie wybiegajmy tak daleko w przyszłość. Na razie jest Fast Eddie i jest świetnie!
@GringoVoodo
Wilder to magister specjalista na cienkich nóżkach od lana gości spod kebaba. Z nikim poważnym nie walczył, ostatnio zrobił się jakiś ociężały i niezdarny. Adamek i Wilder nie mają czego szukać z Mitchellem. Facet nie jest może wielkich technikiem, ale to kawał dynamicznego byka z młotem w łapie i sercem do walki. Dziś wystarczy taki gość, żeby zlać napompowanego crusiera, który po każdym mocniejszym strzale lata po ringu jak wiewiórka w parku. To że Adamek w ogóle JEST w ciężkiej wynika z obecnej mizerii tej kategorii. Wilder to napompowany bumami balon i kuriozum, które zniknie po kilku walkach z lepszymi zawodnikami. Tak więc - jestem wręcz pewien, że Mitchell dosłownie zatłukłby fizycznie słabiutkiego Adamka do 5 rundy. I żadna tam jakaś pompowana przez media szybkość Adamka i podobne kity nie miałby by tu znaczenia. Adamek to crusier z kijem w plecach, bez balansu, ciosu i do tego blokuje ciosy twarzą. Mitchella twarzą nie można blokować, bo będzie szybki koniec.
Ja Cię zdecydowanie popieram walka super ale pod kątem Kliczko bez znaczenia. Z drugiej strony idąc tropem Adamka który chyba trochę ma nadzieje na wakat, to świetna sprawa.
A poza tym Amanek miałby rzeczywiście kolejnego z bardzo liczących się w rekordzie. Szkoda że nie walczy w Polsce. Szkoda że nie powalczy o mistrza Europy.
coś tam słyszałem, że na jesieni może być walka w Polsce. Jak w maju Pulev skopie tyłek Dimitrence, może zorganizują walkę o EBU z Pulevem.
HeadCrusher
nie rozumiemy sie , w zadnym moim zdaniu nie stoi ze Chisora , Helenius czy Mitchel są lepsi boksersko od Chambersa ,
jesli jednak Adamek mówi że celelm nadrzednym jest pokonanie Włada i zdobycie pasa to walki z innym , badz co badz dobrym boksersko , pomopwanym cruiserem nie maja sensu os strony sportowej i przygotowań pod kątem Włada , teraz bardziej rozumiesz o co mi chodzi ?
no chyba ze po Chambersie bedzie Hellenius czy nawet Wach wtedy ok niech sie do Włąda ustawia ( oczywiscie w wyapdku wygranych )
milan
Uwazasz ze Adamek ma jakiekolwiek szanse w starciu z Wladimirem? Zakladam, ze jestes trzezwo myslacy i odopwiedz na to pytanie brzmi "nie". Powiedz zatem co to za roznica czy Goral po drodze po wyplate obije jakiegos dwu metrowca? Zadna, nie zmieni to nic. Przestan wreszcie nazekac bo robi sie to nudne.
Data: 05-04-2012 09:34:51
"To niesamowite, że jak dotąd nikt nie skrytykował wyboru przeciwnika i nikt nie nazwał Chambersa bumem. Gdzie zniknęli malkontenci ! Wygląda na to, że Rozalskiemu udało się dokonać " mistrzowskiego posunięcia dziadka do orzechów". Marketingowy strzał w 10 !!!"
1. Marketingowy strzal w dziesiatke , pelna zgoda.
2. Pytanie czy Chambers jest dzisiaj az takim wielkim sportowym wyzwaniem ????? Mysle ze nie. Po tej walce Adamek skoczy w rankingach i znowu powrot do edenu , czyli czekanie na Wlada. Jak widac historia lubi sie powtarzac.
w miedzyczasie WBC bedzie vacat
będzie KO na Chambersie nie bój się brianconndomer, będziemy dumni z naszego:)!
dla mnie nie jest problemem ze Adamek walczy z Chambersem bo jeśli Eddie bedzie w formie to moze byc super walka , nie byloby problemem gdby zawalczyl z powietkienm czy mitchelem i dał fajne walki
tutaj problemem jest to ze wybieraja cruisera na ktorym beda budowac marketing na Włada,
droga po eddiem to 2 metrowi wypalenie zawodnicy typu McBride
jesli tak nie bedzie i zacznie walczyc z czołówką pierwszy przeproszę tyle ze patrzac na historie gorala w hw to jednak moj scenariusz jest najbardziej prawdopodobny niestety :(
milan ja rozumiem, że was trochę oszukali z Barceloną, ale nie wyżywaj się na Tomku.
Ostatnio w niemieckim intytucie badan i testow DEKRA zostala zmierzona sila ciosu Boytsowa. Po uderzeniu w manekina elektrody wskazaly 141 g , dla porownania sila dzialajaca na pilota samolotu wojskowego to okolo 9 g.
grubas który ma szybkie rece ale stoi w miejscu...
odporny na ciosy,
zapowiada sie nudny pojedynek, Adamek bedzie go zasypywal ciosami i cofal sie, a Czambers jak czolg powoli bedzie szedl do przodu,
Adamek wygra na punkty, chyba szybki Czambers go znokautuje
Data: 05-04-2012 10:55:47
No i gitara, już nie mogę się doczekać!
milan ja rozumiem, że was trochę oszukali z Barceloną, ale nie wyżywaj się na Tomku.
troche oszukali , jesli ludzie z juve czy interu mówią że to co zrobił sędzia z drugim karnym to skandal to okreslenie troche oszukali jest kolego nie na miejscu , po tym meczu mam troche wiecej tolerancji do tego co mówi mourinho ... eh
Zabiłeś mnie tym tekstem, bo właśnie piłem i się zakrztusiłem :) Ufff...
Gołota to był większy waciak od Adamka, to dopiero był leszcz. Poza tym 2 razy miał Granta na dechach i się poddał. Przynosił wstyd Polsce, jak rzucali w niego pomidorami, pomyjami i ścierwem po walce z Tysonem. Taka niestety smutna prawda.
Przegrany nie będzie się mógł nazywać waciakiem, a co najwyżej wacikiem :)
myszki to są chyba piłkarze Tralsy czy. teatrzyki, nietykalne panienki.
świetna walka się szykuje, Chambers to czołówka HW tak jak Adamek. Oby więcej walk pomiędzy zawodnikami z czołówki o podobnych gabarytach. Spodziewam się zwycięstwa Adamka w okolicach 117:111 czy 116:112.
Z drugiej strony "Szybki", może nie być już taki szybki, a przerwy w treningu i walce nikomu jeszcze nie przyniosły zwyżki formy.
Według mnie walka mało pasjonująca. Zorganizowana tylko po to, żeby ją sprzedała jakaś amerykańska TV. Tylko czy jakaś stacja zainwestuje w waciaków???
Kto to kupi w USA?
Niedzielni kibice chcą mordobicia, krwi i desek- a nie baletu w rękawicach, a w najlepszym wypadku dyscypliny po tytułem "Semicontact box".
P.S.
Wynik też koszmarnie przewidywalny- Adamek na punkty.
Każde inne zakończenie będzie sensacją.
"a przerwy w treningu i walce nikomu jeszcze nie przyniosły zwyżki formy."
Chambers trenował do Liakhovicza i najprawdopodobniej do Thompsona też, tak więc przerw w treningu nie miał, jedynie po niemal całych obozach treningowych nie wychodził do ringu.
Jak Golota przegrywal to zawsze czulem sie chujowo...zreszta jak Adamek przegral z Vitkiem to czulem sie tak samo
tym jednym zdanie Horthe zdradzasz ze w zyciu na powaznie nie trenowałeś żadnej dyscypliny bo zaden trening nie odda nauki z kolejnych walki i meczów , ale cóż nie każdy musiałbyć sportowcem , teraz rozumiem dlaczego w tak wielu sprawch sie mylisz ... he he
ja nie czułem się tak samo, bo Adamek chciał wygrać, walczył starał się, ale nic nie mógł wskórać. A Gołota? ... http://www.youtube.com/watch?v=9GB2joSRICY
Data: 05-04-2012 08:20:15
"I gdzie antyfani którzy mówili, że obija bumów? Nikt w HW nie ryzykuje tak jak Adamek więc trochę szacunku."
Jedna jaskółka wiosny nie czyni. To że zawalczy z Chambersem (który zresztą biorac pod uwagę warunki i parę innych czynników zagrożeniem dla Adamka nie jest - mimo to tym razem nie można narzekać na rywala) nie zmieni faktu że walczył z McBridem, Maddalone, Estradą. A to bumy. Adamek tak naprawdę ryzykuje niewiele, po najmniejszej linii oporu do walki mistrzowskiej, ale tak robi teraz każdy. Po wygranej z Chambersem będzie temat walki z Władem więc wróci dawny poziom przeciwników typu Kimbo Slice czy Travis Walker.
"Co do walki, gdyby oboje walczyli w cruiser to byłaby to największa walka w historii tej wagi."
A tego nawet nie wypada komentować :))
Agresja we mnie narasta jak czytam tych napinaczy co zawsze mają coś negatywnego do napisania na temat Adamka.
Chambers co prawda nie walczył już ponad rok i nie ma go w rankingach ale wygrał ostatnią walkę z Derric Rossy. Wygrał 36 walk i tylko 2 przegrał. Wygrywał także z Dominick Guinn, Calvin Brock, Alexander Dimitrenko. Portal Boxrec ocenił tą walkę na 4 gwiazdki (na 5 możliwych)
Ja widzę nawet 5 gwiazdek na boxrec
Co do samej walki dla mnie ok, na pewno lepszy wybór aniżeli Kingpin.
A sam Adamek niech lepiej celuje wakat po Vicie.
nie krótka ale tego nie mozna porówywać , Barca mogla wygrac normalnie byloby ok a atk sedzia chwile przed przerwa rozpierdla cała rywalizacje , szkoda gadac , ale Milan dojrzewa i nastepny rok w koncu bedzie realny zeby zakonczyc dominacje hiszpanow
Oczywiście Tomek faworytem....
pozdrawiam
Jedzie się równo po Adamku, Szpilce... Ten drugi jedzie własnie sparować do Władka Klitchko - oczywiście wiele osób już mu ciśnie, obraża go. Powiedzmy sobie jednak szczerze - czy to, że ekipa K2 zauważyła Artura, i zaprasza go do siebie, jednocześnie wspominając coś, że nie promują wielu zawodników, ale Artur jest kimś wyjątkowym (mi tu pachnie czymś więcej niż same sparingi - ale poczekajmy... :D), nie wystarcza ludziom do tego, żeby się zastanowić: "czy to co piszę, jest na pewno słuszne?"
i co z tego ze Adamek walczyl z bumami ??a z kim mial walczyc ??z 50 Kliczkami w swojej karierze ??idocztyczna gadka...walczy z bumami..hehe ku...kazdy bokser w swoim rekordzie ma wiecej niz polowe bumow wiec nie wiem w czym problem
chodzi o to ze jezeli ma sie ochote na tytul obijanie ogorkow nic nie daje poza awansami w rankingu ,ale wtedy jest mowa o wyplacie zycia a nie o ambicjach
Takie zadanie miała walka z Arreolą...
Ale do Władimira to nie ma Adamek po co wychodzić...
No chyba że poprawi szybkość i uniki...
chmbers jest troszke spasiony ale szybki! wygra jednogłosnie Adamek .
dokladnie chambers przypomina sylwetką i stylem walki Estrade!
no tak ale zeby dobic sie do tej walki o pas musial jako początkujący w cięzkiej pobic paru bumów i paru solidnych zawodnikow az wkoncu dobil sie do Kliczki
PS: Dziwi mnie tylko czemu Tomkowi nie szukani są przeciwnicy o podobnych gabarytach do braci Kliczko. Przecież wszyscy dobrze wiedzą że Adamkowi ciężej się walczy z wyższymi. Może lepiej było by się "spróbować" z Heleniusem czy Dimitreniko ? A oczywsite jest to że lubi i potrafi walczyć z takimi jak on np. Arreola. Jeśli chce a(a chce)walki z Władem to musi już teraz walczyć z wysokimi.
znowu pisza tutaj o golocie chociaz ten news w najmniejszym stopniu go nie dotyczy......
wiec rozumuje tak: sa kliczki......a potem same bumy?
Dla mnie to śmieszne, że koleś, co chce walki z Kliczką, bierze się po kolei za ludzi swojego wzrostu.
Lol..Nie byłeś ziomuś precyzyjny, gdyz bierze się za niższych.
A wy miejcie więcej szacunku do Tomka, chyba iż bardziej lubicie naszych zielonków piwowarów, właścicieli pasów WBC Baltic.
wlasnie gdyby nie walczyl z emerytami to wtedy by dostal baty w lepszym stylu a tak byl pojedynek do jednej mordy
Dużo osób tak rozumuje w HW, Kliczko i reszta bumów. No ale Adamek tym wyborem na pewno zaskoczył największych hejterów, którzy już się szykowali by Górala pocisnąć za słabego rywala. Choć i tak sporo osób się znajdzie, którzy będą twierdzić, że Chambers to bum, bez ciosu itd itp, niestety nie wszyscy muszą się na boksie znać :)
boks nie zaczyna sie na pasie baltic i nie konczy na Adamku
tak jak swiat na Odrze i Bugu
No Adamek musiałby uciec z ringu, przegrać ze dwa razy przez DQ, poddać walkę, którą wygrywa na punkty, i jeszcze ze dwa razy w 1 rundzie przed czasem przegrać, wtedy by dorównał wielkiemu Andrzejowi.
Adamek podpisał kontrakt na walkę z Chambersem
Tomasz AdamekTomasz Adamek (45-2, 28 KO) oraz Eddie Chambers (36-2, 18 KO) zawsze byli uważani za „mniejszych” ciężkich, a już 16 czerwca w „Prudential Center” w Newarku , w głównej walce wieczoru NBC Sports Network będziemy mieli okazję się przekonać, który z nich pozostanie w elicie królewskiej kategorii. „Właśnie podpisałem kontrakt na walkę z Eddie. Mam nadzieję, że 16 czerwca w Newarku wszyscy kibice zobaczą znakomity boks” – mówi „Góral” zaraz po złożeniu autografu w biurze swojego doradcy, Ziggy’ego Rozalskiego.
- Eddie Chambers i Kevin Johnson byli głównymi kandydatami do walki z tobą 16 czerwca w Newarku. Jesteś zadowolony z wyboru?
Tomasz Adamek: Dla mnie zawsze najważniejsze było to, jak walkę odbiorą kibice, czy będzie się podobać, czy jest szansa na duże emocje. Od 2005 roku, kiedy zostałem po raz pierwszy mistrzem świata zrozumiałem, że w Ameryce tak samo się liczy zwycięstwo jak styl w jakim je osiągasz. Kevin i Eddie to są dwaj znakomici pięściarze, ale Chambers lubi czasami pójść na wymiany, poboksować bardziej otwarcie niż Johnson, który zawsze najpierw myśli o defensywie, zadaje mniej ciosów, przez co walka jest mniej ciekawa dla kibica. Taka jest moja opinia. Nigdy nie powiedziałem żadnemu rywalowi „nie” ale rozumiem, że czasami można wygrać, a i tak źle wyglądać na ringu. Tego nie chciałem.
- „Fast” Eddie Chambers był na twojej walce z Negy Aguilerą na Brooklynie. Opowiadając, że powinniście walczyć przeciwko sobie bo „tego chcą kibice”, że będzie to pojedynek dwóch pięściarzy zadających dużą liczbę ciosów. Rozmawiałeś z Chambersem po walce z Aguillerą?
TA: Wiem, że tam był, ale nie mieliśmy okazji porozmawiać. Mam nadzieję, że 16 czerwca w „Prudential Center” będzie walczył tak, jak dziś o tym opowiada.
- Oglądałeś jego walki?
TA: Lubię oglądać moich potencjalnych rywali. Oglądałem walki Chambersa z Powietkinem, Władymirem Kliczko, z moim byłym sparingpartnerem Derrickiem Rossy. Od razu mówię, że nie będę wyciągał żadnych specjalnych wniosków z jego walk bo to nie ma za bardzo sensu. Czasami pięściarz jest w danym dniu w gorszej lub lepszej dyspozycji; czasami przeciwnik nie pozwala mu zrobić tego, co chciał robić przygotowując się do walki na treningach. Będę wiedział więcej o Chambersie za parę dni, po Świętach, kiedy rozpoczniemy treningi z Rogerem Bloodworthem. Na papierze moja walka z „Fast Eddie” wygląda rewelacyjnie - dużo wymian, szybkie tempo. Zobaczymy jak będzie w rzeczywistości.
- Po siedmiu miesiącach przerwy od walki o tytuł WBC z Witalijem Kliczką, wejdziesz dwa razy do ringu w ciągu zaledwie 90 dni.
TA: I bardzo dobrze, bo już się od września zeszłego roku naodpoczywałem. Zresztą lubię walczyć trzy razy w roku, mam wtedy dobry rytm, najlepiej się wtedy czuję. Zobaczycie.
Rozmawiał: Przemek Garczarczyk
Żródło:
http://www.ringpolska.pl/
Adamek coś mówił, że na jesieni ma być jeszcze lepszy zawodnik, ale ja w to wątpię. Już po walce z Chambersem będzie wysoko to pewnie obije potem dwóch znanych, ale wypalonych zawodników, title shot z Władem i koniec.
Który dobry pięściarz który staje znowu przed ogromną szansą i do bardzo trudnej walki przystępuje do niej po blisko 1,5 roku nieaktywności ?
To jest kolejna marketingowa gra dla Adamka , a Chambers idzie na pewną przegraną , ja się wiec nie podniecam .
Szanse 66-34 Adamek
Adamek nie ma takich umiejętności.
Żeby wygrać z Władymirem, Adamek musiałby zawalczyć np. w stylu Haye, Na unikach i dokładać ciosy.
Szybkości i gibkości takiej jak Haye, to Adamek nie ma... i nie będzie miał.
Innym sposobem byłby sposób walki Tysona, albo coś w stylu Chisory.
Ale Adamek ma kij zamiast kręgosłupa i ewentualnie może głowę odchylić...
Stylu Tysona też nie prezentuje.
To jest przygotowanie marketingowe.
Który dobry pięściarz który staje znowu przed ogromną szansą i do bardzo trudnej walki przystępuje do niej po blisko 1,5 roku nieaktywności ?
Proszę o przykłady.
A jakiego proponujesz rywala? :) Duża walka ma być na jesieni przypominam ;)
Data: 05-04-2012 08:20:15
I gdzie antyfani którzy mówili, że obija bumów? Nikt w HW nie ryzykuje tak jak Adamek więc troche szacunku.
Ja bym powiedział że Chrisora prowadzi swoją kariere jeszcze mniej asekurancko . W końcu stoczył bardzo mało walk a 3 ostatnie z rzędu były z zawodnikami groźnymi .
Co do Adamka jak na dzisiejszą Hw wybór Chambersa zasługuje faktycznie na uznanie . Arreola nie walcząc z nikim poważnym był w stanie wmówić ludziom że jest już nowym bokserem ;)
Jean Mark Mormeck :D
Chambers sam wyzywał na twiterze Adamka. Tam ktoś nawet napisał coś w stylu "Adamek dobry rywal na powrót"
od przeszło roku Eddie nieaktywny, wiec jest to najłatwiejsza droga powrotna do edenu ( dodatkowe czynniki słaby cios), faworyt to wyłącznie św. Tomasz, po prostu jest lepszym bokserem
jednak na razie nie zgadzam się z Milanem jeszcze, poczekajmy do walki z Eddim i do następnej walki, chodź jestem podobnego zdania, że droga do włąda będzie podobnna do pierwszej drogi po mistrza wbc
poza tym eddie to najbezpieczniejsza walka, wybrał małego waciaka z głośnym nazwiskiem, poza tym jak każdy wie po co ryzykowac z jakimś " dobrym" 2 metrowcem jak można obic eddiego, w sumie wolałbym go w walce z kinpinem
jak rok temu Moe szczekał, że wszystko jest pod barcelone wszyscy go nazywali szaleńscem, niestety taka prawda barcelona jest faworyzowana przez uefa
Z kingpinem? Jeśli miałby zaprezentować się jak w walce z Vitem to ja dziękuję...
Można nie lubić Adamka, ale nieco nudne stało sie krytykanctwo wobec jego poczynań. Krytykanctwo, bo polega na negowaniu jego drogi w oderwaniu od innych zawodników HW. Adamek nie jest megabokserem w HW. Ale kto jest mega by aż tak jechać po Adamku?
Gdyby tak poszukać to wielu krytykantów zachwycało się Heleniusem - ale szczęka opadła po ostatnim występie. Balonik pękł.
Balonik Heleniusa przebił Chisora, ale teraz wielu pisze, że Chisora jest kiepski, bo przegrał z Furym. I nieważne, że dał świetną walkę z Kliczko.
Dla wielu kolejna mrzonką jest Powietkin, który obijama bumów, unika Kliczków i przegrał... z Huckiem. A jeśli ktoś ma inne zdanie to niech przyzna, że Huck go przynajmniej ośmieszył.
Arreola - meksykańsko-amerykańska odmiana kariery w Załerlandowskim stylu. Obijanie bumów i ciułanie kasy z pokrzykiwaniem czegóz to on Adamkowi nie zrobi w rewanżu.
Ktoś napisał, że Mitchell bez problemów obije Adamka. A ja powiadam tak - niech Mitchell uważa bo może oberwać tak jak inny bejzbolista Leapai.
Można by tak dłuuuuuugo pisać.
Tak więc trochę więcej szacunku.
Można nie lubić Adamka, ale nieco nudne stało sie krytykanctwo wobec jego poczynań. Krytykanctwo, bo polega na negowaniu jego drogi w oderwaniu od innych zawodników HW. Adamek nie jest megabokserem w HW. Ale kto jest mega by aż tak jechać po Adamku?
Gdyby tak poszukać to wielu krytykantów zachwycało się Heleniusem - ale szczęka opadła po ostatnim występie. Balonik pękł.
Balonik Heleniusa przebił Chisora, ale teraz wielu pisze, że Chisora jest kiepski, bo przegrał z Furym. I nieważne, że dał świetną walkę z Kliczko.
Dla wielu kolejna mrzonką jest Powietkin, który obijama bumów, unika Kliczków i przegrał... z Huckiem. A jeśli ktoś ma inne zdanie to niech przyzna, że Huck go przynajmniej ośmieszył.
Arreola - meksykańsko-amerykańska odmiana kariery w Załerlandowskim stylu. Obijanie bumów i ciułanie kasy z pokrzykiwaniem czegóz to on Adamkowi nie zrobi w rewanżu.
Ktoś napisał, że Mitchell bez problemów obije Adamka. A ja powiadam tak - niech Mitchell uważa bo może oberwać tak jak inny bejzbolista Leapai.
Można by tak dłuuuuuugo pisać.
Tak więc trochę więcej szacunku.
No Adamek musiałby uciec z ringu, przegrać ze dwa razy przez DQ, poddać walkę, którą wygrywa na punkty, i jeszcze ze dwa razy w 1 rundzie przed czasem przegrać, wtedy by dorównał wielkiemu Andrzejowi.
Nic dodać, nic ująć;)
Nie uważam Chambersa za czołówkę HW, jest co najwyżej przeciętny
ty chyba cieszyłbyś się jakby Golota obił kilku żuli i ze względów marketingowych dostał ofertę od K2- bo jest znany, lubiany nieobliczalny i wygeneruje duże zainteresowanie, oglądalność. Zrobiliby pay per view, mógłbyś wykupić 3 karnety:D
póki co pozostaje Ci wyczekiwanie na walke w kisielu Golota Bowe III
Uważasz że Chambers jest przeciętny ale prawda jest taka za cała czołówka jest przeciętna tak więc Chambers do niej należy.
Chambers to wogole jakiejs kontuzji teraz nie leczy?
Nikt nie mówił, że miał być Mitchell lub Arreola. Arreola ma już zaklepaną walkę z Władimirem, czyli obije jednego średniaka i na jesień dostanie szansę, Mitchell też jest brany pod uwagę, więc zapewne stoczy 2-3 z solidnymi zawodnikami i tak samo zawalczy o MŚ.
gdyby nie jedna literka w twoim nick-u pomyślał bym że rak już dawno zdechł z głodu
bardzo dobry rywal na 2 walke po powrocie dla Adamka
zapytaj cop-owska biblie boksu to Ci powie z kim Adamek mial walczyc...
ja pisałem, że Mitchell obije Adamka. Powiem więcej, on by go ubił, bo jest wielkim, atletycznym gościem, który się nie pitoli jak Vit, bo reklamy trzeba wyemitować. Mitchell potrzebuje spektakularnych wygranych by zdobyć pozycję i walka z Adamkiem zakończyłaby się drugim TKO/KO Adamka w karierze. I nie twierdzę przy tym, że Mitchell to wielki bokser - technika, obrona pozostawia wiele do życzenia. Ale to kawał chłopa, który mocno, dynamicznie i zdecydowanie bije, a Adamek jest waciakiem latającym po ringu po każdym mocniejszym strzale. Może by i jakimś cudem wymęczył punktowe zwycięstwo, ale trudno mi sobie to wyobrazić - przepaść fizyczna jest za duża, kij w plecach Adamka i blokowanie strzałów twarzą też nie zachęca do optymizmu.
Ja powtarzam :
Który dobry pięściarz który staje znowu przed ogromną szansą i do bardzo trudnej walki przystępuje do niej po blisko 1,5 roku nieaktywności ?
Proszę o przykłady.
bardzo proszę tak pierwsze z brzegu... to VIT Kliczko z Petrem i np Floyd mayweather jr z Ortizem.
HomerS2-chlopie wez sie uspokoj nie podniecaj sie tak...
brianoconner- a ty spierdalaj wieszac plakaty drewniakow...
Head crusher to się pięknie popisałeś. Jeżeli tak naprawdę uważasz to współczuję... A co do rywala bardzo ciekawy ale nie wychwalajcie Tomka za wybór. To było oczywiste, że tym razem będzie musiał pójść na czołowkę, jeżeli chce walki o mistrza.
I właśnie dlatego piszę o Leapai'u - życie bokserskie pokazuje, że siła fizyczna jest ważna, ale często bywa, że jej nie wystarcza. Najlepiej w ostatnim czasie dowiódł tego Avetik Abrahamjan.
ja bym raczej skłaniał się ku stwierdzeniu, że Leapi to taka gorsza wersja Arreoli a nie ktoś podobny do Mitchella. Mitchell jest na fali i potrafi całkiem fajne rzeczy robić, raz zejdzie niżej, trochę balansu ma - jak dla mnie on "czuje" ring i wie jak w nim ustawić. Dlatego nie można porównywać go do cepiarzy, którzy lezą do przodu. Wydaje mi się, że Mitchell może mieć też łeb twardy, ale tego jeszcze nie wiemy. Reasumując - dziś ciężka jest tak słaba, że starczy potężny atleta z jakimś tam talentem, sercem i młotem w łapie, żeby rozjechać "czołówkę" w postaci wacianych Chambersów, Adamków, a nawet Povietkinów, którzy staczają się systematycznie i marnują talent.
bedzie ciekawiej.......
Wymieniasz niemalże komplet cech idealnego boksera, których nie mają nawet Kliczkowie albowiem ja poza gabarytami, konsekwencją na treningach i olejem w głowie talentu w nich nie widzę.
WOW!!!
człowieku nie ekscytuj sie tym mitchellem tak, on jeszcze nie pokonał żadnego boksera poważnego. niech zawalczy przynajmniej z jakims sredniakiem bo na razie na rozkładzie sami kelnerzy. a juz nie jeden wróżył z zera w rekordzie i sie przejechał....
pokaż mi jednego "poważnego" boksera (nie wliczaj w to K2 bo to inna liga), z obecnej czołówki ciężkiej, który ma coś, czego nie ma Mitchell. Czołówka jest tak słaba, że jest w absolutnym zasięgu niedoświadczonego jeszcze Mitchella. I więcej Ci powiem, ta "czołówka" jest też w zasięgu Jenningsa. To nie jest ekscytacja, tylko stwierdzenie oczywistego faktu.
buraku od adamka a ty nie hejtujesz po glocie. Wiec po jaki chu.. sie odzywasz jak jestes taki sam...
Tak pisza...bumy
buha
Pisałeś, że nie wierzysz w czerwcową walkę Adamka z kimś z topu. Chambers to dla Ciebie nie jest czołowy HW ? Bez jaj ...
Mi osobiście podoba się ten rywal. Myślę, że będzie pasował Góralowi idealnie. Jedyne co pozostaje to mieć nadzieję, że po ewentualnej wygranej Tomka będzie kolejna walka znów z kimś mocnym, a nie obijanie bumów aż do Włada ...
chodziło mi o top hw a chambers to otyły cw , w zaden sposob ta walka nie pomoze Tomkowi w potencjalnej walce z wladem a to jest chyba cel nadrzedny , jest kilku solidnych wysokich hw ktorych po drodze wartobyłoby pokonac marzac o tronie wlada nie sądzisz ?
Trochę inaczej na to patrzę. Nie interesuję mnie to co mówi Adamek o tym że chce kolejnej walki o pas tym razem z młodszym Kliczko. Interesują mnie ciekawe walki, widowiska z udziałem Górala. Chambers to właśnie taki rywal z którym będzie mógł stworzyć świetne widowisko. Adamek nie radzi sobie z gośćmi gabarytów Kliczków i to już się nie zmieni. Walki z Heleniusem, Wachem itp. to by były nudy. Jak dla mnie jeśli Adamek pokona Chambers-a a potem zawalczy jeszcze z kimś tej klasy. Np. Mitchel, Arreola, Povietkin ? To potem może sobie dostać kolejną wypłatę od Włada. Gorzej jak pokona Eddiego i kolejne walki będą z kimś pokroju mcburger czy inny medalion :
skoro twierdzisz ze Wlodarczyk ma lepsze osiagniecia w boksie zawodowym niz Adamek to musisz miec racje ...
jak sie ni ma nic do powiedzenia to lepiej sie nie odzywac
"Jestem za dobra emocjonujaca walka a wynik jest mi obojetny "
I chyba tego chce każdy kibic boksu ;)
Najpierw piszesz, że Adamek nie odważy się wyjść do Chambersa. Teraz, że Eddie wypalony, bla bla bla, jak nie daj Boże Adamek wygra to się okaże, że Eddie to bum.
wypisz sobie na kartce osiagniecia gorala i diablo , tez byłem zdziwiony ,
tylko pamietaj nie okreslamy talentu tylko suche osiagniecia
niby jakie?
stosujesz naduzycie nieładnie , pisałem że nie wyjdzie do czołowego hevy , eddie to dla mnie bardzo dobry bokser ale pasuje do HW jak Pudzian do mma
jak sie ni ma nic do powiedzenia to lepiej sie nie odzywac''
wlasnie
zdobycie pasa , tygodnie noszenia pasa , obrony pasa
to wypisz sumiennie na kartce , wynik moze cie zaskoczyc
uciekam na silke zeby nie bic jak chambers ... ( mały żarcik bez napinek )
stosujesz naduzycie nieładnie , pisałem że nie wyjdzie do czołowego hevy''
to by nie wychodzil do Arreoli, Kliczki, kolejnej walki o pas tez nie dostanie za bicie bumow
zdobycie pasa , tygodnie noszenia pasa , obrony pasa
to wypisz sumiennie na kartce , wynik moze cie zaskoczyc
uciekam na silke zeby nie bic jak chambers ... ( mały żarcik bez napinek )''
a Povietkin to mistrz HW! bez jaj...
no to znow sie wysililes ale czego mozna sie spodziewac po kolesiu ktory potrafi tylko wyzywac od hejterow ,bumow i jadem tryskac ,sory ze cie urazilem bo pewnie sie wspioles na wyzyny intelektualne
czego nie ma? raczej co ma. tego własnie nie da sie stwierdzic bez walki z co najmniej solidnym bokserem. Cios Adamka z Gołotą chyba też nie wyglądał najgorzej, podobnie szybkość. na tle estrady było już troche gorzej, nie sadzisz?
napisalem prawde, nizino intelektualna:)
Haha ))))))))))))))) dobre!1
Dla tych, co płaczą, że Adamek nie szykuje się na Włada...zrozumcie, Adamek nie chce walczyć z Władem, tylko o zwakowane WBC. Odbuduje karierę na Chambersie, potem ktoś z czołówki rankingu WBC - może Welliver, Banks albo Arreola. Potem to już będzie trzymał pozycję aż Witek pójdzie na emeryturę i jeszcze zawalczy o title shota.
Oby.
copa jeszcze nie ma?
Data: 05-04-2012 16:58:05
Tak tylko zadam77
Data: 05-04-2012 16:58:05
to Gołota shańbił białoczerwoną flagę nie raz na oczach wiernych u kibiców,kibicuj mu dalej nawet na walce w kisielu z Riddickiem,Ludzie bez honoru